Acties:
  • +3 Henk 'm!
@reaL_G bedankt voor de checkpoint reload tip!
De baas van haar droom is ook verleden tijd :)

De quests van
spoiler:
Fia, D en zijn broer lijken nu ook ten einde. Paar mooie zwaarden gekregen, plus de twin armor set en Fia haar stinkende kleren

[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 17-04-2022 21:41 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eleonora's Poleblade, wat een toffe moveset :D
Die gaan we in Limgrave eens even testen op wat onschuldige soldaatjes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Ik leg net gewoon Melania neer in 2 pogingen.

Aardig git gud toch @reaL_G 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:11:
Hij strooit met bloed, zet de halve arena in de fik, heeft een bereik van 30m met zijn melee attacks...
Vervelend baasje dit hoor :D

*edit
We got him!!
Agressief spelen deed het 'm, al was het op het nippertje hoor. 430.000 runes ook voor die knakker :D
Video komt eraan.
Lekker man 👊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Kolere, net weer zo'n 35000 runes verloren met mijn stomme kop.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ton Hasselt schreef op zondag 17 april 2022 @ 22:56:
Kolere, net weer zo'n 35000 runes verloren met mijn stomme kop.
Als je dood gaat en er liggen veel runes op de grond: even een sacrificial twig als talisman equippen, als je dan tijdens de run naar je runes doodgaat blijven je runes gewoon liggen.
Als je je runes opgepakt hebt kun je de twig weer un-equippen zodat je 'm kunt hergebruiken.

Dus de "je hebt één mogelijkheid om je verloren runes weer op te pakken" kun je zo omzeilen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 17-04-2022 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Met Godfrey heb ik dan wel weer hele grote moeite 🤔

Acties:
  • +3 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op zondag 17 april 2022 @ 23:04:
Met Godfrey heb ik dan wel weer hele grote moeite 🤔
Een wise beast zei ooit:
Hang on, you will get that fuckface
d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Superkiwi schreef op zondag 17 april 2022 @ 23:02:
[...]

Als je dood gaat en er liggen veel runes op de grond: even een sacrificial twig als talisman equippen, als je dan tijdens de run naar je runes doodgaat blijven je runes gewoon liggen.
Als je je runes opgepakt hebt kun je de twig weer un-equippen zodat je 'm kunt hergebruiken.

Dus de "je hebt één mogelijkheid om je verloren runes weer op te pakken" kun je zo omzeilen :)
Jeetje, dat wist ik niet, bedankt 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Let wel: als je met een twig equipped dood gaat op weg naar je runes verdwijnt je twig, die offer je op in plaats van je runes ;)
Daarom alleen equippen als je ergens veel runes hebt liggen die je hoe dan ook terug wil hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik wil even de tijd nemen om deze dudes te bedanken ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3FN6vTR65runoV4s6TXRfdVuBPY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q8vsPGbe2T4dt3oHEbAt5Mfr.png?f=fotoalbum_large

... voor he-le-maal niets! Jeetje, wat zijn zij f*cking irritant. Doen flink wat damage, sommige attacks zijn unblockable en de range die ze hebben slaat echt nergens op! F*ckers. :( /rant

Maar goed, Draconic Tree Sentinel down en nog wel wat leuke gevechten gehad. Blijf me er over verbazen hoe groot de speelwereld wel niet is. Steeds als je denkt dat je een gebied wel hebt verkend is daar toch nog dat ene smalle weggetje dat tot een compleet nieuw gebied leidt. Awesome. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rqlyq8jYiYUdMqsk8zE5bzqhJ6s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6z4ZGIOoCjRDRyJxwbZCRAy6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EWSHlgs7XWVh8OPNdB8OK6nmFMk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XAhyHspWlazItsBI68ghMzN1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xvw4fwzIDsI5lRkUq_kWBwotRzQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B9ukN84VD4lYwIz7qYTenTOM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Atari
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 22:35
Superkiwi schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:54:
Eleonora's Poleblade, wat een toffe moveset :D
Die gaan we in Limgrave eens even testen op wat onschuldige soldaatjes.
Mijn go-to weapon voor enemies met shield. Lekkere weapon art

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 19:15
Momenteel bezig met een STR/FTH build, wou graag power stance met scythes proberen. Erg fijne weapon art als je er 2 gebruikt en doet ook veel damage.

Echter vooral verbaasd door de Golden Halberd, overal gezien het lekkerste wapen tot nu toe denk ik.
Komt ook daadwerkelijk van de eerste tegenstander in het spel. (buiten de tutorial en de begin baas die je op je plek zet om)
Outerspace schreef op zondag 17 april 2022 @ 13:30:
Misschien moet ik na deze game wel eens met een mage gaan spelen. Ik speel nu volledig mêlee (lvl 67, ongeveer 50u en net aan het swingen in Caelid), er komt geen spell bij kijken (muv ashes). Dat is soms pittiger dan ik wil :P
Incantations wellicht ook een optie, kan je vrij makkelijk aan je huidige build toevoegen.
Superkiwi schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:09:
Ik zit ook eens even te kijken naar een tweede wapen om af en toe eens af te wisselen, liefst iets met meer range. Mijn gedachte gaat dan al snel richting de Bloodhound Fang, die lijkt me wel tof.
Ik heb ook de materialen om die gelijk naar +10 (=max) te brengen.
Zeker doen, vind het persoonlijk een van de fijnere wapens in het spel.

Veel damage, fijne weapon art die gebruikt kan worden om ruimte te creëren of een gat te dichten.
Oogt daarnaast ook nog aardig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze hadden jullie nog tegoed:
YouTube: ELDEN RING™ Mohg, Lord of Blood bossfight
Het oogt echt ontzettend rommelig _O-
Stats zijn te vinden aan het eind van de video.

Jammer dat de PS4 Pro niet captured in HDR; het kleurverschil tussen wat ik zie op mijn tv (=intens!) en in de video is behoorlijk :D

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 18-04-2022 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Superkiwi schreef op maandag 18 april 2022 @ 10:47:

Jammer dat de PS4 Pro niet captured in HDR; het kleurverschil tussen wat ik zie op mijn tv (=intens!) en in de video is behoorlijk :D
Wtf, hij is weak voor bleed zo te zien?! Ik had logischerwijs verwacht dat hij hoge bleed resistance zou hebben. :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:59

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:56:
Ik leg net gewoon Melania neer in 2 pogingen.

Aardig git gud toch @reaL_G 😎
nice,
zelf afgelopen nacht platinum binnen.
2 endings gemist, 2de run maar doen dan.

het laatste gedeelte is zeer goed te doen.
negation,shabriri,waterflow.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op maandag 18 april 2022 @ 13:55:
[...]

nice,
zelf afgelopen nacht platinum binnen.
2 endings gemist, 2de run maar doen dan.

het laatste gedeelte is zeer goed te doen.
negation,shabriri,waterflow.
Well done!

Had trouwens ook echt dikke mazzel met Melania. 10 sec langer en ik was kapot door de scarlet rot geweest 😅 Ze was wel heeeeel gevoelig voor bleed dmg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jeej, net nog even een toffe sessie gehad:
• Erdtree (Caelid, Dragonbarrow) ist kapüt (91K Runes);
• Grafted Scion (Chapel of Anticipation via 'The Four Belfries') geveld;
• Leyndell betreden;
• Nog wat dungeons gevonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B23SMXisSgP8a9UTf9vRK30VVD4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q1xsUOCzORGpfDSNGxzcs0Si.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EvSPHvxWGceB2hbQAih_k93kOmU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7VPGMqPHOYgW3fhBk5QDQwkQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ywp_43iwyX8q_P9VxZqL4mb6ZAE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZV2vJWb0a5qmMF6zRHjjp6bQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/39hm3hiEjO1MKQ9KuAbKdAhPtp0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J8j1k41ZqBDoBXoY8IjNX5DY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xy8CTAqHfqdqgiCE2p81z4TUg5w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YUN49lDpuSexU5r1t0UyVJhH.gif?f=user_large

Nu (weer) van het lekkere weer genieten! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-09 11:18

Dang, toch BIJNA dood door die laatste strike die je goed dodgde :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha inderdaad!
Het was óf achteruit rollen en proberen te healen wat me vaak toch weer een extra klap op het hoofd opleverde, óf naar hem toe dodgen en zelf die laatste klap uitdelen. Gelukkig pakte het besluit goed uit ;)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Superkiwi schreef op maandag 18 april 2022 @ 15:09:
Haha inderdaad!
Het was óf achteruit rollen en proberen te healen wat me vaak toch weer een extra klap op het hoofd opleverde, óf naar hem toe dodgen en zelf die laatste klap uitdelen. Gelukkig pakte het besluit goed uit ;)
@Superkiwi bij de baas 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/20cC8oTlmhotNvAegJZdMF_cbeM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KIbaqEpU7QHWewcPxbpRX2Qb.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:22
Hehehe 😄👍👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik ging vandaag richting het zuidoosten een drempeltje over en werd met pijlen beschoten tenngrite van een boeing 747. Liep me ook effe dun door de broek.

Maar die atronach was makkelijk te verslaan achteraf. Maar voor het eerst in een open world rpg dat ik echt onder de indruk was van zo’n ding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrabpPeople
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:37

Haha klasse, bij die laatste slag inderdaad, dan gaat je hart wel even tekeer....

Toevallig hem gisteren ook afgemaakt. Had 'm gewoon bijna de eerste keer meteen neer... Helaas toen niet gelukt en vervolgens wel drie kwartier bezig geweest ofzo. M'n gelukje was uiteindelijk dat ik vlak voor z'n transformatie een kans op een critical kreeg, en toen tijdens z'n transformatie door alle bleeding damage die ik deed z'n health al even op (bijna) nul kreeg. Dus z'n tweede fase hoefde ik maar een paar hits te doen en had ik over het hele gevecht maar 3 vials gebruikt ofzo.

Soms moet je gewoon een beetje geluk hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leyndell is gaaf! Just the right amount of challenge. Ben net zeker een half uur op zoek geweest naar een SoG met ruim 80K aan Runes op zak en zero flasks. :D

* Yonix mompelt iets met 'geknepen billetjes'. :')

Je kunt wel voorstellen hoe blij ik was toen ik onderstaande Site of Grace tegenkwam. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sQL8trmEtrg1kOp0nE4VuMp4oAE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qYfwDJQRUeS3VBGx10zXwnT6.png?f=fotoalbum_large

Heb ook
spoiler:
Lionel's set
gevonden. Toffe stats, maar zo ongelooflijk lelijk. :P

Van dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XFLFQj4mhtYhEYwZpkBkUfAWHsk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HeY42DixLEGiWyuHyFiDHE5h.png?f=fotoalbum_large

Naar dit:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FfM7JuhWW_1m2q5hQJYai1vSFgU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gZxbPqNjrnICtd3NQEwLLgQw.png?f=fotoalbum_large

Maar potdomme, wat blijft dit toch een fan-tas-tisch spel! (y) _/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Vraagje....ik zit nu op 50 DEX en 40 ARC.

Als ik ARC verder level, gaat de skill dan ook meer dmg op de Rivers? Of is die dmg onafhankelijk van je lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Snap er ook geen zak meer van. Melania, een van de moeilijkste bosses rijg ik zo aan me zwaard en Godfrey is weer dikke ellende lijkt het 🤔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Hoppa. Godfrey ook gone. Viel wel mee dus achteraf.

@Atari tot nu komt je voorspelling nog niet uit 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Aaaaaghhhh, ik krijg die invader in the roundtable maar niet neer, hoe kom ik eigenlijk weer omhoog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woodsy
  • Laatst online: 19-09 16:34
ArnoldSmiley schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:07:
Vraagje....ik zit nu op 50 DEX en 40 ARC.

Als ik ARC verder level, gaat de skill dan ook meer dmg op de Rivers? Of is die dmg onafhankelijk van je lvl?
De Rivers schaalt beter met dexterity dan met arcane. B versus D. Beide op +10. In theorie levert dexterity daarom meer ruwe attack power op. Wel is arcane van invloed op de blood loss buildup. Die neemt toe, omdat de Rivers wel met arcane scaled. Die lagere scaling met hogere blood loss buildup kan onder bepaalde scenarios beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Ton Hasselt schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:24:
Aaaaaghhhh, ik krijg die invader in the roundtable maar niet neer, hoe kom ik eigenlijk weer omhoog?
Die invader verslaan :-).
Als het vooral om je runes gaat een twig gebruiken of het verlies accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ton Hasselt schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:24:
Fast travel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Woodsy schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:25:
[...]

De Rivers schaalt beter met dexterity dan met arcane. B versus D. Beide op +10. In theorie levert dexterity daarom meer ruwe attack power op. Wel is arcane van invloed op de blood loss buildup. Die neemt toe, omdat de Rivers wel met arcane scaled. Die lagere scaling met hogere blood loss buildup kan onder bepaalde scenarios beter zijn.
Thanks! Is me bekend hoor

Wat ik bedoel: Die skill op de Rivers, die L2 move: scaled die dmg mee als je dex en arc leveld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36

NoTimeRemains

I know

De conclusie is dat ik na 130 uur eigk te lomp heb gespeeld. Veel questlines verkeerd heb geïnterpreteerd en heb verneukt. Dat ik niet echt zorgvuldig ben omgegaan met de lore want van sommige dingen snap ik nog steeds niet wat er gebeurd was.

Ik heb een kopie gemaakt van mn save en ben aan NG+ begonnen maar daar bitchslap ik ongeveer alles wat ik tegenkom en ik weet niet of dat de experience is die ik wil. Dus wat nu? Opnieuw beginnen met een nieuwe character om alle eindes te krijgen?

Mss even een overload van Elden Ring gehad en aan wat anders beginnen? Waar zijn jullie mee bezig?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
NoTimeRemains schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:46:
De conclusie is dat ik na 130 uur eigk te lomp heb gespeeld. Veel questlines verkeerd heb geïnterpreteerd en heb verneukt. Dat ik niet echt zorgvuldig ben omgegaan met de lore want van sommige dingen snap ik nog steeds niet wat er gebeurd was.

Ik heb een kopie gemaakt van mn save en ben aan NG+ begonnen maar daar bitchslap ik ongeveer alles wat ik tegenkom en ik weet niet of dat de experience is die ik wil. Dus wat nu? Opnieuw beginnen met een nieuwe character om alle eindes te krijgen?

Mss even een overload van Elden Ring gehad en aan wat anders beginnen? Waar zijn jullie mee bezig?
Tv kijken 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
ArnoldSmiley schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:40:
[...]

Thanks! Is me bekend hoor

Wat ik bedoel: Die skill op de Rivers, die L2 move: scaled die dmg mee als je dex en arc leveld?
Hier zijn de resultaten van iemand zijn testwerkzaamheden: https://www.reddit.com/r/...apon_skill_scaling_guide/.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Hail the Elden Lord!!

Ging opeens allemaal supersnel, i.t.t. wat @Atari aangaf. Ene kant helaas, andere kant is goed zo.

Wat een ongelooflijk toffe game. Naarmate het einde vorderde werden de bossfights echt gaaf. Qua boss fights vind ik dit de leukste titel van FS.

Zoals eerder aangegeven....het open world design is leuk, voor een keer. Prima uitgepakt experiment van FS, echter heb ik de persoonlijke voorkeur voor het DS principe. Factor moeten om verder te komen maakt voor mij de git gud experience wat heftiger.

Wel petje af voor de soundtracks. Elke boss fight vergezeld van meer dan epische muziek, viel me op. Ook de cinematics waren echt bruut.

Maar al bij al: gewoon fokking briljante game. I love FromSoftware games.

En nu? Geen idee. Op de kop af een jaar dat ik FS titels speel. Afgelopen weken waren vrij intensief qua gamen, maar dat is het al maanden 😅

Naast de game blijft de FS community hier op Tweakers ook echt superleuk. Voor mij naast de game an sich ook echt een dikke bonus.

@reaL_G , dank voor je ongezouten commentaren kerel.

Geen FS titel gespeeld zonder @Superkiwi aan me Tweakers-zijde, bedankt weer.

@k1978 , wij gingen redelijk gelijk op....renjoy het restant.

@Loei123 , @kever678 @Yonix @Woodsy en anderen dank voor het aanhoren van mijn gezeik over scaling, onmogelijke bosses als Mailketh.

En @Greatsword ....lintje voor jou dat je ooit op een avond mij inhoudelijk overtuigde. Zonder dat ene bericht had ik nooit een epische game als Elden Ring gespeeld.

En tja....de lore van E.R.😅😅 Helft, al betwijfel ik of dat wel zo is, maar meegekregen. Maar ik speel al een tijdje geen games meer om gelikte stories, so who fucking cares. Ik poppetje wil Elden Lord worden. Why? Dunnow. How? Beat the shit out of the scum.

En dat is wat ik gedaan heb!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gewoon via je map toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Kan niet tijdens multiplayer zegt ie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@ArnoldSmiley Congrats man!

Was inderdaad weer een mooi avontuur. Na het uitspelen had ik de game even een week niet aangeraakt om er van bij te komen ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:59:
Hail the Elden Lord!!

Ging opeens allemaal supersnel, i.t.t. wat @Atari aangaf. Ene kant helaas, andere kant is goed zo.

Wat een ongelooflijk toffe game. Naarmate het einde vorderde werden de bossfights echt gaaf. Qua boss fights vind ik dit de leukste titel van FS.

Zoals eerder aangegeven....het open world design is leuk, voor een keer. Prima uitgepakt experiment van FS, echter heb ik de persoonlijke voorkeur voor het DS principe. Factor moeten om verder te komen maakt voor mij de git gud experience wat heftiger.

Wel petje af voor de soundtracks. Elke boss fight vergezeld van meer dan epische muziek, viel me op. Ook de cinematics waren echt bruut.

En nu? Geen idee. Op de kop af een jaar dat ik FS titels speel. Afgelopen weken waren vrij intensief qua gamen, maar dat is het al maanden 😅

Naast de game blijft de FS community hier op Tweakers ook echt superleuk. Voor mij naast de game an sich ook echt een dikke bonus.

@Loei123 , @kever678 @Yonix @Woodsy en anderen dank voor het aanhoren van mijn gezeik over scaling, onmogelijke bosses als Mailketh.

En @Greatsword ....lintje voor jou dat je ooit op een avond mij inhoudelijk overtuigde. Zonder dat ene bericht had ik nooit een epische game als Elden Ring gespeeld.

En tja....de lore van E.R.😅😅 Helft, al betwijfel ik of dat wel zo is, maar meegekregen. Maar ik speel al een tijdje geen games meer om gelikte stories, so who fucking cares. Ik poppetje wil Elden Lord worden. Why? Dunnow. How? Beat the shit out of the scum.

Congrats!! _/-\o_ *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ton Hasselt schreef op maandag 18 april 2022 @ 22:04:
[...]

Kan niet tijdens multiplayer zegt ie.
Heb het ventje down 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond rustig avondje zonder al te veel vechten gehad. Het plan was om overal even te gaan backtracken om te zien of ik ergens nog iets gemist had en/of npc's tegen zou komen.
Onder andere een imbued swordkey gevonden in Sellia waardoor ik de vierde Belfries toren kon unlocken. Wat vet :D
Voor nu geen idee hoe ik daar verder geraak omdat ik nergens naartoe kan :/
In Nokstella heb ik een hele hoop chests vergeten open te maken, omdat ze nu eenmaal niet op normale chests lijken _O-
Nu ben ik Altus Plateau vanuit het westen uit systematisch schoon aan het vegen (alles west van the capitol) dat gaat ook nog wel wat tijd kosten.
Om het helemaal gezellig te maken kwam ik daar de 'geupgrade' Melicent ook nog tegen.
136 uur op de teller inmiddels, bij level 128 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 19-04-2022 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
ArnoldSmiley schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:18:
Hoppa. Godfrey ook gone. Viel wel mee dus achteraf.

@Atari tot nu komt je voorspelling nog niet uit 🙃
Ik niet meer weet, maar goed bezig!

P.s. Of iets met een wall? Als je Malenia in twee pogingen weet te verslaan, dan all walls are lifted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
NoTimeRemains schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:46:

Drie weken rehab (vakantie), maar ik was met een nieuwe NG bezig, dus nog geen NG+
Met als voornemen alle trophy bosses solo te doen. Alleen gank bosses eventueel met spirit summon (mimic tear helemaal niet meer gebruiken), maar tot nu toe nog alles solo.

Als ik terug ben, dan Elden Ring, what else?
Horizon Forbidden West wil ik nog wel een keer ergens uit de budgetbak halen
Sekiro misschien nog eens aan beginnen, maar ik heb ook nog Bloodborne en DS1 dlc’s waar ik nog niet aan ben toegekomen. Maar eerst verder met voor mij toch wel top 5 GOAT, Elden Ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
ArnoldSmiley schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:59:
Hail the Elden Lord!!

Congrats en ja target lock? Seek and Destroy! Me, Elden Lord.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:22
@ArnoldSmiley

Mooi man 👍👌🏻

En mee eens dat dit topic met vaste groep mensen het wel wat extra geeft. Lees alles altijd met veel plezier en iedereen heeft wel tips of wil je wel helpen. Super 👌🏻

Hier helaas niet heel veel kunnen doen dit lange weekend. Maar gaan rustig verder.

[ Voor 40% gewijzigd door k1978 op 19-04-2022 06:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:23
Superkiwi schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 00:46:

In Nokstella heb ik een hele hoop chests vergeten open te maken, omdat ze nu eenmaal niet op normale chests lijken _O-
Wat?! Ik ga weer ff terug. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 21:05
Congrats @ArnoldSmiley!

Nu een mage build? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

SD5k schreef op maandag 18 april 2022 @ 12:59:
[...]

Wtf, hij is weak voor bleed zo te zien?! Ik had logischerwijs verwacht dat hij hoge bleed resistance zou hebben. :o
Gisteravond terug naar Mohg gegaan, was met de juiste tear in m'n flask en het juiste wapen in één poging gebeurt. Duurde nog geen minuut met m'n Occult Flamberge (bleed van 100+) met de Wild Strikes Ash of War. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Atari schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 02:15:
[...]

Ik niet meer weet, maar goed bezig!

P.s. Of iets met een wall? Als je Malenia in twee pogingen weet te verslaan, dan all walls are lifted
Jij gaf aan na Malekith met elke baas minimaal een uur te hebben gestoeid nog 😉

Wat bedoel je met 'all walls lifted''?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Nee man 😅😅 Heb me ooit voorgenomen nooit meer Hans Kazan te spelen in dit soort games. Van distance casten 😪 toe-to-toe is my style

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Haha, ik ga het wel proberen als tweede run.
In DS3 ook gedaan maar dat werd uiteindelijk gewoon melee met crystal infused wapens.

In ER ziet de magic er wel echt vet uit dus ik ga het nog een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik kan enige vorm van Incantations zeker aanbevelen, het mooie is dat je het door de vele verschillende talismans sacred seals prima kunt combineren met een meer melee focussed build, er is bv een talisman sacred seal die scaled met strength.

edit:
Oude DS benaming. :P

Ben zelf van plan om NG+ iets meer melee te gaan doen, wil dan m'n Occult Flamberge en Scavenger's Occult Curved Sword kunnen dual wielden. Van beide wapens kun je helaas maar één krijgen per playthrough.

[ Voor 40% gewijzigd door SD5k op 19-04-2022 09:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

Damn, wereld is wel erg big volgens mij. Met mijn slow speelstijl ben ik nog wel ff bezig. Heb nog steeds niet alles gezien in Limgrave, ontdek nog steeds nieuwe dingen...

De toevoeging van de stead is wel tof moet ik zeggen, standaard tackle ik alles ter paard, tenzij dat niet anders kan.

Zit wel erg te dubben hoe, na mijn initiele build, de stats verder te upgraden. Hoeveel Vigor met name. En vooral Int, maar ook mind en endurance niet vergeten. Endurance heb je ook nodig voor casting, toch?

Ik ben toch geen noob met games, maar met deze game voel ik me dat wel :O

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
4acesNL schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 07:35:
[...]
Wat?! Ik ga weer ff terug. :D
Vanaf site of grace 'Nokstella Eternal City' ga je de trappen op en kijk je in elk kamertje waar de deuren van open staan, je vind er vrijwel overal een chest. Ze zijn van steen en lijken bij het interieur te horen, maar nee dus.
Ik vond er onder andere een Great Ghost Gloveworth :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
-SaveMe- schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 09:57:
Damn, wereld is wel erg big volgens mij. Met mijn slow speelstijl ben ik nog wel ff bezig. Heb nog steeds niet alles gezien in Limgrave, ontdek nog steeds nieuwe dingen...

De toevoeging van de stead is wel tof moet ik zeggen, standaard tackle ik alles ter paard, tenzij dat niet anders kan.

Zit wel erg te dubben hoe, na mijn initiele build, de stats verder te upgraden. Hoeveel Vigor met name. En vooral Int, maar ook mind en endurance niet vergeten. Endurance heb je ook nodig voor casting, toch?

Ik ben toch geen noob met games, maar met deze game voel ik me dat wel :O
Hier hetzelfde hoewel ik limgrave nu wel voorbij ben. Blijf me verbazen en blijf een nub met steeds meer armor/groter zwaard :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4acesNL
Superkiwi schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 10:07:
[...]

Vanaf site of grace 'Nokstella Eternal City' ga je de trappen op en kijk je in elk kamertje waar de deuren van open staan, je vind er vrijwel overal een chest. Ze zijn van steen en lijken bij het interieur te horen, maar nee dus.
Ha, nice! Bedankt. Erg leuk om een Soulsborne game te spelen met een active community. 😊

Acties:
  • +5 Henk 'm!
ELDEN RING: Patch Notes 1.04

Flinke aanpassingen!

[ Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 19-04-2022 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu weten we in elk geval zeker dat het Gostoc was die een deel van onze runes in Stormveil Castle mee naar huis nam:
"Fixed a bug that caused the reduction of runes due to NPC "Gostoc" when player died in "Stormveil Castle" to occur at an unintended timing."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
ah, mijn greatblade die wat sneller zwaait :P
Naja, speel toch behoorlijk wat offline, denk dat ik inmiddels wel behoorlijk ver ben, Leyndell en nog wat andere dingen te gaan en dan nog wat dingetjes uitzoeken qua trophy bosses etc, zal niet al te veel meer moeten zijn in ieder geval.
Kijken of we de platinum alsnog binnen kunnen halen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Binnenkort maar eens proberen of mijn Greatsword echt bruikbaar is geworden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Loei123 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 12:21:
[...]

Binnenkort maar eens proberen of mijn Greatsword echt bruikbaar is geworden dan.
Zag het zo snel even niet staan, maar had redelijk vaak dat de controls op PS5 behalve lopen niets meer deden als je bijv een prompt kreeg 'a door had been opened; etc. Die message bleef dat erg lang hangen en kon dan niets doen. Hoop dat deze ook gefixed is.

[ Voor 3% gewijzigd door Vildhjarta op 19-04-2022 12:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loei123
Vildhjarta schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 12:47:
[...]

Zag het zo snel even niet staan, maar had redelijk vaak dat de controls op PS5 behalve lopen niets meer deden als je bijv een prompt kreeg 'a door had been opened; etc. Die message bleef dat erg lang hangen en kon dan niets doen. Hoop dat deze ook gefixed is.
Ja die vind ik zelf ook loei irritant.
Vooral omdat er geen Y: OK bij staat, het oogt als een notificatie als wanneer je invaded wordt alleen deze moet je dus zelf weg drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Vildhjarta schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 12:47:
[...]

Inderdaad erg vervelend. Overigens is Y/driehoekje dan wel een optie. Je krijgt alleen het prompt niet te zien. Je hoeft dus niet te wachten tot een dergelijk bericht weg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Ik vind het overigens wel zeer bijzonder dat er niks aan algehele bleed build-up is gedaan, dat procced namelijk veel en veel te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Loei123 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 13:04:
[...]

Ik vind het overigens wel zeer bijzonder dat er niks aan algehele bleed build-up is gedaan, dat procced namelijk veel en veel te snel.
Is een goedmakertje voor DS3, toen was bleed binnen een aantal weken de grond in generft. :P

Ben het wel met je eens dat dit voor PvP aangepast moet worden, maar ik heb er weinig last van omdat ik in ER (nog) niet echt de behoefte heb aan invasions/duels, terwijl ik daar in DS3 de meeste speeltijd heb gespendeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
SD5k schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 13:14:
[...]

Is een goedmakertje voor DS3, toen was bleed binnen een aantal weken de grond in generft. :P

Ben het wel met je eens dat dit voor PvP aangepast moet worden, maar ik heb er weinig last van omdat ik in ER (nog) niet echt de behoefte heb aan invasions/duels, terwijl ik daar in DS3 de meeste speeltijd heb gespendeerd.
Begrijpelijk.

Maar voor iemand die 90% van de tijd co-op speelt en dus open is voor invasions en alleen maar bleed builds tegenkomt is de pvp simpelweg irritant aan het worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Bleed is simpelweg te sterk, niet alleen in PvP, ook voor PvE is er eigenlijk gewoon niks beters dan bleed. Zeker als je daarbij ook nog eens rekening houd met hoe belachelijk simpel het is om te gebruiken.

De enige uitzondering hierop zijn monsters die immuun zijn voor bleed, maar die zijn bijna letterlijk op één hand te tellen.

Ik heb niks tegen status effects, maar het feit dat 9/10 PvP builds gecentreerd zijn rondom bleed of instant-madness procs zegt wel genoeg.
(en de overige 1/10 was gecentreerd rondom carrian retaliation, maar als ik de patchnotes mag geloven is dat al ingeperkt)

[ Voor 52% gewijzigd door D4NG3R op 19-04-2022 13:35 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 08:51:
[...]

Jij gaf aan na Malekith met elke baas minimaal een uur te hebben gestoeid nog 😉

Wat bedoel je met 'all walls lifted''?
Dat je niet meer tegen een muur zult aanlopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
Zo te zien mooie verbeteringen voor een STR build, laat dat nou toevallig net de volgende build zijn die in de planning stond :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Zit nu een aantal weken mee te lezen, en speel de game sinds launch. Heb DS1,2,3, Demons Souls, Bloodborne uitgespeeld en Sekiro bijna (....rage quited)
Helemaal ondersteboven van ER, al lezend wel een paar vragen opgedaan:

Hoe krijgen jullie die wapens op +20 en hoger? Ik zoek nog steeds naar een Somber Smiting stone van +8, terwijl ik +9 in mijn inventory heb, maar niet hoger. De gewone smiting stones gaan ook niet boven de +10. Heb nu zo'n 100 uur op de teller, ben level 96, str/ Dex build en nu aan het werken aan Int voor de MoonVeil Katana. Loop nog steeds met de Bloodhound Fang te zwaaien, en die voldoet, maar wil eigenlijk ook nog wel eens switchen naar iets anders.

Ik geloof niet dat ik erg Git Gud geworden ben, maar wel eigenwijs genoeg om door te spelen tot ik eningszins OP-ed ben.

Waar kan ik de hogere (somber) smiting stones vinden? Ik ben al een stuk in Leyndel, maar teruggegaan naar het achterland van de Volcano Mansion omdat ik het gevoel had e.e.a. te missen. En na de posts van Kiwi ga ik ook nog even terug naar Nokstella....

Bij voorbaat dank, alleen het lezen van alle posts is al een quest op zich ;-)

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
VinnieV schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 14:21:
Zit nu een aantal weken mee te lezen, en speel de game sinds launch. Heb DS1,2,3, Demons Souls, Bloodborne uitgespeeld en Sekiro bijna (....rage quited)

Hoe krijgen jullie die wapens op +20 en hoger? Ik zoek nog steeds naar een Somber Smiting stone van +8, terwijl ik +9 in mijn inventory heb, maar niet hoger. De gewone smiting stones gaan ook niet boven de +10. Heb nu zo'n 100 uur op de teller, ben level 96, str/ Dex build en nu aan het werken aan Int voor de MoonVeil Katana. Loop nog steeds met de Bloodhound Fang te zwaaien, en die voldoet, maar wil eigenlijk ook nog wel eens switchen naar iets anders.

Ik geloof niet dat ik erg Git Gud geworden ben, maar wel eigenwijs genoeg om door te spelen tot ik eningszins OP-ed ben.

Waar kan ik de hogere (somber) smiting stones vinden? Ik ben al een stuk in Leyndel, maar teruggegaan naar het achterland van de Volcano Mansion omdat ik het gevoel had e.e.a. te missen. En na de posts van Kiwi ga ik ook nog even terug naar Nokstella....

Als je het echt niet weet
spoiler:
https://eldenring.wiki.fextralife.com/Interactive+Map Hier kan je precies zien waar op de map je moet zoeken, alleen om bepaalde zones te bereiken heb je bepaalde key items nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Loei123 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 13:04:
[...]

Aangezien ik voor de platinum een NG+ doormoet en gisteren net naar een BleedBuild heb gere-specced vind ik dit niet heel erg :P

[ Voor 9% gewijzigd door Vildhjarta op 19-04-2022 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Markozv schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 14:30:
[...]

Als je het echt niet weet
spoiler:
https://eldenring.wiki.fextralife.com/Interactive+Map Hier kan je precies zien waar op de map je moet zoeken, alleen om bepaalde zones te bereiken heb je bepaalde key items nodig
Ik zou in zijn geval eerder voor deze opteren:

https://eldenring.wiki.fe...Somber+Smithing+Stone+(8)

Die geeft tekstueel aan waar je deze specifieke stone kan vinden en kan je door het zien van de map niet opeens allerlei andere spoilers tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe krijgen jullie die wapens op +20 en hoger? Ik zoek nog steeds naar een Somber Smiting stone van +8, terwijl ik +9 in mijn inventory heb, maar niet hoger. De gewone smiting stones gaan ook niet boven de +10. Heb nu zo'n 100 uur op de teller

Je hoeft natuurlijk niet alle posts te lezen, je kan ook gewoon de zoekfunctie gebruiken ;)

Verder vind je redelijk End Game de desbetreffende Bells die je dan weer aan de Twin Maiden in de Roundtable geeft zodat je de Upgrade Stones kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vildhjarta schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 14:37:
[...]

Aangezien ik voor de platinum een NG+ doormoet
Hoeft niet, kan in 1 Playthrough met de Save/Reload methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Greatsword schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 14:41:
[...]

Hoeft niet, kan in 1 Playthrough met de Save/Reload methode.
I know, ware het niet dat ik die verneukt hebt omdat PS5 je geen normale backups meer op stick kan maken en ik een foutje gemaakt heb ;) ongeveer 100 uur savegame weg :P maar is niet erg ben bijna bij Radagon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar kan ik de hogere (somber) smiting stones vinden?
Ik heb in de ondergrondse en subgebieden redelijk wat hoge level (somber en normale) smithing stones gevonden.
In de normale tunnels vind ik ook wel veel smithing stones maar niet per se de hoge levels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
In navolging van @Yonix deze twee knapen eens aangepakt.
Het plan was om met behulp van Bloody Slash de meest vervelende factor (lees: speermeneer) als eerste uit te schakelen en daarna de ander door middel van parries te verslaan. Deel één van dat plan werkte best goed, deel twee is makkelijker gezegd dan gedaan. Op het eind weer een alles of niets slag die goed kon uitpakken óf een "begin maar helemaal opnieuw" zou betekenen, gelukkig had ie zijn schild nog niet omhoog anders was het slecht afgelopen.

[YouTube: ELDEN RING™ dual Crucible Knight bossfight - Auriza Hero's Grave]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

quests voltooien gaat je wat L10/L25 stenen geven. deze stenen zijn niet te koop en beperkt in aantal per playtrough.

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Heren,

Ik voel een leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
En welcome @-SaveMe-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

RETURNAL

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sekiro al gedaan?
Platinum al binnen?
Alle (night) bosses al verslagen?

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 19-04-2022 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 19:52:
[...]

Sekiro al gedaan?
Platinum al binnen?
Alle (night) bosses al verslagen?
Sekiro vond ik meer een parry game dan een FS titel.

Platinum....snap daar nooit zo de lol van

Hoe weet je of je alle bosses hebt? Zijn er wel echt heeeeel veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:06:
[...]
Hoe weet je of je alle bosses hebt?
Niet. Dus hup, je paard op jij! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]
Sekiro vond ik meer een parry game dan een FS titel.
Ja daar heb je gelijk in, het is even heel wat anders dan de reguliere FS titel.
Maar wel een waarbij dezelfde euforie door je aderen vloeit wanneer je een baas hebt verslagen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Hoe weet je of je alle bosses hebt? Zijn er wel echt heeeeel veel.
https://docs.google.com/s...UFMJI/edit#gid=1197329726

Blijkbaar prima in een dagje te doen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Superkiwi schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:19:
In navolging van @Yonix deze twee knapen eens aangepakt.
Het plan was om met behulp van Bloody Slash de meest vervelende factor (lees: speermeneer) als eerste uit te schakelen en daarna de ander door middel van parries te verslaan. Deel één van dat plan werkte best goed, deel twee is makkelijker gezegd dan gedaan. Op het eind weer een alles of niets slag die goed kon uitpakken óf een "begin maar helemaal opnieuw" zou betekenen, gelukkig had ie zijn schild nog niet omhoog anders was het slecht afgelopen.

[YouTube: ELDEN RING™ dual Crucible Knight bossfight - Auriza Hero's Grave]
Goed bezig, dude! 8) (y) Ik zal binnenkort nog eens een poging wagen. I'll get those bastards! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:18:
[...]
Goed bezig, dude! 8) (y) Ik zal binnenkort nog eens een poging wagen. I'll get those bastards! :D
Oh ik dacht dat jij ze ook al had :D
Succes! Ze zijn overigens allebei te parry'en, dus mocht je daar een beetje goed in zijn doe er je voordeel mee. Voor de runes hoef je het trouwens niet te doen, dat is echt beschamend. De andere rewards zijn 100% wél de moeite waard imo.
Hak ze in de pan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Over die grote knakker die mijn wapens kan upgraden bij grace - Road to Manor.

spoiler:
wat is er met hem gebeurd? Hij begeeft zich in een mistig goedje en kan niet meer met hem praten. Wat moet ik er mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36

NoTimeRemains

I know

4acesNL schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:43:
Over die grote knakker die mijn wapens kan upgraden bij grace - Road to Manor.

spoiler:
wat is er met hem gebeurd? Hij begeeft zich in een mistig goedje en kan niet meer met hem praten. Wat moet ik er mee?
spoiler:
hij is vermoord door Black Knife assassins

This is the Way.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Tonight was good! 8)

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ans9sFLckLiHTmCpouhTUcaJ5hk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c0rz7cUQXRmaty3YTe5JQmuE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tQRLxG3ErmqDEMesC5IyEnmkES4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fMRBlSAClg08cGC2arl92IkS.jpg?f=fotoalbum_large

Morgott was down at first try. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Radagon cheese is eruit gepatched zo te zien. Minst favoriete boss .. zucht haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
reaL_G schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:35:
[...]

quests voltooien gaat je wat L10/L25 stenen geven. deze stenen zijn niet te koop en beperkt in aantal per playtrough.
Thx, inmiddels eentje gevonden, en weer een aantal locaties bezocht die ik over het hoofd had gezien. Nu al weer zin in vanavond. En dat na 100 uur gameplay.....ongelooflijk, wat een game!

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Over Iji:
NoTimeRemains schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:44:
[...]

spoiler:
hij is vermoord door Black Knife assassins
spoiler:
Ik krijg flashbacks naar Solaire of Astora :'(

en:
Superkiwi schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 10:07:
Ik kwam erachter dat ik ze al had geopend. 8)7 Het was lang geleden, dus herinnerde mij dit anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Mede door het paasweekend en andere verplichtingen heb ik een kleine week niet kunnen spelen. Maar gisteravond was het weer zover! Om te herorienteren reis ik dan altijd een stukje terug. En hoewel ik vrij rustig de game doorloop en naar mijn mening alles goed verken merk je op dat soort momenten toch weer dat je vrij veel hebt gemist.

De Forbidden Lands en Mountaintops of the Giants zijn nu grotendeels klaar. Incl. de vele optionele bosses en dungeons. Voor de vraag van @VinnieV: hier zijn de nodige +7/+8 te vinden. Mijn wapens zitten rond de +20 (dual wield). En dat is vergelijkbaar met waar jij bent (net één/twee gebieden verder). Ik zit nu op SL140. Primaire stat is Arcane met 2x Occult whips en Rivers katana.

Gisteravond ben ik geeindigd in Leyndell (ondergronds). Ook daar had ik toch nog het nodige gemist. Helaas zijn mijn rainbow stones wel bijna op, na een bepaald gebied in de Mountaintops.
spoiler:
Ik moet even een "luchtbrug" markeren om bij één toren te komen.

@Yonix Qua 'Fashion Souls' wel een downgrade ;-).
Pagina: 1 ... 46 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten