Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:02
Greatsword schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 12:50:
[...]

Alle andere Trophy bosses?
het is niet dat ik nu die shards kan inleveren of samenvoegen ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:00:
[...]

het is niet dat ik nu die shards kan inleveren of samenvoegen ofzo? 8)7
Heb je al die Boss Runes al naar de desbetreffende Divine Towers gebracht voor de Great Runes?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toen ik de eerste keer naar de
spoiler:
Sellia Crystal Tunnel

werd getransporteerd moest ik rennen voor mijn leven en zo snel mogelijk wegwezen daar.
Gisteren ben ik daar weer eens een kijkje gaan nemen en hoewel ze nog steeds aardige damage doen ben ik wel in staat om tegenstand te bieden.
Wat me daar het meest verraste: ik vind er best wel wat smithing stones level 5 en laat ik die nou net nodig hebben oOo

Nu nog even wat oude catacombes afstruinen en op zoek naar de materialen om mijn spirit ashes te upgraden.
En nu ik het daar toch over heb: laat de Greatshield Soldier Ashes alsjeblieft links liggen; je hebt er helemaal niks aan, ondanks dat het er 6 zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Greatsword schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:01:
[...]
Boss Runes al naar de desbetreffende Divine Towers gebracht voor de Great Runes?
Mijn Great Rune van
spoiler:
Radahn
moet ik naar de Devine Tower of Caelid brengen. En laat ik daar nu net vastzitten op de boss _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:57

Dazzler2120

FP ProMod
Superkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:18:
Toen ik de eerste keer naar de
spoiler:
Sellia Crystal Tunnel

werd getransporteerd moest ik rennen voor mijn leven en zo snel mogelijk wegwezen daar.
Gisteren ben ik daar weer eens een kijkje gaan nemen en hoewel ze nog steeds aardige damage doen ben ik wel in staat om tegenstand te bieden.
Wat me daar het meest verraste: ik vind er best wel wat smithing stones level 5 en laat ik die nou net nodig hebben oOo

Nu nog even wat oude catacombes afstruinen en op zoek naar de materialen om mijn spirit ashes te upgraden.
En nu ik het daar toch over heb: laat de Greatshield Soldier Ashes alsjeblieft links liggen; je hebt er helemaal niks aan, ondanks dat het er 6 zijn.
Welk level moet je daarvoor zijn :+ Ik deed geen damage op de stone enemies en sja... die
spoiler:
centipedes
, heb ik toch een hekel aan gekregen :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:21:
[...]

Welk level moet je daarvoor zijn :+ Ik deed geen damage op de stone enemies en sja... die
spoiler:
centipedes
, heb ik toch een hekel aan gekregen :+
Stone enemies doe ik met normale slash-attacks ook niet heel veel damage op, ik moet ze echt piercen om een beetje fatsoenlijk damage te doen. Nu vragen de meeste poppetjes daar om een backstab dus dat is een beetje het gebruikelijke recept geworden, naast de block counter uiteraard.
Die dingen in je spoiler ben ik 100% mee eens, wat een belhamels! :X

FYI, ik loop daar nu rond als level 71 met een +14 Uchigatana ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 29-03-2022 13:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren trouwens bijna 45 min bezig geweest met farmen om de Magma Blade te krijgen.
Echt een tof wapen.

Wel mijn Item Discovery geboost met de Silver Scarab Talisman en een Silver Tear Mask.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Atari
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 22:35
Superkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:19:
[...]

Mijn Great Rune van
spoiler:
Radahn
moet ik naar de Devine Tower of Caelid brengen. En laat ik daar nu net vastzitten op de boss _O-
Bedoel je Apostle? Het great rune inleverpunt zit boven, dus je hoeft daar nog niet langs Apostle, die helemaal beneden zit ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Atari op 29-03-2022 13:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Atari schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:36:
[...]

Bedoel je Apostle? Het great rune inleverpunt zit boven, dus je hoeft daar nog niet langs Apostle, die helemaal beneden zit ;)
Yes, die vlegel bedoel ik.
Oh dan moet ik eens even kijken waar precies. Ik ben via de buitenkant van de toren naar binnen gegaan en toen afgedaald. Boven heb ik verder niets gevonden maar waarschijnlijk kijk ik niet goed ;)
Ik ga nog eens zoeken, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:36

snmght

imho dan he

Superkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:18:

Ook niet om ze te laten tanken? Leek me de enige nuttige toepassing. Je kan spirit ashes wel healen overigens wie weet is dat nog enigzins zinvol dan heb je 6 spirits met een behoorlijk schild die je kunt healen.

Zijn er nog ashes die mensen aanbevelen afgezien van de obvious Mimic Tear?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
snmght schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:46:
[...]
Ook niet om ze te laten tanken? Leek me de enige nuttige toepassing.
Ik heb ze naar level 3 gebracht, hetzelfde als waar mijn vertrouwde Godrick Soldier Ashes op zitten.
Testgebied was het groepje soldaten net voor de ingang naar de Grand Lift of Dectus. Ze waren behoorlijk snel alle 6 dood, waar de Godrick Ashes het significant langer uithouden.

De Skeletal Militiaman Ashes wil ik ook nog eens proberen. Niet supersterk maar het voordeel is dat ze 'ondood' zijn en dus steeds op blijven staan tot ze ge-permadood (is dat een woord?) worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

[...]

Ook niet om ze te laten tanken? Leek me de enige nuttige toepassing. Je kan spirit ashes wel healen overigens wie weet is dat nog enigzins zinvol dan heb je 6 spirits met een behoorlijk schild die je kunt healen.

Ik moet de precieze naam schuldig blijven, maar voordat ik Mimic Tear kreeg (en nu gebruik), heb ik rondgelopen met de Spirit Shaman Ash van
spoiler:
Sofria's River, als je de "Boss hert" weet te verslaan, na het aansteken van alle pilaren op de trap
Hij is relatief traag, maar die pijlen die hij afschiet, alleen het geluid al is zo herkenbaar en dodelijk :)

Ik zeg trouwens niet dat die het beste alternatief was, maar hij deed z'n werk voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

GRDavies75 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:51:
[...]

Ik moet de precieze naam schuldig blijven, maar voordat ik Mimic Tear kreeg (en nu gebruik), heb ik rondgelopen met de Spirit Shaman Ash van
spoiler:
Sofria's River, als je de "Boss hert" weet te verslaan, na het aanstekken van alle pilaren op de trap
Hij is relatief traag, maar die pijlen die hij afschiet, alleen het geluid al is zo herkenbaar en dodelijk :)

Ik zeg trouwens niet dat die het beste alternatief was, maar hij deed z'n werk voor mij :)
oh die home missile pijlen van die tegenstander hebben me bijna mn mentale gezondheid gekost.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

NoTimeRemains schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:54:
[...]

oh die home missile pijlen van die tegenstander hebben me bijna mn mentale gezondheid gekost.
Haha, ja iets met Damage = afstand in het kwadraat oid. En hoe bedoel je geconditioneerd op geluid :) dan wil je wel beschutting zoeken, als je het geluk hebt om gemist te worden (laat staan als je wel geraakt wordt).

[ Voor 15% gewijzigd door GRDavies75 op 29-03-2022 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wie van FROM SOFTWARE is vergeten een Marika statue/site of grace te plaatsen bij de draken koning? Elke keer een minuut lopen in dat bullshit gevecht met de lasers...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
[...]

Black Knight Tiche.
Voornemen om in mijn nieuwe run de mimic niet meer te gebruiken, maar Black Knight Tiche achter de hand te hebben richting end-game. Black Knight Tiche heb ik net na de mimic nerf gebruikt om nog de final boss mee te doen.
Tot nu toe in mijn 2de run nog steeds spirit loos door alle bosses gegaan. Dat ga ik waarschijnlijk niet volhouden, maar we gaan het zien (qua geduld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
MrVegeta schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:08:
Wie van FROM SOFTWARE is vergeten een Marika statue/site of grace te plaatsen bij de draken koning? Elke keer een minuut lopen in dat bullshit gevecht met de lasers...
Het moet niet te makkelijk zijn, klein beetje moeite is niks mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
[...]

Heb je al die Boss Runes al naar de desbetreffende Divine Towers gebracht voor de Great Runes?
nee oeps 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Hier mensen die alleen offline spelen? Ik weet dat die messages part of the charm zijn, invasions erbij horen, maar het trekt mij volledig uit de ervaring en ik vind het clutter (ook die schaduwen van andere spelers en die bloedvlekken) en ronduit storend om gedwarsboomd te worden. Misschien tijdens een tweede run, maar ik geniet heerlijk zonder gestoord te worden. Blijkt hieruit dat ik hiervoor nooit Souls-games speelde? Haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Ambling_Alp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:31:
Hier mensen die alleen offline spelen? Ik weet dat die messages part of the charm zijn, invasions erbij horen, maar het trekt mij volledig uit de ervaring en ik vind het clutter (ook die schaduwen van andere spelers en die bloedvlekken) en ronduit storend om gedwarsboomd te worden. Misschien tijdens een tweede run, maar ik geniet heerlijk zonder gestoord te worden. Blijkt hieruit dat ik hiervoor nooit Souls-games speelde? Haha.
Ik speel ook altijd alle Souls games offline. Vind die messages zoals je zegt ook een beetje sfeer verpestend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ook mijn eerste From game maar persoonlijk vind ik de dingen die jij opnoemt juist een mooie toevoeging aan de game.

Invaden of iemand in mijn game krijgen heb ik nog niet gedaan maar daar ligt mijn interesse ook niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Qua invasions heb ik tot nu toe geluk gehad, alleen de NPC invasions.
Tekstjes kun je ignoren, maar afgezien van de lolbroeken (hidden path BS) kan het regelmatig wel nuttig zijn.
Ook alleen al van het zien van een sloot bloedplasjes is al indicatief genoeg
Ik schrik me soms wel de pleuris van die schaduwen, het spel kan soms intens zijn :)
Maar ieder z'n ding natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Sipio schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:34:
[...]

Ook mijn eerste From game maar persoonlijk vind ik de dingen die jij opnoemt juist een mooie toevoeging aan de game.

Invaden of iemand in mijn game krijgen heb ik nog niet gedaan maar daar ligt mijn interesse ook niet echt.
O, het is leuk dát het er is, maar ik ben blij dat het optioneel is en dat ik er zelf voor kan kiezen. Ik ontdek liever zelf dat een kist me transporteert naar god knows where dan dat iemand op de grond schrijft: 'pas op, transporter trap' of zo. (of welk dom grapje dan ook, óf een bericht óp een Site of Grace plempt - je snapt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Ambling_Alp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:36:
[...]

O, het is leuk dát het er is, maar ik ben blij dat het optioneel is en dat ik er zelf voor kan kiezen. Ik ontdek liever zelf dat een kist me transporteert naar god knows where dan dat iemand op de grond schrijft: 'pas op, transporter trap' of zo. (of welk dom grapje dan ook, óf een bericht óp een Site of Grace plempt - je snapt me)
7e cirkel van de hel bevat pedofielen, ras-xenofoben en Elden Ring hufters die messages plaatsen op vrij onhandige plekken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Bazziek schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:33:
[...]

Ik speel ook altijd alle Souls games offline. Vind die messages zoals je zegt ook een beetje sfeer verpestend.
"Might this be a pickle?" :+

Ik moet zeggen dat ik het part van de charme vind van een Souls-game
Heeft me ook vaker behoed van ambush attacks, maar van de andere kant snap ik dat 'jump-scares' ook wel onderdeel van de spellen zijn. Maar dit is ook weer gewoon zo'n een voorkeur dingetje zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:38:
[...]

"Might this be a pickle?" :+

Ik moet zeggen dat ik het part van de charme vind van een Souls-game
Heeft me ook vaker behoed van ambush attacks, maar van de andere kant snap ik dat 'jump-scares' ook wel onderdeel van de spellen zijn. Maar dit is ook weer gewoon zo'n een voorkeur dingetje zijn.
Nou kan ik op zich best zónder de jumpscares van die catacombe-Imps, die wil ik echt achter het behang plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ambling_Alp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:40:
[...]

Nou kan ik op zich best zónder de jumpscares van die catacombe-Imps, die wil ik echt achter het behang plakken.
Zónder de berichten op de grond, waren die catacombe imps minimaal een verdubbeling van mijn deaths geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:40:
[...]

Zónder de berichten op de grond, waren die catacombe imps minimaal een verdubbeling van mijn deaths geweest.
Ik loop echt door die catacomben zoals ik in Walibi door zo'n Fright Nights-spookhuis zou lopen - ik verwacht op elke hoek zo'n rotbeest en sta bij wijze van al wild om me heen te spammen. (En schrik álsnog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ambling_Alp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:42:
[...]

Ik loop echt door die catacomben zoals ik in Walibi door zo'n Fright Nights-spookhuis zou lopen - ik verwacht op elke hoek zo'n rotbeest en sta bij wijze van al wild om me heen te spammen. (En schrik álsnog)
Of je denkt ieder hoekje bekeken te hebben; mooi, room is all clear, loopt naar kistje toe, en dan blijkt er een te zitten op een plek waar je met geen mogelijke hoek je camera op kan richten... Leuke dingen zijn het haha
Edit: Ik had redelijke paniek toen ik zag dat
spoiler:
een crypt boss, vgm één van die sphynx/dog statues, met 6 van die cryptgoblins kwam

[ Voor 12% gewijzigd door Dazzler2120 op 29-03-2022 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Als je solo door de levels loopt heb je geen invasions meer. Alleen als je met iemand co-op speelt.
Tot nu toe ook geen enkele invasion gehad.
Ik moet zeggen dat ik het toch wel een beetje mis die random invasions, terwijl ik voorheen had "Laat me toch met rust man" toen ze er wel waren.
In DS2 was het nog erger, daar kon je al invade worden ook als je geen effigy had genomen (soort van rune arc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:45:
[...]

Of je denkt ieder hoekje bekeken te hebben; mooi, room is all clear, loopt naar kistje toe, en dan blijkt er een te zitten op een plek waar je met geen mogelijke hoek je camera op kan richten... Leuke dingen zijn het haha
Edit: Ik had redelijke paniek toen ik zag dat
spoiler:
een crypt boss, vgm één van die sphynx/dog statues, met 6 van die cryptgoblins kwam
Ja, daar heb ik - begin game was dit nog - echt te lang over gedaan, púúr vanwege die rotbeesten om de baas heen. Gewoon een ambush van ellende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Atari schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:47:
[...]

Als je solo door de levels loopt heb je geen invasions meer. Alleen als je met iemand co-op speelt.
Tot nu toe ook geen enkele invasion gehad.
Ik moet zeggen dat ik het toch wel een beetje mis die random invasions, terwijl ik voorheen had "Laat me toch met rust man" toen ze er wel waren.
In DS2 was het nog erger, daar kon je al invade worden ook als je geen effigy had genomen (soort van rune arc).
O, dit wist ik niet. Ik heb alleen online aan gehad om enkele invasions te doen voor een sidequest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De questline van Blaidd heb ik te danken aan de messages, die stuurden mij in de juiste richting.
Volgens mij het iets als "try merchant, then gesture". Anders had ik hem nooit ontdekt.
Ook vertellen ze soms waar goed verstopte zaken zoals bv ladders zich bevinden.
Ik lees ze vaker wel dan niet; vind het wel een leuk onderdeel van de game :)
De welbekende "I did it" aan het eind van een boss krijgt van mij standaard een approval.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 29-03-2022 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17:10
GRDavies75 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:38:
[...]

7e cirkel van de hel bevat pedofielen, ras-xenofoben en Elden Ring hufters die messages plaatsen op vrij onhandige plekken :+
Ze zouden eigenlijk messages moeten blokkeren rondom sommige punten. Heb al meerdere keren een site of grace niet kunnen activeren omdat er zo'n dildo een zinloze message precies op had gezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Atari
Superkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:50:
De questline van Blaidd heb ik te danken aan de messages, die stuurden mij in de juiste richting.
Volgens mij het iets als "try merchant, then gesture". Anders had ik hem nooit ontdekt.
Ook vertellen ze soms waar goed verstopte zaken zoals bv ladders zich bevinden.
Ik lees ze vaker wel dan niet; vind het wel een leuk onderdeel van de game :)
De welbekende "I did it" aan het eind van een boss krijgt van mij standaard een approval.
If only I had a giant but hole kan ik nog steeds om gniffelen. Ze worden wel iets minder, terwijl ze in de eerste week zeg maar bij elk 'Amsterdams paaltje' lagen.

Of you don't have the right, O you don't have the right, you don't have the right, O, you don't have the right.

"Weak foe, time for introspective" bij Mimic tear is ook wel leuk gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Henkie_NtA schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:57:
[...]

Ze zouden eigenlijk messages moeten blokkeren rondom sommige punten. Heb al meerdere keren een site of grace niet kunnen activeren omdat er zo'n dildo een zinloze message precies op had gezet.
Pijltje links/rechts kan je switchen tussen de message en actie op die locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17:10
Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:01:
[...]

Pijltje links/rechts kan je switchen tussen de message en actie op die locatie
Ja dat kon dus niet in dat specifieke geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie_NtA schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:11:
[...]
Ja dat kon dus niet in dat specifieke geval.
Als dat de site of grace is waarvan ik denk dat het 'm is dan ben ik dezelfde tegengekomen en was dat volgens mij onderdeel van de game.
Ik weet alleen niet meer zo snel waar dat precies was :/

Dat terzijde, een optie "dismiss message" als er weer zo'n pummel een bericht op een lever heeft gelegd zou wel handig zijn soms.

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 29-03-2022 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:35
Mocht iemand op de Xbox Leyndell Capital (mid-game) nog niet hebben afgemaakt. Zou ik gesummoned (co-op) kunnen worden in je gamewereld? Ik wil graag iets testen, maar daarvoor moet de dungeon boss nog niet verslagen zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik heb al een paar weken een message liggen die nog steeds als melkkoe dient :P Heb er zo'n 700 appraisals op. Redelijk vaak meegemaakt dat ik geholpen word door een heal tijdens moeilijke situaties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:41
yinx84 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:15:
Ik heb al een paar weken een message liggen die nog steeds als melkkoe dient :P Heb er zo'n 700 appraisals op. Redelijk vaak meegemaakt dat ik geholpen word door een heal tijdens moeilijke situaties.
Gek genoeg, is mijn minst behulpzame message (praise the grass in de tutorial cave) de hoogst gewaardeerde :+ En dat terwijl ik toch wel wat constructieve messages heb gedropt hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Markozv schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:11:
[...]

Het moet niet te makkelijk zijn, klein beetje moeite is niks mee
Ze hebben bij 90% van de bosses een Marika statue staan.

Heeft ook absoluut niets met makkelijk te maken, het is niet zo dat je een mini boss kan skippen. Het is gewoon een minuut lopen. Dat is toch fucking irritant op een bossfight van ongeveer 2 minuten?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Widescreen voegt zoveel aan de game toe dat ik niet meer zonder kan. Dus offline en geen messages it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:46
MrVegeta schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:26:
Widescreen voegt zoveel aan de game toe dat ik niet meer zonder kan. Dus offline en geen messages it is!
Huh, als je online speelt kun je niet op widescreen resolutie spelen? Dat is interessant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Sito schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:30:
[...]

Huh, als je online speelt kun je niet op widescreen resolutie spelen? Dat is interessant :+
Dat komt omdat je een mod nodig hebt om Widescreen te unlocken.
Aangezien From Software dit ziet als een voordeel t.o.v. 16:9 screens, word je uit online en PVP content gelockt.
Ik speel bv op een 34" scherm, en heb 2 zwarte balken er naast lopen, waardoor ik effectief een 27" scherm over houd.

[ Voor 13% gewijzigd door Dazzler2120 op 29-03-2022 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:46
Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:33:
[...]

Aangezien From Software dit ziet als een voordeel t.o.v. 16:9 screens, word je uit online en PVP content gelockt.
Ik speel bv op een 34" scherm, en heb 2 zwarte balken er naast lopen, waardoor ik effectief een 27" scherm over houd.
Ah duidelijk! Dat wist ik niet. Speel zelf op de Xbox, dus dit was mij onbekend. Irritant dat je een mod nodig hebt om widescreen te unlocken. Is nou niet zo dat je met widescreen in dit spel veel voordeel hebt.. In een shooter kan ik het begrijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Partypsych schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:20:
[...]

Gek genoeg, is mijn minst behulpzame message (praise the grass in de tutorial cave) de hoogst gewaardeerde :+ En dat terwijl ik toch wel wat constructieve messages heb gedropt hier en daar.
Ik heb ook zo'n onzin bericht in het tutorial gebied neergelegd en die gaat ook het hardst, misschien heeft het er mee te maken dat er een hoop zijn die dan nog veel lezen en 'liken'

Ik lees nu ook niet alles meer en de onzin secret passage ahead berichten dislike ik allemaal nadat ik op de muur heb geramd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Sito schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:34:
[...]

Ah duidelijk! Dat wist ik niet. Speel zelf op de Xbox, dus dit was mij onbekend. Irritant dat je een mod nodig hebt om widescreen te unlocken. Is nou niet zo dat je met widescreen in dit spel veel voordeel hebt..
Nouja, je hebt door je UW scherm een breder blikveld.
De "clunky" camera van Soulsbourne-games zijn tegenwoordig meer een feature gewonden, i.p.v. een beperking. Dus een breder blikveld (21:9), zorgt voor een oneerlijk voordeel omdat je meer kan zien dan je 16:9 tegenstanders / medespelers.
Helemaal als je door hebt dat veel van het level design in dungeons erom draait om bepaalde enemies goed te verstoppen in een hoekje, op een UW scherm zie je die enemies gewoon makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:30
[...]

Hoe doe ik dat?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Atari schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:36:
[...]
Het great rune inleverpunt zit boven
Gevonden!
Het uitzicht daar is werkelijk fenomenaal. Ook de details in de lift naar boven zijn érg fraai gedaan.
FromSoftware heeft echt weer hele mooie dingen gemaakt, helaas vergeet ik te vaak om gewoon even stil te staan en te genieten van al dat moois.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je summons healen?
Bv met een 'warming stone'. Ook zijn er wel spells/incarnations waarmee je allies kunt healen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Vinnocchio met de Heal incantation bijvoorbeeld zoals @Superkiwi al aangeeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:33:
[...]

Wat echt zonde is, de landschappen in Elden Ring zijn bij vlagen fenomenaal. Wel grappig dat er argumenten zijn gemaakt dat maar 0.1% van de gamers een ultra widescreen hebben en dat daarom FROM SOFTWARE geen support heeft, dit zou ook betekenen dat maar 0.1% van de gamers voordeel zou hebben. En dat voordeel is al heel klein, het is geen RTS en sowieso is de PVP hier toch gewoon voor de leuk? Er is geen ranking ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
[...]

Nu wel 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
ArnoldSmiley schreef op maandag 28 maart 2022 @ 22:22:
Wow. God nogwat Serpent.....impressive
Eigenlijk stelde die niks voor. 3 pogingen, met dat wapen is ie easy 😏

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Leyndell onveilig maken nu

Dat uitzicht vanaf Eastern Capitsl Rampart, wow

[ Voor 49% gewijzigd door ArnoldSmiley op 29-03-2022 21:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Superkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:55:
[...]

Gevonden!
Het uitzicht daar is werkelijk fenomenaal. Ook de details in de lift naar boven zijn érg fraai gedaan.
FromSoftware heeft echt weer hele mooie dingen gemaakt, helaas vergeet ik te vaak om gewoon even stil te staan en te genieten van al dat moois.
De keren dat ik het doe word ik in 50% van de gevallen vanachter neergehoekt. :)

Ik vind de omgevingen wel echt briljant in Elden Ring. Zo afwisselend en sfeervol. Er zijn spellen met scherpere en kleurrijkere graphics maar dit heeft iets unieks steeds. Erg cool gemaakt. Ik zit helaas denk ik wel erg richting het einde.

Acties:
  • +13 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAHnRgtpKW58U4UOS_LudB2euC0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dwZ8ocwZnAUSjymopgpwtfYw.png?f=fotoalbum_large

Totally worth the fat roll. :D :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ondertussen 150 uur in de "game that keeps on giving ..."

Zijn er eigenlijk ergens _begrijpbare_ story guides te vinden?
Mag in het Nederlands hoor, ik snap dat cryptisch Engels toch niet.
Heb het woordje "tarnished" moeten opzoeken. Ik snap nog steeds niet wat het nu eigenlijk moet voorstellen. d:)b

Beetje jammer dat ik na al die uren nog steeds geen enkel idee heb wie wat hoe waar waarom.

/ me smash /3

[ Voor 3% gewijzigd door SideShow op 30-03-2022 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:43
Hier nu af en toe een beetje pvp maar ik kom alleen bleed/exploit builds tegen of mensen die hun ash of war of magic spammen. :|

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

SideShow schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:41:

Heb het woordje "tarnished" moeten opzoeken. Ik snap nog steeds niet wat het nu eigenlijk moet voorstellen. d:)b

Beetje jammer dat ik na al die uren nog steeds geen enkel idee heb wie wat hoe waar waarom.

/ me smash /3
Google gaf een voor mij onbekend woord, bezoedeld, waar ik dan wel bedoezeld ken, maar het zijn synoniemen van elkaar of een verhaspeling van hetzelfde principe. We zijn van twijfelachtige eer, maar ik mis ook de link hoe we aan die status zijn gekomen. :) Het feit wil dat er één Rune was in een ver ver verleden to rule them all (de zogeheten Elden Ring) of zoiets en na een heftige machtstrijd / oorlog na het vallen van de beheerder van die Rune is die Rune opgebroken in 5 delen en aan jou om de Rune weer in ere te herstellen en de zogeheten 5 Shardbearers zullen die naar alle waarschijnlijkheid niet zonder slaag of stoot opgeven :+

Misschien dat ik het me verbeeld, maar ik kan me ook nog wel het volgende soort van herinneren
Heel misschien zijn wij Tarnished niet zomaar mensen, maar iets specialer (soort van halfgoden idee) en mogelijkerwijs is de machtstrijd ontstaan door ons toedoen.

Dat is in een notendop een beetje het verhaal wat in het begin wordt verteld. Waarschijnlijk heb ik ook een beetje gemist wat er gebeurd als de rune compleet is hersteld (en/of wat wij er persoonlijk aan hebben), maar het idee van "Herstel de opgebroken Rune weer in volle glorie", kan je daar mee uit de voeten?

Edit: Toch maar even dieper gegoogled, De Elden Ring werd beheerd door een God (Marika) en de machtstrijd was tussen haar kinderen, de halfgoden (en de dus uiteindelijke shardbearers). Wij Tarnished waren verbannen van de Lands Between, maar omdat de Elden Ring weer in ere hersteld wenst te worden door de Wills Between, zijn we weer een beetje in ere hersteld en mogen wij weer in the lands between rondwaren. Alles om die eeuwenlange chaos weer te herstellen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Atari
Voor mij ligt een tarnished in het verlengde van de Dark Souls reeks.

DS1 = Undead \ Unkindled
DS2 = Bearer of the curse, an undead preventing to get hollowed.
DS3 = Ashen one, an unkindled.

Een verbanneling, weakling, verschoppeling die opgeroepen wordt om het tij te keren (kindle the flame, restore the order)

Intro:
The Golden Order has been broken.

Rise, Tarnished, and be guided by grace to brandish the power of the Elden Ring and become an Elden Lord in the Lands Between.

In the Lands Between ruled by Queen Marika the Eternal, the Elden Ring, the source of the Erdtree, has been shattered.

Marika's offspring, demigods all, claimed the shards of the Elden Ring known as the Great Runes, and the mad taint of their newfound strength triggered a war: The Shattering. A war that meant abandonment by the Greater Will.

And now the guidance of grace will be brought to the Tarnished who were spurned by the grace of gold and exiled from the Lands Between. Ye dead who yet live, your grace long lost, follow the path to the Lands Between beyond the foggy sea to stand before the Elden Ring.

And become the Elden Lord.

Demon's Souls (Slayer of Demon's) en Bloodborne (The Hunter) klinken toch meer als protagonisten met al een gevestigde naam.

In die delen had je dan ook geen Deprived of Wretch classes zoals in Elden Ring, waarbij je echt vanuit de klei getrokken kan starten.

2 centen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:09
Tarnished is zoiets als besmeurd als in je naam is besmeurd. Maar ook een (permanent) verweerd of vies object zou je tarnished kunnen noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:25

Fordox

00101010

https://eldenring.fandom.com/wiki/Tarnished
https://eldenring.fandom.com/wiki/Greater_Will
Blijkbaar is een tarnished een persoon die vóór de shattering zijn grace heeft verloren van de greater will, en (daardoor?) verbannen is van de lands between.
Na de shattering wil de greater will dat orde weer terug komt na de shattering en roept hij de tarnished op om de elden ring te herstellen en er een vessel voor te worden.

De greater will is een god die de elden ring en de erdtree met zn grace heeft gemaakt. Marika was een champion die door de Elden Ring een (iets mindere) god is geworden.

Er zijn meerdere tarnished terug gekomen en die komen samen in de roundtabel hold. Zij zoeken allemaal alle stukken van de elden ring en sommige zijn van een belangrijke komaf, behalve jij. Ook zijn er andere tarnished zonder komaf maar zij hebben niet meer de guidance van grace (de streep bij een site of grace die je naar je objective wijst).

Dit is hoe ik het begrijp.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:43
SideShow schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:41:

/ me smash /3
Waarschijnlijk de bekendste bron voor toelichting op het verhaal is VaatiVidya. Ook is Eurogamer begonnen met een serie over de lore van Elden Ring. Een laagdrempelige optie is ook een video van IGN: "What is the Elden Ring - Story explained". Die legt een redelijke basis. Achtergrond informatie lezen (evenals veel statistieken) doe ik weer op Fextralife.

De berichten waar hiervoor over gesproken wordt irriteerde mij overigens ook mateloos. Daarom ben ik lid geworden van de groepen van VaatiVidya (SEEKERS) en/of FightingCowboy (fcb). Simpelweg instellen als wachtwoord. Vervolgens krijg je bijna alleen maar berichten te zien uit die groepen. En die zijn vaak een stuk serieuzer. Bijkomend voordeel is dat je vrijwel continu 10% extra runes kunt verzamelen, omdat er altijd wel iemand is die een baas verslaat (waardoor de groep een buff krijgt).

[ Voor 4% gewijzigd door Woodsy op 30-03-2022 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Woodsy schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:22:
[...]

Waarschijnlijk de bekendste bron voor toelichting op het verhaal is VaatiVidya. Ook is Eurogamer begonnen met een serie over de lore van Elden Ring. Het meest toegankelijk is ook een video van IGN: "What is the Elden Ring - Story explained". Die legt een redelijke basis. Achtergrond informatie lezen (evenals veel statistieken) doe ik weer op Fextralife.

De berichten waar hiervoor over gesproken wordt irriteerde mij overigens ook mateloos. Daarom ben ik lid geworden van de groepen van VaatiVidya (SEEKERS) en FightingCowboy (fcb). Simpelweg instellen als wachtwoord. Vervolgens krijg je bijna alleen maar berichten te zien uit die groepen. En die zijn vaak een stuk serieuzer. Bijkomend voordeel is dat je vrijwel continu 10% extra runes kunt verzamelen, omdat er altijd wel iemand is die een baas verslaat (waardoor de groep een buff krijgt).
Nice, ga ik vanavond direct eens testen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Woodsy schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:22:
[...]

Waarschijnlijk de bekendste bron voor toelichting op het verhaal is VaatiVidya. Ook is Eurogamer begonnen met een serie over de lore van Elden Ring. Een laagdrempelige optie is ook een video van IGN: "What is the Elden Ring - Story explained". Die legt een redelijke basis. Achtergrond informatie lezen (evenals veel statistieken) doe ik weer op Fextralife.

De berichten waar hiervoor over gesproken wordt irriteerde mij overigens ook mateloos. Daarom ben ik lid geworden van de groepen van VaatiVidya (SEEKERS) en/of FightingCowboy (fcb). Simpelweg instellen als wachtwoord. Vervolgens krijg je bijna alleen maar berichten te zien uit die groepen. En die zijn vaak een stuk serieuzer. Bijkomend voordeel is dat je vrijwel continu 10% extra runes kunt verzamelen, omdat er altijd wel iemand is die een baas verslaat (waardoor de groep een buff krijgt).
Alleen dan bij options multiplayer het wachtwoord op bv : Seekers zetten dat is voldoende ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woodsy
k1978 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:49:
[...]

Alleen dan bij options multiplayer het wachtwoord op bv : Seekers zetten dat is voldoende ?
Group password op SEEKERS zetten: YouTube: YouTube. Je kunt lid worden van meerdere groepen.

Van Fextralife:
The Multiplayer Menu can be accessed from the "Multiplayer" tab within the Main Menu. Here, diverse Multiplayer Items can be used to interact with other players.
Players can also set a Multiplayer Password and a Group Password from the Multiplayer Menu.
- Setting a Multiplayer Password will make it so you can only be matched for most multiplayer features by other people using the same password. This, however, does not avoid Invasions nor support multiplayer (e.g. summoned Hunters who activated a Blue Cipher Ring).
- The Group Password gives special priority to certain multiplayer features from players who use that same Group Password. Meaning players are more likely to come across world messages, summon signs, bloodstains, phantoms, and so on from peers sharing a Group Password.

De groepen van FightingCowboy en VaatiVidya worden uiteraard ook steeds groter. Mogelijk moeten we Tweakers instellen als groepswachtwoord... ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Woodsy op 30-03-2022 14:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41
@Woodsy Goede reminder, hopelijk geeft dat ook een verbtering aan de messages. Het aantal nuttige messages is laatst op een hand te tellen, waarbij ik voornamelijk:
  1. Try jumping,
  2. Behold dog,
  3. Giant but hole.
tegenkom, leuk in het begin, maar constant, begint lame te worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Cardinal schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:14:
@Woodsy Goede reminder, hopelijk geeft dat ook een verbtering aan de messages. Het aantal nuttige messages is laatst op een hand te tellen, waarbij ik voornamelijk:
  1. Try jumping,
  2. Behold dog,
  3. Giant but hole.
Toch moet ik iedere keer gniffelen als ik bij een tortoise lees;
"Could this be a dog?" :+ Maar volgens mijn vriendin heb ik dan ook niet het beste gevoel voor humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

Cardinal schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:14:
  1. Try jumping,
  2. Behold dog,
  3. Giant but hole.
Speel je toch in offline modus en/of open je ze simpelweg niet? Ik vind ze wel leuk. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Lake Rot (ookwel Aeonia Swamp) is klaar denk ik, daar ga ik nooit meer terug naartoe :P
De baas is verslagen, de npc questline voltooid en de Abandoned Cave voltooid.
Ik had gehoopt ergens nog een goed anti-rot item te krijgen maar helaas.

Die cave was wel grappig; ik liep al vrij snel 'rot' op, heb al mijn 10 healing flasks moeten gebruiken op weg naar de baas omdat ik geen anti-rot medicijn had en kwam met een halve levensbalk aan bij de bossroom. En het leuke is, daar zit geen stake of marika dus móest in één keer. Dat lukte net aan maar net toen ik de baas dood had ging ik dood aan rot _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:41
Superkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:01:
Lake Rot (ookwel Aeonia Swamp) is klaar denk ik, daar ga ik nooit meer terug naartoe :P
Oh boy, er wacht jou nog een leuke verrassing in het ondergondse deel van de map 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kan niet wachten :/
Waarom moet FromSoft nou altijd van die k#tgebieden in hun games hebben? Stop daar eens mee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• crimby
Superkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:36:
Waarom moet FromSoft nou altijd van die k#tgebieden in hun games hebben? Stop daar eens mee.
En van die monsters enzo, echt irritant.... Die bosses helemaal pffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Als je iets makkelijks wil spelen dan speel je maar naar Barbie and the Magic of Pegasus :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Atari
Miyazaki kan niet anders. Hij kan zichzelf niet helpen ;)

https://www.polygon.com/2...-swamps-hidetaka-miyazaki

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 11:30

ap3nr0ts

hoi

Poison kun je perfect counteren trouwens met een physick flask en die health regen talisman. :) Rot is net te... rot daarvoor ja.

Heb hem zelf maandagavond rond gekregen qua trophies. Ik merk wel dat ik het nu even prima vind, haha. Ik wil zeker een tweede "perfect" playthrough doen (nu blind gedaan en alleen halverwege even missable trophies opgezocht), maar ik wacht even tot er iets van DLC aangekondigd wordt of niet. Dan kan ik dat meteen meepakken. Tegen die tijd zijn ze er vast ook over uit wat de meta wordt (150 of niet).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
crimby schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:39:
[...]

En van die monsters enzo, echt irritant.... Die bosses helemaal pffff
Fordox schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:39:
[...]

Als je iets makkelijks wil spelen dan speel je maar naar Barbie and the Magic of Pegasus :+
Dit soort reacties zijn altijd zo'n grote dooddoeners hé :+
Dat je dit soort dingen in een spel zoals Rot area's of poison swamps niet leuk / interessant vindt, kan prima terwijl je de rest van de game erg leuk vindt ;)

Daarnaast, is dit inderdaad gewoon een ontwerpkeuze / design mechanic en zeker onderdeel van het spel.
de oplossing hiervoor vinden is daar ook onderdeel van, maar dat betekent niet dat ik me perse vermaak in die zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Mijn grootste ergernis aan het spel is de input lag en queue.

Hoe ervaren anderen die eerdere souls games hebben gespeeld dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Loei123 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:53:

Welke input lag en welke queue?

Mijn enige ergernis is wanneer ik spel af wil sluiten dat ik terug naar begin scherm ga en daar doorheen moet voor volledige exit

[ Voor 19% gewijzigd door Markozv op 30-03-2022 15:58 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Atari

Queue?

Mijn grootste ergernis? Nog steeds de verkeerde kamers inrennen in de round table :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Het zijn ook niet mijn favoriete gebieden. Maar voor vrijwel iedere uitdaging (boss, gebieden) zijn oplossingen of hulpmiddelen te vinden. Zo kun je hier een speciaal armor vinden met hoge immunity. Dan de juiste talisman en anders items erbij en je wandelt er zo doorheen. In Demon's Souls had je ook speciale ringen (poison resistance ring en sodden ring) voor de valley of defilement. Dat vind ik game-technisch juist zo goed bij games van From. Continu nieuwe uitdagingen voorschotelen en het zoeken naar manieren die te overkomen.

spoiler:
Voorbeelden zijn de mushroom, guardian en cleanrot armor sets. Verschillende schilden (ant's skull plate, spiralhorn, perfumer's), talismans (immunizing horn charm) en consumables.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik weet het. Het doet echter niets af aan mijn intense onvreugde tegen dit soort gebieden.
Fordox schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:39:
[...]
Die heb ik al platinum.
Andere suggesties?

:P

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2022 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
Markozv schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:58:
[...]

Welke input lag en welke queue?

Mijn enige ergernis is wanneer ik spel af wil sluiten dat ik terug naar begin scherm ga en daar doorheen moet voor volledige exit
Dat als je met slaan en dodgen bezig bent en dit onderbroken wordt door het facetanken van een aanval, de animatie van slaan en dodgen daarna vervolgt worden zonder dat je daarbij knoppen indrukt.

De queue van je inputs wordt daarna dus nog verwerkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Loei123 op 30-03-2022 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:05
Superkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:01:

Ik had gehoopt ergens nog een goed anti-rot item te krijgen maar helaas.

... omdat ik geen anti-rot medicijn had...
Tip.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ah, goeie!
Dan maar eens wat puntjes in Faith stoppen :)
Ik had mijn beste anti-rot kleertjes al aangetrokken maar dat deed nauwelijks iets.

Anyhow, nu Caelid erop zit (behalve één gebied waarvan ik nog niet weet hoe ik er moet komen) ga ik maar eens beginnen aan Atlas Plateau.
Level 79 nu, Uchi +16 en alweer 80+ uur op de teller :)

[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2022 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Superkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:30:
[...]

Anyhow, nu Caelid erop zit (behalve één gebied waarvan ik nog niet weet hoe ik er moet komen) ga ik maar eens beginnen aan Atlas Plateau.
Level 79 nu, Uchi +16 en alweer 80+ uur op de teller :)
Nice man, hier ongeveer hetzelfde maar krijg die boss in die catacombe in dat gebied van Radahn nog niet neer.

Ook die Godskin Apostel nog een paar keer proberen :P

Ben voornamelijk strenght gegaan en heb wel een paar flinke strength wapens ook, allemaal zoveel mogelijk een upgrade gegeven maar heb er nog niet één op +10

Die bloodhound Fang van lang terug doet nog steeds niet veel onder al die strength wapens en dat is volgens mij meer een Dex wapen, misschien daar maar iets meer op focussen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die catacombe ben ik ook nog niet in verder gegaan eigenlijk, die staat (net als de Godskin Apostle en de Crucible Knight) nog op het to-do lijstje ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Voor het eten Godrick the Grafted gedood. Was awesome! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r0nCL2KfOIoERVDJ10rObgRoCE0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RCgqZG82tpjEiVjRAx12Xg5O.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/enrPWUAFSRF84E36i9fHtmol-Zw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WJTvz8pACAl70mi5H4VrM8lJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Superkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:17:
Die catacombe ben ik ook nog niet in verder gegaan eigenlijk, die staat (net als de Godskin Apostle en de Crucible Knight) nog op het to-do lijstje ;)
Ik laat ze nog ff met rust voorlopig maar hun neer krijgen gaat een genot worden :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Yonix schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:20:
Voor het eten Godrick the Grafted gedood. Was awesome! 8)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Inderdaad aan te raden het voor de maaltijd te doen ;)

Tevens: Golden Halberd <3

Dat ding hit harder dan sommige Colossal Swords die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
yinx84 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:26:
[...]

Inderdaad aan te raden het voor de maaltijd te doen ;)

Tevens: Golden Halberd <3

Dat ding hit harder dan sommige Colossal Swords die ik heb.
Ik heb ook dik 200 ar meer met mijn Golden Halberd dan met mijn Greatsword, wel split damage maar toch.
Halberd is wel +9 en de Greatsword +18 dus wellicht niet helemaal eerlijk om te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dit was in het begin ook een ergetnis van mij. De input lag is omdat je pas dodgerollt wanneer je de knop los laat, wat na wat oefenen erg fijn is. Dan kun je je dodgen last minute nog even inhouden. De input buffer is denk ik het afstraffen van button-mashen.

Het ergste vind ik dat je na een backstab of een crit je targetlock verliest..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• champain
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-05 14:41
Markozv schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:58:
[...] Mijn enige ergernis is wanneer ik spel af wil sluiten dat ik terug naar begin scherm ga en daar doorheen moet voor volledige exit
Voor de win10 gamers onder ons te bypassen door na het saven win-tab te drukken en het game-window met het bekende kruisje te sluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

elden ring quest design:

google google google, do step 1
google google google, do step 2
google google google, you missed some secret item in step 5 of *insert random quest here*

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Veel moeite met de final boss. Iemand op xbox die ik kan summonen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Lmao,
Ik zie ergens een text op een muurtje staan, ik probeer erop te springen. Val ik door de map heen :+
Dat is wel de betere troll so far haha

Mijn body was dus ook door de map gevallen, dat waren 16k souls

[ Voor 18% gewijzigd door Dazzler2120 op 30-03-2022 22:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
snmght schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:14:
Veel moeite met de final boss. Iemand op xbox die ik kan summonen?
Ik heb hetzelfde. De laatste drie bosses allemaal in één poging tot ik bij de final boss aankwam. Ik ga morgen even wat damage resistance regelen. Wil best samen proberen als je daar trek in hebt. >:) GT exactor it. No problem als je liever iemand oproept die een bewezen staat van dienst tegen die mafklapper heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

Jezus wat is t probleem van die bellbringer dude in Caelid?

This is the Way.

Pagina: 1 ... 37 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten