• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:08
Voila is juist gedownload. Was trouwens 51 gb op ps5. Morgen starten we ermee. Juist eens door de instellingen gelopen.online aan of uit. Wat is het beste? Iedereen zal wel een verschillende mening hebben hierover😀 ga allerdinds mijn tijd nemen voor dit spel. No rush for me😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:10
Wolverine9000 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 00:47:
Voila is juist gedownload. Was trouwens 51 gb op ps5. Morgen starten we ermee. Juist eens door de instellingen gelopen.online aan of uit. Wat is het beste? Iedereen zal wel een verschillende mening hebben hierover😀 ga allerdinds mijn tijd nemen voor dit spel. No rush for me😄
Online, ook al is het alleen maar voor de comments.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Wolverine9000
Bossie schreef op donderdag 28 december 2023 @ 06:31:
[...]

Online, ook al is het alleen maar voor de comments.
Hoe bedoel je qua comments? Dus je kan elkaar meehelpen? Sorry bn een elden ring noob😀😀

• Wolverine9000
En wat met deze. Send summon sign disable or enable. Weet waarvoor het is. Google is mijn vriend. Gewoon wat hebben de meesten hier gekozen. Denk dat ik persoonlijk voor disable zou gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
Wolverine9000 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 07:57:
En wat met deze. Send summon sign disable or enable. Weet waarvoor het is. Google is mijn vriend. Gewoon wat hebben de meesten hier gekozen. Denk dat ik persoonlijk voor disable zou gaan.
Alles default en knallen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Wolverine9000
De vraag is met welke character miet ik starten. Wrench zeker en vast niet. Prophet of warrior of mss toch vagebond geraak er niet uit😀 ps wil niet één of andere gouden bekijken op yt. Wil het zelf uitzoeken. Gewoon eens luisteren war de meesten hier hebben. Performance of quality mode. Ook nog een nadenkertje...

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:39
Als je je irriteert aan quality mode kan je altijd nog switchen naar performance. :)

Waar je mee start heeft imo geen hele grote impact, gaandeweg kies je zelf hoe je stats ontwikkelt. Dus kies de stats die passen bij hoe je graag een game speelt. Wil je bijvoorbeeld veel magic gebruiken, met een zwaardje slaan of niet heel snel dood gaan in een battle?

- knip -

• Wolverine9000
Raymond P schreef op donderdag 28 december 2023 @ 10:25:
Als je je irriteert aan quality mode kan je altijd nog switchen naar performance. :)

Waar je mee start heeft imo geen hele grote impact, gaandeweg kies je zelf hoe je stats ontwikkelt. Dus kies de stats die passen bij hoe je graag een game speelt. Wil je bijvoorbeeld veel magic gebruiken, met een zwaardje slaan of niet heel snel dood gaan in een battle?
Beetje van alles denk ik lol.... geen idee eigenlijk. Denk vooral iets minder magie. Minder snel dood gaan en veel met een zwaard slaan ... kan gaande weg nog veranderen in game. Moet trouwens nog beginnen met alles....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raymond P
Gewoon lekker beginnen joh. Tegen de tijd dat je door hebt waar je naartoe moet kunnen de verschillen in de stats waar je mee begint al gelijk zijn getrokken.
Als je ongeïnformeerd begint natuurlijk, wat imo de mooiste ervaring geeft. Wel het meest tijdrovend.

- knip -

• Wolverine9000
Raymond P schreef op donderdag 28 december 2023 @ 10:33:
Gewoon lekker beginnen joh. Tegen de tijd dat je door hebt waar je naartoe moet kunnen de verschillen in de stats waar je mee begint al gelijk zijn getrokken.
Als je ongeïnformeerd begint natuurlijk, wat imo de mooiste ervaring geeft. Wel het meest tijdrovend.
Hier en daar wat gelezen zonder spoilers. En weet wel dat ik de bossen ni moet opzoeken vanaf het begin 😃

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Raymond P schreef op donderdag 28 december 2023 @ 10:33:

Dat heb ik ook gedaan, maar was eigenlijk geen doorkomen aan. Zeker als je niet bekend bent met games van From Software. Een hoek van een gebied kon heel lastig zijn, terwijl als je iets verder doorloopt je juist wel mobs tegenkomt die je aan kan. Zonder tips, guides en verder enige kennis van dit soort games zit je meteen op de hoogste moeilijkheidsgraad. De fun kan er dan wel snel vanaf gaan omdat het dan eerder frustrerend wordt en inderdaad tijdrovend om veel varianten te proberen van builds/stats.

Toen ik een guide erbij pakte met een logische volgorde van plekken werd het allemaal een heel stuk beter te doen, maar dan mis je weer het plezier van ontdekken.

Hier uiteindelijk het spel in de kast gezet en niet meer verder gespeeld. Mocht ik ooit in de stemming zijn om mezelf te martelen start ik het weer op :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01:19
Zonder guide was de game prima te doen voor mij. Gewoon lekker zelf gaan ontdekken, dan is de game imo het leukst.

• Wolverine9000
Pvp uitzetten anders kom ik mensen tegen doe willen vechten lol. Of heb ik het verkeerd

• Wolverine9000
@Timothy3000
Kan je berichten lezen van andere spelers en elkaar helpen online. Maar niet vechten tegen elkaar of is dat ni mogelijk. Sorry voor de vele vragen. Deze avond of morgen eens aan beginnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:56
Wolverine9000 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 12:33:
Pvp uitzetten anders kom ik mensen tegen doe willen vechten lol. Of heb ik het verkeerd
PVP komt alleen voor als je co-op met iemand speelt, anders krijg je geen online invaders.

Wel zijn er enkele NPC invaders in het spel.

• Wolverine9000
Loei123 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:48:
[...]

PVP komt alleen voor als je co-op met iemand speelt, anders krijg je geen online invaders.

Wel zijn er enkele NPC invaders in het spel.
En als je hulp wilt hoe moet je dat dan doen. Dank je voor het antwoord. Gr

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Gewoon niet over nadenken en beginnen met spelen. Het zelf ontdekken, een paar keer hard op je bek gaan, vaak dood gaan en dergelijke hoort juist bij FromSoftware games, het is onderdeel van de charme.
Als je een doorzetter bent dan zul je zien dat je al vrij snel beter wordt in de game en dat geeft meer voldoening dan op voorhand uitzoeken wat je juist wel of niet moet doen.

Maar dat is mijn bescheiden mening ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Superkiwi schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:50:
Gewoon niet over nadenken en beginnen met spelen. Het zelf ontdekken, een paar keer hard op je bek gaan, vaak dood gaan en dergelikke hoort juist bij FromSoftware games, het is onderdeel van de charme.
Als je een doorzetter bent dan wordt je al vrij snel beter in de game en dat geeft meer voldoening dan op voorhand uitzoeken wat je juist wel of niet moet doen.

Maar dat is mijn bescheiden mening ;)
Sekiro heb ik ook lastig mee gehad. Ben wel doorzetter. Gewoon alles op het gemak en tijd voor nemen...

• Loei123
Wolverine9000 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:49:
[...]

En als je hulp wilt hoe moet je dat dan doen. Dank je voor het antwoord. Gr
Als je hulp wilt moet je een Furlcalling Finger Remedy gebruiken.
Dan kun je summon signs zien en een summoning pool activeren.

• Wolverine9000
Loei123 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:52:
[...]

Als je hulp wilt moet je een Furlcalling Finger Remedy gebruiken.
Dan kun je summon signs zien en een summoning pool activeren.
Dan best online aanzetten veronderstel ik. Heb voor samoerai gekozen. Mss beklaag ik het mij nog 😀

[ Voor 9% gewijzigd door Wolverine9000 op 28-12-2023 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ae4HBYo_cdKqNBIn5q5bcdQUCM8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7w4kPA57YH0N4hWE6YiPCi69.jpg?f=fotoalbum_large
Ga er eens aan beginnen . Heel voorzichtig 😃

• Wolverine9000
Da ding staat vol met message. Ga dat toch uitzetten denk ik 😀 ben trouwe´s al eerste keer doodgegaan . Gewoon gesprongen lol...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rwdDcf1Ios-kQjRevlZg4rI0VGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V5XdlqPmPFAVSDm5K2WiNvPv.jpg?f=fotoalbum_large

• Wolverine9000
Heb toch maar de sprong gemaakt in de cave of knowledge. Beetje uitleg over alles os wel handig voor een nieuwe speler

• Wolverine9000
Aangekomen in limgrave of zoiets. Wat een wereld. Wel nog beetje gewoon worden. Stealth is wel mijn ding denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Stormfoot catacomben gevonden. Maar die sla ik nog wel over.eerst de wereld wst verkennen. Sluipen en zo achter de enemy nice. Loop wel beetje verloren. Maar begin mijn draai te vinden voorlopig..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wortel87
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-09-2024
Wolverine9000 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:51:
[...]

Sekiro heb ik ook lastig mee gehad. Ben wel doorzetter. Gewoon alles op het gemak en tijd voor nemen...
Geniet er van. Enige spel in de laatste jaren waarbij ik echt heb genoten.

Niet de huidige voorgekauwde onzin. Lekker internet afstruinen voor de secrets. De game zit er bom vol mee. En zonder ga je er echt niet uit komen.

Sekiro is echt wel lastiger. Ik vond er zelf niks aan helaas.

Ik verheug me zo op the shadow of the erdtree hehhehe...

• Wolverine9000
Als er ene op zijn trompet blaast heb ik het zitten. Stealth is dus de key voorlopig. Wel medina gevonden😃 en map van limgrove....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L6hLZE7MNrv0Y5JKcW_fSY5Du-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6wQh7Zx4UhqVu4FUMZTpxWbG.jpg?f=fotoalbum_large
Nog steeds op verkenning😀wel mijn paard gevonden

• Wolverine9000
Wapens die je vind en niet gaat gebruiken verkopen veronderstel ik of toch nog bijhouden...

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:38

D4NG3R

kiwi

:)

Wolverine9000 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 20:43:
Wapens die je vind en niet gaat gebruiken verkopen veronderstel ik of toch nog bijhouden...
Het lastige is dat het er nogal aan ligt, veel wapens kan je nog als drop van monsters krijgen. Genoeg wapens zijn ook uniek en kan je niet meer terug krijgen totdat je het spel uitgespeeld hebt en NG+ in gaat.

Gear verkopen levert overigens ook niet bijzonder veel op, het lijkt in het begin nog een aardige duit maar dat valt al snel tegen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Wolverine9000
D4NG3R schreef op donderdag 28 december 2023 @ 21:08:
[...]

Het lastige is dat het er nogal aan ligt, veel wapens kan je nog als drop van monsters krijgen. Genoeg wapens zijn ook uniek en kan je niet meer terug krijgen totdat je het spel uitgespeeld hebt en NG+ in gaat.

Gear verkopen levert overigens ook niet bijzonder veel op, het lijkt in het begin nog een aardige duit maar dat valt al snel tegen.
Is ook te zien hoeveel wapens je kan bijhouden in je inventory. Wat wel handig is je kan twee wapens links zetten ofrechts en in je andere hand de boog.... schild en mss nog iets anders....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:38

D4NG3R

kiwi

:)

Nouwja je hebt natuurlijk je inventory en je equipment, in het equipment scherm wil je eigenlijk niet te veel in de wapen slots houden. Daar telt het namelijk mee voor het gewicht van je karakter, wat invloed kan hebben op je rolls. ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat ik in elke From game doe: van elk wapen er één bewaren. Niet dat ik ze allemaal gebruik maar leuk voor de verzameling is het wel. Zo ook met schilden en bogen.

• Wolverine9000
Thx voor de tip. Kan ze wel gebruiken gelijk iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Was ik aan het rondrijden met mijn paard dood ik een simpele dude. Veranderd die toch wel ni een beer pfff😀wel stone sword key gevonden. Volgens was er in de cave of knowledge een beeld waar je deze kon indoen. Nog niet echt bos gedaan. Kan ik nog aan voorlopig. Ben wat aant ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ben trouwens twee grote reuzen tegen gekomen die een kar trekken. Durf ik nog niet aan 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 20:49

reaL_G

G

Wolverine9000 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 01:28:
Ben trouwens twee grote reuzen tegen gekomen die een kar trekken. Durf ik nog niet aan 😀
je heb een brug daar vlakbij moet je als het donker is ff overheen rijden met je paard.

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
reaL_G schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 06:44:
[...]

je heb een brug daar vlakbij moet je als het donker is ff overheen rijden met je paard.
Durf al niet meer haha....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Mss domme vraag als je een boss verslaat. En je rest gelijk waar. Komt die dan ook terug gelijk andere vijanden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Wolverine9000 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 08:44:
Mss domme vraag als je een boss verslaat. En je rest gelijk waar. Komt die dan ook terug gelijk andere vijanden....
Bosses blijven dood toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Geen idee ben nog zo ver niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22-09 18:04
(Mini-) bosses komen uiteraard niet terug als je ze verslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Rickokun schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 09:40:
(Mini-) bosses komen uiteraard niet terug als je ze verslaat.
Gelukkig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Voor de eerste keer gewoon om te proberen online met iemand gespeeld. Summon gedaan en samen een cave gecleard. Zou alleen ook wel gelukt zijn. Daarna keer je terug naar uw eigen wereld. Als andere spelers je hulp in roepen krijg je daar bericht van en kan je dit weigeren. Juist om te weten...

[ Voor 22% gewijzigd door Wolverine9000 op 29-12-2023 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
De drie wolven die je helpen dat zijn mijn beste vrienden😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Duurt best wel lang als je hulp vraagt.... zullen ni zo veel spelers meer online zijn. Best laat begonnen met deze game. Beter laat dan nooit e😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Wolverine9000 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:52:
Duurt best wel lang als je hulp vraagt.... zullen ni zo veel spelers meer online zijn. Best laat begonnen met deze game. Beter laat dan nooit e😀
ligt ook aan je zone, meeste zullen nabij meer interessante lokaties zijn, ipv begin zone

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
reaL_G schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:57:
[...]

ligt ook aan je zone, meeste zullen nabij meer interessante lokaties zijn, ipv begin zone
Kan goed zijn. Heb het zelf opgelost. Die stomme kat is er aan voor de moeite....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Verschil in level weegt ook nog mee, je kunt niet door iedereen gesummoned worden.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Raymond P schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 15:26:
Verschil in level weegt ook nog mee, je kunt niet door iedereen gesummoned worden.
Probeer het zo veel mogelijk zonder hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-KIUiRzs6HttAe1m2IyCiY83gkI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7hYcw6CKk7xjHh9ahCJZMSGo.jpg?f=fotoalbum_large
Wtf een draak. Das nog niet voor momenteel 😀😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
@Wolverine9000 Die moet wel al lukken hoor. Maar neem wel een bio-break en zorg ervoor dat je de komende 5 uurtjes niet gestoord wordt. :P

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
@Wolverine9000 Die moet wel al lukken hoor. Maar neem wel een bio-break en zorg ervoor dat je de komende 5 uurtjes niet gestoord wordt. :P

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Raymond P schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 16:04:
Begin ik nog niet aan. Eerst sterker worden.... by the way beetje verder ni ver van de draak kom ik in een grot dat leid naar een ander gebied.. was daar rap weg moet ik zeggen🙃🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wolverine9000 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 16:26:
[...]

Begin ik nog niet aan. Eerst sterker worden.... by the way beetje verder ni ver van de draak kom ik in een grot dat leid naar een ander gebied.. was daar rap weg moet ik zeggen🙃🙃

[ Voor 10% gewijzigd door Wolverine9000 op 29-12-2023 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Moet wel minder zwaar zijn . Want het rollen bij een enemy gaat mij te traag vind ik. Parry Block en dan uithalen geeft lekker veel damage. Waarop heb ik deze game niet eerder gespeeld😀

[ Voor 15% gewijzigd door Wolverine9000 op 29-12-2023 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Wolverine9000 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 16:30:
Moet wel minder zwaar zijn . Want het rollen bij een enemy gaat mij te traag vind ik. Parry Block en dan uithalen geeft lekker veel damage. Waarop heb ik deze game niet eerder gespeeld😀
Heel goed, niet veel langer en dan speel je niks anders dan from software games, al is het alleen maar om besturing.

Ik kan al bijna geen ander spel meer spelen omdat ik de besturing al heel snel kut vind. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Loei123 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 16:41:
[...]

Heel goed, niet veel langer en dan speel je niks anders dan from software games, al is het alleen maar om besturing.

Ik kan al bijna geen ander spel meer spelen omdat ik de besturing al heel snel kut vind. :9
Nog niet een grote baas gedaan. Hier en daar een kleintje. Een kat in een cave ergens. Ben level 19 nu dacht ik. Zit nog altijd in limgrave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:18

TheDudez

Usenet stofzuiger!

reaL_G schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 06:44:
[...]

Die 2 grote reuzen met kar is een goede plek om XP te farme deze neerknallen op afstand.

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Wolverine9000 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 16:44:
[...]

Nog niet een grote baas gedaan. Hier en daar een kleintje. Een kat in een cave ergens. Ben level 19 nu dacht ik. Zit nog altijd in limgrave.
Heel normaal om nog in Limgrave te zitten.
Als je alles een beetje verkent en uitpluist ben je makkelijk 100+ uur bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
TheDudez schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 17:01:
[...]

Die 2 grote reuzen met kar is een goede plek om XP te farme deze neerknallen op afstand.
Heb geen pijl en boog voorlopig enkel sterk zwaard...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik blijf maar dingen ontdekken un limgrave. Juist npc invader verslagen met veel moeite .. talisman gekregen. Nice. Waarop ben ik niet eerder begonnen aan dit spel😃😃

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zie je dat het helemaal niet zo eng is als iedereen doet voorkomen? Het schrikt mensen af omdat het relatief moeilijke games zijn die niks voorkauwen. Kijk je door die laag heen dan zie je dat er echt geniale games onder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Superkiwi schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:48:
Zie je dat het helemaal niet zo eng is als iedereen doet voorkomen? Het schrikt mensen af omdat het relatief moeilijke games zijn die niks voorkauwen. Kijk je door die laag heen dan zie je dat er echt geniale games onder zitten.
Je wordt sterker en sterker. Maar helaas de vijanden ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Stormgate big boss first try. Wel met wolves en wat vuur naar gesmeten😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Spelen de meesten nog dit spel of gestopt. Wat wel te verwachten is hoor. Is al tijdje uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:05

ilm

Wolverine9000 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 23:07:
Spelen de meesten nog dit spel of gestopt. Wat wel te verwachten is hoor. Is al tijdje uit....
Ben volop bezig, maar nu even vakantie. Ik zit juist na Stormveil castle. Ik vermoed dat er ontzettend veel mensen nog spelen...

Heb een samurai karakter. Vooral op dex gefocused voorlopig, maar de bedoeling is om ook int erbij te nemen voor wat magie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
ilm schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 23:43:
[...]

Ben volop bezig, maar nu even vakantie. Ik zit juist na Stormveil castle. Ik vermoed dat er ontzettend veel mensen nog spelen...

Heb een samurai karakter. Vooral op dex gefocused voorlopig, maar de bedoeling is om ook int erbij te nemen voor wat magie.
Ik zit zo ver nog niet hoor. Ik zoek alle hoeken uit. En daar kruipt wat tijd in. Nu 14 uur in de game en nog niet heel ver. Wel al veel deaths gehad dat wel. Zeker in het begin. Of omver geduwd worden met mijn paard en hupla het ravijn in😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Denk dat margit ofzoiets nog niet voor nu is lol.Ben ergens geraakt in tunnel castle. Heb zo goed als alles in limgrove behalve die kutdraak. Ga maar eens naar rechts of onderaan de map eerst. Waarschijnlijk wel al zaken gemist.. bloody fingers npc is er ook aan voor de moeite. Da was een lastige. Gelukkig heeft yura mij meegeholpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:58:
Stormgate big boss first try. Wel met wolves en wat vuur naar gesmeten😀
Denk dat margit ofzoiets nog niet voor nu is
Is Margit (op we naar Stormveil Castel) niet de eerste big boss? Of bedoel je die 'normale' giant onder de poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Superkiwi schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 14:23:
[...]

[...]

Is Margit (op we naar Stormveil Castel) niet de eerste big boss? Of bedoel je die 'normale' giant onder de poort?
Ja tunnel castle. Margit. Zit nu in de limgrove tunnels😀 je kan kiezen welke route je volgt toch....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dan snap ik je posts niet :P

Gisteravond zeg je dat je de big boss (Margit toch?) first try hebt en nu vanmiddag zeg je dat Margit waarschijnlijk nog niet voor nu is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raymond P
@Superkiwi Als je niet bekend bent met souls-like dan is zo'n reus ook al best een big boss. ;)
Ik vond de @fist-try ook al best netjes...

@Wolverine9000 Helemaal in het zuiden vind je een mooie brug.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Superkiwi schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 14:36:
Dan snap ik je posts niet :P

Gisteravond zeg je dat je de big boss (Margit toch?) first try hebt en nu vanmiddag zeg je dat Margit waarschijnlijk nog niet voor nu is.
Dan heb ik verkeerd geschreven. Moet er nog aan beginnen. Zit nu bij de boss van limgrove tunnels.... first try bedoelde ik die eerste grote pipo aan gatefront

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 14:41:
[...]
Dan heb ik verkeerd geschreven. Moet er nog aan beginnen. first try bedoelde ik die eerste grote pipo aan gatefront
Ah zo. Die grote pipo first try vind ik anders ook zeer netjes hoor, gezien dit jouw eerste stapjes in een From game zijn d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Stonedigger troll first try en dood haha
Derde poging en dood😜 de troll is eraan voor de moeite

[ Voor 44% gewijzigd door Wolverine9000 op 30-12-2023 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Dat vat links van het eilandje op de map bij de start. Weet er iemand wat dit is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22-09 18:04
Loei123 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 16:41:
[...]

Wat ik het mooie vind aan de Souls games van From (beetje dubbelop), is dat de besturing "eerlijk" is. De patronen van de vijanden zijn te herkennen en daarop kan je goed timen. Wat ze hier bij Elden Ring wel veel doen is lekker smerig eerst even wachten voor ze toeslaan. Zo ben ik al vele malen uit de weg gerold, en als ik op de nieuwe positie ben gerold, rammen ze je de grond in :')

En hoe vaak ik het spel ook vervloek, ik weet dat het aan mijzelf ligt. Waar ik ook regelmatig last van heb gehad is om dood te gaan terwijl de (eind)bazen nog maar 1 millimeter streepje health hebben. Misschien dat ik dan op het laatst net te snel wil.

Heb het spel niet uitgespeeld. Ben bij de allerlaatste boss gekomen. Stuk of 4 keer geprobeerd en toen een ander spel gaan spelen wat toen uitkwam. Later nog een paar keer geprobeerd maar toen ging het nog slechter (want de feel niet meer na een paar maand). En sure, ik ben bij sommige bosses echt wel 15 keer doodgegaan. Maar toch elke keer weer nét wat verder komen en ineens "klikken" de patronen.

Moet echt nog effe die laatste loodjes erin gooien vind ik :')

Ps: al bedenk ik mij dat ik
spoiler:
Melania
niet heb gehad, die schijnt het aller ergste te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ga hier gemakkelijk over de 100 uur zitten denk ik. Mij ni gelaten hoor. Geniet van deze game. Moet enkel nog de draak verslaan in limgrave. En die vervelende knight in het begin.... zit nu aan level 30 dacht ik. Mijn punten gaan naar vigor, strenght en dexterity en mss wat magic. Staat er een cap op alles?
Heb mij bewust ook ni echt gewaagd aan een grote boss. Verkennen en sterker worden. De grote reuzen in stormhill zijn nu een peace of cake😃😃

[ Voor 19% gewijzigd door Wolverine9000 op 30-12-2023 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Na drie pogingen is de draak verslagen 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Ik had deze game weggelegd omdat het in het begin erg frustrerend was, ik was andere games gewend waar je 2x in een playthrough dood gaat. Dat moet je hier echt uit je hoofd zetten en dat is mij gelukkig gelukt. Nu lach ik elke keer als ik doodga omdat ik al direct weet dat ik een verkeerde dodge heb gedaan en dat mijn kop gaat kosten :+

Nu heb ik wat beginner tips gevonden en dan heeft mij enorm geholpen. Inmiddels level 30.

Al mijn punten gaan in Vigor tot deze 40 is. Daarna pas naar andere stats kijken. Upgraden van je wapen met smithing stones is veel belangrijker dan STR of DEX in het begin.

De open wereld lijkt erg gevaarlijk (of eng, hierboven genoemd), maar uiteindelijk sprint je overal met je paard langs als je wilt. Hierdoor heb ik veel upgrades gevonden voor flasks en mijn wapens.

De combat te paard is op de consoles misschien moeilijker, maar met mijn muis ben ik zo snel en precies dat het eigenlijk voelt als cheaten, combat te paard lost 99% van de moeilijkheid van gevechten op. Zeker enorme groepen kun je opeens makkelijk aan. Weet niet of dit nou de bedoeling is.

Een vraag wat al iets meer diepgang heeft; Verder heb ik Margit geprobeerd, ben er wel uren mee bezig geweest om de parry te proberen. Ik heb het starter schild van een confessor en die heeft schijnbaar maar een parry window van 7 frames? En een klein rond schild heeft meer dan het dubbele. Ik heb namelijk enorme problemen om de parry timing juist te krijgen. Intuïtief zit ik altijd mis omdat je er eigenlijk een halve seconde voor moet zitten. Als ik nu de ashes of war voor goede parry (volgens mij iets met retaliation) op mijn medium schild zet, krijg ik dan dezelfde timing als een klein rond schild?

Uiteindelijk met puur dodgen gaat het veel beter tot ca 20% HP maar mijn laatste poging was op level 23. Daarna ben ik weer de wereld in gegaan.

P.s. ik moet constant googlen wat een ashes of war voor effect heeft, dit kan ik ingame niet zien, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Divak schreef op zondag 31 december 2023 @ 10:24:
Ik had deze game weggelegd omdat het in het begin erg frustrerend was, ik was andere games gewend waar je 2x in een playthrough dood gaat. Dat moet je hier echt uit je hoofd zetten en dat is mij gelukkig gelukt. Nu lach ik elke keer als ik doodga omdat ik al direct weet dat ik een verkeerde dodge heb gedaan en dat mijn kop gaat kosten :+

Nu heb ik wat beginner tips gevonden en dan heeft mij enorm geholpen. Inmiddels level 30.

Al mijn punten gaan in Vigor tot deze 40 is. Daarna pas naar andere stats kijken. Upgraden van je wapen met smithing stones is veel belangrijker dan STR of DEX in het begin.

De open wereld lijkt erg gevaarlijk (of eng, hierboven genoemd), maar uiteindelijk sprint je overal met je paard langs als je wilt. Hierdoor heb ik veel upgrades gevonden voor flasks en mijn wapens.

De combat te paard is op de consoles misschien moeilijker, maar met mijn muis ben ik zo snel en precies dat het eigenlijk voelt als cheaten, combat te paard lost 99% van de moeilijkheid van gevechten op. Zeker enorme groepen kun je opeens makkelijk aan. Weet niet of dit nou de bedoeling is.

Een vraag wat al iets meer diepgang heeft; Verder heb ik Margit geprobeerd, ben er wel uren mee bezig geweest om de parry te proberen. Ik heb het starter schild van een confessor en die heeft schijnbaar maar een parry window van 7 frames? En een klein rond schild heeft meer dan het dubbele. Ik heb namelijk enorme problemen om de parry timing juist te krijgen. Intuïtief zit ik altijd mis omdat je er eigenlijk een halve seconde voor moet zitten. Als ik nu de ashes of war voor goede parry (volgens mij iets met retaliation) op mijn medium schild zet, krijg ik dan dezelfde timing als een klein rond schild?

Uiteindelijk met puur dodgen gaat het veel beter tot ca 20% HP maar mijn laatste poging was op level 23. Daarna ben ik weer de wereld in gegaan.

P.s. ik moet constant googlen wat een ashes of war voor effect heeft, dit kan ik ingame niet zien, klopt dat?
Zoek ff de bloodhound curved sword in limgrave en level deze een beetje. Kun je rustig mee door tot 60-80 als je wilt.

Het is al een tijdje dat ik gespeeld heb, ben niet helemaal zeker betreft de naam.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wolverine9000
Beste wensen elden ringers😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ondertussen nog steeds niet aan margrit begonnen.... wel twee knight at night. Three sentinel is er ook aan. De draak leeft ook niet meer.. heel wat caves uitgeklaard. Zit nu in de mistwood ruines met die kut beren. Castle morn is als het gebied waar ik nu zit vrij is. Ohja de grote entree of zoiets aan doe grote boom is er ook aan´ voor de moeite. Ben level 41 en moet nog aan margrit beginnen....😀 8s een reden warom diezz game of the year is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Wolverine9000 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 13:59:
Ondertussen nog steeds niet aan margrit begonnen.... wel twee knight at night. Three sentinel is er ook aan. De draak leeft ook niet meer.. heel wat caves uitgeklaard. Zit nu in de mistwood ruines met die kut beren. Castle morn is als het gebied waar ik nu zit vrij is. Ohja de grote entree of zoiets aan doe grote boom is er ook aan´ voor de moeite. Ben level 41 en moet nog aan margrit beginnen....😀 8s een reden warom diezz game of the year is...
ik zou goed rondkijken in dat bos, misschien gaat er dan een wereld voor je open.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
reaL_G schreef op maandag 1 januari 2024 @ 14:38:
[...]

ik zou goed rondkijken in dat bos, misschien gaat er dan een wereld voor je open.
Heb daar een quest gevonden bij die grote wolf. Receptenboek gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Wolverine9000 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 14:44:
[...]

Heb daar een quest gevonden bij die grote wolf. Receptenboek gevonden.
nee, dat is het niet.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Zeg maar rof stuur bericht om spoilers te vermijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Wolverine9000 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 14:55:
[...]

Zeg maar rof stuur bericht om spoilers te vermijden
gewoon lekker zoeken
vlgs mij staat daar in de buurt ook een grote boom.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
reaL_G schreef op maandag 1 januari 2024 @ 15:00:
[...]

gewoon lekker zoeken
vlgs mij staat daar in de buurt ook een grote boom.
Ja klopt.... al paar keer langs gelopen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wolverine9000 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 15:01:
[...]

Ja klopt.... al paar keer langs gelopen .lol
Heb er vijf keer rond gelopend en zie niets speciaals denk ik....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
Als ik de Posts van wolverine lees wil ik ook weer beginnen :p

Laat de expansion maar snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Bossie schreef op maandag 1 januari 2024 @ 16:33:

Ben open wereld rap beu normaal gezien maar hier niet. Blijf elk hoekje van de map uitzoeken. Zijn mensen doe op 40 uur al de game uuthevven en ik bijna 40 uur en moet nog aan margrit beginnen 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Bossie schreef op maandag 1 januari 2024 @ 16:33:

Ah komt er een dlc toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Shadow of the earthtree, doe maar nu idd want in het voorjaar etc hoeft het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Wolverine9000 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 15:01:
[...]

Ja klopt.... al paar keer langs gelopen lol
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BHfeH03lPABOW9HGe5G3PyPQkMI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EiIf8vMjqCyIAjAaeENR9mGL.jpg?f=fotoalbum_large

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ah de siofra river well. Die had ik al. Maar ben er nog niet in geweest.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Castle morn 😃die muziek zalig.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zkobb9JWFF8w_W3dMfK-mjll26E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fNVa6vu3nxddYVA1hBdwY5Bo.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 68 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten