MazeWing schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:14:
[...]
Ik las op Reddit iemand die het kennelijk had gevonden omdat ie de gesture nogal vreemd vond en hij het mij meerdere beelden had getest. WTF! Dan ben je of paranoïde of je kent alle eigenaardigheden van From Software.
Ik merk dat ik me meer en meer aan het irriteren ben aan deze uitbreiding. De manier waarop sommige zaken compleet onlogisch verstopt zitten, zo enorm abstract en zonder enige uitleg, hints of whatever in elkaar zitten beginnen me echt de keel uit te hangen. In de main game was dit nog wel te doen maar hier zijn ze echt volkomen doorgeslagen.
Ik ben het met je eens hoor.
De lege wereld, eigenlijk nergens hints wat je moet doen voor een volgende stap, geen quest log zodat je dingen 15u speeltijd later nog terug kan kijken/op kan pakken...
Het duwt je gewoon te zeer naar guides toe ipv zelf ontdekken.
Het hoeft niet als een tramrails opzet, maar bijv. Skyrim en een beetje moeilijker/vager is nog steeds uitdagend genoeg.
Ik weet nu echt niet waarvoor ik het doe. Elden Lord worden ofzo. Iets met een Shattering oid.
En waarom Zijn alle bosses zo groot, maar win je toch. Je blijft zelf altijd een "puny human" die wat tegen de enkels staat te rossen. Zou pas echt vet zijn wanneer je zelf ook elk level iets groter wordt of een persoonlijke mod kan kiezen (graften, dier-affiniteit, etc). Dat zou veel beter in de wereld van Elden Ring passen in mijn ogen.
Ik ben nu met mn eerste playthrough bezig. Eindelijk bij Leyndell, zodat ik eindelijk de Ranni Selvius Dung Eater (puppet) questline af kan maken voor de inverted Devine tower of Liurnia...
[
Voor 19% gewijzigd door
DropjesLover op 08-07-2024 00:03
]