Poahhh ook ik speel nog steeds ER. Wel duidelijk dat ik een maagd ben in de souls games
Ik vind de Moonveil en night flame toch fijne wapens om mee te spelen. Beide zitten ze nu pas op +7, maar gaat wel prima zo. Heb er nu 90 uur pas opzitten en ben in Leyndell en ik zoek daar Margott, maar kon hem nog niet vinden, dus ben daar beetje aan het rond lopen, want knetter wat is dat gebied groot O_O
De Moonstar +18 en gebrik ik ook nog steeds, aangezien deze prima dgm doet.
Mijn beste armor is die van Radhn, maar vind sommige sorcery body armor wel gaver.
Ik moet wel toegeven dat ik redelijk wat op YT opzoek als ik iets niet begrijp, want er wordt weinig uitgelegd in de game en als n00b is dat best lastig als je zoveel kan doen in de game.
Ook streamen helpt, want dan is er altijd wel 1 kijker die wat nuttige tips geeft, zoals laatst...Ik moest tege ndie 2 gargoyles vechten en bij binnenkomst wilde ik iets doorlopen in het "water", maar die gargoyle spuugde poisen, dus ik dacht...KUDT ik kan dus alleen hier bij de ingang blijven, want de vloer is gif, net als in die grot met rot. Ik 2 uur vloeken en tieren, omdat ik alleen bij de ingang op die rots stond te vechten en vooral door te gaan...Een kijker zegt,,wat ben je toch aan het doen daar? Ik zeg ja, WTF ik kan alleen hioer staan, wanr als ik doorloop ga ik dood door poisen op de grond....hij zegt GAST!!.....en verder niks. 10 deaths later liep ik toch weer even door en dacht fuk it dan maar dood door het gif, maar ik ging niet dood en toen zag ik dat die gargoyle dat gif spuugde naar mijn summons en...tadaaaa...kwartje viel...duurde wel 3 uur....ssiiuuuuu
Ik werdt flinks uitgelachen door de kijkertjes

hahaha hufters en niks zeggen he

hahahaha
Daarna na 3e try had ik ze kapoet gemaakt
Ja erg gave game
Ik heb ergens armor gevonden, maar dat is zo zwaar ik kan dan amper lopen banished knight oid.. Kan ik die pas goed gebruiken als ik mijn strenght meer up level? Die is pas lvl 35