Als je voor Leyndell alles redelijk uitgekamd hebt dan kom je wel met een hoger level dan 74 aan in Leyndell en daar hoef je niet voor te farmen. Het gaat dus ergens fout hier
Je zegt zelf al dat je regelmatig je runes kwijtraakt, ik denk dat dat één van de grootste oorzaken is dat je nu met level 74 (incl een flink aantal levels farmen) in Leyndell bezig bent. Hoe komt het dat je zo vaak doodgaat? Benader je de game teveel als een hack&slash, speel je te onvoorzichtig of level je niet zodra het kan?
De tip die ik wil meegeven is om toch die bosses waar je geen zin in hebt aan te pakken, bosses leveren namelijk behoorlijk wat runes op. Als het vervelende night time bosses zoals Deathbirds zijn zou ik ze lekker laten, die zijn veel te vervelend.
En als je denkt alles redelijk uitgekamd te hebben sta je, zeker als first timer, niet in 70 uur al in Leyndell.
Dus ik denk dat je toch meer gemist hebt dan je denkt. Heb je ook alle forten/kasteeltjes/caves en catacombes zoveel mogelijk gedaan?
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat je zonder Google niet wist wat je moet doen, terwijl de game je in het begin handige pop-up tutorials geeft voor wat betreft combat, guidance en dat soort dingen. Sterken nog, in het menu vind je een sectie met allerlei tutorials.
Je bent echt niet de enige hoor, er zijn er meer die té gewend zijn om vanaf de start aan hun handje meegenomen te worden waarbij alles op hun scherm aangwezen wordt door middel van pijlen, vraagtekentjes etc. Elden Ring werkt zo niet, het is een open wereld game waar jij zélf bepaalt wat je doet.
Het maakt echt niet uit wat je doet, uiteindelijk kom je toch wel waar je zijn moet. Ultieme vrijheid, heerlijk toch. Neem de tijd en ga verkennen. Laat Google en Youtube los en zie waar de game je brengt, dát is echte open wereld rpg gameplay.
[
Voor 28% gewijzigd door
Superkiwi op 16-05-2022 12:15
]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"