LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Even naar buiten daar en na de boss even het gebied verkennen tot je de chalice gevonden hebt.Hulleman schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:06:
[...]
De backgate ben ik al wel geweest. Ik heb daar nog geen boss gedaan. Zal eens een kijkje nemen
Dat zou een stevige boost moeten gegeven voor de Scadutree Avatar.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ha nice, gevonden! Scadutree Avatar is neer. Tot nu toe de irritantste boss van allemaalBossie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:10:
[...]
Even naar buiten daar en na de boss even het gebied verkennen tot je de chalice gevonden hebt.
Dat zou een stevige boost moeten gegeven voor de Scadutree Avatar.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Mogh is ondertussen down, nu onderweg naar Radahn.
Jawel e; op elden ring wiki is er een map die de weg toont op basis van de normale sterkteShadowBumble schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:11:
[...]
Ik weet het niet zeker maar het antwoord is waarschijnlijk Nee, er is geen linaire progressie in Elden Ring zou ook het "ontdekken" element wegnemen. Aangezien er heel veel graces zijn kan je zomaar ook een grace vinden die je een pad op wijst waar je nog niet aan toe bent. Dan is het een kwestie van opslaan daar is nog iets wat ik niet ontdekt heb en later terug komen.

Die reactie is gegeven op iemand die niet perse guides wilde volgen, dit is gewoon een globale progressie guide maar daardoor kent Elden Ring nog steeds geen Linaire ProgressieDerbiss schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 12:17:
[...]
Jawel e; op elden ring wiki is er een map die de weg toont op basis van de normale sterkte [Afbeelding] maar dat mag ieder voor zichzelf uitmaken. Ik was na het groene plots in het rode terechtgekomen.. je voelt zelf wel snel wat je aankan
Vandaar ook de algemene tips van volg de richting die de graces aangeven
[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 12-07-2024 16:24 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ja klopt, heb de vorige post verkeerd begrepen.ShadowBumble schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:23:
[...]
Die reactie is gegeven op iemand die niet perse guides wilde volgen, dit is gewoon een globale progressie guide maar daardoor kent Elden Ring nog steeds geen Linaire Progressievandaar dat je ook dit soort maps gemaakt ziet worden.
Vandaar ook de algemene tips van volg de richting die de graces aangeven
Desalniettemin.. ondanks dat ik effectief ook aanraad om gewoon te ontdekken is die kaart wel handig. Het enige (buiten de camera
Daarna gelijk de main game uitgespeeld, maar was zo overlevelled dat dat geen problemen meer oplevererde, goede toevoeging dat je bij de final boss nu Torrent kan summonen.
Dus maar weer rechtsomkeert gemaakt om dat deel van de map eerst maar eens uit te kammen.
[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 15-07-2024 12:11 ]
NG+ fluit je echt doorheen, daar zit geen enkele uitdaging meer in omdat je zo OP bent. Dus ff paar uurtjes doorbijtenHenkie_NtA schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 09:34:
Toch wel behoorlijk jammer als je net NG+ bent begonnen voordat de DLC uitkwam.
Mogh is ondertussen down, nu onderweg naar Radahn.
[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 15-07-2024 12:16 ]
Haha, dat is dus exact hoe ik het gedaan heb inderdaad, ook na de game niet meer te hebben aangeraakt na mn initiele playthrough (met een hele korte NG+). Viel qua tijd die het heeft gekost uiteindelijk wel mee. Mogh via Varre gedaan en Radahn via Ranni.Hulleman schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:15:
[...]
NG+ fluit je echt doorheen, daar zit geen enkele uitdaging meer in omdat je zo OP bent. Dus ff paar uurtjes doorbijtenWel handig om de mechanics weer onder de knie te krijgen. Ik stapte na 2 jaar de game amper aangeraakt te hebben de DLC weer in. Ik wist niet eens meer hoe ik Torrent moest oproepen, sprinten of een wapen two handed te hanteren.

Ben nu 15 uur onderweg en de DLC is nog ver weg
Eigenlijk moet ik mij schamen doe de walktrough via YouTube "FightinCowboy"
Maar als gamende vader heb je niet altijd even veel tijd en opgeven zou zonde zijn.
Nu wel het gevoel dat ik een OP wapen heb
Ik snap het helemaal. Ik volg geen walktrough maar heb wel hier en daar wat opgezocht uiteindelijk.Starscreamer schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:53:
Had beter de aanbieding 32 euro (PS5) kunnen kopen in plaats van 64 euro voor het spel met uitbreiding![]()
Ben nu 15 uur onderweg en de DLC is nog ver weg![]()
Eigenlijk moet ik mij schamen doe de walktrough via YouTube "FightinCowboy"![]()
Maar als gamende vader heb je niet altijd even veel tijd en opgeven zou zonde zijn.
Heb wel een klein beetje valsgespeeld door in het begin een giude te volgen voor een goed wapen en enchant en daarna pas "begonnen" met het spel. Tot de eerste boss was direct heel makkelijk nadat ik dat gehaald had. Daarna werd het alweer ietst pittiger
Ben zelf denk ik nog niet eens over 1/3e naar de DLC toe.
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 16-07-2024 14:40 ]
Idem hier, gamende vaderStarscreamer schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:53:
Had beter de aanbieding 32 euro (PS5) kunnen kopen in plaats van 64 euro voor het spel met uitbreiding![]()
Ben nu 15 uur onderweg en de DLC is nog ver weg![]()
Eigenlijk moet ik mij schamen doe de walktrough via YouTube "FightinCowboy"![]()
De kaart van de "aanbevolen" levels/gebieden beetje volgen en waar ik uitkom de guide van de dungeon.
Beetje zwaaien met de bloodhound fang en je komt een heel eind
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Deze had ik inderdaad snel gevonden door de guideDropjesLover schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:19:
[...]
Beetje zwaaien met de bloodhound fang en je komt een heel eind

En inderdaad je voelt je best koning i.c.m. bal afgrond cheat (2000 ruins per keer) snel levelen
Heb uiteindelijk m'n Ash of War vervangen voor "Endure" zodat ik meer klappen kon ontvangen.
In combinatie met de blood affinity op de backhand blades ging het ineens vele malen beter zodra ik ook wat klappen terug kon geven.
Nu op het gemakje de rest ontdekken waar ik nog niet geweest ben.
Ik zit me nog te verbijten op de laatste boss. 2nd phase is op het belachelijke af. Kan nog niet echt lekker een gaatje vinden om überhaupt wat klappen te geven. Heb een full-blown bleed build met 80 Arcane. De eerste fase ben ik met een paar seconden door, maar daarna is het wel erg taai. Endure nog niet geprobeerd.Pannekook schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 08:52:
Yes, eindelijk ook de laatste baas neer.
Heb uiteindelijk m'n Ash of War vervangen voor "Endure" zodat ik meer klappen kon ontvangen.
In combinatie met de blood affinity op de backhand blades ging het ineens vele malen beter zodra ik ook wat klappen terug kon geven.
Nu op het gemakje de rest ontdekken waar ik nog niet geweest ben.
Hierna ben ik wel even Elden Ring, of beter gezegd soulslike, moe.
[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 22-07-2024 10:56 ]
Ik ben nu ook wat andere builds aan het proberen maar heb niet het gevoel dat ik meer succesvol ben dan met mijn originele build. Mijn originele blashemous blade build wel wat getweaked en ben daarmee tot nu toe en paar maal redelijk dichtbij gekomen als ik kort op de boss blijf.Hulleman schreef op maandag 22 juli 2024 @ 10:54:
[...]
Ik zit me nog te verbijten op de laatste boss. 2nd phase is op het belachelijke af. Kan nog niet echt lekker een gaatje vinden om überhaupt wat klappen te geven. Heb een full-blown bleed build met 80 Arcane. De eerste fase ben ik met een paar seconden door, maar daarna is het wel erg taai. Endure nog niet geprobeerd.
Als ik niet aggressief ben, dan word gaan mijn summons eraan en 1:1 is het helaas niet te doen.
Ondertussen wel vrijwel de hele map gedaan en alle expansion boosts gemaxed (scadutree/ashes).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mn ashes zijn gemaxed, zelf ben ik lvl 16 qua scadutree. Ik kan dus nog wat in level omhoog. Ik merk dat ik het meeste resultaat behaal met Eleonora's poleblade (88 blood build up), een bleed twinblade (141 blood build up) en mimic tear. Sowieso wel een zieke combo waar ik de hele DLC bijna mee doorgespeeld heb. Soms afgewisseld met Great Katana, maar die is tegen de eindbaas vrij kansloos. De bleed bouwt met de bloodblade dance AoW van Eleonora's poleblade enorm snel op. Dat is de zwakte van de eindbaas. Maar zelfs dan is het echt taai. Met twee tikken lig je er af en eigenlijk is er geen tijd om te healen.Bossie schreef op maandag 22 juli 2024 @ 11:29:
[...]
Ik ben nu ook wat andere builds aan het proberen maar heb niet het gevoel dat ik meer succesvol ben dan met mijn originele build. Mijn originele blashemous blade build wel wat getweaked en ben daarmee tot nu toe en paar maal redelijk dichtbij gekomen als ik kort op de boss blijf.
Als ik niet aggressief ben, dan word gaan mijn summons eraan en 1:1 is het helaas niet te doen.
Ondertussen wel vrijwel de hele map gedaan en alle expansion boosts gemaxed (scadutree/ashes).
[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 22-07-2024 11:54 ]
Endure is bij mij uiteindelijk doorslaggevend geweest, dit gaf mij de kans enkele keren terug te slaan en tevens wat damage te incasseren.Hulleman schreef op maandag 22 juli 2024 @ 10:54:
[...]
Ik zit me nog te verbijten op de laatste boss. 2nd phase is op het belachelijke af. Kan nog niet echt lekker een gaatje vinden om überhaupt wat klappen te geven. Heb een full-blown bleed build met 80 Arcane. De eerste fase ben ik met een paar seconden door, maar daarna is het wel erg taai. Endure nog niet geprobeerd.
Wat betreft fase 2, zodra je de aanvallen begint te herkennen (vooral die vage "teleport" aanvallen) merk je wel een grote verschil en dodge je alles stukken beter.
Ziet er interessant uit:Pannekook schreef op maandag 22 juli 2024 @ 13:01:
[...]
Endure is bij mij uiteindelijk doorslaggevend geweest, dit gaf mij de kans enkele keren terug te slaan en tevens wat damage te incasseren.
Wat betreft fase 2, zodra je de aanvallen begint te herkennen (vooral die vage "teleport" aanvallen) merk je wel een grote verschil en dodge je alles stukken beter.
- Cost: 9 FP
- Provides: +45% damage negation to all damage types and seemingly infinite poise. Lighter weapons/attacks bounce off.
- Duration: 3.5s
Dat icm dragoncrest greatshield talisman +3 en Haligdrake Talisman +2 moet ik een eind kunnen komen
Even kijken met welke wapens ik dat ga doen. Kun je Endure infusen met bleed? Zo niet, dan wordt het gewoon met 2 Nagakiba's.
[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 22-07-2024 13:20 ]
Max geupgrade Black Steel Greatshield met Holy Ground Ash of War. Dit geeft meer dan 100% holy negation tijdens blocken, wat de meeste dmg is in phase 2.
Als wapen Sword Lance max geupgrade met een bleed Ash of War. Je kan daarmee aanvallen terwijl je blockt.
Wel mimic tear summon, geen npc summons, want die geven de baas meer hp en werd het m.i. moeilijker van.
Verder Deflecting Tear en Winged Crystal Tear voor light roll en ik had de baas in paar tries down na lang strugglen met m'n normale build/wapens.
Mjah, mijn character is ook ng3 dus het gaat niet zo makkelijk als op youtubeHulleman schreef op maandag 22 juli 2024 @ 11:50:
[...]
Mn ashes zijn gemaxed, zelf ben ik lvl 16 qua scadutree. Ik kan dus nog wat in level omhoog. Ik merk dat ik het meeste resultaat behaal met Eleonora's poleblade (88 blood build up), een bleed twinblade (141 blood build up) en mimic tear. Sowieso wel een zieke combo waar ik de hele DLC bijna mee doorgespeeld heb. Soms afgewisseld met Great Katana, maar die is tegen de eindbaas vrij kansloos. De bleed bouwt met de bloodblade dance AoW van Eleonora's poleblade enorm snel op. Dat is de zwakte van de eindbaas. Maar zelfs dan is het echt taai. Met twee tikken lig je er af en eigenlijk is er geen tijd om te healen.
Heb inmiddels een paar tank builds geprobeerd en desondanks dat het schild behoorlijk merkbaar is, is mijn damage vrijwel verdwenen.
Same, ook NG3. In de base game kom je daar prima mee weg, maar in de DLC niet. Alle DLC mobs en bosses hitten niet normaal hard. Zelfs op scadutree lvl 16 kan ik van de meeste bosses maar twee a drie tikken hebben.Bossie schreef op maandag 22 juli 2024 @ 16:03:
[...]
Mjah, mijn character is ook ng3 dus het gaat niet zo makkelijk als op youtube![]()
Heb inmiddels een paar tank builds geprobeerd en desondanks dat het schild behoorlijk merkbaar is, is mijn damage vrijwel verdwenen.
Neer in drie pogingen nadat ik weer terug ben gegaan naar mijn oude build.Hulleman schreef op maandag 22 juli 2024 @ 20:18:
Had em op 90%…. Weer die fuckin komeet
Het verschil is vooral dat ik iets meer gefocussed heb qua stats op surviveability.
Dit was mij nooit gelukt zonder YouTuber FightinCowboy
Hoera
Als gamende vader had ik waarschijnlijk het spel links laten liggen als ik het zonder YouTube had moeten doen
Ik kom dichterbij. Gaat toch het beste met de Nagakiba's merk ik. Dus ook een oldskool build. Gisteravond nog een uur op zitten zweten. Phase 1 gebruik ik een blood Nagakiba met shield voor 100% damage obsorption. Phase 2 ga ik naar twee blood Nagakiba's, omdat ik Holy toch niet volledig kan blokken.Bossie schreef op maandag 22 juli 2024 @ 21:10:
[...]
Neer in drie pogingen nadat ik weer terug ben gegaan naar mijn oude build.
Het verschil is vooral dat ik iets meer gefocussed heb qua stats op surviveability.
Ondertussen toch maar besloten mezelf eerst maar eens naar lvl 20 te tillen. Zit namelijk op lvl 16 en die laatste 4 levels geven nog weer 5% boost in defense en attack.
[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 23-07-2024 13:28 ]
je kan ook de high level guide van fextralife gebruiken, die geeft vooral aan waar je steeds heen moet en wat je objectives daar zijn.Starscreamer schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:27:
Nooit verwacht maar zonder veel moeite mijn 1e BOSS Margit, the Fell Omen verslagen![]()
Dit was mij nooit gelukt zonder YouTuber FightinCowboy![]()
Hoera![]()
[YouTube: Elden Ring - Walkthrough Part 1: Getting Started in the Lands Between]
Als gamende vader had ik waarschijnlijk het spel links laten liggen als ik het zonder YouTube had moeten doen
Vervolgens moet je allemaal nog wel zelf weten uit te zoeken (of niet).
[ Voor 39% gewijzigd door Hulleman op 23-07-2024 13:52 ]
YouTube: ELDEN RING_20240722151824
Respect voor de mensen die dit zonder mimictear doen, daar ga ik niet aan beginnen.
Weet je hoe ze hier achter komen? Omdat in tegenstelling tot naughty dog (je eigen eerder aangehaalde voorbeeld). From Soft wel weet hoe je exploration puzzles goed doet. Als je gewoon even in ademt, uit ademt en rustig item descriptions etc leest wordt er al heel veel verteld over dat soort "secrets".MazeWing schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:14:
[...]
Ik las op Reddit iemand die het kennelijk had gevonden omdat ie de gesture nogal vreemd vond en hij het mij meerdere beelden had getest. WTF! Dan ben je of paranoïde of je kent alle eigenaardigheden van From Software.
Ik merk dat ik me meer en meer aan het irriteren ben aan deze uitbreiding. De manier waarop sommige zaken compleet onlogisch verstopt zitten, zo enorm abstract en zonder enige uitleg, hints of whatever in elkaar zitten beginnen me echt de keel uit te hangen. In de main game was dit nog wel te doen maar hier zijn ze echt volkomen doorgeslagen.
Zie ook de Dragon statue in DS3 met een optional area.
Ik ben juist weer blij dat er een game developer is die games maakt met exploration in het achterhoofd, en uitgaat van werkende hersencellen bij de gamers.
Ipv Uncharted, Tomb Raider, TLOU, God of War etc etc wat gewoon lineare games zijn met heel misschien een simpele puzzel er tussen.
[ Voor 12% gewijzigd door corset op 23-07-2024 16:05 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ieder z'n ding. Ik geniet van al die games die je noemt en van Elden Ring. Totaal niet vergelijkbaar. Soms ook wel even lekker om verhalend meegenomen te worden niet altijd on edge te moeten staan tijdens het gamen.corset schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 16:03:
[...]
Weet je hoe ze hier achter komen? Omdat in tegenstelling tot naughty dog (je eigen eerder aangehaalde voorbeeld). From Soft wel weet hoe je exploration puzzles goed doet. Als je gewoon even in ademt, uit ademt en rustig item descriptions etc leest wordt er al heel veel verteld over dat soort "secrets".
Zie ook de Dragon statue in DS3 met een optional area.
Ik ben juist weer blij dat er een game developer is die games maakt met exploration in het achterhoofd, en uitgaat van werkende hersencellen bij de gamers.
Ipv Uncharted, Tomb Raider, TLOU, God of War etc etc wat gewoon lineare games zijn met heel misschien een simpele puzzel er tussen.
Persoonlijk heb ik ook geen zin in het lezen van alle item descriptions en zelf op zoek te moeten naar lore. Al begrijp ik ook weer dat mensen hier veel plezier uit halen en dat als je er voldoende tijd insteekt dat het logisch is.
Maar ik ben dus ook zo iemand die het verhaal, en met name de sidequests, volledig onnavolgbaar vind. In mijn beleving praat ik met NPC's die echt volslagen onzin uitkramen om ze per ongeluk misschien op een andere plek weer tegen te komen waar je ze een item kan geven waarvan je niet eens wist dat je het had. Dan moet je ze vaak weer in een bepaalde volgorde spreken, omdat ze problemen met elkaar hebben wat ze niet zonder jou tegen elkaar kunnen zeggen. En zo gaat die loop door. Soms gebeurt er niks, omdat je ergens een bepaalde keuze hebt gemaakt of zijn bepaalde characters al lang en breed dood. Ik heb echt geen idee wat er gebeurt. Gister ook in de quest van
Wat mij betreft gaat de exploring van From Software (ook) te ver qua onnavolgbaarheid, maar ook daar zijn liefhebbers voor.
Het is idd niet altijd even duidelijk, maar gelukkig is het wel allemaal optioneel.Hulleman schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 16:35:
[...]
Ieder z'n ding. Ik geniet van al die games die je noemt en van Elden Ring. Totaal niet vergelijkbaar. Soms ook wel even lekker om verhalend meegenomen te worden niet altijd on edge te moeten staan tijdens het gamen.
Persoonlijk heb ik ook geen zin in het lezen van alle item descriptions en zelf op zoek te moeten naar lore. Al begrijp ik ook weer dat mensen hier veel plezier uit halen en dat als je er voldoende tijd insteekt dat het logisch is.
Maar ik ben dus ook zo iemand die het verhaal, en met name de sidequests, volledig onnavolgbaar vind. In mijn beleving praat ik met NPC's die echt volslagen onzin uitkramen om ze per ongeluk misschien op een andere plek weer tegen te komen waar je ze een item kan geven waarvan je niet eens wist dat je het had. Dan moet je ze vaak weer in een bepaalde volgorde spreken, omdat ze problemen met elkaar hebben wat ze niet zonder jou tegen elkaar kunnen zeggen. En zo gaat die loop door. Soms gebeurt er niks, omdat je ergens een bepaalde keuze hebt gemaakt of zijn bepaalde characters al lang en breed dood. Ik heb echt geen idee wat er gebeurt. Gister ook in de quest vanspoiler:Het zal allemaal wel.Thollier (blijkbaar). Vind ik ergens St. Trina. Geen idee wat ik daar moet doen. Ff googlen en dan moet je blijkbaar 4x haar nectar drinken en dood gaan (hoe krijg je het verzonnen). Maar Thollier is al lang en breed dood bij mij. Blijkbaar had ik eerst daar heen moeten gaan, voordat ik verder ging met de mainstory.
Wat mij betreft gaat de exploring van From Software (ook) te ver qua onnavolgbaarheid, maar ook daar zijn liefhebbers voor.
Ik heb ook een NPC met een leuke armor ook omgelegd, zie in een volgende playthrough wel weer welke quests ik hierdoor heb gemist
St. Trina was voor mij ook een raadsel, blijkbaar was ik sowieso al te ver met Thollier om hier ook maar iets te doen. Ik was het gebied ook al helemaal doorgeweest, maar niet (nee echt) in het diepe gesprongen aangezien dit normaal geen slim idee is.
Ik haalde naughty dog erbij omdat de persoon waarop ik reageerde vind dat naughty dog het verhaal voor elden ring had moeten doen. Want "het is zo slecht".Hulleman schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 16:35:
[...]
Ieder z'n ding. Ik geniet van al die games die je noemt en van Elden Ring. Totaal niet vergelijkbaar. Soms ook wel even lekker om verhalend meegenomen te worden niet altijd on edge te moeten staan tijdens het gamen.
Maar ik ben dus ook zo iemand die het verhaal, en met name de sidequests, volledig onnavolgbaar vind. In mijn beleving praat ik met NPC's die echt volslagen onzin uitkramen om ze per ongeluk misschien op een andere plek weer tegen te komen waar je ze een item kan geven waarvan je niet eens wist dat je het had. Dan moet je ze vaak weer in een bepaalde volgorde spreken, omdat ze problemen met elkaar hebben wat ze niet zonder jou tegen elkaar kunnen zeggen. En zo gaat die loop door. Soms gebeurt er niks, omdat je ergens een bepaalde keuze hebt gemaakt of zijn bepaalde characters al lang en breed dood. Ik heb echt geen idee wat er gebeurt. Gister ook in de quest vanspoiler:Het zal allemaal wel.Thollier (blijkbaar). Vind ik ergens St. Trina. Geen idee wat ik daar moet doen. Ff googlen en dan moet je blijkbaar 4x haar nectar drinken en dood gaan (hoe krijg je het verzonnen). Maar Thollier is al lang en breed dood bij mij. Blijkbaar had ik eerst daar heen moeten gaan, voordat ik verder ging met de mainstory.
Ik hecht geen waarde oordeel aan games. Ieder heeft z'n voorkeuren
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nee het is niet slecht, het wordt slecht verteld! Dat is heel iets anders.corset schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 17:13:
[...]
Ik haalde naughty dog erbij omdat de persoon waarop ik reageerde vind dat naughty dog het verhaal voor elden ring had moeten doen. Want "het is zo slecht".
Ik hecht geen waarde oordeel aan games. Ieder heeft z'n voorkeuren
En laat mij dan maar eens zien waaruit ik op basis van omschrijvingen van npc's en items precies datgene zou moeten doen om die deur te openen.
Natuurlijk, met terugwerkende kracht is het misschien iets duidelijker maar het gros is nog steeds zeer cryptisch en meer een logisch gevolg van de miljoenen spelers dat iets gevonden wordt dan dat het daadwerkelijk logisch in elkaar zit.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
hier had je teminste nog een aanwijzing.MazeWing schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 17:42:
[...]
Nee het is niet slecht, het wordt slecht verteld! Dat is heel iets anders.
En laat mij dan maar eens zien waaruit ik op basis van omschrijvingen van npc's en items precies datgene zou moeten doen om die deur te openen.
Natuurlijk, met terugwerkende kracht is het misschien iets duidelijker maar het gros is nog steeds zeer cryptisch en meer een logisch gevolg van de miljoenen spelers dat iets gevonden wordt dan dat het daadwerkelijk logisch in elkaar zit.
ken je deze:
in de ps5 remake van demon souls had bluepoint
iets extra gedaan zonder enige aanwijzing.
YouTube: The Journey for the Rarest Item in Demon's Souls
hoe kom je erbij en vind je het??? WTF
GiTS
En daarom is de game zo leuk. Er zit toch elke keer wat nieuws in. Als jij graag wil dat alles voorgekauwd wordt, geniet ervan. Ik hou van mysterie in een gameMazeWing schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 17:42:
[...]
Nee het is niet slecht, het wordt slecht verteld! Dat is heel iets anders.
QFTHulleman schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 16:35:
[...]
Ik vind David Lynch films nog beter te volgen dan ER. Geen idee waar de NPC's het allemaal over hebben.
Dat gezegd hebbende, ik heb er nu 300 uur inzitten en vind dat is dus een goed teken.
Gisteren
Vereist wat strategie en hij slaat hard maar..if you mess with the Tarnished*, you get the bonk.
*Mimic Tear
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Ik vind 90% van de opzet van het zelf uitzoeken leuk, zeker dat je overal kan komen en het geen Ubisoft achtige opzet is waarbij alles met markers is aangegeven.corset schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 19:55:
[...]
En daarom is de game zo leuk. Er zit toch elke keer wat nieuws in. Als jij graag wil dat alles voorgekauwd wordt, geniet ervan. Ik hou van mysterie in een game
Maar die overige 10% zijn wat mij betreft onnodig complex, veel te cryptisch en simpelweg niet leuk. De manier waarop From Software hun verhaal verteld is wat mij betreft in iedere game ronduit waardeloos. Met goede story telling zou het echt "best of both worlds" zijn. Stel je voor dat het de gameplay en vrijheid (lees: geen handje vast) van hun huidige games heeft met een story telling en cutscenes van het niveau Naughty Dog of Rockstar!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

[ Voor 66% gewijzigd door Hulleman op 23-07-2024 22:44 ]
Insane ja… er zijn dus mensen die erachter komen wtfreaL_G schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 17:53:
[...]
hier had je teminste nog een aanwijzing.
ken je deze:
in de ps5 remake van demon souls had bluepoint
iets extra gedaan zonder enige aanwijzing.
YouTube: The Journey for the Rarest Item in Demon's Souls
hoe kom je erbij en vind je het??? WTF
Het hoéft ook niet heHulleman schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 16:35:
[...]
Soortgelijk voorbeeld: ik speel graag race simulatiegames maar heb geen zin om me te verdiepen in setups en dat soort dingen. Dus ik weet dat ik er niet alles uithaal wat erin zit en dat vind ik prima.
Zo ook met From games; als ik zelf niet de moeite neem om alles door te lezen en uit te puzzelen mis ik ook best wel wat. Dan kun je zeggen: de ontwikkelaar moet het eenvoudiger maken voor mensen die er minder tijd in willen stoppen, of je accepteert dat je er minder uithaalt omdat je zélf niet bereid bent om er meer moeite in te stoppen.
Ik ben blij dat andere mensen dit allemaal uitvogelen en voor ons op Youtube en dergelijke plaatsen. Ik zou er dan ook nooit de ontwikkelaar zelf op aankijken.
niet specifiek naar jou gericht Hulleman, meer in het algemeen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Prima vergelijking. De gameplay van Elden Ring is gewoon heel goed. Dat draagt wat mij betreft de game, waardoor ik het verhaal niet mis. Met games als GT en Forza inderdaad hetzelfde. Dat vind ik ook leuk om te spelen, maar verdiepen in de setups is ook niet mijn ding.Superkiwi schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 00:59:
[...]
Het hoéft ook niet he
Soortgelijk voorbeeld: ik speel graag race simulatiegames maar heb geen zin om me te verdiepen in setups en dat soort dingen. Dus ik weet dat ik er niet alles uithaal wat erin zit en dat vind ik prima.
Zo ook met From games; als ik zelf niet de moeite neem om alles door te lezen en uit te puzzelen mis ik ook best wel wat. Dan kun je zeggen: de ontwikkelaar moet het eenvoudiger maken voor mensen die er minder tijd in willen stoppen, of je accepteert dat je er minder uithaalt omdat je zélf niet bereid bent om er meer moeite in te stoppen.
Ik ben blij dat andere mensen dit allemaal uitvogelen en voor ons op Youtube en dergelijke plaatsen. Ik zou er dan ook nooit de ontwikkelaar zelf op aankijken.
niet specifiek naar jou gericht Hulleman, meer in het algemeen
Hulleman schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 16:35:
[...]
Maar ik ben dus ook zo iemand die het verhaal, en met name de sidequests, volledig onnavolgbaar vind. In mijn beleving praat ik met NPC's die echt volslagen onzin uitkramen om ze per ongeluk misschien op een andere plek weer tegen te komen waar je ze een item kan geven waarvan je niet eens wist dat je het had.
:strip_exif()/f/image/PRgZT4LXAZDu4dssSJtouFW1.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit vat de meeste sidequests wel samen ja

Je kunt ook op een dagger Endure doen en dan swappen naar andere wapen!Hulleman schreef op maandag 22 juli 2024 @ 13:17:
[...]
Ziet er interessant uit:
- Cost: 9 FP
- Provides: +45% damage negation to all damage types and seemingly infinite poise. Lighter weapons/attacks bounce off.
- Duration: 3.5s
Dat icm dragoncrest greatshield talisman +3 en Haligdrake Talisman +2 moet ik een eind kunnen komen
Even kijken met welke wapens ik dat ga doen. Kun je Endure infusen met bleed? Zo niet, dan wordt het gewoon met 2 Nagakiba's.
Na het plaatje 10x gezien te hebben, maar nu de tekst 1x goed gelezen, zie ik pas wat daar staat.
Nog een kleine update; ik speel itt de vorige playthrough nu meer met magic ipv volledig melee. icm voorheen de Sword of Night/Flame en nu Wings of Astel is dat echt fun.
[ Voor 28% gewijzigd door kwdtje op 25-07-2024 12:01 ]
Succes man, ik heb er ook 2 rondlopen. Na een tijd niet meer gespeeld te hebben nu terug opgenomen en wat blijft het een zalig spel. Als ik een tip mag geven: als ze slapen, spelen. Als de vrouw moe is -> voetjes masseren -> ze slaapt -> spelen..Starscreamer schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:27:
Nooit verwacht maar zonder veel moeite mijn 1e BOSS Margit, the Fell Omen verslagen![]()
Dit was mij nooit gelukt zonder YouTuber FightinCowboy![]()
Hoera![]()
[YouTube: Elden Ring - Walkthrough Part 1: Getting Started in the Lands Between]
Overigens, dat random vibreren van de controller (ps5) is allen als ik met Bloodfiend's Arm speel en/of als ik near Bloodfiends zelf ben. Vreemd. heeft iemand een andere ervaring?
En man man man, wat een fantastisch spel. Zoals velen begon ik waarschijnlijk direct te vechten met een van de eerste vijanden die je treft. En inderdaad ging ik ook echt om de 5 minuten dood. Mijn stijl werd al snel "kan ik hier niet heen / kan ik dit niet aan? Dan ga ik een andere kant op". En dan wordt het spel soms best ontspannend.
Maar hoe spelen jullie dit spel?
De wereld is zo ongelooflijk groot en er zijn zo bizar veel dingen te vinden. Dan kom ik na uren spelen bij een deur aan, blijk ik iets nodig te hebben. Ik heb geen idee wat ik nodig heb, laat staan waar ik dat kan vinden. Dus dan zoek ik het op op internet.
Zijn er serieus mensen die het spel kunnen spelen zonder dingen op te moeten zoeken?
Ja, maar die mensen missen inderdaad ook vanalles. Je moet dat in je eerste playthrough vooral zoveel mogelijk loslaten, later kun je er altijd nog een keer doorheen met behulp van guides en wiki's.pimskie schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:47:
Zijn er serieus mensen die het spel kunnen spelen zonder dingen op te moeten zoeken?
Nee, Elden Ring is voor 95% van de gamers niet te spelen zonder veel op internet op te zoeken. De sidequests zijn denk ik voor 99,9999% van de gamers niet te doen zonder ze met een walkthrough in de hand te spelen.pimskie schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:47:
Maar hoe spelen jullie dit spel?
De wereld is zo ongelooflijk groot en er zijn zo bizar veel dingen te vinden. Dan kom ik na uren spelen bij een deur aan, blijk ik iets nodig te hebben. Ik heb geen idee wat ik nodig heb, laat staan waar ik dat kan vinden. Dus dan zoek ik het op op internet.
Voor Elden Ring heb ik de guide van Fextralife gebruikt die de meest logische progress in het spel laat zien (als je googled op Fextralife progress walkthrough oid vind je hem wel). Die guide is gelaagd en kun je net zo diepgaand als je wil gebruiken. Wat mij betreft maakt dit de game een stuk behapbaarder voor de eerste helft van het spel. Ik heb die walkthrough met name gebruikt om te zien welk gebied ik met welk level goed zou moeten kunnen spelen. Dan kun je daarna lekker zelf op onderzoek uit in dat gebied.
[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 06-08-2024 08:55 ]
Aaah top, dankjewel! Bedoel je dan deze plaat of is er nog iets uitgebreider?Hulleman schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:54:
[...]
Voor Elden Ring heb ik de guide van Fextralife gebruikt die de meest logische progress in het spel laat zien (als je googled op Fextralife progress walkthrough oid vind je hem wel). Die guide is gelaagd en kun je net zo diepgaand als je wil gebruiken.
Ik snap nu wel waarom ik als lvl 60 zo zit te ploeteren op Mt Gelmir

Dat plaatje kan prima, maar ik bedoel deze.pimskie schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 13:51:
[...]
Aaah top, dankjewel! Bedoel je dan deze plaat of is er nog iets uitgebreider?
Ik snap nu wel waarom ik als lvl 60 zo zit te ploeteren op Mt Gelmir
---
Beste mensen,
Ik heb een probleempje met de inventory. Ik speel op de PS5 en heb de DLC. Alles netjes uitgespeeld, niks aan de hand. Maar sinds gisteren ben ik naar New Game+5 gegaan en heb ik een beetje een speedrun gedaan om zo snel mogelijk weer in de DLC-locatie te komen. Eerst heb ik snel een Somber Ancient Dragon Smithing Stone gepakt die ik nodig had, en later in de DLC, vrij in het begin, ook nog een Somber Ancient Dragon Smithing Stone.
Dus ik dacht, ik ga even een wapen upgraden. Maar bij de smid kom ik niet verder dan level 9. Toen ik in mijn inventory keek, zag ik niks. Blijkt dat ze allebei in de Sort Chest zitten, en als ik ze terug wil verplaatsen, krijg ik de melding "Cannot retrieve item. Inventory is full."
Ik heb er geen 99, dus dat is het niet. Ik dacht dat er misschien te veel items in totaal in de Sort Chest zitten, dus ik heb een lading stenen uit mijn inventory verplaatst. Helaas helpt dat ook niet.
Heeft iemand hier hetzelfde probleem of dit probleem gehad?
Terwijl ik dit typte en in de game nog wat probeerde, ontdekte ik dat als ik alle somber stenen verplaats naar de Sort Chest, ik de ancient stenen wel kan plaatsen. Het blijkt dat ik maar 9 slots beschikbaar heb voor somber stenen. Als ik alles terugplaats, is er maar plaats voor 9 verschillende somber stenen. Dus voor nu heb ik de nummer 1 er even uit gelaten.
Wel raar, ik heb hier eerder nooit last van gehad.
[ Voor 7% gewijzigd door FreakGIB op 07-08-2024 23:23 ]
PSN: FreakGIB
Moet nog paar bosses denk ik en dan geef ik elden ring even rust tot de winter, misschien dan nieuw character.
Geweldig spel + dlc 😍
Denk dat je gewoon weet wat je moet doen waardoor het makkelijker lijkt.Wolverine9000 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 18:39:
Heeft duvine beast een nerf gehad. Tweede keer en hij was neer....
En je kunt torrent nu gebruiken, lijkt me dat dat ook helpt.
Bayle ook neer (curse you !). Denk dat ik klaar ben met de DLC.
Eerste formsoftware game die ik echt uigespeeld heb dus ben trots op mezelf
Kijken wat mijn 2de character wordt tzt.
Faith / Strenght is iig prima manier om te spelen.
Blasphemous Blade detected.Soullie schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:41:
[...]
Denk dat je gewoon weet wat je moet doen waardoor het makkelijker lijkt.
En je kunt torrent nu gebruiken, lijkt me dat dat ook helpt.
Bayle ook neer (curse you !). Denk dat ik klaar ben met de DLC.
Eerste formsoftware game die ik echt uigespeeld heb dus ben trots op mezelf.
Kijken wat mijn 2de character wordt tzt.
Faith / Strenght is iig prima manier om te spelen.
Niemand zeggen 😜
Bayle met bloodhoundsfang gedaan, bleed + frost buildup.
Bayle moet ik nog, ik probeer dit na mijn vakantie wel ff.Soullie schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:57:
[...]
Niemand zeggen 😜
Bayle met bloodhoundsfang gedaan, bleed + frost buildup.
Wat mij betreft mogen zde de volgende expansie/DLC voor de winter alvast klaarzetten
In vergelijking met Promised Consort Radahn vond ik dat een lachertje. Second phase is wel heel bruut overigens!Bossie schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:09:
[...]
Bayle moet ik nog, ik probeer dit na mijn vakantie wel ff.
Wat mij betreft mogen zde de volgende expansie/DLC voor de winter alvast klaarzetten
Radahn had ik wat tijd voor nodig, maar het ging veel sneller dan de bosses waar ik in Elden Ring zelf tegen een roadblock aanliep.Hulleman schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:23:
[...]
In vergelijking met Promised Consort Radahn vond ik dat een lachertje. Second phase is wel heel bruut overigens!
Ik kom wel in second phase by bayle, maar ik heb voor mijn gevoel geen controle over het gevecht. Ik weet niet hoe bepalend de NPC is aangezien ik deze een een klein tikje eerder in de game heb gegeven
Anders gewoon ng, en dan deze questline eens volledig oppakken, zal sowieso nog wel een paar andere dingen gemist of verprutst hebben.
Ik heb die NPC niet gebruikt. Van wat ik gelezen heb doet ie niet veel. Kan wel zorgen voor wat afleiding.Bossie schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:40:
[...]
Ik weet niet hoe bepalend de NPC is aangezien ik deze een een klein tikje eerder in de game heb gegeven.
Dan moet ik het gewoon beter doenHulleman schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:49:
[...]
Ik heb die NPC niet gebruikt. Van wat ik gelezen heb doet ie niet veel. Kan wel zorgen voor wat afleiding.
Je kan in de Church of Vows bij een fontein dacht ik (base game) je sins weer clearen. Ik had ook een npc geraakt in de dlc en kon niet verder in de betreffende questline omdat ie hostile was geworden, maar nadat ik daar was geweest werd ie weer friendly en kon ik toch weer verder. Mogelijk ook een uitkomst voor jouw npc probleem.Bossie schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:40:
[...]
Radahn had ik wat tijd voor nodig, maar het ging veel sneller dan de bosses waar ik in Elden Ring zelf tegen een roadblock aanliep.
Ik kom wel in second phase by bayle, maar ik heb voor mijn gevoel geen controle over het gevecht. Ik weet niet hoe bepalend de NPC is aangezien ik deze een een klein tikje eerder in de game heb gegeven.
Anders gewoon ng, en dan deze questline eens volledig oppakken, zal sowieso nog wel een paar andere dingen gemist of verprutst hebben.
Al geweest, nog steeds erg doodThijs schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 18:05:
[...]
Je kan in de Church of Vows bij een fontein dacht ik (base game) je sins weer clearen. Ik had ook een npc geraakt in de dlc en kon niet verder in de betreffende questline omdat ie hostile was geworden, maar nadat ik daar was geweest werd ie weer friendly en kon ik toch weer verder. Mogelijk ook een uitkomst voor jouw npc probleem.
Als je ergens een summon gebruikt, doet het dan hier. Igon heel echt de coolste one-liners in de game, die voice actor is echt helemaal los gegaan.Hulleman schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:49:
[...]
Ik heb die NPC niet gebruikt. Van wat ik gelezen heb doet ie niet veel. Kan wel zorgen voor wat afleiding.
Dan heb je hem iets meer dan gewoon en tikje gegeven lijkt me?
[ Voor 22% gewijzigd door SD5k op 16-08-2024 10:22 ]
SD5k schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:22:
[...]
Dan heb je hem iets meer dan gewoon en tikje gegeven lijkt me?

Verwijderd
Het ligt er aan of je op de plek van die screen al wat kunt doen, anders is het einde letterlijk alleen in het zicht, maar ben je er nog niet.Wolverine9000 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:50:
[Afbeelding]
Het einde is in zicht. Maar waarschijnlijk de hel ook lol
[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 19-08-2024 12:48 ]
Ondertussen ben ik er al. Radahn was een hell´ maar na drie uur tich gelukt....Hulleman schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:46:
[...]
Het ligt er aan of je op de plek van die screen al wat kunt doen, anders is het einde letterlijk alleen in het zicht, maar ben je er nog niet.
Netjes! 3 uur is nog best oké voor Radahn. Heeft me ook wel zoiets gekost. Ik vond het by far de moeilijkste boss van de base game en DLC.Wolverine9000 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:49:
[...]
Ondertussen ben ik er al. Radahn was een hell´ maar na drie uur tich gelukt....
Zeker de tweede fase. Die was niet normaalHulleman schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:50:
[...]
Netjes! 3 uur is nog best oké voor Radahn. Heeft me ook wel zoiets gekost. Ik vond het by far de moeilijkste boss van de base game en DLC.
Absoluut. De eerste fase was ik altijd zo door met m'n bleed build, maar die tweede fase ja.... En er dan bij 25% health nog een schepje boven op doen qua aanvallenWolverine9000 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:53:
[...]
Zeker de tweede fase. Die was niet normaal
[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 19-08-2024 13:02 ]
Ik moet nog de Draconic Tree Sentinel doen; dan de banished knight en dan zijn we er ver zeker met de eindbaas?
Ik ben echter nog niet zeker of ik de DLC ga aanschaffen.. is het echt de moeite?
Ik vond het echt de moeite waard, echt ouderwetse expansion pack gevoel bij.Derbiss schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:47:
Ha.. ik ben het spel terug begonnen ifv de dlc en na 16u van alles nieuw ontdekken in de originele wereld.. blijft een geweldig spel!
Ik moet nog de Draconic Tree Sentinel doen; dan de banished knight en dan zijn we er ver zeker met de eindbaas?
Ik ben echter nog niet zeker of ik de DLC ga aanschaffen.. is het echt de moeite?
Met verwoven bedoel ik, kom je dingen van Shadows of the Erdtree tegen in het begin gebied? Of is het echt een los staande wereld waar je pas na level X in kan?
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Je moet eerst de base game doen anders kan je geen dlc spelen... je moet twee bazen verslaan om de dlc te spelen. Maar ik raad aan tich eerst de gewone game volledig te doen´ want de dlc is redelijk moeilijk bij momenten....Kloever schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:35:
Ik kom een beetje laat "in the game" maar in hoeverre is Shadow of the Erdtree verwoven in het Basis spel? Ik wil zo het spel gaan halen maar twijfel of ik meteeen voor de Shadow of the Erdtree Edition moet gaan of eerst de Base Game moet halen.
Met verwoven bedoel ik, kom je dingen van Shadows of the Erdtree tegen in het begin gebied? Of is het echt een los staande wereld waar je pas na level X in kan?
Is Elden Ring je eerste FromSoftware game?Derbiss schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:47:
Bij deze ontwikkelaar kun je dat elke keer zonder zorgen blind kopen; zij brengen altijd zeer hoge kwaliteit DLC's uit.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Op YouTube zie ik ook allemaal filmpjes voorbij komen met overpowerd dit en dat...Ja die sla ik even over
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Nee hoor; dark souls 3 zo goed als uitgespeeld (de andere waren op dat moment niet echt mijn dada); Elden Ring 82u ondertussen dus ik ken het spel welSuperkiwi schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:01:
[...]
Is Elden Ring je eerste FromSoftware game?
Bij deze ontwikkelaar kun je dat elke keer zonder zorgen blind kopen; zij brengen altijd zeer hoge kwaliteit DLC's uit.
Ik heb enkel bij mijn geraadpleegde bronnen telkens gelezen dat er vrij veel dingen 'te zoeken' zijn die ook niet altijd logisch zijn. Zoals wellicht velen hier op de site heb ik kindjes en dus niet superveel tijd.. de quests bij ER waren al niptjes kwa logica dus ik heb niet veel zin om 3u te zitten zoeken naar een kleine grot in een gebergte
Over de kwaliteit heb ik geen twijfel; trust me
Speel eerst maar gewoon het spel; die 2 bazen die je moet doen om de DLC te 'mogen' spelen zijn een eind in het spel en je dient eerst een bepaald level te hebbenKloever schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:34:
Ben inmiddels 2 uur in het spel. Het is wennen, helemaal omdat je niet echt een quest line hebt. Volgens mij zie je op je map een soort gouden pijl die je ongeveer wijst waar je naar toe moet en verder is het succes?
Op YouTube zie ik ook allemaal filmpjes voorbij komen met overpowerd dit en dat...Ja die sla ik even over. Ik ga me met dit spel wel vermaken. Straks helemaal als de Steam Deck er is.
Je zal al genoeg te doen hebben; trust me
Klopt inderdaad. die "checkpoints" geven met een soort gouden vuurpijl een beetje aan welke richting je op moet idd. Althans het is geen moeten maar het is wel goed om je start zo te doen vond ikKloever schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:34:
Ben inmiddels 2 uur in het spel. Het is wennen, helemaal omdat je niet echt een quest line hebt. Volgens mij zie je op je map een soort gouden pijl die je ongeveer wijst waar je naar toe moet en verder is het succes?
Op YouTube zie ik ook allemaal filmpjes voorbij komen met overpowerd dit en dat...Ja die sla ik even over. Ik ga me met dit spel wel vermaken. Straks helemaal als de Steam Deck er is.
Is dat op te lossen of kan ik de controller beter gewoon bedraad aansluiten?
Durf niet te zeggen of dat het probleem is maar ik gebruik een Xbox360 controller op mijn PC die bedraad is en heb niet het idee dat ik daar last van heb.Kloever schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:42:
Even een vraag voor de mensen die op PC spelen met Xbox Controller. Ik heb het idee dat er een input lag is, kan dat kloppen? Soms druk ik op rollen en dan doet hij niks en dan nog een keer drukken rol ik ineens 2x. Of als ik een Flask(?) drink, soms ineens drink ik er 2.
Ik heb een rode draadloze Xbox one s controller en ik ervaar dit probleem niet.Kloever schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:42:
Even een vraag voor de mensen die op PC spelen met Xbox Controller. Ik heb het idee dat er een input lag is, kan dat kloppen? Soms druk ik op rollen en dan doet hij niks en dan nog een keer drukken rol ik ineens 2x. Of als ik een Flask(?) drink, soms ineens drink ik er 2.
Heb speciaal voor hem antspur rapier gelevelled, maar scarlet rot doet zo ontzettend weinig dps dat ik gewoon niet overleef.
[ Voor 86% gewijzigd door Shao Kahn op 28-08-2024 19:59 ]
wat is die Crucible Knight toch lastig. grrrrrrrrr
:strip_exif()/f/image/Ey3E1LlSEMxIId986mOQNgyC.jpg?f=fotoalbum_large)
-We komen al halverwege met een schild, nu nog kalm blijven-
[ Voor 6% gewijzigd door mr thee op 30-08-2024 22:49 ]
Ok ok, ik overdreef. I got gud and beat the mofo('s). Heeft me wel 3 uur gekost. Gaius ging dan weer first try neer.Shao Kahn schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 10:55:
Zoooooo aangekomen bij Radahn, maar dat is madness. Het is bijna niet en in ieder geval niet consistent te dodgen.
Heb speciaal voor hem antspur rapier gelevelled, maar scarlet rot doet zo ontzettend weinig dps dat ik gewoon niet overleef.
Zwaar teleurstellende reward en end cinematics wel.
Nu nog wat gemiste bosses killen. Zo ben ik geen bear boss of deatknights tegengekomen en wil ik nog toe-to-toe een fire golem killen
Wat een spel is het toch
Nu nog de eindbaas. Enige tips?
Euh... blijven proberen ?Derbiss schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:44:
Vorige vrijdag Maliketh zacht laten inslapen; gisteren Hoarah Loux, Warrior..
Wat een spel is het toch
Nu nog de eindbaas. Enige tips?
Edit: zoals altijd.. one last try en jawel; he is down
[ Voor 12% gewijzigd door Derbiss op 02-09-2024 14:12 ]
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten