Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:59
Heb hem gevonden en 2 keer neer 👊🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

k1978 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 17:25:
[...]

Heb hem gevonden en 2 keer neer 👊🏻
Goed bezig! Wat een K dungeon he! :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
-SaveMe- schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 17:25:
[...]

Goed bezig! Wat een K dungeon he! :9
Pff niet normaal 👌🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:37

snmght

imho dan he

@-SaveMe- volgens mij zit je dan nu op max level en aantal flasks.

Met mijn mage build had ik nooit extreem veel FP flasks mee. Met de dichtheid van Graces moet je het wel heel bont maken om door je FP te geraken?

Hield zelf volgens mij 5 of 6 FP flasks en de rest HP aan. Je kunt altijd nog wat healing spells fixen Dan kan je misschien wel 10/4 gaan en die HP flasks alleen in the heat of the moment gebruiken, kun je buiten combat healen obv FP.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-09 20:07

reaL_G

G

-SaveMe- schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 17:24:
Ik heb nu 14 flasks, wat is de max eigenlijk. Gelijk verdeeld over health en FP. Flasks op +10, al heel lang geen tear meer gezien. Wat is de max voor aantal en voor de plus ?

In de Subterranean Shunning grounds liep ik daarmee steeds uit mijn mana en de healing had ik er ook hard nodig ...
14x +12

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik kan Alexander’s quest line niet progressen. Hij blijft bij radhan staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

-SaveMe- schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 20:51:
hoeveel keer heb je hem al geholpen?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Kan je die upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Golden Seed = extra flasks.
Sacred Tear= meer health per flask.
Upgraden doe je bij een site of grace.

Je gaat me toch niet vertellen dat je nog geen enkel keer je flasks hebt geupgrade :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:28
-SaveMe- schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 17:17:
Over de flasks, als melee neem je toch gewoon zoveel mogelijk healing mee? Hooguit 1 of twee voor FP?
Ik heb er of 0 of 1 voor FP bij me. Afhankelijk of ik summons kan gebruiken. Ik heb nu 10 flasks ik denk op +8. Best comfortabel aantal voor waar ik nu ben. Caelid, bijna klaar voor Redmane castle

[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 31-05-2022 22:09 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Superkiwi schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 21:52:
[...]

Golden Seed = extra flasks.
Sacred Tear= meer health per flask.
Upgraden doe je bij een site of grace.

Je gaat me toch niet vertellen dat je nog geen enkel keer je flasks hebt geupgrade :D
Zou het niet weten 🙈
Heb nu 7 flasks
Level 80 nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah ok, dan heb ke ze al wel een keer geupgrade.
Volgende keer als je bij een site of grace ben ga je even naar 'flasks' en klik je net zo lang op 'add charge to flask' en 'add flask' tot je de melding krijgt dat je niet genoeg Seeds/Tears meer hebt.
Met level 80 zou je al wel meer flasks moeten hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Superkiwi schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:53:
Ah ok, dan heb ke ze al wel een keer geupgrade.
Volgende keer als je bij een site of grace ben ga je even naar 'flasks' en klik je net zo lang op 'add charge to flask' en 'add flask' tot je de melding krijgt dat je niet genoeg Seeds/Tears meer hebt.
Met level 80 zou je al wel meer flasks moeten hebben ;)
+5 staat ie nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:44
Blasphemous blade nu op +10, gold order greatsword op +7/8.
Morgen maar eens kijken naar een respec en dan verder knallen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dialog exhausten, gewoon verder spelen en je geen zorgen maken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Ton Hasselt schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:21:
[...]
Zou het niet weten 🙈
Heb nu 7 flasks
Level 80 nu
Dat is nog best bescheiden op lvl 80, je hebt vast nog een sloot sacred tears en golden seads in je inventory. Bij een site of grace via flasks menu kun je het aantal flasks en de hoeveelheid die ze aanvullen upgraden.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, gezien hoe moeilijk het spel kan zijn, maar ik heb spijt van mijn besluit om tijdens Morgott te Comet Azuren. Veel en veel te overpowered en ik merkte dat ik gewoon baalde van het gebrek aan spanning. Dus ik ga mezelf zowaar beperken.

Overigens wel grappig dat ik met Rykard (o.a. door dat ene verplichte element) echt veel en veel meer moeite had, die vonden anderen dan wel weer goed te doen, volgens mij?

[ Voor 24% gewijzigd door Ambling_Alp op 01-06-2022 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Ambling_Alp schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:29:
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, gezien hoe moeilijk het spel kan zijn, maar ik heb spijt van mijn besluit om tijdens Morgott te Comet Azuren. Veel en veel te overpowered en ik merkte dat ik gewoon baalde van het gebrek aan spanning. Dus ik ga mezelf zowaar beperken.

Overigens wel grappig dat ik met Rykard (o.a. door dat ene verplichte element) echt veel en veel meer moeite had, die vonden anderen dan wel weer goed te doen, volgens mij?
Ik had een poging nodig voor Rykard, de range van de serpent hunter spear haalt alle spanning uit dat gevecht.

Mijn mimic tear was in melee range en ik kon op afstand Rykard ook raken. Als melee zijn veel gevechten voornamelijk door de camara/target lock erg chaotisch in melee range (vooral bij grote tegenstanders) maar zoveel overzicht had ik tot nu toe nog niet gehad.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Ambling_Alp schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:29:

Herkenbaar. Ik speel ook een mage en had maar 2 FP flesjes nodig en 1 HP flesje. En die HP had ik eigenlijk niet echt nodig. En dat bij een 1e poging.

Rykard duurde even voordat ik die doorhad en nadat ik m'n mimic tear specifiek voor die boss heb geleveld was die snel neer. De mimic gebruik ik sowieso niet aangezien ik liever een tanky spirit gebruik (Luthel).

Ik ga mezelf alleen niet limiteren aangezien ik geen zin heb om uren tegen een muur aan te beuken terwijl ik amper tijd heb om te spelen.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Moet je in je playthrough kiezen tussen dungeater ashes en sword of milos of kun je beide halen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09:28
Ik ga aan Rennala beginnen; wish me luck :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Derbiss goodluck! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Hulleman schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:52:
[...]

[...]

Dat is nog best bescheiden op lvl 80, je hebt vast nog een sloot sacred tears en golden seads in je inventory. Bij een site of grace via flasks menu kun je het aantal flasks en de hoeveelheid die ze aanvullen upgraden.
8 flasks nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Derbiss schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:18:
Ik ga aan Rennala beginnen; wish me luck :)
En, hoe ging dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Radhan verslaan, daarna bij side of grace in de arena van Radhan met hem praten. Hierna kun je hem progressen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
Na vandaag weekend en maandag 2e pinksterdag. Weer even goed wat uurtjes in Elden Ring douwen d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Gisteravond gerespecced en de focus vooral op faith gelegd, speel nu dual-wield ipv greatshield/spear.
Het zonder schild spelen is even wennen, maar damn wat een damage opeens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ik ben door een onhandigheidje zo'n 15000 runes verloren, is het verstandig om een sacrificial twig te gebruiken?
Is nog geen half level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• champain
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-05 14:41
Ton Hasselt schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 20:55:
Ik ben door een onhandigheidje zo'n 15000 runes verloren, is het verstandig om een sacrificial twig te gebruiken?
Is nog geen half level.
Erg afhankelijk hoe ver je in de game bent. Verloor een paar dagen terug het 10-voudige en boeide me niet zo. Volgend level kost me inmiddels 200k dus och (end game). Zelf de twigs nooit gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verstandig of niet maakt eigenlijk niet zoveel uit inderdaad. 15k wordt op enig moment een zakcentje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Atari
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 22:35
Ton Hasselt schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 20:55:
Is nog geen half level.
Ai, dat wordt een nieuwe game starten. Dit ga je niet meer redden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Atari schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 22:03:
[...]

Ai, dat wordt een nieuwe game starten. Dit ga je niet meer redden
Hahaha 😅😅😅
Arme ikke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Heb ze na 4 of 5 keer te pakken :). In principe viel het nog mee als je weet wat je doet. Zijnde rustig opzij gaan bij bepaalde aanvallen, vrij agressief spelen op de juiste momenten.
Dat eerste stuk gaf me wel dezeflde vibes als een bepaalde scène uit dead space 2 met die kleuterjuf en het kleine 'babytje'.. brr

Vraag is, wat nu. Verken ik verder East, North etc van die regio of..? Enige aanbevelingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Derbiss schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 08:50:
[...]

Heb ze na 4 of 5 keer te pakken :). In principe viel het nog mee als je weet wat je doet. Zijnde rustig opzij gaan bij bepaalde aanvallen, vrij agressief spelen op de juiste momenten.
Dat eerste stuk gaf me wel dezeflde vibes als een bepaalde scène uit dead space 2 met die kleuterjuf en het kleine 'babytje'.. brr

Vraag is, wat nu. Verken ik verder East, North etc van die regio of..? Enige aanbevelingen?
Je moet idd ff uitvogelen hoe ie moet. Deed me juist heel erg denken aan demons souls doll boss. Ik ben daarna doorgegaan naar caria manor en daar verder naar boven.

Zo, eerste poging radahn. 95% grrrrr. Ben lvl71 nu. Hij sloopt torrent steeds, irritant. Daar gaan mn health flasks aan op en het duurt dan net te lang om torrent te reviven, krijgk weer n hengst van em….

Komt goed dit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hulleman
Radahn is no more *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:09
Goedemorgen,

Sinds gisteren in het bezit van een xbox Series S

Nu zie ik Elden Ring al langere tijd voorbij komen, ik ben geen door gewinterde gamer (meer).

Spelen als Skyrim vond ik vroeger echt top!

Is deze game wat voor mij? Gewoon als casual gamer of is het instap niveau van graadje te moeilijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Inhumanous schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 10:43:
Goedemorgen,

Nu zie ik Elden Ring al langere tijd voorbij komen, ik ben geen door gewinterde gamer (meer).

Is deze game wat voor mij? Gewoon als casual gamer of is het instap niveau van graadje te moeilijk?
Gewoon poging wagen 👍 Is geweldige game. Koop je hem 2de hands is het niks verkoop je hem weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Inhumanous Dat kunnen wij onmogelijk voor jou beoordelen natuurlijk ;)
Ja, het is wat moeilijker dan de 'casual' games maar lang niet zo moeilijk als de eerdere FromSoftware titels.

Dus ik ga met @k1978 mee: gewoon kopen en lekker beginnen met spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Hulleman schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 10:27:
[...]

s. Ik ben daarna doorgegaan naar caria manor en daar verder naar boven.
Ik heb blijkbaar al een groot deel gedaan van die zone; zal die daar ook eens gaan bezoeken ;).
-> edit.. er is daar blijkbaar heel wat aan de hand.. |:( ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Derbiss op 03-06-2022 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Goedemorgen,

Prima te doen, het enige nadeel is dat je wel meteen een enorme time-sink binnenhaalt :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Als lapsed gamer zeg ik: DOEN.

Geweldig leuke game, zéker als je je "progamertryhard" mindset wat opzij zet en gewoon lekker gaat exploren, als je ergens tegen een muur loopt gewoon elders gaan exploren, en voor bazen je niks aantrekt van cheese, maar gewoon lekker de tools gebruikt die geboden worden (summons, sommige items, spirits, etc etc).

Dikke aanrader, en bizar genoeg voor mij één van de meer "casual friendly" games van het moment, aangezien je gewoon een half uurtje in kan springen en iets nuttig/leuks doen zonder aan online matches en onzin vast te zitten. Dus je blijft wel gewoon beschikbaar voor huishoudelijke emergencies...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 22:35
Goedemorgen,

Het mooie is dat je het jezelf zo makkelijk of moeilijk mogelijk kunt maken.

Je kunt er zelfs zonder ook maar één keer geraakt te worden er doorheen lopen.

Disclaimer: Dit is dan wel een speler die eerder in 1 zit achter elkaar de Demon's Souls, de Dark Souls trilogie, Bloodborne en Sekiro zonder geraakt te worden heeft uitgespeeld. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Absoluut. Ik ben ook een casual gamer en vindt vooral open wereld games tof. Ben echt een sucker voor games als assassins creed en horizon. Lekker ontdekken, looten en levelen. Dat doet Elden Ring als de beste. Ik heb alleen demons souls remake gespeeld, dus echt geen diehard wat betreft soulsborne games.

Ja, het is een moeilijkere game, maar echt goed te doen als je systematisch te werk gaat. Speel in het begin met wat online guides om je op weg te helpen met de game. Het is echt tof! Lekker zelf op avontuur gaan :) De game is daarnaast weer vergeeflijker dan Demons Souls. Veel checkpoints waar je health potions weer bijgevuld worden (ipv die dingen eindeloos te moeten grinden of maar met 1 healthbar aan de slag te gaan) en bij veel bosses kun je gebruik maken van summons om je te helpen. Maakt het allemaal wat behapbaarder.

Het probleem met deze game is dat ie je grijpt en je wil blijven spelen. Het is echt enorm groot en gaat veel tijd kosten. Niks mis mee uiteraard, maar hier pomp je makkelijk 100+ uur in zonder dat het repeterend of saai wordt.

[ Voor 26% gewijzigd door Hulleman op 03-06-2022 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Hulleman schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:46:
[...]

Het probleem met deze game is dat ie je grijpt en je wil blijven spelen. Het is echt enorm groot en gaat veel tijd kosten. Niks mis mee uiteraard, maar hier pomp je makkelijk 100+ uur in zonder dat het repeterend of saai wordt.
Hier enkel Dead Space remake en god of war 2 op het programma dus tijd genoeg. Maar ik snap je punt ;).
(edit en res evi 4 remake).

[ Voor 3% gewijzigd door Derbiss op 03-06-2022 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

reaL_G schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 21:06:
[...]

hoeveel keer heb je hem al geholpen?
Alles, alles gedaan wat volgens de wiki moet
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 23:55:
[...]

Dialog exhausten, gewoon verder spelen en je geen zorgen maken. ;)
Tig keer gedaan, hij zou in Mt. Gelmir moeten zijn, maar blijft braaf staan in de Arena van Radhan
Markozv schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:24:
[...]

Radhan verslaan, daarna bij side of grace in de arena van Radhan met hem praten. Hierna kun je hem progressen
Al lang gedaan, hij zou ondertussen bij de Lava Wurm in Mt. Gelmir moeten staan, maar helaas ...

Terug gegaan naar Volcano Manor en daar alles afgerond, inclusief Rykard. Daar heb ik wel een paar keer stevig gevloekt. Wat een range en damage doet die gast en dan vooral ook die tweede fase. Tiche ging er zelfs dood. Tweede poging had ik hem, gingen we tegelijkertijd dood, moest ik hem toch nog een keer doen :X
Vierde poging was hij dood. Echt moeilijkste gevecht tot nu toe ... Daarna ff wat op YT gekeken naar hoe anderen het deden, blijkt dat er een dik zwaard staat aan het begin van de arena waarmee je hem moet slopen. Volkomen gemist en hem gewoon met magic verslagen |:(

Daarna Mountain tops gedaan. Raakte er wat ER moe. Game blijft maar meer, meer, meer , meer naar je toegooien. Bosses als normal enemies in Dungeons, die irritante big hands nog groter, sneller en meer damage, etc... En dat terwijl ik zelf niet meer sterker wordt. De quests zijn zonder wiki ook volledig niet te volgens en zelfs met wiki amper ...

Heb nog helemaal niet naar trophies gekeken, dat ga ik pas doen als ik bij het einde ben, tenminste als ik dat haal ... :/

Enfin, tegen de Fire Giant aangelopen. Tering wat heeft die een range, vooral met die rennende shield slam :X
Ik moest echt in zijn range komen om hem met spells te kunnen raken, terwijl ik met Rock Sling echt een hele lange range heb (mede door Talisman). Maar goed, vierde poging was het raak. Adieu MF! :9

Vervolgens kom ik boven op die lava pit en geen flauw idee wat nu te doen... als ik er in wil gaan ga ik dood ... :?

EDIT
Oh ja. ik heb al lang de spell Comet Azur, wat het summon zou moeten zijn, maar ik vat hem nog niet zo. Allereerst is de windup voordat hij begint behoorlijk lang. Tis een dunne straal, dus als de enemy zijwaarts beweegt mis je hem al. Daarnaast doet hij bij mij lang niet zoveel damage als ik in sommige filmpjes zie (Int unbuffed op 80 met Carian Regal Scepter +10). Eigenlijk werkt hij vooral lekker als je de drop on an enemy krijgt ...

En die Somber Ancient Dragon Smithing Stones zijn echt veels te weinig en te laat te verkrijgen. Pas in de gebieden die nog gaan komen. Ben er een gaan ophalen in Moghwyn palace ...

[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 03-06-2022 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
-SaveMe- schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 23:23:
[...]

Alles, alles gedaan wat volgens de wiki moet

[...]

Tig keer gedaan, hij zou in Mt. Gelmir moeten zijn, maar blijft braaf staan in de Arena van Radhan

[...]

Al lang gedaan, hij zou ondertussen bij de Lava Wurm in Mt. Gelmir moeten staan, maar helaas ...

Terug gegaan naar Volcano Manor en daar alles afgerond, inclusief Rykard. Daar heb ik wel een paar keer stevig gevloekt. Wat een range en damage doet die gast en dan vooral ook die tweede fase. Tiche ging er zelfs dood. Tweede poging had ik hem, gingen we tegelijkertijd dood, moest ik hem toch nog een keer doen :X
Vierde poging was hij dood. Echt moeilijkste gevecht tot nu toe ... Daarna ff wat op YT gekeken naar hoe anderen het deden, blijkt dat er een dik zwaard staat aan het begin van de arena waarmee je hem moet slopen. Volkomen gemist en hem gewoon met magic verslagen |:(

Daarna Mountain tops gedaan. Raakte er wat ER moe. Game blijft maar meer, meer, meer , meer naar je toegooien. Bosses als normal enemies in Dungeons, die irritante big hands nog groter, sneller en meer damage, etc... En dat terwijl ik zelf niet meer sterker wordt. De quests zijn zonder wiki ook volledig niet te volgens en zelfs met wiki amper ...

Heb nog helemaal niet naar trophies gekeken, dat ga ik pas doen als ik bij het einde ben, tenminste als ik dat haal ... :/

Enfin, tegen de Fire Giant aangelopen. Tering wat heeft die een range, vooral met die rennende shield slam :X
Ik moest echt in zijn range komen om hem met spells te kunnen raken, terwijl ik met Rock Sling echt een hele lange range heb (mede door Talisman). Maar goed, vierde poging was het raak. Adieu MF! :9

Vervolgens kom ik boven op die lava pit en geen flauw idee wat nu te doen... als ik er in wil gaan ga ik dood ... :?

EDIT
Oh ja. ik heb al lang de spell Comet Azur, wat het summon zou moeten zijn, maar ik vat hem nog niet zo. Allereerst is de windup voordat hij begint behoorlijk lang. Tis een dunne straal, dus als de enemy zijwaarts beweegt mis je hem al. Daarnaast doet hij bij mij lang niet zoveel damage als ik in sommige filmpjes zie (Int unbuffed op 80 met Carian Regal Scepter +10). Eigenlijk werkt hij vooral lekker als je de drop on an enemy krijgt ...

En die Somber Ancient Dragon Smithing Stones zijn echt veels te weinig en te laat te verkrijgen. Pas in de gebieden die nog gaan komen. Ben er een gaan ophalen in Moghwyn palace ...
Als je Rykard hebt unlocked spawnt er zelfs een nieuwe NPC im Vulcano Manor die over dit wapen verteld en waar hij het voor je heeft achter gelaten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag met dik 200 uur op de klok nog een nieuwe helm gevonden:
spoiler:
Octopus Head

:D

Ik ben momenteel stiekem erg tevreden met mijn Elden bling:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Bccj1BmJ-D3LiK_6cxPjcNuglg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s43FbTpfmxSt3kn3L0FTGhwt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2022 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hiervoor neem ik mijn hoedje voor je af _/-\o_
Dark Souls 3 had ook zo'n gimmick fight (Yhorm the Giant) die je met een zwaard uit de boss arena vrij makkelijk neer kreeg. Als je dat niet weet sta je inderdaad voor een behoorlijke uitdaging.
Daarna Mountain tops gedaan. (...)
Bosses als normal enemies in Dungeons, die irritante big hands nog groter, sneller en meer damage, etc...
De enemies in the Mountaintops zijn groot, vervelend en erg sterk. Als je ziet hoe weinig runes ze opleveren zou ik ze lekker laten voor wat het is en gewoon op je paard erlangs rennen.
Die bosses in dungeons was ik ook vrij snel beu dus ook daar rende ik gewoon langs. Je hóeft niet alles te vermoorden wat je tegenkomt he ;)
De trophies zijn redelijk eenvoudig en lang niet zo lastig als in de vorige games. Alleen even zorgen dat je het missable wapen in Leyndell op tijd oppakt.
Over de rand naar de achterkant lopen, dan wordt alles duidelijk ;)
Moghwyn kun je al veel eerder komen, dus dat ligt ook een beetje aan hoe je zelf progressie maakt.
Ik vind het op zich prima dat ze pas vanaf dit punt in de game een beetje te vinden zijn, tot aan hier zijn we toch al meer dan sterk genoeg imho. Dat er te weinig zijn ben ik niet met je eens, er zitten er in totaal 8(!) in de game.

Ik merk enige frustratie in je post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Bossie schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 23:42:
[...]

Als je Rykard hebt unlocked spawnt er zelfs een nieuwe NPC im Vulcano Manor die over dit wapen verteld en waar hij het voor je heeft achter gelaten.
Dat is me dus volkomen ontgaan |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Superkiwi schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 01:29:
[...]
De enemies in the Mountaintops zijn groot, vervelend en erg sterk. Als je ziet hoe weinig runes ze opleveren zou ik ze lekker laten voor wat het is en gewoon op je paard erlangs rennen.
Die bosses in dungeons was ik ook vrij snel beu dus ook daar rende ik gewoon langs. Je hóeft niet alles te vermoorden wat je tegenkomt he ;)
Mja, eerste keer in een area wil ik alles verkennen en kill ik inderdaad alles ... ocd waarschijnlijk :9
De trophies zijn redelijk eenvoudig en lang niet zo lastig als in de vorige games. Alleen even zorgen dat je het missable wapen in Leyndell op tijd oppakt.
Die heb ik volgens mij, lag op die grote speer toch?
Over de rand naar de achterkant lopen, dan wordt alles duidelijk ;)
Bonfire had ik gevonden. Niet gezien dat je daar een conversatie kunt doen ...

Maar daarover,
spoiler:
Als ik de Eerdtree verbrand kom ik in Forum Azula uit voor end game. Maar volgens mij kan ik nog minimaal 3 areas doen voor dat: Snowfields, Haligtree en Moghwyn palace. Klopt dat? of kom je daar ook na het verbranden?

Kun je na de eindbaas nog weer verder of zit je dan gelijk in NG+ ?

Is het lighten van de forge point of no return, dwz hier een save backup maken mocht ik meerdere eindes in 1 playthrough willen zien?
Ik merk enige frustratie in je post :P
Scherp :9

Anyhow, ga ik eerst nog maar eens naar de snowfields ....

[ Voor 3% gewijzigd door -SaveMe- op 04-06-2022 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ieder maakt natuurlijk een eigen keuze in hoe een game gespeeld wordt, maar ik zou je gunnen dat je wat meer de game speelt op je eigen manier in plaats van hoe het op internet staat.
Alles wat je op internet leest kun je namelijk zelf vinden in de game. De grootste geheimen staan gewoon in hints die je bij merchants kunt kopen bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-09 21:38
-SaveMe- schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 06:36:
Maar daarover,
spoiler:
Als ik de Eerdtree verbrand kom ik in Forum Azula uit voor end game. Maar volgens mij kan ik nog minimaal 3 areas doen voor dat: Snowfields, Haligtree en Moghwyn palace. Klopt dat? of kom je daar ook na het verbranden?

Kun je na de eindbaas nog weer verder of zit je dan gelijk in NG+ ?

Is het lighten van de forge point of no return, dwz hier een save backup maken mocht ik meerdere eindes in 1 playthrough willen zien?
spoiler:
klopt, Snowfields, Haligtree en Moghwyn palace kunnen nog na Farum Azula. en na de eindbaas kan je nog verder, je krijgt een prompt met de keuze of je direct NG+ in wil gaan of dat je nog wil blijven exploren, hierna kun je in roundtable hold bij de grote grace verder naar NG+

ondertussen heb ik meerdere runs gedaan (overigens nog steeds niet de
spoiler:
Frenzied Flame
ending gehaald maar ssssht daar praten we niet over). Eerste keer in een souls game dat ik een mage (Int mage met een rapier, ) heb gemaakt en persoonlijk vindt ik de hele game nu zo makkelijk dat het gewoon niet meer leuk is. ik ben dan ook wel een souls veteran maar Miyazaki had zeker wel gelijk (in mijn ogen) toen hij zei dat een mage build "easy mode" is.

[ Voor 21% gewijzigd door energydrank op 04-06-2022 12:14 ]

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@-SaveMe- de post hierboven geeft antwoord op je vraag betreffende laatste areas icm de eindbaas.

Betreffende het point of nu return:
spoiler:
als je na Fire Giant besluit om de boel in brand te zetten na het verslaan van de eindbaas in Farum Azula verdwijnt Leyndell in haar huidige vorm en wordt ze een 'nieuwe' stad gedrapeerd in een laag as. Alles wat je nog in Leyndell te doen hebt moet je dus doen vóórdat je besluit de boom in brand te steken

Als je alle 3 de trophy-eindes in één save wil halen maak je een backup van je save direct na het verslaan van de eindbaas. Dus nog niét interacten met summon signs of andere voorwerpen in de boss arena.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 04-06-2022 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27

[...]

[...]

Al lang gedaan, hij zou ondertussen bij de Lava Wurm in Mt. Gelmir moeten staan, maar helaas
Zit er geen stap tussen waar hij in Liurnia staat? Vlakbij Jarburg.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
TenTimes schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:53:
[...]

Zit er geen stap tussen waar hij in Liurnia staat? Vlakbij Jarburg.
Dat is al geweest als Alexander in Mount Gelnir is/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-09 21:38
Bossie schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:56:
[...]

Dat is al geweest als Alexander in Mount Gelnir is/
dat is dus exact het probleem wat @-SaveMe- heeft, overigens is de wiki nog ver van compleet (tenminste, de laatste keer dat ik heb gekeken, maar ik gebruik de wiki ook alleen om af en toe iets lore achtigs/een plaatje op te zoeken) dus @-SaveMe- ik zou even in jar burg gaan kijken

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
energydrank schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:59:
[...]

dat is dus exact het probleem wat @-SaveMe- heeft, overigens is de wiki nog ver van compleet (tenminste, de laatste keer dat ik heb gekeken, maar ik gebruik de wiki ook alleen om af en toe iets lore achtigs/een plaatje op te zoeken) dus @-SaveMe- ik zou even in jar burg gaan kijken
Ah idd, hij blijft bij Radahn staan |:(
Dan moet hij idd daar nog eerst ff buurten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Superkiwi schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 12:29:
@-SaveMe- de post hierboven geeft antwoord op je vraag betreffende laatste areas icm de eindbaas.

Betreffende het point of nu return:
spoiler:
als je na Fire Giant besluit om de boel in brand te zetten verdwijnt Leyndell in haar huidige vorm en wordt ze een 'nieuwe' stad gedrapeerd in een laag as. Alles wat je nog in Leyndell te doen hebt moet je dus doen vóórdat je besluit de boom in brand te steken

Als je alle 3 de trophy-eindes in één save wil halen maak je een backup van je save direct na het verslaan van de eindbaas. Dus nog niét interacten met summon signs of andere voorwerpen in de boss arena.
Volgens mij is dit niet zo hoor. Boom afgebrand en niks veranderd in Leyndell!

Denk dat dit pas gebeurt na farum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je hebt helemaal gelijk!
My bad :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb dus al in Jarburg gekeken net als Liurnia. Alexander zou voor mij nu in Mt. Gelmir moeten staan, maar hij blijft dus doodleuk in Radhans arena staan met dezelfde dialoog. Hebben blijkbaar heel veel mensen last van.

Maar ik ga gewoon de laatste gebieden verkennen, die quests geloof ik ondertussen wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
-SaveMe- schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 14:35:
Ik heb dus al in Jarburg gekeken net als Liurnia. Alexander zou voor mij nu in Mt. Gelmir moeten staan, maar hij blijft dus doodleuk in Radhans arena staan met dezelfde dialoog. Hebben blijkbaar heel veel mensen last van.

Maar ik ga gewoon de laatste gebieden verkennen, die quests geloof ik ondertussen wel ...
Het is niet jarburg, maar een stuk ten zuiden ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Bossie schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 17:56:
[...]

Het is niet jarburg, maar een stuk ten zuiden ervan.
I know. Heb echt alles gecheckt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Wat een toffe game zeg. Nu zo'n 20 uur er in zitten en net Godrick verslagen. Wat een pain in the ass was het. Met wat geluk toch kunnen verslaan, maar moest wel alle zeilen bij zetten haha.

GOTY voor mij. Misschien wel beste game ooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ziekste bazen al verslagen, maar sla echt geen pakje boter in die twee gargoyles in siofra aqueduct.... :')
Die dingen zijn immuun voor alle statuseffects, irritant....

[ Voor 22% gewijzigd door Hulleman op 05-06-2022 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waar sla je mee?
Met een slash wapen zoals een katana begin je niet heel veel tegen stenen vijanden.
Met een steekwapen of een knots doe je meer damage. Ik heb ze wel verslagen met een katana maar dan voornamelijk door gebruik te maken van de Bloody Slash in combinatie met de charged heavy attack.
En ik had mijn mimic en de npc summon mee.
spoiler:
de summon is de broer van D, die kun je op een balkon net buiten de boss area de armor set van D geven en dan is hij als summon beschikbaar

[YouTube: ELDEN RING™ twin Valiant Gargoyle bossfight]

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 05-06-2022 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Damn. Weer quest die niet werkt. Latenna’s, ik kan haar niet summonen. Dag ancient dragon somber smithing stone 👺

Any way, snowfields done. Palace nu. Ook al en portal naar de Haligtree gevonden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:28
Hoe kan je Varre's quest doen als je geen multiplayer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

-SaveMe- schreef op zondag 5 juni 2022 @ 23:08:
Damn. Weer quest die niet werkt. Latenna’s, ik kan haar niet summonen. Dag ancient dragon somber smithing stone 👺

Any way, snowfields done. Palace nu. Ook al en portal naar de Haligtree gevonden…
heb je in het begin wel de cave gedaan en verderop de grace met de wolf. waarbij je de summon krijgt?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

felder schreef op zondag 5 juni 2022 @ 23:20:
Hoe kan je Varre's quest doen als je geen multiplayer hebt?
je bedoelt je hebt geen ps+voor online?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie

Ik ben al een paar dagen bij Mogh, was teruggegaan naar de dungeon onder Lyendell en vervolgens daar twee avonden blijven hangen.

Baal wel een beetje dat ik bepaalde quests al te ver had gedaan waardoor ik deze playthrough dus geen dung-eater ashes/puppet meer kan krijgen, dat is dus zeker een dingetje voor ng+ :+ .

Morgen maar eens kijken hoe mogh gaat met shackles, mimic tear ook van +7 naar +10 dus dat gaat ook zeker helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
reaL_G schreef op zondag 5 juni 2022 @ 23:32:
[...]

je bedoelt je hebt geen ps+voor online?
Heb idd geen ps+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Voor 60 euro heb je een jaar lang ps+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• felder
Ton Hasselt schreef op zondag 5 juni 2022 @ 23:56:
[...]

Voor 60 euro heb je een jaar lang ps+
Weet ik, maar ik speel nooit online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

reaL_G schreef op zondag 5 juni 2022 @ 23:30:
[...]

heb je in het begin wel de cave gedaan en verderop de grace met de wolf. waarbij je de summon krijgt?
Yup. Summon zit in mijn inventory. Toen ik de snowfields binnen kwam hoorde ik haar ook praten…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ook al en portal naar de Haligtree gevonden…
Succes daar >:)
Afbeeldingslocatie: https://ubisoft-avatars.akamaized.net/b47beb9a-2ab3-4392-b17c-3e3d8be4da14/default_256_256.png
Damn. Weer quest die niet werkt. Latenna’s, ik kan haar niet summonen.
Van wat ik me herinner zit haar summon in de buurt van de Albinauric woman, dus ik zou in een straal van enkele meters om haar heen even rondlopen om te kijken of dat werkt.

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 06-06-2022 00:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dan is het antwoord heel simpel: niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Castle Morne helemaal uitgepluist, maar geen Edgar the commander, hoe kan ik hem dan die brief van Irina geven? 🤯

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Iets zegt me dat je een stukje hebt gemist.
Hij zit bovenop een torentje waar je komt via een trap (geen ladder) aan de buitenkant. Ik had hem de eerste keer ook niet gevonden maar als je hem eenmaal gevonden hebt denk je "hoe kan ik dit niet gezien hebben?" ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 06-06-2022 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Superkiwi schreef op maandag 6 juni 2022 @ 00:25:

Van wat ik me herinner zit haar summon in de buurt van de Albinauric woman, dus ik zou in een straal van enkele meters om haar heen even rondlopen om te kijken of dat werkt.
Ik heb een half uur lopen pixel n**ken, maar krijg geen prompt …

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*video start op het punt waar je haar zou moeten kunnen summonen

In de comments ook wat lui die haar niet kunnen oproepen, waar het precies aan ligt is giswerk.
Opties die je eventueel nog kunt proberen:
-even de game herstarten, kijken of dat helpt.
-nog een keertje op de plek kijken waar je haar en de wolf bent tegengekomen.
-haar handmatig summonen met je summon belletje.

Het zou zonde zijn als je haar niet kunt oproepen maar het einde van de wereld is het ook niet; er zijn nog meer dan genoeg Ancient stones te vinden ;)

[ Voor 176% gewijzigd door Superkiwi op 06-06-2022 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Heb sinds een paar uur de mimic ash, maar ik ben niet echt onder de indruk. Doet weinig damage en healt niet. Denk dat Luthel een betere ash is. Heb ze op hetzelfde lvl (+6 of 7).

Ik dacht dat mimic ash zichzelf kon healen, maar blijkbaar toch niet. Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Ton Hasselt schreef op maandag 6 juni 2022 @ 00:53:
Castle Morne helemaal uitgepluist, maar geen Edgar the commander, hoe kan ik hem dan die brief van Irina geven? 🤯
Bij mij zat ie er ook niet. Zit op een bankje op een torentje naar het schijnt…. Hier niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
-SaveMe- schreef op maandag 6 juni 2022 @ 02:13:
[...]

Ik heb een half uur lopen pixel n**ken, maar krijg geen prompt …
Ik lees dit op fextralife. Heb je Latenna gesproken of was ze al dood toen je haar de eerste keer vond?
Important Note: If players do not approach her before advancing too far, she will die and only her Spirit Ashes can be found. This makes it impossible to begin and complete her quest. A handful of players confirmed that she was dead after obtaining both halves of the Haligtree Secret Medallion. To prevent this, just make sure to grab her Ashes before progressing past the Grand Lift of Rold, to prevent disruption.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoe beter je build, hoe beter je mimic. Mijn mimic gooide er constant weapon arts (Bloody Slash) uit en daar was ie behoorlijk bedreven in. Er zijn maar weinig gevechten geweest waarbij mijn mimic het loodje legde. Bij sommige mini-bossfights heb ik zelfs op een afstandje staan kijken hoe mijn mimic de tegenstander in het pannetje hakte :P
Het klopt dat je mimic niet aan zelf-heal doet, dat zou nogal fraai zijn. Jij kunt jezelf en je mimic natuurlijk wel tegelijk healen met een incantation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Superkiwi schreef op maandag 6 juni 2022 @ 06:50:
Hoe beter je build, hoe beter je mimic. Mijn mimic gooide er constant weapon arts (Bloody Slash) uit en daar was ie behoorlijk bedreven in. Er zijn maar weinig gevechten geweest waarbij mijn mimic het loodje legde. Bij sommige mini-bossfights heb ik zelfs op een afstandje staan kijken hoe mijn mimic de tegenstander in het pannetje hakte :P
Het klopt dat je mimic niet aan zelf-heal doet, dat zou nogal fraai zijn. Jij kunt jezelf en je mimic natuurlijk wel tegelijk healen met een incantation.
Bloody slash gebruikt ie idd, maar de mimic legt heel vaak het loodje. Alleen een mini-boss slopen is er echt niet bij. Lees nu online ook dat de mimic behoorlijk generfd is qua damage en dat ie geen healing flasks meer gebruikt. Blijkbaar heeft ie dat dus wel gedaan…

Ah ja, het is nog steeds prima afleiding, maar vraag me af of Luthel geen betere ash is. Luthel is alleen duur qua fp. Zonder godricks great rune heb ik te weinig fp om em te summonen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 06-06-2022 07:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 6 juni 2022 @ 07:14:
[...]
Lees nu online ook dat de mimic behoorlijk generfd is qua damage (...)
Klopt, hij is iets generfd maar niet zoveel als men doet vermoeden ;)
Het is nog steeds een van de top notch summons.

Het grote voordeel van Luthel is zijn teleport ability waardoor hij door een hoop aanvallen niet geraakt wordt. Eveneens een erg goede summon d:)b
Wel duur qua fp inderdaad, maar daar heb je eventueel ook een cracked tear voor die je een seconde of 10 onbeperkte fp geeft.

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 06-06-2022 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Superkiwi schreef op maandag 6 juni 2022 @ 07:16:
[...]
Wel duur qua fp inderdaad, maar daar heb je eventueel ook een cracked tear voor die je een seconde of 10 onbeperkte fp geeft.
Ah, kijk! Eens kijken of ik die cracked tear heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hulleman schreef op maandag 6 juni 2022 @ 06:25:
[...]

Ik lees dit op fextralife. Heb je Latenna gesproken of was ze al dood toen je haar de eerste keer vond?

[...]
Heb haar gesproken, alles is goed gegaan. Ik heb de wiki ook gechecked. Maar ik laat de quests for wat ze zijn, ga me op het einde richten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Superkiwi schreef op maandag 6 juni 2022 @ 02:31:
In de comments ook wat lui die haar niet kunnen oproepen, waar het precies aan ligt is giswerk.
Opties die je eventueel nog kunt proberen:
-even de game herstarten, kijken of dat helpt.
-nog een keertje op de plek kijken waar je haar en de wolf bent tegengekomen.
-haar handmatig summonen met je summon belletje.
Echt allemaal geprobeerd. Ze is gewoon niet te summonen ... Van die Normal Acient dragon smithing stones heb ik er al 6, van de somber variant 2 tot nu toe ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Tiche is echt een baas qua summon, die kan ik echt aanbevelen. Heb de mimic nog nooit gebruikt, al heb ik die wel op +10

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Waar slapeloosheid niet goed voor is:

Eerst Mohg gesloopt, tweede poging.

Daarna naar Haligtree. Erg gave area, misschien wel de gaafste van de game. Wel propvol dodelijke enemies en grote hoogtes om van te pletter te vallen ...
Maar het ging me goed af, ging er redelijk vlot doorheen. Denk ook alles wel gevonden te hebben, waaronder enkele legendary items. De eerste baas ging in 1x keer plat, niks noemenswaardig over te zeggen eigenlijk.

Uiteindelijk bij Malenia aanbeland. Eerste keer ging ik dood, ik werd drie keer achter elkaar door zo'n flurry van haar geraakt. Tweede keer was ik er op voorbereid, eerste fase was ik zo door. Tweede fase ging ook vlot en dus in mijn tweede try Malenia down!

Wat nu, je hebt daar een bonfire, maar geen weg meer vooruit... Denk dat ik dus terug moet naar de forge en die moet gaan aansteken ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Oh, en een baas momentje: In Haligtree 412K verliezen en gewoon een heel stuk terugvechten om ze netjes weer op te pikken. Baas! :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekker bezig man!
Het beste is om nu inderdaad het vuurtje aan te steken, dan kom je weer in een ander gebied.
Eveneens succes daar, al zal je het niet echt nodig hebben gezien hoe makkelijk je door Haligtree bent gehuppeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
-SaveMe- schreef op maandag 6 juni 2022 @ 08:43:
Tiche is echt een baas qua summon, die kan ik echt aanbevelen. Heb de mimic nog nooit gebruikt, al heb ik die wel op +10
Die is nog duurder qua fp dan luthel. Past niet bij mn build nog. Ik pomp 90% in vigor en boost mn wapens met smithing stones. Merk dat dat veel meer opschiet qua damage en overleven dan te investeren in stats.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hulleman schreef op maandag 6 juni 2022 @ 12:01:
[...]

Die is nog duurder qua fp dan luthel. Past niet bij mn build nog. Ik pomp 90% in vigor en boost mn wapens met smithing stones. Merk dat dat veel meer opschiet qua damage en overleven dan te investeren in stats.
Als je de infinite FP Cerulean tear equipped in je wondrous flask kun je hem prima summonen. Hij is echt geweldig, doet veel damage, trekt veel aggro en beweegt snel waardoor hij ook lang overleeft ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Hulleman schreef op maandag 6 juni 2022 @ 06:18:
[...]

Bij mij zat ie er ook niet. Zit op een bankje op een torentje naar het schijnt…. Hier niet hoor.
Bij mij ook niet 😪

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 19:25
Gisteren een PlayStation 5 gekocht… paar rondjes gelopen bij de games en uiteindelijk Elden Ring maar meegenomen. Zelfs na 500+ uur op de pc gespeeld te hebben kon ik niet wat beters verzinnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

kever678 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:31:
Gisteren een PlayStation 5 gekocht… paar rondjes gelopen bij de games en uiteindelijk Elden Ring maar meegenomen. Zelfs na 500+ uur op de pc gespeeld te hebben kon ik niet wat beters verzinnen 8)7
Hmmmm, knap. Na 1 playthrough ben ik klaar. Met alle games zo. Ik vind het exploren het leukste en na 1 playthrough is er wat betreft geen verrassing meer aan. Met Er zit ik op 160 en ga denk ik richting het einde ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 19:25
-SaveMe- schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:37:
[...]

Hmmmm, knap. Na 1 playthrough ben ik klaar. Met alle games zo. Ik vind het exploren het leukste en na 1 playthrough is er wat betreft geen verrassing meer aan. Met Er zit ik op 160 en ga denk ik richting het einde ...
Ben er ook wel redelijk klaar mee maar zag geen game liggen waar ik overtuigd van was. Gelukkig wel PlayStation plus erbij, al aardig wat geïnstalleerd staan. (God of war _/-\o_ bijvoorbeeld)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
-SaveMe- schreef op maandag 6 juni 2022 @ 12:30:
[...]

Als je de infinite FP Cerulean tear equipped in je wondrous flask kun je hem prima summonen. Hij is echt geweldig, doet veel damage, trekt veel aggro en beweegt snel waardoor hij ook lang overleeft ...
Gevonden onderweg naar volcano manor (y) Daar inmiddels aangekomen. Lake rot grotendeels gedaan, op de eindbaas na (had teveel runes bij me, komt wel n x) en nog n zooi caves en catacombs. Productief dagje weer.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 06-06-2022 16:26 ]

Pagina: 1 ... 58 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten