Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:46
D4NG3R schreef op maandag 18 juli 2022 @ 08:39:
Spec in dat wat je de meeste lol geeft en op dat moment helpt. Ja je kan met pure X of Y het spel wel door komen - maar menig boss is;

- Lastig met melee omdat ze veel bewegen of je camera fuck(nk)y doet
- Lastig met magic omdat ze daar resistant voor zijn
- Lastig met faith omdat ze daar resistant voor zijn

Zeker als dit je eerste ER run en/of souls game is zou ik aanraden gewoon dat te doen wat je leuk vind. In het grote geheel is melee waarschijnlijk het meest efficiënt, maar combinaties zijn veel interessanter. :)

Er is geen one-size-fits-all oplossing, al valt alles natuurlijk te bruteforcen met genoeg stat investment. :9
Ook hier helemaal mee eens!

Wel één ding: Ik vind een faith/strength build erg vet, soort paladin idee.
Maar bij Elden Ring loop je late game wel tegen de lamp aan met zo'n build, door de resistances van veel late game bosses.

Ik heb dus wat gerespecced om me meer op strength te focussen dan faith, dit vond ik wel enigszins jammer maar noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:04

D4NG3R

kiwi

:)

SD5k schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:26:
Je moet goed leren dodgen, blocken, parryen, etc om door de game te kunnen komen.
Even heel cru, maar is dat wel zo?

Je had mij op m'n eerste Souls run moeten zien, DS2 met een dik schild en een of ander straightsword wat ik in het begin tegen kwam. Rollen? Parryen? Dodgen? Nah, dik schild all the way. :9

Toch met groot plezier het spel uit weten te spelen. Nu, 8 jaar later en 1000u+ meer ervaring in de SoulsBorne games verder is die manier van spelen nog steeds mijn aanraden voor beginners;

Doe wat leuk is, hoe efficiënt of inefficiënt dat ook moge zijn. Het is jouw playthrough, jouw verhaal, jouw stenen muur om doorheen te komen. :)

Sowieso is build-optimalisatie een mes wat aan 2 kanten snijd; je komt nooit meer compleet af van die efficiente mindset, ook niet in toekomstige SoulsBorne games.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

D4NG3R schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:37:
[...]

Je had mij op m'n eerste Souls run moeten zien, DS2 met een dik schild en een of ander straightsword wat ik in het begin tegen kwam. Rollen? Parryen? Dodgen? Nah, dik schild all the way. :9

Toch met groot plezier het spel uit weten te spelen. Nu, 8 jaar later en 1000u+ meer ervaring in de SoulsBorne games verder is die manier van spelen nog steeds mijn aanraden voor beginners;

Doe wat leuk is, hoe efficiënt of inefficiënt dat ook moge zijn. Het is jouw playthrough, jouw verhaal, jouw stenen muur om doorheen te komen. :)

Sowieso is build-optimalisatie een mes wat aan 2 kanten snijd; je komt nooit meer compleet af van die efficiente mindset, ook niet in toekomstige SoulsBorne games.
Mijn eerste souls ervaring was Bloodborne, in dat geval gaat mijn stelling zeker op. Maar het is misschien inderdaad een kwestie van perspectief en beleving. Heavy Shields zijn sowieso nooit mijn ding geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

SD5k schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:56:
[...]

Mijn eerste souls ervaring was Bloodborne, in dat geval gaat mijn stelling zeker op.
Mwhah, ook daar is efficiënt spelen niet per definitie the way to go. Ik heb zelf geen PS maar zit bij een maat in een run, daar wordt ook gewoon vrolijk ( meestal half dronken O-) ) rondgekloot totdat we een boss langs zijn.
Maar het is misschien inderdaad een kwestie van perspectief en beleving. Heavy Shields zijn sowieso nooit mijn ding geweest.
Oh ik in grote lijnen ook niet hoor*, maar m'n 1e playthrough was wel met een greatshield. En daar heb ik destijds dikke lol mee gehad. Was dat karakter efficiënt? Ab-so-lutely fucking not. :D

* Je kan wat leuke PvP onzin uithalen met GS in DS3 en ER, maar als tool om te blocken in een singleplayer run gebruik ik ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

D4NG3R schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:02:
[...]

Mwhah, ook daar is efficiënt spelen niet per definitie the way to go. Ik heb zelf geen PS maar zit bij een maat in een run, daar wordt ook gewoon vrolijk ( meestal half dronken O-) ) rondgekloot totdat we een boss langs zijn.
Dan kun je alles wel bagatelliseren, lijkt me sterk dat je het einde van die game hebt gehaald zonder fatsoenlijk te dodgen, vooral bij bazen.

Anyway, ieder z'n ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

SD5k schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:16:
[...]

Dan kun je alles wel bagatelliseren, lijkt me sterk dat je het einde van die game hebt gehaald zonder fatsoenlijk te dodgen, vooral bij bazen.

Anyway, ieder z'n ding.
Oh ik ben het ook niet oneens m.b.t. BB hoor, je leert dodgen of je sterft. Echter heb je in ER en de Souls games wel de luxe om iets te (face) tanken. Ik doelde meer op het feit dat daar door ons gewoon geklooid wordt met wapens en andere gimmicks zonder ook maar een seconde om te kijken naar een fatsoenlijke stat investment.

Veel mensen lijken het idee te hebben dat een optimale melee build met het perfecte wapen de enige manier is om ER door te komen. En pushen dat ook maar wat graag op nieuwe spelers. Doodzonde. :)

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 18-07-2022 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
D4NG3R schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:24:
[...]

Veel mensen lijken het idee te hebben dat een optimale melee build met het perfecte wapen de enige manier is om ER door te komen. En pushen dat ook maar wat graag op nieuwe spelers. Doodzonde. :)
Het is en blijft heel simpel, speel met de build wat het meeste voldoening oplevert.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Helemaal mee eens, 80% leek sowieso met Moonveil of Rivers of Blood rond te lopen. Als beginner maar zeker ook als gevorderde speler is er toch niks aan om deze game lang alleen maar weapon skills te spammen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]
Ik denk dat je het ietwat verkeerd interpreteert.
Er wordt regelmatig gevraagd wat een goede build is voor nieuwkomers en een melee build (die in het geval van de Samurai al standaard met bleed komt) is voor nieuwkomers de meest eenvoudige instap-klasse imho. Het vergt weinig in depth kennis van de stats en je huppelt er met relatief gemak de hele game mee door.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Superkiwi schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:41:
[...]

Ik denk dat je het ietwat verkeerd interpreteert.
Er wordt regelmatig gevraagd wat een goede build is voor nieuwkomers en een melee build (die in het geval van de Samurai al standaard met bleed komt) is voor nieuwkomers de meest eenvoudige instap-klasse imho. Het vergt weinig in depth kennis van de stats en je huppelt er met relatief gemak de hele game mee door.
Absoluut, maar 9/10 Samurai starters lijken te eindigen met een Moonveil en/of RoB zonder andere wapen(type)s een kans te geven. :'(

Dat lijkt overigens grotendeels te komen door het design en de (gebrekkige?) balancing van ER. Status effects zijn belachelijk, en als je met WA (spam) makkelijk door bosses heen komt spoort dat ook niet echt aan om wat anders te proberen.

Al geef ik de gebruikers ervan natuurlijk geen ongelijk, het is een aardige powertrip om die dingen in je handen te hebben. Dat geeft op een bepaalde manier natuurlijk ook voldoening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is het inderdaad, als iets lekker speelt waarom zou je dan iets anders pakken?
Ik heb in de verschillende games (niet enkel FromSoftware) die ik gespeeld heb zoveel toffe wapens voorbij zien komen en toch heb ik altijd vastgehouden aan mijn standaard wapens. En dat is best jammer ja.

Zeker in een game als Elden Ring, waar nieuwkomers toch vaak wat huiverig zijn omdat het een FromSoftware titel is, snap ik heel goed dat ze vast blijven houden aan een OP wapen. En misschien is het ook wel de insteek geweest van de makers, om deze titel wat toegankelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Tja ik heb bijna alle wapens gespeeld, ik ben blijven hangen bij een dubbel scavenger curved sword met raptor suite, Varre face mask met Lord of Blood exultation. Misschien een easy build maar heerlijk om agressief met melee elke boss te melten. Jump en run attack zijn heerlijk overpowerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 15:30
D4NG3R schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:37:
[...]

Hehe hier ging dat in ER net zo. Snel een schild gevonden die 100% physic absorbeert helpt enorm. Ik heb enorm in vigor (lvl60) zitten pompen en heb 13 flasks. Daarmee kan ik zo’n 6x mn hele healthbar aanvullen. Ik ben vooral een damagespons en enorm aan het bashen om bleed damage toe te delen ipv goed kunnen dodgen en daarna damage doen :P

Desondanks vond ik dat prima spelen hoor.

Wat ER vooral heel erg toegankelijk maakt (soms gewoon heel makkelijk) zijn de spirit ashes summons. Zonder summons waren sommige bazen echt tig keer moeilijker. Nu was het vaak mn mimic+10 er op afsturen (insane healthpool) en ik pakte em letterlijk en figuurlijk van achter. Ik vond het prachtig om zo bazen te slijten.

[ Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 18-07-2022 13:56 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bedankt voor de reacties dit weekend op mijn bericht, zondag nog een paar uur doorgegaan, eerste boss gevecht gewonnen en krijg de smaak nu toch te pakken. Soms frustrerend om met net niet genoeg runes om te levelen dood te gaan maar merk nu toch ook dat ik graag weer verder wil, sterker worden, meer van de wereld ontdekken en inderdaad dus accepteren dat ik soms achter elkaar aan stukken word gehakt.

Langzaamaan krijgt de game me dus te pakken :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Homeland schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:36:
Bedankt voor de reacties dit weekend op mijn bericht, zondag nog een paar uur doorgegaan, eerste boss gevecht gewonnen en krijg de smaak nu toch te pakken. Soms frustrerend om met net niet genoeg runes om te levelen dood te gaan maar merk nu toch ook dat ik graag weer verder wil, sterker worden, meer van de wereld ontdekken en inderdaad dus accepteren dat ik soms achter elkaar aan stukken word gehakt.

Langzaamaan krijgt de game me dus te pakken :-D
Welke class is het nu uiteindelijk geworden?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
CHKYBSTRD schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:28:
Tja ik heb bijna alle wapens gespeeld, ik ben blijven hangen bij een dubbel scavenger curved sword met raptor suite, Varre face mask met Lord of Blood exultation. Misschien een easy build maar heerlijk om agressief met melee elke boss te melten. Jump en run attack zijn heerlijk overpowerd.
Blasphemous blade her icm 65/65 vigor/endurance en 80 faith.
Vele andere wapens geleveled maar de life-steal van BB is te goed.

Vind Colossus weapons het vetst maar ik blijf dan maar flasks drinken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
JoeZuCK schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:26:
[...]

Welke class is het nu uiteindelijk geworden?
Ben verder gegaan met m'n astrologer, daarnaast houd ik af en toe een guide in de gaten om enigszins in gebieden te blijven die bij m'n level passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik neem aan dat je eerst Ranni's quest moet hebben gedaan om Renalla af te maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2022 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ton Hasselt schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:46:
Ik neem aan dat je eerst Ranni's quest moet hebben gedaan om Renalla af te maken?
Volgens mij had ik Renalla in mijn ng+ run al dood voordat ik met Ranni had gesproken dus ik denk het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Ton Hasselt schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:46:
Ranni's quest is optioneel, Rennala niet. Dus nee, dat hoeft niet. Om Ranni's quest volledig te doen moet je ook naar gebieden die een veel hoger level vereisen dan Rennala.

Map-technisch is het ook logischer om eerst Rennala te doen, daarna Caria Manor en daarna pas Ranni's quest te starten. Sterker nog, ik moest zelfs langs Caria Manor, omdat ik anders niet eens bij Ranni kon komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 20-07-2022 10:44 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

@Hulleman Niks zeggen hoor.. Of misschien een tipje van de sluier;
spoiler:
Ben ik op de goede weg in Ranni's quest als ik bij toeval in een grafkist ben gaan liggen en deze op magische wijze naar Deeproot Depths gaat?

Kheb het idee dat ik veel gebieden oversla ofzo omdat ik de toegang tot niet ken.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 09:59
JoeZuCK schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 12:14:
spoiler:
Ben ik op de goede weg in Ranni's quest als ik bij toeval in een grafkist ben gaan liggen en deze op magische wijze naar Deeproot Depths gaat?

Kheb het idee dat ik veel gebieden oversla ofzo omdat ik de toegang tot niet ken.
Ja dan ga je goed 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Hulleman schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 10:39:
[...]

Ranni's quest is optioneel, Rennala niet. Dus nee, dat hoeft niet. Om Ranni's quest volledig te doen moet je ook naar gebieden die een veel hoger level vereisen dan Rennala.

Map-technisch is het ook logischer om eerst Rennala te doen, daarna Caria Manor en daarna pas Ranni's quest te starten. Sterker nog, ik moest zelfs langs Caria Manor, omdat ik anders niet eens bij Ranni kon komen.
Caria Manor heb ik al helemaal gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
JoeZuCK schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 12:14:
spoiler:

Tipje van de sluier; dat gebied heeft niet direct iets te maken met Ranni's quest. Als je Ranni's quest doet vind je wel een keer een item wat je aan een andere NPC (en voor een andere questline) kan geven in Deeproot Depths.

Nog een tip voor Deeproot Depths. Ik zet dat even tussen een spoiler, maar denk dat je dat gerust kunt lezen.
spoiler:
De NPC waar je het item in Deeproot Depths aan kunt geven moet je NIET dood maken. De NPC verzoekt er op een gegeven moment zelfs om. NIET doen. Daardoor mis je een boss fight die je een trophy oplevert. Hierdoor is een platinum met one playthrough niet meer mogelijk. Aan den lijve ondervonden :')

[ Voor 27% gewijzigd door Hulleman op 20-07-2022 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Ton Hasselt schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 13:45:
[...]

Caria Manor heb ik al helemaal gedaan.
Heb je Ranni's quest al gestart, of heb je haar nog niet gesproken?

Gewoon lekker Rennala een pak slaag geven en verder gaan met de main story.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Hulleman schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 14:03:
[...]

Heb je Ranni's quest al gestart, of heb je haar nog niet gesproken?

Gewoon lekker Rennala een pak slaag geven en verder gaan met de main story.
Ja ik heb haar al gesproken, ook die andere 3

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hulleman
Zo en dat was Melania. Met Mimic en bleed build als sneeuw voor de zon :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
Alles gedaan wat ik wou doen. New game+ gestart en op jacht naar mn 2 missende trophies. Eentje zit in deeproot depths. Volgens mij kost het wel wat uurtjes om daar te komen….

Schandalig OP in Limgrave hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik zit nu in Crumbling Farum Azula

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TdcQBSA4-LP1WhZVATTc5IViMf8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PHC5Qclsf4uf9a3lGvhSNlbX.jpg?f=fotoalbum_large

To do:
  • Dung quest sewer Royal Capital. Zat er een heel eind in, maar die NPC nog niet gevonden Ranni quest.. Ehh geen idee meer. Fia.. Same.. Geen idee. Hoe de fuck kom ik helemaal op de top (boven Village of the Albinaurics). Een of andere broer van D. Nokron Aquaduct.

En graag niets verklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
JoeZuCK schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:06:
Ik zit nu in Crumbling Farum Azula

spoiler:
[Afbeelding]

To do:
  • Dung quest sewer Royal Capital. Zat er een heel eind in, maar die NPC nog niet gevonden Ranni quest.. Ehh geen idee meer. Fia.. Same.. Geen idee. Hoe de fuck kom ik helemaal op de top (boven Village of the Albinaurics). Een of andere broer van D. Nokron Aquaduct.

En graag niets verklappen.
Wil je een tip die je iets de richting in stuurt? Al je vragen hangen wel wat samen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
Besloten dat ik de platinum laat voor wat het is. Moet behoorlijk ver Ranni’s quest weer in om die van Fia af te kunnen maken en weer helemaal naar Mt. Gelmir om Selens quest te progressen. Dat kost me teveel tijd en geen zin om me daar weer door heen te worstelen. Voelde wel goed om binnen n uur Margit en Godrick neer te hebben…met een paar klappen })

Zo, dit hebben we dan gehad, mooi avontuur en tot nu toe de beste game van het jaar. Ben benieuwd naar de DLC.

[ Voor 29% gewijzigd door Hulleman op 26-07-2022 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Hulleman schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 23:28:
Besloten dat ik de platinum laat voor wat het is. Moet behoorlijk ver Ranni’s quest weer in om die van Fia af te kunnen maken en weer helemaal naar Mt. Gelmir om Selens quest te progressen. Dat kost me teveel tijd en geen zin om me daar weer door heen te worstelen. Voelde wel goed om binnen n uur Margit en Godrick neer te hebben…met een paar klappen })

Zo, dit hebben we dan gehad, mooi avontuur en tot nu toe de beste game van het jaar. Ben benieuwd naar de DLC.
Welke onderdelen van Ranni's quest moet je doen om Fia's quest af te kunnen ronden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Loei123 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:58:
[...]
Welke onderdelen van Ranni's quest moet je doen om Fia's quest af te kunnen ronden?
spoiler:
Je moet de Carian inverted statue van Ranni krijgen om de Carian Study Hall te doen. Daar vind je de Cursemark of death. Die geef je aan Fia in Deeproot Depths om tegen de draak te vechten (die trophy mis ik). Om die Carian inverted statue van Ranni te ontvangen, moet je Fingerslayer Blade uit the Eternal City of Nokron halen. Dat houdt in dat ik ook eerst Radahn moet slopen, om te zorgen dat hij de weg naar the Eternal City of Nokron opent

Kan ik me allemaal niet meer toe zetten :7

Op naar een andere game! Stray staat al geïnstalleerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 27-07-2022 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Als je genoeg gelvlt bent is dat best in een avond te doen lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Loei123 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:06:
Ik ben level 180, dus enorm OP overal. Is denk ik in een paar uur te doen, maar echt geen zin in momenteel.
Daarnaast had ik Selen per ongeluk gesloopt de vorige playthrough. Daar moet ik voor naar Mt Gelmir las ik. Nu ff ER moe.

Gisteren wou ik snel ff Radahn slopen. Dus lift of dectus geactiveerd, werkt die waygate bij de brug voor Redmane castle niet... wat wel zou moeten. Moet ik dat hele kasteel door... Ik dacht die trophies ff snel binnen te harken, maar het is gewoon veel meer werk dan verwacht en elke keer moet ik weer dit doen om dat te triggeren.

[ Voor 29% gewijzigd door Hulleman op 27-07-2022 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Loei123 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:06:
Haha mijn ng+ 3 was letterlijk binnen enkele uren volledig uitgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:49

reaL_G

G

Hulleman schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:08:
[...]

Ik ben level 180, dus enorm OP overal. Is denk ik in een paar uur te doen, maar echt geen zin in momenteel.
Daarnaast had ik Selen per ongeluk gesloopt de vorige playthrough. Daar moet ik voor naar Mt Gelmir las ik. Nu ff ER moe.

Gisteren wou ik snel ff Radahn slopen. Dus lift of dectus geactiveerd, werkt die waygate bij de brug voor Redmane castle niet... wat wel zou moeten. Moet ik dat hele kasteel door... Ik dacht die trophies ff snel binnen te harken, maar het is gewoon veel meer werk dan verwacht en elke keer moet ik weer dit doen om dat te triggeren.
vlgs mij moet je minimaal 1 gracepunt activeren in Altus voor het festival , alleen de lift is niet genoeg.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
reaL_G schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 16:04:
[...]

vlgs mij moet je minimaal 1 gracepunt activeren in Altus voor het festival , alleen de lift is niet genoeg.
Jep, dat was em, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
CHKYBSTRD schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 14:45:
[...]

Haha mijn ng+ 3 was letterlijk binnen enkele uren volledig uitgespeeld.
idd, de lol is er dan ook wel vanaf.
Level 293 inmiddels, laat de DLC maar komen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Al bekend wanneer de DLC komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Bossie schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:09:
[...]

idd, de lol is er dan ook wel vanaf.
Level 293 inmiddels, laat de DLC maar komen.
haha wauw, sicke grind om nog te levelen. In NG+1 krijg je nog relatief veel runes, maar dat neemt vanaf NG+2 behoorlijk af. Ben nu lvl 181 en n level kost nu 240K runes ofzo.

Gister nog vlug wat gespeeld, de platinum kriebelt wel :P Radahn duurde een minuut, waarvan 45 seconden om er heen te rijden met Torrent. In de eerste playthrough waren de laatste bazen wel iets taaier. Ging ik nog wel 2 a 3x dood met max level spirit ash en wapens. Zal op NG+1 wel een stuk taaier zijn verwacht ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 28-07-2022 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
k1978 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 08:02:
Al bekend wanneer de DLC komt?
Niks over bekend nog. Verwachting is dat de DLC elk moment aangekondigd kan worden met een release in sept-okt. Althans, dat lees je op internet op basis van DLC's van voorgaande FS games. ER lijkt me niet echt vergelijkbaar met de meer lineaire games van FS, dus koffiedik kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

@Hulleman
spoiler:
Fia ligt hier bij mij te creperen of dood te gaan, maar kreeg wel van haar iets dat ineens bij mij ANCIENT DRAGON LANSSEAX boss battle triggerde (die ik al eens gekilled had op Altus plateau en daarna nog een keer in Crumbling Farum Azula? Dus drie keer gekilled?) in dat gebied waar zij ligt. That's it? Ik ben die blauwe draak die ik tegenkwam bij Ranni niet weer tegengekomen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
JoeZuCK schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:24:
@Hulleman
spoiler:
Fia ligt hier bij mij te creperen of dood te gaan, maar kreeg wel van haar iets dat ineens bij mij ANCIENT DRAGON LANSSEAX boss battle triggerde (die ik al eens gekilled had op Altus plateau en daarna nog een keer in Crumbling Farum Azula? Dus drie keer gekilled?) in dat gebied waar zij ligt. That's it? Ik ben die blauwe draak die ik tegenkwam bij Ranni niet weer tegengekomen helaas.
Het gaat om die battle inderdaad! Daar ben ik mn NG+1 voor gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Hulleman schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:24:
[...]

Niks over bekend nog. Verwachting is dat de DLC elk moment aangekondigd kan worden met een release in sept-okt. Althans, dat lees je op internet op basis van DLC's van voorgaande FS games. ER lijkt me niet echt vergelijkbaar met de meer lineaire games van FS, dus koffiedik kijken.
Idd, vraag me ook af hoe dat gaat werken met mijn ng+ character, de uitdaging is dan ook wel een beetje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de open wereld van Elden Ring was de uitdaging sowieso al niet erg aanwezig toch? ;)
Tenminste, ik merkte aan alles dat ik een FromSoftware game aan het spelen was zonder dat ik het gevoel had een FromSoftware game te spelen, savvy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Superkiwi schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 12:13:
In de open wereld van Elden Ring was de uitdaging sowieso al niet erg aanwezig toch? ;)
Tenminste, ik merkte aan alles dat ik een FromSoftware game aan het spelen was zonder dat ik het gevoel had een FromSoftware game te spelen, savvy?
Nou ja ik heb toch verschillende plekken waar ik toch even vast zat, dat maakt het ook gewoon leuker uiteraard.

Met een DLC zou je haast een nieuwe char beginnen om het op de juiste manier te ervaren ipv er met je ng-nogwat char er even voor de storyline door te wandelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Bossie schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 12:56:
[...]
Met een DLC zou je haast een nieuwe char beginnen om het op de juiste manier te ervaren ipv er met je ng-nogwat char er even voor de storyline door te wandelen.
Ze zullen vast wel iets bedenken om je character te kunnen gebruiken. Wellicht iets met scaling ofzo.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hulleman
Voelde toch niet goed, dus platinum binnen. Viel mee hoeveel tijd dat nog kostte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Hulleman schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 16:45:
[...]

Ze zullen vast wel iets bedenken om je character te kunnen gebruiken. Wellicht iets met scaling ofzo.
Nee, zo heeft het ook nooit gewerkt in voortgaande From games.

De DLC wordt een beetje 'geïnjecteerd' op een bepaald punt in het spel, en het doellevel van de DLC komt ook overeen met het punt waar deze toegankelijk is.

In DS3 is Ashes of Ariandel bijvoorbeeld gericht op SL40-60, en is The Ringed City echt bedoeld als end/post-game, SL90-120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
D4NG3R schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 12:24:
[...]
Nee, zo heeft het ook nooit gewerkt in voortgaande From games.

De DLC wordt een beetje 'geïnjecteerd' op een bepaald punt in het spel, en het doellevel van de DLC komt ook overeen met het punt waar deze toegankelijk is.

In DS3 is Ashes of Ariandel bijvoorbeeld gericht op SL40-60, en is The Ringed City echt bedoeld als end/post-game, SL90-120.
Ah k, thnx voor de uitleg. Dan mogen ze bij ER wel een lvl 250+ gebied gaan maken:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ben bij laatste baas eigenlijk al hele tijd. 1 keer geprobeerd en me uiteindelijk dood laten gaan omdat ik hem nog niet wilde uitspelen.

Maar ben nu wel keer zover. Wil dan wel graag de 3 eindes in 1 keer doen voor platinum..

Ik begrijp alleen niet hoe. Misschien dat iemand dat kan uitleggen. Heb meerdere filmpjes gekeken en daar zeggen ze cloud synchroniseren uitzetten.. Dan natuurlijk baas verslaan en dan gaan ze via de home button naar je begin scherm en dan klikken ze op ER icoon en kiezen opslaan alleen ik kan dat daar niet kiezen.. Hoe deden jullie dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woodsy
  • Laatst online: 22-09 13:13
k1978 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:52:
Ben bij laatste baas eigenlijk al hele tijd. 1 keer geprobeerd en me uiteindelijk dood laten gaan omdat ik hem nog niet wilde uitspelen.

Maar ben nu wel keer zover. Wil dan wel graag de 3 eindes in 1 keer doen voor platinum..

Ik begrijp alleen niet hoe. Misschien dat iemand dat kan uitleggen. Heb meerdere filmpjes gekeken en daar zeggen ze cloud synchroniseren uitzetten.. Dan natuurlijk baas verslaan en dan gaan ze via de home button naar je begin scherm en dan klikken ze op ER icoon en kiezen opslaan alleen ik kan dat daar niet kiezen.. Hoe deden jullie dat?
Je wil juist niet opslaan. Dan word je save overschreven. Wat je moet doen:

Vlak voor het einde controleren dat je cloud en lokale save gelijk zijn. Forceer eventueel een synchronisatie.
Zet vervolgens je synchronisatie uit. Je lokale save wordt nu leidend.
Doorloop 1 van de 3 eindes.
Ga terug naar synchronisatie en kies voor het terugzetten van je cloud save. Let op; handmatig. Automatische synchronisatie uitlaten.
Je lokale save wordt nu weer overschreven met de cloud versie voordat je het einde hebt gehaald.
Doorloop het tweede einde.
Repeat voor het derde einde.

Dit kan via storage of door op de game te klikken en dan naar storage opties te gaan.

Succes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zaEmp3JXexjk2kag9vzyk_z14EI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gNDg1DFNT27AcvhXOp2uysQn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NNIBUA-nnt9kN818se9hGMDuxFI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4C5zJaToN8Alo95cs4B39kxS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Bj5TzsPrOKfyT5BYsvsRXrRBWc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vlYIeFJohHc6rUToAifwAzr9.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Woodsy op 01-08-2022 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Bedankt @Woodsy 👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Succes met de laatste baas @k1978.
Laat hem een holy poepje ruiken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woodsy
Superkiwi schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:59:
Met 80% damage absorption op holy beter van niet…

;).

[ Voor 3% gewijzigd door Woodsy op 01-08-2022 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Superkiwi schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:59:
Thanks mate..😉👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Alright boys, ben ook bij Elden Beast nu net voor het eerst dood gegaan. Lvl 131 (op het laatst krijg je gruwelijk veel runes bij het verslaan van bosses). Er zijn een heleboel dingen waar ik nog achter moet komen merk ik wel. Zo heb ik geen idee hoe ik in de Isolated Devine Tower kom. Heb ik Malenia (waar iedereen 1000x dood gaat) nooit gezien of meegemaakt, is het grote gebied bovenin nooit ontdekt door mij (WTF?), krijg ik de kist bij Renalla niet open en heb ik geen flauw idee waar ik de Ring of Oath moet zoeken. Misschien iets voor een NG+

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KF4L9ebTXLVJ6ufOro664We5nW4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fmu8c10yVlg8OzXH6Jkdiqqk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rKEHxj4rskTA8BRJf-q9xMa9xGQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/URs70EqRqu8IZF6fHj6LqN6B.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GCViK0mG7qxJTILJke34UGJl1_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NvNys5UUleEJ8zmpCNGSOErp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door JoeZuCK op 01-08-2022 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:14
JoeZuCK schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 19:53:
Alright boys, ben ook bij Elden Beast nu net voor het eerst dood gegaan. Lvl 131 (op het laatst krijg je gruwelijk veel runes bij het verslaan van bosses). Er zijn een heleboel dingen waar ik nog achter moet komen merk ik wel. Zo heb ik geen idee hoe ik in de Isolated Devine Tower kom. Heb ik Malenia (waar iedereen 1000x dood gaat) nooit gezien of meegemaakt, is het grote gebied bovenin nooit ontdekt door mij (WTF?), krijg ik de kist bij Renalla niet open en heb ik geen flauw idee waar ik de Ring of Oath moet zoeken.
Je hebt het gebied Haligtree nog niet gedaan, daar zit Malenia

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De Lift of Rond heb je wel gevonden denk ik? Als je 2 helften van de medaille hebt kun je daar switchen tussen de 'normale' lift en de 'secret' lift.
Het duurde bij mij ook even voordat ik doorhad dat je kunt kiezen tussen die twee opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Alright boys, ben ook bij Elden Beast nu net voor het eerst dood gegaan. Lvl 131 (op het laatst krijg je gruwelijk veel runes bij het verslaan van bosses). Er zijn een heleboel dingen waar ik nog achter moet komen merk ik wel. Zo heb ik geen idee hoe ik in de Isolated Devine Tower kom. Heb ik Malenia (waar iedereen 1000x dood gaat) nooit gezien of meegemaakt, is het grote gebied bovenin nooit ontdekt door mij (WTF?), krijg ik de kist bij Renalla niet open en heb ik geen flauw idee waar ik de Ring of Oath moet zoeken. Misschien iets voor een NG+

Dan ben je waarschijnlijk ook niet in Mohgwyn Palace geweest? Want de portal daarnaartoe bevindt zich ook in het grijze gebied. Samen met de Haligtree (Malenia) mis je dan twee fantastische (legacy) dungeons. Die zou ik absoluut nog even bezoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Woodsy schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 21:44:
[...]

Dan ben je waarschijnlijk ook niet in Mohgwyn Palace geweest?
Klopt! Dat was ook een dingetje. Vroeg me altijd al af hoe ik daar kon komen (zag het altijd in de verte)

De meesten van jullie geven als Spirit Ashes voorkeur aan de Mimic Tear Ashes lees ik, maar wat mij in de laatste bossfights vooral hielp is de Greatshield Soldier Ashes. Die 5 gasten zijn me toch een partij tanky.. Niet normaal.

[ Voor 28% gewijzigd door JoeZuCK op 02-08-2022 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Gezien je stats, waarom gebruik je de Blasphemous Blade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JoeZuCK schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 04:49:
[...]

Klopt! Dat was ook een dingetje. Vroeg me altijd al af hoe ik daar kon komen (zag het altijd in de verte)

De meesten van jullie geven als Spirit Ashes voorkeur aan de Mimic Tear Ashes lees ik, maar wat mij in de laatste bossfights vooral hielp is de Greatshield Soldier Ashes. Die 5 gasten zijn me toch een partij tanky.. Niet normaal.
Greatshield soldier ashes zijn top, maar zodra je bosses hebt met aoe gaan ze erg snel neer.
Mimic Tear icm mogh rune wint het van Elden Beast terwijl ik veilig op een afstandje toekijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Loei123 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:12:
[...]

Gezien je stats, waarom gebruik je de Blasphemous Blade?
Gewoon voor de fun. Gebruik meestal Shield en staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
[...]

Black Knife Tiche > Mimic. Voor de debuf en snelheid.
JoeZuCK schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:35:
[...]

Ik ben erg geïntrigeerd door de build. Niet alleen door de Blasphemous Blade, maar ook de 35 Vigor i.c.m. 2 talisman die damage taken verhogen en een fat roll. Gebruik je vaak die 5 soldiers als tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Woodsy schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:03:
[...]

Black Knife Tiche > Mimic. Voor de debuf en snelheid.

[...]

Ik ben erg geïntrigeerd door de build. Niet alleen door de Blasphemous Blade, maar ook de 35 Vigor i.c.m. 2 talisman die damage taken verhogen en een fat roll. Gebruik je vaak die 5 soldiers als tank?
Nee, tot Godfrey First Elden Lord nooit gebruikt lol. En die Talismans heb ik zodra ik ze kreeg ingezet en nooit veranderd. Deed het voornamelijk ook omdat ik wat meer punten nodig had om bepaalde wapens in te kunnen zetten destijds.

Daarom schreef ik dat het een verademing was. Voorheen was het echt zweten om bepaalde bosses neer te halen.

[ Voor 27% gewijzigd door JoeZuCK op 03-08-2022 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
JoeZuCK schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:35:
[...]

Ik denk dat je meer fun zal hebben met een int scaling wapen. ;)
Maar dat moet een ieder voor zichzelf bepalen uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Toch leuk om te zien hoe veel reacties een 'niet optimale' build teweeg brengt.

Ik wou oprecht dat ik spellen nog onwetend door kon spelen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
D4NG3R schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:23:
Toch leuk om te zien hoe veel reacties een 'niet optimale' build teweeg brengt.

Ik wou oprecht dat ik spellen nog onwetend door kon spelen. :'(
Dat kan ook, je moet alleen niet op forums gaan zoeken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Markozv schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:36:
[...]

Dat kan ook, je moet alleen niet op forums gaan zoeken ;)
Nee, ik doe een deep-dive bij vrijwel elk spel wat ik speel. Daarbij maakt het niet uit of ik het internet er bij pak of niet.

Zodra ik doorheb dat ik niet optimaal speel, erger ik mij dood aan mezelf. Er is maar 1 spel waarbij ik dit (tegenwoordig) niet meer heb, Oldschool Runescape, en dat is puur omdat ik mijzelf al te vaak gebrand heb aan het feit dat ik uitgebrand raak op het spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
[...]

Ik wist nooit wat ik daar hoog boven siofra river zag, totdat ik in mohgwyn palace kwam. Daar zit n hele lekkere runefarm en mohgwyn levert veel runes op.

Spoiler voor het gebied boven. Ik had die gebieden anders echt nooit gevonden…..
spoiler:
Melania vind je in Haligtree en daar kom je via een portaal in de consecrated snow fields. Dat portaal zit ergens links boven in volgens mij. Je zoekt je mogelijk helemaal kapot hoe je in de consecrated snowfields komt. Dat doe je door maar de Dectus Lift (voor altus plateau) te gaan en daar bij show medallion de andere medallion te laten zien dan die je nodig hebt voor Altus plateau.

Haligtree is echt een dik gebied trouwens. Lekker high level taaie vijanden en veel runes te halen. En uiteraard Melania. Maar die was zo neer bij mij… bleed is wel zo OP in deze game dat de game in feite kapot is. Bijzonder dat ze dat zo sterk en zo toegankelijk hebben gemaakt. Overigens vond ik dat wel tof, aangezien ik wel het idee had een echte Elden Lord te zijn })

[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 03-08-2022 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Loei123 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:14:
[...]

Ik denk dat je meer fun zal hebben met een int scaling wapen. ;)
Maar dat moet een ieder voor zichzelf bepalen uiteraard!
Daar heb ik dus die staff voor. En een of ander Ghostflame zwaard. Dit was om ff het effectje van deze wapen te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
JoeZuCK schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:19:
[...]

Daar heb ik dus die staff voor. En een of ander Ghostflame zwaard. Dit was om ff het effectje van deze wapen te testen.
Ah zo. Met de juiste stats is de Ash of War van dat wapen zeer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

@Loei123 Ff opgezocht na mijn werk. De Helphen's Steeple met Ruinous Ghostflame.

Maar nee ik weet dat mijn build verre van optimaal is. Ik zoek (bijna) niets op en doe wat mij leuk lijkt in het spel. Met de juiste build is het een walk in the park ben ik bang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik helemaal blij dat zij bij mijn 6e poging neer ging, blijkt er een fase 2 te zijn 😅. In die fase kwam ik tot 65 procent van haar health bar.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chDxUIzGnsTOQuQENBxCW_XHwug=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vbTIJbJtXRyvVZK7cSyp9zTh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SCu5uAKm_Gz1wArg57Bge0bjN1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CF6cy5LWXrPawkEqNAA1xakY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DpdEsDERhAFoSe5t6C4ix7myR10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hCA0OxLagyHjQr4llZJyivwq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z6mTNMYrA-kvIqJAlQSZuLEDB5k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/POMcT1JwHrwmvjZMDCmukBda.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JoeZuCK schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 08:30:
Ik helemaal blij dat zij bij mijn 6e poging neer ging, blijkt er een fase 2 te zijn 😅. In die fase kwam ik tot 65 procent van haar health bar.

Wist je al dat zij de Blade of Miqella is :+

Mimic tear icm Mogh Rune doet wonderen in dit gevecht, Mimic de klappen laat opvangen en zelf het veilig spelen. Zorg er wel voor dat je Mimic en jij nooit aan de dezelfde kant staan van haar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hulleman
Toch weer wat doorgespeeld. Elden Beast NG+ is no more :)

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f_8b6mGcjBe3AgSWQ2w9M4tdYH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cQTgJGzxVFo0QeADZS74gcEW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TpXt6MvY6TZr9YIhQ7M1xQ98Ww8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xjlScZiDecMYsKhGdMQJ8UZi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 87% gewijzigd door Hulleman op 06-08-2022 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Arghhh. We komen er wel..

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rA3Hapl9090HE-wfPLocHDCracY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hO1hiPGRWwxx4dJ92RzhOXVL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Heb je Elden Beast al verslagen, of doe je Malenia eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Hulleman schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:25:
[...]

Heb je Elden Beast al verslagen, of doe je Malenia eerst?
Doe Malenia eerst. Heb weinig stamina, dus die ene attack in fase 2 waarbij ze bloemenfiguren op mij afvuurt is tricky. Key is haar te staggeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
JoeZuCK schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 08:33:
[...]
Doe Malenia eerst. Heb weinig stamina, dus die ene attack in fase 2 waarbij ze bloemenfiguren op mij afvuurt is tricky. Key is haar te staggeren.
Ze is gevoelig voor stagger idd. En voor bepaalde statuseffects. Good luck!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Malenia verslagen op lvl 140 met de volgende stats (ROFL check mijn outfit..). Deathbed Dress en C scaling wapen.. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N3y_NRrCLl8YYW1JK4nZ2hEl8GA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i1iyGVYVC6E9Gozrml0qOUTu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E5FQmD33qTeJWM76Pld3unxwGi4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JIU0nMsBjYrIgGwObNWNbp7Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WhGZKxDGkjQqiT6EehClOjb0LrM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uI3xNCQ5rYRAnQXgCMggoqXP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Elden Beast is down. Kreeg alleen niet hetzelfde einde als jij @Hulleman. Alhoewel met mijn outfit was dat denk ik geen gezicht geweest zo op de troon.. Benen bij elkaar xD.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r8eo1K9wmOO4257IOR8cxqcI2MM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MXX1HRKDBHe6Pt6ruglnpBcw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ygvvUieziCjq50F4pp84nQYyjWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cI1D4MqPIeIAdhigLSTxLIiv.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kon kiezen voor Ranni einde.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c1soYY8PXRT14mvdd5VzovfoZMI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FP60nZJEfMuhW1z9ro1TLthM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JoeZuCK schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:25:
Elden Beast is down. Kreeg alleen niet hetzelfde einde als jij @Hulleman. Alhoewel met mijn outfit was dat denk ik geen gezicht geweest zo op de troon.. Benen bij elkaar xD.

spoiler:

[Afbeelding]

Ik kon kiezen voor Ranni einde.

spoiler:
Uitgespeeld met maar 6 flasks ?
Netjes hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Bossie schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:38:
[...]

Uitgespeeld met maar 6 flasks ?
Netjes hoor :)
Nee, dat screenshot is net gemaakt na het verslaan van Elden Beast. Ik heb 4 health en 2 mana flasks gebruikt in het gevecht met Radagon en Elden Beast.

Edit: Of je bedoelt dat ik 6 flasks heb gebruikt? Ja dat klopt.

[ Voor 9% gewijzigd door JoeZuCK op 14-08-2022 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JoeZuCK schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 18:09:
[...]

Nee, dat screenshot is net gemaakt na het verslaan van Elden Beast. Ik heb 4 health en 2 mana flasks gebruikt in het gevecht met Radagon en Elden Beast.

Edit: Of je bedoelt dat ik 6 flasks heb gebruikt? Ja dat klopt.
Ah ok, ik dacht dat je maar tot +6 had geupgraded :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
JoeZuCK schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:25:
Haha nice outfit en mooi einde! Je hebt het einde “age of the stars” gekozen zie ik. Mijn laatste screenshot was het einde “age of the duskborn”.

Malenia heb ik gister op NG+ verslagen. De savegame voor het gevecht heb ik in de cloud staan. Nu kan ik oneindig malenia’s slopen.

Inmiddels lvl 225 aangetikt en malenia is echt met n paar petsen neer :') blijft leuk om steeds andere wapens tegen dr te gebruiken. Levelen wordt nu wel een dingetje met 400K+ runes per level. Ik moet bijna wel weer n NG+ gaan doen, omdat ik door de bosses begin te raken die echt veel runes opleveren.

[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 15-08-2022 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
JoeZuCK schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:59:
Malenia verslagen op lvl 140 met de volgende stats (ROFL check mijn outfit..). Deathbed Dress en C scaling wapen.. :+
Je wapen scaled wel met attributes die je niet heel hoog hebt. Je zou een wapen moeten kiezen die schaalt met intelligence. Doe je nog meer damage.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 08:36
Ha allen. Ik wilde even wat kwijt. Ik heb vroeger BF 2 eindeloos gespeeld. Andere spellen konden mij nooit echt boeien. Heb een PS4 gehad die nooit aan ging. PS5 gekocht en geen van de spellen kon mij echt boeien. Last of Us, God of War, Horizon Zero West, allemaal mooi, maar het hield mijn aandacht niet. En nu Elden Ring gekocht. Man man man man man wat is dat vet!! Ik begrijp er echt heel weinig van, maar man zo vet. Het artwork van de hele wereld en die monsters, en hoe machtig en bedreigend die monsters zijn in gevechten. Wat een parel van een spel zeg. Echt fantastisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
MennoE schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 22:29:
Ha allen. Ik wilde even wat kwijt. Ik heb vroeger BF 2 eindeloos gespeeld. Andere spellen konden mij nooit echt boeien. Heb een PS4 gehad die nooit aan ging. PS5 gekocht en geen van de spellen kon mij echt boeien. Last of Us, God of War, Horizon Zero West, allemaal mooi, maar het hield mijn aandacht niet. En nu Elden Ring gekocht. Man man man man man wat is dat vet!! Ik begrijp er echt heel weinig van, maar man zo vet. Het artwork van de hele wereld en die monsters, en hoe machtig en bedreigend die monsters zijn in gevechten. Wat een parel van een spel zeg. Echt fantastisch.
Nice! Welkom bij de rest van je (gamers-)leven ! ALs je een PS5 hebt, kun je Bloodborne ook gratis ophalen, dus je kan nog even vooruit met FROM games.

Voor nu: enjoy!

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
VinnieV schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:58:
[...]

Nice! Welkom bij de rest van je (gamers-)leven ! ALs je een PS5 hebt, kun je Bloodborne ook gratis ophalen, dus je kan nog even vooruit met FROM games.

En remake Demon Souls ❤️

Was bedoeling in me vakantie lekker veel te gamen maar geen 1 keer aan gehad.. Volgende week maar weer is rustig beginnen.

[ Voor 16% gewijzigd door k1978 op 16-08-2022 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Astel stars of darkness is niet meer. Was lastig gelukkig na 3 poging neer toen ik het door had 👊🏻

Zitten er weer beetje in. Nu eerst Melania..

[ Voor 18% gewijzigd door k1978 op 17-08-2022 19:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
VinnieV schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:58:
[...]

Eergister gewoon een nieuwe Bloodborne run gestart :)

Sfeer in die game blijft ongeëvenaard!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Hulleman
Scrisissszzz schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 09:04:
[...]

Eergister gewoon een nieuwe Bloodborne run gestart :)

Sfeer in die game blijft ongeëvenaard!
Mss moet ik die game nog eens een kans geven. Vond het behoorlijk taai. De graphics en 30fps hielpen ook niet echt mee moet ik zeggen :P De game ziet er nogal ruw uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Hulleman schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 09:30:
[...]

Mss moet ik die game nog eens een kans geven. Vond het behoorlijk taai. De graphics en 30fps hielpen ook niet echt mee moet ik zeggen :P De game ziet er nogal ruw uit.
Bloodborne is dan ook al 7 jaar oud, dus ja, hij begint een beetje achterhaald aan te voelen. Ik zal altijd een voorliefde voor de game hebben sinds ik de disc 7 jaar geleden in mn PS4 stopte ;)

Maar ik snap dat als je er nu aan wilt beginnen de leeftijd niet helpt. Dat had ik destijds met de originele Demon Souls. Nooit kunnen afmaken, daarom was ik blij met de remake. Al zie ik een BB remake niet snel gebeuren... Maar je weet het nooit!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 15:09
Hulleman schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 09:30:
[...]

Ik vond de graphics in Bloodborne juist heerlijk, er is zo veel liefde gestopt in de wereld. Zo veel details overal! Zonder meer mijn favoriete uit de serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Zebby schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 09:56:
[...]

Ik vond de graphics in Bloodborne juist heerlijk, er is zo veel liefde gestopt in de wereld. Zo veel details overal! Zonder meer mijn favoriete uit de serie.
Als 1 game een 60FPS upgrade en een grafische oppoetsbeurt verdient dan is het Bloodborne wel, ik zou hem direct weer kopen dan. 1 van mijn favoriete games ever. En nee ik wil geen BluePoint versie/remake, hoewel Demons' Souls remake imposant grafisch was ontbrak voor mij die typische FromSoft vibe in die game.
Pagina: 1 ... 63 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten