"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja, ik denk dat we hetzelfde bedoelen. Na Godrick the grafted kun je de questline van Varré doen. Inderdaad wat invaden en een bebloede doek oid. Als je die haalt kom je in Mohgwyns palace. Het is niet zo dat je dan persé PvP moet spelen. Kost je wel een paar uurtjes om bij die quest te komen, maar het is 90% sneller dan via de andere route.Shao Kahn schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 14:37:
[...]
Je bedoelt met een vinger, bebloed doekje en invaden enzo? Vind ik niet perse heel snel, zeker niet als je offline only speler bent. maar ik snap je punt.
Qua uitspelen, er zijn 2 activatoren na de laatste boss, de elden ring zelf en zo'n grijze streep op de grond. ik heb maar een van die 2 aangetikt en heb me nooit op een throne zien zitten. ach ja.
[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 02-05-2024 15:05 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Bij Varré ben je zo idd maar om offline toch invasies te kunnen doen moet je to bij vulcano manor en beyond tot aan Mountaintop of Giants om die opdrachten te kunnen uitvoeren meen ik.Hulleman schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:04:
[...]
Ja, ik denk dat we hetzelfde bedoelen. Na Godrick the grafted kun je de questline van Varré doen. Inderdaad wat invaden en een bebloede doek oid. Als je die haalt kom je in Mohgwyns palace. Het is niet zo dat je dan persé PvP moet spelen. Kost je wel een paar uurtjes om bij die quest te komen, maar het is 90% sneller dan via de andere route.
Meh, ziet er erg oncomfortabel uit, heb je geen kussentje??Superkiwi schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 14:45:
[...]
Niks "ach ja". Hup, terug aan het werk jij!
Uitspelen = op de troon zitten![]()
Ik hou je plekje zolang wel warm
[Afbeelding]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Helaas niet. Opschieten dus!Shao Kahn schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:22:
[...]
Meh, ziet er erg oncomfortabel uit, heb je geen kussentje??
Ik moet zeggen dat ik het oprecht jammer vind, hoop echt dat ze nog langer met deze IP doorgaan.
Als ze een Elden Ring 2 uitbrengen zijn we toch ook allemaal blijLoei123 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:12:
[...]
Ik moet zeggen dat ik het oprecht jammer vind, hoop echt dat ze nog langer met deze IP doorgaan.
Die komt er eigenlijk al min of meer zeker als je de interviews zo leest.Greatsword schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:40:
[...]
Als ze een Elden Ring 2 uitbrengen zijn we toch ook allemaal blij
Benieuwd hoe lang we daar op moeten wachten
Denk dat ik binnenkort 2de playtrough begin.
Waar haal jij dat precies uit?Soullie schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 11:55:
[...]
Die komt er eigenlijk al min of meer zeker als je de interviews zo leest.
Ook wel weer iconisch als ze het niet doen. Net zoals met bloodborne en sekiro.Loei123 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:12:
[...]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Rennala gisteren verslagen.
Waar je na Godfried redelijk duidelijk door kon naar Liurnia, zat ik nu een beetje.. tsja...
Ik gebruik de fextralife map maar een beetje om te kijken waar ik ongeveer heen kan/moet.
Vind het verhaal sowieso onduidelijk omdat er maar weinig NPC's zijn en de tijd tussen de NPC's of waar je naar toe moet voor de volgende stap / deel van de questline buitengewoon summier is, en er veel tijd tussen zit.
Nu maar op weg naar Caria Manor / Renni's Rise omdat daar blijkbaar nog wat NPC-quest spul is te doen.
Aan de andere kant blijf ik het wel spelen
PvP doe ik niet aan, ik ben er nooit goed genoeg in (casual gamer) en heb sowieso geen PS+
[ Voor 10% gewijzigd door DropjesLover op 06-05-2024 14:54 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Je bedoelt Renna's Rise? Of Ranni's Rise?DropjesLover schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:51:
Level 57 vagebond
Ik gebruik de fextralife map maar een beetje om te kijken waar ik ongeveer heen kan/moet.
Vind het verhaal sowieso onduidelijk omdat er maar weinig NPC's zijn en de tijd tussen de NPC's of waar je naar toe moet voor de volgende stap / deel van de questline buitengewoon summier is, en er veel tijd tussen zit.
Nu maar op weg naar Caria Manor / Renni's Rise omdat daar blijkbaar nog wat NPC-quest spul is te doen.
Je moet voor het verhaal grotendeels zelf op zoek naar lore. NPC's zijn er best wat, maar ook daar moet je zelf naar op zoek. Als je iemand gesproken hebt, start je meestal een questline. De voortgang wordt niet voor je bijgehouden. Ook niet welke questlines er lopen. NPC's kwam ik meestal per toeval tientallen uren later ergens anders weer tegen. Dan moet je meestal iets aan ze geven om de voortgang van de quest verder te brengen. Meestal ook niet heel duidelijk wat je dan precies mee moet nemen
De belangrijkste en grootste questlines heb ik allemaal met een walkthrough gedaan. Het was mij echt volledig een raadsel wat je precies moest doen tijdens die quests. Dit had wel wat duidelijker gemogen wat mij betreft. Iig een questlog met welke opdrachten je van wie hebt gekregen en nog lopen.
[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 06-05-2024 16:12 ]
Beiden zijn daar
Dat inderdaad, een soort quest logboek oid.Je moet voor het verhaal grotendeels zelf op zoek naar lore. NPC's zijn er best wat, maar ook daar moet je zelf naar op zoek. Als je iemand gesproken hebt, start je meestal een questline. De voortgang wordt niet voor je bijgehouden. Ook niet welke questlines er lopen. NPC's kwam ik meestal per toeval tientallen uren later ergens anders weer tegen. Dan moet je meestal iets aan ze geven om de voortgang van de quest verder te brengen. Meestal ook niet heel duidelijk wat je dan precies mee moet nemen![]()
De belangrijkste en grootste questlines heb ik allemaal met een walkthrough gedaan. Het was mij echt volledig een raadsel wat je precies moest doen tijdens die quests. Dit had wel wat duidelijker gemogen wat mij betreft. Iig een questlog met welke opdrachten je van wie hebt gekregen en nog lopen.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
:strip_exif()/f/image/bMcSPUgcjlnajBEifWvxs7eQ.jpg?f=fotoalbum_large)
En aan het eind van de dag de nodige mini-bosses verslagen ( Beastman of Farum Azula. Bloodhound Knight Darriwil. en Erdtree Burial Watchdog ) de Imp`s zorgde wel voor wat hartverzakkingen.
:strip_exif()/f/image/UH98z6WZwKCqSPy4B57cEWPG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door mr thee op 19-05-2024 22:19 . Reden: statusupdate ]
Ben gelijk weer helemaal hyped voor deze DLC.
De oneliners en muziek zijn altijd zo tof! Kan niet wachten om deze te spelen.
Wat gaan jullie doen? Nieuw karakter maken voor de DLC of met een oud karakter verder?
Is het überhaupt iets bekend over level aanbevelingen voor de DLC of wanneer je er toegang tot krijgt in het spel?
@Jobius alle voorgaande DLC's van FromSoftware waren toch wel voorbij mid-game, zeg maar ten minste een level of 70 ~ 90.Jobius schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:36:
Zoooo, die trailer, meesterlijk weer!
Wat gaan jullie doen? Nieuw karakter maken voor de DLC of met een oud karakter verder?
Is het überhaupt iets bekend over level aanbevelingen voor de DLC of wanneer je er toegang tot krijgt in het spel?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nieuw karakter gok ik. Al mijn characters zijn minstens eind playthrough 1 en dan zijn ze wss te sterk om het leuk te maken.Jobius schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:36:
Mn character zit in NG+3 denk ik op level 270Jobius schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:36:
Maar heb echt geen zin in een nieuwe character. Ik las dat ik de DLC dan ook op NG+3 in ga, dus de bosses zijn dan een stuk sterker.
Dus ik ga er lekker met mn lvl 270 character in.
Wel best heavy.
Ik moet zeggen dat ik de final boss fight (Elden beast) de meest irritante van allemaal vond en deed voor mij ook afbreuk aan de rest.
Nu nog even wat restjes en gemiste bosses doen voordat de DLC komt
De Bloodhound Knight? Dat is inderdaad een zeer vervelend mannetje.mr thee schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 17:46:
Ben nu bezig met de Lakeside Crystal Cave in Liurnia, wilt nog niet lukken met zijn snelle aanvallen
Geef 'm op zijn donder Mr Thee!

Hier heb ik geen zin in een nieuwe character, dus ga er met lvl 244 NG+2 (denk ik) in
Had de base game op de PS5, maar nu toch maar Base + DLC voor de PC gekocht dus sowieso leeg qua karakters. Wil een nieuw char maken voor de DLC maar weet niet op welk level ik moet mikken.Hulleman schreef op maandag 3 juni 2024 @ 15:08:
Hoe gaan jullie de DLC in? Nieuwe character, oude character nieuwe build of met je oude character en oude build?
Hier heb ik geen zin in een nieuwe character, dus ga er met lvl 244 NG+2 (denk ik) inHeb een Dex/Arc build met bloodflame nagakiba.
Ik ga zelf waarschijnlijk vanaf 0 die kant op, na een solo run en een (seamless) co-op run voel ik er maar weinig voor om de basegame weer door te spelen, maar met de DLC als doelwit vermaak ik mij waarschijnlijk weer prima.Hulleman schreef op maandag 3 juni 2024 @ 15:08:
Hoe gaan jullie de DLC in? Nieuwe character, oude character nieuwe build of met je oude character en oude build?
Hier heb ik geen zin in een nieuwe character, dus ga er met lvl 244 NG+2 (denk ik) inHeb een Dex/Arc build met bloodflame nagakiba.
Naar alle schijn gaat de DLC overigens bepaalde mate van scaling krijgen, waardoor deze ook op veel hoger gelevelde karakters uitdagend moet blijven.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik denk mijn originele character.Hulleman schreef op maandag 3 juni 2024 @ 15:08:
Dit had ik ook begrepen. Als je er als bijvoorbeeld NG+2 in gaat, zijn alle vijanden/bosses ook NG+2.D4NG3R schreef op maandag 3 juni 2024 @ 15:25:
Naar alle schijn gaat de DLC overigens bepaalde mate van scaling krijgen, waardoor deze ook op veel hoger gelevelde karakters uitdagend moet blijven.
[ Voor 29% gewijzigd door Creepy op 03-06-2024 17:52 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Kan ook op een rustig tempo. Met een nieuw character. En heb ik niet in tijd gedaan tegen 21 juni. Dan start de dlc wat later bij mij. Vraag mij trouwens af hoe lang de dlc is. Heb ergens gelezen. Rond de 70. Speculatie natuurlijk...Ben beginnen aan nieuw character. Waarschijnlijk zal ik 21 juni niet halen. Maar dan beginnen we later aan .de dlc....Creepy schreef op maandag 3 juni 2024 @ 17:51:
Het lijkt erop dat je pas na het verslaan van Mohg de DLC in kan, dus je zal een heel groot deel opnieuw moeten doen helaas. Ik heb hetzelfde maar met een lvl 155 char en een beetje ok build vlieg je de game door.
[ Voor 9% gewijzigd door Wolverine9000 op 03-06-2024 20:04 ]
Wat betreft de grootte van de DLC, zie hier. "According to Miyazaki, this new Elden Ring location will be roughly the size of Limgrave in the base game if not larger.Wolverine9000 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 17:56:
[...]
Kan ook op een rustig tempo. Met een nieuw character. En heb ik niet in tijd gedaan tegen 21 juni. Dan start de dlc wat later bij mij. Vraag mij trouwens af hoe lang de dlc is. Heb ergens gelezen. Rond de 70. Speculatie natuurlijk...Ben beginnen aan nieuw character. Waarschijnlijk zal ik 21 juni niet halen. Maar dan beginnen we later aan .de dlc....
Je kunt na Goddrick in Lake Liurnia al via een shortcut na Mohgwyn's Palace. Je hoeft dus niet eerst weer 80-90% van de hele game door.
Correct,Soullie schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 09:26:
Je kunt toch die maiden quest doen of zo dan krijg je een teleport meen ik ?
Ik heb gisteren Elden Ring ook weer opgepakt na een break voor FF7 Rebirth, vanavond staan de war-dead catacombs op het programma, en dan moonlight altar.
Dan heb ik nagenoeg alles gedaan en kan ik richting Leyndell weer verder, er is nog meer dan genoeg te doen aangezien ik pas twee Shardbearers plat heb
Heb er in ieder geval weer zin in na een korte break.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
[ Voor 24% gewijzigd door Wolverine9000 op 04-06-2024 12:52 ]
Wow dat openingsveld. Mijn steam Deck begint al te zweten
Ja ik kijk dus 2 minuten en besef bij zijn uitleg over de Wicker giant dat ik dat allemaal zelf wil uitzoeken en niks wil laten spoilen:)
Ik ga spelen met mijn lvl 232 pure strength óf respect terug naar blood/godskinblade ( naam kwijt.) Ligt er beetje aan waar de game om vraagt
Ik had blijkbaar iets van Ranni aangeklikt want dat was nu mijn einde
Ik lees hier en daar dat het ongeveer 40-50 uur kost om de DLC uit te spelen zonder te rushen en het meeste te ontdekken. Dan kan die 40 euro er nog wel vanaf. Day one aankoop en dan de wereld ontdekken en je verwonderen en je ervaringen te delen. Heerlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door JoeZuCK op 05-06-2024 07:53 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Ik vond dat ook tegenvallen toen ik het las, maar ik denk dat dat wel meevalt. Limgrave is een grote wereld en ze zijn er toch schijnbbaar 2 jaar mee bezig geweest dus het zal geen kleine uitbreiding zijn, ik las ergens dat deze net zo groot was als DS3. nu heb ik die nooit gespeeld en vraag ik me af hoe je zoiets meet. quests? assets? km2? dungeons?JoeZuCK schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 07:49:
Ik vind een DLC uitbreiding ter grootte van Limgrave best tegenvallen. Je bruist zo door dat gebied heen. Ik hoop stiekem dat het veel groter zal zijn.
Ik lees hier en daar dat het ongeveer 40-50 uur kost om de DLC uit te spelen zonder te rushen en het meeste te ontdekken. Dan kan die 40 euro er nog wel vanaf. Day one aankoop en dan de wereld ontdekken en je verwonderen en je ervaringen te delen. Heerlijk.
Anyway, ik maak me geen zorgen. ben sowieso een langzame speler.
Hoop dat het niet te moeilijk wordt, anders wacht ik wel even op wat goede buildsMonkrim schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 08:50:
In principe was het al bekend dat de dlc zo groot zal zijn als Limgrave. Alleen het verschil is dat het geschaald is op endgame content dus je zal er niet zo snel doorheen gaan. Meestal is de dlc een tandje moeilijker dan wat de base game te bieden heeft in een fromsoftware game.
Omdat ik liever op de PS5 speel dan de PC heb ik 'm maar daarvoor gekocht, al heb ik 'm ook op de PC. Alleen een beetje jammer dat ik ergens gelezen had dat cross-saves mogelijk zijn, maar dit niet het geval is. Dus ook gewoon een hele nieuwe playthrough, zeker geen straf! Renalla is net neer, speel nu met de Bloodhound Fang, maar denk dat ik binnenkort toch richting dual katana's ga.Wolverine9000 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 11:50:
Ben gewoon opnieuw begonnen. Heb nog tijd hoor. En dlc loopt niet weg ook e. Hoe laat komen de previews online trouwens....
Zeer veel zin in de DLC, maar denk niet dat ik bij de release al ver genoeg ben.
Overigens bij een preview van IGN hebben ze het wel over runes. Dus mij niet helemaal duidelijk hoe het levelingsysteem in de DLC nu precies zit.
[ Voor 67% gewijzigd door Hulleman op 05-06-2024 11:41 ]
Ben een nieuwe playthrough begonnen´ hoop klaar te zijn tegen dlc . Gelukkig weet ik wel waar hoe en wat dankzij de eerste playthrough 😄Secsytime schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 18:01:
Man wat baal ik dat ik hem gister heb uitgespeeld.. wat een ontzettend leuke game zeg.
Ik juist jaloers, bij jou zit alles nog vers in het geheugen voor als de DLC er zo aan komt.Secsytime schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 18:01:
Man wat baal ik dat ik hem gister heb uitgespeeld.. wat een ontzettend leuke game zeg.
Lijkt voor de DLC niet uit te maken. Die kent een lvl systeem wat helemaal los staat van de basegame.Secsytime schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 18:49:
Is het een goed of slecht idee om NG2 te beginnen?
Jammer zegHulleman schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 10:36:
Je kunt niet overpowered de DLC in gaan.
Verwijderd
Hier ook. Zojuist Godrick the Grafted neergemept. Het is mijn eerste Souls-game, maar het ging me best goed af. Had maar een paar tries nodig. Moet zeggen dat ik Godrick minder moeilijk vond dan Margit!Wolverine9000 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:19:
Level 50 in nieuwe playthrought. Margit en rodrick verslagen. Op ´naar het grote lake of liurnia ofzoiets. Aan dit tempo ga ik het nog halen tegen de 21 ste...
Heb de game al eens uitgespeeld. Het geen nu nog moet komen is nog redelijk sterk. Ga je dlc ook spelen?Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 18:20:
[...]
Hier ook. Zojuist Godrick the Grafted neergemept. Het is mijn eerste Souls-game, maar het ging me best goed af. Had maar een paar tries nodig. Moet zeggen dat ik Godrick minder moeilijk vond dan Margit!
Verwijderd
Yes, de focus ligt nu eerst op uitspelen en tegen die tijd pik ik de DLC ook op.Wolverine9000 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 18:34:
[...]
Heb de game al eens uitgespeeld. Het geen nu nog moet komen is nog redelijk sterk. Ga je dlc ook spelen?
Ho0elijk gedaan tegen de 21ste. Maar we schieten goed op....lake of lurnia alles verkend behalve het meer en dan op naar de academy.Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 18:48:
[...]
Yes, de focus ligt nu eerst op uitspelen en tegen die tijd pik ik de DLC ook op.
Verwijderd
Dat zal lastig worden, denk ik. Voor mij althans. Hoeveel uur is het na Godrick ongeveer nog? Heb het gevoel dat ik pas net begonnen ben.Wolverine9000 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 19:05:
[...]
Ho0elijk gedaan tegen de 21ste. Maar we schieten goed op....lake of lurnia alles verkend behalve het meer en dan op naar de academy.
Heel veel nog´ ik zal het halen omdat ik weet hoe ik moet lopen. Doe wel alles van caves enz....heb ook nog veel werk . Ben nu level 59. Bedoeling is level 150. Dat is aangeraden voor de dlc. Heb ik gelezen.Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 19:32:
[...]
Dat zal lastig worden, denk ik. Voor mij althans. Hoeveel uur is het na Godrick ongeveer nog? Heb het gevoel dat ik pas net begonnen ben.
Lekker genieten, in jouw geval staat er een DLC te wachten als je klaar bentWolverine9000 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 19:38:
[...]
Heel veel nog´ ik zal het halen omdat ik weet hoe ik moet lopen. Doe wel alles van caves enz....heb ook nog veel werk . Ben nu level 59. Bedoeling is level 150. Dat is aangeraden voor de dlc. Heb ik gelezen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
YouTube: Elden Ring's DLC Scaling Explained *NO SPOILERS*
Verwijderd
Jep, hier ook. Nu vooral genieten van de base game. DLC komt later wel.Bossie schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:21:
[...]
Lekker genieten, in jouw geval staat er een DLC te wachten als je klaar bent
Ik verbaas me altijd een beetje aan het gebrek aan reacties onder een Elden Ring artikel op Tweakers, terwijl artikelen over generieke zooi als CoD altijd erg populair lijken te zijn.
Vond de main game in het begin ook heel moeilijk. Maar naarmate de game verder ging en betere wapens hebt en sterker wordt. Was het ook af en toe nog vloeken. Naar mijn mening ziet de dlc er gaaf uit.mr thee schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 08:54:
De doemverhalen over de moeilijkheid vindt ik ook sterk overdreven. Als je de tijd neemt en niet als rambo gaat hakken valt het wel mee.
Ik denk dat het een combinatie is van factoren wat het anders (lastiger) maakt dan veel andere games. Zo is er niet een duidelijke tutorial, is er geen questlog, geen item descriptions, etc.mr thee schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 08:54:
De doemverhalen over de moeilijkheid vindt ik ook sterk overdreven. Als je de tijd neemt en niet als rambo gaat hakken valt het wel mee.
Nu na zo'n 2 jaar zijn er natuurlijk ontzettend veel filmpjes op Youtube die precies alles uitleggen.. Zonder deze filmpjes was ik zelf waarschijnlijk ook afgehaakt.
Wat mij enorm veel houvast gaf was de progression map van de Elden Ring wiki en een goede early build van your average gamer.
Ik heb 3 weken tijd dus nieuw character moet lukken. Want met nieuw game plus zou het nog moeilijker zijn dacht ik. Kan mij vergissen ook... zo kom ik ook beetje terug ik de sfeer. Is van januari geleden...Vildhjarta schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 14:42:
Ben benieuwd hoe zwaar de DLC met NG+ gaat worden, heb een NG+ Character op level 170 en helaas geen tijd/zin om een hele nieuwe NG playthrough te gaan doen. Zo te lezen hier en daar wordt de DLC sowieso wel pittig, so might have screwed myself
Ik twijfel nu of het misschien beter is om opnieuw te beginnen om er weer in te komen. Laatst wel even een samurai build geprobeerd maar merk dat ik erg gewend ben aan zwaard/schild.
Miisschien ook wel weer vervrissend en een andere manier van spelen.
Maar eens goed over nadenken
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Producten voor de massa vs kwaliteitsproducten.Loei123 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 07:56:
Ik verbaas me altijd een beetje aan het gebrek aan reacties onder een Elden Ring artikel op Tweakers, terwijl artikelen over generieke zooi als CoD altijd erg populair lijken te zijn.
Hetzelfde zie je terug bij bv radio: de zenders met muziek voor de massa trekken veel hogere luistercijfers dan de zenders die nog goede muziek draaien.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2024 17:02 ]
Daar ben ik bijna door. Is wel inderdaad groot gebied. Met het meer De academy en nog een kasteel. Ansel river zit hier ook in dit gebied.Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 17:01:
Margit en Godrick plat, level 40, Bloodhound's Fang opgepikt en naar +4 gebracht en nu Liurnia of the Lakes verkennen. Flink gebied volgens mij.
Het meer/rivier al eens helemaal naar naar het noorden gevolgdWolverine9000 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 17:24:
[...]
Daar ben ik bijna door. Is wel inderdaad groot gebied. Met het meer De academy en nog een kasteel. Ansel river zit hier ook in dit gebied.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Sofria river en answel river is voor later´ zit nu in castle manor en dan academy en lurnia is gedaan. Level 64 ondertussen. Lurnia is heel groot iddBossie schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 09:06:
[...]
Het meer/rivier al eens helemaal naar naar het noorden gevolgd
Met die vleermuizen en ladders bedoel je. Serieus beesten daar....Bossie schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 09:06:
[...]
Het meer/rivier al eens helemaal naar naar het noorden gevolgd
Ben de naam even kwijt, maar helemaal in het noorden gaat het meer over in een rivier.Wolverine9000 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 09:28:
[...]
Met die vleermuizen en ladders bedoel je. Serieus beesten daar....
De rivier helemaal volgen en vervolgens de grotten/bergen in.
Dat heb ik gedaan. Castle manor ook. Nu op weg naar rennela. De academy dus. Dan zit lurnia er volledig op. Dan naar caelid denk ik...Bossie schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:31:
[...]
Ben de naam even kwijt, maar helemaal in het noorden gaat het meer over in een rivier.
De rivier helemaal volgen en vervolgens de grotten/bergen in.
Ff gekeken op de wiki, ik bedoel ruinstrewn PrecipiceWolverine9000 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:47:
[...]
Dat heb ik gedaan. Castle manor ook. Nu op weg naar rennela. De academy dus. Dan zit lurnia er volledig op. Dan naar caelid denk ik...
Ja gedaan wist ik nog van de vorige keer. Lurnia is echt groot. Maar we schieten voorruit...Bossie schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:50:
[...]
Ff gekeken op de wiki, ik bedoel ruinstrewn Precipice
Liurnia is het grootste tot nu toeWolverine9000 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:56:
[...]
Ja gedaan wist ik nog van de vorige keer. Lurnia is echt groot. Maar we schieten voorruit...
Maar bij Liurnia is de grootte ook omdat je voor meerdere questlines er later ook weer terugkomt.
Liurnia/Limgrave was voor mij vooral het gebied waar je het spel leert te spelen waarna het pas echt leuk word
[ Voor 4% gewijzigd door JoeZuCK op 08-06-2024 13:22 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
CaelidWolverine9000 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:35:
Ben er nog ni klaar voor. Queen of the moon verslagen. Wat rade jullie achter lurnia aan. Atlas of caelid
Terug naar academy want ben de daken vergeten lol... da weet ik nog van vorige keer...
Nu log ik in en binnen 2 minuten ligt ze neer. Zo bizar
[ Voor 3% gewijzigd door Shao Kahn op 08-06-2024 16:38 ]
Daar had ik het ook problemen mee met renella. Nu in calid. Ben level 69 ondertussen... rotte wereld calid. Ga hierna sofria river doen.mr thee schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:26:
Bijna klaar met de Raya Lucaria Academy, alleen nog Rennala neer weten te krijgen, vanavond maar poging 3.
Voor mijn gevoel ben ik wel wat zwak, al kan dat aan mij liggen.
[Afbeelding]
Je build ziet er goed uit en zal zeker haalbaar zijn voor Rennala. Mocht het niet helemaal lukken dan zal een of twee weapon upgrades de doorslag geven.mr thee schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:26:
Bijna klaar met de Raya Lucaria Academy, alleen nog Rennala neer weten te krijgen, vanavond maar poging 3.
Voor mijn gevoel ben ik wel wat zwak, al kan dat aan mij liggen.
[Afbeelding]
Yea, dat is wel een beetje half cheaten though, bedoel zou t zelf ook doen, maar blijf toch die lvl 1 alle bosses ownen dudes de beste vinden... Al zou ik 't zelf absoluut niet kunnenWolverine9000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 02:11:
Farming spot voor runes. Je hebt pijl en boog nodig in moghi palace.elke 15 sec 11000 runes. Als je gold pickled foot gebruikt en scarab talisman zelfs nog meer. Waarschijnlijk weten de meesten dit al...
Startte gisteren Elden Ring nog eens op voor de expansion test, maar zag dat mn save game gone is. Van alles gecleared naar een save game 40 hr in, maar daar ben ik absoluut nog niet anywhere near het einde van de game. Wel erg apart hoe die savegame zou enorm oud is en echt geen idee hoe dat uberhaupt mogelijk is, aangezien ik na het uitspelen van de game nog een paar keer de game opnieuw heb opgestart om bosses die ik gemist had te ownen.
Either way, denk dat ik ook het hele spel nog eens moet doorspelen voordat we de expansion ingaan. Denk dat mn gf daar niet heel blij mee is, dat wordt weer een hoop gescheld waarschijnlijk, maar heb er eigenlijk wel zin in, jammer dat alle verrassingen wat betreft de wereld er wel uit zijn nu. Denk dat dat ook wel beetje een minpunt gaat zijn voor de expansion, heb de hele wereld wel gezien, je kan wel extra gebieden toevoegen, maar dat is eigenlijk een beetje meer van hetzelfde. Het is een briljante game, maar ik denk niet dat ze me opnieuw die enorme wow-factor kunnen geven.
( zit meer dan 300 uur in, in het afgelopen jaar )
Ik kan echter maar niet de eindbaas, Elden Beast verslaan.
Dan toch maar gekozen voor 2 summons (2 externe players) en hun op het laatst het meeste werk laten doen.
Resultaat: eindelijk de troon kunnen bestijgen.
Maar de manier waarop voelt niet zo goed, alsof je vals gespeeld hebt.
Daarvoor alles zelf op eigen houtje kunnen doen dus eigenlijk een beetje een "katerig" gevoel.
Maar goed nu wel klaar voor de DLC....
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten