investeer in het begin vooral in vigor, de meeste nieuwkomers onderschatten ontzettend hoe veel meer 100HP extra health waard is t.o.v. 10HP per slag meer aan schade doen.
Van de eerste 20 levels die je investeert, wil je er doorgaans minimaal 10 investeren in vigor. Dat gaat overigens ook op voor elke voortgaande Souls game.

omdat ik een Greatsword gevonden heb waar je dex 10 voor nodig bent. Nu ik dat heb kan ik dat zwaard niet gebruiken?
Welk wapen heb je het precies over? De meeste wapens hebben meerdere requirements, die je allemaal moet hebben voordat je het wapen (effectief) kan gebruiken. De enige uitzondering daarop is strength; als je een wapen met 2 handen vasthoud heb je effectief 50% meer strength. Met 20 strength kan je bijvoorbeeld effectief een 30 strength wapen 2-handen.
Ook heb ik in dat kamp met soldaten en 1 baas met zon lans in die grot midden in het kamp een knife en ashes storm nog wat gevonden. Die heb ik op mn grote bijl maar doet niks? hoe werkt dit?
Dat is een weapon art, bij controllers activeer je die met de linker trekker, bij een toetsenbord shift + rmb dacht ik.
Ik gebruik die 3 wolven tijdens vechten wat enorm helpt. Heb met zon gouden seed mn flask geupgradet naar 4 stuks.
Kan ik bijv die wolven ook een sneltoets voor maken? dat ik niet elke keer het menu in moet?
Je kan die wolven equipen onderin je inventory, dan kan je die op dezelfde manier gebruiken als hoe je (waarschijnlijk) je flasks gebruikt.
[
Voor 6% gewijzigd door
D4NG3R op 13-04-2022 10:26
]