Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-09 12:08
MrVegeta schreef op zondag 10 april 2022 @ 23:25:
Dat ze zo'n goeie game zo een waardeloze eind battle geven. Ongelofelijk.

Lol. Wat een waardeloze boss. Oh my god. Hoe kan dit? Het is gewoon niet leuk, niet perse moeilijk. Maar je bent alleen maar aan het rennen. Zijn ze vergeten dat Torrent ook nog in de game zit ofzo? Wat een retards. Zoals altijd is 9 van de 10 keer is melee gewoon fucked.
Het is tenminste geen Lord of Cinder uit DS3 of een Gwyn die je kan killen door te parryen in DS1 :+

Vond het zelf wel een "oke" boss, beetje irritant, maar beter dan de eind battles in DS1,2 en 3

[ Voor 8% gewijzigd door energydrank op 11-04-2022 01:14 ]

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:34
Superkiwi schreef op zondag 10 april 2022 @ 23:18:
Nu ben ik mijn arcane ook wat aan het levellen omdat die stat volgens de wiki een positief effect heeft op de bleed buildup. Echter, ik zie dit niet terug in de stats van mijn Uchi, daar blijft de bloodloss buildup op 79 staan. Heeft het zin om arcane te levellen met een blood Uchi of zit ik hier dure runes aan niks weg te geven?
Bij mij werkt het ook niet. Ik heb online gekeken en vond als toelichting dat een Uchi niet met arcane scaled. Maar ik heb een ash of war met blood affinity en daarom D scaling op arcane.

https://gamertweak.com/does-arcane-increase-bleed/amp/

Mijn arcane zit inmiddels op 25, maar voor bloodless helpt het met mijn Uchi in ieder geval niet. Binnenkort ga ik testen met een occult whip, want daar lijkt het wel te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:06
ArnoldSmiley schreef op zondag 10 april 2022 @ 13:25:
Blasphemous Claw iemand dat ding gebruikt tegen Maliketh? Is het iets?
Moet eerlijk bekennen dat ik deze boss gecheesed heb met de combo van Carian Retaliation en de Wraith Calling bell.

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 22:35
Superkiwi schreef op zondag 10 april 2022 @ 23:18:
Nu ben ik mijn arcane ook wat aan het levellen omdat die stat volgens de wiki een positief effect heeft op de bleed buildup. Echter, ik zie dit niet terug in de stats van mijn Uchi, daar blijft de bloodloss buildup op 79 staan. Heeft het zin om arcane te levellen met een blood Uchi of zit ik hier dure runes aan niks weg te geven?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-b9iW2Darrx0gBLfv6ctZUk_Wg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hAnzZC7WDnWuc42VHlIOUQ15.jpg?f=fotoalbum_large

Op +25 wordt de bleed build-up volgens mij maximaal 115.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Laatst online: 20:39

reaL_G

G

Woodsy schreef op maandag 11 april 2022 @ 07:46:
[...]

Bij mij werkt het ook niet. Ik heb online gekeken en vond als toelichting dat een Uchi niet met arcane scaled. Maar ik heb een ash of war met blood affinity en daarom D scaling op arcane.

https://gamertweak.com/does-arcane-increase-bleed/amp/

Mijn arcane zit inmiddels op 25, maar voor bloodless helpt het met mijn Uchi in ieder geval niet. Binnenkort ga ik testen met een occult whip, want daar lijkt het wel te werken.
scaling is voor de damage output. afhankelijk dus van stat. softcaps waren volgens mij 20 en 50.
die buildup is een passieve skil, dus weapon upgraden of skill gebruiken

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Atari schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:08:
[...]

[Afbeelding]

oef, kom zelf net maar boven de 1000hp mbv items. oneshot fest

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Wij zitten slechts 3 wapenlevels van elkaar verwijderd (+20 vs +23).
Kijkende naar jouw stats, komt die veel hogere bleed buildup dan puur door jouw hoge arcane level?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48

NoTimeRemains

I know

Superkiwi schreef op maandag 11 april 2022 @ 00:59:
Flame Cleanse Me, oh wat kom je goed van pas nu :P

[Afbeelding]
:( grrrrrr die garnalen daaronder... met hun homing missiles... en die
spoiler:
tree spirit
...

gisteren zo goed als alles in de noordelijke provincies gecleared. Ook Blood country is leeg, maar moet nog wat meer onderzoeken.

Ik begin wel op t einde te lopen nu. Sommige bazen droppen wel echt insane hoeveelheid runes zeg.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Superkiwi schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:41:
[...]

Wij zitten slechts 3 wapenlevels van elkaar verwijderd (+20 vs +23).
Kijkende naar jouw stats, komt die veel hogere bleed buildup dan puur door jouw hoge arcane level?
Ja, alhoewel schaalt het volgens mij nu niet meer als ik nog meer in arcane stop. Alleen nog door weapon upgrade.
Maar dat moet ik nog testen. Tevens moet ik nog Marika's Soreseal vinden die ARC+5 geeft, daarna waarschijnlijk nog een keer een respec doen als ik o.a de Uchi ook op+25 heb.

Alleen met respeccen zie je volgens mij niet wat het met je blood build up doet, dus dat maakt het wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
De Lord of Blood's Exultation talisman doet het trouwens ook erg lekker op een blood build ;)

A talisman depicting the exultation of the Lord of Blood.

Raises attack power when blood loss occurs in the vicinity.

"Render up you offerings of blood to your Lord. Drench my consort's chamber. Slake his cocoon's thirst. His awakening shall herald the dawn of our dynasty"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Atari schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:22:
De Lord of Blood's Exultation talisman doet het trouwens ook erg lekker op een blood build ;)

A talisman depicting the exultation of the Lord of Blood.

Raises attack power when blood loss occurs in the vicinity.

"Render up you offerings of blood to your Lord. Drench my consort's chamber. Slake his cocoon's thirst. His awakening shall herald the dawn of our dynasty"
Klopt, ding geeft +20% meer damage voor 20 seconden.

Combineer het met de white mask (+10% damage ook 20 secs) en de seppuku weapon art (welke behalve jezelf voor minimale damage bleed, ook nog eens je wapen buffed en zorgt voor snellere bleed build up) en je hebt een bijna permanente 30% damage buff op vijanden die meer dan 1 of 2 bleeds overleven. >:)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

als je arcane wilt uppen.

de silver tear mask geeft +8!!!!!!

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
D4NG3R schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:46:
[...]

Klopt, ding geeft +20% meer damage voor 20 seconden.

Combineer het met de white mask (+10% damage ook 20 secs) en de seppuku weapon art (welke behalve jezelf voor minimale damage bleed, ook nog eens je wapen buffed en zorgt voor snellere bleed build up) en je hebt een bijna permanente 30% damage buff op vijanden die meer dan 1 of 2 bleeds overleven. >:)
Ja, die Seppuku gaat er direct op als ik 'm tegenkom.
reaL_G schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:06:

Wow +8 versus Elden Bling. Hmmm.. :P
Alleen voor lastige bosses misschien eens equippen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En daar is ie dan, de RUN zonder ooit een baas te hoeven bevechten 8)7

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
Zat van het weekend nog zijn 14 minuten nog wat run te bekijken die je de vorige week had gepost.
Lol, aantal dagen later weer 5 minuten eraf.

Wat wordt de volgende? Direct een zip naar de credits? :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben na iets van 250 uur nog steeds bezig met mijn eerste playthrough. Ik gebruik op geen enkele manier guides/hints/etc. Dit was toen deze game uitkwam mijn doel, zoals ik eigenlijk in elke From game heb gedaan tot nu toe... Heh. Deze game is zoveel meer uitdagender wat dat betreft. Qua game mechanics en combat is het prima te doen, ik powerstance momenteel twee enorme zwaarden en heb er aardige Talismans bij om dat te boosten. Bosses zijn niet echt een probleem, de meesten gaan in een paar pogingen wel neer...

Maar de wereld... Man, wat een ervaring. Zoveel tijd zit in het exploren en sidetracked raken.
Ik heb bijvoorbeeld eindeloos lopen zoeken waar dan de ingang van 'de stad' was, nadat een NPC me daarheen stuurde. Maar dan ook echt compleet over het hoofd zien, de zoektocht gefrustreerd opgeven om vervolgens na een uur of 50 waarin ik dan maar als alternatief zo'n beetje heel Limgrave, Lurnia en Caelid gecleared heb het nogmaals te proberen... En het dan te vinden letterlijk waar ik tijdens de eerste zoektocht enkele keren gewoon doodleuk langs ben gelopen.
Of een zeker Manor dat ik totaal over het hoofd heb gezien en later pas vond toen ik dacht op weg te zijn naar iets anders. Of hele obscure dingen die ik dan wel weer helemaal heb weten uit te vogelen (Sellen
quest).
Naar de map kijkend heb ik wel het idee dat ik richting het einde begin te komen.

Wat een ontzettend geniale game.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woodsy
[...]

[Afbeelding]

Op welk platform speel je @Atari? Want mijn ervaring is gelijk aan die van @Superkiwi. Ik begrijp dat de damage output afhankelijk is van scaling en levels, maar de blood loss buildup zou ook moeten scalen met arcane (wat ik ervan begrijp en online heb gelezen). Mijn Uchi is rond de +20 en ik heb arcane rond de 30-35. Bloody slash is the ash of war i.c.m. blood affinity. Maar hij blijft op 78-79 staan (de default met blood affinity). Je hebt uiteraard een veel hoger arcane level, maar als die scaling daadwerkelijk goed werkt had ik ook op arcane 30-35 al enige verandering verwacht (90-95 bijvoorbeeld). Want de 78-79 blood loss buildup had ik ook met arcane 9 al.

[ Voor 3% gewijzigd door Woodsy op 11-04-2022 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Atari schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:13:
[...]

Ja, die Seppuku gaat er direct op als ik 'm tegenkom.

[...]

Wow +8 versus Elden Bling. Hmmm.. :P
Alleen voor lastige bosses misschien eens equippen.
Die Seppuku is makkelijk te vekrijgen. Heb nu een Utchi 25 met Suppuku en de Rivers of Blood +10.

En nog krijg ik Maliketh maar niet neer 😪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:21:
[...]

Die Seppuku is makkelijk te vekrijgen. Heb nu een Utchi 25 met Suppuku en de Rivers of Blood +10.

En nog krijg ik Maliketh maar niet neer 😪
als de bleed proc inslaat, hoeveel damage doe je dan van de healtbar? 20/25% of meer?
arcane lvl?

was gister bij malenia maar alles in 2 de fase is oneshot, 1ste fase is simpel, maar 2de fase is mn summon dood, dus moet ik meer dodgen dan attacken. gewoon te weinig vigor (~1000hp) haal maar 2/3 van de bar weg max.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Denk dat ik moet respeccen naar 50 vigor voor de laatste boss. Bleed heeft geen effect, dus waarschijnlijk gewoon een pure melee wapen zoeken en alles in stam/dex en hopen dat dat wat wordt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atari schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:22:
Die ben ik nog niet tegengekomen ;)
Sowieso heb ik volgens nog mij helemaal geen spulletjes in mijn inventory die een positieve bijdrage aan mijn bleed damage kunnen leveren.
Ik wilde gisteren de Bloodflame Blade als incantation equippen maar dat werkt blijkbaar niet op een blood uchigatana, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren wel weer wat verder gekomen in Ranni's questline
spoiler:
de twee blauwgeweide elanden verslagen en daarna van Ranni een zandloper gekregen waarmee ik de Study Hall in Liurna op zijn kop kon draaien

Die enemies daar maar ook die bosses en het aansteken van de vlammen gaven me een ontzettend God of War gevoel :*)
Ook is
spoiler:
Seluvi nu dood, net als de merchant in Caria Manor

Benieuwd waar Ranni en de rest nu weer uithangen, gezellige bende wel.

En ik heb zo lang zitten zoeken hoe ik in het oosten van Caelid bij het
spoiler:
kasteel met die hééééle grote Jar moest komen

Gisteren kwam ik erachter hoe logisch het eigenlijk is _O-
Die vijandjes daar zijn ook dood (bloody slash ftw), verder lijkt daar niet veel te doen. Ik had wel meer verwacht eigenlijk

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 11-04-2022 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Superkiwi schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:55:
[...]

Sowieso heb ik volgens nog mij helemaal geen spulletjes in mijn inventory die een positieve bijdrage aan mijn bleed damage kunnen leveren.
spoiler:
Ver, ver onder Leyndell
Ik wilde gisteren de Bloodflame Blade als incantation equippen maar dat werkt blijkbaar niet op een blood uchigatana, jammer.
Klopt, je kan wapens met een elemental infusion niet (extern) buffen met grease of magic. Het kan het waard zijn om hem keen (sharp) te maken als je hoog dex hebt en daadwerkelijk veel magic wil gaan gebruiken om wapens van een bepaald element te voorzien. :)

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 11-04-2022 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hou het wel bij mijn blood variant, die werkt tot op heden meer dan prima.
En ik heb gisteren de mimic tear gevonden en gelijk naar +10 gebracht dus technisch gezien doe 'ik' nu al dubbel zoveel bleed buildup :9
D4NG3R schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:28:
[...]
spoiler:
Ver, ver onder Leyndell
Daar moet ik eigenlijk al lang op weg naartoe maar er is daarbuiten nog zoveel te doen ;)
Ik ga het op mijn lijstje noteren, thanks!

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 11-04-2022 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
@Woodsy PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

SD5k

>4&X

Superkiwi schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:59:
Gisteren wel weer wat verder gekomen in Ranni's questline
spoiler:
de twee blauwgeweide elanden verslagen en daarna van Ranni een zandloper gekregen waarmee ik de Study Hall in Liurna op zijn kop kon draaien

Die enemies daar maar ook die bosses en het aansteken van de vlammen gaven me een ontzettend God of War gevoel :*)
Ook is
spoiler:
Seluvi nu dood, net als de merchant in Caria Manor

Benieuwd waar Ranni en de rest nu weer uithangen, gezellige bende wel.

En ik heb zo lang zitten zoeken hoe ik in het oosten van Caelid bij het
spoiler:
kasteel met die hééééle grote Jar moest komen

Gisteren kwam ik erachter hoe logisch het eigenlijk is _O-
Die vijandjes daar zijn ook dood (bloody slash ftw), verder lijkt daar niet veel te doen. Ik had wel meer verwacht eigenlijk
Even alles in spoilertags hoor:
spoiler:
Seluvius ging bij mij dood voordat ik de talisman die hij op een bepaald punt geeft kon ophalen.. :'( Heb jij hem wel gekregen? Heb hem niet perse nodig, maar zou wel handig zijn om bazen die zwak zijn voor magic damage te kunnen smelten met Smarag's Glintstone Breath.

spoiler:
Dat gebied bij die pot lijkt wel een PvP arena, op een andere plek kwam ik ook iets soortgelijks tegen, zal waarschijnlijk iets mee gebeuren bij een toekomstige patch of DLC.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
[...]

Jammer ja dat die Bloodflame Blade niet werkt op blood wapens. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:50:
[...]
Even alles in spoilertags hoor:
spoiler:
Seluvius ging bij mij dood voordat ik de talisman die hij op een bepaald punt geeft kon ophalen.. :'( Heb jij hem wel gekregen?
.
Volgens mij heb ik die ook niet. Weet je toevallig hoe dat ding heet dan zal ik zo eens in mijn inventory kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

SD5k

>4&X

Superkiwi schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:58:
[...]

Volgens mij heb ik die ook niet. Weet je toevallig hoe dat ding heet dan zal ik zo eens in mijn inventory kijken.
Magic Scorpion Charm
spoiler:
Je moet met hem praten en iets met z'n poppen doen, later nog een keer terug komen, maar ik heb helaas iets getriggerd waardoor hij dood gaat.
SD5k schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 08:27:
Ik sta eigenlijk al een week op het punt om de Capital te betreden maar wilde nog wat losse eindjes afhandelen, ik val werkelijk van de ene rabbit hole in de andere..

spoiler:
Volcano Manor, Shaded Castle, Nokron City, en dan ook de quests van Ranni, Fia, Blaid en D waar ik mee verder probeer te komen.

Gok dat ik hier nóg wel een week mee bezig ben. :9
Even mezelf quoten hoor, ben nu nog een week verder en nog steeds niet naar de Capital gegaan. Ben nu aangekomen bij
spoiler:
Lake of Rot en Hagiltree
, vermaak me prima! :)

[ Voor 43% gewijzigd door SD5k op 11-04-2022 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woodsy
Bedankt voor snelle reactie! Helaas speel ik ook op een PS5, dus het is geen bug... Vanavond ga ik nog even kijken. Waarschijnlijk ga ik toch een larval tear gebruiken. Puur om te testen. Tijdens de lunchpauze heb ik even snel ingelogd om op precies hetzelfde scherm als jou te kijken: en bij mij staat er echt default (78). Blood Uchi. Onze builds zijn redelijk gelijk qua level en wapens. Alleen zijn bij mij de waardes voor dexterity en arcane andersom.
reaL_G schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:06:

Binnenkort maar even testen. Je levert hiervoor wel attack power in. Als je veel melee gebruikt is Mask of confidence (+3) een alternatief. Even kijken in hoeverre de extra levels de impact op AR goedmaken.
[...]

Z.s.m. de put in!
spoiler:
(Leyndell)

[ Voor 13% gewijzigd door Woodsy op 11-04-2022 16:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 13:06
Ik ben nu ~27 uur bezig, iets van level 50-60 en net in die magic stad bezig. Wel even een uitje gemaakt om de standaard Colossal Greatsword te halen en te uppen <3 Daarvoor gebruikte ik die standaard hamer met dikke A scaling. Deze is nog wat trager, maar man wat een damage. Per ongeluk tegen die blood-boss moeten vechten bij de gate met fat rolling, dat wapen weegt echt een ton. Heb mijn armor meer dan moeten halveren. Ik gebruik nu de +stat talisman en de +stamina recovery talisman, kan ik met een colossal wapen beter de amulet gebruiken die me meer weight laat dragen, of gewoon nu wat puntjes pompen in endurance (net 40str aangetikt).

Ik speel ouderwets vol strength/vigor verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Atari schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:50:
[...]

Jammer ja dat die Bloodflame Blade niet werkt op blood wapens. :'(
je moet ff chekken, bij bepaalde twinblades zijn er die al standaard hoge blood buildup hebben, waar je wel een grease of skill extra op kan zetten. je komt dan op 130 ofzo uit.

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Woodsy schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:18:

Binnenkort maar even testen. Je levert hiervoor wel attack power in. Als je veel melee gebruikt is Mask of confidence (+3) een alternatief. Even kijken in hoeverre de extra levels de impact op AR goedmaken.
er zijn nog aantal talismans die attackpower stacken bij elke (blood) attack.
zal straks es ff kijken welke.
maar gebruik ook soreseals dus dat is al extra attackpoints tegen jezelf als je gehit word. 10/15%
ga zo ff respeccen voor blood en HP, ben nog te algemeen geleveld.

[ Voor 6% gewijzigd door reaL_G op 11-04-2022 14:39 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Woodsy schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:18:
[...]

Z.s.m. de put in!
spoiler:
(Leyndell)
Vergeet je rainbow stones niet ;)
Wat een doolhof daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:15
reaL_G schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:31:
[...]

je moet ff chekken, bij bepaalde twinblades zijn er die al standaard hoge blood buildup hebben, waar je wel een grease of skill extra op kan zetten. je komt dan op 130 ofzo uit.
De Eleonora's Poleblade is ook fijn voor bleed builds. Duo wielden met 2 Scimitar is ook super, moveset is erg snel waardoor je veel hits maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
reaL_G schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:31:
[...]

Ah thanks, nog eens testen dan op mijn Eleonora's Poleblade.
Las ergens dat de Godskin Peeler ook hoge bleed build up kan hebben en een erg fijn wapen is. Ook hierop eens proberen, die heb ik links laten liggen omdat hier volgens mij standaard geen bleed op zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
kever678 schreef op maandag 11 april 2022 @ 15:00:
[...]

De Eleonora's Poleblade is ook fijn voor bleed builds. Duo wielden met 2 Scimitar is ook super, moveset is erg snel waardoor je veel hits maakt.
Inderdaad leuk wapen, niet m'n sterkste in het arsenaal, maar shred aardig door knights heen, dus wel bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:45:
[...]

als de bleed proc inslaat, hoeveel damage doe je dan van de healtbar? 20/25% of meer?
arcane lvl?

was gister bij malenia maar alles in 2 de fase is oneshot, 1ste fase is simpel, maar 2de fase is mn summon dood, dus moet ik meer dodgen dan attacken. gewoon te weinig vigor (~1000hp) haal maar 2/3 van de bar weg max.
Dunnow, veel ieder geval. Kan ik dat ergens aflezen?
Arcane zit op 30, Dex op 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
kever678 schreef op maandag 11 april 2022 @ 15:00:
[...]

Duo wielden met Rivers nu.

2 x L1 en dan 2 x L2. Aardige combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

reaL_G schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:45:
[...]

arcane lvl?
De concensus bij launch was 100HP +10-15% van de vijand zijn maximale health, echter lijkt dat van geen kant te kloppen. Zeker niet in PvP, daar voelt het eerder als 30-50% aan.

[ Voor 67% gewijzigd door D4NG3R op 11-04-2022 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op maandag 11 april 2022 @ 15:50:
[...]

Dunnow, veel ieder geval. Kan ik dat ergens aflezen?
Arcane zit op 30, Dex op 50
checken naar de healthbar, hakken tot hij valt keer of 2, dan backuppen voor regen stamina/fp. en volgende ronde.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

D4NG3R schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:27:
[...]

De concensus bij launch was 100HP +10-15% van de vijand zijn maximale health, echter lijkt dat van geen kant te kloppen. Zeker niet in PvP, daar voelt het eerder als 30-50% aan.
zit nu op denk rond 20% per proc met arcane op lvl30 (met item). afhankelijk van enemy

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 07:11
Wat is dat nu met die glinsteringen voetstappen in bv water? Ik volg exact zelfde route maar vind niks en zie ook niks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

k1978 schreef op maandag 11 april 2022 @ 18:36:
Wat is dat nu met die glinsteringen voetstappen in bv water? Ik volg exact zelfde route maar vind niks en zie ook niks!
gaat ie in een loop? stoppen ze niet?
misschien is het wel een bug in de game!

ik ben ze ook tegen gekomen, maar mij gaven wel ze een ash of war

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:05
spoiler: Glinstering
Dit zijn onzichtbare kevers die je een ash of war geven als je ze weet te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
reaL_G schreef op maandag 11 april 2022 @ 18:41:
[...]

gaat ie in een loop? stoppen ze niet?
misschien is het wel een bug in de game!

ik ben ze ook tegen gekomen, maar mij gaven wel ze een ash of war
Ja ik een loop. Maakt exact zelfde route constant. Dacht dat soort behendigheid was om deze route dan exact het zelfde te volgen met je paard of zo. Maar gebeurt niks 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Loei123 schreef op maandag 11 april 2022 @ 18:48:
[...]

spoiler: Glinstering
Dit zijn onzichtbare kevers die je een ash of war geven als je ze weet te raken.
Ooh oke 👍👍 Dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:49
Zebby schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:21:
Ik ben nu ~27 uur bezig, iets van level 50-60 en net in die magic stad bezig. Wel even een uitje gemaakt om de standaard Colossal Greatsword te halen en te uppen <3 Daarvoor gebruikte ik die standaard hamer met dikke A scaling. Deze is nog wat trager, maar man wat een damage. Per ongeluk tegen die blood-boss moeten vechten bij de gate met fat rolling, dat wapen weegt echt een ton. Heb mijn armor meer dan moeten halveren. Ik gebruik nu de +stat talisman en de +stamina recovery talisman, kan ik met een colossal wapen beter de amulet gebruiken die me meer weight laat dragen, of gewoon nu wat puntjes pompen in endurance (net 40str aangetikt).

Ik speel ouderwets vol strength/vigor verder.
Ik zit op ongeveer de zelfde tijd maar op 25-30, misschien iets meer doorknallen en minder verkennen/alles willen doen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Mep er is op 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Sta op het punt me saved game te deleten en het spel als afgerond te beschouwen. Dan maar geen Elden Lord, die Maliketh krijgt me over de zeik al dagenlang.
En die pokke huppeldepupkutclaw doet ook geen zak, ben geen parry-clown toch

[ Voor 21% gewijzigd door ArnoldSmiley op 11-04-2022 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
k1978 schreef op maandag 11 april 2022 @ 18:51:
[...]

Ooh oke 👍👍 Dat wist ik niet.
Gewoon in de route gaan staan en ruim van te voren slaan, dingen zijn erg snel :+
ArnoldSmiley schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:07:
Sta op het punt me saved game te deleten en het spel als afgerond te beschouwen. Dan maar geen Elden Lord, die Maliketh krijgt me over de zeik al dagenlang.
Anders ff wat verder levelen? (desnoods even via mohgwyn palace :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:18
verkeerde quote

[ Voor 96% gewijzigd door Grindtegel op 11-04-2022 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
dragon rot spell, achter pilaar gaan staan en mimic de boel af laten leiden en zo twee keer dragon rot erop mikken en klaar is klara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
kever678 schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:30:
[...]

Gewoon in de route gaan staan en ruim van te voren slaan, dingen zijn erg snel :+

[...]

Anders ff wat verder levelen? (desnoods even via mohgwyn palace :P )
Optie ja....ben lvl 120, moet blijkbaar niet 'gud' enough. Klein probleempje is wel captain Niall die in de weg staat volgens mij naar Mohgwyn 😖😖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Grindtegel schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:39:
[...]

dragon rot spell, achter pilaar gaan staan en mimic de boel af laten leiden en zo twee keer dragon rot erop mikken en klaar is klara.
Mooi verhaal, heb alleen niks in spells geinvestererd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
ArnoldSmiley schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:43:
[...]

Optie ja....ben lvl 120, moet blijkbaar niet 'gud' enough. Klein probleempje is wel captain Niall die in de weg staat volgens mij naar Mohgwyn 😖😖
Dit kan op een andere manier door een bepaalde quest te doen: https://apptrigger.com/2022/03/17/elden-ring-mohgwyn-palace/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
ArnoldSmiley schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:43:
[...]

Mooi verhaal, heb alleen niks in spells geinvestererd
15 faith voor rotten breath and you're good to go

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Grindtegel schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:53:
[...]

15 faith voor rotten breath and you're good to go
Das nog wel eens idee. Kijken of ik ergens een Faith Talisman heb.

Domme vraag: na Demons Souls als een soort Hans Kazan uitgespeeld te hebben gezworen alles met zwaard te doen in alle FS titels.

Heb je voor een incantantion geen staf ofzo nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Soort Hans Kazan 😂😂😂

[ Voor 11% gewijzigd door k1978 op 11-04-2022 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Dank je wel. Speel hem echter offline, ook geen PS+ dus invaden zit er niet in. Toch maar Niall zien te mollen dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
ArnoldSmiley schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:02:
[...]

Das nog wel eens idee. Kijken of ik ergens een Faith Talisman heb.

Heb je voor een incantantion geen staf ofzo nodig?
een sacred seal maar die zijn niet moeilijk te verkrijgen en je moet een drakenhart hebben om de spell te kopen

[ Voor 7% gewijzigd door Grindtegel op 11-04-2022 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Grindtegel schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:11:
[...]

een sacred seal maar die zijn niet moeilijk te verkrijgen
Ok. Heb nog een talisman +5 faith liggen, plus een zooitje dragon hearts. Sacred seal scoren, 100K runes om faith naar 10 te brengen en dan eens ff kijken 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
ik ben slecht in DS games en met die tactic lukte mij het in 3/4 tries dus moet geen probleem zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Grindtegel schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:14:
ik ben slecht in DS games en met die tactic lukte mij het in 3/4 tries dus moet geen probleem zijn
Ben benieuwd. Rotten Breath erop en that was it? Geen gemep, geen gedoe? Sounds to good to be true 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
ArnoldSmiley schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:34:
[...]

Ben benieuwd. Rotten Breath erop en that was it? Geen gemep, geen gedoe? Sounds to good to be true 😉
Rotten breath is _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
ArnoldSmiley schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:34:
[...]

wel zo veel mogelijk achter de pilaren schuilen als een angstig meisje natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Grindtegel schreef op maandag 11 april 2022 @ 22:06:
[...]

wel zo veel mogelijk achter de pilaren schuilen als een angstig meisje natuurlijk
😅😅😅😅😅😅 nou ben ik ook wel bamg voor Maliketh

Heb de seal, de rotten breath en de talisman. 1ste poging liep op niks uit, morgen verder

[ Voor 13% gewijzigd door ArnoldSmiley op 11-04-2022 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
ArnoldSmiley schreef op maandag 11 april 2022 @ 22:08:
[...]

😅😅😅😅😅😅 nou ben ik ook wel bamg voor Maliketh

Heb de seal, de rotten breath en de talisman. 1ste poging liep op niks uit, morgen verder
Probeer ook twee volle salvo’s te doen, gewoon de knop in blijven houden tot je FP bar helemaal leeg is. Bij veel bosses is mijn ervaring slaat de rot niet meteen aan na 1 salvo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48

NoTimeRemains

I know

nou ik ben even klaar voor vandaag. die boom met zn kut takken en die kut bubbels.

* NoTimeRemains klaagt nog wat onderweg naar bed...

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Goed. Als die eindbaas immune is voor bleed dan maar terug naar mijn ouwe vertrouwde Moonveil Katana. Oh, first try dood. Okay :p.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GGtph8a.png

Denk dat ik niet zoveel voel voor een NG+ playthrough. Ik heb behoorlijk wat exploration (en quests) achter me gelaten. Ik ga het nog een keer vanaf 0 spelen, denk dat ik daar meer lol aan beleef. Maar nu zonder de druk om uit te spelen.

[ Voor 42% gewijzigd door MrVegeta op 11-04-2022 23:16 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!
k1978 schreef op maandag 11 april 2022 @ 18:51:
[...]
Dacht dat soort behendigheid was om deze route dan exact het zelfde te volgen met je paard of zo. Maar gebeurt niks 😉
Hier zou ik graag een video van willen zien _O-

Met een (kort) zwaard zijn ze soms lastig te raken overigens, goed positioneren + crossbow of een AOE attack werkt dan wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sta op het punt mijn saved game te deleten en het spel als afgerond te beschouwen. Dan maar geen Elden Lord, die Maliketh krijgt me over de zeik al dagenlang.
Als je nou gewoon een Furlcalling Finger Remedy gebruikt en twee of drie poppetjes oproept om met je mee te vechten. Je hoeft niet alles alleen te doen he, zeker niet als het gaat frustreren ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 12-04-2022 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op maandag 11 april 2022 @ 23:07:
Denk dat ik niet zoveel voel voor een NG+ playthrough.
Ik ben nog lang niet op het eind en heb nu al zin in ng+ :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Hier moest ik wel om gniffelen:

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/zmg3zvof2or81.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=9dc9b21b79d7fc82c4be7aed244712df531b82aa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Superkiwi schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 00:44:
[...]

Hier zou ik graag een video van willen zien _O-

Met een (kort) zwaard zijn ze soms lastig te raken overigens, goed positioneren + crossbow of een AOE attack werkt dan wat makkelijker.
😂😂 lol 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Bossie schreef op maandag 11 april 2022 @ 19:28:
[...]

Ik zit op ongeveer de zelfde tijd maar op 25-30, misschien iets meer doorknallen en minder verkennen/alles willen doen :+
Ik verken alles en doe alles, zover ik weet. De meeste Dark Souls games heb ik met een soort walkthrough gespeeld, maar beetje naderhand om te kijken of ik geen (belangrijke) dingen heb gemist. Nu gebruik ik na Limgrave en nadat ik per ongeluk al dat hele ondergrondse stuk had gedaan (en nu dus veel te hoog level ben) een overall level-map zodat ik weet welk gebied te doen, en check ik nadat ik wat heb gedaan op een map of ik dingen heb gemist.

Dat magie stadje is me toch een doolhof trouwens, hot damn. Net klaar met de baas bovenin, die was (ook weer) wat te slap. Opeens begint het veel meer te voelen als een Souls game, dit is Stormveil Castle maar dan met een upgrade. Veel minder bonfires, veel meer shortcuts, ik heb lang niet alle deuren geopend dus daar ga ik dus vanavond even nog een rondje doen. Gevoelsmatig wel alles gehad, maar ja, dat zegt niks, ik had altijd het idee "shit, hier kan ik WEER 4 kanten op!".

En ja, 1x van een dak gerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:00
Wat is de magiestad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:05
spoiler:
Waarschijnlijk Academy of Raya Lucaria

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
spoiler:
Ik denk dat Selia bedoeld wordt

Bij nader inzien:

spoiler:
Denk ik dat Sito het bij het juiste eind heeft

[ Voor 19% gewijzigd door Partypsych op 12-04-2022 11:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woodsy
Gisteravond was weer een productieve sessie. Leyndell (bovengronds) in zijn geheel doorlopen en Godfrey ging vlak voordat ik naar bed wilde gaan neer. Het was weer ouderwets genieten. Ik ben ook uren bezig geweest met het verkennen van de stad. Je kunt zoveel verschillende routes nemen, dat het bijna overweldigend wordt. Ieder hoekje kan weer extra loot opleveren. Uiteindelijk heb ik nog het meeste moeite gehad met alle ridders met grote schilden. Samen met zwaartekracht toch wel mijn zwakte in Elden Ring.

Op het moment ben ik level 125. De build is een beetje uit balans, maar ik wil (nog) geen tear gebruiken. Het idee was naast dexterity ook punten in arcane te pompen voor extra blood loss buildup en dragon incantations (en daarmee ook faith en mind), maar het levert nog niet echt. Met mijn Uchi had ik moeite met de schilden, dus om de Bloodhound Fang te gebruiken ook maar punten in strength geplaatst. Voor de aankomende gebieden moet ik echt even een keuze maken. Ik overweeg toch in te zetten op arcane voor dragon incantations en wapens met occult affinity.
Daarna de keuze verder het riool in te gaan of de sneeuw op te zoeken. Keuzes, keuzes...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 00:51:
[...]

Als je nou gewoon een Furlcalling Finger Remedy gebruikt en twee of drie poppetjes oproept om met je mee te vechten. Je hoeft niet alles alleen te doen he, zeker niet als het gaat frustreren ;)
Mm das mijn stijl niet. Elke FS boss die down is gegaan heb ik in me uppie gedaan. Maliketh gaat eraan, vroeg of laat, linksom of rechtsom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:00:
[...]

Mm das mijn stijl niet. Elke FS boss die down is gegaan heb ik in me uppie gedaan. Maliketh gaat eraan, vroeg of laat, linksom of rechtsom.
Zo zit ik ook in elkaar.

@Superkiwi Een summon spirit vind ik nog leuk, maar andere mensen erbij halen (voor je eerste playthrough) om een boss te killen vind ik echt niks aan en ook veel te makkelijk.

Ik heb op 2-3 bazen echt een uur of 3-4 vast gezeten, maar dat is voor mij juist onderdeel van de uitdaging anders leer je er nog niks van.

Zat gisteren overigens nog zeker een uur vast bij deze veldbaas (voor de Explosive Ghostflame spell) terwijl ik al mijn stats op level 60 heb en zelfs volledig het Bull Goat armor set draagde |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCtDFyXI4Jo5z78ds5Lz6ZlB0cA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PIrJSa0fN4CGXwiuAYaltriQ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Greatsword op 12-04-2022 16:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• k1978
@Greatsword

Nou dat geeft dan lekker veel vertrouwen voor de rest 😉😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
k1978 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:02:
@Greatsword

Nou dat geeft dan lekker veel vertrouwen voor de rest 😉😂
Hahah, ieder zo zijn eigen struggles toch. Er zullen vast mensen zijn die hem in 1x hebben neergelegd ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Greatsword schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:07:
[...]

Zo zit ik ook in elkaar.

@Superkiwi Een summon spirit vind ik nog leuk, maar andere mensen erbij halen (voor je eerste playthrough) om een boss te killen vind ik echt niks aan en ook veel te makkelijk.

Ik heb op 2-3 bazen echt een uur of 3-4 vast gezeten, maar dat is voor mij juist onderdeel van de uitdaging anders leer je er nog niks van.

Zat gisteren overigens nog zeker een uur vast bij deze veldbaas (voor de Explosive Ghostflame spell) terwijl ik al mijn stats op level 60 heb en zelfs volledig het Bull Goat armor set draagde |:(

[Afbeelding]
Ja, het leuke aan deze baas is dat je er geen spirit summon voor kan gebruiken. En veel black flame AoE.

Maar hij viel me mij nog mee, als je onder hem staat mist ie veel van z'n aanvallen. Ik heb zelf Astel (die in de grot daar in Consecrated Snowfield) nog open staan. Dat is er dan weer 1 die mij weer niet zo gauw wil lukken, dus voor nu maar even geskipped.

Ik heb zelf de game nu ook uitgespeeld en geplat. 86 uur in totaal over gedaan. Hier en daar een guide gebruikt als ik geen zin had het zelf uit te vogelen, want mijn tijd is daarvoor te beperkt. Na 6 weken bijna dagelijks Elden Ring ben ik er ook wel even klaar mee. Geweldige game, maar wel met z'n minpuntjes die al meerdere malen hier zijn aangehaald. Met als grootste punt toch wel het te snel overleveled zijn en door bosses heen rollen zonder ze echt te hoeven leren kennen. Alleen bij Malenia had ik dat gevoel echt. Maar dat komt misschien ook omdat ik vlak hiervoor nog Sekiro heb doorlopen waarbij het leren kennen van de bosses juist een must is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De tutorial duurt inmiddels langer dan de game uitspelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Hoe werken die zips in z'n run?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fordox schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:26:
https://wiki.speedsouls.com/eldenring:Zipping

Ze gebruiken ook een Metronoom om de "timing" te leren.

[ Voor 20% gewijzigd door Greatsword op 12-04-2022 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
MrVegeta schreef op maandag 11 april 2022 @ 23:07:
Goed. Als die eindbaas immune is voor bleed dan maar terug naar mijn ouwe vertrouwde Moonveil Katana. Oh, first try dood. Okay :p.

spoiler:

Denk dat ik niet zoveel voel voor een NG+ playthrough. Ik heb behoorlijk wat exploration (en quests) achter me gelaten. Ik ga het nog een keer vanaf 0 spelen, denk dat ik daar meer lol aan beleef. Maar nu zonder de druk om uit te spelen.
Hier hetzelfde gedaan, als deze klaar is wel verder met NG+ denk ik.
Greatsword schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:07:
[...]

Zo zit ik ook in elkaar.

[Afbeelding]
Deathbirds zijn zwak tegen
spoiler:
holy damage.
Fordox schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:26:
De video versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebby
Partypsych schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:34:
[...]

spoiler:
Ik denk dat Selia bedoeld wordt

Bij nader inzien:

spoiler:
Denk ik dat Sito het bij het juiste eind heeft
Inderdaad Raya :) Ik lees al iets over een hidden wall die ik heb gemist na de 1e boss, al had ik er volgens mij wel een gevonden. Speel voor het eerst zo'n game online, maar zonder pvp blijkbaar, ik dacht dat dat niet optioneel was. Ik doe zonder summons, ook meestal zonder spookje, maar dacht dat je ook gewoon willekeurig invade kon worden zolang je maar online was. Nou ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Grindtegel schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:14:
Dan ben ik nog slechter als jij. Wat @Atari al zei, die Rott erop krijgen is ff lastig, maar dat lukt wel. Mijn Minic haalt het einde niet en achter die pilaren ben je ook niet echt veilig.

Ben ik nou de enige die zooooo struggled met Maliketh?

@k1978 jij zat ook in Azula...any comments?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ladies en gentleman 😃😃😃😃😃

Maliketh. Down. Alleen.

Boooh 😅😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03:07
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:21:

Maliketh. Down. Alleen.

Boooh 😅😅
Gefeliciteerd en alvast veel plezier gewenst tegen de volgende bosses. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Exactor it schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:24:
[...]

Gefeliciteerd en alvast veel plezier gewenst tegen de volgende bosses. :+
Tja....ik heb elke FS titel wel zo'n boss waar ik echt helemaal op stuk loop.

Capra Demon in DS1, The Pursuer in DS2, The Abysswacthers in DS3....hopelijk was dat Maliketh in ER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:21:

Maliketh. Down. Alleen.

Boooh 😅😅
heheh, met of zonder rot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03:07
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:44:
[...]

Capra Demon in DS1, The Pursuer in DS2, The Abysswacthers in DS3....hopelijk was dat Maliketh in ER
Wellicht kan je helpen met de mededeling dat ik Maliketh in één poging neer had en daarna een uur per volgende boss nodig had. :o (Meer opbeurend, welke bosses moeilijk zijn ligt ook wel aan build en waar je skills enzo liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:44:
[...]

malenia al gedaan?

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Zonder. Stond zo te hannessen die rot erop te krijgen dat ik in de tussenliggende tijd eigenlijk net zo goed paar zwaaien met mijn Rivers kon uitdelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Exactor it schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:29:
[...]

Wellicht kan je helpen met de mededeling dat ik Maliketh in één poging neer had en daarna een uur per volgende boss nodig had. :o (Meer opbeurend, welke bosses moeilijk zijn ligt ook wel aan build en waar je skills enzo liggen)
Oef.

Ik heb amper skills man 😅 Dodgen ben ik geen held in, mijn parry sucks. Enige wat ik wel goed kan is hits maken met een snel wapen zoals een katana.
Speel nu met een Blood Utchi +24 op links en de Rivers +10 op rechts.

De kids van 2 en 3 zijn ziek, worden om de haverklap wakker dus ga hem zo uitzetten. Net ff Godfrey bekeken. Das ook een flinke kluif man lijkt het 😯

Wel gruwelijk dikke cinematics man met al die bosses. Echt heel gaaf.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Vanavond een groot deel van Nokstella, Eternal City verkend. Met klamme handen weliswaar, want met ruim 50k aan Runes op zak was het soms vloeken geblazen. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en was de loot de moeite waard! 8) :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/US9RydVKSudnD4llTquInJDlSaA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P9bnMA5hA6jm7VDr5QVzNY0V.png?f=fotoalbum_large

Bijna level 100. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qtTuV4V-HWI2pUStusForyFC2hE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HNDdDqsFtOgvh6SZVpBEEczg.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 43 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten