Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gisteren ook weer even gespeeld en ik sta nu op het punt Leydell te beginnen :D Ik heb toch wat "vragen", omtrent mijn build.

In het begin ben ik een Astrologer gerolled en heb dus nagenoeg alles op magic gegooid, opzich ging dat prima tot je op een gegeven moment in wat meer tombs komt en kleinere ruimtes waar je moet gaan vechten. Toen ben ik een soort van Hybride gaan spelen.

Ene hand mijn Moonveil +8 en de andere hand mijn Carian Regal Scepter +10 en als Armor en soort mix en match om de beste stats te krijgen.

Als ik kijk naar mijn lv (153) en mijn punten distributie dan is die alsvolgt:

Vigor: 46
Mind: 60
Endurance: 18
Strenght: 13
Dexterity: 18
Intelligence: 80
Faith: 12

Nu gaan het meeste mijn prima af maar bijvoorbeeld de War Dead Catacombs kom ik gewoon niet door (wat ook een volledig skill use kan zijn aangezien ik best wel een tijd een break heb gehouden), zijn er nog tips die jullie hebben om mijn Mage te tunen ?

[ Voor 5% gewijzigd door ShadowBumble op 09-06-2024 12:01 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Flabergasted schreef op zondag 9 juni 2024 @ 10:39:
Over cheaten gesproken; ik ben de afgelopen week bezig geweest om Elden Ring af te ronden.
( zit meer dan 300 uur in, in het afgelopen jaar )

Ik kan echter maar niet de eindbaas, Elden Beast verslaan.
Dan toch maar gekozen voor 2 summons (2 externe players) en hun op het laatst het meeste werk laten doen.
Resultaat: eindelijk de troon kunnen bestijgen.

Maar de manier waarop voelt niet zo goed, alsof je vals gespeeld hebt.
Daarvoor alles zelf op eigen houtje kunnen doen dus eigenlijk een beetje een "katerig" gevoel.

Maar goed nu wel klaar voor de DLC....
Ik heb men build en alles speciaal op deze boss aangepast (was binnen 2 uur down), is dat dan ook cheaten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14:30
Zoals ik al eerder zei. Eerste playthrought legit gehaald level 165 . 232 uur😀 per ongeluk misklikt en new game plus. Wil gewoon een vers character en moet beetje vooruit gaan. Radan is eraan en sofria river ook nu. Nokron mss nu of toch eerst atlas plateau.. ga voor nokton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkrim
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 14:18
ShadowBumble schreef op zondag 9 juni 2024 @ 11:59:
Zo gisteren ook weer even gespeeld en ik sta nu op het punt Leydell te beginnen :D Ik heb toch wat "vragen", omtrent mijn build.

In het begin ben ik een Astrologer gerolled en heb dus nagenoeg alles op magic gegooid, opzich ging dat prima tot je op een gegeven moment in wat meer tombs komt en kleinere ruimtes waar je moet gaan vechten. Toen ben ik een soort van Hybride gaan spelen.

Ene hand mijn Moonveil +8 en de andere hand mijn Carian Regal Scepter +10 en als Armor en soort mix en match om de beste stats te krijgen.

Nu gaan het meeste mijn prima af maar bijvoorbeeld de War Dead Catacombs kom ik gewoon niet door (wat ook een volledig skill use kan zijn aangezien ik best wel een tijd een break heb gehouden), zijn er nog tips die jullie hebben om mijn Mage te tunen ?
Is dit een ng of ng+ run? Dan zou ik zorgen dat je jouw moonveil naar max level upgraded asap. Het lvlen van Dex kan ook een goede investering zijn aangezien het de dmg verhoogd van jouw katana en je spells worden sneller gecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik kan ook ng respect met laval tear. Heb nog geen enkele gebruikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Is nokron geworden. Nice deze😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Monkrim schreef op zondag 9 juni 2024 @ 14:02:
[...]

Is dit een ng of ng+ run? Dan zou ik zorgen dat je jouw moonveil naar max level upgraded asap. Het lvlen van Dex kan ook een goede investering zijn aangezien het de dmg verhoogd van jouw katana en je spells worden sneller gecast.
Dit is een standaard ng first run :) maar als dex helpt in cast time en mijn katana dan zal ik zeker daar wat meer in stoppen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jjqsQ-nrZHzs3emuYOmb0BjuLFw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ikI0ELKcQZYeBsm2ouKqL7Sf.jpg?f=fotoalbum_large nokron blijft een prachtige city

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 18:51

Flabergasted

Prepare to die !

Secsytime schreef op zondag 9 juni 2024 @ 13:44:
[...]

Ik heb men build en alles speciaal op deze boss aangepast (was binnen 2 uur down), is dat dan ook cheaten? :P
Eigelijk wel een beetje 8)

Afgelopen 2 dagen 5x ge-respect met steeds een andere build (daarvoor nooit gebruikt) voor Elden Beast:
Het is uiteindelijk de Blasphemous Blade die het hem deed.

Ook nog tig keer geprobeerd om de Volcano Blade te krijgen ( o.a. Arcane Level op 99 voor hoge discovery)
maar de 1% drop rate werd mij te machtig helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Flabergasted schreef op zondag 9 juni 2024 @ 14:47:
[...]

Afgelopen 2 dagen 5x ge-respect met steeds een andere build (daarvoor nooit gebruikt) voor Elden Beast:

Ook nog tig keer geprobeerd om de Volcano Blade te krijgen ( o.a. Arcane Level op 99 voor hoge discovery)
Leuke build, heb ik ook gebruikt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12:10
Het verschil tussen een zwei op +7 en dit is ook dag en nacht, krijg nu veel meer critical hits. (of hoe dat ook heet)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5FF9SVBhJbSGLg3YOn_GvTzBkRE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dYaZMk2GoQvet0Q9cv60RCi5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Wat ik stiekem al een beetje hoopte en tussen de regels doorlas in andere artikelen. De DLC is veel groter dan Limgrave.

https://www.pcgamer.com/g...-size-sense-of-discovery/

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
16 gb valt nog mee. Volgende week kunnen we downloaden. Dacht de 19de. Komt dichter en dichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wrtGezyvKmchWmWyUaoqx-EgXyE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XchT3zRv9pYlZb8VdPuRAYu9.jpg?f=fotoalbum_large deze jongen krijg ik er echt niet aan. En neen gebruik geen magic... die is de zwaarste dat ik al tegen gekomen ben. Vroeger bleef hij staan en kon je met pijl en boog hem afmaken. Maar nu komt hij tot bij mij. Jawadde. Correctie ben er langs gelopen . Ale geslopen.... deze zone is voor later want de twee valiant gargyoles ofzoiets. Oh boy. Ene ok maar twee te veel van het goede...

[ Voor 12% gewijzigd door Wolverine9000 op 10-06-2024 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik zag wat Builds met de Death's Poker als Mage zijnde en de speelstijl is wel aardig om te proberen, beetje lastig timen nog maar dat is een kwestie van oefenen. Kwam er helaas wel achter dat ik dus blijkbaar ergens de Magic Scorpion Charm gemist heb die nagenoeg mandatory is voor deze build :S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik ga het juist nog redden . Zit ´al in de forbidden lands. Dan nog mountain of giants. Dan de extra zone met haligtree medaille. .consecred snowfield ofzoiets. In mijn eerste playthrough heb ik de subterrean underground in capital ni gedaan. Wil ik ook nog doen. Dan moghi palace. De rest is niet meer nodig dacht ik. Als ik nog tijd heb doe ik fram azul nog. En de eindbaas. Heeft geen effect voor de dlc ofwel? In fe eerste playthrough alles gedaan. Level 160 ondertussen. Speel met +9 bloodfang wapen. Heb men werk gehad. Nu 78 uur in de game en bijna op einde voor de dlc. Wetende dat ik de eerste playthrough 235 uur nodig heb gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:13:
Ik ga het juist nog redden . Zit ´al in de forbidden lands. Dan nog mountain of giants. Dan de extra zone met haligtree medaille. .consecred snowfield ofzoiets. In mijn eerste playthrough heb ik de subterrean underground in capital ni gedaan. Wil ik ook nog doen. Dan moghi palace. De rest is niet meer nodig dacht ik. Als ik nog tijd heb doe ik fram azul nog. En de eindbaas. Heeft geen effect voor de dlc ofwel? In fe eerste playthrough alles gedaan. Level 160 ondertussen. Speel met +9 bloodfang wapen. Heb men werk gehad. Nu 78 uur in de game en bijna op einde voor de dlc. Wetende dat ik de eerste playthrough 235 uur nodig heb gehad.
De Bloodhound Fang is mijn favoriete wapen, ik heb er nu twee van +10. De eerste playthrough heb ik iets van 85 tot 90 uur voor nodig gehad. Ben nu ook bezig met mijn tweede, maar niet meer veel gespeeld. Op dit moment met wat andere games bezig, kijken of ik dit weekend Elden Ring weer eens opstart.

Level zit ik ook op 180.

Wil het nog even spelen voordat de DLC dropt.

Mijn dubbele +10 Bloodfound Fang's.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uBCt7DbxRk-jAE--89LM36I2n4E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9YFoYmpC9vA5X790RIrVS1zy.jpg?f=fotoalbum_large

Heb ook de Blasphemous Blade +10 bij me.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wpW76UZHbey4GByDDTjUUOnc030=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VrZrLJyADWbhOkymFUsblOkl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 12-06-2024 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

JSchut

.....

Ben toch maar nog een keer opnieuw begonnen. Nu als Samurai. Speel momenteel dual uchi en ga straks switchen naar de Nagakiba.

Kijken of ik voor eind volgende week deze ook rond de 150 kan hebben. Moet lukken denk ik want ik sla ook veel dingen over nu.

Dan ga ik vor de DLC wel even kijken of ik verder ga met de knight of de samurai :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:15
Ook ik ga met Bloodhound fang de dlc in. Wapen waar ik het grootste gedeelte mijn eerste blinde playthrough heb gespeeld, gaat me vast weer goed helpen in de dlc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Bazziek schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:22:
Ook ik ga met Bloodhound fang de dlc in. Wapen waar ik het grootste gedeelte mijn eerste blinde playthrough heb gespeeld, gaat me vast weer goed helpen in de dlc.
Bloodhound fang en mimic = gg easy game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:42
Flabergasted schreef op zondag 9 juni 2024 @ 14:47:
[...]

hier 2x volcano blade maxed level, leuke build echter wel echt korte range.
Ook wel level 280 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Bazziek schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:22:
Ga starten met wapen in dlc en overschakelen naar andere....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Official recap video van het verhaal tot aan de DLC. Let op: Wat dlc beelden op het einde.

[ Voor 78% gewijzigd door Bazziek op 12-06-2024 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gisterenavond Leydell afgerond, de voor mij 3de grote legacy dungeon. Ik merk echt dat mij speelstijl aan het veranderen is van een pure Mage naar een soort Hybride build. Stiekem bevalt dat steeds meer.

Na mijn laatste post heb ik wel het e.e.a. aangepast namelijk Moonveil gedropped voor Death's Poker +7 momenteel maar ik mis 1x +8 Somber en een ancient dragon stone om hem naar +10 te brengen. Daarnaast heb ik het gevoel dat ik echt nog wel wat improvement in mijn trinkets kan gebruiken waar ik toch wel wat damage mis.

Mijn stats zijn nu alsvolgt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ulcLyoT09QSFIrVCkGF0klNANdc=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RCLYoqxI4GdGZfv2jfgkCKJP.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 17% gewijzigd door ShadowBumble op 13-06-2024 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op zondag 9 juni 2024 @ 11:59:

Vigor naar 60 tillen en je moonveil maxen. Vanaf Leyndell gaan mobs en vooral bazen echt hard meppen. Met 46 vigor wordt je praktisch geoneshot denk ik.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:47:
Zo gisterenavond Leydell afgerond, de voor mij 3de grote legacy dungeon. Ik merk echt dat mij speelstijl aan het veranderen is van een pure Mage naar een soort Hybride build. Stiekem bevalt dat steeds meer.

Na mijn laatste post heb ik wel het e.e.a. aangepast namelijk Moonveil gedropped voor Death's Poker +7 momenteel maar ik mis 1x +8 Somber en een ancient dragon stone om hem naar +10 te brengen. Daarnaast heb ik het gevoel dat ik echt nog wel wat improvement in mijn trinkets kan gebruiken waar ik toch wel wat damage mis.

Mijn stats zijn nu alsvolgt:

[Afbeelding]
Je stats sluiten niet heel lekker aan op die deaths poker. Zware focus op int, maar je wapen scaled maar D.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hulleman schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:45:
[...]

Vigor naar 60 tillen en je moonveil maxen. Vanaf Leyndell gaan mobs en vooral bazen echt hard meppen. Met 46 vigor wordt je praktisch geoneshot denk ik.
Heb nu 59 vigor. Strength en dex ook rond de 45. Beetje endurance. Kan zijn dat ik met de dlc ga respec doen naar gelang de wapens die komen... kijk er naar uit. Nog een weekje ongeveer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:53:
[...]

Heb nu 59 vigor. Strength en dex ook rond de 45. Beetje endurance. Kan zijn dat ik met de dlc ga respec doen naar gelang de wapens die komen... kijk er naar uit. Nog een weekje ongeveer....
Zeker, heel veel zin in! Door mn vakantie naar Mallorca, heel vervelend, kan ik er helaas later aan beginnen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hulleman schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:56:
[...]

Zeker, heel veel zin in! Door mn vakantie naar Mallorca, heel vervelend, kan ik er helaas later aan beginnen :P
Begin er vrijdag middag aan. Helaas ook nog werken. Dlc loopt niet weg. Heerlijk alles weer uithoeken. Ben benieuwd wat voor npc quest er gaan inzitten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hulleman schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:48:
[...]

Je stats sluiten niet heel lekker aan op die deaths poker. Zware focus op int, maar je wapen scaled maar D.
De kracht van Death's Poker zit ook niet in de int scaling van het wapen maar in de Unique "Ghostflame Ignition" ability. Die scaled uitzonderlijk goed met Int maar ik ga even tweaken en ook de vigor naar lv60 te brengen. Misschien als Load het toestaat gewoon zowel Death's Poker als Moonveil gebruiken we gaan even puzzelen in ieder geval :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:27:
[...]

De kracht van Death's Poker zit ook niet in de int scaling van het wapen maar in de Unique "Ghostflame Ignition" ability. Die scaled uitzonderlijk goed met Int maar ik ga even tweaken en ook de vigor naar lv60 te brengen. Misschien als Load het toestaat gewoon zowel Death's Poker als Moonveil gebruiken we gaan even puzzelen in ieder geval :D
Ah k, goed punt. De great jars talisman is een mooie om je equipload fors te verhogen. Je hebt nog een talisman slot vrij. De Radagon soreseal talisman die je gebruikt (early game echt awesome) wordt overigens steeds minder effectief naarmate je stats naar een soft/hardcap toe upgraded, terwijl je wel een dikke damage penalty pakt. Met jouw level wel het overwegen waard om die talisman voor een andere in te ruilen die bij je build past.

[ Voor 23% gewijzigd door Hulleman op 13-06-2024 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hulleman schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 14:34:
[...]

Ah k, goed punt. De great jars talisman is een mooie om je equipload fors te verhogen. Je hebt nog een talisman slot vrij. De Radagon soreseal talisman die je gebruikt (early game echt awesome) wordt overigens steeds minder effectief naarmate je stats naar een soft/hardcap toe upgraded, terwijl je wel een dikke damage penalty pakt. Met jouw level wel het overwegen waard om die talisman voor een andere in te ruilen die bij je build past.
Ja, ik heb een lichtelijk te kort aanpassende trinkets, maar de Shard of Alexander die staat op mijn lijstje om zsm te gaan halen nu ik de mountains heb vrijgespeeld. Samen met de graven-mass ( upgrade tov graven school).

De enige die ik echt mis en eigenlijk echt nodig had is de "Magic Scorpion Charm" maar ik heb Ranni's questline al af dus die is gewoon niet meer haalbaar tenzij iemand hem wil traden online :( ( of ik moet hem op een ng+ run gaan halen maar daar ben ik nog lang niet.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Net Gideon onheuselijk betast en nu lvl 150. Dus even de laatste 2 bazen doen zonder te levelen en ik ben klaar voor de DLC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Bazziek schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 16:10:
Net Gideon onheuselijk betast en nu lvl 150. Dus even de laatste 2 bazen doen zonder te levelen en ik ben klaar voor de DLC.
Zit bijna aan de fire giant. Dan nog rykard. En dan moghi. En mss nog de rest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 16:25
Twijfel of ik opnieuw zal beginnen of verder zal gaan met m’n lvl 160 character. Probleem is dat die char op m’n xbox staat en ik tegenwoordig liever op m’n ps5 speel. Luxeprobleem, i know.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kneepie
Gister eerste try Malenia

YouTube: ELDEN RING_20240613193051

[ Voor 59% gewijzigd door Kneepie op 14-06-2024 07:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
Wel gaaf die lava zwaarden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneepie
Bazziek schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 07:49:
[...]

Wel gaaf die lava zwaarden.
Beetje Kratos, twee uur voor moeten grinden maar ben er niet meer van afgeweken.
Ik heb voor de DLC wel alle must have weapons en amulets voor de zekerheid gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

You made that look easy zeg maar ;) leuk om te zien. Ik ga er nu ook redelijk snel doorheen gisteren ook Rykar en de laatste volcano questlines opgeruimd.

En dan weer verder progressen door de Mountains of the Giants, opzich gaat het tot nu toe prima maar je merk wel aan alles dat er straks een grind aankomt voor gear zeg maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:14
Kneepie schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:02:
[...]

Beetje Kratos, twee uur voor moeten grinden maar ben er niet meer van afgeweken.
Ik heb voor de DLC wel alle must have weapons en amulets voor de zekerheid gehaald.
Welke build is het als ik vragen mag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 16:25
Holy shit, ik heb het al een en tijdje niet gespeeld dus ik dacht ik zoek ff die Mohg op; omg wat ben ik slecht geworden haha!
Moet echt weer helemaal wennen aan de controls, Nioh1 en 2 hebben me verpest denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneepie
UnderAVoidSky schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:56:
[...]

Welke build is het als ik vragen mag?
Ik heb hem voor Malenia wel een beetje aangepast;
Armor;
Volledige Veteran Set aangezien ik genoeg cap heb.
(deze wissel ik voor grote langzame bazen alleen met de raptor black feathers (10% jumpattacks)

Amulets;
rotten sword insignia
Ritual sword talisman (normaal claw talisman 15%jumpattacks)
Sward of Alexander
Millicent's prosthesis (Deze wissel ik wel eens met fire scorpion charm)

2x magmablade

Fingerseal of een andere seal for incantations

Bufs voor het gevecht;
Golden vow
Howl of Shabriri wissel ik af met flame grand me strenght

Thorney cracked tear
flame shrouding cracked tear

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Zo die draak in de mountain tops is er ook aan. Die was lastig. Was ik al vergeten. Castle sol ook sterke vijanden.... maat wel overleefd.
Nu nog de baas giant. Dan nog subterrean underground. En dan moghi en we zijn er. Juist op tijd voor shadow of the erdtree...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wolverine9000 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:19:
Zo die draak in de mountain tops is er ook aan. Die was lastig. Was ik al vergeten. Castle sol ook sterke vijanden.... maat wel overleefd.
Nu nog de baas giant. Dan nog subterrean underground. En dan moghi en we zijn er. Juist op tijd voor shadow of the erdtree...
Ik stond te twijfelen ga ik eerst de Draak in mountaintops doen, of ga ik toch nog even terug voor subterrean underground, inmiddels ben ik bij de dungeon aangekomt in subterrean underground, ik kwam eerst maar niet voorbij die stomme kreeften, tot opeens het kwartje viel.

De layout van de omgeving bied altijd plek voor kiten, schuilen en aanvallen :P Lekker handig dat ik daar nu aan moest denken, ik merk zelf dat ik toch stiekem gewent bent in de periode dat ik niet het gespeeld een soort van "He enemy, en head on te werk gaan" dat werkt gewoon echt niet in deze game samen met "ah die rammen we snel even neer".

Twee belangrijkste lessen dus weer opgefrist, rushen werkt niet en gebruik het terrein om je heen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Hoe gaan jullie de expansion eigenlijk voor het eerst spelen? Offline of online? Ik neig naar offline vanwege de immersion zonder messages en bloedvlekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Mimic is echt overpowered. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr thee
Vandaag weer de nodige progressie,

Aan de andere kant hing een imposant ding,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jv030Ck-v-_xOFT5eic9Gwi10HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LBvHFvysDYkDLCZ2gi4NnNOC.jpg?f=fotoalbum_large

Bij de addams family staat er een enge vent in de weg. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPrP4oDVwwB3D9sIK2G_545dxsA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KP9Qb64xqGa2GYxV3Pz3JYa1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bazziek schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:09:
Hoe gaan jullie de expansion eigenlijk voor het eerst spelen? Offline of online? Ik neig naar offline vanwege de immersion zonder messages en bloedvlekken.
Online, ik vind die messages altijd wel een leuke dimensie geven. Die bloedvlekken bekijk ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Omdat ik weer helemaal "in" Elden ring zit, kijk ik ook af en toe streams op twitch. Een streamer noemde Unalloyed Malenia, dat is blijkbaar een mod die Malenia pittiger maakt. Heeft iemand hier wel eens een poging gewaagd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:57

MazeWing

The plot thickens...

Gezien de DLC er bijna is moet ik echt nodig aan de bak om weer te gaan spelen (lees: oefenen) om niet helemaal kansloos ten onder te gaan....

Hoe zit het trouwens als je een NG+ character (ergens in de 180) hebt en je de DLC wil spelen? De huidige vijanden zijn niet echt moeilijk gezien het enorme verschil in power. Als dit ook zo is bij de DLC zou dit best jammer zijn.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
MazeWing schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 07:34:
Gezien de DLC er bijna is moet ik echt nodig aan de bak om weer te gaan spelen (lees: oefenen) om niet helemaal kansloos ten onder te gaan....

Hoe zit het trouwens als je een NG+ character (ergens in de 180) hebt en je de DLC wil spelen? De huidige vijanden zijn niet echt moeilijk gezien het enorme verschil in power. Als dit ook zo is bij de DLC zou dit best jammer zijn.
Voor zover ik het begreep staat je huidige level los van de DLC. De DLC zou eigen level systeem moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:57

MazeWing

The plot thickens...

Toonen1988 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 07:46:
[...]

Voor zover ik het begreep staat je huidige level los van de DLC. De DLC zou eigen level systeem moeten hebben.
Ja, ik ben even op onderzoek gegaan en de DLC krijgt inderdaad z'n eigen systeem zodat spelers zelf hun difficulty binnen de DLC kunnen regelen. Benieuwd of je dit tussentijds nog kan aanpassen of dit eenmalig (in het begin) moet kiezen.

Tussentijds aanpassen zorgt er namelijk weer voor dat je de difficulty lager zet als je niet voorbij een baas komt. Toch jammer aangezien juist dat de charme is van dit soort spellen...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
MazeWing schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 07:50:
[...]

Ja, ik ben even op onderzoek gegaan en de DLC krijgt inderdaad z'n eigen systeem zodat spelers zelf hun difficulty binnen de DLC kunnen regelen. Benieuwd of je dit tussentijds nog kan aanpassen of dit eenmalig (in het begin) moet kiezen.

Tussentijds aanpassen zorgt er namelijk weer voor dat je de difficulty lager zet als je niet voorbij een baas komt. Toch jammer aangezien juist dat de charme is van dit soort spellen...
Klopt, helemaal met je eens. Ik hou gewoon alles "default" en als ik niet verder kom, probeer ik samen met vrienden en als dat niet gaat, randoms erbij.

Ik ga niks verlagen, het haalt inderdaad de hele sfeer en charme weg.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 15-06-2024 08:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik zie geen steek in de consecred snowfield. Het eerste gedeelte toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:38
Wolverine9000 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 09:29:
Je bent niet de enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Overleef het wel gelukkig😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

MazeWing schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 07:50:
[...]

Dat zou erg fijn zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Wolverine9000 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 09:29:
Heel simpel het licht volgen. Zo moeilijk is dat stukkie niet 😅

En als het goed is moet je ook al een soort paadje op je kaart zien. Die gewoon volgen en je komt bij een monoliet waar je de map vindt.

[ Voor 21% gewijzigd door JoeZuCK op 15-06-2024 14:10 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Zit al in haligtree eerste grace. Heb eerst afgedaald in de sewers onder capital. Wat een leuk levelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wolverine9000
Dlc ready. Heb nog weekje de tijd. Ga de rest ook nog doen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DIkCWqQgARoZYod1NdajzTUwLUI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7BmQxJ7yAaC5EI9HXmoScjPR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
https://www.twitch.tv/redbull

Stream gaande met wat (enorm makkelijke) challenges en later DLC nieuws zonder verhaal spoilers.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GQIGuWGW4AAIbuE?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wolverine9000 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 17:57:
Dlc ready. Heb nog weekje de tijd. Ga de rest ook nog doen. [Afbeelding]
Heb je nog rap gedaan ;) Ik neem nog even de tijd voor de rest maar de voortgang gaat gestaag ondertussen wel alles onder Leydell afgerond incl grave met toegang tot Frenzy en Mogh down. Daarna weer verder gegaan in mountaintops en sta nu bij Castle Sol.

Misschien dat ik straks nog even verder ga :) nu even een break maar loop prima volgens planning om zo door te stromen de DLC in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
ShadowBumble schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 20:58:
[...]

Heb je nog rap gedaan ;) Ik neem nog even de tijd voor de rest maar de voortgang gaat gestaag ondertussen wel alles onder Leydell afgerond incl grave met toegang tot Frenzy en Mogh down. Daarna weer verder gegaan in mountaintops en sta nu bij Castle Sol.

Misschien dat ik straks nog even verder ga :) nu even een break maar loop prima volgens planning om zo door te stromen de DLC in :+
Castle sol is redelijk zwaar vond ik. Als je alles wilt zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09 14:14
Is deze game te spelen met muis en toetsenbord? Of is het chiller met een controller? Ik vond bijv the witcher 3 en dragon age echt irritant met muis en toetsenbord.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Korkss schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 23:38:
Is deze game te spelen met muis en toetsenbord? Of is het chiller met een controller? Ik vond bijv the witcher 3 en dragon age echt irritant met muis en toetsenbord.
Toetsenbord en muis support in Elden Ring is beter dan Dark Souls. Kwa gameplay is het goed te doen, alleen de UI bediening is verwarrend en slecht. Ik geloof dat je met Q, E en F moet werken om de UI te bedienen. Je kunt wel de muis gebruiken, maar om terug te gaan, moet je de Q gebruiken wat de "B" op de Xbox controller is. Om van menu te swappen, wat de gele "Y" op de Xbox controller is, is de F op het toetsenbord.

Sommige wapens hebben naast een normale en zware aanval ook nog een speciale aanval en soms zelfs twee speciale aanvallen. In de default instelling kan je maar één van die twee speciale aanvallen doen. Je moet dan even wat keys rebinden en instellen. Meestal is zo'n aanval dan ook een combinatie van toetsen, daar moet je even een tutorial van opzoeken.

Als voorbeeld neem ik de Sword Night and Flame. Naast normale en zware aanval, heeft deze zwaard ook nog twee speciale aanvallen. Wanneer je de normale aanval doet, klik je linker muis, doe je de zware, shift + linker muis. Om de eerste speciale aanval te doen, moet je shift+rechter muisknop inhouden en dan linker muisknop. Om die tweede aanval te krijgen, moet je dus een toetsencombinatie aanmaken. Default werkt dat niet, daar kan je dus bijv. ctrl+linker muisknop van maken.

Maar het is allemaal goed te doen, alleen even wennen met de UI.

EDIT: Even snel een tutorial voor je opgezocht. Ze legt het allemaal zéér goed uit, dit is ook precies hoe ik het heb ingesteld, als ik met muis en toetsenbord speel. Ik speel nu ook met de controller omdat ik dan nauwkeuriger mijn personage kan positioneren.

[ Voor 31% gewijzigd door Toonen1988 op 16-06-2024 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Red Bull gaming op youtube intikken en daar zie je wat gameplay. Geen spoiler. Man zien er echt vet uit. Heb maar twee drie minuten gekeken. Wil me laten verrassen komende vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr thee
Grrrrr de decaying ekzykes is ook een rottig beest :( voor nu maar even overslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Zit al twee uur vast aan malenia in elphael😁

[ Voor 10% gewijzigd door Wolverine9000 op 16-06-2024 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WIl de game ook beginnen nu die DLC er aan komt maar heb ze nog niet :D Prijs valt me nog een beetje tegen zelfs op keyshops voor een game die zo "oud" is.

Al die streamers die het ook weer aan het spelen zijn hypen mij goed op :P

Lijkt me wel tof om hem met een maat te beginnen met die seamless co-op mod alleen denk ik dat het dan ineens een heel stuk makkelijker wordt

[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 16-06-2024 22:13 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Ricmaniac schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:05:
WIl de game ook beginnen nu die DLC er aan komt maar heb ze nog niet :D Prijs valt me nog een beetje tegen zelfs op keyshops voor een game die zo "oud" is.

Al die streamers die het ook weer aan het spelen zijn hypen mij goed op :P
Elden Ring is één van de weinige games die €60 waard is. Ik zou er niet te lang over nadenken en gewoon kopen. Op die key sites zie ik het spel voor €48 langskomen.

Voor die €12 koop ik het toch liever via Steam en support de ontwikkelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toonen1988 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:15:
[...]

Elden Ring is één van de weinige games die €60 waard is. Ik zou er niet te lang over nadenken en gewoon kopen. Op die key sites zie ik het spel voor €48 langskomen.

Voor die €12 koop ik het toch liever via Steam en support de ontwikkelaar.
Oh i know =p maar al meerdere games gekocht laatste weken. geld is op 8)7

Btw weten jullie of mods achievements disablen? en dan bedoel ik geen gamebreaking mods maar gewoon mods als bijv FPS unlock of een graphics reshader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Ricmaniac schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:20:
[...]

Oh i know =p maar al meerdere games gekocht laatste weken. geld is op 8)7

Btw weten jullie of mods achievements disablen? en dan bedoel ik geen gamebreaking mods maar gewoon mods als bijv FPS unlock of een graphics reshader
Helaas is From Software nooit een voorstander geweest van mods. Hou er even rekening mee dat Elden Ring een always online game is. Je kunt het spel wel offline spelen, maar dan heb je bepaalde functies niet.

Het aanpassen van de game files kan EAC triggeren. Ik heb begrepen van de community dat er een gemodde versie beschikbaar is, met een stand-alone executable. In deze versie kan je ook in co-op spelen van het begin tot het eind, zonder die finger te gebruiken. Zelfs als je dood gaat, blijft je gewoon bij elkaar. Meer zo'n co-op als Remnant 2.

In deze gemodde versie kan je wel doen en laten wat je wilt. Bannen kunnen ze niet, omdat de gemodde versie geen anti-cheat heeft en je verbindt niet met FromSoftware officiële server.

Ik had wel begrepen dat je een betaalde gebruikers licentie moet hebben, om de gemodde versie te kunnen gebruiken, puur om rechtzaken te vermijden.

[ Voor 34% gewijzigd door Toonen1988 op 17-06-2024 00:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toonen1988 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 00:34:
[...]

Helaas is From Software nooit een voorstander geweest van mods. Hou er even rekening mee dat Elden Ring een always online game is. Je kunt het spel wel offline spelen, maar dan heb je bepaalde functies niet.
Ja had die seamless coop mod dus idd gezien die is wel nice.

Volgens mij valt het mee hoor hoe erg from software er op tegen is. Zolang je maar niet de cheat engine manipuleert.

Las vanavond ook dit : FromSoftware says Elden Ring's popular Seamless Co-op mod is something they may even consider implementing officially for future titles

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:29

Soullie

Planeshift

Toch nieuw Character begonnen vorige week, dus ik google eens hoe ik aan het armor kom van Rogier.

Blijkt er een heel deel van stormveil te zijn die ik in mijn eerste playtought gemist heb :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

JSchut

.....

Soullie schreef op maandag 17 juni 2024 @ 13:06:
Toch nieuw Character begonnen vorige week, dus ik google eens hoe ik aan het armor kom van Rogier.

Blijkt er een heel deel van stormveil te zijn die ik in mijn eerste playtought gemist heb :o
Ik heb de game denk ik al 6-7 keer uitgespeeld. Waarvan 1 keer heel grondig in mijn eerste playtrough.
Toen m'n 4e weer grondig en toen kwam ik er achter dat ik aardig wat gemist had in m'n eerste playtrough. Voornamelijk gevoed door angst :D (Niet een side route willen nemen omdat ik geen flasks meer had)

Nu ben ik dus vorige week opnieuw begonnen. Ik ga redelijk snel door alles heen maar kom nu weer op plekken waar ik volgens mij niet eerder ben geweest. Echt bizar!

Hopelijk red ik het nog voor vrijdag deze char naar het einde te brengen. Gaat krap worden. Anders maar underleveled er in :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Morgen 18 juni is het review van de dlc. Enig idee hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wolverine9000 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 18:39:
Morgen 18 juni is het review van de dlc. Enig idee hoe laat?
Nee tijd is niet bekend gemaakt. Alleen datum

Misschien is het gewoon 00:00 dan :P
Maarja dan de vraag welke timezone

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 17-06-2024 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op maandag 17 juni 2024 @ 20:06:
[...]

Nee tijd is niet bekend gemaakt. Alleen datum

Misschien is het gewoon 00:00 dan :P
Maarja dan de vraag welke timezone
Tegen de middag bij ons waarschijnlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
in voorbereiding van de DLC ben ik maar begonnen met een "all boss" run. Limgrave heb ik bijna af, moet nog 2 invaders en de laatste boss in Castle. Maar ik zie opeens een stuk meer dan ik had verwacht

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:55
Wolverine9000 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 20:21:
[...]

Tegen de middag bij ons waarschijnlijk
Die van Tweakers is er inmiddels. ;)

Ik ga in ieder geval NIETS lezen of bekijken. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
YouTube staar vol met reviews. Morgen downloaden op ps5. 16 gb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Helaas geen videoreview van Tweakers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Alleen de bullet points van Tweakers gelezen. Jammer dat ie toch te makkelijk kan zijn op ng+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Lees maar eens de andere. Die zeggen very challenging

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik probeer even de reviews gewoon te vermijden zolang het lukt haha :D

Overigens ook ik meld mij in het "DLC Ready" kamp

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VSwjmPLoorvvojHX_6jzDdER7uk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MqKfwsuRITcA6RtLQddgKSDG.jpg?f=fotoalbum_medium

Heb nu enkel nog de Haligtree and Farum Azula Dungeons over om te doen dus dat gaat nog wel lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bazziek schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:02:
Alleen de bullet points van Tweakers gelezen. Jammer dat ie toch te makkelijk kan zijn op ng+
Voor zover ik lees valt dat heel erg mee. er zijn gewoon een paar hele sterke builds met de juiste wapens. Maar over het algemeen lees ik meer dat het challenging is dan makkelijk.

Waarschijnlijk als je erg overleveld bent enzo kan je het jezelf altijd makkelijk maken natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 22:35
Bazziek schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 20:56:
Omdat ik weer helemaal "in" Elden ring zit, kijk ik ook af en toe streams op twitch. Een streamer noemde Unalloyed Malenia, dat is blijkbaar een mod die Malenia pittiger maakt. Heeft iemand hier wel eens een poging gewaagd?

[YouTube: Elden Ring - Malenia, Miyazaki Originally Intended (Unalloyed Malenia)]
Lol nee. Kansloos. Hier nog 1 van Let Me Solo Her. Ongbal is natuurlijk niet te evenaren.

[ Voor 14% gewijzigd door Atari op 18-06-2024 19:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Bazziek schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:02:
Ik ben er blij mij.
Lvl230 ng+1, maar ga nog wel dood in latere levels zoals haeligtree. Ok, ik suck dan wel ook als player, maar toch. Je kan eenvoudig de game moeilijker maken door wapens niet volledig te levelen of geen incanations of eens andere wapens te gebruiken.

Oh en alle bazen in beide playtroughs gemept.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
Hier met een NG 140 Guts GreatSword build en een shit-ton aan runes de DLC in. Nog wat mensen helpen Mohg te verslaan en dan weer een paar maandjes no-lifen.

Nee, geen no-life deze keer. EK is ook nog bezig en ik hoop op nog een beetje mooi weer deze zomer ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j0oIhdFuDZSDIPNPTqzZamylUn4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/crVM2P4nggxoA8CStyAr0gNr.jpg?f=fotoalbum_large juist op tijd klaar. Niet dat het nodig was voor de dlc maar toch tien pogingen nodig gehad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Vraagje blijft de roundtable in brand zelfs na het verslaan van elder beast. Nu twee dagen rust en vrijdag vliegen we erin met de dlcAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNDyBm6BPyIgOlQH4Ak-Tv-7-cw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wIhKaXm7vWuXgdwU2M6MNPtV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door Wolverine9000 op 18-06-2024 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 20:51

Rick-Jan

always connected

Twijfel hier ook, NG met level 170 character. Heb wel veel ervaring met souls games , maar ben nog steeds niet een super goede speler. Wil niet super over leveled zijn voor de DLC, maar wil ook niet er door heen vegen.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Rick-Jan schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 20:31:
Twijfel hier ook, NG met level 170 character. Heb wel veel ervaring met souls games , maar ben nog steeds niet een super goede speler. Wil niet super over leveled zijn voor de DLC, maar wil ook niet er door heen vegen.
Ben een nieuwe playthrough gestart. Juist einde gehaald level 183.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:31
Twijfel ook .. heb platinum Trofee dus NG++ (playthrough nr 3) en level 205.
Ik weet dat ik NG+ heel makkelijk vond omdat ik al hoog level was. NG++ ben ik snel naar einde gerusht dus merkte al dat het wat lastiger werd.
Maar NG+++ beginnen klinkt wel heel heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Daarmee dat ik opnieuw begonnen ben😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:31
Wolverine9000 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 20:48:
Daarmee dat ik opnieuw begonnen ben😄
Ja maar vind het ook jammer als ik al mijn wapens en mimic tear etc. niet meer heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Jamesl schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 20:51:
[...]

Ja maar vind het ook jammer als ik al mijn wapens en mimic tear etc. niet meer heb :(
Ik hen alles terug hoor. Natuurlijk als je gaat rushen heb je niet veel. Zijn toch allemaal nieuwe wapens en ash etc in de dlc....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Iets meer nieuws wbt de map van de DLC.

[ Voor 3% gewijzigd door JoeZuCK op 18-06-2024 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
JoeZuCK schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:01:
Iets meer nieuws wbt de map van de DLC.
Ja haha, Elden Ring zou 30-35 uur zijn. Zelfde truc nu weer van Miyazaki. De DLC lijkt qua content dus een volwaardige Dark Souls game te worden.
Pagina: 1 ... 74 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten