"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik veracht elke dungeon met chariots.Superkiwi schreef op woensdag 20 april 2022 @ 11:56:
Gelmir Hero's Grave, nog zo'n catacomb om nooit meer naar om te kijken. Niet super moeilijk, alleen vrij makkelijk om dood te gaan
Ben net een DEX gestart en nu baal ik! Maargoed ben level 40 en kan naar Rennala dus ik denk dat ik me gewoon vlot respec. Greatsword here I come!Atari schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 14:02:
[...]
Zo te zien mooie verbeteringen voor een STR build, laat dat nou toevallig net de volgende build zijn die in de planning stond
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
-Gelmir Hero Grave ✅
-Starbeast nabij Volcano Manor ✅
-Gargoyle in Caelid noord ✅
-Draak op de brug in Calid noord ✅
Het is tijd om the Capitol in te gaan
Limgrave, Caelid, Liurnia, Mt Gelmir, Altus Plateau tot noord van the Capitol, Deeprooth Depths, Ainsel River en Sofia River, allemaal klaar voor zover ik weet.
Het enige wat nog op mijn lijstje staat is Farumazula Crumbling Lands maar daar lijk ik nog niet verder te kunnen.
*Oh wacht
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2022 13:31 ]
In Mistgrove een elevator down gepakt die wel heeeeeeeeeeel lang omlaag ging en in een heel mooi nieuw gebied uitkomt. Echt epic momentje. Wel nog wat te hoog level voor nu denk ik ...
Enige mobs waar ik tot nu toe een beetje last mee heb zijn die rune bears in MIstgrove. Damn, die zijn snel en slaan hard!
Het verkennen van de wereld en de normal gameplay is echt geweldig en helemaal mijn ding. Jammer dat ik zo schijt van die bosses altijd. Maar tot nu toe gaat het goed ... Nog geen player / npc summons gebruikt, ook nog steeds niet echt duidelijk hoe dat gaat ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
-SaveMe- schreef op woensdag 20 april 2022 @ 14:09:
OOk heb ik per ongeluk een npc geraakt (iron pot nogwattus). Die is dus nu hostile. Kan ik dat nog terug draaien? In my defence, hij ziet er ook wel uit als een enemy
Ik doe met je mee.Superkiwi schreef op woensdag 20 april 2022 @ 12:12:
Ook weer even in noord Caelid geweest en nu ik daar toch was..... who's the gargoyle now?
[Afbeelding]
/f/image/v7WXVeWENkSNuIK4zkIarnse.png?f=fotoalbum_large)
Vanavond weer verder met het verkennen van Leyndell. Eens kijken of ik naar de Mountain of Giants kan komen.
/f/image/BCQ72Da9m940IKh3vyvLAJyC.png?f=fotoalbum_large)
Ik voel me toch een arme sloeber met mijn 40 u in een samurai outfit
Heb hetzelfde probleem als samuraiSumerechny schreef op woensdag 20 april 2022 @ 16:31:
[...]
[...]
Ik voel me toch een arme sloeber met mijn 40 u in een samurai outfit, het lijkt erop dat ik geen ander toffe armor tegenkom op mijn avontuur (los van de banished knight helm).
Ach, is allemaal voor de foto.Sumerechny schreef op woensdag 20 april 2022 @ 16:31:
[...]
[...]
Ik voel me toch een arme sloeber met mijn 40 u in een samurai outfit, het lijkt erop dat ik geen ander toffe armor tegenkom op mijn avontuur (los van de banished knight helm).
:strip_exif()/f/image/81QonpED4aaW3YBdIhtXGGgr.jpg?f=fotoalbum_large)
Mwa, ik gebruik nu Lionel's set om te proberen, echter nog niet onder de indruk. Ben vooral gehecht aan mijn Radahn / Pumpkin Head Set.SD5k schreef op woensdag 20 april 2022 @ 16:52:
[...]
Haha serieus? Ik dacht al "die heeft zwaar in Endurance geïnvesteerd".
Heb niet belachelijk veel in END, speel eigenlijk al sinds het begin (nu zo'n 77 uur) met een 'Heavy Load' en een big, fat roll.
Dear lord, bedankt voor je openheid! Ik voel me gesteund
Naast mijn armor ben ik ook enorm gek van mijn Uchi, daar loop ik ook al de hele tijd mee rond. Hoewel ik experimenteer met andere wapens blijf ik hier bij terugkomen.
Dat komt vanzelf, je komt nog een hele hoop ontzettend toffe armor sets tegenSumerechny schreef op woensdag 20 april 2022 @ 16:31:
het lijkt erop dat ik geen ander toffe armor tegenkom op mijn avontuur.
Anders een paar puntjes in Mind Arcane stoppen zodat je discovery (=item drops van vijanden) wat omhoog gaat.
Ik heb 26 puntjes in Mind Arcane en merk wel een verschil.
[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2022 20:05 ]
Yonix schreef op woensdag 20 april 2022 @ 17:19:
[...]
Heb niet belachelijk veel in END, speel eigenlijk al sinds het begin (nu zo'n 77 uur) met een 'Heavy Load' en een big, fat roll.![]()
![]()

Ik pomp de komende levels wel in Endurance. Die is nu 25 en zie ik het liefst naar 30-35 gaan.
Een talisman slot opofferen om de equip load drastisch te verlagen wil ik niet en als ik zwaardere wapens dan mijn katana wil gaan proberen en mooier (=vaak zwaarder) armor wil gaan dragen zit er (naast respeccen) weinig anders op.
Nu bij Morgott 😢
Morgott is niet meer onder ons 👌🏻👊🏻
[ Voor 39% gewijzigd door k1978 op 20-04-2022 18:21 ]
Hate to break it to you, maar Arcane verhoogt Discovery.Superkiwi schreef op woensdag 20 april 2022 @ 17:40:
[...]
Dat komt vanzelf, je komt nog een hele hoop ontzettend toffe armor sets tegen
Anders een paar puntjes in Mind stoppen zodat je discovery (=item drops van vijanden) wat omhoog gaat.
Ik heb 21 puntjes in Mind en merk wel een verschil.
Maar de coolste sets vind je gewoon, dus maakt ook niet zoveel uit.
[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 20-04-2022 18:29 ]
Iewwww fat roll!Yonix schreef op woensdag 20 april 2022 @ 17:19:
[...]
Mwa, ik gebruik nu Lionel's set om te proberen, echter nog niet onder de indruk. Ben vooral gehecht aan mijn Radahn / Pumpkin Head Set.
Heb niet belachelijk veel in END, speel eigenlijk al sinds het begin (nu zo'n 77 uur) met een 'Heavy Load' en een big, fat roll.![]()
![]()
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Leuk, maar lijkt me echt onwijs saai duelleren zo.Greatsword schreef op woensdag 20 april 2022 @ 18:51:
Hadden jullie deze al gezien?
[Video: THE WALL]
Ah ja, je hebt helemaal gelijk. Mijn foutSD5k schreef op woensdag 20 april 2022 @ 18:24:
[...]
Hate to break it to you, maar Arcane verhoogt Discovery.
Hey die tweeling heb ik ook net verslagen 👍Yonix schreef op woensdag 20 april 2022 @ 20:56:
Deze was leuk:
spoiler:
I'm in love with this game!![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zooooo herkenbaar. Avonden dat ik na een uur van ellende dat ding uitzette en dan de dag erop binnen no time meerdere bosses naildeY.Zigrin schreef op woensdag 20 april 2022 @ 22:18:
Wat zijn de avonden dat alles lukt toch lekker!spoiler:in een sessie neer, terwijl hiervoor het twee avonden ellende was.Death Rite Bird, Commander Niall, Godskin Duo, Godskin Spirits en Fire Giant
Time to git gut I suppose.
Wil nu de Lion's Claw ash vinden die ik standaard op de Claymore had. Greatsword met salto lijkt me wel heel erg dope.
Draag nu de Knight Armor die je kunt kopen in Roundtable maar dan met de Greathelm. Ziet er prima uit! Zal als ik weer er achter zit ook eens een screenshot maken.
Hele game in Knight Set gelopen. Geef echt helemaal niks om cosmetics 😅😅😅
Ondertussen alle questlines die ik verkloot heb maar eens fatsoenlijk opnieuw spelen. Verbazend hoe snel alles gaat als je weet waar je heen moet en je alle optionele bazen overslaat.
Sommige sets geven ook bonus stats he.ArnoldSmiley schreef op donderdag 21 april 2022 @ 10:02:
[...]
Hele game in Knight Set gelopen. Geef echt helemaal niks om cosmetics 😅😅😅
[ Voor 26% gewijzigd door NoTimeRemains op 21-04-2022 10:47 ]
This is the Way.
Nou nou, iets minder denigrerend mag ook welNoTimeRemains schreef op donderdag 21 april 2022 @ 10:37:
Zo'n trieste bleedbuild genomen (...)
sorry ik wilde niet op je teentjes trappen, ik heb t aangepast of ben ik al gecancelled?Superkiwi schreef op donderdag 21 april 2022 @ 10:39:
[...]
Nou nou, iets minder denigrerend mag ook wel
This is the Way.
Club, RL1, no gear.. anders speel je geen From games toch?Superkiwi schreef op donderdag 21 april 2022 @ 10:39:
[...]
Nou nou, iets minder denigrerend mag ook wel
Je mag ook niks meer tegenwoordig he..
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Club

gewoon met de vuistjes toch?
Haha true..
Nou ik speel met mn saaie bleedbuild gewoon lekker door
Nu in die crumbling area. Net de
Moet ook zeggen dat ik langzaamaan ook wel de boel wil afronden. En daarna lekker aanklooien in NG+.
Nu level 148 met +-80 uur ingame.
[ Voor 8% gewijzigd door FlyLight3r op 21-04-2022 11:32 ]
Ik hak op level 42 ook lekker door met mijn curved greatsword, mijn paladin/templar plan is voorlopig even uitgesteldFlyLight3r schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:31:
[...]
Haha true..
Nou ik speel met mn saaie bleedbuild gewoon lekker doorMaar dan met de curved greatsword. Ik heb eigenlijk nog niet met katana's gespeeld. Ik wil wel eigenlijk keer andere build doen maar denk dat ik het einde wel nader nu. Wellicht dubbel greatswords lijkt me ook wel tof
Nu in die crumbling area. Net despoiler:gekilled. Moet nog stukje verder daar helaas weinig tijd gevonden afgelopen tijd. Daarnaast heb ik nog deGodskin Duospoiler:area unlocked.. dit zouden denk ik wel laatste locaties zijn om het spel af te gaan rondenMiquella's tree.
Moet ook zeggen dat ik langzaamaan ook wel de boel wil afronden. En daarna lekker aanklooien in NG+.
Nu level 148 met +-80 uur ingame.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Geen idee, ieder op zn eigen tempo. Ik doe ook nog relatief aan veel exploren. Probeer niet veel te missen. Elk hoekje op de map wordt bekeken. Maar ik heb ook niet echt veel ''vast'' gezeten in de game. Behalve helemaal in het begin.Superkiwi schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:22:
[...]
Gaan jullie nu zo snel of ga ik zo langzaam?
Yorix is ook al een heel stuk verder en zit ook 'pas' op 78 uur.
Ik moet nog aan Leyndell beginnen en tik al bijna het dubbele aan![]()
[Afbeelding]
Ik vind (stel dat ik het uitspeel binnen) 100 uur al best aardig investering qua tijd voor een SP game. Ik buig daarom ook weer die voor FROM om weer een supergoed game neer te zetten.
De game is supergaaf en vermaak me er elke minuut weer mee.
Ik zeg niks 😳Superkiwi schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:22:
[...]
[Afbeelding]
Speel gewoon op je eigen tempo en manier.Superkiwi schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:22:
[...]
Voor mij is dit mijn eerste souls game en zit u op 233 uur (level 99) en ben net begonnnen in Altus Plateau, waarbij ik Caelid nog niet helemaal gedaan heb.
Ik zou wat wat levels omhoog kunnen door de golden runes in te zetten. Die zet ik nu alleen in als aanvulling om te voorkomen dat ik bij een lastig stuk niet teveel runes kwijt raak.
Zelf probeer ik zoveel mogelijk zelf te ontdekken; de gebieden helemaal uit te kammen; terug naar oude gebieden om te kijken of npc's misschien een nieuwe dialoog hebben.
Toegegeven ik zoek steeds vaker iets op om te weten wat iets doet of wat het verhaal erbij is. Anders ben ik straks na 999 uur nog halverwege.
Same here.Superkiwi schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:22:
[...]
[Afbeelding]
... maar hoe de heck...
Heerlijk spel blijft het.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
spaceboy schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:42:
[...]
Same here.Ik zit op level 123 en heb er 110 uur inzitten. Ik ben ondertussen beland in...
spoiler:Consecrated Snowfields. Lekker koud sfeertje.
... maar hoe de heck...
spoiler:moet je in Ordina (evergaol) die invisible mofo aanpakken? die springt 2x in m'n nek en ik ben de pijp uit...
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
als je alles kilt gebeurt er niks byzonders.spaceboy schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:42:
[...]
Same here.Ik zit op level 123 en heb er 110 uur inzitten. Ik ben ondertussen beland in...
spoiler:Consecrated Snowfields. Lekker koud sfeertje.
... maar hoe de heck...
spoiler:moet je in Ordina (evergaol) die invisible mofo aanpakken? die springt 2x in m'n nek en ik ben de pijp uit...
dat is niet het doel van de evergaol.
klimmen en je zult vinden
GiTS
[ Voor 5% gewijzigd door 4acesNL op 21-04-2022 23:54 ]

Ook jammer dat er maar een golden halberd in het spel is, om die te kunnen power stancen moet ik dus sowieso naar NG+ toe. Qua moveset het meest complete wapen in het spel denk ik.
Gisteren ook verslagen. Vond er niet zoveel aan moet ik zeggen...4acesNL schreef op donderdag 21 april 2022 @ 18:00:
Malenia down. Zo vet dat zo een toffe en mooie eindbaas optioneel is. Nu even uitvogelen wat ik nog moet doen voor de complete eindes. Geen idee wat de voorwaarden zijn, en dan volgens mij naar het laatste stuk.

Dat moment naar de Hold gegaan, Mimic Tear naar +10 gebracht. Voor de allereerste keer ooit in Elden Ring een summon gebruikt, en toen had ik haar in drie keer ofzo. Echt bullshit die baas.
Of je vraagt natuurlijk of iemand hem voor je kan droppen.kever678 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 01:03:
Ook jammer dat er maar een golden halberd in het spel is, om die te kunnen power stancen moet ik dus sowieso naar NG+ toe. Qua moveset het meest complete wapen in het spel denk ik.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Heb overigens een goal met die Greatsword; zoeken naar de hoogste AR die ik in één hit kan doen. Gaat nog wel weken duren eer ik ook het level en de gear heb om dit te bereiken maar ik zit te denken aan een heavy AoW, die wordt vermoedelijk Royal Knight Resolve, dat combineren met Flame Grant me Strength + Golden Vow en die talisman voor extra sterke jump attacks + wellicht een grease.
Benieuwd wat dat voor resultaten geeft.
Vergeet ook die armor/cape niet die +10% op jumping attacks geeft en misschien heb je nog iets aan bepaalde tears in je Flask of Wondrous Psysick.snmght schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:31:
@kever678 als je op xbox zit mag je hem van mij hebben!
Heb overigens een goal met die Greatsword; zoeken naar de hoogste AR die ik in één hit kan doen. Gaat nog wel weken duren eer ik ook het level en de gear heb om dit te bereiken maar ik zit te denken aan een heavy AoW, die wordt vermoedelijk Royal Knight Resolve, dat combineren met Flame Grant me Strength + Golden Vow en die talisman voor extra sterke jump attacks + wellicht een grease.
Misschien heb je hier iets aan:
je kan toch traden, ik wil hem wel droppen voor iets anderskever678 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 01:03:
Al een aardige tijd bezig om de halo scythe te farmen. In mijn eerste game na 2 pogingen, nu naar 2 uur proberen maar even wat anders gaan doen.![]()
GiTS
Opzich met je eens.kever678 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 01:03:
Al een aardige tijd bezig om de halo scythe te farmen. In mijn eerste game na 2 pogingen, nu naar 2 uur proberen maar even wat anders gaan doen.![]()
Je ziet geen hand voor je ogen. Maar toch klikte het snel weer. Eigenlijk wist From hier een soortgelijk gevoel op te roepen als in The Mist. Een continue dikke mist waar je alleen je gehoor hebt. Gegrom en voetstappen klinken vanuit de mist. Je bent overduidelijk niet alleen. Een erg beklemmend gevoel.
Daarna stond ik opeens in Mohgwyn Palace. Daar was het ouderwets ontdekken en genieten. Ook wat mooie gear voor mijn build. Nu ben ben ik aangekomen in Miquella's Haligtree.
:strip_exif()/f/image/8GaVMPkP88N2ZaDM3aHoBnvY.jpg?f=fotoalbum_large)
Dual-whip build met focus op bleed en jump-attacks. Beide whips zijn +25. Mijn speelstijl is gericht op agressie. Ik heb talismans voor health restore bij kills, AR verhoging bij jump-attacks en blood loss en AR verhoging bij snelle aanvallen. Armor draagt daar ook aan bij.
Greatsword schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:36:
[...]
Of je vraagt natuurlijk of iemand hem voor je kan droppen.
Droppen wel goed idee inderdaad. Speel op PC, toch bedankt voor het aanbod.snmght schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:31:
@kever678 als je op xbox zit mag je hem van mij hebben!
PC? En wat zoek je?reaL_G schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:55:
[...]
je kan toch traden, ik wil hem wel droppen voor iets anders
Heb de Gargoyle's Black Halberd ook maar de Golden Harlberd is veruit de mooisteLoei123 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:55:
[...]
Opzich met je eens.
spoiler:Maar de Halberd van de Night's Cavalry kun je natuurlijk Holy enchanten en dan heb je ook een Faith Halberd Power Stance Ultra Damage Build.

bull goat armourkever678 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:00:
[...]
[...]
Droppen wel goed idee inderdaad. Speel op PC, toch bedankt voor het aanbod.
[...]
PC? En wat zoek je?
[...]
Heb de Gargoyle's Black Halberd ook maar de Golden Harlberd is veruit de mooisteHet oog wil ook wat
![]()
[Afbeelding]
maar zit niet op pc helaas.
volgens mij zit er beperking op huidige built.
GiTS
Was hem dan ook niet geworden, Patches heeft onze eerste ontmoeting niet overleefd.reaL_G schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:11:
[...]
bull goat armour
maar zit niet op pc helaas.
volgens mij zit er beperking op huidige built.
Behoorlijk overweldigend, zowel qua grootte van de hele stad als qua grootte en sterkte van de enemies
Met 100k runes op zak een shortcut openen en weer terug bij je bonfire uitkomen zijn de meest fijne momenten. Elk straatje, kamertje, steegje loop ik met bibberende beentjes in
Hier kunnen we denk ik nog wel enkele dagen in ronddwalen.
Wat is het hoogste bedrag wat jullie ooit verloren zijn? Staat hier op 892kSuperkiwi schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 16:08:
Dus, Leyndell...
Behoorlijk overweldigend, zowel qua grootte van de hele stad als qua grootte en sterkte van de enemies
Met 100k runes op zak een shortcut openen en weer terug bij je bonfire uitkomen zijn de meest fijne momenten. Elk straatje, kamertje, steegje loop ik met bibberende beentjes in
Hier kunnen we denk ik nog wel enkele dagen in ronddwalen.

Mmm, ik pak zojuist een Golden Seed op van onder zo'n geel boompje maar mijn flasks zitten al op max, kan ik daar verder nog iets mee of staat het gewoon leuk in mijn inventory?
Geen idee hoe nu verder. Ik heb Renalla al omgelegd, maar kan niet in die Carian tower. Meen ergens gelezen te hebben dat ik eerst die quest van Ranni moet afronden.
Dus nu maar verder exploren, ben via de Ruinstrewn Precipice omhoog gegaan, daar die soort Salamander boss omgelegd en nu bij de Perfumer Ruins beland. Beetje de grace maar volgen.
Heb het idee dat ik ergens een stukje mis, maar goed, dat exploren is zo vet in deze game
O ja, ik gebruik geen guides ofzo, af en toe lees en hoor ik hier iets, maar thats it...
[ Voor 4% gewijzigd door Ulti23 op 22-04-2022 17:03 ]
I pitty the fools who took my game-station.....
Superkiwi schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:01:
Godfrey is neer
Als ik me niet vergis moest ik ná zijn dood ergens het enige missable legendary wapen oppakken toch?
Iemand die dat in spoilers even kan/wil pinpointen?
Ah ja, niet te missen.SD5k schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:09:
[...]
spoiler:Eigenlijk heel simpel, je hebt die hele grote speer vast wel gezien in het level, daar ligt dat wapen op. Is vlakbij de boss area van Godrick.
Bolt of Gransax
Danku!
Ik lees dit topic nog steeds en heb het idee dat jij 500x grondiger door de wereld heen gaat dan ik, haha. Ik zou echt wel onze maps willen vergelijken over een week of 3.Superkiwi schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:25:
[...]
Ah ja, niet te missen.
Bolt of Gransax![]()
Danku!
Elk hoekje uitkammen en ook na het verslaan van de baas de area nogmaals doorlopen om te zien of er nog ergens iets ligt. Is het een lastige area? Dan kom ik wel terug als ik wat sterker ben.
kijk uit dat je niet in een put valt!Superkiwi schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:57:
Dat is ook de reden waarom ik er zo lang over doe
Elk hoekje uitkammen en ook na het verslaan van de baas de area nogmaals doorlopen om te zien of er nog ergens iets ligt. Is het een lastige area? Dan kom ik wel terug als ik wat sterker ben.
GiTS
Ik hoorde van die Dung dude dat hij in het riool zit; ik neem aan dat je daarop doelt. Daar ben ik nu naar op zoek.
Ik heb wel
We blijven zoeken!
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 22-04-2022 18:06 ]
is dat na de houten lift?Superkiwi schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 19:08:
Hier ben ik omgedraaid
Geen site of grace in de buurt en zo bang als een wezel om op driehoekje te drukken...
spoiler:
GiTS
Verwijderd

Waar de fuck is dat? Ik dacht dat ik alles had uitgekamd in en onder Leyndell.Superkiwi schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 19:08:
Hier ben ik omgedraaid
Geen site of grace in de buurt en zo bang als een wezel om op driehoekje te drukken...
spoiler:
Ook die cel van de Dung Eater quest ben ik niet tegengekomen.. grmbll dan maar terug dat smerige riool in.
Snap niet hoe ik dat heb kunnen missen, ben daar beneden geweest tot een bepaald “WTF From” moment.
[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 22-04-2022 21:06 ]
dat is niet beneden, denk dat het de area-seal is, die gaat pas weg als je de shardbearer verslaat.SD5k schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 20:59:
[...]
Waar de fuck is dat? Ik dacht dat ik alles had uitgekamd in en onder Leyndell.
Ook die cel van de Dung Eater quest ben ik niet tegengekomen.. grmbll dan maar terug dat smerige riool in.
Snap niet hoe ik dat heb kunnen missen, ben daar beneden geweest tot een bepaald “WTF From” moment.
GiTS
Dan heb je een afslag gemist denk ik, is vrij makkelijk en snel te vinden. Voordat het echte drama daar begint.SD5k schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 20:59:
[...]
Waar de fuck is dat? Ik dacht dat ik alles had uitgekamd in en onder Leyndell.
Deuropening door en linksaf slaan, in de linkerhoek van die ruimte (richting noord-oost) zit een gat in de vloer. Gat in springen en hierna linksaf (noord-west) gaan. Gewoon rechtdoor en de buis blijven volgen, aan het eind de trap op en je bent er.
Je komt veel irritante wezens tegen onderweg: gewoon negeren en blijven rennen. Vechten is niet noodzakelijk.
Nog geen npc of player summons gedaan, gebruik wel spirit ashes. Gebruik tot nu to the skeletal militia men, die heb ik ook geupgrade. Die bevallen prima, maar volgens mij heb ik nu een veel betere, Lhutel the Headless... Maar eens kijken of ik die ga gebruiken.
Kan dus nu naar Stormhill castle, volgens mij wil de game dat ook, maar volgens mij kan ik dat ook nog ff skippen en eerst naar Liurnia?
Ben overigens level 54 ...
Welk pad je ook kiest, have fun!
Luhtel is, zeker als je die upgrade, een absolute baas!(...) maar volgens mij heb ik nu een veel betere, Lhutel the Headless...
Let wel dat hij een stuk meer fp kost dan de skletons.
Even kijken hoe ik Liurna in kom. Wil graag mijn sins absolvenSuperkiwi schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 06:19:
Met jouw level zou Stormveil Castle te doen moeten zijn en dat is inderdaad de richting die de game wil dat je op gaat. Echter, als jij graag naar Liurna (of Caelid) wil om daar een kijkje te nemen en wat dingen te doen is dat helemaal aan jezelf. Zelf ben ik ook eerst in Liurna en Caelid wezen koekeloeren voordat ik Stormveil castle inging.
Welk pad je ook kiest, have fun!
[...]
Luhtel is, zeker als je die upgrade, een absolute baas!
Let wel dat hij een stuk meer fp kost dan de skletons.
Die Luthel kost bijna een volle FP balk nu, maar ik heb 8 flasks van +4, 4 health, 4 fp. Moet lukken dus. ga hem eens proberen, voordat ik hem upgrade ...
je kan toch altijd naar een grace warpen-SaveMe- schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 14:31:
Als ik wel naar Stormhill castle ga, en het blijkt te lastig, kom ik daar wel weer weg of zit ik vast tot het einde ?
GiTS
Ik dacht dat dat inside dungeons niet kon, dat je dan eerst weer buiten moet staan ?
ja het is een ‘legacy’ dungeon, maar hier kan je wel warpen. alleen zorgen dat je geen enemies in die buurt hebt die actie zoeken.-SaveMe- schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 14:50:
[...]
Ik dacht dat dat inside dungeons niet kon, dat je dan eerst weer buiten moet staan ?
GiTS
Klopt 👍-SaveMe- schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 14:50:
[...]
Dus, als ik Stormhill in ga en het is te rough, dan kom ik er niet meer uit?
Als stormhill een grot is klopt dat. Daarom heb je ook altijd als je de eindbaas hebt verslagen de optie om naar het begin terug te keren.-SaveMe- schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:41:
[...]
Dus, als ik Stormhill in ga en het is te rough, dan kom ik er niet meer uit?
Mja, maar dan kan ik er dus alleen weg als ik de boss versla. Dan zit ik daar vast als dat niet lukt en dan kan ik niet weg om te levellen bijvoorbeeld?k1978 schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:51:
[...]
Als stormhill een grot is klopt dat. Daarom heb je ook altijd als je de eindbaas hebt verslagen de optie om naar het begin terug te keren.
Je kunt wel naar de uitgang lopen...-SaveMe- schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:07:
[...]
Mja, maar dan kan ik er dus alleen weg als ik de boss versla. Dan zit ik daar vast als dat niet lukt en dan kan ik niet weg om te levellen bijvoorbeeld?
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten