Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 08:22
Probeer de Bewitching Branches te krijgen of kopen. Maar alles wat wiki zegt schijnt bij mij niet te kloppen.

spoiler:
- Nomadic Merchant in Liurna of the Lakes. Zit er bij mij niet meer, dus waarschijnlijk doodgeslagen in roundtable kan ik ze niet kopen.

- zouden op een corps met vleermuizen te looten zijn in Weeping Peninsula. Ik heb overal gezocht maar ligt niks.

- en via craften maar dat cookbook heb ik niet.

Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door k1978 op 05-05-2022 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een Nomadic Merchant kan niet zomaar weg zijn. Of je kijkt niet op de juiste plek, of je hebt 'm vermoord en in dat geval heb je de bearing in bezit die je bij de twee verkoopdames in kunt leveren.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Superkiwi schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:52:
Een Nomadic Merchant kan niet zomaar weg zijn. Of je kijkt niet op de juiste plek, of je hebt 'm vermoord en in dat geval heb je de bearing in bezit die je bij de twee verkoopdames in kunt leveren.
Zei ik toch ook? Zat er niet meer dus waarschijnlijk vermoord maar niks te koop bij roundtable. Dus heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 06:59

reaL_G

G

k1978 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:24:
Probeer de Bewitching Branches te krijgen of kopen. Maar alles wat wiki zegt schijnt bij mij niet te kloppen.

spoiler:
- Nomadic Merchant in Liurna of the Lakes. Zit er bij mij niet meer, dus waarschijnlijk doodgeslagen in roundtable kan ik ze niet kopen.

- zouden op een corps met vleermuizen te looten zijn in Weeping Peninsula. Ik heb overal gezocht maar ligt niks.

- en via craften maar dat cookbook heb ik niet.

Iemand een idee?
cookbook krijg je van gideon
die mechant verkoopt maar beperkt aantal

[ Voor 3% gewijzigd door reaL_G op 05-05-2022 21:38 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
reaL_G schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:36:
[...]

cookbook krijg je van gideon
die mechant verkoopt maar beperkt aantal
Heb er nog nooit wat gekocht. Dus zou moeten kunnen dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazeker, maar de merchant was toch foetsie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Heb hem waarschijnlijk doodgeslagen maar ik kan ook niks bij roundtable kopen. Waar die dan ze waar aanbied. Terwijl ik er nog nooit 1 heb gekocht.

[ Voor 11% gewijzigd door k1978 op 05-05-2022 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En op de plek waar je de merchant hebt doodgeslagen ligt ook geen item wat je op kunt pakken? Wellicht even in de buurt zoeken, je weet niet waar het gevecht geëindigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 18:31

snmght

imho dan he

k1978 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:01:
Heb hem waarschijnlijk doodgeslagen maar ik kan ook niks bij roundtable kopen. Waar die dan ze waar aanbied. Terwijl ik er nog nooit 1 heb gekocht.
Heb je de optie 'offer bell bearing' in roundtable?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Superkiwi schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:08:
En op de plek waar je de merchant hebt doodgeslagen ligt ook geen item wat je op kunt pakken? Wellicht even in de buurt zoeken, je weet niet waar het gevecht geëindigd is.
Ja dat zou ook nog kunnen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
snmght schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:11:
[...]

Heb je de optie 'offer bell bearing' in roundtable?
Nee wel geprobeerd. Morgen maar is rustig verder op onderzoek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

k1978 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:50:
[...]

Heb er nog nooit wat gekocht. Dus zou moeten kunnen dan toch?
ben je al in mogwhyn palace geweest?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
reaL_G schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:10:
[...]

ben je al in mogwhyn palace geweest?
Uhh weet ik niet. Morgen ff kijken. Waarom dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar vind je het cookbook waar je het over had om die branches te craften ;)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 16:10

NoTimeRemains

I know

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CfDAIXVh0zqKySAPV3xfVFRWJf4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ic2j7YCGs5Rym26yHZe7O4H5.png?f=user_large

Eindelijk!

This is the Way.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-09 17:02
Voor alle beginners hier; hoe gaat het ermee?
Ik ben Weeping Peninsula aan het uitkuisen (de baas die je moet verslaan was lastig tot ik een zwaard ipv bijl gebruikte..) om me voor te bereiden op Margit. Ik heb hem even laten liggen om sterker te worden.
Voor de pro's hier; zijn die skeletten als Spirit Ashes de moeite? De wolven zijn mijn voorkeur momenteel maar het feit dat de skeletten in theorie altijd terug tot leven komen heeft zijn voordelen natuurlijk.

En ja, ik zit nog maar daar. Ik neem mijn tijd (in combi met gezin ed) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Derbiss schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:29:
Ik ben Weeping Peninsula aan het uitkuisen (de baas die je moet verslaan was lastig tot ik een zwaard ipv bijl gebruikte..) om me voor te bereiden op Margit. Ik heb hem even laten liggen om sterker te worden.
Voor de pro's hier; zijn die skeletten als Spirit Ashes de moeite? De wolven zijn mijn voorkeur momenteel maar het feit dat de skeletten in theorie altijd terug tot leven komen heeft zijn voordelen natuurlijk.

Heb niet echt veel ervaring met de Skeletten, echter gebruikte ik zelf voornamelijk Godrick Soldier Ashes toen ik op dat level was. Deze kunnen zowel ranged als close combat en voordeel is dat ze door hun schild best degelijk uithouden op veel bosses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zijn die skeletten als Spirit Ashes de moeite?
Op zich wel, om de reden die je zelf aangeeft.
Het nadeel is dat veel bosses het vaak niet bij één attack laten en ze de ondode skeletten met hun laatste sweep permanent uit kunnen schakelen.

Ik zou de ashes proberen die Markozv hierboven aangeeft, die zijn behoorlijk goed in de eerste gebieden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Ik vond zelf in het begin de Jellyfish wel handig, kan aardig wat aanvallen tanken en zorgt voor de nodige afleiding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 11:07

Ik ben ook wat later begonnen dan de meesten hier en heb 2 jonge kids waardoor de beschikbare speeltijd minimaal is. Ik heb een deel van Liurnia gehad en ben bijna klaar met de Academy. Alleen de laatste bossfight moet daar nog van gedaan worden. Ik gebruik momenteel de Lone Wolf Ashes (+4 zijn die volgens mij), anderen heb ik nog niet echt getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Superkiwi schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:43:
[...]

Op zich wel, om de reden die je zelf aangeeft.
Het nadeel is dat veel bosses het vaak niet bij één attack laten en ze de ondode skeletten met hun laatste sweep permanent uit kunnen schakelen.

Ik zou de ashes proberen die Markozv hierboven aangeeft, die zijn behoorlijk goed in de eerste gebieden.
Bedankt aan allen :) - zal die Godrics eens een kans geven.

Btw Superkiwi -> kan het zijn dat ik video's van je online ben tegengekomen inzake Elden Ring? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou best kunnen ja ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mede beginner hier. :)
Gisteren Margit na 1 keer falen neer gemept, en kan nu beginnen met Stormveil Castle. Er is iets te koop bij een merchant (Patches ofzo) om je te helpen bij Margit las ik maar dat heb ik niet gekocht. Ik gebruik de kwal momenteel maar moet even goed kijken wat de beste keus is. Hij plaatst volgens mij een dot en trekt wat aggro maar gaat wel snel neer. Toch ook maar eens Godrick Soldier Ashes proberen zoals @Markozv aangaf.
Welke build gebruik je en bevalt het? Ik heb een strength build en dual-wield 2 zwaarden. Er inspringen, beide wapens tegelijk in een hoofd planten en dan weg rollen is de aanpak. Bevalt mij zeer goed deze speelwijze. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2022 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Verwijderd schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:24:
[...]

Mede beginner hier. :)
Gisteren Margit na 1 keer falen neer gemept, en kan nu beginnen met Stormveil Castle. Er is iets te koop bij een merchant (Patches ofzo) om je te helpen bij Margit las ik maar dat heb ik niet gekocht. Ik gebruik de kwal momenteel maar moet even goed kijken wat de beste keus is. Hij plaatst volgens mij een dot en trekt wat aggro maar gaat wel snel neer. Toch ook maar eens Godrick Soldier Ashes proberen zoals @Markozv aangaf.
Welke build gebruik je en bevalt het? Ik heb een strength build en dual-wield 2 zwaarden. Er inspringen, beide wapens tegelijk in een hoofd planten en dan weg rollen is de aanpak. Bevalt mij zeer goed deze speelwijze. :9
1 keer Margit neer? Dat noem ik geen beginner ;). Ja dat kost 5k runes dacht ik.. die kan ik beter gebruiken. Imo is de rotten stray nog beter maar ik krijg hem nooit zover dat de bleed toeslaat.

Ik heb ewa spijt van mijn build. Wou eens strength all te way gaan maar nu ben ik weer meer aan het zoeken wat mij goed ligt. Ik hou wel van de battle axe maar heb al geleerd ook een zwaard klaar te houden 'just in case'. Jouw speelwijze klinkt goed maar ik ben er iets te traag voor vrees ik. Ik ben nog teveel het type dat met schild/zwaard speelt (hoewel ik dringend 2handig moet gaan spelen).

[ Voor 3% gewijzigd door Derbiss op 06-05-2022 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derbiss schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:38:
[...]

1 keer Margit neer? Dat noem ik geen beginner ;). Ja dat kost 5k runes dacht ik.. die kan ik beter gebruiken. Imo is de rotten stray nog beter maar ik krijg hem nooit zover dat de bleed toeslaat.

Ik heb ewa spijt van mijn build. Wou eens strength all te way gaan maar nu ben ik weer meer aan het zoeken wat mij goed ligt. Ik hou wel van de battle axe maar heb al geleerd ook een zwaard klaar te houden 'just in case'. Jouw speelwijze klinkt goed maar ik ben er iets te traag voor vrees ik. Ik ben nog teveel het type dat met schild/zwaard speelt (hoewel ik dringend 2handig moet gaan spelen).
Na 1 keer falen ja. :) Ik ben wel rond level 33 dus misschien overleveled.
Dual-wield/powerstance voelt niet snel aan imo want je gebruikt vooral L1 om ze beide tegelijk te gebruiken na het springen en dan eventueel nog een klap en dan weer ruimte maken. Maar ik ben ook maar beginner dus als ik onzin praat hoor ik het graag haha. Kan het je aanraden om te proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Verwijderd schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:55:
[...]

Na 1 keer falen ja. :) Ik ben wel rond level 33 dus misschien overleveled.
Dual-wield/powerstance voelt niet snel aan imo want je gebruikt vooral L1 om ze beide tegelijk te gebruiken na het springen en dan eventueel nog een klap en dan weer ruimte maken. Maar ik ben ook maar beginner dus als ik onzin praat hoor ik het graag haha. Kan het je aanraden om te proberen. :)
Er valt zoveel te proberen en te doen.. soms teveel :).
Een halberd (die golden bv van in het begin) is ook een interessante optie; kwestie van afstand te houden mja.. die zal minder snel toeslaan.
Ach; git gut word je enkel door te oefenen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
Heeft er iemand op de pc een Scavanger's Curved Sword over voor mij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gelukkig heb ik een cave en een catacomb in de snowfields gemist, dat betekent dat ik even vertrek uit de Haligtree! Woohoo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Markozv schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:04:
Heeft er iemand op de pc een Scavanger's Curved Sword over voor mij?
Die kan je simpel oppikken in begin van de game zonder een boss te hoeven verslaan.
toch?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
reaL_G schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:30:
[...]

Die kan je simpel oppikken in begin van de game zonder een boss te hoeven verslaan.
toch?
klopt maar maar voor 2 / 3 moet ik ng+ / ng++ doen en dat wil ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markozv schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:36:
[...]

klopt maar maar voor 2 / 3 moet ik ng+ / ng++ doen en dat wil ik niet
Check anders even op Discord, daar is een hele Trading Community. Sub Sectie Elden Ring:

https://discord.gg/demonssouls

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Full grown Fallingstar Beast 2de poging neer. Hoe ik hier nu weer beland ben 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!
k1978 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:18:
Full grown Fallingstar Beast 2de poging neer. Hoe ik hier nu weer beland ben 😂
Die ene bovenop de berg?
Netjes! Die beesten zijn echt een pain in de butt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
Superkiwi schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:28:
[...]

Die ene bovenop de berg?
Netjes! Die beesten zijn echt een pain in de butt.
Ja klopt dat was hem. Eerste keer kansloos. Maar toen beetje geluk zat die ff ergens vast en had ik hem net 😉👍

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:15
Damn... ik ben nu toch wel overtuigd hoor. Wat een game is dit O+

Ik voel me absoluut nog een FS noob, maar zojuist na een kleine 50 uur spelen heb ik Radahn down. Super cool gevecht, maar ook alle content in between is erg lekker. Het gevoel van exploration en nieuwe dingen ontdekken is echt tof en verslavend. Ik zou willen dat ik iets meer tijd had om dit spel te spelen, maar na werktijd en de kinderen op bed is het prima vermaak :)

Als ik zo nu en dan vast loop dan zoek ik op internet wel ff kort op waar ik heen zou kunnen gaan als "boost", maar het valt me alles mee hoe vaak ik dat moet doen. Het is heerlijk om in de verte een POI te zien, er heen te gaan en weer nieuwe toffe dingen te ontdekken. Of een snelle dood, maar dan kom ik er later weer terug :+

Ik denk dat ik met Radahn op lvl 70 misschien wel een tikkie overpowered was, maar ach... mag de pret niet drukken. Op naar het volgende avontuur in deze geweldige game :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Na de eerste baas in de Haligtree lijkt het toch nog een leuke legacy dungeon te worden, maar schijn bedriegt.
"Laten we wat ex-minibosses samen met scarlet rot, magic spam en misschien wat poison in groepjes bij elkaar zetten, dat is leuk als game content"
Het plezier ontgaat me hier erg rap, wat een :X gebied...

Maar goed, we zijn inmiddels weer een stuk verder en de volgende boss lijkt aan de beurt.
Voordeel is wel dat de runes met bosjes tegelijk binnenkomen.

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2022 03:07 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Gisteren heeft Dark Siegmeyer een prima run gehad! Godskin Duo, twee lesser draken in Farum, Maliketh, Gideon en Hoarah Loux zijn niet meer.

Radagon ging ook twee keer zonder problemen neer. Elden Beast nog niet.

Om maar aan te geven, deze wapens zijn echt fijn! Ook die ellendige mobs met curved sword in Farum gaan makkelijk neer. Eerste jump attack staggert ze en ik hoef niet eens te critten om ze met klap 2 weg te vagen. :)

[ Voor 33% gewijzigd door snmght op 07-05-2022 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
Greatsword schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:53:
[...]

Check anders even op Discord, daar is een hele Trading Community. Sub Sectie Elden Ring:

https://discord.gg/demonssouls
Helaas is het hier zo goed als alleen maar PS5 en Xbox trading, zal morgen avond nog wel keer kijken anders moet ik toch echt NG+ gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:26
Markozv schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 13:32:
[...]

Helaas is het hier zo goed als alleen maar PS5 en Xbox trading, zal morgen avond nog wel keer kijken anders moet ik toch echt NG+ gaan doen
Wat heb je nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
Ik ben op zoek naar een scavangers curved sword

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Markozv schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 13:44:
[...]

Ik ben op zoek naar een scavangers curved sword
Ik zal een keer kijken of ik die heb en dan wil ik hem wel voor je droppen.

Je speels op pc neem ik aan?
Ik stuur je wel een dm wanneer ik weet of ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
Loei123 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 13:59:
[...]

Ik zal een keer kijken of ik die heb en dan wil ik hem wel voor je droppen.

Je speels op pc neem ik aan?
Ik stuur je wel een dm wanneer ik weet of ik hem heb.
Ik speel inderdaad op de pc, als je zelf opzoek bent naar iets laat maar weten misschien dat ik het nog heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Markozv schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 14:51:
[...]

Ik speel inderdaad op de pc, als je zelf opzoek bent naar iets laat maar weten misschien dat ik het nog heb
Een tweede golden Halberd lijkt me wel wat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
Loei123 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 14:53:
[...]

Een tweede golden Halberd lijkt me wel wat. :+
Als het goed is heb ik die nog, dan krijg je die uiteraard😉, laat maar weten in pm als je hem hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:34
Zit momenteel redelijk vast bij Radagon Radahn, misschien maar eerst eens een paar zijstappen nemen.

Vanmiddag ook een aantal coop pogingen gedaan, maar het in merendeel van de potjes waarin ik tegevoegd werd de host door de eerste pijlen in het begin meteen gepakt.

In geen enkel coop potje fase 2 gehaald, dat gaat solo toch beter.

Iemand nog tips?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
Bossie schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 17:22:
Zit momenteel redelijk vast bij Radagon, misschien maar eerst eens een paar zijstappen nemen.

Vanmiddag ook een aantal coop pogingen gedaan, maar het in merendeel van de potjes waarin ik tegevoegd werd de host door de eerste pijlen in het begin meteen gepakt.

In geen enkel coop potje fase 2 gehaald, dat gaat solo toch beter.

Iemand nog tips?
Nadeel van coöp is dat de health ook omhoog gaat.
Als gaat om tips ben niet te gretig, plan je aanvallen goed, het is niet voor niets de laatste boss

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kan ik er niet voor kiezen om
spoiler:
de Haligtree in de fik te zetten in plaats van de grote boom? Die gele boom heeft mij helemaal niets misdaan, staat daar een beetje mooi te zijn en zorgt eigenlijk alleen voor erg fraaie sfeerplaatjes. De Haligtree daarentegen, die mag van mij langzaam doodverbranden en daarna geblust worden met wasbenzine

Gelukkig zijn we daar bijna klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Markozv schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 17:25:
[...]

Nadeel van coöp is dat de health ook omhoog gaat.
Als gaat om tips ben niet te gretig, plan je aanvallen goed, het is niet voor niets de laatste boss
hebben we het over dezelfde?
Het is voor de 3 or 4e (redmane castle).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedoel je niet Radahn? Die zit in Redmane Castle.
Bossie schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 17:22:
Zit momenteel redelijk vast bij Radagon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Superkiwi schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 17:32:
Bedoel je niet Radahn? Die zit in Redmane Castle.

[...]
Yep, aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
ah kijk ja dat is een andere😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Tsk, een keer rotten breath in het begin en dan een paar minuten afstand houden tot het klaar is.
Zou haast denken dat het een bug is

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De questline van Millicent klaar.
Droevig hoor ;(

Dat beest uiteindelijk maar gecheesed met pijl en boog vanaf de tak, ik ben ook gekke Henkie niet :+

[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2022 21:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21:56
Ik wou eigenlijk toch stiekem dat de game een soort "quest log" had want het is op een gegeven moment best veel bijhouden hoe ver je in iedere questline bent. Of tenminste een character notebook zodat je eerdere dialogen of opdrachten per character kunt bijhouden ipv. een questline a la ubishit games.

Het is veel te makkelijk om in dit spel in een rabbit-hole te verdwalen en dan nooit de storyline te doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 01:43
Ik heb een break gehad van meer dan een maand ivm een verbouwing en weet nu mijn God niet meer wat te doen. Ik heb er nu zo een 45 uur inzitten, dus overnieuw beginnen is ook weer zo wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-09 12:08
TrafalgarLaw schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:17:
Ik wou eigenlijk toch stiekem dat de game een soort "quest log" had want het is op een gegeven moment best veel bijhouden hoe ver je in iedere questline bent. Of tenminste een character notebook zodat je eerdere dialogen of opdrachten per character kunt bijhouden ipv. een questline a la ubishit games.

Het is veel te makkelijk om in dit spel in een rabbit-hole te verdwalen en dan nooit de storyline te doen haha
persoonlijk denk ik dat dit een heel goed idee is, maar dat het ook een idee moet bljven, ja het zou handig zijn maar voor mij persoonlijk zou het heel wat immersion weghalen.

er zit een storyline in de game naast "mep alles dood"? nooit op gelet :+

ondertussen in NG+2 aangekomen met mijn strength build om de laatste achievement ending te gaan doen en dan is de game (volgens steam) 100% uitgespeeld. denk dat volgende run een pure dex build gaat worden en dan alles PVP ready maken

[ Voor 5% gewijzigd door energydrank op 07-05-2022 21:43 ]

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Alle legendary ashes binnen :)
Voor de laatste (Black Knife Tiche) moest ik nog een evergaol doen. Dit was de lastigste evergaol van allemaal denk ik, zelfs met mijn level 167 kreeg ik harde klapjes en onverwachte backstabs :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Superkiwi schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:51:
Alle legendary ashes binnen :)
Voor de laatste (Black Knife Tiche) moest ik nog een evergaol doen. Dit was de lastigste evergaol van allemaal denk ik, zelfs met mijn level 167 kreeg ik harde klapjes en onverwachte backstabs :P
Is wel een erg fijne om er bij te hebben, de moeite waard om te levelen imho. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik kwam erachter dat ik de 'rot' draak in Caelid nog open had staan. Dat werd uiteindelijk een futiliteit _O-
[YouTube: ELDEN RING™ Decaying Ekzykes at lvl170]

Een ander verhaal werd het met Alecto, dat leek meer op een wedstrijdje atletiek :+
[YouTube: ELDEN RING™ Alecto, Black Knife Ringleader bossfight]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

Ik heb eindelijk Liurnia afgerond, althans voorzover dat nu kan. Nog een Ever goal niet gedaan. Ranni's questline gestart. In Ainsel river geweest, alles gevonden, mini boss en boss allemaal in one go gedaan (no death's in de hele area). Me een dik half uur rot lopen zoeken hoe ik dat Noordelijke gedeelte in kon komen. Uiteindelijk maar opgezocht en erachter gekomen dat dat pas later kan... |:( Overigens wel gaaf zo'n gebeid helemaal zelf uit te pluizen!

Heb mijn Int op 60 (zonder Godrick's Great rune). Nu eerst punten in Vigor en Mind pompen en daarna wat in Faith (die staat nog op 6 :X ). Gebruik nog steeds de meteorite staff, maar ga nu de Carian Regal Scepter levellen. Die heeft ook somber smithing stones nodig, net als mijn meteorotic blade. Die laatste zit nog steeds op + 5 omdat ik nog nooit een [6] variant ben tegen gekomen.

Zo zijn de door mij gebruikt ashes ook nog maar +4, omdat ik de plantjes [5] en hoger nog niet heb gezien.

Wat is een (de beste) Spirit Ashed voor mid to end game voor een mage? Eentje die kan aggroen en tanken?

Twee avonden niet gespeeld, vanavond maar weer eens een poging wagen.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
Meeste Evergaols heb ik ook voor het einde bewaard, met het idee dat ik iets leuks ga proberen als een challenge en dat op YouTube zet. Maar geen tijd meer voor gehad behalve 1 boss die ik uitsluitend parryde. Volgens mij mis je niet veel als je die Gaols niet doet, behalve paar wapens of incantations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

TrafalgarLaw schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:47:
Meeste Evergaols heb ik ook voor het einde bewaard, met het idee dat ik iets leuks ga proberen als een challenge en dat op YouTube zet. Maar geen tijd meer voor gehad behalve 1 boss die ik uitsluitend parryde. Volgens mij mis je niet veel als je die Gaols niet doet, behalve paar wapens of incantations.
Meeste lastige is dat je je Spirit Ashes niet mag gebruiken. Er is er een met een Knight waar ik met Magic niks uithaal. Sowieso knights in de game, die blocken alles met het grote shield, ik hoot graag hoe ik daar als magic user korte metten mee maken. Nu moet ik altijd terug grijpen op melee :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
-SaveMe- schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:50:
[...]

Meeste lastige is dat je je Spirit Ashes niet mag gebruiken. Er is er een met een Knight waar ik met Magic niks uithaal. Sowieso knights in de game, die blocken alles met het grote shield, ik hoot graag hoe ik daar als magic user korte metten mee maken. Nu moet ik altijd terug grijpen op melee :|
Misschien een shameless plug maar dit is dan één van de eerste Evergoals die ik gedaan heb als (pure) mage. Niet veel te spoilen tbh. Uitsluitend parry.
YouTube: ELDEN RING Crucible Knight Parry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik wil dus niet melee/parryen, maar met ranged magic ze omleggen. Dat moet toch op een of andere manier kunnen? Als ik mijn shield ophoud tegen magic enemies wordt ik vanzelf gestaggerd op een gegeven moment....

Wel knap gespeeld!

[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 08-05-2022 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 14:48

D4NG3R

kiwi

:)

-SaveMe- schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:55:
Als ik mijn shield ophoud tegen magic enemies wordt ik vanzelf gestaggerd op een gegeven moment....
Gravity en night sorceries gebruiken, sowieso heb je een heel repetoire aan moves om te dealen met vijanden, inclusief magic based melee. Als je het echt puur en alleen op ranged magic wil houden kom je met bovenstaande relatief goed om shields heen. Ambush shard valt bijvoorbeeld van achteren aan, en rock sling doet belachelijk veel stagger damage.

Je domweg enkel focussen op bijvoorbeeld melee heeft ook niet altijd evenveel zin wanneer je moet dealen met archers of vliegende vijanden. Buiten het feit om dat je dichtbij moet komen, en daarmee dus ook weer een bepaald risico neemt.

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 08-05-2022 18:12 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-09 12:08
D4NG3R schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:09:
[...]
Je domweg enkel focussen op bijvoorbeeld melee heeft ook niet altijd evenveel zin wanneer je moet dealen met archers of vliegende vijanden. Buiten het feit om dat je dichtbij moet komen, en daarmee dus ook weer een bepaald risico neemt.
Git Gud zeggen ze dan in de soulsborne community :+

NG+2 gestart gisteravond,
spoiler:
Margit, Godrick, Renala en Radahn zijn echt super makkelijk in NG+ alleen na Leyndel wordt het weer een beetje lastiger met een level 150 Strength Build

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

D4NG3R schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:09:
[...]

Gravity en night sorceries gebruiken, sowieso heb je een heel repetoire aan moves om te dealen met vijanden, inclusief magic based melee. Als je het echt puur en alleen op ranged magic wil houden kom je met bovenstaande relatief goed om shields heen. Ambush shard valt bijvoorbeeld van achteren aan, en rock sling doet belachelijk veel stagger damage.
Ik gebruik dus rock sling als mijn main spell. Die doet Physical Damage en staggert inderdaad veel enemies. MAAR, die knights met grote shields dus niet, ik kan er rock sling tegenaan blijven gooien en het maakt niks uit ... :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

-SaveMe- schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:09:
[...]

Ik gebruik dus rock sling als mijn main spell. Die doet Physical Damage en staggert inderdaad veel enemies. MAAR, die knights met grote shields dus niet, ik kan er rock sling tegenaan blijven gooien en het maakt niks uit ... :?
Die grote knights zal je anders moeten gaan aanpakken dan simpelweg van afstand spells spammen, ze dwingen je dichterbij te spelen. ;)

Je kan natuurlijk met je hoofd tegen de muur aan blijven bonken, er komt vanzelf wel een gat in, maar je krijgt waarschijnlijk ook hoofdpijn. Mix en match je speelstijl daar waar nodig, of accepteer dat sommige gebieden/vijanden gewoon heel erg irritant al dan niet ronduit moeilijk gaan worden als je dat echt niet wil.

* D4NG3R is bezig met een SL1 playthrough, dus snapt de pijn. :9

[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 08-05-2022 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:23:
Wat is een (de beste) Spirit Ashed voor mid to end game voor een mage? Eentje die kan aggroen en tanken?
Luthel, Kristoff, Engvall, dat soort types.
Zware lui met redelijk zware armor en goede wapens, die houden wel van een robbertje vechten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

-SaveMe- schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:50:
[...]

carian retailiation ash op schild zetten,
wraith bell gebruiken dan gelijk skill gebruiken en dan heb je 3x carian retal.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:29:
[...]
* D4NG3R is bezig met een SL1 playthrough, dus snapt de pijn. :9
:D
Mocht je toevallig een keer aan het streamen gaan: geef maar een heads-up, ik vind het wel leuk om zo nu en dan eens met Tweakers mee te kijken.
Zelfde geldt voor @-SaveMe- ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goed dat jullie het er over hebben trouwens, volgens mij heb ik nog een marker op de Crucible Knight evergaol liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Superkiwi schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:46:
[...]

:D
Mocht je toevallig een keer aan het streamen gaan: geef maar een heads-up, ik vind het wel leuk om zo nu en dan eens met Tweakers mee te kijken.
Zelfde geldt voor @-SaveMe- ;)
Streamen doe ik niet aan, ja hooguit in Discord voor wat maten die zich vervelen en me constant ge-1-shot willen zien worden. :')

Zo heel spannend is het overigens ook niet om aan te zien, er worden veel poison arrows geschoten en rondjes gerend.

Over die run gesproken; Mijn hoofd damage output op bosses is een combinatie van poison (arrows/mist) en 2 bleed spears. Gisteravond Nokron in gegaan en de mimic tear gehaald om eens te kijken of dat nog wat ging toevoegen. Het antwoord is ja; zelfs op SL1 zonder upgrades is dat ding echt belachelijk. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 09-05-2022 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

D4NG3R schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:29:
[...]

Die grote knights zal je anders moeten gaan aanpakken dan simpelweg van afstand spells spammen, ze dwingen je dichterbij te spelen. ;)
Die doe ik nu dus melee, maar een puur mage zou daar toch ook iets tegen moeten kunnen beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Superkiwi schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:57:
[...]

Luthel, Kristoff, Engvall, dat soort types.
Zware lui met redelijk zware armor en goede wapens, die houden wel van een robbertje vechten ;)
Luthel gebruik ik nu, maar die verliest nogal vaak de aggro vanwege zijn gejump ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

reaL_G schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:27:
[...]

carian retailiation ash op schild zetten,
wraith bell gebruiken dan gelijk skill gebruiken en dan heb je 3x carian retal.
Zal ik eens naar kijken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

-SaveMe- schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:55:
[...]

Die doe ik nu dus melee, maar een puur mage zou daar toch ook iets tegen moeten kunnen beginnen
Tuurlijk kan je als puur mage daar genoeg tegen beginnen, maar je had het eerder over dat je alleen maar op afstand spells zat te slingeren. Er zijn meerdere magische melee aanvallen, denk aan carian slicer of gavel of haima. Een aantal andere spells casten van bovenaf of van achteren, soms met een delay waar je gebruik van kan maken. Op die manier kan je vijanden met een (bijna) ondoordringbaar schild alsnog neer krijgen. :)

En natuurlijk is er de eerder genoemde Carian Retaliation exploit op shields.

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 09-05-2022 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Die Haima bom gebruik ik inderdaad ook wel eens, nog niet aan gedacht om die op die knights te proberen!
Zal ook die magische swords eens proberen.

Gisteren Siofra river gedaan, twee bosses er gekilled. Bijna alles wel gedaan, maar er is in het west midden nog eenstuk waar ik niet kan komen, komt dat later ook zeker met een questline? En er is nog een invisible bridge die ik ook over kan ...

Daarna maar naar Caelid denk ik. Volgens mij gaat Ranni's questline daar ook verder, die wil ik graag doen zodat ik naar de gebieden kan waar ik nog niet bij kon (South Liurnia, Noordelijk deel Ainsel river, stuk in Siofra ook denk ik)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:56:
[...]

Luthel gebruik ik nu, maar die verliest nogal vaak de aggro vanwege zijn gejump ...
Houdt 'r wel langer levend, die mini teleports. Zolang je zelf te veel verstoppertje speelt, lijkt ze het aardig te doen. Bij Magma Wyrm Makar was ze wel wat loos toen ik probeerde me achter het grote rotsblok te verschuilen. Kwam ze gezellig naast me staan ipv lekker aggro'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Bundin schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:33:
[...]

Houdt 'r wel langer levend, die mini teleports. Zolang je zelf te veel verstoppertje speelt, lijkt ze het aardig te doen. Bij Magma Wyrm Makar was ze wel wat loos toen ik probeerde me achter het grote rotsblok te verschuilen. Kwam ze gezellig naast me staan ipv lekker aggro'en.
Lol :9

Is het een zij trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:02:
[...]
Is het een zij trouwens?
Jazeker.
https://eldenring.wiki.fextralife.com/Lhutel+the+Headless
Ik wist het ook niet :D

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 09-05-2022 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ooops, zal haar mijn verontschuldigingen aanbieden :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TH41hkWptc-9W5M83V1b3PcJFX8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dD106VeICk029ivHAJoovqXU.jpg?f=fotoalbum_large

Het gebied in de cirkel, kun je daar later pas bij? of kom ik daar via een teleport ofzo als ik de invisble bridge in het oosten overga?

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 09-05-2022 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

-SaveMe- schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:09:
Het gebied in de cirkel, kun je daar later pas bij? of kom ik daar via een teleport ofzo als ik de invisble bridge in het oosten overga?
spoiler:
Ga General Radahn eens lastigvallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

D4NG3R schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:17:
[...]

spoiler:
Ga General Radahn eens lastigvallen. ;)
Ja, dat moet voor Ranni's questline, die zit in Caelid toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yes, in Redmane Castle.
Succes >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 09-05-2022 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ga ik maar eens beginnen met heel Caelid uit te pluizen, zal vast nog ff duren voordat ik die meneer aan zijn tand kan trekken :)

Vanavond alleen niet, tijd voor een awesome board game!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Succes, geen idee wat je (skill) levels momenteel zijn, maar mogelijk ga je het hard nodig hebben. :D

Oprecht een van m'n favo boss battles ooit. :)

Lees deze niet voordat je hem zelf een keer geprobeerd hebt:
spoiler:
Hoe phase 2 begint is gewoon 10/10 met de muziek en alles. _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 09-05-2022 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_G
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
D4NG3R schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:01:
Succes, geen idee wat je (skill) levels momenteel zijn, maar mogelijk ga je het hard nodig hebben. :D

Oprecht een van m'n favo boss battles ooit. :)
Of niet, had hem down op mijn eerste echte try. 1e keer kijken wat er gebeurt en 2e was hij neer. Eigenlijk voordat ik het goed en wel doorhad. Was dit het?

Merk dat sowieso enorm, de ene baas blaas je zo weg en dan even later moet je een npc invaden en die krijg ik niet neer.

Eerste playthrough is met een caster, ik denk als ik dadelijk start met een melee build dat het misschien andersom zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tim_G schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:17:
[...]

Of niet, had hem down op mijn eerste echte try. 1e keer kijken wat er gebeurt en 2e was hij neer. Eigenlijk voordat ik het goed en wel doorhad. Was dit het?

Merk dat sowieso enorm, de ene baas blaas je zo weg en dan even later moet je een npc invaden en die krijg ik niet neer.

Eerste playthrough is met een caster, ik denk als ik dadelijk start met een melee build dat het misschien andersom zal zijn.
Wanneer heb je hem verslagen, en op welk level zat je toen ongeveer? Radahn was op launch aanzienlijk moeilijker dan dat die nu is, en was tussen patch 1.03 en 1.04 aanzienlijk makkelijker dan dat die nu is. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Stop eens met mij bang maken, schijt toch al zo van die Bosses ... :X :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Tim_G schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:17:
[...]

Als magic user? Dat geeft de mens moed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

-SaveMe- schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:21:
Stop eens met mij bang maken, schijt toch al zo van die Bosses ... :X :9
Geen idee hoe dat overigens gaat met magic, maar in z'n face staan met melee is een aardige ervaring. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

D4NG3R schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:26:
[...]

Geen idee hoe dat overigens gaat met magic, maar in z'n face staan met melee is een aardige ervaring. :Y
Ik geef Luthel de opportunity van face to face en dan gooi ik wel wat spul erop :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
-SaveMe- schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:55:
[...]

Ik speel vrijwel hetzelfde als pure ranged mage.

Ambush shard werkt redelijk voor schild vijanden maar die heeft belabberde tracking dus mist vaak. Ik heb zelf gemerkt dat magic glintblade betere tracking heeft. Vergeet alleen niet te strafen na casten anders heb je er geen voordeel van.

Wat heb je trouwens in je rechterhand? Ikzelf heb de moonveil katana en met de weapon art kun je makkelijker gebruik maken van de opening voor hij aanvalt en toch op tijd wegrollen.

En anders werkt het ook goed om een aanval uit te lokken en dan snel een glintstone spell (pebble, comet of whatever) afschieten tijdens de recovery van de vijand. Rock sling is veel te traag met casten om hier voor te werken. Hetzelfde voor de haima bom spell die hij overigens gewoon kan blocken.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

-SaveMe- schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:27:
[...]

Ik geef Luthel de opportunity van face to face en dan gooi ik wel wat spul erop :9
Volgens mij is Rock Sling heel sterk tegen hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:27:
[...]
Laat maar weten hoe dat afloopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

TenTimes schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:55:
[...]
Wat heb je trouwens in je rechterhand? Ikzelf heb de moonveil katana en met de weapon art kun je makkelijker gebruik maken van de opening voor hij aanvalt en toch op tijd wegrollen.
ik heb mijn staff in mij rechterhand. Die wissel ik naar meteortic blade indien nodig. Linkerhand shield of tweede staff voor passive bonus. Vind ik het fijn spelen. Kan Ik shield up houden en casten ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Superkiwi schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:28:
[...]

Laat maar weten hoe dat afloopt :+
Count on it :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

SD5k schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:26:
[...]

Volgens mij is Rock Sling heel sterk tegen hem.
Wat ook tof is met Rock Sling is die artifact equippen die je ranged afstand vergroot. Dat werkt dus erg goed met rock sling en kun je echt van een bizarre afstand casten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
energydrank schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:34:
[...]

Git Gud zeggen ze dan in de soulsborne community :+

NG+2 gestart gisteravond,
spoiler:
Margit, Godrick, Renala en Radahn zijn echt super makkelijk in NG+ alleen na Leyndel wordt het weer een beetje lastiger met een level 150 Strength Build
Wat voor wapens gebruik je met je strength build aangezien ik dadelijk een setje 1-10 somber smithing stones bijelkaar heb?

Heb nu ook nog een beetje faith ivm huidig wapen (golden halberd), maar starscourge greatsword, earth tree colossal weapon etc lijken me ook goede opties om te maxen ipv goldem halberd.

De game geeft zoveel opties, dat het haast jammer is om vrijwel alles met een wapen te doen.

Pagina: 1 ... 52 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten