Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Niet te doen.
Vanavond met hulp van mimic en rune arcs wel bijna gehaald, maar het is snel afgelopen ;w

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 12:00
Hoi allemaal,

Een collega van mij heeft mij enthousiast gekregen voor dit spel en na het kijken wat filmpjes op internet lijkt het mij een super vet spel. Ik twijfel echter over de moeilijkheidsgraad van het spel. Bij spellen die ik in het verleden heb gespeeld was grinden een onderdeel van het spel en met een beetje scumsaven kwam ik er altijd wel in uit. Het geen wat mij tegen staat is het niet kunnen opslaan van je spel.

De vraag is eigenlijk of ik met grinden en wat youtube tutorials een heel eind kom zonder iedere keer dood te gaan? Misschien ook een lastige vraag om te beantwoorden :)

Is het vergelijkbaar met God of war op een hogere moeilijkheidsgraad?
Het is denk ik niet te vergelijken met The witcher of BG3 aangezien je daar makkelijk terug kan schakelen in moeilijkheidsgraad en kan scumsaven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:37

snmght

imho dan he

@Kneepie deze game kun je tot op zekere hoogte zo moeilijk maken als je zelf wilt. Je zult even moeten wennen aan de mechanics, met name je stamina management is daarin cruciaal. Maar zodra je de basis onder de knie hebt is het maar net hoe uitgebreid je alle hoeken en gaten verkent. Ga je alles op een rustig tempo door dan verzamel je onderweg zoveel runes dat je gestaag kunt blijven levelen.

Het is vooral een prachtige game. O+

Loop je echt vast dan wil ik je altijd nog wel helpen aan iets wat bijna cheaten lijkt. Je kunt namelijk vanaf de start met een uurtje spelen al behoorlijk overleveled raken voor het eerste gedeelte. Is overigens uitdrukkelijk niet écht cheaten, maar wel gericht een specifieke teleporter nemen, gebied doorkruisen wat voor een veel hoger level is (rennen rennen rennen!) en dan een specifieke, passieve vijand doden die je een enorme berg runes geeft. En dan is hij ook nog eens zo geprogrammeerd dat als je snel genoeg naar een rustpunt terugrent je het eindeloos kunt herhalen. Dat is bij geen enkele andere vijand zo, het is bijna alsof de devs het erom gedaan hebben. :P

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kneepie schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:28:
Is het vergelijkbaar met God of war op een hogere moeilijkheidsgraad?
Ik heb GoW 2018 op de hoogste moeilijkheidsgraad geprobeerd en ja, het heeft dan zeker wel wat raakvlakken. Nadenken over je moves in plaats van hack & slash en je vijanden leren en lezen is een belangrijk onderdeel van de game.
Maak je niet te druk over het vele doodgaan, dat is nu eenmaal iets wat bij dit soort games hoort.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Gelukt >:)

Anjunabeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:59
Kneepie schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:28:
Hoi allemaal,

De vraag is eigenlijk of ik met grinden en wat youtube tutorials een heel eind kom zonder iedere keer dood te gaan? Misschien ook een lastige vraag om te beantwoorden :)
Iedere keer doodgaan hoort er gewoon bij >:)

To dare is to do

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:11
Hier ook ER uitgespeeld en NG+ begonnen.

Wat een fantastische game zeg <3 Dit is mijn eerste souls game, maar voor mij DE game van de afgelopen jarennnnn.

Grafisch sick zo mooi. Alleen speel ik op de PC (4080 suprime x en 7800X3D), dus heb van de ^@*#%@*%$%&$ FPS drops uit het niets. Daar kan ik wel kwaad om worden, sommige bosses waren al moeilijk genoeg om mijn keyboard door het scherm te slaan hahaha :+

Geen specifieke build,
Moeilijkste bosses voor mij
spoiler:
de fire giant en melenia
.

Andere bosses waren allemaal erg lastig, maar grote blij als ik ze had aangepakt >:)

De laatste 3 bosses waren vreemd genoeg veel te makkelijk. max 3 beurten en ze waren dood. Wellicht te veel wezen grinden lvl 170

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:08
Ondertussen level 135. Alle regio's uitgekuist. Elke cave dungeon enz. Outskirts ook gedaan en nu eerste stappen gezet in de capital. Wat een doolhof daar 😀 alleen de baas in volcano manor heb ik nog niet gedaan want moet nog twee invaders verslaan. Ene zit in de capital en de andere ergens waar ik nog niet geweest ben. Oh wat een game..

[ Voor 36% gewijzigd door Wolverine9000 op 19-01-2024 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
De twee bazen in de capital zijn er aan voor de moeite. En we gaan verder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wat een irritante vijanden in de forbidden lands😃

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
eindelijk, nog steeds op eerste playthrough (speel alleen in de wintermaanden) radahn verslagen ... wat een trip deze game, heerlijk

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
spoiler:
Nu met Hoarah Loux first elden lord aan het stoeien, ik ben al te ver in de game om nog extra npc's te kunnen summonen :'(

Blijkbaar helpt klagen, hij is verslagen!

[ Voor 12% gewijzigd door wizai op 20-01-2024 23:01 ]

Anjunabeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Castle sol here i come... death bird rite of zoiets toch paar pogingen nodig voor gehad 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wolverine9000 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 17:01:
Castle sol here i come... death bird rite of zoiets toch paar pogingen nodig voor gehad 😃
Zit daar een zware ridder voor de checkpoint. Diene is niet normaal 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
De dungeons in de mountain in giant. Das nog veel te moeilijk. Heb minder problemen met de grote bazen dan de knights. Paar pittige vijanden tegen gekomen zeker die ijsdraak op het meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Bye bye fire giant😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Mogwyn is ook gedaan. Zwaar gevecht😀 secret snowfields of zoiets moet ik nog doen. Nog vier of vijf zware regio's voor mij. Zwaarste was voor mij voorlopig de mountain van de giants ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rn89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 17:44
Dan wordt de haligtree nog leuk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
j0rn89 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:48:
Dan wordt de haligtree nog leuk ;)
Die moet ik nog tegen komen lol. Zit nu ergens in een sneeuw gebied, weet de naam precies niet meer. Was via toegang met de secret medaillons. Moet die zone nog doen. Dan de haligtree. Daarna naar crum faroum ofzoiets. We naderen het einde. Maar is verdomd lastig sommige vijanden. Denk toch dat ik al 500 deaths in totaal heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:48
Wil elden ring weer spelen (new game +) maar zie nu de optie opeens niet meer bij de round table? Ik heb al een tijdje niet gespeeld en heb geen idee meer waar ik moet zijn of wat ik moet doen. Ik herinner alleen nog dat ik elden beast heb verslagen en toen de optie kreeg om journey 2 te starten wat ik toen niet heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Heb het eind bereikt, maar wil ook nog Consecrated Snowfields verkennen. Wapens nog wat upgraden en op de dlc wachten :)

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:49

MazeWing

The plot thickens...

Sokucho schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:37:
Wil elden ring weer spelen (new game +) maar zie nu de optie opeens niet meer bij de round table? Ik heb al een tijdje niet gespeeld en heb geen idee meer waar ik moet zijn of wat ik moet doen. Ik herinner alleen nog dat ik elden beast heb verslagen en toen de optie kreeg om journey 2 te starten wat ik toen niet heb gedaan.
https://eldenring.wiki.fextralife.com/New+Game+Plus

"After defeating the final boss and watching the credits, the game will prompt you to "Begin Journey 2. If you do not start over now, you can choose to begin Journey 2 later at the Table of Lost Grace in Roundtable Hold."

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
MazeWing schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:50:
[...]

https://eldenring.wiki.fextralife.com/New+Game+Plus

"After defeating the final boss and watching the credits, the game will prompt you to "Begin Journey 2. If you do not start over now, you can choose to begin Journey 2 later at the Table of Lost Grace in Roundtable Hold."
Dat dus heb toen geen journey 2 gestart en nu is die er niet bij de roundtable grace.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Sokucho schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:52:
[...]

Dat dus heb toen geen journey 2 gestart en nu is die er niet bij de roundtable grace.
https://www.reddit.com/r/...Vaw2ES7lVxp7PENBAFoi_vTai

De grace bij de tafel zou moeten werken. Mogelijk dat je even wat meer afstand moet nemen...

[ Voor 11% gewijzigd door MazeWing op 24-01-2024 08:57 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
MazeWing schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:56:
[...]

De grace bij de tafel zou moeten werken. Mogelijk dat je even wat meer afstand moet nemen...
Thx vanmiddag eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
Wolverine9000 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:02:
[...]

Die moet ik nog tegen komen lol. Zit nu ergens in een sneeuw gebied, weet de naam precies niet meer. Was via toegang met de secret medaillons. Moet die zone nog doen. Dan de haligtree. Daarna naar crum faroum ofzoiets. We naderen het einde. Maar is verdomd lastig sommige vijanden. Denk toch dat ik al 500 deaths in totaal heb.
Crumbling Farum Azula ligt chronologisch voor de haligtree en ik denk ook de consecrated snowfields. Farum Azula hoort bij het verhaal en moet je doorspelen om bij de eindbaas te kunnen komen, die laatste 2 niet perse. Dat zijn ook meer endgame gebieden, vooral de haligtree.

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 24-01-2024 12:43 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
MazeWing schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:56:
[...]

Helaas niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu had je al een hele tijd niet gespeeld zei je. Zit je niet al in ng+ dat je het vergeten bent? Dat hebben we allemaal wel eens ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2024 20:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
Superkiwi schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:54:
[...]

Nu had je al een hele tijd niet gespeeld zei je. Zit je niet al in ng+ dat je het vergeten bent? Dat hebben we allemaal wel eens ;)
Nop denk niet heb meerdere plaatsen bezocht waar je bossfights hebt allemaal verslagen. Denk een corrupt save file straks even op steam kijken of ik iets op de cloud heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Elden beast is wel dood? Niet dat het toch een andere savegame blijkt te zijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Sokucho schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 06:48:
[...]

Nop denk niet heb meerdere plaatsen bezocht waar je bossfights hebt allemaal verslagen. Denk een corrupt save file straks even op steam kijken of ik iets op de cloud heb.
Lijkt me sterk dat het aan een corrupte save ligt. Dan zou het eerder een bug in de game zijn. Maar de kans is groter dat jezelf iets over het hoofd ziet. Online vind ik geen bug dat je NG+ niet kan starten. Ga naar de Erdtree in Leyndell, Ashen Capital ,waar je tegen Radagon en Elden Beast moet vechten. Als daar een soort van altaar ziet waar je de ring hebt gesmeed, dan heb je het hoofdverhaal uitgespeeld en zou je NG+ moeten kunnen starten bij de round table.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
MazeWing schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:27:
Elden beast is wel dood? Niet dat het toch een andere savegame blijkt te zijn....
Ik heb een grace net voor ingang waar je tegen elden beast moet vechten. Kom niet door de wall maar weet zeker dat ik hem heb verslagen ben toen elden lord geworden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:56
Sokucho schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:16:
[...]

Ik heb een grace net voor ingang waar je tegen elden beast moet vechten. Kom niet door de wall maar weet zeker dat ik hem heb verslagen ben toen elden lord geworden :p
Je moet naar de grace in Roundtable Hold, daar kun je New Journey beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Sokucho schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:16:
[...]

Op reddit lees ik hier wat over

Even wat quotes vanuit daar:
"Just realized, I missed the gracepoint inside the tree, I may be permanently soft locked"
"I can't believe that the devs didn't thought of that. Have you tried going through the fog gate?"
"Yes, it’s like a solid wall and I can’t enter"
"I found a bit of an answer, if you get the ‘Elden lord’ or the ‘Age of the Stars’ ending you will no longer be able to use the grace point inside the tree to get the ‘Lord of Frenzied Flame’ ending.. the game still lets you get the curse mark and everything but it just won’t let you inside the tree. Hope this helps
(Edit) If you miss the grace point inside the tree and fast travel out you can’t get any ending. Still need a solution for that."

Dat laatste betwijfel ik. Ik heb namelijk alle 3 de endings in 1 playthrough gedaan middels de save hack. Ik heb eerst 'Elden Lord', daarna 'Age of the stars' en daarna 'Frenzied flame' gedaan. Ik kon na een bepaald einde die ruimte gewoon nog in.

Ik lees ook nog dit:
'yeah it still lets you start ng+ even if you get locked out.'

Men is er dus wel over uit dat je locked out kan raken, maar je gewoon NG+ moet kunnen starten....

[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 25-01-2024 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Hulleman schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:29:
[...]

Lijkt me sterk dat het aan een corrupte save ligt. Dan zou het eerder een bug in de game zijn. Maar de kans is groter dat jezelf iets over het hoofd ziet. Online vind ik geen bug dat je NG+ niet kan starten. Ga naar de Erdtree in Leyndell, Ashen Capital ,waar je tegen Radagon en Elden Beast moet vechten. Als daar een soort van altaar ziet waar je de ring hebt gesmeed, dan heb je het hoofdverhaal uitgespeeld en zou je NG+ moeten kunnen starten bij de round table.
Kan daar helaas niet meer komen grace bij elden beast niet gepakt? Ik weet wel zeker dat ik op de troon heb gezeten destijds dus ring moet ik hebben.

Edit: ik kom er net achter dat het toch iets met mijn save file is. Zag opeens dat maliketh weer terug is die even snel verslagen :p

[ Voor 8% gewijzigd door Sokucho op 25-01-2024 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Elden Ring is de volgende game op mijn backlog. Heb lang geleden ooit een Vagabond aangemaakt, maar nooit echt serieus gespeeld. Ben nu level 25.

Welke build raden jullie aan? Mag gerust lekker OP zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:26
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 17:02:
Elden Ring is de volgende game op mijn backlog. Heb lang geleden ooit een Vagabond aangemaakt, maar nooit echt serieus gespeeld. Ben nu level 25.

Genoeg OP builds op youtube te vinden maar als je het makkelijk wil hebben zou ik een astrologer maken en alles vanaf een afstandje dood gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bazziek schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:05:
[...]

Genoeg OP builds op youtube te vinden maar als je het makkelijk wil hebben zou ik een astrologer maken en alles vanaf een afstandje dood gooien.
Ben al beetje rond aan het kijken. Wil wel Vagabond blijven spelen, dus even uitzoeken welke build het beste bij me past.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 18:56:
[...]

Ben al beetje rond aan het kijken ja. Wil wel gewoon Vagabond spelen, dus even uitzoeken welke build het beste bij me past.
Je starting build maakt niet uit eigenlijk, je kunt hem gaande weg maken zoals jij het wilt. Later in de game kun je je char ook nog respeccen (ik geloof een keer of 15 per playthrough).

Bleed icm katana's is nog steeds wel OP. Speelt ook het lekkerst vind ik. Het gaat snel en ondertussen een beetje dodgen. Kun je later nog een stafje toevoegen voor spells, heb je van beide wat. Moonveil icm stafje en uchigatana speelt erg leuk vind ik. Moonveil in de rechterhand, links een stafje voor spells en die afwisselen met bv de uchigatana om te dualwielden.

Strength builds liggen mij persoonlijk niet. Vind dat allemaal iets te log.

Maar doe vooral wat je zelf leuk lijkt, er zijn heel veel builds waarmee je de game prima kunt uitspelen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zoals @Jack_Mojo al zegt, een Samurai met katana en bleed is behoorlijk sterk. Zeker als je die later combineert met een mimic die ook bleed damage doet.
Ik heb in mijn linkerhand altijd een schild gehouden, niet om te parry'en maar voornamelijk om mezelf te beschermen. Dual wield heb ik in ng+ even geprobeerd, dat ligt mij niet zo.

In de meeste games is magic best wel sterk. Of het in Elden Ring net zo OP is als in Demon Souls weet ik niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 26-01-2024 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jack_Mojo schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:11:
[...]

Je starting build maakt niet uit eigenlijk, je kunt hem gaande weg maken zoals jij het wilt. Later in de game kun je je char ook nog respeccen (ik geloof een keer of 15 per playthrough).

Bleed icm katana's is nog steeds wel OP. Speelt ook het lekkerst vind ik. Het gaat snel en ondertussen een beetje dodgen. Kun je later nog een stafje toevoegen voor spells, heb je van beide wat. Moonveil icm stafje en uchigatana speelt erg leuk vind ik. Moonveil in de rechterhand, links een stafje voor spells en die afwisselen met bv de uchigatana om te dualwielden.

Strength builds liggen mij persoonlijk niet. Vind dat allemaal iets te log.

Maar doe vooral wat je zelf leuk lijkt, er zijn heel veel builds waarmee je de game prima kunt uitspelen. :)
Klinkt eerlijk gezegd wel goed, man. Hou wel van wat snellere gameplay, dus even checken zo wat ik ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Kijk op het YouTube kanaal van Fextralife, die hebben tientallen builds alhoewel ze niet allemaal up to date zijn en dus qua OP behoorlijk generfed (kunnen) zijn. Denk dan aan blood builds....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Elphael bracelet of haligtree. Wat een hell...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 18:49:
Elphael bracelet of haligtree. Wat een hell...
Supervrolijk daar met al die sneeuwpoppekes in het begin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Superkiwi schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:14:
[...]

Supervrolijk daar met al die sneeuwpoppekes in het begin :D
Is vooral het tweede gedeelte dat moeilijk is.... voorbij de eerste baas.

[ Voor 4% gewijzigd door Wolverine9000 op 27-01-2024 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:44
Net om te kijken of ik dit kan demons souls gestart. Ik kom nog niet eens bij een eerst wezen. Ben al 9 keer door gegaan vlak na de trap aan het begin en 4 keer in de tutorial.
Misschien moet ik maar Pokemon gaan spelen. Dit.is denk te moeilijk haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Die eindbaas is er weer eentje waarbij je een week van alles aan het proberen bent, maar uiteindelijk elke keer verliest als hij nog maar een paar %HP heeft... ooit zal het lukken

Anjunabeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 13:58
gupfishy schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:32:
Net om te kijken of ik dit kan demons souls gestart. Ik kom nog niet eens bij een eerst wezen. Ben al 9 keer door gegaan vlak na de trap aan het begin en 4 keer in de tutorial.
Misschien moet ik maar Pokemon gaan spelen. Dit.is denk te moeilijk haha
Haha ik zit heerlijk mee te lezen hoe iedereen progressie maakt, zit zelf ook te twijfelen om te gaan proberen.
Ben ook met Lies of P bezig maar even weggelegd.

Als ik ga spelen pak ik wel een OP build.
Beetje spelen voor vermaak ipv frustratie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:40
wizai schreef op zondag 28 januari 2024 @ 12:29:
Die eindbaas is er weer eentje waarbij je een week van alles aan het proberen bent, maar uiteindelijk elke keer verliest als hij nog maar een paar %HP heeft... ooit zal het lukken
Ik zit nu bij het stuk,
spoiler:
Waarbij ik de boom moet verbranden.

Tijd geleden dat ik daar ben gestopt, ik ga het nu weer oppakken. Dus binnenkort moet ik ook tegen de eindbaas. :P

Dit is tot nu toe mijn build

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RrSJOYNI1r4bGV0hNJxAqxRIhW4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Ew7grpSU4yHOmn2Bah7rBBs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jRXZNPTfB0s0W551h2k4zVJgyR0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g4tK2L0XWmljuxMB3EFc41iU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door Toonen1988 op 28-01-2024 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Capital of ash bereikt. Na zeker 20 pogingen met maliketh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 19:49
Ik ben nu ook al een tijdje met Elden ring bezig en mijn eerste souls game. Dat soort games trokken me nooit echt. Maar sinds ik steeds meer spellen waardeer waar je je character moet builden, de sprong in het diepe gewaagd en aan elden ring begonnen en tot nu toe is het geen verkeerde keuze geweest.

Ben nog maar in het begin maar als het ik het zo lees is er nog veel meer te ontdekken en ik dacht dat ik al een groot stuk had ontdekt.

Ben nu met een magic build bezig en had ook al een samoerai build dus ga even kijken wat ik lekker vind spelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wolverine9000
Na 180 uur mag ik mij elder lord noemen😃 level 162. Wat een game. Mss hier en daar wat gemist qua npc . Effe genoeg elden ring tot de dlc komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:56:
Na 180 uur mag ik mij elder lord noemen😃
De (ongeschreven) traditie is om hier een screenshot van je karakter op de troon te posten. We wachten rustif af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Superkiwi schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:08:
[...]

De (ongeschreven) traditie is om hier een screenshot van je karakter op de troon te posten. We wachten rustif af :P
Mss stomme vraag maar heb ni gekozen voor NG plus. Waar kan ik deze troon vinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:12:
[...]

Mss stomme vraag maar heb ni gekozen voor NG plus. Waar kan ik deze troon vinden
Dat je op de troon zit is een clip uit de laatste cutscene, je moet dan zelf een screenshot maken.

Dan krijg je zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BIyIOlRLhH9EdH_AdrMx3cbNVfw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p4Sd5w05K7r4wXrzgAZq4OBW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Superkiwi schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:15:
[...]

Dat je op de troon zit is een clip uit de laatste cutscene, je moet dan zelf een screenshot maken.

Dan krijg je zoiets:
[Afbeelding]
Oei dat heb ik niet gedaan 😀 wel age of stars ending Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hHxXgem9_IsYSZE_LXyWLt4Nuw8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qp2Rf8VMsykIMgx1faVVHyCc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat wordt toch helemaal opnieuw beginnen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Superkiwi schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:21:
Dat wordt toch helemaal opnieuw beginnen dan :+
Nee nee niet opnieuw beginnen. Effe genoeg van. By the way is lords of the fallen goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Wolverine9000 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:22:
[...]

Nee nee niet opnieuw beginnen. Effe genoeg van. By the way is lords of the fallen goed?
Ik heb Lords of the Fallen gekocht, helaas nog niet veel gespeeld. Het liep niet helemaal lekker op mijn PC. Ik heb ondertussen een nieuwe PC, maar nog niet geprobeerd.

Lords of the Fallen is ook geen slecht spel. Het level design is te vergelijken met Dark Souls. Het bevat dus geen open wereld map, zoals Elden Ring.

[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 28-01-2024 18:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Een maatje van me speelt het, ik kijk wel eens mee. Het heeft een frisse invalshoek met die lamp waarmee je realtime in een 'andere wereld' kunt kijken.
De gameplay en combat is in de basis hetzelfde als de Souls games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 10:52

JSchut

.....

Ik heb Lords of the Fallen ook gespeeld. Zowel de vorige als de nieuwe.

De vorige was niet heel best. ;)
De nieuwe is wel tof. Heb me daar echt goed mee vermaakt.

Waar je in Dark Souls gewoon kunt blokken zonder HP verlies is dat in Lords of the Fallen anders. Je verliest je HP wel maar je kunt het terug krijgen door aan te vallen. Beetje zoals bij Bloodborne.

Als souls liefhebber wel een aanrader wat mij betreft.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hulleman
Wolverine9000 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:56:
Na 180 uur mag ik mij elder lord noemen😃 level 162. Wat een game. Mss hier en daar wat gemist qua npc . Effe genoeg elden ring tot de dlc komt..
De game is pas echt uit als je Malenia, blade of Miquella hebt verslagen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
JSchut schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:26:
Ik heb Lords of the Fallen ook gespeeld. Zowel de vorige als de nieuwe.

De vorige was niet heel best. ;)
De nieuwe is wel tof. Heb me daar echt goed mee vermaakt.

Waar je in Dark Souls gewoon kunt blokken zonder HP verlies is dat in Lords of the Fallen anders. Je verliest je HP wel maar je kunt het terug krijgen door aan te vallen. Beetje zoals bij Bloodborne.

Als souls liefhebber wel een aanrader wat mij betreft.
Ligt in Dark Souls denk ik aan hoeveel % fysiek/mage damage obsorption? Althans, dat was in Demon's Souls en Elden Ring wel zo. Lies of P is trouwens een dikke aandrader, mocht je die nog niet gespeeld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:05
Hulleman schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:26:
[...]

Die staat diep in m'n geheugen gegriefd.
spoiler:
YOU DIED

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 10:52

JSchut

.....

Hulleman schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:27:
[...]

Ligt in Dark Souls denk ik aan hoeveel % fysiek/mage damage obsorption? Althans, dat was in Demon's Souls en Elden Ring wel zo. Lies of P is trouwens een dikke aandrader, mocht je die nog niet gespeeld hebben.
Ja klopt wat je zegt. Bedoelde meer de werking uit te leggen van het blokken.
Lies of P ook gespeeld. Leuke game maar persoonlijk vond ik Lords leuker.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
JSchut schreef op maandag 29 januari 2024 @ 14:14:
[...]
Lies of P ook gespeeld. Leuke game maar persoonlijk vond ik Lords leuker.
Klinkt goed, twijfel nog over die game namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Hulleman schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:26:
[...]

Die vond ik eigenlijk wel meevallen. Waarschijnlijk omdat ik destijds een overpowered bleed build met Rivers of Blood gebruikte...

Astel daarentegen.... Die was slecht voor mijn premie mbt inboedelverzekering :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
MazeWing schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 07:35:
[...]

Die vond ik eigenlijk wel meevallen. Waarschijnlijk omdat ik destijds een overpowered bleed build met Rivers of Blood gebruikte...

Astel daarentegen.... Die was slecht voor mijn premie mbt inboedelverzekering :( :(
Astel had ik zo neer. Ik had ook een bleed build met RoB, maar die was al behoorlijk generfd tegen de tijd dat ik Elden Ring speelde. Alsnog was bleed OP. Zal nog steeds wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Man man man ik snap er niets van. Op geen enkele playthrough grote problemen gehad met Mohg. Nu ben ik deze playthrough volgens mij redelijk overleveled (nu level 174 in de eerste cycle) en ik krijg hem met geen mogelijkheid verslagen, toch al richting die 50 pogingen gedaan volgens mij. :(

Is die gast ergens onderweg gigantisch gebuffed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:03
snmght schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:42:
Man man man ik snap er niets van. Op geen enkele playthrough grote problemen gehad met Mohg. Nu ben ik deze playthrough volgens mij redelijk overleveled (nu level 174 in de eerste cycle) en ik krijg hem met geen mogelijkheid verslagen, toch al richting die 50 pogingen gedaan volgens mij. :(

Of gebruik je toevallig fire damage?

https://eldenring.wiki.fextralife.com/Mohg,+Lord+of+Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
snmght schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:42:

Ik heb dezelfde ervaring gehad met een coöp run.
Malenia ging eenvoudiger neer dan Mohg, al waren we bij Malenia wel iets hoger level.

Wat mij opvalt is dat hij in zijn tweede fase ontzettend agressief is, maar heb zelf niks kunnen vinden over een buff door een patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:45
Ik ben van de week eindelijk begonnen aan Elden Ring op de PC.
Ik heb de game volledig uitgespeeld toen hij uitkwam op de PS5.
Paar maanden geleden begon het toch weer te kriebelen en heb ik hem in de aanbieding op de PC gehaald.
Nu dus echt begonnen en vermaak me weer enorm, moet zeggen dat ik (gelukkig) echt geen idee meer heb waar alles precies ligt maar heb ondertussen bijna alle dungeons in Limgrave en Weeping Peninsula gedaan.

Ik vind het leuk om mensen te summonen bij dungeons, niet zozeer omdat ik het niet alleen aankan maar puur omdat ik het leuk vind om co-op te spelen en andere mensen in de game te zien. Wat me wel opviel is dat als ik co-op speel dat ik dan bijna elke keer invaded word. Op de PS5 heb ik ook regelmatig gesummoned maar daar kon ik het aantal keren dat ik tijdens de hele playthrough invaded ben op een hand tellen. Nu gebeurt het zowat elke keer als ik mensen heb gesummoned.
Iemand die dit toevallig kan verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Simone96 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:11:
Ik ben van de week eindelijk begonnen aan Elden Ring op de PC.
Ik heb de game volledig uitgespeeld toen hij uitkwam op de PS5.
Paar maanden geleden begon het toch weer te kriebelen en heb ik hem in de aanbieding op de PC gehaald.
Nu dus echt begonnen en vermaak me weer enorm, moet zeggen dat ik (gelukkig) echt geen idee meer heb waar alles precies ligt maar heb ondertussen bijna alle dungeons in Limgrave en Weeping Peninsula gedaan.

Ik vind het leuk om mensen te summonen bij dungeons, niet zozeer omdat ik het niet alleen aankan maar puur omdat ik het leuk vind om co-op te spelen en andere mensen in de game te zien. Wat me wel opviel is dat als ik co-op speel dat ik dan bijna elke keer invaded word. Op de PS5 heb ik ook regelmatig gesummoned maar daar kon ik het aantal keren dat ik tijdens de hele playthrough invaded ben op een hand tellen. Nu gebeurt het zowat elke keer als ik mensen heb gesummoned.
Iemand die dit toevallig kan verklaren?
Ik vermoed dat je nu op de PS5 dezelfde ervaring wel hebt qua invaden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb eindelijk Elden Ring uitgespeeld in 85 uur en level 178. Ben nu begonnen aan mijn tweede journey. Ben benieuwd hoeveel moeilijker het spel nu daadwerkelijk gaat worden.

[ Voor 39% gewijzigd door Toonen1988 op 04-02-2024 06:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Welke staff is nou de beste in game buiten lusat staff? Ik heb azurs glintstone staff, carian regel scepter en meteorite staff. Zelf dacht ik dat de azurs glintstone staff na lusats staff de sterkste was maar hit meer met de carian regel scepter en die heeft ook betere stats? Beide +9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 20:49

reaL_G

G

Sokucho schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:50:
Welke staff is nou de beste in game buiten lusat staff? Ik heb azurs glintstone staff, carian regel scepter en meteorite staff. Zelf dacht ik dat de azurs glintstone staff na lusats staff de sterkste was maar hit meer met de carian regel scepter en die heeft ook betere stats? Beide +9
ligt ook beetje aan welke spells/sorceries je gebruikt zover ik weet.

GiTS

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb Malenia set aangetrokken met dual wielding Bloodhound's Fang's beide +10. Wanneer ik mijn tweede aanval gebruik, gebruik ik beide wapens tegelijk. Niet alleen zorgt dit voor dubbele damage maar ook dubbele bleeding. De attack is ook vrij snel, dus die kan ik ook nog eens snel spammen. >:)

Heb de eerste baas Margit, The Fell Omen alweer verslagen in mijn tweede journey en die was in een aantal attacks al dood. Ik weet niet meer hoeveel, maar ongeveer in 5 slagen was hij dood.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cqYaZNyQkusTVcDJH0cZT8KRmso=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vEGh16VAgyMpoHWpeSOSLKac.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Toonen1988 op 04-02-2024 21:14 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kneepie
Na het lezen van dit topic spel afgelopen weekend gekocht! Super vet! Momenteel Limgrave en Weeping Peninsula een beetje door gelopen, verder wat rune farming gedaan. Ben rond de lvl 40 en ga deze week proberen Margit te verslaan, ben benieuwd. Heb ook in vroeg stadium al dat samurai armor weten te bemachtigen dus hoop dat ik klaar ben voor de test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
Ik zit overigens wel aan te denken om mijn scuff te mappen aangezien ik merk dat ik soms de knoppen los moet laten wat me de nodige tijd kost.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
Toonen1988 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 04:35:
Ik heb eindelijk Elden Ring uitgespeeld in 85 uur en level 178. Ben nu begonnen aan mijn tweede journey. Ben benieuwd hoeveel moeilijker het spel nu daadwerkelijk gaat worden.
Wordt veeel makkelijker, omdat je enorm overpowered bent. Een tweede PT is best leuk, maar voor de uitdaging hoef je dat niet te doen is mijn ervaring.

[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 06-02-2024 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Kneepie schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:29:
Na het lezen van dit topic spel afgelopen weekend gekocht! Super vet! Momenteel Limgrave en Weeping Peninsula een beetje door gelopen, verder wat rune farming gedaan. Ben rond de lvl 40 en ga deze week proberen Margit te verslaan, ben benieuwd. Heb ook in vroeg stadium al dat samurai armor weten te bemachtigen dus hoop dat ik klaar ben voor de test.
Dat moet op lvl 40 niet al te veel problemen geven!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Hulleman schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 15:22:
[...]

Wordt veeel makkelijker, omdat je enorm overpowered bent. Een tweede PT is best leuk, maar voor de uitdaging hoef je dat niet te doen is mijn ervaring.
Klopt, maar dat maakt de game des ondanks niet minder slecht. Soms voelt het ook goed aan om even lekker te rushen.

Misschien dat ik even door rush richting Journey twee.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:55

Fanta

FordPerformance™️

Ik heb even een tijdje niet kunnen spelen, omdat ik een paar weken 'op klusvakantie' was in mijn nieuwe huis aan de andere kant van het land, maar ik heb hem de afgelopen dagen weer even opgepakt. Inmiddels heb ik er zo'n 20 uurtjes in zitten, ben ik level 43 met focus op str/dex. Ik voel me nog een enorme nieuweling soms, maar ik merk dat ik niet alleen in het spel sterker word, maar dat ik zelf ook beter begin te worden. De eerste bosses zijn inmiddels gesneuveld, en ik ben wel zo'n beetje klaar in Limgrave en Weeping Peninsula. Waar ik de meeste lol aan heb beleefd tot nu toe is de questline in Weeping Peninsula, Castle Morne.

Caelid ben ik voorzichting aan het verkennen geweest, maar daar krijg ik nog een beetje de kriebels. Naar sfeertje hangt daar.

Tot nu toe ben ik alleen bezig geweest met melee, de komende tijd ga ik me eens wat verdiepen in de magie.

En nog een leuk plaatje als afsluiter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IfHJ4d5hsJNaJvb1RIMuTNIXo4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LZ00mJ6kMXn4EKiAqWDlNgKj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Fanta op 12-02-2024 21:23 ]

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Fanta schreef op maandag 12 februari 2024 @ 21:20:

Caelid ben ik voorzichting aan het verkennen geweest, maar daar krijg ik nog een beetje de kriebels. Naar sfeertje hangt daar.
Ja dat hebben ze knap gedaan, voel me daar ook nooit op mijn gemak en ik ben een souls veteraan ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Loei123 @Jack_Mojo thanks, heb het uiteindelijk met een summon op kunnen lossen. What a bitch!

En waarom waarom waarom is er nog geen DLC nieuws. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
Ok. Ik ga de game ook starten. Geen souls games gespeeld behalve Bloodborne een half.uur haha
Ik ben normaal slecht in games, maar op de 1 of andere manier trekt deze game mij
Heb op Twitch veel gekeken en youtube en daar ergerde ik me niet aan dat ze veel dood gaan.

Ben 44 en mijn zoontje is monster hunter fan. Dat vind ik al moeilijk dus hier veel te leren

Verwijderd

gupfishy schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:31:
Ok. Ik ga de game ook starten. Geen souls games gespeeld behalve Bloodborne een half.uur haha
Ik ben normaal slecht in games, maar op de 1 of andere manier trekt deze game mij
Heb op Twitch veel gekeken en youtube en daar ergerde ik me niet aan dat ze veel dood gaan.

Ben 44 en mijn zoontje is monster hunter fan. Dat vind ik al moeilijk dus hier veel te leren
En hoe vond je het?

• gupfishy
moet eerlijk zeggen dat ik nog niet ben begonnen. Helaas even een familie dingetjes tussendoor. En wil wel "goed" beginnen en niet even kwartiertje/. morgen ga ik beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
vandaag Rykard verslagen, viel reuze mee eigenlijk, met dat Serpent zwaard, geen rockclimbing nodig gehad, gewoon in de arena;
blocking atm zijn: Mohg, Putrid Tree Spirit in wardead catacombs; voor de rest speel ik lekker door (en geniet met volle teugen, nog steeds op mn eerste pleythrough), maar deze zijn niet te doen ... tips?

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:05
spoiler:
shackle?

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 20:49

reaL_G

G

CynicRelief schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 20:18:
vandaag Rykard verslagen, viel reuze mee eigenlijk, met dat Serpent zwaard, geen rockclimbing nodig gehad, gewoon in de arena;
blocking atm zijn: Mohg, Putrid Tree Spirit in wardead catacombs; voor de rest speel ik lekker door (en geniet met volle teugen, nog steeds op mn eerste pleythrough), maar deze zijn niet te doen ... tips?
welke mogh, omen of lord? poison of bleed werkt goed
tree spirit. fire werkt goed

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
reaL_G schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:21:
[...]

welke mogh, omen of lord? poison of bleed werkt goed
tree spirit. fire werkt goed
lord, shackle idd, maar die heb ik nog niet; ik wil deze wel cheesen, maar beide gangbare methodes (50+ arrows to the knee, of rune-fall) nog niet gelukt, of ze zijn al gepatched; putrid tree: normaliter heb je de ruimte, maar nu in de catacombs, weinig ruimte icm met rare cam-angles, ik hang maarzo in zn muil

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:31

ilm

Wreed accident. Verschrikkelijk. 170k souls kwijt in Haligtree. En het had niet gehoeven eh! Tegen alle verwachting in door een moeilijk stuk om daarna weg te rollen van een basis ventje recht de afgrond in. 1 meter van men souls :(

In totaal al meer dan een miljoen souls zoekgeraakt in Haligtree. Desondanks amuseer ik me hier wel meer dan ervoor. Doet me terug denken aan eerdere souls waar het bereiken van het volgende kampvuur niet zo evident was. Je moest meestal meerdere keren alles verkennen om de meest efficiënte weg te vinden.

In het bijzonder goede herinneringen aan de ds3 dlc (vooral ringed city geloof ik).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:26
[Shadow of the erd tree trailer dropt morgen]

[ Voor 30% gewijzigd door Bazziek op 21-02-2024 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkrim
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 22:49
Dubbelop

[ Voor 96% gewijzigd door Monkrim op 21-02-2024 06:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zou wat zijn als er staat: Available NOW! of op de 25ste (precies 2 jaar na release).

Heb volgende week een lang weekend vrij genomen voor Final Fantasy Rebirth, maar als Elden Ring DLC dropt zal FF toch echt moeten wachten ;)

Vooral benieuwd naar hoeveel DLC's het gaan worden en of het end game wordt want in helemaal opnieuw beginnen gaat wel erg veel tijd zitten tenzij je voor een speedrun gaat.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Ze noemen het in hun tweet the first trailer. Ik vrees dat we nog maanden moeten wachten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loei123
WTF!

Zeer hyped hier voor, nu maar hopen dat het de verwachtingen net zo waar gaat maken als de game zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-09 20:23
Jaaa zo'n zin in!
Release precies 2 jaar later op de 25e? Zou toch geweldig zijn..... ik moest alan wake 2 nog doen, dragons dogma 2 komt eraan, final fantasy rebirth.

Alle game plannen vervallen als deze DLC uitkomt.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:55

D4NG3R

kiwi

:)

Gebaseerd op de releasedates van DLC in voortgaande games moeten we tot eind april gaan wachten.

Doorgaans zat er 2 maanden tussen het droppen van de trailer en de DLC zelf, maar gezien ER de 25e exact 2 jaar oud is zou het mij evenmin verbazen als deze de 25e uit komt. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1 ... 71 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten