het is niet dat ik nu die shards kan inleveren of samenvoegen ofzo?

Heb je al die Boss Runes al naar de desbetreffende Divine Towers gebracht voor de Great Runes?crimby schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:00:
[...]
het is niet dat ik nu die shards kan inleveren of samenvoegen ofzo?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mijn Great Rune vanGreatsword schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:01:
[...]
Boss Runes al naar de desbetreffende Divine Towers gebracht voor de Great Runes?
Welk level moet je daarvoor zijnSuperkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:18:
Toen ik de eerste keer naar despoiler:Sellia Crystal Tunnel
werd getransporteerd moest ik rennen voor mijn leven en zo snel mogelijk wegwezen daar.
Gisteren ben ik daar weer eens een kijkje gaan nemen en hoewel ze nog steeds aardige damage doen ben ik wel in staat om tegenstand te bieden.
Wat me daar het meest verraste: ik vind er best wel wat smithing stones level 5 en laat ik die nou net nodig hebben![]()
Nu nog even wat oude catacombes afstruinen en op zoek naar de materialen om mijn spirit ashes te upgraden.
En nu ik het daar toch over heb: laat de Greatshield Soldier Ashes alsjeblieft links liggen; je hebt er helemaal niks aan, ondanks dat het er 6 zijn.
PS4 PSN: Dazzler2120
Stone enemies doe ik met normale slash-attacks ook niet heel veel damage op, ik moet ze echt piercen om een beetje fatsoenlijk damage te doen. Nu vragen de meeste poppetjes daar om een backstab dus dat is een beetje het gebruikelijke recept geworden, naast de block counter uiteraard.Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:21:
[...]
Welk level moet je daarvoor zijnIk deed geen damage op de stone enemies en sja... die
spoiler:, heb ik toch een hekel aan gekregencentipedes
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 29-03-2022 13:27 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Bedoel je Apostle? Het great rune inleverpunt zit boven, dus je hoeft daar nog niet langs Apostle, die helemaal beneden zitSuperkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:19:
[...]
Mijn Great Rune vanspoiler:moet ik naar de Devine Tower of Caelid brengen. En laat ik daar nu net vastzitten op de bossRadahn
[ Voor 3% gewijzigd door Atari op 29-03-2022 13:38 ]
Yes, die vlegel bedoel ik.Atari schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:36:
[...]
Bedoel je Apostle? Het great rune inleverpunt zit boven, dus je hoeft daar nog niet langs Apostle, die helemaal beneden zit
Ook niet om ze te laten tanken? Leek me de enige nuttige toepassing. Je kan spirit ashes wel healen overigens wie weet is dat nog enigzins zinvol dan heb je 6 spirits met een behoorlijk schild die je kunt healen.Superkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:18:
Nu nog even wat oude catacombes afstruinen en op zoek naar de materialen om mijn spirit ashes te upgraden.
En nu ik het daar toch over heb: laat de Greatshield Soldier Ashes alsjeblieft links liggen; je hebt er helemaal niks aan, ondanks dat het er 6 zijn.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik heb ze naar level 3 gebracht, hetzelfde als waar mijn vertrouwde Godrick Soldier Ashes op zitten.snmght schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:46:
[...]
Ook niet om ze te laten tanken? Leek me de enige nuttige toepassing.
Ik moet de precieze naam schuldig blijven, maar voordat ik Mimic Tear kreeg (en nu gebruik), heb ik rondgelopen met de Spirit Shaman Ash vansnmght schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:46:
[...]
Ook niet om ze te laten tanken? Leek me de enige nuttige toepassing. Je kan spirit ashes wel healen overigens wie weet is dat nog enigzins zinvol dan heb je 6 spirits met een behoorlijk schild die je kunt healen.
Zijn er nog ashes die mensen aanbevelen afgezien van de obvious Mimic Tear?
oh die home missile pijlen van die tegenstander hebben me bijna mn mentale gezondheid gekost.GRDavies75 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:51:
[...]
Ik moet de precieze naam schuldig blijven, maar voordat ik Mimic Tear kreeg (en nu gebruik), heb ik rondgelopen met de Spirit Shaman Ash van
spoiler:Sofria's River, als je de "Boss hert" weet te verslaan, na het aanstekken van alle pilaren op de trap
Hij is relatief traag, maar die pijlen die hij afschiet, alleen het geluid al is zo herkenbaar en dodelijk
Ik zeg trouwens niet dat die het beste alternatief was, maar hij deed z'n werk voor mij
This is the Way.
Haha, ja iets met Damage = afstand in het kwadraat oid. En hoe bedoel je geconditioneerd op geluidNoTimeRemains schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:54:
[...]
oh die home missile pijlen van die tegenstander hebben me bijna mn mentale gezondheid gekost.
[ Voor 15% gewijzigd door GRDavies75 op 29-03-2022 14:01 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Black Knight Tiche.snmght schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:46:
[...]
Ook niet om ze te laten tanken? Leek me de enige nuttige toepassing. Je kan spirit ashes wel healen overigens wie weet is dat nog enigzins zinvol dan heb je 6 spirits met een behoorlijk schild die je kunt healen.
Zijn er nog ashes die mensen aanbevelen afgezien van de obvious Mimic Tear?
Het moet niet te makkelijk zijn, klein beetje moeite is niks meeMrVegeta schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:08:
Wie van FROM SOFTWARE is vergeten een Marika statue/site of grace te plaatsen bij de draken koning? Elke keer een minuut lopen in dat bullshit gevecht met de lasers...
nee oepsGreatsword schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:01:
[...]
Heb je al die Boss Runes al naar de desbetreffende Divine Towers gebracht voor de Great Runes?
Ik speel ook altijd alle Souls games offline. Vind die messages zoals je zegt ook een beetje sfeer verpestend.Ambling_Alp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:31:
Hier mensen die alleen offline spelen? Ik weet dat die messages part of the charm zijn, invasions erbij horen, maar het trekt mij volledig uit de ervaring en ik vind het clutter (ook die schaduwen van andere spelers en die bloedvlekken) en ronduit storend om gedwarsboomd te worden. Misschien tijdens een tweede run, maar ik geniet heerlijk zonder gestoord te worden. Blijkt hieruit dat ik hiervoor nooit Souls-games speelde? Haha.
Ook mijn eerste From game maar persoonlijk vind ik de dingen die jij opnoemt juist een mooie toevoeging aan de game.Ambling_Alp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:31:
Hier mensen die alleen offline spelen? Ik weet dat die messages part of the charm zijn, invasions erbij horen, maar het trekt mij volledig uit de ervaring en ik vind het clutter (ook die schaduwen van andere spelers en die bloedvlekken) en ronduit storend om gedwarsboomd te worden. Misschien tijdens een tweede run, maar ik geniet heerlijk zonder gestoord te worden. Blijkt hieruit dat ik hiervoor nooit Souls-games speelde? Haha.
Qua invasions heb ik tot nu toe geluk gehad, alleen de NPC invasions.Ambling_Alp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:31:
O, het is leuk dát het er is, maar ik ben blij dat het optioneel is en dat ik er zelf voor kan kiezen. Ik ontdek liever zelf dat een kist me transporteert naar god knows where dan dat iemand op de grond schrijft: 'pas op, transporter trap' of zo. (of welk dom grapje dan ook, óf een bericht óp een Site of Grace plempt - je snapt me)Sipio schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:34:
[...]
Ook mijn eerste From game maar persoonlijk vind ik de dingen die jij opnoemt juist een mooie toevoeging aan de game.
Invaden of iemand in mijn game krijgen heb ik nog niet gedaan maar daar ligt mijn interesse ook niet echt.
7e cirkel van de hel bevat pedofielen, ras-xenofoben en Elden Ring hufters die messages plaatsen op vrij onhandige plekkenAmbling_Alp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:36:
[...]
O, het is leuk dát het er is, maar ik ben blij dat het optioneel is en dat ik er zelf voor kan kiezen. Ik ontdek liever zelf dat een kist me transporteert naar god knows where dan dat iemand op de grond schrijft: 'pas op, transporter trap' of zo. (of welk dom grapje dan ook, óf een bericht óp een Site of Grace plempt - je snapt me)
"Might this be a pickle?"Bazziek schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:33:
[...]
Ik speel ook altijd alle Souls games offline. Vind die messages zoals je zegt ook een beetje sfeer verpestend.
Nou kan ik op zich best zónder de jumpscares van die catacombe-Imps, die wil ik echt achter het behang plakken.Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:38:
[...]
"Might this be a pickle?"
Ik moet zeggen dat ik het part van de charme vind van een Souls-game
Heeft me ook vaker behoed van ambush attacks, maar van de andere kant snap ik dat 'jump-scares' ook wel onderdeel van de spellen zijn. Maar dit is ook weer gewoon zo'n een voorkeur dingetje zijn.
Zónder de berichten op de grond, waren die catacombe imps minimaal een verdubbeling van mijn deaths geweest.Ambling_Alp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:40:
[...]
Nou kan ik op zich best zónder de jumpscares van die catacombe-Imps, die wil ik echt achter het behang plakken.
Ik loop echt door die catacomben zoals ik in Walibi door zo'n Fright Nights-spookhuis zou lopen - ik verwacht op elke hoek zo'n rotbeest en sta bij wijze van al wild om me heen te spammen. (En schrik álsnog)Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:40:
[...]
Zónder de berichten op de grond, waren die catacombe imps minimaal een verdubbeling van mijn deaths geweest.
Of je denkt ieder hoekje bekeken te hebben; mooi, room is all clear, loopt naar kistje toe, en dan blijkt er een te zitten op een plek waar je met geen mogelijke hoek je camera op kan richten... Leuke dingen zijn het hahaAmbling_Alp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:42:
[...]
Ik loop echt door die catacomben zoals ik in Walibi door zo'n Fright Nights-spookhuis zou lopen - ik verwacht op elke hoek zo'n rotbeest en sta bij wijze van al wild om me heen te spammen. (En schrik álsnog)
[ Voor 12% gewijzigd door Dazzler2120 op 29-03-2022 14:46 ]
Als je solo door de levels loopt heb je geen invasions meer. Alleen als je met iemand co-op speelt.Ambling_Alp schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:31:
Ja, daar heb ik - begin game was dit nog - echt te lang over gedaan, púúr vanwege die rotbeesten om de baas heen. Gewoon een ambush van ellende.Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:45:
[...]
Of je denkt ieder hoekje bekeken te hebben; mooi, room is all clear, loopt naar kistje toe, en dan blijkt er een te zitten op een plek waar je met geen mogelijke hoek je camera op kan richten... Leuke dingen zijn het haha
Edit: Ik had redelijke paniek toen ik zag datspoiler:een crypt boss, vgm één van die sphynx/dog statues, met 6 van die cryptgoblins kwam
O, dit wist ik niet. Ik heb alleen online aan gehad om enkele invasions te doen voor een sidequest.Atari schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:47:
[...]
Als je solo door de levels loopt heb je geen invasions meer. Alleen als je met iemand co-op speelt.
Tot nu toe ook geen enkele invasion gehad.
Ik moet zeggen dat ik het toch wel een beetje mis die random invasions, terwijl ik voorheen had "Laat me toch met rust man" toen ze er wel waren.
In DS2 was het nog erger, daar kon je al invade worden ook als je geen effigy had genomen (soort van rune arc).
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 29-03-2022 14:50 ]
Ze zouden eigenlijk messages moeten blokkeren rondom sommige punten. Heb al meerdere keren een site of grace niet kunnen activeren omdat er zo'n dildo een zinloze message precies op had gezet.GRDavies75 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:38:
[...]
7e cirkel van de hel bevat pedofielen, ras-xenofoben en Elden Ring hufters die messages plaatsen op vrij onhandige plekken
If only I had a giant but hole kan ik nog steeds om gniffelen. Ze worden wel iets minder, terwijl ze in de eerste week zeg maar bij elk 'Amsterdams paaltje' lagen.Superkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:50:
De questline van Blaidd heb ik te danken aan de messages, die stuurden mij in de juiste richting.
Volgens mij het iets als "try merchant, then gesture". Anders had ik hem nooit ontdekt.
Ook vertellen ze soms waar goed verstopte zaken zoals bv ladders zich bevinden.
Ik lees ze vaker wel dan niet; vind het wel een leuk onderdeel van de game
De welbekende "I did it" aan het eind van een boss krijgt van mij standaard een approval.
Pijltje links/rechts kan je switchen tussen de message en actie op die locatieHenkie_NtA schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:57:
[...]
Ze zouden eigenlijk messages moeten blokkeren rondom sommige punten. Heb al meerdere keren een site of grace niet kunnen activeren omdat er zo'n dildo een zinloze message precies op had gezet.
Ja dat kon dus niet in dat specifieke geval.Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:01:
[...]
Pijltje links/rechts kan je switchen tussen de message en actie op die locatie
Als dat de site of grace is waarvan ik denk dat het 'm is dan ben ik dezelfde tegengekomen en was dat volgens mij onderdeel van de game.Henkie_NtA schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:11:
[...]
Ja dat kon dus niet in dat specifieke geval.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 29-03-2022 15:15 ]
Gek genoeg, is mijn minst behulpzame message (praise the grass in de tutorial cave) de hoogst gewaardeerdeyinx84 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:15:
Ik heb al een paar weken een message liggen die nog steeds als melkkoe dientHeb er zo'n 700 appraisals op. Redelijk vaak meegemaakt dat ik geholpen word door een heal tijdens moeilijke situaties.
Ze hebben bij 90% van de bosses een Marika statue staan.Markozv schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:11:
[...]
Het moet niet te makkelijk zijn, klein beetje moeite is niks mee
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Huh, als je online speelt kun je niet op widescreen resolutie spelen? Dat is interessantMrVegeta schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:26:
Widescreen voegt zoveel aan de game toe dat ik niet meer zonder kan. Dus offline en geen messages it is!
Dat komt omdat je een mod nodig hebt om Widescreen te unlocken.Sito schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:30:
[...]
Huh, als je online speelt kun je niet op widescreen resolutie spelen? Dat is interessant
[ Voor 13% gewijzigd door Dazzler2120 op 29-03-2022 15:33 ]
Ah duidelijk! Dat wist ik niet. Speel zelf op de Xbox, dus dit was mij onbekend. Irritant dat je een mod nodig hebt om widescreen te unlocken. Is nou niet zo dat je met widescreen in dit spel veel voordeel hebt.. In een shooter kan ik het begrijpen.Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:33:
[...]
Dat komt omdat je een mod nodig hebt om Widescreen te unlocken.
Aangezien From Software dit ziet als een voordeel t.o.v. 16:9 screens, word je uit online en PVP content gelockt.
Ik speel bv op een 34" scherm, en heb 2 zwarte balken er naast lopen, waardoor ik effectief een 27" scherm over houd.
Ik heb ook zo'n onzin bericht in het tutorial gebied neergelegd en die gaat ook het hardst, misschien heeft het er mee te maken dat er een hoop zijn die dan nog veel lezen en 'liken'Partypsych schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:20:
[...]
Gek genoeg, is mijn minst behulpzame message (praise the grass in de tutorial cave) de hoogst gewaardeerdeEn dat terwijl ik toch wel wat constructieve messages heb gedropt hier en daar.
Nouja, je hebt door je UW scherm een breder blikveld.Sito schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:34:
[...]
Ah duidelijk! Dat wist ik niet. Speel zelf op de Xbox, dus dit was mij onbekend. Irritant dat je een mod nodig hebt om widescreen te unlocken. Is nou niet zo dat je met widescreen in dit spel veel voordeel hebt..
Hoe doe ik dat?snmght schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:46:
[...]
Gevonden!
Wat echt zonde is, de landschappen in Elden Ring zijn bij vlagen fenomenaal. Wel grappig dat er argumenten zijn gemaakt dat maar 0.1% van de gamers een ultra widescreen hebben en dat daarom FROM SOFTWARE geen support heeft, dit zou ook betekenen dat maar 0.1% van de gamers voordeel zou hebben. En dat voordeel is al heel klein, het is geen RTS en sowieso is de PVP hier toch gewoon voor de leuk? Er is geen ranking ofzo.Dazzler2120 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:33:
[...]
Dat komt omdat je een mod nodig hebt om Widescreen te unlocken.
Aangezien From Software dit ziet als een voordeel t.o.v. 16:9 screens, word je uit online en PVP content gelockt.
Ik speel bv op een 34" scherm, en heb 2 zwarte balken er naast lopen, waardoor ik effectief een 27" scherm over houd.
Nu welGreatsword schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:01:
[...]
Heb je al die Boss Runes al naar de desbetreffende Divine Towers gebracht voor de Great Runes?
Eigenlijk stelde die niks voor. 3 pogingen, met dat wapen is ie easy 😏ArnoldSmiley schreef op maandag 28 maart 2022 @ 22:22:
Wow. God nogwat Serpent.....impressive
[ Voor 49% gewijzigd door ArnoldSmiley op 29-03-2022 21:33 ]
De keren dat ik het doe word ik in 50% van de gevallen vanachter neergehoekt.Superkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:55:
[...]
Gevonden!
Het uitzicht daar is werkelijk fenomenaal. Ook de details in de lift naar boven zijn érg fraai gedaan.
FromSoftware heeft echt weer hele mooie dingen gemaakt, helaas vergeet ik te vaak om gewoon even stil te staan en te genieten van al dat moois.
[ Voor 3% gewijzigd door SideShow op 30-03-2022 10:42 ]
Google gaf een voor mij onbekend woord, bezoedeld, waar ik dan wel bedoezeld ken, maar het zijn synoniemen van elkaar of een verhaspeling van hetzelfde principe. We zijn van twijfelachtige eer, maar ik mis ook de link hoe we aan die status zijn gekomen.SideShow schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:41:
Ondertussen 150 uur in de "game that keeps on giving ..."
Zijn er eigenlijk ergens _begrijpbare_ story guides te vinden?
Mag in het Nederlands hoor, ik snap dat cryptisch Engels toch niet.
Heb het woordje "tarnished" moeten opzoeken. Ik snap nog steeds niet wat het nu eigenlijk moet voorstellen.![]()
Beetje jammer dat ik na al die uren nog steeds geen enkel idee heb wie wat hoe waar waarom.
/ me smash
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Waarschijnlijk de bekendste bron voor toelichting op het verhaal is VaatiVidya. Ook is Eurogamer begonnen met een serie over de lore van Elden Ring. Een laagdrempelige optie is ook een video van IGN: "What is the Elden Ring - Story explained". Die legt een redelijke basis. Achtergrond informatie lezen (evenals veel statistieken) doe ik weer op Fextralife.SideShow schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:41:
Ondertussen 150 uur in de "game that keeps on giving ..."
Zijn er eigenlijk ergens _begrijpbare_ story guides te vinden?
Mag in het Nederlands hoor, ik snap dat cryptisch Engels toch niet.
Heb het woordje "tarnished" moeten opzoeken. Ik snap nog steeds niet wat het nu eigenlijk moet voorstellen.![]()
Beetje jammer dat ik na al die uren nog steeds geen enkel idee heb wie wat hoe waar waarom.
/ me smash
[ Voor 4% gewijzigd door Woodsy op 30-03-2022 13:44 ]
Nice, ga ik vanavond direct eens testen.Woodsy schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:22:
[...]
Waarschijnlijk de bekendste bron voor toelichting op het verhaal is VaatiVidya. Ook is Eurogamer begonnen met een serie over de lore van Elden Ring. Het meest toegankelijk is ook een video van IGN: "What is the Elden Ring - Story explained". Die legt een redelijke basis. Achtergrond informatie lezen (evenals veel statistieken) doe ik weer op Fextralife.
De berichten waar hiervoor over gesproken wordt irriteerde mij overigens ook mateloos. Daarom ben ik lid geworden van de groepen van VaatiVidya (SEEKERS) en FightingCowboy (fcb). Simpelweg instellen als wachtwoord. Vervolgens krijg je bijna alleen maar berichten te zien uit die groepen. En die zijn vaak een stuk serieuzer. Bijkomend voordeel is dat je vrijwel continu 10% extra runes kunt verzamelen, omdat er altijd wel iemand is die een baas verslaat (waardoor de groep een buff krijgt).
Alleen dan bij options multiplayer het wachtwoord op bv : Seekers zetten dat is voldoende ?Woodsy schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:22:
[...]
Waarschijnlijk de bekendste bron voor toelichting op het verhaal is VaatiVidya. Ook is Eurogamer begonnen met een serie over de lore van Elden Ring. Een laagdrempelige optie is ook een video van IGN: "What is the Elden Ring - Story explained". Die legt een redelijke basis. Achtergrond informatie lezen (evenals veel statistieken) doe ik weer op Fextralife.
De berichten waar hiervoor over gesproken wordt irriteerde mij overigens ook mateloos. Daarom ben ik lid geworden van de groepen van VaatiVidya (SEEKERS) en/of FightingCowboy (fcb). Simpelweg instellen als wachtwoord. Vervolgens krijg je bijna alleen maar berichten te zien uit die groepen. En die zijn vaak een stuk serieuzer. Bijkomend voordeel is dat je vrijwel continu 10% extra runes kunt verzamelen, omdat er altijd wel iemand is die een baas verslaat (waardoor de groep een buff krijgt).
Group password op SEEKERS zetten: YouTube: YouTube. Je kunt lid worden van meerdere groepen.k1978 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 13:49:
[...]
Alleen dan bij options multiplayer het wachtwoord op bv : Seekers zetten dat is voldoende ?
[ Voor 5% gewijzigd door Woodsy op 30-03-2022 14:06 ]
Toch moet ik iedere keer gniffelen als ik bij een tortoise lees;Cardinal schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:14:
@Woodsy Goede reminder, hopelijk geeft dat ook een verbtering aan de messages. Het aantal nuttige messages is laatst op een hand te tellen, waarbij ik voornamelijk:tegenkom, leuk in het begin, maar constant, begint lame te worden.
- Try jumping,
- Behold dog,
- Giant but hole.
Speel je toch in offline modus en/of open je ze simpelweg niet? Ik vind ze wel leuk.Cardinal schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:14:
@Woodsy Goede reminder, hopelijk geeft dat ook een verbtering aan de messages. Het aantal nuttige messages is laatst op een hand te tellen, waarbij ik voornamelijk:tegenkom, leuk in het begin, maar constant, begint lame te worden.
- Try jumping,
- Behold dog,
- Giant but hole.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Oh boy, er wacht jou nog een leuke verrassing in het ondergondse deel van de mapSuperkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:01:
Lake Rot (ookwel Aeonia Swamp) is klaar denk ik, daar ga ik nooit meer terug naartoe
En van die monsters enzo, echt irritant.... Die bosses helemaal pffffSuperkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:36:
Ik kan niet wachten
Waarom moet FromSoft nou altijd van die k#tgebieden in hun games hebben? Stop daar eens mee.
Als je iets makkelijks wil spelen dan speel je maar naar Barbie and the Magic of PegasusSuperkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:36:
Ik kan niet wachten
Waarom moet FromSoft nou altijd van die k#tgebieden in hun games hebben? Stop daar eens mee.
Miyazaki kan niet anders. Hij kan zichzelf niet helpenSuperkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:36:
Ik kan niet wachten
Poison kun je perfect counteren trouwens met een physick flask en die health regen talisman.Superkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:36:
Ik kan niet wachten
crimby schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:39:
[...]
En van die monsters enzo, echt irritant.... Die bosses helemaal pffff
Dit soort reacties zijn altijd zo'n grote dooddoeners héFordox schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:39:
[...]
Als je iets makkelijks wil spelen dan speel je maar naar Barbie and the Magic of Pegasus
Welke input lag en welke queue?Loei123 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:53:
Mijn grootste ergernis aan het spel is de input lag en queue.
Hoe ervaren anderen die eerdere souls games hebben gespeeld dit?
[ Voor 19% gewijzigd door Markozv op 30-03-2022 15:58 ]
Queue?Loei123 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:53:
Het zijn ook niet mijn favoriete gebieden. Maar voor vrijwel iedere uitdaging (boss, gebieden) zijn oplossingen of hulpmiddelen te vinden. Zo kun je hier een speciaal armor vinden met hoge immunity. Dan de juiste talisman en anders items erbij en je wandelt er zo doorheen. In Demon's Souls had je ook speciale ringen (poison resistance ring en sodden ring) voor de valley of defilement. Dat vind ik game-technisch juist zo goed bij games van From. Continu nieuwe uitdagingen voorschotelen en het zoeken naar manieren die te overkomen.Superkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:36:
Ik kan niet wachten
Die heb ik al platinum.Fordox schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:39:
[...]
Als je iets makkelijks wil spelen dan speel je maar naar Barbie and the Magic of Pegasus
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2022 16:04 ]
Dat als je met slaan en dodgen bezig bent en dit onderbroken wordt door het facetanken van een aanval, de animatie van slaan en dodgen daarna vervolgt worden zonder dat je daarbij knoppen indrukt.Markozv schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:58:
[...]
Welke input lag en welke queue?
Mijn enige ergernis is wanneer ik spel af wil sluiten dat ik terug naar begin scherm ga en daar doorheen moet voor volledige exit
[ Voor 5% gewijzigd door Loei123 op 30-03-2022 16:17 ]
Tip.Superkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:01:
Ik had gehoopt ergens nog een goed anti-rot item te krijgen maar helaas.
... omdat ik geen anti-rot medicijn had...
Ah, goeie!
[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2022 16:44 ]
Nice man, hier ongeveer hetzelfde maar krijg die boss in die catacombe in dat gebied van Radahn nog niet neer.Superkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:30:
[...]
Anyhow, nu Caelid erop zit (behalve één gebied waarvan ik nog niet weet hoe ik er moet komen) ga ik maar eens beginnen aan Atlas Plateau.
Level 79 nu, Uchi +16 en alweer 80+ uur op de teller
Ik laat ze nog ff met rust voorlopig maar hun neer krijgen gaat een genot wordenSuperkiwi schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:17:
Die catacombe ben ik ook nog niet in verder gegaan eigenlijk, die staat (net als de Godskin Apostle en de Crucible Knight) nog op het to-do lijstje
Inderdaad aan te raden het voor de maaltijd te doenYonix schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:20:
Voor het eten Godrick the Grafted gedood. Was awesome!![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb ook dik 200 ar meer met mijn Golden Halberd dan met mijn Greatsword, wel split damage maar toch.yinx84 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 18:26:
[...]
Inderdaad aan te raden het voor de maaltijd te doen
Tevens: Golden Halberd![]()
Dat ding hit harder dan sommige Colossal Swords die ik heb.
Dit was in het begin ook een ergetnis van mij. De input lag is omdat je pas dodgerollt wanneer je de knop los laat, wat na wat oefenen erg fijn is. Dan kun je je dodgen last minute nog even inhouden. De input buffer is denk ik het afstraffen van button-mashen.Loei123 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:53:
Voor de win10 gamers onder ons te bypassen door na het saven win-tab te drukken en het game-window met het bekende kruisje te sluiten.Markozv schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:58:
[...] Mijn enige ergernis is wanneer ik spel af wil sluiten dat ik terug naar begin scherm ga en daar doorheen moet voor volledige exit
[ Voor 18% gewijzigd door Dazzler2120 op 30-03-2022 22:01 ]
Ik heb hetzelfde. De laatste drie bosses allemaal in één poging tot ik bij de final boss aankwam. Ik ga morgen even wat damage resistance regelen. Wil best samen proberen als je daar trek in hebt.snmght schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 21:14:
Veel moeite met de final boss. Iemand op xbox die ik kan summonen?
This is the Way.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq