Hail the Elden Lord!!
Ging opeens allemaal supersnel, i.t.t. wat @
Atari aangaf. Ene kant helaas, andere kant is goed zo.
Wat een ongelooflijk toffe game. Naarmate het einde vorderde werden de bossfights echt gaaf. Qua boss fights vind ik dit de leukste titel van FS.
Zoals eerder aangegeven....het open world design is leuk, voor een keer. Prima uitgepakt experiment van FS, echter heb ik de persoonlijke voorkeur voor het DS principe. Factor moeten om verder te komen maakt voor mij de git gud experience wat heftiger.
Wel petje af voor de soundtracks. Elke boss fight vergezeld van meer dan epische muziek, viel me op. Ook de cinematics waren echt bruut.
Maar al bij al: gewoon fokking briljante game. I love FromSoftware games.
En nu? Geen idee. Op de kop af een jaar dat ik FS titels speel. Afgelopen weken waren vrij intensief qua gamen, maar dat is het al maanden 😅
Naast de game blijft de FS community hier op Tweakers ook echt superleuk. Voor mij naast de game an sich ook echt een dikke bonus.
@
reaL_G , dank voor je ongezouten commentaren kerel.
Geen FS titel gespeeld zonder @
Superkiwi aan me Tweakers-zijde, bedankt weer.
@
k1978 , wij gingen redelijk gelijk op....renjoy het restant.
@
Loei123 , @
kever678 @
Yonix @
Woodsy en anderen dank voor het aanhoren van mijn gezeik over scaling, onmogelijke bosses als Mailketh.
En @
Greatsword ....lintje voor jou dat je ooit op een avond mij inhoudelijk overtuigde. Zonder dat ene bericht had ik nooit een epische game als Elden Ring gespeeld.
En tja....de lore van E.R.😅😅 Helft, al betwijfel ik of dat wel zo is, maar meegekregen. Maar ik speel al een tijdje geen games meer om gelikte stories, so who fucking cares. Ik poppetje wil Elden Lord worden. Why? Dunnow. How? Beat the shit out of the scum.
En dat is wat ik gedaan heb!