• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-03 08:21
Zeker, ik speel nog zeer regelmatig na een lange D3 pauze.

Net begonnen na weer een NG+ na eens een Blasphemeous Blade build. dat was idd relatief makkelijk spelen.
Ben nu eens aan het kijken naar wat apartere builds maar op de een of andere manier speel ik altijd heel saai met shield, 1 a 2 incantations en of Giants Hammer STR of Chickenleg Blood met Savage Lion Claw.
Erg saai.

Nu eens de chickenleg op Holy gezet, daar schijnt een bug in spel te zitten dat je scaling op faith extreem sterk is. Maar het blijft dezelfde speelstijl.

heb magic ooit geprobeerd, maar kwam ik niet goed mee uit de verf, teveel resource management.
Zou best dagger build willen doen of ranged want die zijn prima viable maar op de een of andere manier kom ik toch weer terug bij ungabunga builds.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:03
Shao Kahn schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:03:
heb magic ooit geprobeerd, maar kwam ik niet goed mee uit de verf, teveel resource management.
Zou best dagger build willen doen of ranged want die zijn prima viable maar op de een of andere manier kom ik toch weer terug bij ungabunga builds.
Inderdaad, zeker in de early game wil ik altijd iets nieuws proberen maar eindig altijd weer met de bloodhound blade om vervolgens daar weer mee verder te gaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• kujinshi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 20-03 21:26

kujinshi

seven heroes

Ja, ik wil ook varieren in wapens, maar als ik weer eens vastloop bij een dikke baas, dan grijp je toch weer terug naar old trusty wapens.

Nu tegen Consort Radan, heb ik de Ruins Great Sword weer gepakt, alhoewel hij nog steeds gehakt van me maakt. Maliketh kon je al van het veld vegen in 10 seconden, Consort Radan krijgt het gedaan in 5 seconden.

Maar ik geef niet op! Er zijn zoveel wapens en dingen voor strategy. Lekker uitvinden.

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-03 18:58
Niet opgeven inderdaad! Promised Consort Radahn is met grote afstand de moeilijkste boss in ER+DLC. Als je echt niet verder komt zou je hier kunnen kijken voor tips: https://eldenring.wiki.fe...m/Promised+Consort+Radahn
Voor mij was dat Lord's Divine Fortification. Daarna snel gewonnen.

[ Voor 16% gewijzigd door Wim8282 op 20-03-2026 18:58 ]

Pagina: 1 ... 82 83 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten