Niet te doen.
Vanavond met hulp van mimic en rune arcs wel bijna gehaald, maar het is snel afgelopen

Anjunabeats
Niet te doen.
Anjunabeats
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik heb GoW 2018 op de hoogste moeilijkheidsgraad geprobeerd en ja, het heeft dan zeker wel wat raakvlakken. Nadenken over je moves in plaats van hack & slash en je vijanden leren en lezen is een belangrijk onderdeel van de game.Kneepie schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:28:
Is het vergelijkbaar met God of war op een hogere moeilijkheidsgraad?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Iedere keer doodgaan hoort er gewoon bijKneepie schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:28:
Hoi allemaal,
De vraag is eigenlijk of ik met grinden en wat youtube tutorials een heel eind kom zonder iedere keer dood te gaan? Misschien ook een lastige vraag om te beantwoorden
To dare is to do
[ Voor 36% gewijzigd door Wolverine9000 op 19-01-2024 20:10 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
[ Voor 12% gewijzigd door wizai op 20-01-2024 23:01 ]
Anjunabeats
Zit daar een zware ridder voor de checkpoint. Diene is niet normaal 😀Wolverine9000 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 17:01:
Castle sol here i come... death bird rite of zoiets toch paar pogingen nodig voor gehad 😃
Die moet ik nog tegen komen lol. Zit nu ergens in een sneeuw gebied, weet de naam precies niet meer. Was via toegang met de secret medaillons. Moet die zone nog doen. Dan de haligtree. Daarna naar crum faroum ofzoiets. We naderen het einde. Maar is verdomd lastig sommige vijanden. Denk toch dat ik al 500 deaths in totaal heb.
Anjunabeats
https://eldenring.wiki.fextralife.com/New+Game+PlusSokucho schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:37:
Wil elden ring weer spelen (new game +) maar zie nu de optie opeens niet meer bij de round table? Ik heb al een tijdje niet gespeeld en heb geen idee meer waar ik moet zijn of wat ik moet doen. Ik herinner alleen nog dat ik elden beast heb verslagen en toen de optie kreeg om journey 2 te starten wat ik toen niet heb gedaan.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dat dus heb toen geen journey 2 gestart en nu is die er niet bij de roundtable grace.MazeWing schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:50:
[...]
https://eldenring.wiki.fextralife.com/New+Game+Plus
"After defeating the final boss and watching the credits, the game will prompt you to "Begin Journey 2. If you do not start over now, you can choose to begin Journey 2 later at the Table of Lost Grace in Roundtable Hold."
https://www.reddit.com/r/...Vaw2ES7lVxp7PENBAFoi_vTaiSokucho schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:52:
[...]
Dat dus heb toen geen journey 2 gestart en nu is die er niet bij de roundtable grace.
[ Voor 11% gewijzigd door MazeWing op 24-01-2024 08:57 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Thx vanmiddag eens proberen.MazeWing schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:56:
[...]
https://www.reddit.com/r/...Vaw2ES7lVxp7PENBAFoi_vTai
De grace bij de tafel zou moeten werken. Mogelijk dat je even wat meer afstand moet nemen...
Crumbling Farum Azula ligt chronologisch voor de haligtree en ik denk ook de consecrated snowfields. Farum Azula hoort bij het verhaal en moet je doorspelen om bij de eindbaas te kunnen komen, die laatste 2 niet perse. Dat zijn ook meer endgame gebieden, vooral de haligtree.Wolverine9000 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:02:
[...]
Die moet ik nog tegen komen lol. Zit nu ergens in een sneeuw gebied, weet de naam precies niet meer. Was via toegang met de secret medaillons. Moet die zone nog doen. Dan de haligtree. Daarna naar crum faroum ofzoiets. We naderen het einde. Maar is verdomd lastig sommige vijanden. Denk toch dat ik al 500 deaths in totaal heb.
[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 24-01-2024 12:43 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Helaas niet geluktMazeWing schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:56:
[...]
https://www.reddit.com/r/...Vaw2ES7lVxp7PENBAFoi_vTai
De grace bij de tafel zou moeten werken. Mogelijk dat je even wat meer afstand moet nemen...
Nu had je al een hele tijd niet gespeeld zei je. Zit je niet al in ng+ dat je het vergeten bent? Dat hebben we allemaal wel eens
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2024 20:55 ]
Nop denk niet heb meerdere plaatsen bezocht waar je bossfights hebt allemaal verslagen. Denk een corrupt save file straks even op steam kijken of ik iets op de cloud heb.Superkiwi schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:54:
[...]
Nu had je al een hele tijd niet gespeeld zei je. Zit je niet al in ng+ dat je het vergeten bent? Dat hebben we allemaal wel eens
Lijkt me sterk dat het aan een corrupte save ligt. Dan zou het eerder een bug in de game zijn. Maar de kans is groter dat jezelf iets over het hoofd ziet. Online vind ik geen bug dat je NG+ niet kan starten. Ga naar de Erdtree in Leyndell, Ashen Capital ,waar je tegen Radagon en Elden Beast moet vechten. Als daar een soort van altaar ziet waar je de ring hebt gesmeed, dan heb je het hoofdverhaal uitgespeeld en zou je NG+ moeten kunnen starten bij de round table.Sokucho schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 06:48:
[...]
Nop denk niet heb meerdere plaatsen bezocht waar je bossfights hebt allemaal verslagen. Denk een corrupt save file straks even op steam kijken of ik iets op de cloud heb.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik heb een grace net voor ingang waar je tegen elden beast moet vechten. Kom niet door de wall maar weet zeker dat ik hem heb verslagen ben toen elden lord gewordenMazeWing schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:27:
Elden beast is wel dood? Niet dat het toch een andere savegame blijkt te zijn....
Je moet naar de grace in Roundtable Hold, daar kun je New Journey beginnen.Sokucho schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:16:
[...]
Ik heb een grace net voor ingang waar je tegen elden beast moet vechten. Kom niet door de wall maar weet zeker dat ik hem heb verslagen ben toen elden lord geworden
Op reddit lees ik hier wat overSokucho schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:16:
[...]
Ik heb een grace net voor ingang waar je tegen elden beast moet vechten. Kom niet door de wall maar weet zeker dat ik hem heb verslagen ben toen elden lord geworden
[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 25-01-2024 10:47 ]
Kan daar helaas niet meer komen grace bij elden beast niet gepakt? Ik weet wel zeker dat ik op de troon heb gezeten destijds dus ring moet ik hebben.Hulleman schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:29:
[...]
Lijkt me sterk dat het aan een corrupte save ligt. Dan zou het eerder een bug in de game zijn. Maar de kans is groter dat jezelf iets over het hoofd ziet. Online vind ik geen bug dat je NG+ niet kan starten. Ga naar de Erdtree in Leyndell, Ashen Capital ,waar je tegen Radagon en Elden Beast moet vechten. Als daar een soort van altaar ziet waar je de ring hebt gesmeed, dan heb je het hoofdverhaal uitgespeeld en zou je NG+ moeten kunnen starten bij de round table.
[ Voor 8% gewijzigd door Sokucho op 25-01-2024 20:51 ]
Verwijderd
Genoeg OP builds op youtube te vinden maar als je het makkelijk wil hebben zou ik een astrologer maken en alles vanaf een afstandje dood gooien.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:02:
Elden Ring is de volgende game op mijn backlog. Heb lang geleden ooit een Vagabond aangemaakt, maar nooit echt serieus gespeeld. Ben nu level 25.
Welke build raden jullie aan? Mag gerust lekker OP zijn.
Verwijderd
Ben al beetje rond aan het kijken. Wil wel Vagabond blijven spelen, dus even uitzoeken welke build het beste bij me past.Bazziek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:05:
[...]
Genoeg OP builds op youtube te vinden maar als je het makkelijk wil hebben zou ik een astrologer maken en alles vanaf een afstandje dood gooien.
Je starting build maakt niet uit eigenlijk, je kunt hem gaande weg maken zoals jij het wilt. Later in de game kun je je char ook nog respeccen (ik geloof een keer of 15 per playthrough).Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:56:
[...]
Ben al beetje rond aan het kijken ja. Wil wel gewoon Vagabond spelen, dus even uitzoeken welke build het beste bij me past.
Zoals @Jack_Mojo al zegt, een Samurai met katana en bleed is behoorlijk sterk. Zeker als je die later combineert met een mimic die ook bleed damage doet.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:02:
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 26-01-2024 19:28 ]
Verwijderd
Klinkt eerlijk gezegd wel goed, man. Hou wel van wat snellere gameplay, dus even checken zo wat ik ga doen.Jack_Mojo schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:11:
[...]
Je starting build maakt niet uit eigenlijk, je kunt hem gaande weg maken zoals jij het wilt. Later in de game kun je je char ook nog respeccen (ik geloof een keer of 15 per playthrough).
Bleed icm katana's is nog steeds wel OP. Speelt ook het lekkerst vind ik. Het gaat snel en ondertussen een beetje dodgen. Kun je later nog een stafje toevoegen voor spells, heb je van beide wat. Moonveil icm stafje en uchigatana speelt erg leuk vind ik. Moonveil in de rechterhand, links een stafje voor spells en die afwisselen met bv de uchigatana om te dualwielden.
Strength builds liggen mij persoonlijk niet. Vind dat allemaal iets te log.
Maar doe vooral wat je zelf leuk lijkt, er zijn heel veel builds waarmee je de game prima kunt uitspelen.
Kijk op het YouTube kanaal van Fextralife, die hebben tientallen builds alhoewel ze niet allemaal up to date zijn en dus qua OP behoorlijk generfed (kunnen) zijn. Denk dan aan blood builds....Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:02:
Elden Ring is de volgende game op mijn backlog. Heb lang geleden ooit een Vagabond aangemaakt, maar nooit echt serieus gespeeld. Ben nu level 25.
Supervrolijk daar met al die sneeuwpoppekes in het beginWolverine9000 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 18:49:
Elphael bracelet of haligtree. Wat een hell...
Is vooral het tweede gedeelte dat moeilijk is.... voorbij de eerste baas.Superkiwi schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:14:
[...]
Supervrolijk daar met al die sneeuwpoppekes in het begin
[ Voor 4% gewijzigd door Wolverine9000 op 27-01-2024 19:28 ]
Anjunabeats
Haha ik zit heerlijk mee te lezen hoe iedereen progressie maakt, zit zelf ook te twijfelen om te gaan proberen.gupfishy schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:32:
Net om te kijken of ik dit kan demons souls gestart. Ik kom nog niet eens bij een eerst wezen. Ben al 9 keer door gegaan vlak na de trap aan het begin en 4 keer in de tutorial.
Misschien moet ik maar Pokemon gaan spelen. Dit.is denk te moeilijk haha
Ik zit nu bij het stuk,wizai schreef op zondag 28 januari 2024 @ 12:29:
Die eindbaas is er weer eentje waarbij je een week van alles aan het proberen bent, maar uiteindelijk elke keer verliest als hij nog maar een paar %HP heeft... ooit zal het lukken
[ Voor 46% gewijzigd door Toonen1988 op 28-01-2024 13:20 ]
De (ongeschreven) traditie is om hier een screenshot van je karakter op de troon te posten. We wachten rustif afWolverine9000 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:56:
Na 180 uur mag ik mij elder lord noemen😃
Mss stomme vraag maar heb ni gekozen voor NG plus. Waar kan ik deze troon vindenSuperkiwi schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:08:
[...]
De (ongeschreven) traditie is om hier een screenshot van je karakter op de troon te posten. We wachten rustif af
Dat je op de troon zit is een clip uit de laatste cutscene, je moet dan zelf een screenshot maken.Wolverine9000 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:12:
[...]
Mss stomme vraag maar heb ni gekozen voor NG plus. Waar kan ik deze troon vinden
Oei dat heb ik niet gedaan 😀 wel age of stars endingSuperkiwi schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:15:
[...]
Dat je op de troon zit is een clip uit de laatste cutscene, je moet dan zelf een screenshot maken.
Dan krijg je zoiets:
[Afbeelding]
Nee nee niet opnieuw beginnen. Effe genoeg van. By the way is lords of the fallen goed?
Ik heb Lords of the Fallen gekocht, helaas nog niet veel gespeeld. Het liep niet helemaal lekker op mijn PC. Ik heb ondertussen een nieuwe PC, maar nog niet geprobeerd.Wolverine9000 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:22:
[...]
Nee nee niet opnieuw beginnen. Effe genoeg van. By the way is lords of the fallen goed?
[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 28-01-2024 18:48 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
De game is pas echt uit als je Malenia, blade of Miquella hebt verslagenWolverine9000 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:56:
Na 180 uur mag ik mij elder lord noemen😃 level 162. Wat een game. Mss hier en daar wat gemist qua npc . Effe genoeg elden ring tot de dlc komt..
Ligt in Dark Souls denk ik aan hoeveel % fysiek/mage damage obsorption? Althans, dat was in Demon's Souls en Elden Ring wel zo. Lies of P is trouwens een dikke aandrader, mocht je die nog niet gespeeld hebben.JSchut schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:26:
Ik heb Lords of the Fallen ook gespeeld. Zowel de vorige als de nieuwe.
De vorige was niet heel best.
De nieuwe is wel tof. Heb me daar echt goed mee vermaakt.
Waar je in Dark Souls gewoon kunt blokken zonder HP verlies is dat in Lords of the Fallen anders. Je verliest je HP wel maar je kunt het terug krijgen door aan te vallen. Beetje zoals bij Bloodborne.
Als souls liefhebber wel een aanrader wat mij betreft.
Die staat diep in m'n geheugen gegriefd.Hulleman schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:26:
[...]
De game is pas echt uit als je Malenia, blade of Miquella hebt verslagen
- knip -
Ja klopt wat je zegt. Bedoelde meer de werking uit te leggen van het blokken.Hulleman schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:27:
[...]
Ligt in Dark Souls denk ik aan hoeveel % fysiek/mage damage obsorption? Althans, dat was in Demon's Souls en Elden Ring wel zo. Lies of P is trouwens een dikke aandrader, mocht je die nog niet gespeeld hebben.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Klinkt goed, twijfel nog over die game namelijk.JSchut schreef op maandag 29 januari 2024 @ 14:14:
[...]
Lies of P ook gespeeld. Leuke game maar persoonlijk vond ik Lords leuker.
Die vond ik eigenlijk wel meevallen. Waarschijnlijk omdat ik destijds een overpowered bleed build met Rivers of Blood gebruikte...Hulleman schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:26:
[...]
De game is pas echt uit als je Malenia, blade of Miquella hebt verslagen
Astel had ik zo neer. Ik had ook een bleed build met RoB, maar die was al behoorlijk generfd tegen de tijd dat ik Elden Ring speelde. Alsnog was bleed OP. Zal nog steeds wel zo zijn.MazeWing schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 07:35:
[...]
Die vond ik eigenlijk wel meevallen. Waarschijnlijk omdat ik destijds een overpowered bleed build met Rivers of Blood gebruikte...
Astel daarentegen.... Die was slecht voor mijn premie mbt inboedelverzekering![]()
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Of gebruik je toevallig fire damage?snmght schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:42:
Man man man ik snap er niets van. Op geen enkele playthrough grote problemen gehad met Mohg. Nu ben ik deze playthrough volgens mij redelijk overleveled (nu level 174 in de eerste cycle) en ik krijg hem met geen mogelijkheid verslagen, toch al richting die 50 pogingen gedaan volgens mij.
Is die gast ergens onderweg gigantisch gebuffed?
Ik heb dezelfde ervaring gehad met een coöp run.snmght schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:42:
Man man man ik snap er niets van. Op geen enkele playthrough grote problemen gehad met Mohg. Nu ben ik deze playthrough volgens mij redelijk overleveled (nu level 174 in de eerste cycle) en ik krijg hem met geen mogelijkheid verslagen, toch al richting die 50 pogingen gedaan volgens mij.
Is die gast ergens onderweg gigantisch gebuffed?
Ik vermoed dat je nu op de PS5 dezelfde ervaring wel hebt qua invaden.Simone96 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:11:
Ik ben van de week eindelijk begonnen aan Elden Ring op de PC.
Ik heb de game volledig uitgespeeld toen hij uitkwam op de PS5.
Paar maanden geleden begon het toch weer te kriebelen en heb ik hem in de aanbieding op de PC gehaald.
Nu dus echt begonnen en vermaak me weer enorm, moet zeggen dat ik (gelukkig) echt geen idee meer heb waar alles precies ligt maar heb ondertussen bijna alle dungeons in Limgrave en Weeping Peninsula gedaan.
Ik vind het leuk om mensen te summonen bij dungeons, niet zozeer omdat ik het niet alleen aankan maar puur omdat ik het leuk vind om co-op te spelen en andere mensen in de game te zien. Wat me wel opviel is dat als ik co-op speel dat ik dan bijna elke keer invaded word. Op de PS5 heb ik ook regelmatig gesummoned maar daar kon ik het aantal keren dat ik tijdens de hele playthrough invaded ben op een hand tellen. Nu gebeurt het zowat elke keer als ik mensen heb gesummoned.
Iemand die dit toevallig kan verklaren?
[ Voor 39% gewijzigd door Toonen1988 op 04-02-2024 06:12 ]
ligt ook beetje aan welke spells/sorceries je gebruikt zover ik weet.Sokucho schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:50:
Welke staff is nou de beste in game buiten lusat staff? Ik heb azurs glintstone staff, carian regel scepter en meteorite staff. Zelf dacht ik dat de azurs glintstone staff na lusats staff de sterkste was maar hit meer met de carian regel scepter en die heeft ook betere stats? Beide +9
GiTS
[ Voor 38% gewijzigd door Toonen1988 op 04-02-2024 21:14 ]
Wordt veeel makkelijker, omdat je enorm overpowered bent. Een tweede PT is best leuk, maar voor de uitdaging hoef je dat niet te doen is mijn ervaring.Toonen1988 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 04:35:
Ik heb eindelijk Elden Ring uitgespeeld in 85 uur en level 178. Ben nu begonnen aan mijn tweede journey. Ben benieuwd hoeveel moeilijker het spel nu daadwerkelijk gaat worden.
[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 06-02-2024 15:24 ]
Dat moet op lvl 40 niet al te veel problemen geven!Kneepie schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:29:
Na het lezen van dit topic spel afgelopen weekend gekocht! Super vet! Momenteel Limgrave en Weeping Peninsula een beetje door gelopen, verder wat rune farming gedaan. Ben rond de lvl 40 en ga deze week proberen Margit te verslaan, ben benieuwd. Heb ook in vroeg stadium al dat samurai armor weten te bemachtigen dus hoop dat ik klaar ben voor de test.
Klopt, maar dat maakt de game des ondanks niet minder slecht. Soms voelt het ook goed aan om even lekker te rushen.Hulleman schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 15:22:
[...]
Wordt veeel makkelijker, omdat je enorm overpowered bent. Een tweede PT is best leuk, maar voor de uitdaging hoef je dat niet te doen is mijn ervaring.
[ Voor 5% gewijzigd door Fanta op 12-02-2024 21:23 ]
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Ja dat hebben ze knap gedaan, voel me daar ook nooit op mijn gemak en ik ben een souls veteraanFanta schreef op maandag 12 februari 2024 @ 21:20:
Caelid ben ik voorzichting aan het verkennen geweest, maar daar krijg ik nog een beetje de kriebels. Naar sfeertje hangt daar.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Verwijderd
En hoe vond je het?gupfishy schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:31:
Ok. Ik ga de game ook starten. Geen souls games gespeeld behalve Bloodborne een half.uur haha
Ik ben normaal slecht in games, maar op de 1 of andere manier trekt deze game mij
Heb op Twitch veel gekeken en youtube en daar ergerde ik me niet aan dat ze veel dood gaan.
Ben 44 en mijn zoontje is monster hunter fan. Dat vind ik al moeilijk dus hier veel te leren
moet eerlijk zeggen dat ik nog niet ben begonnen. Helaas even een familie dingetjes tussendoor. En wil wel "goed" beginnen en niet even kwartiertje/. morgen ga ik beginnen
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
welke mogh, omen of lord? poison of bleed werkt goedCynicRelief schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:18:
vandaag Rykard verslagen, viel reuze mee eigenlijk, met dat Serpent zwaard, geen rockclimbing nodig gehad, gewoon in de arena;
blocking atm zijn: Mohg, Putrid Tree Spirit in wardead catacombs; voor de rest speel ik lekker door (en geniet met volle teugen, nog steeds op mn eerste pleythrough), maar deze zijn niet te doen ... tips?
GiTS
lord, shackle idd, maar die heb ik nog niet; ik wil deze wel cheesen, maar beide gangbare methodes (50+ arrows to the knee, of rune-fall) nog niet gelukt, of ze zijn al gepatched; putrid tree: normaliter heb je de ruimte, maar nu in de catacombs, weinig ruimte icm met rare cam-angles, ik hang maarzo in zn muilreaL_G schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:21:
[...]
welke mogh, omen of lord? poison of bleed werkt goed
tree spirit. fire werkt goed
[ Voor 30% gewijzigd door Bazziek op 21-02-2024 00:53 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Monkrim op 21-02-2024 06:45 ]
Zou wat zijn als er staat: Available NOW! of op de 25ste (precies 2 jaar na release).
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
WTF!
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq