Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogMEVq1z1f4cvMv-GUVBpiU_oEY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cU9L4GFP6LpQmuOAo5TPcqfr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
Nog steeds geen bloodhounds fang blade?
Ga eens ff snel die puppie doen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Bossie schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 17:53:
[...]

Nog steeds geen bloodhounds fang blade?
Ga eens ff snel die puppie doen :+
Oh ja wel ik wissel af qua wapens. Moet nog wat upgraden dat wapen...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V39nG2PHhr25EZBfIlhcdBpwSE8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jgCF4U2ypHWNvwVTZDc8fRrQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
Elden Ring vandaag voor het eerst uitgespeeld. Fantastisch spel. Zo'n 150u aan gespeeld, top 5 allertijden voor mij.

Een guide gebruikt om alle storylines mooi te kunnen volgen; in totaal zijn er meer dan 40 NPC's met elk hun aparte questline, die vaak kruisen en meerdere keuzes opleveren. Heb 10 A4 pagina's notas genomen lol. Maar daardoor kon ik alle verhaallijnen en lore goed volgen, waardoor het complete plaatje mij nu toch wel goed duidelijk is geworden.

Kan niet wachten voor de DLC; ik hoop op Miquella

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PearlChoco schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 19:31:
Elden Ring vandaag voor het eerst uitgespeeld. Fantastisch spel. Zo'n 150u aan gespeeld, top 5 allertijden voor mij.
Gefeliciteerd! Wel nieuwsgierig hoe je top 5 er uit ziet ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Greatsword schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 19:37:
[...]

Ben nog zo vet niet. Limgrave en liurnia is volledig gedaan. Ga nu naar calid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Aan het rondrennen op giant mountain
spoiler:
fire giant slaat je direct zo plat als een dubbeltje :/

Nu 70 uur in het spel zitten, fang +10, death poker +9 en nog wat mage.

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Sofria river well twee bazen zijn eraan voor de moeite. Dit is het mooiste deel wat ik al gezien heb van de game. Staat mij nog veel te wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 12:54
Wolverine9000 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 19:47:
[...]

Ben nog zo vet niet. Limgrave en liurnia is volledig gedaan. Ga nu naar calid
Succes, ik zou eerst Altus plateau doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
walterwhite schreef op zondag 7 januari 2024 @ 13:07:
[...]

Succes, ik zou eerst Altus plateau doen :p
Waarom eerst altus plateau. Als ik zo onbeleefd mag zijn... maar voor rannis quest moet ik eerst ´aar calid. Blaiddus daar....

[ Voor 12% gewijzigd door Wolverine9000 op 07-01-2024 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Vuile rotbeesten😀
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N1TOfBv5Fm2-kbpQQWK9O0AWiDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EjzqTuIfcdqZ3EiGg5SkB5mP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 90% gewijzigd door Wolverine9000 op 07-01-2024 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curapica
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 22-09 17:13
Gisteren Elemer of the Briar gedaan, was een stuk makkelijker toen ik deze begon te parryen.

Geen idee waar ik naartoe moet tho, maar ik waggel maar een beetje rond. Ben nu naar het zuiden van Calid gegaan, Oma NPC gaf aan dat hier een feestjes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
1 watchdog in de catacomben kan ik aan maar 2 das nog een beetje te lastig. Cailid is idd wel lastiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Doe grote draak in calid was mij wel het gevecht.😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Voor de twee pumpkin vijanden ben ik nog niet sterk genoeg. De ruimte is te klein. Kom ik later nog wel eens terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rn89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 17:44
korenpc schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:38:
Hoe ervaren mensen de leer curve , wie met toetsenbord en muis spelen?

Ik heb alleen dark Souls 1 gespeeld op de PS3, en dat ging prima. Maar Elden Ring, is veel lastiger om speel ritme te krijgen maar ook de verschillende acties onder de knie te krijgen. Nu ben ik in een korte tijd 5 verschillende spellen gestart, dus mogelijk dat dit ook niet helpt........
Ik speel met keyboard en muis. Was wel even wennen. Nu volgens mij net 10 uur Elden Ring gespeelt. Sekiro is een stuk makkelijker te doen met muis.

Heb nog niks aan de instellingen verandert maar ga dat denk ik wel doen. Ik heb zon muis met meerdere knoppen. En dan zoveel mogelijk proberen acties per hand te scheiden.

Ik heb wel een automatische meedraai zetting van de camera uit gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ben in divine toren van calid geraakt bij het verkennen. Al klimwerk gedaan en binnen geraakt. Naar beneden en met de lift naar boven en redelijk zware ridder tegen gekomen. Dat zal ook voor later zijn denk ik 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• j0rn89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 17:44
Man Ik was in een of andere toren en liep een deur door die achter me in het slot viel. In het donker met een ridder.

Eerst 5 keer doodgegaan toen maar een andere kant op gegaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PearlChoco
Na het spel uitgespeeld te hebben, ben ik voor de zoveelste keer Malenia gaan proberen, en na pakweg 80 pogingen eindelijk overwonnen :P

Mijn grootste game prestatie :)
Greatsword schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 19:37:
[...]

Volgorde is moeilijk, maar wat er zeker ook nog in staat: Outer Wilds, een Witcher spel (1, 2 of 3), Deus Ex en Ultima VII.

Binnenkort misschien Baldur's Gate 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:37

snmght

imho dan he

snmght schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 08:41:
Met de laatste nieuwe character zat ik zomaar ineens ook op level 130. Ben maar wéér opnieuw begonnen, wil graag een character DLC-klaar hebben staan maar twijfel een beetje over op welk level ik stop met levelen.

Eerdere FS DLC areas waren vrij late-game toegankelijk. Ik denk dat ik tot een level of 80 ga en Leyndell nog af maak maar uit de bergen blijf.
Ik heb er nu toch wel veel lol in, ben voor het eerst een melee + faith build aan het spelen en neig er toch naar verder te pushen en hiervan mijn nieuwe main te maken, het bevalt namelijk erg goed!

Ik ben aan het experimenteren met verschillende incantations. Heb de Blasphemous Blade +10 en gebruik de Giant's Seal. Ik heb ook de fire spell van de Fire Giant. Die had ik overigens met deze character voor het eerst bij de eerste poging neer.

Ik voel er wel wat voor om te blijven levelen in de eerste NG cyclus en me dan beschikbaar te stellen om andere spelers te helpen met bosses. 8)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Voor ik ergens heen ga gebruik ik altijd de verrekijker om te zien wat er is enz. Zijn er nog mensen die dit doen of gewoon op afgaan😀 ben aangekomen in het kasteel van redmane maar er is niemand te zien. Allemaal naar een festival. 😀

[ Voor 27% gewijzigd door Wolverine9000 op 09-01-2024 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
Wolverine9000 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:29:
Voor ik ergens heen ga gebruik ik altijd de verrekijker om te zien wat er is enz. Zijn er nog mensen die dit doen of gewoon op afgaan😀 ben aangekomen in het kasteel van redmane maar er is niemand te zien. Allemaal naar een festival. 😀
Blijven zoeken in het kasteel :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
PearlChoco schreef op maandag 8 januari 2024 @ 16:01:
Na het spel uitgespeeld te hebben, ben ik voor de zoveelste keer Malenia gaan proberen, en na pakweg 80 pogingen eindelijk overwonnen :P

Mijn grootste game prestatie :)

[...]

Volgorde is moeilijk, maar wat er zeker ook nog in staat: Outer Wilds, een Witcher spel (1, 2 of 3), Deus Ex en Ultima VII.

Binnenkort misschien Baldur's Gate 3 :)
Met of zonder spirit ash? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:05
De eerste keer dat het mij lukte was m'n mimic/ash al foetsie na 15 seconden ofzo.
Mja, die stond er ook maar naakt bij... :+

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Mimic Tear is niet meer zo sterk heb ik begrepen he? Ik heb in mijn eerste playthrough veel gebruik gemaakt van de Mimic Tear en vervolgens met Omenkiller Rolo. Zijn er nog meer ashes die mensen aanbevelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
Ja met spirit ash, anders was het helemaal onbegonnen werk.

Zeker 50x geprobeerd met een pure STR build (dual colossal weapons), waarmee ik letterlijke elke andere baas vermorzelde, maar de waterfowl van Malenia was gewoon onmogelijk voor mij.

Uiteindelijk respecced naar een Rivers of Blood DEX build, en toen ging het vlotter: met 2 deden we zodanig snel damage dat de waterfowl geen kans maakte.
2dz fase bleef moeilijk maar uiteindelijk gelukt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:26
snmght schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:42:
Mimic Tear is niet meer zo sterk heb ik begrepen he? Ik heb in mijn eerste playthrough veel gebruik gemaakt van de Mimic Tear en vervolgens met Omenkiller Rolo. Zijn er nog meer ashes die mensen aanbevelen?
Mimic is nog steeds goed, gewoon wat minder OP dan eerst. Black knife tiche vind ik erg fijn ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Mijn mimic is +10, maar heb het idee dat hij niet veel damage doet :+
Zit nog te klooien bij die fire giant, lastig!

Anjunabeats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Niet dat ik de game al heb uitgespeeld. Dlc mss februari. Ben wel benieuwd zoals zovele hier zekers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:44
Game lijkt me geweldig naar ben echt slecht in games
Is er een game die hierop lijkt en me een beetje introduceert in het genre
En dan even wat goedkoper dan dit spel om te kijken of ik het leuk vind.
Heb PlayStation Plus dus daar staan aardig wat games op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monkrim
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 22:49
gupfishy schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:03:
Game lijkt me geweldig naar ben echt slecht in games
Is er een game die hierop lijkt en me een beetje introduceert in het genre
En dan even wat goedkoper dan dit spel om te kijken of ik het leuk vind.
Heb PlayStation Plus dus daar staan aardig wat games op
Als je nog nooit een from software game gespeeld hebt dan denk ik dat Dark Souls 3 het beste is om te proberen. Het is een spel uit 2016 en een spirituele voorganger van Elden Ring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
Monkrim schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:20:
[...]

Als je nog nooit een from software game gespeeld heb dan denk ik dat Dark Souls 3 het beste is om te proberen. Het is een spel uit 2016 en een spirituele voorganger van Elden Ring.
Dank voor de suggestie. Die is alleen duurder dan Elden ring zelf op het moment.
Nog iets wat goedkoper te proberen is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monkrim
gupfishy schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:23:
[...]

Dank voor de suggestie. Die is alleen duurder dan Elden ring zelf op het moment.
Je zou ook kunnen kijken of Bloodborne een optie is. Vaak is dit een gratis game bij een ps plus abbo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gupfishy
Die is gratis voor mij. Ga die bekijken. Dank je wel!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:28
Mijn eerste twee dagen samengevat:
spoiler:
YOU DIED, YOU DIED, YOU DIED, 3 caves met mini bosses, beer - YOU DIED, Margit, Crucible Knight - YOU DIED x30, leer wat parry is, Crucible Knight, Godrick - summonable cooperator voelt achteraf als zonde(?)

Nu het oosten van de eerste zone, want daar heb ik niet veel gedaan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:55

Fanta

FordPerformance™️

Oei, ik heb gisteren volgens mij een foutje gemaakt, waarvan ik me af vraag of ik hem nog kan herstellen?

spoiler:
Tijdens het exploren van Limgrave kwam ik Yura, Hunter of Bloody Fingers tegen bij een kampvuur. Ik stond al op standje sluipen, omdat ik vanaf een afstandje alleen zijn hoed zag, en dacht dat er een enemy zou zitten die ik nog niet kende. In een soort van noob reflex heb ik hem aangevallen, echt een fractie nadat de prompt 'Press E to talk' in beeld kwam. Maar toen was mijn zwaard al onderweg. Nu is hij boos en wil hij niet meer met me praten. Ik heb al geprobeerd even te fast travellen naar een site of grace en weer terug te gaan naar Yura, zonder succes. Kan ik fluiten naar Eleonora's Poleblade en moet ik genoegen nemen met de Nagakiba (als ik sterk genoeg ben om hem te verslaan)?

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:15
Fanta schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 10:53:
Oei, ik heb gisteren volgens mij een foutje gemaakt, waarvan ik me af vraag of ik hem nog kan herstellen?

spoiler:
Tijdens het exploren van Limgrave kwam ik Yura, Hunter of Bloody Fingers tegen bij een kampvuur. Ik stond al op standje sluipen, omdat ik vanaf een afstandje alleen zijn hoed zag, en dacht dat er een enemy zou zitten die ik nog niet kende. In een soort van noob reflex heb ik hem aangevallen, echt een fractie nadat de prompt 'Press E to talk' in beeld kwam. Maar toen was mijn zwaard al onderweg. Nu is hij boos en wil hij niet meer met me praten. Ik heb al geprobeerd even te fast travellen naar een site of grace en weer terug te gaan naar Yura, zonder succes. Kan ik fluiten naar Eleonora's Poleblade en moet ik genoegen nemen met de Nagakiba (als ik sterk genoeg ben om hem te verslaan)?
spoiler: Wassen van zonden
Je kan vergiffenis van de goden krijgen op de berg in liurniu (rechterkant) bij de "pope" in ruil voor een celestial dew (bedankt voor de scherpzinnigheid Invisible_Man hieronder!). Daarmee worden al je "zonden" gewassen (AKA onbedoeld NPC's aanvallen) :)

[ Voor 3% gewijzigd door jimz93 op 11-01-2024 11:03 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:56
jimz93 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 10:57:
[...]

Je kan vergiffenis van de goden krijgen op de berg in liurniu (rechterkant) bij de "pope" in ruil voor een larval tear dacht ik. Daarmee worden al je "zonden" gewassen (AKA onbedoeld NPC's aanvallen) :)
spoiler:
Was het niet voor een celestial dew? De larval tears waren voor respeccen bij Renalla meen ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:55

Fanta

FordPerformance™️

jimz93 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 10:57:
[...]

Je kan vergiffenis van de goden krijgen op de berg in liurniu (rechterkant) bij de "pope" in ruil voor een larval tear dacht ik. Daarmee worden al je "zonden" gewassen (AKA onbedoeld NPC's aanvallen) :)
Kijk, dat zijn nuttige tips, deze had ik nooit zelf bedacht. Ik wacht dan nog even met deze quest! Thanks.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Is blijkbaar een update. Weet iemand hoeveel het is op ps5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Is blijkbaar een update. Weet iemand hoeveel het is op ps5? Of is dit enkel voor steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkrim
Wolverine9000 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 11:18:
Is blijkbaar een update. Weet iemand hoeveel het is op ps5?
Het lijkt erop dat het alleen een update is voor het anticheat systeem van Elden Ring.

https://en.bandainamcoent...-patch-notes-version-1101

[ Voor 13% gewijzigd door Monkrim op 11-01-2024 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Monkrim schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 14:51:
[...]

Het lijkt erop dat het alleen een update is voor het anticheat systeem van Elden Ring.
Thx. Want twitter en reddit gaan los dat het voor de dlc is 😄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• walterwhite
gupfishy schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:23:
[...]

Ik zou gewoon lekker elden ring gaan spelen. Beste spel wat ik ooit gespeeld heb. Ben met mijn 2e playthrough bezig (> 80 uur) en mijn eerste zit meer dan 120 uur. Je kunt het zo moeilijk en makkelijk maken als je zelf wilt. Het muntje valt na een uurtje of 10/15 wel.

p.s.1 bloodborne uitgespeeld, vond ik veel moeilijker

p.s. 2. sekiro tot de helft uitgespeeld, vond ik veel moeilijker en minder leuk

[ Voor 11% gewijzigd door walterwhite op 11-01-2024 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monkrim
walterwhite schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:08:
[...]

Ik zou gewoon lekker elden ring gaan spelen. Beste spel wat ik ooit gespeeld heb. Ben met mijn 2e playthrough bezig (> 80 uur) en mijn eerste zit meer dan 120 uur. Je kunt het zo moeilijk en makkelijk maken als je zelf wilt. Het muntje valt na een uurtje of 10/15 wel.

p.s.1 bloodborne uitgespeeld, vond ik veel moeilijker

p.s. 2. sekiro tot de helft uitgespeeld, vond ik veel moeilijker en minder leuk
Ik ben het voor een groot deel met je eens. Ik heb alle souls games uitgespeeld maar voor mij blijft DS3 en Bloodborne net wat beter. Wellicht dat de DLC mij op andere gedachten brengt.

Desniettemin denk ik wel dat Elden Ring een geweldige start is om te beginnen met de souls series. Je eerste playthrough voelt zo magisch en avontuurlijk aan. Elke keer als je denkt dat je alles wel hebt gezien komt er weer iets nieuws tevoorschijn. De hoeveelheid content en replayability dit spel heeft is gewoon absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik heb zo een 300 uur in ER en ontdek nog steeds nieuwe dingen. Ik heb alle Dark Souls gespeeld, Bloodborne, Sekiro en dus Elden Ring. Vindt ER er met kop en schouders bovenuit steken. Mind you, die andere games staan voor mij wel ook weer op grote afstand van any game die niet in dat rijtje zit dus ik kwalificeer misschien als fanboy. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Als ik geld als water had zou ik persoon niet goed geld terug garanties gaan geven op ER. Oké de setting, het genre en een uitdaging dat moet je wel liggen maar als het antwoord op die checks ja is kun je niet fout zitten met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:56
snmght schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 22:28:
Ik heb zo een 300 uur in ER en ontdek nog steeds nieuwe dingen. Ik heb alle Dark Souls gespeeld, Bloodborne, Sekiro en dus Elden Ring. Vindt ER er met kop en schouders bovenuit steken. Mind you, die andere games staan voor mij wel ook weer op grote afstand van any game die niet in dat rijtje zit dus ik kwalificeer misschien als fanboy. :P
Ik vind hem ook prachtig maar persoonlijk vind ik de boss fights in DS3 toch wat beter/epischer.
Ook de muziek van DS3 vind ik beter, maar kwestie van smaak waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Nog steeds aan het levelen en bezig met fire giant, verder dan 50% kom ik niet :'(
Ik kan de summon van Alexander ook niet vinden.
Mogelijk omdat ik al vooruitloop of hem al een kopje kleiner had gemaakt.

[ Voor 23% gewijzigd door wizai op 13-01-2024 11:33 ]

Anjunabeats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Na 25 pogingen is radahn eraan voor de moeite. Wat een gevecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Valiant Agricole twee stuks is mijn moeilijkste tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je Gargoyle bedoelt ;)
Ik googelde op valiant agricole en kreeg allemaal hele mooie blauwe mini tractortjes te zien :+

Die twee zijn inderdaad lastig, al zit er op het balkon vlak voor de bossfight iemand waarvan je de hulp in kunt roepen. Een andere tip is om een wapen te pakken waarmee je thrusting attacks kunt doen, die doen de meeste schade tegen stenen vijanden.

[ Voor 47% gewijzigd door Superkiwi op 13-01-2024 19:38 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Superkiwi schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 19:36:
Ik denk dat je Gargoyle bedoelt ;)
Ik googelde op valiant agricole en kreeg allemaal hele mooie blauwe mini tractortjes te zien :+

Die twee zijn inderdaad lastig, al zit er op het balkon vlak voor de bossfight iemand waarvan je de hulp in kunt roepen. Een andere tip is om een wapen te pakken waarmee je thrusting attacks kunt doen, die doen de meeste schade tegen stenen vijanden.
Ja da bedoel ik. Ze zijn eraan. En dan in een kist gekropen. Deeprooth deths. Maar denk dat ik eerst naar altus plateau ga gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je gaat er lekker doorheen zo Wolverine! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Superkiwi schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 19:51:
Je gaat er lekker doorheen zo Wolverine! d:)b
Lekker zou ik niet zeggen hoor. Heel veel deaths. En nog heel veel te doen denk ik. Bijna level 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
@Superkiwi of toch eerst altus en dan deeprooth depths

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 20:01:
@Superkiwi of toch eerst altus en dan deeprooth depths
Wat jij wil, daar ga ik je niet in sturen ;)
Vind je de een te lastig dan kun je altijd nog omdraaien natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Superkiwi schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 20:14:
[...]

Wat jij wil, daar ga ik je niet in sturen ;)
Vind je de een te lastig dan kun je altijd nog omdraaien natuurlijk.
Ga voor altus plateau. Moet de lift nog voor de eerste keer gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
#$@#$
6 keer achter elkaar net een paar hp te weinig bij fire giant. Dat is niet gezond.

Anjunabeats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Blijkbaar was dat nodig, fire giant is niet meer :+

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Via ainsil main river ben ik uitgekomen bij nokstella😀 grace gepakt en weg daar😀wel mooie plaats daar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wolverine9000 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 22:31:
Via ainsil main river ben ik uitgekomen bij nokstella😀 grace gepakt en weg daar😀wel mooie plaats daar
Nokstella is gedaan. Deeprooth depths ook. Wel fia vermoord😀 de godskin apostel in divine tower calid is er ook aan voor de moeite. Upper calid is voor veel later. Altus plateau next stop. Want heb niets meer denk ik. Ondertussen level 105...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 20:49

reaL_G

G

Wolverine9000 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:15:
[...]

Nokstella is gedaan. Deeprooth depths ook. Wel fia vermoord😀 de godskin apostel in divine tower calid is er ook aan voor de moeite. Upper calid is voor veel later. Altus plateau next stop. Want heb niets meer denk ik. Ondertussen level 105...
hoe bedoel je fia vermoord?
denk dat je bedoeld fia’s champions en daarna fortisax gekilled. toch?

ligt ook een mooie armourset daarzo.
nog een oude foto
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9yho6FrxOWb8Re4ahrHyLRhzkw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7mPk9uzwIPNgjcKXKgYLMg17.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door reaL_G op 14-01-2024 16:22 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
reaL_G schreef op zondag 14 januari 2024 @ 16:15:
[...]

ligt ook een mooie armourset daarzo.
nog een oude foto
[Afbeelding]
Verkeerde dialoog gekozen en dan vroeg ze om haar te vermoorden😀goed om te weten dat dit niet moest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reaL_G schreef op zondag 14 januari 2024 @ 16:15:
[...]
Het alweer een tijdje geleden en grotendeels weggezakt maar Fia gaat toch dood aan het einde van die quest, of speelt mijn geheugen spelletjes met me?
Nu je het over die champions hebt kan ik me daar wel weer iets van herinneren; die waren niet heel makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Superkiwi schreef op zondag 14 januari 2024 @ 17:06:
[...]

Het alweer een tijdje geleden en grotendeels weggezakt maar Fia gaat toch dood aan het einde van die quest, of speelt mijn geheugen spelletjes met me?
Nu je het over die champions hebt kan ik me daar wel weer iets van herinneren; die waren niet heel makkelijk.
ja ze gaat op het eind uiteindelijk ook dood vlgs mij doet ze dat zelf.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Poah, ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met Godfrey als met deze character. Die gast heeft infinite stamina. :')

Het helpt ook niet dat ik voor het eerst met die Blasphemous Blade ben gaan spelen, tot dusverre kreeg ik alles neer door de weapon art te spammen. :+

[ Voor 40% gewijzigd door snmght op 15-01-2024 17:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Kan ik crumbling farum en duo boss skippen?

:/
Ik leg de game even aan de kant :+

Anjunabeats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

wizai schreef op maandag 15 januari 2024 @ 20:09:
Kan ik crumbling farum en duo boss skippen?

:/
Ik leg de game even aan de kant :+
nope.

de rechter ingang heeft wel een summon beschikbaar.

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Thanks! Duo godskin in 2 pogingen verslagen met die summon er bij d:)b

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k00PLjZMcu6mmQyTHPm9xEZWD9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2gx7KZV81zwfeVZyz33W42s.jpg?f=fotoalbum_large De twee tree sensitel kut ridders zijn eraan. Door de grote poort of toch ook de andere kant proberen... tuurlijk de andere kant ook😀 by the way links van altus plateau is er nog een gebied. Als ik een hang brug over ga kom ik terecht in mount gilmore. Onder de hangbrug is er nog een grijs gebied. Hoort dit ook nog bij altus plateau. Met het shaded castle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
De DLC-molen begint weer te draaien - zie ook Reddit. Op SteamDB is er een update toegevoegd m.b.t. DLC - dus mogelijk krijgen we op korte termijn meer nieuws (bijv. trailer, release date). Ik kan persoonlijk niet wachten, kijk er ontzettend naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Wolverine9000 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 21:01:
[Afbeelding] De twee tree sensitel kut ridders zijn eraan. Door de grote poort of toch ook de andere kant proberen... tuurlijk de andere kant ook😀 by the way links van altus plateau is er nog een gebied. Als ik een hang brug over ga kom ik terecht in mount gilmore. Onder de hangbrug is er nog een grijs gebied. Hoort dit ook nog bij altus plateau. Met het shaded castle
die shaded castle zou ik zeker wel doen die is zo gedaan, maar zeker over de brug gaan naar links daar is ook
nog een hel mooie grote zone zeker en meerdere eindbosses/questlines.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
reaL_G schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:16:
[...]

die shaded castle zou ik zeker wel doen die is zo gedaan, maar zeker over de brug gaan naar links daar is ook
nog een hel mooie grote zone zeker en meerdere eindbosses/questlines.
Kom je uit bij volcano manor dacht ik. Heb gewoon nog heel veel te doen. En ben zeker dat ik hier en daar iets over het hoofd gezien. Heb nog lake of rot ook en het bovenste gedeelte van calid ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Wolverine9000 er zit in de buurt nog een derde sentinel. Kun je je lol mee op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
snmght schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:40:
@Wolverine9000 er zit in de buurt nog een derde sentinel. Kun je je lol mee op. ;)
Heb wel mooi schild gekregen van die twee. De derde nog niet gevonden hoor.... er is zodanig veel te doen. Das niet normaal qua open wereld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Mocht je hem een bezoekje willen brengen, als je door de poort loopt waar die 2 voor stonden en dan linksaf om de vestiging heen cirkelt kom je hem vanzelf een keer tegen, is wel een stukje wandelen.

Het is en blijft een prachtige wereld. Ik sta versteld dat ik nog steeds nieuwe elementen tegen blijf komen. Eigenlijk heb je die hele DLC nog niet nodig. :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
snmght schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:56:
Mocht je hem een bezoekje willen brengen, als je door de poort loopt waar die 2 voor stonden en dan linksaf om de vestiging heen cirkelt kom je hem vanzelf een keer tegen, is wel een stukje wandelen.

Het is en blijft een prachtige wereld. Ik sta versteld dat ik nog steeds nieuwe elementen tegen blijf komen. Eigenlijk heb je die hele DLC nog niet nodig. :P :+
Ik heb idd de dlc nog niet nodig 😀
Maar ga hem toch kopen denk ik. De regio is voor later. Heb ene van die twee knights weggelokt en verslaan en dan pas de andere. Twee tegelijk was te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:49
Wolverine9000 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:15:
[...]

Nokstella is gedaan. Deeprooth depths ook. Wel fia vermoord😀
spoiler:
dan moet je nog wel een keer een extra playthrough doen voor de platinum ;)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hulleman schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:38:
[...]

spoiler:
dan moet je nog wel een keer een extra playthrough doen voor de platinum ;)
Dat zien we later dan wel. Eerst mijn allereerste playthrough. Momenteel 120 uur in de game. En zoals eerder vermeld nog heel veel te doen. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Wolverine9000 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:42:
[...]

Dat zien we later dan wel. Eerst mijn allereerste playthrough. Momenteel 120 uur in de game. En zoals eerder vermeld nog heel veel te doen. 😀
Lekker man! Prachtige game is het.

Hopelijk in februari onverwachts de release van de DLC, exact 2 jaar na de release.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Hulleman schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:47:
[...]

Hopelijk in februari onverwachts de release van de DLC, exact 2 jaar na de release.
Ik verwacht in februari de aankondiging en twee maanden later de release.
Volgens mij ging het bij alle vorige DLC's ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hulleman schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:47:
[...]

Tegen dan zal wel de eerste playthrough gedaan zijn. Ga wel geen new game plus beginnen. Als de dlc er dan is. Moet ik eerst nog van alles doen. Kan new game plus altijd na de dlc doen denk ik. Als die er komt eind februari. We zien wel. En ja is idd een prachtige game en open wereld. Was er eerst sceptisch over en lang getwijfeld. Is één van de beste open games dat ik gespeeld heb. Je kan het niet vergelijken maar god of war ragnarok vond ik ook verdomd goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Loei123 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:51:
[...]

Ik verwacht in februari de aankondiging en twee maanden later de release.
Volgens mij ging het bij alle vorige DLC's ook zo.
of geen aankondiging en gewoon droppen die handel. Er staat allersinds iets te gebeuren in feb volgens steam commentaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Wolverine9000 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:55:
[...]

Tegen dan zal wel de eerste playthrough gedaan zijn. Ga wel geen new game plus beginnen. Als de dlc er dan is. Moet ik eerst nog van alles doen. Kan new game plus altijd na de dlc doen denk ik. Als die er komt eind februari. We zien wel. En ja is idd een prachtige game en open wereld. Was er eerst sceptisch over en lang getwijfeld. Is één van de beste open games dat ik gespeeld heb. Je kan het niet vergelijken maar god of war ragnarok vond ik ook verdomd goed.
Elden Ring is wel ongeëvenaard qua open wereld ja. Je zult na de DLC vast nog wel een NG+ kunnen doen.
Ik heb na mn eerste PT wel direct een NG+ gestart om 'snel' even de platinum trophy te halen. Uiteindelijk de game weer direct uitgespeeld. Je bent zo enorm overpowered dat een 2e PT met alleen de verplichte bosses/gebieden erg snel gaat. Kost je denk ik een uurtje of 6-8 ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Wolverine9000 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:56:
[...]
of geen aankondiging en gewoon droppen die handel. Er staat allersinds iets te gebeuren in feb volgens steam commentaren..
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, de DLC willen ze zeker uitbuiten met een aankondiging/marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hulleman schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:03:
[...]

Elden Ring is wel ongeëvenaard qua open wereld ja. Je zult na de DLC vast nog wel een NG+ kunnen doen.
Ik heb na mn eerste PT wel direct een NG+ gestart om 'snel' even de platinum trophy te halen. Uiteindelijk de game weer direct uitgespeeld. Je bent zo enorm overpowered dat een 2e PT met alleen de verplichte bosses/gebieden erg snel gaat. Kost je denk ik een uurtje of 6-8 ofzo.
Niet bij mij denk ik. Want ik zoek alles uit tot in het kleinste detail. Behoud je de talismannen bij ´rw game plus. Wat behoudt je eigenlijk allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Wolverine9000 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:21:
[...]

Niet bij mij denk ik. Want ik zoek alles uit tot in het kleinste detail. Behoud je de talismannen bij ´rw game plus. Wat behoudt je eigenlijk allemaal.
Wat je wel of niet behoudt en wat je het beste nog kan doen vóór over gaan staat hier goed uitgelegd:
https://eldenring.wiki.fextralife.com/New+Game+Plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Wolverine9000 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:21:
[...]

Dat heb ik in de eerste PT grotendeels wel gedaan. In de 2e PT vond ik de lol van het alles uitzoeken er wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hulleman schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 15:15:
[...]

Dat heb ik in de eerste PT grotendeels wel gedaan. In de 2e PT vond ik de lol van het alles uitzoeken er wel af.
Daarmee dat ik twijfel om opnieuw alles te gaan doen en nu mijn tijd neem om alles en dan ook echt alles te zoeken enz... en dan te wachten op de dlc 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Wolverine9000 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 15:42:
[...]

Daarmee dat ik twijfel om opnieuw alles te gaan doen en nu mijn tijd neem om alles en dan ook echt alles te zoeken enz... en dan te wachten op de dlc 😀
Het ging mij puur nog om de platinum bij de 2e PT. Maar vermaakte me er toch weer prima mee, zodat ik de game toch weer heb uitgespeeld. Ook wel eens lekker om sommige bosses echt met 5 seconden neer te halen als payback O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Shaded castle toch een paar keer gevloekt. Ontdek nu pas in de game dat je met een simpel stuk zeep bepaalde zaken kzn verwijderen 😀vb vergif😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Wolverine9000 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 17:43:
Shaded castle toch een paar keer gevloekt. Ontdek nu pas in de game dat je met een simpel stuk zeep bepaalde zaken kzn verwijderen 😀vb vergif😃
Haha, ik denk dat de meesten hier dat niet eens weten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Loei123 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:04:
[...]

Haha, ik denk dat de meesten hier dat niet eens weten. :9
Tegen vergif wel. Scarlet rot niet. Moeilijke knight in shaded castle😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:03
Hulleman schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 15:15:
[...]

Ik ben meermaals begonnen met een nieuwe char maar nooit het einde gehaald doordat de eerste keer zo magisch is qua beleving. Oh ik red die boss niet, dan ga ik even een rondje exploren en voor je het weet ben je weer uren verder met iets nieuws wat je ontdekt hebt.

Doordat de eerste PT zo magisch is ben ik ook bijna niets vergeten (wat voor een nieuwe PT wel jammer is :9 )

Plan is wel om voor de dlc opnieuw te beginnen, maar ik betwijfel of ik dan niet halverwege naar mijn main char switch.

Maar god, kan niet wachten op de dlc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
Die 2nd phase van Maliketh :X

Anjunabeats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ben op weg naar volcano manor... oh boy. Lake rot ook nog en het bovenste deel van caelid. Iets zegt mij dat ik daar nog beetje moet voor wachten. Eerst volcano manor en de weg er naar toe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Toch ook een creepy place de dungeon in volcano manor pfff. Ga de boss nog niet doen anders zijn de questlines weg veronderstel ik van de npc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Verschrikkelijk lastig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jobius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:15
Ik ben deze week met mijn tweede playthrough begonnen. Nieuw karakter.
Gaat met tot nu toe een stuk makkelijker af dan de eerste playthrough.
Tot nu toe ben ik voor een full STR build gegaan. Misschien dat ik er later nog INT bij neem omdat ik in mijn eerste playthrough dex/faith heb gespeeld.
Pagina: 1 ... 70 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten