Ik had hem bijna (tweede fase), maar het blijft erg lastig. Ik ga eens met moonveil proberen.
Ook de rare/high tier ones (somber 1, 2, etc), om je wapens naar de hoogste levels te brengen. En hoe zit het met de plants die je nodig hebt voor het upgraden van ashes, zijn die later ook nog te koop. Heb de indruk dat die vrij beperkt in dungeons te vinden zijn ?Greatsword schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:54:
[...]
Gewoon lekker je ding doen, je kan altijd nog respeccen. Upgrade materials ook geen issue, die kan je straks gewoon kopen als je de “Bells” hebt.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ja, in principe kan je alles kopen tot aan het één na laatste level.-SaveMe- schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:49:
[...]
Ook de rare/high tier ones (somber 1, 2, etc), om je wapens naar de hoogste levels te brengen. En hoe zit het met de plants die je nodig hebt voor het upgraden van ashes, zijn die later ook nog te koop. Heb de indruk dat die vrij beperkt in dungeons te vinden zijn ?
Zo’n heel groot verschil is dat allemaal niet dus gewoon de upgrade materials voor +10, +25 en de +10 spirit even bewaren maar die vind je doorgaans toch pas end game.
[ Voor 15% gewijzigd door Greatsword op 26-04-2022 17:53 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ok, top. Dus ook die plantjes voor de ashes?Greatsword schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:51:
[...]
Ja, in principe kan je alles kopen tot aan het één na laatste level.
En wat betreft die bells, die krijg je toch als je merchants killed, om ze dan bij die twins in te leveren? Ik heb besloten geen merchants te killen. Maar dan kan ik toch altijd naar die merchants travellen ? en dan stuff kopen?
Heb trouwens wel iets raars met Sorceress Sellen. Die vind je in de waypoint ruins, en daar is ze nog steeds. Maar ik ben ze ook ergens anders tegen gekomen, waar ze vast aan de muur zit. WTF?
Ook voor de Ashes idd. Zie mijn aangepaste post. De Bells waar ik het over heb, hoef je geen merchants of NpC of iets te killen. Zijn vaak gewoon items in kisten of na boss fights e.d.-SaveMe- schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:53:
[...]
Ok, top. Dus ook die plantjes voor de ashes?
En wat betreft die bells, die krijg je toch als je merchants killed, om ze dan bij die twins in te leveren? Ik heb besloten geen merchants te killen. Maar dan kan ik toch altijd naar die merchants travellen ? en dan stuff kopen?
Heb trouwens wel iets raars met Sorceress Sellen. Die vind je in de waypoint ruins, en daar is ze nog steeds. Maar ik ben ze ook ergens anders tegen gekomen, waar ze vast aan de muur zit. WTF?
Sellen is een questline, dus check de wiki of YouTube voor de exacte progressie;)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Volgens mij gewoon voor hem staan en heavy attack, heavy attack, attack. (en repeat)snmght schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:40:
[...]
Yes! Heb moeite om zijn aanvallen te ontwijken vooral.
Kan hem vrijwel het hele gevecht zo staggeren.
Als je een wat hoger level bent en je relevante stats tegen de (soft)caps aan lopen heb je (over het algemeen) meer aan die van Radahn. (+15% op HP, FP en stamina)Superkiwi schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:54:
@-SaveMe- goed progressie gemaakt hoor
De rune van Godrick is wel een van betere volgens mij, met 5 punten op ál je attributes. Dat tikt behoorlijk aan.
Godrick zijn rune is zeker de eerste helft van de game erg handig. Ook met wapens testen waar je anders net de punten niet voor hebt.
bij endgame zal je veel kunnen kopen mits je wel beetje explored en dungeons/caves doet.-SaveMe- schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:41:
twee avondjes niet kunnen spelen, maar weer wat progressie geboekt. Limgrave E & W, Weeping Peninsula, Stormhill en Stormveil Castle afgerond. Daar dus ook Godrick verslagen, de drie giants verslagen en zijn rune 'versterkt'. Maar die stats boost krijg je alleen als je zo'n arc gebruikt en die gaan weg als je dood gaat en ze zijn best prijzig, dus daar heb ik niet zoveel aan?
Heb volgens mij alles wel gevonden daar, erg gaaf stuk om te doen. En man man man, dat, niet eens boss, monster helemaal beneden. Wat een aggressief ding. Wel de eerste keer op het nippertje gekilled.
Bij Godrick ging ik de eerste keer dood, net voordat hij dood was. Ik had die Loux npc gesummoned. Wist niet dat de boss zijn health dan verdubbeld. Tweede keer mijn ashes (militia men + 4) gebruikt en toen ging hij vlot neer. Rock sling ftw!
Nu dus level 60, en zit nu een beetje in dubio hoe verder te gaan, qua character, stats en wapens. Meeste prop ik in INT (34 op het moment). Ben met upgraden van wapens en ashes een beetje bang dat ik nu allerlei upgrade materials gebruik, die ik end game nodig heb en dan te kort kom ...
GiTS
met de skill van de serpent hunter weapon kan je hem stunlocken, eigenlijk tot in het oneindige.snmght schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:19:
Ik heb nu wel moeite met Rykkard. De eerste keer dat ik hem deed was ik overleveled en heb ik het hele gebied ook niet gedaan (via quests bij hem gekomen). Toen was ik volgens mij al level 110+.
Nu zo rond de level 70 een stuk lastiger!
timing is alles. kijk goed wat hij doen na de stunlock
GiTS
Ik probeer echt alles te doen. Het systematisch verkennen van elk gebied is echt mijn ding. En als ik naar een volgens gebied ga check ik online ff of ik niks significants heb gemist. Die questlines zijn wel erg vaag en volgens mij erg makkelijk te verprutsen, dus we gaan zien hoe dat loopt. Ik maak in principe een aantekening van elke npc, maar dan nog is het vaak erg onduidelijk hoe of wat ....reaL_G schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:08:
[...]
bij endgame zal je veel kunnen kopen mits je wel beetje explored en dungeons/caves doet.
Kun je die rune arc's ook zelf craften?
die zijn wel te farmen, vlgs mij droppen ratten die.p, tevens ook beperkt te koop mij merchants.-SaveMe- schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:47:
Kun je die rune arc's ook zelf craften?
en in pvp kan je ook farmen
GiTS
Ok, ooit maar eens wat farmen dan. PvP doe ik niet aanreaL_G schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:48:
[...]
die zijn wel te farmen, vlgs mij droppen ratten die.p, tevens ook beperkt te koop mij merchants.
en in pvp kan je ook farmen
Wil toch ook ff op zoek voor een goed rune farm plekje voor mijn level om weer ff wat te levellen, met het gewoon volgen van de content gaat het momenteel erg traag ...
heb zelf de eerste 80 uur zoiets geëxploreerd, zoveel mogelijk graces zoeken.-SaveMe- schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:38:
[...]
Ik probeer echt alles te doen. Het systematisch verkennen van elk gebied is echt mijn ding. En als ik naar een volgens gebied ga check ik online ff of ik niks significants heb gemist. Die questlines zijn wel erg vaag en volgens mij erg makkelijk te verprutsen, dus we gaan zien hoe dat loopt. Ik maak in principe een aantekening van elke npc, maar dan nog is het vaak erg onduidelijk hoe of wat ....
daarna pas serieus begonnen te spelen.
170h plat voor mij gedaan. daarna nog ff losse eindjes doen voor begin ng+
zit nu tegen 200 dan heb ik het gross wel gedaan.
GiTS
Als je de reguliere route volgt en genoeg verkent is dat echt niet nodig. Ik ben geen held met dit soort games maar voel me op momenten al te sterk. Ik denk dat extra levels farmen afbreuk gaat doen aan je ervaring. En dat zeg ik niet als die-hard fan die vindt dat je op een bepaalde manier en met zekere restricties de game moet spelen. Ontdek en je bent echt sterk genoeg. Ontdek veel en je bent op momenten te sterk. Farm daar bovenop nog extra en de uitdaging is weg. Of farmen gaat de noodzaak voor exploratie wegnemen.-SaveMe- schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:51:
[...]
Ok, ooit maar eens wat farmen dan. PvP doe ik niet aanHeb tot nu toe 5 invaders gehad, maar volgens mij waren dat allemaal npc invaders, geen spelers. Geen idee hoe je dat kunt zien btw ...
Wil toch ook ff op zoek voor een goed rune farm plekje voor mijn level om weer ff wat te levellen, met het gewoon volgen van de content gaat het momenteel erg traag ...
De beste plek voor rune arcs zijn de mieren (met zak). Met ratten heb je een hoge arcane nodig. Want dat is een random drop. In Deeproot Depths zit een grot waar je er zo 8-9 vindt. Wel goede AoE spells meenemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Woodsy op 26-04-2022 21:26 ]
ik vind dat je best wel snel kan overlevelen in Elden Ring. Toen ik net begon heb ik elk hoekje van het startgebied onderzocht en heb ik alle vijanden en bosses een kopje kleiner gemaakt, zover ik kon. En dan meteen levelen zodra ik kon. Dat zorgde ervoor dat ik nooit teveel runes op zak had, maar voornamelijk dat ik met een iets te hoog level tegen de shardbearers stond. De gevechten waren daardoor makkelijker (niet makkelijk).Woodsy schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:45:
[...]
Als je de reguliere route volgt en genoeg verkent is dat echt niet nodig. Ik ben geen held met dit soort games maar voel me op momenten al te sterk. Ik denk dat extra levels sprokkelen afbreuk gaat doen aan je ervaring. En dat zeg ik niet als die-hard fan die vindt dat je op een bepaalde manier en met zekere restricties de game moet spelen. Ontdek en je bent echt sterk genoeg. Ontdek veel en je bent op momenten te sterk. Farm daar bovenop nog extra en de uitdaging is weg. Of farmen gaat de noodzaak voor exploratie wegnemen.
De beste plek voor rune arcs zijn de mieren (met zak). Met ratten heb je een hoge arcane nodig. Want dat is een random drop. In Deeproot Depths zit een grot waar je er zo 8-9 vindt. Wel goede AoE spells meenemen.
Tuurlijk ben ik ook mijn runes wel eens kwijtgeraakt, maar meestal waren ze goed te recoveren.
Nu in NG+ zit ik op 5,4 miljoen runes in mn zak en wil ik eigk niet levelen omdat ik t gevoel heb dat ik nu al te hoog ben. Sowieso zijn de gevechten een tweede keer met geleveled wapens en goede armor een stuk makkelijker dan de eerste keer.
[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 26-04-2022 21:19 ]
This is the Way.
Als je meer runes wilt: gewoon regelmatig andere spelers helpen door je summon sign te plaatsen. Levert genoeg runes op (en een rune arc als je een baasje verslaat). Super leuke manier om runes te vergaren & baasjes te leren kennen. Stuk toffere methode dan simpel enemies grinden. Blij dat dat niet meer hoeft in Elden ring; kreeg daar met DS wel een punthoofd van.-SaveMe- schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:51:
[...]
Ok, ooit maar eens wat farmen dan. PvP doe ik niet aanHeb tot nu toe 5 invaders gehad, maar volgens mij waren dat allemaal npc invaders, geen spelers. Geen idee hoe je dat kunt zien btw ...
Dat heb ik dit weekend gedaan en zojuist de Renala verslagen.-SaveMe- schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:41:
twee avondjes niet kunnen spelen, maar weer wat progressie geboekt. Limgrave E & W, Weeping Peninsula, Stormhill en Stormveil Castle afgerond. Daar dus ook Godrick verslagen, de drie giants verslagen en zijn rune 'versterkt'. Maar die stats boost krijg je alleen als je zo'n arc gebruikt en die gaan weg als je dood gaat en ze zijn best prijzig, dus daar heb ik niet zoveel aan?
Heb volgens mij alles wel gevonden daar, erg gaaf stuk om te doen. En man man man, dat, niet eens boss, monster helemaal beneden. Wat een aggressief ding. Wel de eerste keer op het nippertje gekilled.
Bij Godrick ging ik de eerste keer dood, net voordat hij dood was. Ik had die Loux npc gesummoned. Wist niet dat de boss zijn health dan verdubbeld. Tweede keer mijn ashes (militia men + 4) gebruikt en toen ging hij vlot neer. Rock sling ftw!
Nu dus level 60, en zit nu een beetje in dubio hoe verder te gaan, qua character, stats en wapens. Meeste prop ik in INT (34 op het moment). Ben met upgraden van wapens en ashes een beetje bang dat ik nu allerlei upgrade materials gebruik, die ik end game nodig heb en dan te kort kom ...
Mijn focus is meer op strength, vigor en endurance en heb op advies van hier dit gedaan om met de golden halberd te kunnen gaan harken.
Welke wapens etc gebruik je ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mocht je incantations interessant vinden dan zou je de Clawmark Seal er naast kunnen gebruiken.Bossie schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 22:04:
[...]
Dat heb ik dit weekend gedaan en zojuist de Renala verslagen.
Mijn focus is meer op strength, vigor en endurance en heb op advies van hier dit gedaan om met de golden halberd te kunnen gaan harken.
Welke wapens etc gebruik je ?
Speel zelf ook met de gold halberd :
Of met een 2e halberd er naast.
Of de Clawmark Seal er naast.
Afhankelijk waar ik zin in heb of indien ik extra melee damage nodig heb.
Ik zie nog geen Sites of Graces in het noorden bij je (Haligtree)
Klopt, zover ben ik nog niet. Echter, de map toont geen grijze delen meer.Greatsword schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 23:39:
[...]
Verwijderd
Pfoa, na veel verwoede pogingen Malenia gesloopt. Wat een ontzettend lastig gevecht is dat, elk foutje wordt afgestraft... Ik denk ook dat een tweede keer me niet gaat lukken.

Underground ook?
Typical Souls-like. Eerste/tweede poging tot 5% ofzo komen, greed kicks in, you died en de volgende 20 pogingen niet eens in de buurt komen
Almost. Nokron, Siofra en Ainsel zijn verkend. Moet alleen Mohgwyn nog.
Meteorotic ore blade + 5, brass shield + 3 en meteoric staff. En waardeloze armor
Probeer zoveel mogelijk magic te doen (Rock sling en pebble tot nu toe), melee als backup ...
Twee vruchtbare uurtjes vanmorgen!
Crucible Knight, Tree Avatar en Black Blade in Leyndell gedood. Net als Godfrey, Morgot en de Fell Twins.
Next stop Forbidden Lands.
Crucible Knight, Tree Avatar en Black Blade in Leyndell gedood. Net als Godfrey, Morgot en de Fell Twins.
Next stop Forbidden Lands.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Lekker bezig geweest! We zitten nu officieel op exact hetzelfde punt 
Op welk level en hoeveel speeltijd zit je nu?
Die drops van de Black Blade zien er wel aardig uit trouwens.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 27-04-2022 09:52 ]
Wolf in liurnia mist ookGreatsword schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 23:39:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Patch 1.07 is live.
Elden Ring 1.07 Patch Notes – Official
Fixed a bug where the effect time of “blue secret drops” was unintentionally lowered
FIXED AN ISSUE WHERE HP RECOVERY FOR THE BOSS “MICHELA’S BLADE, MARENIA” WOULD NOT WORK PROPERLY DURING MULTIPLAYER
Fixed an issue where some bosses died unintentionally under certain circumstances
Fixed an issue where the boss “beast of erde” would not work properly under certain circumstances
Modify some text
[Fixed] The previous patch mistakenly included an update to the duration of the Cerulean Hidden Tear, shortening it. This unintentional change is now reverted.
Addressed multiplayer issues.
Added general performance improvements.
Addressed game crashing issues.
Addressed framerate drop and shuttering issue.
General stability fixes.
Added other minor bug fixes.
Bron: https://updatecrazy.com/e...-07-patch-notes-official/
Elden Ring 1.07 Patch Notes – Official
Fixed a bug where the effect time of “blue secret drops” was unintentionally lowered
FIXED AN ISSUE WHERE HP RECOVERY FOR THE BOSS “MICHELA’S BLADE, MARENIA” WOULD NOT WORK PROPERLY DURING MULTIPLAYER
Fixed an issue where some bosses died unintentionally under certain circumstances
Fixed an issue where the boss “beast of erde” would not work properly under certain circumstances
Modify some text
[Fixed] The previous patch mistakenly included an update to the duration of the Cerulean Hidden Tear, shortening it. This unintentional change is now reverted.
Addressed multiplayer issues.
Added general performance improvements.
Addressed game crashing issues.
Addressed framerate drop and shuttering issue.
General stability fixes.
Added other minor bug fixes.
Bron: https://updatecrazy.com/e...-07-patch-notes-official/
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 27-04-2022 11:58 ]
Verwijderd
Die Malenia fix was hard nodig ook! In multiplayer was ze alleen soort van te verslaan met overpowered bleed builds en een dosis geluk.
Het was me eerst niet helemaal duidelijk want ik zie Patch 1.07 maar op Steam(PC) is dit Patch 1.04.1. De 1.07 is de patch nummer van de PS4. Het is dezelfde update.
[ Voor 3% gewijzigd door laugh op 27-04-2022 14:27 ]
Mohgwyn ga ik altijd zsm heen ivm upgrade materialen en runesYonix schreef op woensdag 27 april 2022 @ 05:53:
[...]
Almost. Nokron, Siofra en Ainsel zijn verkend. Moet alleen Mohgwyn nog.
Elke keer als ik denk een gebied helemaal klaar te hebben ga ik verder met de walkthrough videos van FightingCowboy om te zien of ik iets gemist heb. Tot mijn verbazing heb ik in Leyndell alles goed uitgeplozen 
De sewers is een ander verhaal, daar blijkt ook nog een catacomb onder te zitten
Of ik die nog ga doen is even de vraag, zo boeiend lijkt ie qua loot niet te zijn.
Vooralsnog valt het me reuze mee hoe realtief weinig ik in de game gemist heb door gewoon veel te exploren en te backtracken. Dat was in vorige From games, die toch een stuk lineairder zijn, wel anders.
De sewers is een ander verhaal, daar blijkt ook nog een catacomb onder te zitten
Of ik die nog ga doen is even de vraag, zo boeiend lijkt ie qua loot niet te zijn.
Vooralsnog valt het me reuze mee hoe realtief weinig ik in de game gemist heb door gewoon veel te exploren en te backtracken. Dat was in vorige From games, die toch een stuk lineairder zijn, wel anders.
I'm there!kever678 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 15:06:
[...]
Mohgwyn ga ik altijd zsm heen ivm upgrade materialen en runes
/f/image/fjGitiB2VGB4324H5FuonvOQ.png?f=fotoalbum_large)
Was meteen peentjes zweten, omdat ik mij met ruim 100K liet verleiden om een sluiproute te nemen die uiteindelijk op een open veld uitkwam met 'Blood Birds' - Oh, en niet te vergeten de 'White Mask (invader)'.
Trouwens, 'Consecrated Snowfields' is wel echt één van de meest wacky gebieden tot nu toe - en dat bedoel ik positief! Er gebeurt genoeg.
/f/image/wSCBxUIf9nEVWkdOOxXmH7Xw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WW3KwJTrOlFMiEXbJ2kESiYp.png?f=fotoalbum_large)
Vanavond weer verder @Mohgwyn Palace.
Je hebt daar een farm spot waar je (zonder te vechten) elke 15 seconden zo 11-17k kan pakken. Wel mee uit kijken want een te hoog level hebben maakt de game niet leuker. Wel handig mocht je snel wat €€ nodig zijn.Yonix schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:26:
[...]
I'm there!
[Afbeelding]
Was meteen peentjes zweten, omdat ik mij met ruim 100K liet verleiden om een sluiproute te nemen die uiteindelijk op een open veld uitkwam met 'Blood Birds' - Oh, en niet te vergeten de 'White Mask (invader)'.Barely made it.
![]()
Trouwens, 'Consecrated Snowfields' is wel echt één van de meest wacky gebieden tot nu toe - en dat bedoel ik positief! Er gebeurt genoeg.En de Runes liggen voor het oprapen; levelen is dan ook geen probleem.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vanavond weer verder @Mohgwyn Palace.
Fire Giant is niet meer
Eerste poging ging wel aardig, daarna wat anti-vuur dingetjes ge-equipped en toen was het snel afgelopen met 'm. Ik wilde Jar nog bedanken maar die is 'm snel gepeerd.
Eerste poging ging wel aardig, daarna wat anti-vuur dingetjes ge-equipped en toen was het snel afgelopen met 'm. Ik wilde Jar nog bedanken maar die is 'm snel gepeerd.
Nou het is zover...i am the elden lord now!
Vanochtend na 93 uur ingame tijd de final boss gesloopt. Ik had keuze uit meerdere eindes en heb daar middels save backups alle opties van bekeken. Reden daarvoor was dat ik het een fantastisch mooi spel vond maar ik niet per definitie nogmaals 3x door content wil rammen om eindes te halen. Ik ga nog wel een ng+ doen maar lekker op eigen tempo en wachtend op DLC.
De platinum throphy is binnen dus dat is allemaal klaar. Dus om maar te quoten uit Southpark WoW episode..
"and now what? Now we finally play the game."
Een ontzettend goede en sterke game van From, waanzinnig vermaakt! Veel onderzocht, plekken gevonden en elke keer weer staan kijken van het formaat van de game. De vele boss encounters en de shardbearers. Zo veel fashionsouls dat ik niet wist wat ik moest dragen.. Al met al geef ik de game een solide 9. Hier en daar volgde ik tussendoor wel een walkthrough als ik gebieden geexplored had. Ik heb alleen de volcano manor questline niet gefinished.
Het was een reis waar ik blij mee ben dat ik hem doorlopen heb! Had dit niet willen missen!
All hail tarnished! I is the elden lord !!
Vanochtend na 93 uur ingame tijd de final boss gesloopt. Ik had keuze uit meerdere eindes en heb daar middels save backups alle opties van bekeken. Reden daarvoor was dat ik het een fantastisch mooi spel vond maar ik niet per definitie nogmaals 3x door content wil rammen om eindes te halen. Ik ga nog wel een ng+ doen maar lekker op eigen tempo en wachtend op DLC.
De platinum throphy is binnen dus dat is allemaal klaar. Dus om maar te quoten uit Southpark WoW episode..
"and now what? Now we finally play the game."
Een ontzettend goede en sterke game van From, waanzinnig vermaakt! Veel onderzocht, plekken gevonden en elke keer weer staan kijken van het formaat van de game. De vele boss encounters en de shardbearers. Zo veel fashionsouls dat ik niet wist wat ik moest dragen.. Al met al geef ik de game een solide 9. Hier en daar volgde ik tussendoor wel een walkthrough als ik gebieden geexplored had. Ik heb alleen de volcano manor questline niet gefinished.
Het was een reis waar ik blij mee ben dat ik hem doorlopen heb! Had dit niet willen missen!
All hail tarnished! I is the elden lord !!
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Wish me luck!
Poging 1: het waren 4 fantastische seconden…
Poging 6: gelukt! De eerste ervaring is niet bepaald representatief doordat ze elders in de arena start.
:strip_exif()/f/image/K3XRqX8fTV8xeneT5KiVAVyG.jpg?f=fotoalbum_large)
Ninja-edit:
Poging 1: het waren 4 fantastische seconden…
Poging 6: gelukt! De eerste ervaring is niet bepaald representatief doordat ze elders in de arena start.
:strip_exif()/f/image/K3XRqX8fTV8xeneT5KiVAVyG.jpg?f=fotoalbum_large)
Ninja-edit:
[ Voor 64% gewijzigd door Woodsy op 27-04-2022 22:05 ]
Eh volgens mij zit daar een vrij mooie talisman voor een bleed build als ik me niet vergis. Extra blood build up wanneer blood loss in de buurt occurs.Superkiwi schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:22:
Elke keer als ik denk een gebied helemaal klaar te hebben ga ik verder met de walkthrough videos van FightingCowboy om te zien of ik iets gemist heb. Tot mijn verbazing heb ik in Leyndell alles goed uitgeplozen
Zo herkenbaar 😂Atari schreef op woensdag 27 april 2022 @ 01:08:
[...]
Typical Souls-like. Eerste/tweede poging tot 5% ofzo komen, greed kicks in, you died en de volgende 20 pogingen niet eens in de buurt komen
Even gespiekt, deze character heeft er op een minuut na 16 uur in zitten en is level 85. Welk level zit jij op?Superkiwi schreef op woensdag 27 april 2022 @ 09:51:
Lekker bezig geweest! We zitten nu officieel op exact hetzelfde punt
Zag dat mijn totale speeltijd inmiddels de 160 uur voorbij is. 
Stuk voor stuk boeiende uren!
Stuk voor stuk boeiende uren!
[ Voor 20% gewijzigd door snmght op 28-04-2022 08:07 ]
Ik heb ook even gespiekt: level 147, 164 uursnmght schreef op donderdag 28 april 2022 @ 08:05:
[...]
Even gespiekt, deze character heeft er op een minuut na 16 uur in zitten en is level 85. Welk level zit jij op?
[YouTube: ELDEN RING™ Fire Giant bossfight]
Die area is zo vet, qua sfeer echt m'n favoriete boss fight tot nu toe!Yonix schreef op donderdag 28 april 2022 @ 08:39:
Hoppa! Junior naar het kinderdagverblijf, de missus naar het werk; it's me time!![]()
![]()
[Afbeelding]
Ben nu zelf aangekomen bij Miquella's Haligtree, dat is toch ook wel een hele vette dungeon hoor, misschien wel m'n favoriet van de Legacy Dungeons tot nu toe. Doet me een beetje denken aan de Ringed City uit DS3.
Dat zag ik ja. Misschien dat ik 'm ooit nog eens oppik.Atari schreef op donderdag 28 april 2022 @ 04:24:
[...]
Eh volgens mij zit daar een vrij mooie talisman voor een bleed build als ik me niet vergis. Extra blood build up wanneer blood loss in de buurt occurs.
Nu met de Bloodhound Fang weegt harde damage sowieso zwaarder dan bleed naar mijn idee (lees: blood loss komt een stuk minder vaak voor dan met de Uchi). Gisteren wel de Seppuku ash gevonden dus misschien weer eens leuk om de Uchi (inmiddels +25 dankzij Nepheli) te equipen.
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 28-04-2022 09:07 ]
Een update?whoojaa schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 15:24:
[...]
Ben wat voorzichtiger geworden om zo een grot in te stappen ook![]()
Ben Prisoner, probeer de spellblade build aan te houden. Combinatie magie met melee leek me wel wat. Jij dan?
Ik heb denk ik zo goed als alles gedaan in de eerste regio (buiten de baas); zit nu in Stormhill. Ik krijg Margit tot ong 15% leven maar dan pakt hij me elke keer. Interessant is wel dat hij zeer gevoelig is voor spring-aanvallen met een zwaard (vergeef me de omschrijving). Ik ga nog beetje dingen onderzoeken in de regio om sterker te worden
Margit is easy-mode met deze:Derbiss schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:51:
[...]
Een update?
Ik heb denk ik zo goed als alles gedaan in de eerste regio (buiten de baas); zit nu in Stormhill. Ik krijg Margit tot ong 15% leven maar dan pakt hij me elke keer. Interessant is wel dat hij zeer gevoelig is voor spring-aanvallen met een zwaard (vergeef me de omschrijving). Ik ga nog beetje dingen onderzoeken in de regio om sterker te worden
https://eldenring.wiki.fextralife.com/Rotten+Stray+Ashes
zodra Margrit de debuff van deze heeft kun je simpelweg kiten totdat de debuff hem omgelegd heeft. Er is ook een andere item die van een merchant kan kopen om met het gevecht te helpen echter heb ik deze nog niet geprobeerd (zoek het ff op).
Edit:
https://eldenring.wiki.fextralife.com/Margit's+Shackle
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 28-04-2022 09:56 ]
ha.. thxBossie schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:56:
[...]
Margit is easy-mode met deze:
https://eldenring.wiki.fextralife.com/Rotten+Stray+Ashes
zodra Margrit de debuff van deze heeft kun je simpelweg kiten totdat de debuff hem omgelegd heeft. Er is ook een andere item die van een merchant kan kopen om met het gevecht te helpen echter heb ik deze nog niet geprobeerd (zoek het ff op).
Edit:
https://eldenring.wiki.fextralife.com/Margit's+Shackle
Voor het eerste ga ik ff op zelfmoordmissie met mijn paard dan moeten gaan
De character die ik nu heb wil ik parkeren voor de DLC, gaat dus niet journey 2 in. Vraag me alleen af waar ik stop met levelen. In de eerdere FS games waren DLC areas redelijk endgame dus ik neig naar ongeveer 130 of iets dergelijks. Thoughts?
Kan je op ps5 een save ''duplicaten''. Dat ik 1 save bewaar voor de NG+ en met andere save doorga in NG+. Zodat ik keuze heb DLC in te gaan met een normale save? Of zou DLC niet uitmaken of je al in NG+ zit?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Even in m'n glazen bol kijken.. 130-150 is ideaal, en gezien de openheid van de wereld zou het ook niet zo lastig moeten zijn om toegang te krijgen tot de DLC mocht je aan het begin van NG+ staan.snmght schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:04:
De character die ik nu heb wil ik parkeren voor de DLC, gaat dus niet journey 2 in. Vraag me alleen af waar ik stop met levelen. In de eerdere FS games waren DLC areas redelijk endgame dus ik neig naar ongeveer 130 of iets dergelijks. Thoughts?
Zo net voor de eerste keer aan elden ring begonnen. Ik heb de baas van de groveside cave verslagen. Hoe kan ik dit zien op de map? Want deze cave heeft nog steeds hetzelfde symbool als daarvoor.
Ben zelf ook nog steeds in deze area als nieuwkomer. Heb m ook verslaan en tot nu toe heb ik niet een verschil kunnen zien op de map.felder schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:31:
Zo net voor de eerste keer aan elden ring begonnen. Ik heb de baas van de groveside cave verslagen. Hoe kan ik dit zien op de map? Want deze cave heeft nog steeds hetzelfde symbool als daarvoor.
PSN: whoojaa
Simpel antwoord: nietfelder schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:31:
Ik heb de baas van de groveside cave verslagen. Hoe kan ik dit zien op de map?
Er zijn twee oplossingen:
1) je houdt het op een notitieblokje bij;
2) je legt een marker op de dungeon*
*over het algemeen zijn de cave en dungeon bosses niet zo moeilijk, daarom zou ik alleen een marker op de dungeon leggen als je de baas niet verslagen hebt.
Verwijderd
Hier ook de eerste uren in de game zitten. Ik neem de tijd en ben nog zoveel aan het leren, kwam dankzij een YT video ar achter dat ik bijvoorbeeld die Golden Seed nog moet activeren voor die extra flask charge..
Na de Samurai toch maar een Astrologer begonnen en dat bevalt mij goed, mooie effecten en sowieso heeft ranged mijn voorkeur. Ik heb wel even de Meteorite Staff opgepikt.
Tevens heb ik toch maar een guide naast mij liggen om mezelf op weg te helpen, vind ik wel fijn om de flow van de game door te krijgen. Of ik die helemaal weg schuif op een gegeven moment dat weet ik nog niet, lijkt me best vervelend wanneer je ergens de boel leeg mept en er later achter komt dat je een NPC er naar toe kan sturen. Of zit het zo in mekaar dat de progressie dan blijft staan en je gewoon verder kunt? Kortom, wordt je 'gestraft' wanneer je iets niet optimaal volgt of komt alles goed wanneer je alles op je eigen manier ontdekt?
Vanavond eindelijk weer verder.
Na de Samurai toch maar een Astrologer begonnen en dat bevalt mij goed, mooie effecten en sowieso heeft ranged mijn voorkeur. Ik heb wel even de Meteorite Staff opgepikt.
Tevens heb ik toch maar een guide naast mij liggen om mezelf op weg te helpen, vind ik wel fijn om de flow van de game door te krijgen. Of ik die helemaal weg schuif op een gegeven moment dat weet ik nog niet, lijkt me best vervelend wanneer je ergens de boel leeg mept en er later achter komt dat je een NPC er naar toe kan sturen. Of zit het zo in mekaar dat de progressie dan blijft staan en je gewoon verder kunt? Kortom, wordt je 'gestraft' wanneer je iets niet optimaal volgt of komt alles goed wanneer je alles op je eigen manier ontdekt?
Vanavond eindelijk weer verder.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2022 11:50 ]
je kan je save uploaden, dan de auto upload van de save van elden-ring uitzetten.FlyLight3r schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:07:
Kan je op ps5 een save ''duplicaten''. Dat ik 1 save bewaar voor de NG+ en met andere save doorga in NG+. Zodat ik keuze heb DLC in te gaan met een normale save? Of zou DLC niet uitmaken of je al in NG+ zit?
je kan dan je save op de ps5 gebruiken, en evt later de geuploade save terugzetten, maar dus alle gemaakte progressie is dan weg, terug naar progressie van upload destijds.
ng+ is geen speciale save oid.
voor dlc zou het niet uit moeten maken.
GiTS
zie vorige bovensnmght schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:04:
GiTS
Oké, Haligtree is een instant skip voor mij. Wat een ongelooflijk kak-level!
Haha, hoezo dat? De moeilijkheidsgraag gaat daar wel iets omhoog, maar het level zelf zit echt heel tof in elkaar vind ik.Yonix schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:42:
Wat is je level, ik moet bekennen dat ik van 25 tot 60 tussen het questen door levels heb gefarmed.Derbiss schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:58:
[...]
ha.. thx
Voor het eerste ga ik ff op zelfmoordmissie met mijn paard dan moeten gaan. Dat andere wist ik al maar 5k zielen farm ik in die zones niet zo rap
Er is een plek die je sowieso via een quest unlocked/geport word waar je deathroot kan inleveren.
Als je daar vervolgens naar het zuiden gaat, heb je een site of grace bij een brug (met draak), waar je mobs kunt backstabben voor 1000 runes per mob .
Ik blijf door steeds naar teruggaan als ik bijna een level heb, of snel iets van een merchant wil kopen.
De exacte details moet ik later ff toevoegen.
Ik word heel de tijd van de boomstammen geknikkerd door die grote bellenblazers, little fuckers. Net als de Banished Knights die mij nu ownen @Dragon Temple (Farum Azula).SD5k schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:52:
[...]
Haha, hoezo dat? De moeilijkheidsgraag gaat daar wel iets omhoog, maar het level zelf zit echt heel tof in elkaar vind ik.
Edit:
Godskin Duo ... Jeetje ...
Tijd om wat anders te gaan doen. F*cking hell.
[ Voor 10% gewijzigd door Yonix op 28-04-2022 15:14 ]
hahahaaYonix schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:42:
Heb wel een mooie talisman gevonden hier
spoiler:
21 extra levels stamina
Ik ben pas lvl 130 en ben van alles wezen oplevelen en niet zoals het "zou "moeten. Ik dacht met grote zwaarden te gaan spelen, maar ik vind de katana's toch erg leuk en fijn spelen.
Ik had de uchigata+13 gemist in het begin en heb hem pas opgehaald daar heb ik een blood ash op en ROB+9 andere hand.
Moonveil+6 heb ik het meeste mee gespeeld tot nu toe en bij de bazen night and flame+9 +summon.
Zo was ik van de week lekker 6 uurtjes wezen gamen. Leuke area's gehaald met bazen, o.a. Morgot omen fell van Leyndell, welke mij erg tegen viel qua moeilijkheids graad. Ik had hem de 3e x al dood
Al vind ik de coded sword ook een prima linkerhand wapen.
En toen kwam ik in die sneeuw gedeelte...bietje rond huppelen op Torrent, zag een cave en hop erin....heb daar foking 3 uur zitten struggelen en vloeken hahaha
spoiler:
.....Had ik ze eindelijk dood, komt er een *piep* Spiritcave waar je duo godskins hebt die je om de beurt aanpakken.
spoiler:
hij pakt me en ik had nog 1 hp....WTF ik skreeuwen en snel; healen en aangepakt...komt mijn vrouw de kamer in .... gaat het schat of moet ik je pilletjes komen brengen ghost snail
hahaha
Mooi kudt spel
Nu ben ik ook in Haligtree. Stapel lijkzakken damn... maar wel een leuke weer, maar nog ff rond lopen en dan ga ik weer terug, want ik ga zelfs door door simpele enemies hier, bijna 1 hit.
Cealid en volcano heb ik nog niet helemaal gedaan.
Ik moet ook bekennen dat ik een farmingske gedaan heb dat je kan doen in het begin (ergens een slapende draak gaan doden met die gouden kippenpoot als extra; heb je 99k runes om op te doen; deze dushttps://www.youtube.com/watch?v=I6xvvJr9yQY). Mijn level ken ik nu niet vanbuiten maar zal rond de 25 liggen denk ik. Buiten dit farm ik momenteel niet; de vibe van rustig ontdekken bevalt me eigenlijk we nu ik iets 'sterker' ben (is tegen de logica van Elden Ring maar who cares)Bossie schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:53:
[...]
Wat is je level, ik moet bekennen dat ik van 25 tot 60 tussen het questen door levels heb gefarmed.
Er is een plek die je sowieso via een quest unlocked/geport word waar je deathroot kan inleveren.
Als je daar vervolgens naar het zuiden gaat, heb je een site of grace bij een brug (met draak), waar je mobs kunt backstabben voor 1000 runes per mob .
Ik blijf door steeds naar teruggaan als ik bijna een level heb, of snel iets van een merchant wil kopen.
De exacte details moet ik later ff toevoegen.
edit: toevoeging link en aanpassing kippenpoot
[ Voor 5% gewijzigd door Derbiss op 28-04-2022 15:28 ]
Ik ben in die boss area eerst 5 minuten als een gek rondjes aan het rennen geweestUnknown Alien schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:16:
[...]
spoiler:.....Had ik ze eindelijk dood, komt er een *piep*Spiritcave waar je duo godskins hebt die je om de beurt aanpakken.spoiler:ghost snail
spoiler:
op zoek naar een lichte plek op de grond om die slak te vinden

Toen de
spoiler:
maar doodgemaakt en toen die ander kwam dacht ik Noble
spoiler:
"potverdorie, er móet hier toch ergens een slak zitten anders blijven ze komen"
Dus toen maar wéér rondjes gaan rennen
Achteraf viel het wel mee en waren ze redelijk snel dood.
Ik heb meer moeite met die catacombes die uit 2 of 3 dezelfde catacombes lijken te bestaan,
daar raak ik elke keer behoorlijk van in de war.
Oké, Godskin Duo (Farum Azula) down. Leuke idee ook, die shared health bar en blijven spawnen tot hij leeg is .... NOT! 
Goed, genoeg gehuild. Door!
Goed, genoeg gehuild. Door!
Die heb ik pas op 60 ofzo gedaan, voornamelijk omdat ik de gewoonte al die super, easy, must-do clickbait titles op youtube te negeren.Derbiss schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:26:
[...]
Ik moet ook bekennen dat ik een farmingske gedaan heb dat je kan doen in het begin (ergens een slapende draak gaan doden met die gouden kippenpoot als extra; heb je 99k runes om op te doen; deze dushttps://www.youtube.com/watch?v=I6xvvJr9yQY). Mijn level ken ik nu niet vanbuiten maar zal rond de 25 liggen denk ik. Buiten dit farm ik momenteel niet; de vibe van rustig ontdekken bevalt me eigenlijk we nu ik iets 'sterker' ben (is tegen de logica van Elden Ring maar who cares)
edit: toevoeging link en aanpassing kippenpoot
Ik voel een klein verwijtBossie schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:51:
[...]
Die heb ik pas op 60 ofzo gedaan, voornamelijk omdat ik de gewoonte al die super, easy, must-do clickbait titles op youtube te negeren.
Had him simpelweg niet eerder gezien, zocht een nieuwe rune-farm-spot omdat mijn huidige inmiddels te langzaam ging

Inmiddels lvl65
we komen mekaar nog wel tegenBossie schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:12:
[...]
Had him simpelweg niet eerder gezien, zocht een nieuwe rune-farm-spot omdat mijn huidige inmiddels te langzaam ging![]()
Inmiddels lvl65
Die sentinel op de plek waar je daar bent heb ik meer moeite mee gehad dan menig andere boss!Yonix schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:59:
Het spel:
'Zo, level 153? Lekker man, dus het gaat goed? Top, top, top! Hey, maar uh ... hier is Farum Azula met een 1000 mini bosses - om je vooral het gevoel te geven dat je onwijs slecht bent in dit spel. Zet 'm op!'
Ik: [Afbeelding]
Oh, je hebt al eerder tegen draken gevochten? Top, top! Hier is een gigantische draak met AoE. Op een klein oppervlak. Naast een afgrond. Als warming-up…Yonix schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:59:
Het spel:
'Zo, level 153? Lekker man, dus het gaat goed? Top, top, top! Hey, maar uh ... hier is Farum Azula met een 1000 mini bosses - om je vooral het gevoel te geven dat je onwijs slecht bent in dit spel. Zet 'm op!'
Ik: [Afbeelding]
spoiler:
En dat doen we nog een paar keer dunnetjes over
Alexa please play: O-o-h Child.
Ben nu leven 60 met een twin dinges armor
Die talimas met meer hp stamine en endurance en die +6 strength talisman
Heb die great axe +3 maar en een jellyfish shield. Golden vow op mn great axe.
Doe vrijwel geen damage nog steeds.
Heb 31vigor 38 strength en 24 Endurance.
Hoe kan ik meer damage doen? Heb die axe van goldrick, zon greatsword? Die gebruiken? Dan moet ik iets meer strength hebben?
Of moet ik die wapens heel hoog qua + hebben?
Armor kan ook +?
Wat een geweldig spel, helemaal verslaafd. Mensen die zonder guide gespeeld hebben, respect!!!!
Hoe kan ik meer damage doen? Heb die axe van goldrick, zon greatsword? Die gebruiken? Dan moet ik iets meer strength hebben?
Armor kan ook +?
Wat een geweldig spel, helemaal verslaafd. Mensen die zonder guide gespeeld hebben, respect!!!!
@noordwolde +3 Axe is natuurlijk heel laag aangezien dat wapen tot +25 gaat.
De scaling op dat wapen is ook niet al te best, dus als je graag voor een strength build wilt gaan, pak dan het https://eldenring.wiki.fextralife.com/Greatsword of zo met Heavy Infusion.
Voornamelijke focus dus op upgrade materials.
De scaling op dat wapen is ook niet al te best, dus als je graag voor een strength build wilt gaan, pak dan het https://eldenring.wiki.fextralife.com/Greatsword of zo met Heavy Infusion.
Voornamelijke focus dus op upgrade materials.
[ Voor 8% gewijzigd door Greatsword op 28-04-2022 19:27 ]
Ladies and gentleman, we've got 'm! 
• Draconic Tree Sentinel (Farum Azula) 🗡️
[YouTube: Elden Ring - Draconic Tree Sentinel (Farum Azura)]
• Draconic Tree Sentinel (Farum Azula) 🗡️
[YouTube: Elden Ring - Draconic Tree Sentinel (Farum Azura)]
Nogmaals de oproep of iemand op Xbox in journey 1 de Great Stars zou willen droppen.
Ik krijg net een appje van Mali:
"Yonix? who the f@ck is Yonix?"
Behalve dat mede-Tweakers al hebben aangegeven dat +3 erg laag is heb je een Ash of War voor holy damage (en Faith scaling). De vraag is waarom. Want Sacred verlaagt de scaling met andere stats, terwijl je primaire stat Strength is (en je Faith waarschijnlijk standaard). Het lijkt me daarom beter voor een Quality of Heavy scaling te gaan. Tenzij je deze undead enemies vecht.noordwolde schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:12:
Ben nu leven 60 met een twin dinges armor
Armor kan ook +?
Armor kun je niet upgraden. Wel hebben verschillende armor stukken impact op je stats. En in sommige gevallen daarmee je damage of health.
Succes!
[ Voor 6% gewijzigd door Woodsy op 28-04-2022 21:46 ]
Pff ... als de laatste hoofdstukken van het spel zo geschreven zijn, dan ben ik er wel klaar mee.Superkiwi schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:34:
Ik krijg net een appje van Mali:
/f/image/qreqKOkTNdR69TIbB72hXjta.png?f=fotoalbum_large)
Farum Azula is frustratie op frustratie ...
Je weet me zó te motiveren dat ik op dit moment liever Feyenoord kijk dan dat ik Elden Ring ga spelen

Superkiwi schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:45:
[...]
Je weet me zó te motiveren dat ik op dit moment liever Feyenoord kijk dan dat ik Elden Ring ga spelen
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GGTFFusKCpsEM54i4bhQWz6s.gif?f=user_large)
Qua progressie zit ik nu in
Naar mijn weten zijn er hierna nog twee gebieden te gaan:
Moet ik bepaalde acties mijden om een vroegtijdig einde van de game te triggeren of kan ik niks 'fout' doen? Ik wil het liefst al die gebieden clearen vóórdat ik de game uitspeel.
Antwoord mag eventueel ook via pm om een mogelijke spoiler-overload te voorkomen
spoiler:
Moutaintop of the Giants
spoiler:
Farum Azula en Hagiltree
Moet ik bepaalde acties mijden om een vroegtijdig einde van de game te triggeren of kan ik niks 'fout' doen? Ik wil het liefst al die gebieden clearen vóórdat ik de game uitspeel.
Antwoord mag eventueel ook via pm om een mogelijke spoiler-overload te voorkomen
Tree Sentinel down, moest gewoon dicht in zijn buurt blijven 🥳
Superkiwi schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:00:
Qua progressie zit ik nu inspoiler:Moutaintop of the Giants
spoiler:Farum Azula en Hagiltree
spoiler:
Vergeet Consecrated Snowfields en Mohgwyn Palace niet. Daarnaast heeft Fire Giant impact op kleinere zaken als NPC invaders. Voorbeeld wat je dan mist is Rivers of Blood. Daarom heb ik echt ieder hoekje verkend alvorens door te gaan. Ik heb na de Fire Giant ook gewacht met het verbranden van de boom. Dan verandert Leyndell en kun je niet overal meer bij.
[ Voor 16% gewijzigd door Woodsy op 28-04-2022 22:13 ]
Ow
Jammer want die heb ik gisteren omgelegd.
En ik was juist zo benieuwd naar Rivers of Blood

spoiler:
hoe verbrand je precies die boom dan? Na de Fire Giant heb je een soort krater genaamd "forge of giants", daar durfde ik niet in. Of je daar ook in moet geen idee...
[ Voor 47% gewijzigd door Superkiwi op 28-04-2022 22:14 ]
Superkiwi schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:12:
Ow![]()
spoiler:hoe verbrand je precies die boom dan? Na de Fire Giant heb je een soort krater genaamd "forge of giants", daar durfde ik niet in. Of je daar ook in moet geen idee...
spoiler:
Wanneer je bij die grace op de Forge rust kun je met Melina praten. Na akkoord verbrandt zij de boom. Je kunt nog nee zeggen op haar voorstel en vervolgens verder gaan met verkennen. Het is wel een soort van point of no return zodra je ja kiest.
[ Voor 12% gewijzigd door Woodsy op 28-04-2022 22:25 ]
Thanks voor de heads-up, dan laat ik die grace voorlopig even links liggen.Woodsy schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:21:
[...]
spoiler:Wanneer je bij die grace op de Forge rust kun je met Melina praten. Na akkoord verbrandt zij de boom.
Voor de duidelijkheid:
spoiler:
er zit dus een grace in de forge of bedoel je de grace op wég naar de forge?
Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten