https://www.polygon.com/e...layer-summon-finger-itemsOhmarinus schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:05:
[...]
Top, ik speel ook op PC!
Ik heb multiplayer op Elden Ring nog niet helemaal ontdekt omdat die wereld zo fascinerend is. Kun je ingame chatten enzo?
Vanmiddag een stukje Liurnia ontdekt. En ook ontdekt hoe ik mijn summons/ashes kan upgraden. Scheelt een stuk zeg. Die kwal heeft lekker veel HP en die demi-humans zijn gewoon helemaal gek. Erg handig om een beetje runes mee te farmen die demi-humans want ze gaan helemaal uit zichzelf rondrennen en veroorzaken veel chaos en ze zijn alsnog vrij tanky met zijn vijven. Maar een groot deel van de content iig een stuk makkelijker. Ook de Erdtree Avatar uit Limgrave verslagen, dat was geloof ik nog de laatste boss die ik moest hebben in Limgrave.
Momenteel loop ik mezelf vooral stuk op die gigantische shrimps in Liurnia hehe.
Anyway, wanneer ben je on en hoe kunnen we dit het best regelen? Heeft geen haast, maar vanavond ben ik tot 20u nog wel online. Nu even de deur uit en kan voor het avondeten ook nog wel even rondrennen
Weet alleen niet of ik voor 20u online kan zijn met de kinderen. Als het me lukt post ik hier wel.