Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 22:31
Ik bijt me al dagenlang stuk op de laatste baas. Is er toevallig iemand die me zou willen helpen om deze unit te verslaan op de XSX? O+

/ninja-edit: ik ben lvl 152 trouwens :)

[ Voor 13% gewijzigd door pipapaulus op 08-04-2022 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Captain Niall. Kan aan mij liggen....maar beetje FS onwaardige boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:21:
[...]

+10 bestaat niet, ze hebben een ander naam ancient ….
van die stenen had je er al een paar kunnen vinden. als je al in azul bent.
Ancient Dragon Stone, maar die vind ik echt niet in Azul??

Nou is het wel zo dat het stuk kaart naast Mountains Of Giants nog undiscovered is. Snap der ook geen zak van hoe ik daar moet komen 🤔🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:23
pipapaulus schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:33:
Ik bijt me al dagenlang stuk op de laatste baas. Is er toevallig iemand die me zou willen helpen om deze unit te verslaan op de XSX? O+

Hier een oplossing via gear ipv proberen om de oneshots allemaal te ontwijken: Exactor it in "[Multi] Elden Ring"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Arrgh. Maliket 😖😖😖😖😖

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ik wordt echt schijtziek van Captain Niall. Ik heb ff wat moeten opzoeken en ik moet deze dus omleggen voor wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Vinnocchio schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:58:
[...]

Daar ben ik na een stuk of 12 pogingen nog steeds niet voorbij... die gast is moeilijk haha
spoiler:
wel verneukeratief dat je hem voorbij moet om een gebied in te kunnen 😖😖😖

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:34
Iedere keer wanneer je denkt alles wel gezien te hebben verrast Elden Ring weer opnieuw. Vanavond heb ik het Altus Plateau compleet doorlopen evenals wat andere zaken in eerdere gebieden die ik had gemist. En vervolgens heb ik mijn eerste stappen gezet in Leyndell. Wow! Mijn eerste blik over de stad valt met geen pen te beschrijven. Ik had een screenshot gemaakt, maar gun het iedereen dat moment zelf te ervaren zonder het te spoileren. Maar de gebouwen en binnenruimten, compleet opgetrokken in gotische stijl. Zulke werelden kan alleen From voor mij creëren.

Het verhaal van @Sebastiaannn is erg herkenbaar. De balans tussen blind erin gaan en zaken opzoeken. In Limgrave volgde ik FightingCowboy. Vooral ook als introductie in de game. Maar het haalt de verrassing teveel eruit, dus daar ben ik mee gestopt zodra het klikte en ik de basis doorhad. Nu volg ik de Fextralife map als route, overigens zonder de begeleidende tekst. Alles zelf doorgronden en uitzoeken is bijna niet te doen. De map biedt me het minimale: richting. Echt alles uitzoeken past niet bij mijn huidige levensfase.

Ik loop wel tegen wat uitdagingen aan met mijn build. Primaire stats zijn vigor, dexterity en daarna endurance. Momenteel zit ik daarmee redelijk op de soft caps. Mijn idee was daarom arcane en faith erbij te doen voor blood/occult wapens en dragon incantations. Maar voorlopig loopt dat niet echt lekker. Op 20 faith en 25 arcane is de damage minimaal van bijvoorbeeld rotten of fire breath. Mijn dragon communion seal is nog standaard. Gaat het veel schelen die te upgraden? Mind moet er ook nog bij, dus het is best een zware investering qua levels in iets wat dus dusver niet echt rendeert. Mijn alternatief is dual whips met bloodhound step.

Een van mijn groepswachtwoorden staat overigens op: Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-09 10:15
snmght schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:24:
[...]

Je hebt ook nog dat grote wapen van Fallingstar Beast en als je Astel verslagen hebt kun je met zijn remembrance een flail maken die op INT scaled.
Toevallig vandaag Astel verslagen. Geen idee of die flail wat is maar voor nu red ik het prima met mijn Moonveil+9 en Meteoric Ore Katana+9.

Ik merk steeds dat boss fights één van deze drie dingen zijn:

1. GIGANTISCHE arena's met een baas van 50 meter lang/groot met ULTRA long-range attacks. Het is iedere keer hollen en dan teleporteren ze ook nog. 75% van de tijd zie je de attack niet omdat hun character model veel te groot is en de game niet uitzoomt.

2. GIGANTISCHE bosses in hele kleine areas. Succes met je camera!

3. Een semi-menselijke vijand dat misschien iets groter is maar je tenminste de aanvallen kunt zien.

De game is gebaseerd is op patroonherkenning en zelfs de map, traps, enemies en mobs hebben allemaal triggers die je leren bepaalde patronen te herkennen en deze te exploiten of bypassen. Echter wanneer je de aanval van een boss of miniboss niet kunt zien, kun je ook niet veel aan patroonherkenning doen. Moet ik nu dodgen? Blocken? Wegrennen? Long-range bevechten? Goh ik zou het niet meer weten.

De bosses zijn pas echt vermakelijk wanneer je situatie 3 hebt, met dodges, parry's en de eventuele magic. Dan heb je pas echt het gevoel dat je mano-e-mano de baas verslagen hebt. Nu zit ik gewoon een kamehameha te spammen op de oversized bosses vanaf het moment dat ze in range zijn en op mij aflopen want melee is gewoon een shitshow.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
In de categorie 'een beeld zegt meer dan duizend woorden':

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l3ck9b3OVP_w2WcZs2G3uhvgsSU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uiOekZI96QPgbbdnA4stVpNB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c3MUE9ey_yINkqmlAu4QvCFIOn4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ycaJ8xUKEVG150dCt0Yddl8D.jpg?f=fotoalbum_large

_/-\o_ *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:05
Heeft iemand nog tips voor strength/faith wapens?

Heb al voor het grootste deel de Golden Halberd en ben eigenlijk nog niet wat beters tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Laatst online: 20:39

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 19:44:
[...]

Ancient Dragon Stone, maar die vind ik echt niet in Azul??

Nou is het wel zo dat het stuk kaart naast Mountains Of Giants nog undiscovered is. Snap der ook geen zak van hoe ik daar moet komen 🤔🤔
captiain nial geeft je een item, ik zou hem gewoon ff netjes vragen.

(simpele) quest completen, geeft meestal ook een max stone. zo heb er zeker 3 gekregen.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loei123 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:07:

Heb al voor het grootste deel de Golden Halberd en ben eigenlijk nog niet wat beters tegen gekomen.
Hier ook al enige tijd (zo'n 2/3 van mijn playthrough) de 'Golden Halberd'. Heerlijk wapen! Krijg hem alleen niet verder geüpgraded, want ik mis de juiste Somber Smithing Stone (+6) en die krijg ik maar niet gevonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUQqb_iEDzpR1uN8DioyXXgFuoQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aGcMLDwrp6ZV63Oa7HnM4qBl.png?f=fotoalbum_large

Sinds gisteravond de 'Starscourge Greatsword' en dat kan een mooie opvolger zijn, hoewel ik niet zo van de 'dual wielding' ben (heb liever een schild + wapen). Maar goed, vandaag maar eens uitproberen. (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yonix schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:45:
[...]
'Golden Halberd'. Heerlijk wapen! Krijg hem alleen niet verder geüpgraded, want ik mis de juiste Somber Smithing Stone (+6) en die krijg ik maar niet gevonden.
Je zit dan ook nog relatief vroeg in de game. Die hogere levels smithing stones kom je later vanzelf tegen ;)

Is het trouwens niet handig (lees:wenselijk) om plaatjes van bossfights in spoilers te zetten?
Congrats trouwens met je overwinning op Radahn!

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 09-04-2022 10:04 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Superkiwi schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:55:
[...]

Je zit dan ook nog relatief vroeg in de game. Die hogere levels smithing stones kom je later vanzelf tegen ;)

Is het trouwens niet handig (lees:wenselijk) om plaatjes van bossfights in spoilers te zetten?
Congrats trouwens met je overwinning op Radahn!
Mi scusi, done that. (y)

En met bijna 60 uur en level 84 'relatief vroeg in de game zitten' ... OMG! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yonix schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:07:
[...]

Mi scusi, done that. (y)

En met bijna 60 uur en level 84 'relatief vroeg in de game zitten' ... OMG! :D
Ik zal je zeggen, ik zit met mijn level 102 nu op 106 uur en ben nog niet heel veel verder dan jij hoor :+
Maar ik heb in die iets latere gebieden al smithing stones t/m [9] gevonden, dus niet teveel zorgen om maken.
Dit zijn de gebieden die ik tot nu toe gecleared heb, dan weet je een beetje hoe dicht we bij elkaar zitten:
spoiler:
Limgrave + Weeping Peninsula, Liurna of the Lakes, Caelid + het meeste van Dragonbarrow, Altus Plateau voor het grootste deel, Mount Gelmir, Volcano Manor.
Ondergronds nog nauwelijks geweest

Tegen de tijd dat ik de game uit heb zal ik ook wel ergens tussen de 170-200uur speeltijd zitten denk ik.
Ik vermaak me nog steeds prima :*)

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 09-04-2022 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Superkiwi schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:12:
[...]

Ik zal je zeggen, ik zit met mijn level 102 nu op 106 uur en ben nog niet heel veel verder dan jij hoor :+
Maar heb in die iets latere gebieden al smithing stones t/m [9] gevonden, dus niet teveel zorgen om maken.
Ik ben lvl 150 na 184 uur. :+

Speel wel veel coöp waardoor je levels en gebieden dus twee keer doet.

Heb de Golden Halberd op +10 maar zou vraag even een ander wapen gebruiken maar vind bijna niks dat evengoed scaled op faith.

Vanaf dat de game uitkwam wou ik de Great Club gebruiken maar die hebben ze echt compleet verneukt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loei123 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:14:
[...]
Vanaf dat de game uitkwam wou ik de Great Club gebruiken maar die hebben ze echt compleet verneukt. ;(
Die gebruikte ik in Dark Souls 3 altijd om soldaten met schild en al dwars door de muur te slaan _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Superkiwi schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:19:
[...]

Die gebruikte ik in Dark Souls 3 altijd om soldaten met schild en al dwars door de muur te slaan _O-
Is altijd een fantastisch wapen geweest.

Nu zit er een lelijke moveset op, vaste weapon art die scaled met faith maar het wapen scaled zelf niet met faith...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:36:
[...]

captiain nial geeft je een item, ik zou hem gewoon ff netjes vragen.

(simpele) quest completen, geeft meestal ook een max stone. zo heb er zeker 3 gekregen.
Netjes vragen 😅😅😅 Ik vind Captain Niall echt dikke BS. Die pokke knights hakken me continue in de pan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 10:37:
[...]

Netjes vragen 😅😅😅 Ik vind Captain Niall echt dikke BS. Die pokke knights hakken me continue in de pan.
tja, gelijkwaardig speelveld. jij summon. hij summon.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom ik aan met mijn Uchi bij die twin Gargoyles :/
Zelfs Luthel the Headless heeft het lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Superkiwi schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:50:
Volgens mij worden die gezien als verharde vijanden en zal strike damage effectiever zijn dan slash of thrust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Superkiwi schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 12:50:
er is nog een summon daar aanwezig. je moet wel een armourset geven aan hem. bij de reling voor de trap.

met meteoric blade was het vrij simpel.
poison was enigste lastige

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

SD5k

>4&X

Loei123 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:07:

Blasphemous Blade is wel een aanrader, en hij ziet er ook cool uit imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
SD5k schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 13:07:
[...]

Blasphemous Blade is wel een aanrader, en hij ziet er ook cool uit imo.
Daar zat ik inderdaad naar te kijken.
Ook nog wat wapens in The Mountain Top of the Giants maar daar ben ik nog niet. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mohgwyn Palace. Wauw. Wat is dat een waardeloze fucking locatie. Holy fucking shit. Die dogs hebben gewoon een insta kill? Wtf.

// edit. lol. Ja ik was wat gefrustreerd. Wel een gave boss battle.

Blijkbaar is die instant kill van de dogs een bug, dat in een frame die bite meerdere keren wordt uitgevoerd. W/e, nooit meer terug.

[ Voor 46% gewijzigd door MrVegeta op 09-04-2022 18:46 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hij wordt ook steeds beter, staan nu ook alle Bells en Crystall Tears op ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb alle 6 great runes, een hele boel side quests gedaan, nog lang niet alle (denk ik). Ga nog de Dung Eater quest afronden en dan richting, naar wat ik denk, dat het einde is.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UiKkAo8znPlCQW-WBPkJV6dSaKo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cOOekLMw8T4nJdb7MX5togIY.jpg?f=fotoalbum_large

'The name's Roll, Fat Roll.' 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De Gargoyles zijn neer :) Bloody Slash deed het uiteindelijk, die gebruik ik echt veel te weinig merk ik.
Daarna wat verder gaan ontdekken en ik val van de ene verbazing in de andere:
spoiler:
even uitrusten in een doodskist bracht me naar de Deeprooth Depths (jezus wat een irritante mieren maar wat een hoop rune arcs!), vanuit daar kwam ik via een andere doodskist weer uit in Ainsel River Main waar ik de Dragonskin Soldier of Nokstella heb verslagen en nu sta ik aan het begin van Nokstella, Eternal City (holy sh*t wat een hoop hoge level gloveworth

En ik wilde alleen maar verder in Nokron _O-
Wel Lhutel the Headless van +6 naar +10 kunnen upgraden.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 09-04-2022 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Superkiwi schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:41:
De Gargoyles zijn neer :) Bloody Slash deed het uiteindelijk, die gebruik ik echt veel te weinig merk ik.
Daarna wat verder gaan ontdekken en ik val van de ene verbazing in de andere:
spoiler:
even uitrusten in een doodskist bracht me naar de Deeprooth Depths (jezus wat een irritante mieren maar wat een hoop rune arcs!), vanuit daar kwam ik via een andere doodskist weer uit in Ainsel River Main waar ik de Dragonskin Soldier of Nokstella heb verslagen en nu sta ik aan het begin van Nokstella, Eternal City (holy sh*t wat een hoop hoge level gloveworth

En ik wilde alleen maar verder in Nokron _O-
Wel Lhutel the Headless van +6 naar +10 kunnen upgraden.
ik zou nog ff wat takken klimmen in deeproot nabij de mausoleum, dan kom je nog wel een boss of 2 tegen.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Deeprooth ben ik nog nauwelijks aan het verkennen geweest; ik wilde gewoon dat ritje van die waterval maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Superkiwi schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:21:
In Deeprooth ben ik nog nauwelijks aan het verkennen geweest; ik wilde gewoon dat ritje van die waterval maken :P
Say what? Ritje, waterval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Water, doodskist > woohoooo oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pipapaulus
Superkiwi schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:38:
[...]

Dat was heel tof idd 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
[...]

Oooh die 😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ik heb echt serieus moeite met Maliketh.

Phase II haal ik redelijk snel, daarna is het ook snel over met me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Okay. Heb de great runes, heb mijn flasks maxed out, dung eater quest klaar, ranni quest klaar, zijn er nog andere grote dingen die ik kan/moet doen voordat ik naar het eind ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ArnoldSmiley schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:47:

Maliketh is inderdaad pittig, 2e phase zijn de attacks zo snel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 07:11
Falling star beast. Een soort gouden bull. Zo dat was close dacht in begin dat wordt makkie 😂

Maar ik eet straks stieren ballen. Hij is niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
MrVegeta schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:48:
[...]

Maliketh is inderdaad pittig, 2e phase zijn de attacks zo snel.
By far een van de moeilijkste FS bosses vind ik.

En ook enigzins unfair. Het lijkt fysiek bijna niet te doen die attacks te dodgen. Amper opening om te hitten. Niet mijn boss design dit

[ Voor 22% gewijzigd door ArnoldSmiley op 09-04-2022 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

MrVegeta schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:48:
Okay. Heb de great runes, heb mijn flasks maxed out, dung eater quest klaar, ranni quest klaar, zijn er nog andere grote dingen die ik kan/moet doen voordat ik naar het eind ga?
ga je voor trophys?

fia quest zou ik doen voor een alternatieve ending keuze, en nog wat.
evt sellen, latenna, gostoc voor max stones

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:58:
[...]

En ook enigzins unfair. Het lijkt fysiek bijna niet te doen die attacks te dodgen. Amper opening om te hitten. Niet mijn boss design dit
kwam daar ook nog 4 draken tegen om te slachten, misschien ff goed voor de afwisseling.
lansax vooral.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb nog niet alle remembrances! Die bosses zijn natuurlijk wel de moeite waard. Nee ga niet perse voor achievements. Ga de game sowieso nog een keer uitspelen. Fia quest heb ik ook afgerond. Latenna haar quest heb ik helaas gefaald omdat ik die in de verkeerde volgorde had uitgevoerd. Denk dat ik Gostoc in de de volgende playthrough ga doen. Wordt denk ik geen NG+ maar gewoon nieuw karakter.

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 09-04-2022 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:47:

kom op gast, normaliter rush je er altijd zo doorheen.

Elden ring is niet echt moeilijker dan al het vorige. wat voor build? lvl?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 19:33:
[...]

kom op gast, normaliter rush je er altijd zo doorheen.

Elden ring is niet echt moeilijker dan al het vorige. wat voor build? lvl?
Ja, tot dusver heb ik eigenlijk ook 0.0 moeite gehad met bosses uiteindelijk. Meestal een poging of 4 a 5, enkeljng daargelaren.

Lvl 110, Meteoric Ore Blade +9. Moet te doen zijn, al overweeg ik een respec naar dual whield met RoB en Utchi.

@kever678 Met 2 Katana's, waarbij de Utchi links en de Rivers rechts: Je skill werkt dan toch alleen van de Rivers? Het heeft dan niet per se nut een Ash of War op de Utchi te zetten?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:06
[...]

Ik durfde er na Dark Souls II niet in te stappen zonder te googelen. In die game was het Doodskist > woohooe > ik ben een meisje -O-

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:33:
[...]

Ja, tot dusver heb ik eigenlijk ook 0.0 moeite gehad met bosses uiteindelijk. Meestal een poging of 4 a 5, enkeljng daargelaren.

Lvl 110, Meteoric Ore Blade +9. Moet te doen zijn, al overweeg ik een respec naar dual whield met RoB en Utchi.

@kever678 Met 2 Katana's, waarbij de Utchi links en de Rivers rechts: Je skill werkt dan toch alleen van de Rivers? Het heeft dan niet per se nut een Ash of War op de Utchi te zetten?
ik speel zelf nu met rivers en nagibaka (blood of frost ash) voor bosses en rivers met meteoric voor normale enemies.

je wilt de blood buildup ook hoog hebben voor je andere katana dus ash gebruiken. check je pasieve eigenschappen van je weapon.
ideaal is rond de 100 of hoger

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:06:
[...]

ik speel zelf nu met rivers en nagibaka (blood of frost ash) voor bosses en rivers met meteoric voor normale enemies.

je wilt de blood buildup ook hoog hebben voor je andere katana dus ash gebruiken. check je pasieve eigenschappen van je weapon.
ideaal is rond de 100 of hoger
Verbaasd me dat je Rivers of Blood met Meteoric combineerd?

Een scaled op dex en arc, de andere op str en faith? Dan heb je een hoop lvl vergaard.

Ga eens mijken naar die Blood of Frost Ash. Heb die Utchi op +16, alleen bar weinig smithing stones 6 te vinden lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
[b]reaL_G in "[Multi] Elden Ring"reaL_G schreef op zaterdag 9 april 2022
je wilt de blood buildup
Blood build up doe je door tot veel te meppen....in kort tijdbestek neem ik aan?

Bij Maliketh krijg je amper een window, daar is dus ook amper blood build up te realiseren dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:47:
[...]

Verbaasd me dat je Rivers of Blood met Meteoric combineerd?

Een scaled op dex en arc, de andere op str en faith? Dan heb je een hoop lvl vergaard.

Ga eens mijken naar die Blood of Frost Ash. Heb die Utchi op +16, alleen bar weinig smithing stones 6 te vinden lijkt het
nee, geef altijd punten voor wat nodig is.
ben nooit focusbuild, nooit het uiterste. gewoon makkelijk kunnen switchen.
let op er zijn ook kleding/items die gewoon +8 stats geven en ook die omhoog scalen bij elke hit. dan zijn builds snel bruikbaar te maken.

ben lvl 125

meteoric geeft solid damage 650+ en klein beetje bleed buildup.
rivers zit maar op 450 zoiets.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
I know, die Ore heeft veel dmg.

Ik word wel knetterleip van Maliketh 😪😪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:15
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:33:
[...]

Niet voor de skill: wellicht wel als je een andere scaling wil toepassen. (bleed toevoegen of meer scalen op attributen die je hoog hebt)

Wel zorgen dat je de (het liefst alle) wetblades hebt.
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 22:01:
[...]

Blood build up doe je door tot veel te meppen....in kort tijdbestek neem ik aan?

Bij Maliketh krijg je amper een window, daar is dus ook amper blood build up te realiseren dan toch?
Ja, veel hits bouwt het sneller op. Tot een threshold is bereikt en dan krijgen ze X percentage damage berekend over hun totale healthpool.

Als je echt voor damage wil gaan ook kijken naar talisman, crystal tear en bufs. Had op een gegeven moment bij de eerste of tweede hit direct bleed damage: je weapon damage is dan niet heel relevant meer.

[ Voor 33% gewijzigd door kever678 op 10-04-2022 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 18:58:
[...]

Ik vond de andere boss in Crumbling Farum beduidend moeilijker. ;) Maliketh had ik na 3x wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Vind jammer dat je nergens een overzicht hebt van welke bosses je hebt verslagen. Dat is er toch niet?

Gister bv hele avond bezig geweest met een gevecht met een soort hond en dan snel komt er ook ridder bij volgens mij crubicle knight. Wel 35x over gedaan maar wel gehaald, maar was weer optionele baas geloof ik.. pff

Blijven jullie gewoon door levellen? Of stoppen jullie ook echt bij 150 ivm pvp..

[ Voor 11% gewijzigd door k1978 op 10-04-2022 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
k1978 schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:37:
Gister bv hele avond bezig geweest met een gevecht met een soort hond en dan snel komt er ook ridder bij volgens mij crubicle knight. Wel 35x over gedaan maar wel gehaald, maar was weer optionele baas geloof ik.. pff
Dat was in
spoiler:
Redmane Castle
?
Dat gevecht moet ik ook nog afmaken. Ik hou echt niet van dubbele bossfights en volgens mij zitten er aardig wat in deze game :X

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2022 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
SCIxX schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:38:
[...]

Ik vond de andere boss in Crumbling Farum beduidend moeilijker. ;) Maliketh had ik na 3x wel binnen.
Eeeuh....andere boss?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:09
SCIxX schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:38:
[...]

Poeh, hier echt omgekeerd. Die andere boss vond ik vrij makkelijk, die tweede fase van Maliketh niet te doen hahaha.

Blijft echt een geniale game dit.

[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 10-04-2022 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Superkiwi schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:54:
[...]

Dat was in
spoiler:
Redmane Castle
?
Dat gevecht moet ik ook nog afmaken. Ik hou echt niet van dubbele bossfights en volgens mij zitten er aardig wat in deze game :X
Ja klopt.. Had eerste poging op 1 klap na het gehaald maar ja te gretig. En daarna kwam ik niet meer in de buurt. Was er gewoon chagrijnig van. Pff gelukkig zat bonfire om de hoek dus je kan blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
k1978 schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:24:
[...]

Ja klopt.. Had eerste poging op 1 klap na het gehaald maar ja te gretig. En daarna kwam ik niet meer in de buurt. Was er gewoon chagrijnig van. Pff gelukkig zat bonfire om de hoek dus je kan blijven proberen.
Wat ik zelf nogal verschil vind maken is dat veel dubbele boss fights niet vanaf het begin dubbel zijn, maar dat de tweede boss pas later komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Loei123 schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:32:
[...]

Wat ik zelf nogal verschil vind maken is dat veel dubbele boss fights niet vanaf het begin dubbel zijn, maar dat de tweede boss pas later komt.
Ja klopt. Was met deze ook. Dus proberen zo snel mogelijk 1 neer te krijgen en dan focus op de tweede.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loei123
k1978 schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:33:
[...]

Ja klopt. Was met deze ook. Dus proberen zo snel mogelijk 1 neer te krijgen en dan focus op de tweede.
En mocht het niet lukken is er altijd nog git gud. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Misbegotten + Crucible heb ik ontzettend gecheesd door het platformpje midden links te misbruiken tegen Crucible...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
k1978 schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:37:
Vind jammer dat je nergens een overzicht hebt van welke bosses je hebt verslagen. Dat is er toch niet?

Blijven jullie gewoon door levellen? Of stoppen jullie ook echt bij 150 ivm pvp..
Ja, dat vind ik ook irritant. Blijkbaar hadden we op elke nieuwe locatie die we tegenkwamen een icoontje moeten plaatsen op de map van een baas en zodra je die hebt gekilled weer weghalen. 8)7

Heel veel dungeons e.d. zal ik dus opnieuw moeten doorlopen om er achter te komen of er nog een gemiste baas in zit.

Voor de administratie is deze checklist wel handig https://docs.google.com/s...UFMJI/edit#gid=1197329726

Betreft het level, eerst stopte ik ook op level ~150 daarmee heb ik de game uiteindelijk geplatinumed en uitgespeeld. Echter wilde ik toch niet doorgaan naar NG+ en besloten om er een 100% completion run van te maken, dus alle wapens op max, ashes, talismans, spells etc.

Zodoende toch maar doorgeleveld zodat ik ook daadwerkelijk elk wapen/spell kan proberen op mijn main character voor een eventuele volgende build. De meeste stats staan bij nu op level 60 om het realistisch en haalbaar te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Loei123 schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:34:
[...]
En mocht het niet lukken is er altijd nog git gud. 8)
Dat had ik gisteren bij die gargoyles ook. Eerste pogingen gingen helemaal mis, daarna steeds beter.
Uiteindelijk gebeurde dit twee keer achter elkaar (de tweede keer was zijn health nog de helft lager):
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9fiiFULhl3yDBQNYzQbP5lW9xI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZQ7BoSFn208W8lGdZGJpyIrE.jpg?f=fotoalbum_large

Ik moet er alleen wel op letten dat de Bloody Slash skill ook een beetje van mijn HP kost, dat vergeet ik vaak :+
[YouTube: ELDEN RING™ twin Valiant Gargoyle bossfight]

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2022 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Greatsword schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:38:
[...]

Ja, dat vind ik ook irritant. Blijkbaar hadden we op elke nieuwe locatie die we tegenkwamen een icoontje moeten plaatsen op de map van een baas en zodra je die hebt gekilled weer weghalen. 8)7

Heel veel dungeons e.d. zal ik dus opnieuw moeten doorlopen om er achter te komen of er nog een gemiste baas in zit.

Voor de administratie is deze checklist wel handig https://docs.google.com/s...UFMJI/edit#gid=1197329726

Betreft het level, eerst stopte ik ook op level ~150 daarmee heb ik de game uiteindelijk geplatinumed en uitgespeeld. Echter wilde ik toch niet doorgaan naar NG+ en besloten om er een 100% completion run van te maken, dus alle wapens op max, ashes, talismans, spells etc.

Zodoende toch maar doorgeleveld zodat ik ook daadwerkelijk elk wapen/spell kan proberen op mijn main character voor een eventuele volgende build. De meeste stats staan bij nu op level 60 om het realistisch en haalbaar te houden.
Denk dat ik het afvink lijstje vanaf nu toch ga gebruiken.

Hoeveel uur zit je nu totaal dan? Dan de netwerk test niet meegeteld 😂. Vermaak je nog steeds of is het meer werken nu?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GNCoWjLb7iAiQepBDMCY-njLPmc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yBAinlCiI6Z8SancH7qgSHBZ.png?f=fotoalbum_large

Beautiful. O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
Crumbling Farum Azula..

Wat is dat dan voor vaag gebied zeg. Sla daar ook geen deuk in pakje boter 😂😂. Wel heel mooi en sfeervol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:49
k1978 schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:56:
[...]

Hoeveel uur zit je nu totaal dan? Dan de netwerk test niet meegeteld 😂. Vermaak je nog steeds of is het meer werken nu?
Idd, heb hem ook even meegepakt. Sowieso bijzonder slecht dat zoiets niet ingame zichtbaar (of minimaal een tracker met welke bosses je gevonden/verslagen hebt).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k1978 schreef op zondag 10 april 2022 @ 11:25:
Crumbling Farum Azula..

Wat is dat dan voor vaag gebied zeg. Sla daar ook geen deuk in pakje boter 😂😂. Wel heel mooi en sfeervol.
Heel mooi gebied. Daar vanochtend 'Wormface' gedood. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Yonix schreef op zondag 10 april 2022 @ 11:47:
[...]

Heel mooi gebied. Daar vanochtend 'Wormface' gedood. 8)
Welk level ben jij? Paar keer op plateau gesprongen om item te pakken maar dan kan he niet meer terug. Dus zelfmoord enige optie 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Greatsword schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:38:
[...]

wat is je totaal dan?
je zou voor elke stat nog 15 ofzo kunnen halen uit talismans en arnaments

wil eigenlijk maxen op 150

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
reaL_G schreef op zondag 10 april 2022 @ 11:53:
[...]

wat is je totaal dan?
je zou voor elke stat nog 15 ofzo kunnen halen uit talismans en arnaments

wil eigenlijk maxen op 150
Maxen dus voor PvP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Crumbling Farum Azula..

Same here. Wait for the boss 😪😪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:46
Crumbling Farum Azula..

Idd. We is nog een ander optioneel gebied wat nog veel moeilijker is.....
spoiler:
haligtree & elphael

Acties:
  • +1 Henk 'm!
k1978 schreef op zondag 10 april 2022 @ 11:52:
[...]

Welk level ben jij? Paar keer op plateau gesprongen om item te pakken maar dan kan he niet meer terug. Dus zelfmoord enige optie 😂
Level 85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Blasphemous Claw iemand dat ding gebruikt tegen Maliketh? Is het iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Oké netjes dan 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
ArnoldSmiley schreef op zondag 10 april 2022 @ 13:25:
Blasphemous Claw iemand dat ding gebruikt tegen Maliketh? Is het iets?
Klinkt dat je dan heel dicht bij je tegenstander moet zijn? Niks voor mij 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

wou eigenlijk niet boven de 100 gaan.
dan heb je meer dedicated spelers die kunnen verassen met goeie builds, anders word het een beetje teveel tegen alleskunners.

misschien nwe run later doen, met gedropte items.

bij Des had ik een low lvl build.

GiTS

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
Gisteren uitgespeeld, vandaag met New Game plus begonnen, met name omdat ik exact 1 Legendary weapon mis (in de hoofdstad) voor Platinum. Met de Blasphemous Blade was Godrick 20 seconden werk, nu maar weer door naar Liurnia.

Ben een redelijke casual gamer maar ik kan gerust zeggen dat een spel me nog nooit zo heeft gegrepen als ER. 120 uur in een single player is überhaupt nog nooit gelukt en ook sessies van 10u zeker niet. Voor mij het beste spel ooit en dit is de eerste keer dat ik iets speel in het Souls genre. Wellicht Sekiro ook maar proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:49
Domme vraag misschien, maar kun je geen item-compare doen bij merchants (stats zien van datgene wat je wilt kopen ivm wat je in hetzelfde equipment slot hebt) ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
Optionele hidden boss, naam:
spoiler:
Dragonlord Placidusax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
k1978 schreef op zondag 10 april 2022 @ 13:43:
[...]

Klinkt dat je dan heel dicht bij je tegenstander moet zijn? Niks voor mij 😂
Is geen wapen, maar item. Maar eens probere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ik kom geen ene steek verder met Maliketh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Vanavond maar eens met die claw proberen.

Daarbij loop ik ook te klooien wanneer de minic te summonnen. Als ik dat na Phase 1 dke heb ik amper tijd om dat te doen. Het liefst heb ik hem.pas in phase 2 erbij

[ Voor 67% gewijzigd door ArnoldSmiley op 10-04-2022 14:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 10 april 2022 @ 14:27:
Domme vraag misschien, maar kun je geen item-compare doen bij merchants (stats zien van datgene wat je wilt kopen ivm wat je in hetzelfde equipment slot hebt) ?
Nee, dat gaat helaas niet. Wat ik doe is even een fotootje maken van mijn huidigie gear + stats en dat dan vergelijken met wat de merchant aanbiedt. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
k1978 schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:56:
[...]

Hahaha 175 zonder netwerk test, maar de laatste 60 uur eigenlijk niks bijzonders gedaan, veel dupen en traden)

Het is zeker nog wel leuk maar er zit echt ongelofelijk veel in de game. Mijn persoonlijke to/do en checklist.
  • All Weapons at Max
  • All Talismans
  • All Ashes of War
  • All Armor
  • All Crystal Tears
  • All (Prayer) books
  • All Sorcery Spells
  • All Incantation Spells
  • All Bell Bearings
  • All Bosses
  • All Questlines

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Kwam ik deze nou op 9gag tegen?

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TenTimes schreef op zondag 10 april 2022 @ 18:48:
[...]

Kwam ik deze nou op 9gag tegen?
Yes. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
Royal knight Loretta is niet meer. Toch nog goeie zondag 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
pipapaulus schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:33:

Deze vraag staat nog steeds. Al tientallen keren geprobeerd met allerlei items/tactieken. Als iemand me zou kunnen helpen op de Xbox..graag 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Greatsword schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:13:
[...]

Hahaha 175 zonder netwerk test, maar de laatste 60 uur eigenlijk niks bijzonders gedaan, veel dupen en traden)

Het is zeker nog wel leuk maar er zit echt ongelofelijk veel in de game. Mijn persoonlijke to/do en checklist.
  • All Weapons at Max
  • All Talismans
  • All Ashes of War
  • All Armor
  • All Crystal Tears
  • All (Prayer) books
  • All Sorcery Spells
  • All Incantation Spells
  • All Bell Bearings
  • All Bosses
  • All Questlines
Domme vraag....maar alle weapons at max? Bedoel je dan ook de lullige straight swordjes etc?

Waaar haal je al die stones dan vandaan?

Sowieso verbaasd het me nog steeds dat je hem zo snel uitgespeeld hebt. Leg jij zo'n Maliketh dan in 1 poging down denk ik dan?

[ Voor 7% gewijzigd door ArnoldSmiley op 10-04-2022 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is dat gevecht vs Godfrey nou bullshit of niet? :p Een delayed aoe attack die je stunned...

Nee ja, dit is well bullshit :p Die aoe attack is ook vrijwel niet te voorspellen...

Nou wel een beetje te voospellen, maar wel lastig.

Okay... nou phase 1 is best aardig te doen. Maar phase 2!

Super cool ook dat je mid aanval van phase 1 naar 2 gaat zodat je precies in de attack frame zit en hij je meteen kan pakken. Super.

Oh blijkbaar moet je even de cutscene laten spelen om je attack move af te laten ronden.

[ Voor 112% gewijzigd door MrVegeta op 10-04-2022 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op zondag 10 april 2022 @ 21:26:
[...]

Domme vraag....maar alle weapons at max? Bedoel je dan ook de lullige straight swordjes etc?

Waaar haal je al die stones dan vandaan?

Sowieso verbaasd het me nog steeds dat je hem zo snel uitgespeeld hebt. Leg jij zo'n Maliketh dan in 1 poging down denk ik dan?
Yep, alle wapens, al is het alleen maar om te kijken hoe sterk ze zijn.

Voornamelijk dupen en traden. Dus je saved in de cloud, upgrade een X aantal tot Max, daarna drop je ze voor iemand in PVP. Daarna download je de save file uit de cloud, opnieuw PVP en dan geeft dezelfde persoon ze weer terug.

Nu zullen de meeste mensen dit niet meer zo hoeven te doen aangezien er nu al heel wat mensen zoals ik zijn die alles hebben en het dus simpelweg voor je kunnen droppen.

Betreft Maliketh, ik was sowieso een Strength build met dual wielding Greatsword en de Mimic dus die was in 2 of 3x neer. Mijn pijn zat echt bij Malenia omdat ik geen bleed setup of build had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu ben ik mijn arcane ook wat aan het levellen omdat die stat volgens de wiki een positief effect heeft op de bleed buildup. Echter, ik zie dit niet terug in de stats van mijn Uchi, daar blijft de bloodloss buildup op 79 staan. Heeft het zin om arcane te levellen met een blood Uchi of zit ik hier dure runes aan niks weg te geven?

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2022 23:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat ze zo'n goeie game zo een waardeloze eind battle geven. Ongelofelijk.

Lol. Wat een waardeloze boss. Oh my god. Hoe kan dit? Het is gewoon niet leuk, niet perse moeilijk. Maar je bent alleen maar aan het rennen. Zijn ze vergeten dat Torrent ook nog in de game zit ofzo? Wat een retards. Zoals altijd is 9 van de 10 keer is melee gewoon fucked.

[ Voor 68% gewijzigd door MrVegeta op 10-04-2022 23:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Flame Cleanse Me, oh wat kom je goed van pas nu :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SuORjYVWjqIbfkvxlF2hw-zcl5A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RdgUQ84XJN1xAH6MidqClPcj.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 42 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten