Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Famous schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:34:
[...]

Bloody Slash is een Ash of War.

Ik twijfel alleen om deze op de Katana te doen.
Physical gaat van 168 naar 139 maar blood loss build up van 45 naar 65.

Wel doen dus, of niet interessant als je met de Katana loopt?
Ik zit met dezelfde vraag.

Wellicht nog rekening houden met FP verbruik? Hoe zit het met scaling? Kun je het eigenlijk terugdraaien? Ik snap die Ashes nog niet zo goed.

[ Voor 7% gewijzigd door FMS op 02-03-2022 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
snmght schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:05:
@KneoK mooi dat je hem zo snel neer hebt net als @robzzzzzzzz. Maar ik denk dat het Reddit draadje (en ook op Fextralife de nodige sour comments) voor zich spreekt. Als ik eenmaal geslagen wordt door hem (en hij heeft snelle 180 turns) slaat hij me van Torrent af en ben ik gestunlocked voor de volgende meppen. Terwijl ik met mijn HP en armor soms wel 2 klappen kan hebben maar ik kom gewoon niet weggerold en krijg die 3e ook voor mijn kiezen.

De summons halen geen ene donder uit, doen geen damage, pakken geen aggro.

Ben inmiddels zo ver dat ik ben gaan proberen hem te cheesen maar ook dat werkte niet.
Geen idee over welke boss dit gaat. Misschien kun je m cheesen met de op en afstap i-frames van torrent. Probeer maar is uit op één van de vele reuzen in de game. Tijdens de volledige op en afstap animatie kun je niet geraakt worden. Kan eventueel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

CrapperDeCrap schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:25:
[...]

Geen idee over welke boss dit gaat. Misschien kun je m cheesen met de op en afstap i-frames van torrent. Probeer maar is uit op één van de vele reuzen in de game. Tijdens de volledige op en afstap animatie kun je niet geraakt worden. Kan eventueel helpen.
Ja daar heb ik over gelezen, wellicht dat ik daar nog wat meer moet oefenen. De betreffende baas heeft ook ranged attacks en dan probeer ik als die dichtbij is van Torrent af te springen maar meestal wordt ik alsnog vol geraakt.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

FMS schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:22:
[...]

Ik zit met dezelfde vraag.

Wellicht nog rekening houden met FP verbruik? Hoe zit het met scaling? Kun je het eigenlijk terugdraaien? Ik snap die Ashes nog niet zo goed.
Ja, je kan ze gemakkelijk eraf en erop zetten maar ik heb het nog niet geprobeerd, misschien vanavond maar gewoon eens doen dan :9

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 19:42
Ulti23 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:37:
Jullie gaan hard door die game heen zeg, heb nu alles bij elkaar uurtje of 8 gespeeld en zit nog in het eerste deel van Limgrave. Maar dit is mijn eerste FS game dus ik neem mijn tijd.

Had in een kamp een greatsword gevonden welke ik nu op +1 heb en wil hem naar +2 zetten, maar is dit verstandig? Of komt er verderop in de game als je nieuwe wapens en dergelijke vind meer dan genoeg mogelijkheden om smithing stones te vinden om wapens te upgraden?

M.a.w. is enig resource management nodig?
Dit is precies waar ik ook benieuwd naar ben.

Ik ben een Samurai gestart (omdat ik het leuk vind om een boog te gebruiken en te noob ben om als Wretch te starten) en nu vraag ik me af of ik er goed aan doe om de standaard begin Katana te gaan upgraden. Kan ik de upgrade materialen beter bewaren tot ik een nieuwe/betere Katana vind? Of zijn de upgrade materials toch niet zo rare?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:57

reaL_G

G

Bloedvat schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:43:
[...]

Dit is precies waar ik ook benieuwd naar ben.

Ik ben een Samurai gestart (omdat ik het leuk vind om een boog te gebruiken en te noob ben om als Wretch te starten) en nu vraag ik me af of ik er goed aan doe om de standaard begin Katana te gaan upgraden. Kan ik de upgrade materialen beter bewaren tot ik een nieuwe/betere Katana vind? Of zijn de upgrade materials toch niet zo rare?
Ik weet dat je de 1 en 2 versies kan je iets later in de game gewoon kan kopen na het geven van een item bij de roundtable.
denk dat je op een gegeven moment alles behalve toptier kan kopen.

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 19:42
reaL_G schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:54:
[...]

Ik weet dat je de 1 en 2 versies kan je iets later in de game gewoon kan kopen na het geven van een item bij de roundtable.
denk dat je op een gegeven moment alles behalve toptier kan kopen.
Ah ok, dus gewoon lekker upgraden zeg je, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-09 14:02
Bloedvat schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:56:
[...]

Ah ok, dus gewoon lekker upgraden zeg je, toch?
Ik heb eergisteren op mijn confessor een Uchigatana gehaald en die geupgrade naar +5, daar bloody slash op gezet en dat werkt werkelijk fantastisch. Ik heb daar de eerste en tweede boss mee neergehaald, vind het een heel fijn wapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

De regular smithing stones 1 t/m 3 vind je op zich voldoende en zullen later vast ook verkocht worden.

Ik heb zelf nu een beetje spijt dat ik al 2 wapens met somber smithing stones naar +3 heb gekregen terwijl ik nog redelijk vroeg in de game zit. Ach bij een eerste playthrough horen wat slechte keuzes zullen we maar zeggen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:12
snmght schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:14:
De regular smithing stones 1 t/m 3 vind je op zich voldoende en zullen later vast ook verkocht worden.

Ik heb zelf nu een beetje spijt dat ik al 2 wapens met somber smithing stones naar +3 heb gekregen terwijl ik nog redelijk vroeg in de game zit. Ach bij een eerste playthrough horen wat slechte keuzes zullen we maar zeggen. :+
Die somber 1 tm 4 kan je op een gegeven moment gewoon kopen dus niets aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

snmght schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:14:
Ik heb voorbij zien komen dat 3 & 4 later ook te koop zijn.

Maak me er dus niet zo druk om, momenteen is de Katana +9, moet nog één Smithing stone level 3 en dan kan die door naar +11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-08 17:10
snmght schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:29:
[...]

Ja daar heb ik over gelezen, wellicht dat ik daar nog wat meer moet oefenen. De betreffende baas heeft ook ranged attacks en dan probeer ik als die dichtbij is van Torrent af te springen maar meestal wordt ik alsnog vol geraakt.
Zit je op pc? Anders help ik je graag later vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:57

reaL_G

G

Famous schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:22:
[...]

Ik heb voorbij zien komen dat 3 & 4 later ook te koop zijn.

Maak me er dus niet zo druk om, momenteen is de Katana +9, moet nog één Smithing stone level 3 en dan kan die door naar +11.
wat is je attackpower als ik vragen mag?

ik heb een katana +5 met extra magic scaling die zit op 300
stats zo uit me hooft. dex mid 20`s, strength begin 20, intel 12

wil ff weten wat plus 9 doet.

GiTS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

fredpret schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:29:
[...]

Zit je op pc? Anders help ik je graag later vanavond
Nee op Xbox, volgens mij is dat ook niet te crossplayen?

Het nadeel van deze baas is dat player summons sowieso het lastiger maken. Je hebt Torrent nodig in deze fight en daar kun je niet op als je een player summont.

spoiler:
Er zit in de arena wel een fors aantal NPC summons, volgens mij wel 7 of 8. Maar die halen erg weinig uit. Wat het ook lastig maakt is dat de arena gigantisch is en hun summon signs erg verspreid liggen. Als ik wel probeer alle summons te halen (wissel af tussen die guy solo proberen en met de summons te werken, allebei valid heb ik begrepen) dan komen ze niet tegelijkertijd aan. Hij heeft vaak de eerste(n) al dood als de volgende(n) zich melden en in kleine getale sneuvelen die ook weer snel.

Dit ben ik met mijn brick wall genaamd Radahn: |:(

Maar hé, dit hoort er ook bij en maakt de ontlading als het straks lukt wel extra sweet. Ik peins er vooralsnog ook niet over om elders te gaan roamen. Die gast moet down. :D

[ Voor 29% gewijzigd door snmght op 02-03-2022 10:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

reaL_G schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:31:
[...]

wat is je attackpower als ik vragen mag?

ik heb een katana +5 met extra magic scaling die zit op 300
stats zo uit me hooft. dex mid 20`s, strength begin 20, intel 12

wil ff weten wat plus 9 doet.
Je bedoelt via Status en dan R1 power?
Daar tik ik de 300 nog niet aan in elk geval met een "kale" Katana. Heb geen Magic scaling of Ashes of War erop.

De stats van de Katana zijn 175 + 78 dacht ik.

Edit; en heb volgens mij 3x dex met iets van 26 str.

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 02-03-2022 10:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredpret
snmght schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:35:
[...]

Het nadeel van deze baas is dat player summons sowieso het lastiger maken. Je hebt Torrent nodig in deze fight en daar kun je niet op als je een player summont.

spoiler:
Er zit in de arena wel een fors aantal NPC summons, volgens mij wel 7 of 8. Maar die halen erg weinig uit. Wat het ook lastig maakt is dat de arena gigantisch is en hun summon signs erg verspreid liggen. Als ik wel probeer alle summons te halen (wissel af tussen die guy solo proberen en met de summons te werken, allebei valid heb ik begrepen) dan komen ze niet tegelijkertijd aan. Hij heeft vaak de eerste(n) al dood als de volgende(n) zich melden en in kleine getale sneuvelen die ook weer snel.

Maar hé, dit hoort er ook bij en maakt de ontlading als het straks lukt wel extra sweet. Ik peins er vooralsnog ook niet over om elders te gaan roamen. Die gast moet down. :D
spoiler:
Klopt, ik moet je ook zeggen, die summons zijn essentieel in het gevecht. Inderdaad, ze komen niet op tijd aan, maar de kunst is juist dat zij de afleiding moeten doen. Dan kan jij er tussen door wat klappen geven. Sprinten tot je eerste summons hebt, dan dodge voor eerste pijl, dan heb je al 3 summons. Dan door naar Pot summon, rollen, rennnen naar Blaidd summon. Als je die summon hebt gehad, dan begint Radahn de speren te vuren. Niet rollen, maar rennen, naar de zijkant van de arena. Dan zijn de summons aangekomen en kan je beginnen met wat klappen er in te gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredpret
Voor de PC-spelers, wie heeft er zin in een PVP cirkel vanavond? Lijkt mij lachen om kleine duel serie te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Ulti23 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:37:
Jullie gaan hard door die game heen zeg, heb nu alles bij elkaar uurtje of 8 gespeeld en zit nog in het eerste deel van Limgrave. Maar dit is mijn eerste FS game dus ik neem mijn tijd.

Had in een kamp een greatsword gevonden welke ik nu op +1 heb en wil hem naar +2 zetten, maar is dit verstandig? Of komt er verderop in de game als je nieuwe wapens en dergelijke vind meer dan genoeg mogelijkheden om smithing stones te vinden om wapens te upgraden?

M.a.w. is enig resource management nodig?
Prima ding. Ik gebruik m’n Lordsworn's Greatsword nog steeds en hij zit nu op +8 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Famous schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:46:
[...]

Je bedoelt via Status en dan R1 power?
Daar tik ik de 300 nog niet aan in elk geval met een "kale" Katana. Heb geen Magic scaling of Ashes of War erop.

De stats van de Katana zijn 175 + 78 dacht ik.

Edit; en heb volgens mij 3x dex met iets van 26 str.
Verkijk je niet op de totale damage, split damage is eigenlijk altijd minder effectief dan pure physical damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik gebruik een Lordsworn’s Greatsword +5 maar het lukt mij maar niet op deze 2h is te equipen op de PS5. Ik houdt vierkantje ingedrukt en vervolgens druk ik op L1 of L2, maar er gebeurt vrij weinig… wat doe ik fout?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:58

JSchut

.....

crimby schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:33:
Ik gebruik een Lordsworn’s Greatsword +5 maar het lukt mij maar niet op deze 2h is te equipen op de PS5. Ik houdt vierkantje ingedrukt en vervolgens druk ik op L1 of L2, maar er gebeurt vrij weinig… wat doe ik fout?
Het is driehoekje en dan r1

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:33:
maar niet op deze 2h is te equipen op de PS5. Ik houdt vierkantje ingedrukt en vervolgens druk ik op L1 of L2, maar er gebeurt vrij weinig… wat doe ik fout?
Je drukt vierkantje.
Probeer het eens met driehoekje ;)

*edit
Spuit11

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Wat is jullie favoriete Greatsword? Ik heb ook goede verhalen gehoord over de Claymore. Toch lastig om andere wapens te proberen als ze alleen +0 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

[...]

Je kan Ashes of War makkelijk weer van je wapens afhalen en wisselen. Dus je kan prima experimenteren en kijken of het bevalt.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
VP. schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:37:
Wat is jullie favoriete Greatsword? Ik heb ook goede verhalen gehoord over de Claymore. Toch lastig om andere wapens te proberen als ze alleen +0 zijn.
Bloodhound's Fang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VP.

VP.

Ik vond de R1 net iets te traag, maar de bleed is wel nice. Ik zie meer mensen hem aanraden. Misschien toch maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
VP. schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:50:
[...]

Ik vond de R1 net iets te traag, maar de bleed is wel nice. Ik zie meer mensen hem aanraden. Misschien toch maar eens proberen :)
De bleed en de range zijn heel fijn wat mij betreft. Tempo is inderdaad niet super maar weer beter dan echt zware colossal swords.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PimmmeH
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-08 10:05
Ik gebruikte de Claymore in Demon's Souls dus toen ik hem hier tegen kwam was het een no brainer... inmiddels op +7 en bevalt weer goed ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-09 23:12

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Ik heb de Lordsworn’s Blood Greatsword + 4. Nog niet echt een andere geprobeerd.

Inmiddels level 33 en 25 uur aan het spelen. Ik besef me nu ineens dat dit gewoon 25% van alle tijd is sinds de release haha. Heb Godrick bijna down, 2x op 5% van zijn health gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
  • Nu online
Thanks @Superkiwi @JSchut ! Dat helpt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VP.

VP.

Bazziek schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:53:
[...]
De bleed en de range zijn heel fijn wat mij betreft. Tempo is inderdaad niet super maar weer beter dan echt zware colossal swords.
Ah, nu weet ik weer waarom ik hem heb geskipped.. hij heeft C in Dex scaling, terwijl ik voornamelijk Strength aan het levelen ben. Ook kun je er geen andere ashes op plaatsen om de affinity naar heavy te zetten :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredpret
Bazziek schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:53:
[...]
Ik vind het een geniaal wapen, maar wel echt heel erg OP. Daardoor vond ik het op een gegeven moment niet meer heel leuk om met dat wapen te vechten. Ik heb nu Godskin Peeler en die is echt fantastisch, twinblade, vette move set en geen somber smithing stones voor nodig hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:15
Als ik MSI Afterburner aan heb staan voor de fps-overlay crasht de game bij het opstarten, de anticheat lijkt alle overlays te blokkeren. Ook de fps-counter in de Steam overlay doet het hier niet. De gekraakte versie werkt wel met de MSI overlay aan.
Andere spelers op de pc hier ook last van of kunnen jullie wel overlays inschakelen in de game? Iemand ideeën voor een fix? Vind het wel handig om wat zaken te kunnen meten/zien tijdens het spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VP.

VP.

Sebastiaannn schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:30:
Als ik MSI Afterburner aan heb staan voor de fps-overlay crasht de game bij het opstarten, de anticheat lijkt alle overlays te blokkeren. Ook de fps-counter in de Steam overlay doet het hier niet. De gekraakte versie werkt wel met de MSI overlay aan.
Andere spelers op de pc hier ook last van of kunnen jullie wel overlays inschakelen in de game? Iemand ideeën voor een fix? Vind het wel handig om wat zaken te kunnen meten/zien tijdens het spelen.
Geen problemen met de overlay aan hier. Gebruik je de laatste Nvidia drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
VP. schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:31:
[...]

Geen problemen met de overlay aan hier. Gebruik je de laatste Nvidia drivers?
Heb een AMD kaart maar kan op zich wel proberen die drivers effe te updaten, thx voor de tip.

Ja het is gek inderdaad want als ik google kom ik ook maar weinig mensen bij wie overlays niet werken. Dat zelfs de Steam overlay niet werkt is ook gewoon onhandig.

Net een kleine Patch van 13mb geweest, nu geen tijd om te spelen maar ben benieuwd naar de patchnotes, hopelijk is de stuttering ook wat minder.

[ Voor 14% gewijzigd door Sebastiaannn op 02-03-2022 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Sebastiaannn schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:34:
[...]

Heb een AMD kaart maar kan op zich wel proberen die drivers effe te updaten, thx voor de tip.

Ja het is gek inderdaad want als ik google kom ik ook maar weinig mensen bij wie overlays niet werken. Dat zelfs de Steam overlay niet werkt is ook gewoon onhandig.
Ik heb wel iets geks dat als ik shift + tab naar de Steam overlay (om te chatten bijv), dat ik geen shift kan gebruiken want dan sluit het overlay weer 8)7 Nog nooit eerder gehad met andere games. Volgens mij heeft het idd met die crappy anticheat te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ook aan het installeren hier, vanavond maar eens kijken :)

Vraagje over 'invaden'.. Ik heb als noob nog weinig zin om een die hard in mijn game te krijgen die me alle hoeken laat zien, ik begrijp dat je in offline mode kunt spelen maar dan kun je waarschijnlijk niet die berichten lezen van andere spelers? Dat lijkt me nou juist wel weer leuk.

Nou las ik ergens dat je wel online kunt spelen en alleen een invade kunt krijgen als je in coop speelt klopt dit?

Dus als ik solo speel kan ik wel online modus gebruiken en geen andere speler in mijn game krijgen?

Of zit er ff nog niks anders op en beter offline spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heb 3de grote boss ook down.. beetje onduidelijk waar je hierna heen moet. soms pak ik de wiki er even bij.. ik ben er meestal na 30/40u wel klaar met een game lol :)

prachtspel, zeker een aanwinst!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sebastiaannn
Sipio schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:43:
Ook aan het installeren hier, vanavond maar eens kijken :)

Vraagje over 'invaden'.. Ik heb als noob nog weinig zin om een die hard in mijn game te krijgen die me alle hoeken laat zien, ik begrijp dat je in offline mode kunt spelen maar dan kun je waarschijnlijk niet die berichten lezen van andere spelers? Dat lijkt me nou juist wel weer leuk.

Nou las ik ergens dat je wel online kunt spelen en alleen een invade kunt krijgen als je in coop speelt klopt dit?

Dus als ik solo speel kan ik wel online modus gebruiken en geen andere speler in mijn game krijgen?

Of zit er ff nog niks anders op en beter offline spelen?
Ik zou gewoon lekker online spelen, het is heus niet alsof je continu wordt geïnvade, heb er zelf in de eerste vier uur nog geen één op bezoek gehad. En tja, mocht je geinvade worden, heb je een extra spannend momentje, is leuk! En mocht je dood gaan, tja, je gaat om de haverklap dood in dit spel. Dan respawn je en loop je terug, is een keertje meer of minder maakt heus niks uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Bloedvat schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:43:
[...]
Kan ik de upgrade materialen beter bewaren tot ik een nieuwe/betere Katana vind? Of zijn de upgrade materials toch niet zo rare?
Er is wel een manier hoe je deze stones later in de game kan kopen (zie spoiler hieronder, als je dat wil weten). Dit zal geen verassing zijn want dit is niet anders dan bij eerdere Fromsoft games. Echt een goede plaats om te farmen is mij nog niet duidelijk.

spoiler:
Van wat ik heb begrepen kan je bij de Roundtable Hold, bij de Two Maiden Husks vendor, ook bell offerings inleveren. Deze bell offerings droppen van specifieke tegenstanders. Zo kan de Smithing Stone Miner's Bell Bearing (1), die dropt van Crystalian in de Raya Lucaria Crystal cave, ingeleverd worden om de eerste twee tiers aan smithing stones te unlocken bij de Two Maiden Husks vendor. Zo zijn er ook hogere Stone Miner offerings die weer hogere smithing stone unlocken.

Dan kan je gewoon kopen wat je aan stones nodig hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door BrndV op 02-03-2022 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:26

RawChild

PSN: Rawchild

Wanneer komt de review van Tweakers? Of heb ik die over het hoofd gezien

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
RawChild schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:59:
Wanneer komt de review van Tweakers? Of heb ik die over het hoofd gezien
Denk niet dat die nog komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sebastiaannn schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:49:
[...]

Ik zou gewoon lekker online spelen, het is heus niet alsof je continu wordt geïnvade, heb er zelf in de eerste vier uur nog geen één op bezoek gehad. En tja, mocht je geinvade worden, heb je een extra spannend momentje, is leuk! En mocht je dood gaan, tja, je gaat om de haverklap dood in dit spel. Dan respawn je en loop je terug, is een keertje meer of minder maakt heus niks uit.
Maar ben je ook dingen zoals items oid kwijt of is het alleen maar dood gaan en overnieuw spawnen? Dat laatste is niet erg maar als je ook andere dingen kwijt raakt lijkt mij het minder leuk :P

Maar laat hem dan wel online denk ik tnx (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Sipio schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:05:
[...]

Maar ben je ook dingen zoals items oid kwijt of is het alleen maar dood gaan en overnieuw spawnen? Dat laatste is niet erg maar als je ook andere dingen kwijt raakt lijkt mij het minder leuk :P

Maar laat hem dan wel online denk ik tnx (y)
Enkel je runes, maar die zijn terug te halen. Je items houd je gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
Ffe een vraagje. Ik ben net klaar in Liurnia.Ben nu van plan om
spoiler:
Cealid
te gaan strippen is dit een goed gebied om nu te doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Bazziek schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:10:
[...]

Enkel je runes, maar die zijn terug te halen. Je items houd je gewoon.
Die zijn terug te halen ja... Das makkelijk gezegd af en toe :D :+

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

snmght schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:35:
[...]

spoiler:

That's the spirit d:)b

Ik heb het gevecht overigens gewoon te voet gedaan, dan kun je je makkelijker tussen z'n benen positioneren en de iframes van je dodge benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret
KneoK schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:17:
[...]

That's the spirit d:)b

Ik heb het gevecht overigens gewoon te voet gedaan, dan kun je je makkelijker tussen z'n benen positioneren en de iframes van je dodge benutten.
Heb hetzelfde gedaan. De 2e fase kan je vrij makkelijk ontwijken indien je dezelfde richting aan houd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Ambition88 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:12:
Ffe een vraagje. Ik ben net klaar in Liurnia.Ben nu van plan om
spoiler:
Cealid
te gaan strippen is dit een goed gebied om nu te doen?
Ja, dat sluit mooi aan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Wat een spel!

Na bloodborne, de DS serie en demon souls mezelf prima aan het vermaken met Elden Ring.

Het is wel even wennen, DS forceert je toch iets meer 1 richting op en is het grinden op bosses. Waar je hier eigenlijk gewoon omdraait en paar uur elders gaat uitvogelen.

Ik ben nu level 22 en ben nog steeds niet terug gegaan naar de 1ste story boss in het kasteel. Op level 12 kwam ik er verre van langs maar Limegrave en omstreken onder het kasteel geeft al voor zo veel uur content. Echt supergaaf. Leuke dungeons en minibosses. Inclusief een oude bekende :D.

Zijn er hier meer die lang hebben gewacht met de eerste boss? Ik zit op kleine 10 uur gameplay nu.

Ik ga me in elk geval nog wel even vermaken :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +4 Henk 'm!
FlyLight3r schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:57:
Zijn er hier meer die lang hebben gewacht met de eerste boss? Ik zit op kleine 10 uur gameplay nu.
Jup! 10 uur onderweg, nog geen echte boss gezien :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Yep, me also. Ben nu een uurtje of 7 onderweg, heb 3 mini dungeons clear waarvan de 2 bijbehorende bosses neer zijn. De 3e gaat er vanavond aan, was te gefrustreerd gisterennacht dat het niet lukte... :P

En heb nog 2 dungeons meer gemarkeerd op de map. En dan rustig aan eens richting dat kasteel... :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:55
Vandaag Godrick verslagen, viel me best mee.
Door middel van een bepaalde spirit summon scarlet rot op hem gekregen en daarna maar ontwijken. :9

Voor zover mij bekend ook alle dungeons en mini bosses gehad in Limgrave, nu zo'n 22 uur onderweg.

Op naar het volgende gebied!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Wat een spel!

Ik was er eerst rond level 18 maar dat was voor mij iets te snel :P
Toen Limgrave helemaal gaan exploren en kwam zo ook bij Caelid (hier was het alleen grace aantikken).

Toen ik weer terugkeerde was ik level 37 ofzo en bij Godrick nog een stukje hoger O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret
Vanaf welk level is het aan te raden om Caelid te doen dan? Want ik heb wel wat dingetjes gedaan, maar vind het toch een vrij spannende regio. Ben level 70.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ah, ik kwam een mooie guide tegen voor het vinden van smithing stones en het er voor zorgen dat je ze tzt ook aan kunt schaffen. Milde spoilers met map locaties en dergelijke maar je weet waar je op klikt. :)

https://www.denofgeek.com...cations-bell-bearing-map/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

snmght schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:09:
Ah, ik kwam een mooie guide tegen voor het vinden van smithing stones en het er voor zorgen dat je ze tzt ook aan kunt schaffen. Milde spoilers met map locaties en dergelijke maar je weet waar je op klikt. :)

https://www.denofgeek.com...cations-bell-bearing-map/
Vanavond maar eens kijken, moet nog een [3] en dan kan ik gelijk weer stappen maken 8)

Edit: Iemand trouwens al gear gedaan? Ik kan hem aanpassen (enkel chest) en zie wel wat stats veranderen maar qua tekst komt er niets bij zoals bijvoorbeeld de wapens?

[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 02-03-2022 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret
Famous schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:21:
[...]

Vanavond maar eens kijken, moet nog een [3] en dan kan ik gelijk weer stappen maken 8)

Edit: Iemand trouwens al gear gedaan? Ik kan hem aanpassen (enkel chest) en zie wel wat stats veranderen maar qua tekst komt er niets bij zoals bijvoorbeeld de wapens?
Huh wat, kan je armor upgraden? Als dat het geval is, verklaart dat een hoop waarom ik niet zo lekker ging bij bepaalde bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
fredpret schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:01:
Vanaf welk level is het aan te raden om Caelid te doen dan? Want ik heb wel wat dingetjes gedaan, maar vind het toch een vrij spannende regio. Ben level 70.
Ik loop daar nu rond met lvl 74 is opzich nog prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Nu online
fredpret schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:26:
[...]

Huh wat, kan je armor upgraden? Als dat het geval is, verklaart dat een hoop waarom ik niet zo lekker ging bij bepaalde bosses.
Niet dat ik weet. Je kan wel een alternative armor maken voor 500, maar die vond ik alles behalve interessant. Ik zie niet hoe je die echt kunt upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

crimby schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:37:
[...]

Niet dat ik weet. Je kan wel een alternative armor maken voor 500, maar die vond ik alles behalve interessant. Ik zie niet hoe je die echt kunt upgraden.
Ja, die bedoelde ik dan.
Je zag wel de stats (incl. gewicht) veranderen maar verder weinig. Stuk of 8 keer gedaan omdat ik dacht dat het niet werkte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredpret
Famous schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:41:
[...]

Ja, die bedoelde ik dan.
Je zag wel de stats (incl. gewicht) veranderen maar verder weinig. Stuk of 8 keer gedaan omdat ik dacht dat het niet werkte :+
Ah dat is Alter toch? Want daar kan je inderdaad andere look voor krijgen Carian Chest ziet er veel cooler uit zonder die flapjes.
Ambition88 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:37:
[...]

Ik loop daar nu rond met lvl 74 is opzich nog prima te doen.
Goed om te weten, dat ga ik vandaag clearen dan. Ik was in Altus beland, maar voelde alsof ik daar nog niet hoorde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Net
spoiler:
Margit / Morgott
voor de derde keer verslagen. Hopelijk blijft ie nu dood.

Edit: En de Bloody Wolf armor set bemachtigd. Zie er nu een stuk beter uit dan in
spoiler:
Patches
zijn leather.

[ Voor 39% gewijzigd door Bazziek op 02-03-2022 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirateStef
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 14:21
Weet iemand een betrouwbare webshop waar ze een key voor Elden Ring xbox series x verkopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Nou, ik ben mijn brick wall ook tegengekomen. Gelukkig in de vorm van een overworld boss, maar wat een oneerlijk gevecht is dat op het moment nog zeg. Die bewaren we mooi voor later :P

spoiler:
Full-grown Fallingstar Beast, Ninth Mt. Gelmir Campsite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
KneoK schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:44:
Nou, ik ben mijn brick wall ook tegengekomen. Gelukkig in de vorm van een overworld boss, maar wat een oneerlijk gevecht is dat op het moment nog zeg. Die bewaren we mooi voor later :P

spoiler:
Full-grown Fallingstar Beast, Ninth Mt. Gelmir Campsite
Die heb ik voorlopig geskipt. Wat een ramp is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredpret
Bazziek schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:57:
Net
spoiler:
Margit / Morgott
voor de derde keer verslagen. Hopelijk blijft ie nu dood.

Edit: En de Bloody Wolf armor set bemachtigd. Zie er nu een stuk beter uit dan in
spoiler:
Patches
zijn leather.
Kan je me een beetje vertellen wat jouw route is geweest wat betreft locaties? Ben toch wel benieuwd. En welk level ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
fredpret schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:17:
[...]

Kan je me een beetje vertellen wat jouw route is geweest wat betreft locaties? Ben toch wel benieuwd. En welk level ben je?
Voor zover ik het me herinner.
spoiler:
Limgrave zo veel mogelijk inclusief bazen. Beetje Caelid. Liurna zo veel mogelijk inclusief bazen. De bergen in ten noorden van Liurna. Richting the capitol. Capitol halverwege door. Nog wat meer Caelid inclusief Radahn. Rest van Capitol inclusief bazen. Die rivieren onder de grond en Nokron. Net lake of rot gedaan en nu heb ik geen idee waar ik heen moet. Heb icoontjes op mijn map maar God weet hoe ik er kom.

Ben iets van lvl 95 - 100. Nooit ergens gefarmd maar heb wel het idee dat ik nu een beetje overleveled ben. Laatste paar bazen waren allemaal 1 shots.

[ Voor 9% gewijzigd door Bazziek op 02-03-2022 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Met Bloody Slash en dan Quality heb ik bij attribute scaling B en B, dit gaf die blauw weer. Wat doet dit precies?

Als ik hem eraf haal gaat de base(?) attack power wel omhoog maar die scaling weer naar D en C..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5xmgvHRYaF3F_NtQjPa-VEwWpz0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jrwlugvtv8BE8UD253xqgIvx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Famous schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:39:
Met Bloody Slash en dan Quality heb ik bij attribute scaling B en B, dit gaf die blauw weer. Wat doet dit precies?

Als ik hem eraf haal gaat de base(?) attack power wel omhoog maar die scaling weer naar D en C..

[Afbeelding]
Dit laat zien hoe goed het wapen schaalt met bepaalde stats. B schaalt behoorlijk goed. Als het goed is kan je met driehoekje rechtsbovenin zien wat het verschil per hit uiteindelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:20
Voor iemand die nog geen souls game heeft gespeeld, wat is een goede starter class? Ben aan het twijfelen tussen Vagabond, Astrologer of Confessor. Die 3 zie ik toch veel terugkomen als starter classes. Astrologer zou makkelijk zijn vanwege de range maar je bent dan wel snel dood / weinig verdediging waardoor sommigen zeggen dat het een advanced class is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Pufster schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:47:
Voor iemand die nog geen souls game heeft gespeeld, wat is een goede starter class? Ben aan het twijfelen tussen Vagabond, Astrologer of Confessor. Die 3 zie ik toch veel terugkomen als starter classes. Astrologer zou makkelijk zijn vanwege de range maar je bent dan wel snel dood / weinig verdediging waardoor sommigen zeggen dat het een advanced class is.
Speel zelf met een astrologer omdat ik de mage kant op ga. Anders hier even kijken voor informatie:

https://eldenring.wiki.fextralife.com/Classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Pufster schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:47:
Vagabond of samurai zou ik zelf als beginner kiezen. Magic kan lastig zijn qua timing en vinden van goede spells. Als je vagabond kiest wel even je helmet af doen anders fat roll je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Bazziek schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:53:
[...]

Vagabond of samurai zou ik zelf als beginner kiezen. Magic kan lastig zijn qua timing en vinden van goede spells. Als je vagabond kiest wel even je helmet af doen anders fat roll je.
Niet helemaal mee eens, als Astrologer start je (o.a.) met een Glintstone Pebble, deze blijft een valide keuze tot de end game zo ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Bazziek schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:53:
[...]

Of een van je wapens unequippen, je hebt er standaard twee in je slots zitten als je begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
[...]

Sowieso ben ik niet uit of die Ashes of War zin hebben op mijn DEX based build. Dus ook een Katana.

Verder worst ik schijtziek van die Black Knights in Stormveil 😖😖😖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
ArnoldSmiley schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:14:
[...]
Verder worst ik schijtziek van die Black Knights in Stormveil 😖😖😖
Strike damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredpret
Bazziek schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:39:
[...]

Voor zover ik het me herinner.
spoiler:
Limgrave zo veel mogelijk inclusief bazen. Beetje Caelid. Liurna zo veel mogelijk inclusief bazen. De bergen in ten noorden van Liurna. Richting the capitol. Capitol halverwege door. Nog wat meer Caelid inclusief Radahn. Rest van Capitol inclusief bazen. Die rivieren onder de grond en Nokron. Net lake of rot gedaan en nu heb ik geen idee waar ik heen moet. Heb icoontjes op mijn map maar God weet hoe ik er kom.

Ben iets van lvl 95 - 100. Nooit ergens gefarmd maar heb wel het idee dat ik nu een beetje overleveled ben. Laatste paar bazen waren allemaal 1 shots.
spoiler:
Ah ja, wel een beetje herkenbaar. Moet lake of Rot nog doen, maar nokstella en dergelijke wel gecleared, evenals Ranni Quest bijna af. Ik kom zelf echt niet verder bij Blaidd als summon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Tried that. Krijg ze gewoon niet neer. In alle Soulgames heb ik zwaar moeite met dat sorrt enemies. Pokkekasteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Magma draakje gewoon met 80 pijlen verslagen :+

Beetje achteruit lopen en schieten. Wel te easy eigenlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Nu online
15 uurtjes verder en voor het eerst in de geschiedenis dat ik een game heb gevonden waar ik een uur of 2 gewoon rustig kan roamen op mijn paardje. Lekker rustig aan en beetje op ontdekking uit.

Heb wel wat pareltjes gevonden, echt heerlijke smithing stone loot plekkies… dus heb m’n greatsword naar +8 kunnen brengen. Ook mijn summons (demi humans en die wolfjes) naar +4.

Ter afsluiting voor de grap de tree sentinal (die eerste boss?) geprobeerd en echt easy afgeslacht! Heerlijk gevoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

crimby schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:00:
15 uurtjes verder en voor het eerst in de geschiedenis dat ik een game heb gevonden waar ik een uur of 2 gewoon rustig kan roamen op mijn paardje. Lekker rustig aan en beetje op ontdekking uit.

Heb wel wat pareltjes gevonden, echt heerlijke smithing stone loot plekkies… dus heb m’n greatsword naar +8 kunnen brengen. Ook mijn summons (demi humans en die wolfjes) naar +4.

Ter afsluiting voor de grap de tree sentinal (die eerste boss?) geprobeerd en echt easy afgeslacht! Heerlijk gevoel!
Die stones zijn best easy ja!

Ik mis alleen nog de vierde bloem om de summoning naar 4 te brengen. Weet je nog waar je die had gevonden toevallig? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 28-08 17:36
Zijn incantations voornamelijk melee afstand?

Ik wou een mage achtig iets zijn. Maar de prophet leek me tof ivm vuur.

Lijkt me lastig om close-up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:56
Zojuist door de brickwall heen die hier eerder al werd besproken. Uiteindelijk na een keer of 6 kunnen halen zonder hulp.

Nu level 64. Geweldige game en ideaal voor in de avond :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Pffft, ik had me weer een doel gesteld hoor. Ik zag dat ik

spoiler:
Radahn's Armor

kon kopen, dus dat heb ik maar gedaan. Hele mooie stats, maar da's hartstikke zwaar, dus fatroll. Stiekem even opgezocht hoe ik mijn equip load kon verhogen zonder direct 10 levels endurance te moeten pakken (ik zit onmiddels op 58k runes voor mijn volgende level, anderhalf uur farmen zag ik even niet zitten). Toen kwam ik uit op een talisman, maar dat ding te pakken krijgen was best een uitdaging.

spoiler:
Drie verschillende vijandige summons achter elkaar doodmaken

Maar na 20 minuutjes op en neer rijden en hakken is het gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
KneoK schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:11:

spoiler:
Radahn's Armor

kon kopen, dus dat heb ik maar gedaan. Hele mooie stats, maar da's hartstikke zwaar, dus fatroll. Stiekem even opgezocht hoe ik mijn equip load kon verhogen zonder direct 10 levels endurance te moeten pakken (ik zit onmiddels op 58k runes voor mijn volgende level, anderhalf uur farmen zag ik even niet zitten). Toen kwam ik uit op een talisman, maar dat ding te pakken krijgen was best een uitdaging.

spoiler:

Die vijanden vond ik ook pittig. Meer dan de meeste bazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
fredpret schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:31:
[...]

spoiler:
Ah ja, wel een beetje herkenbaar. Moet lake of Rot nog doen, maar nokstella en dergelijke wel gecleared, evenals Ranni Quest bijna af. Ik kom zelf echt niet verder bij Blaidd als summon
Mooi zwaardje krijg je voor die quest.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-peev03fiD3u-5EOO5DjkyA1P_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xEWjaWITK6vvzeEBcWClmZK8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Iedereen dikke progress en ik loop echt te k*tten om er doorheen te komen. Lvl 41, zou zat moeten zijn voor Stormveil. Uit pure frustratie de main gate masr geprobeerd, maar das niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
ArnoldSmiley schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:27:
Iedereen dikke progress en ik loop echt te k*tten om er doorheen te komen. Lvl 41, zou zat moeten zijn voor Stormveil. Uit pure frustratie de main gate masr geprobeerd, maar das niet te doen
Volgens mij kun je het hele kasteel samen met iemand doen, wellicht wil iemand je helpen.

Verder ging het mijzelf redelijk af met een Greatsword, de stagger daarvan doet wonderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
ArnoldSmiley schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:27:
Je komt er wel. Plus dan heb je nog lekker veel spel voor je. Ik wordt al bang als straks het einde in zicht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Nu online
Famous schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:05:
[...]

Die stones zijn best easy ja!

Ik mis alleen nog de vierde bloem om de summoning naar 4 te brengen. Weet je nog waar je die had gevonden toevallig? :p
Ik had ze stiekem op Google opgezocht 8)7

spoiler: afbeelding van locaties
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bXG2oylU_vqwcW8u6lPLx-YGfH8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3SQbXvl0TbsztONA9CqGqVQj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Nu online
KneoK schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:11:

spoiler:
Radahn's Armor

spoiler:

58k runes per level?? Welk level is dat??

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

crimby schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:37:
[...]

58k runes per level?? Welk level is dat??
Level 97 op het moment. Voorlopig ben ik wel tevreden met mijn stats en uitrusting, dus ik hoef niet per se meer te levellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C-dB1BBsqdBdDB44eWkqLTW9F3U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Bdskf7t05I5c0lW6xApzuTiH.png?f=user_large

Ik denk dat ik met een respec wel de 5 punten weer uit Arcane ga halen, die voegen naar mijn idee helemaal niks toe.

Edit: meteen maar even gedaan :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TtaespLSqlt3EF3-T9UwQo_R0pY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8rOrGpLTpSntOVrrBnrwpFBV.png?f=user_large

Iets meer HP en zit nu op 651 AP one-handed.

[ Voor 29% gewijzigd door KneoK op 02-03-2022 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardo
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13-03-2022
Bazziek schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:19:
[...]

Mooi zwaardje krijg je voor die quest.

spoiler:
Ik krijg die goddamn heks met die blauwe one shot pijlen maar niet neer voor die quest Grrrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

crimby schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:35:
[...]

Ik had ze stiekem op Google opgezocht 8)7

spoiler: afbeelding van locaties
Had ze net gevonden toevallig incl 5 haha.

Momenteel zijn die Demi Human dus +6.
Zo maar eens uitproberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Eduardo schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:58:
[...]

Ik krijg die goddamn heks met die blauwe one shot pijlen maar niet neer voor die quest Grrrrr
Welke was dat ook alweer? Kan het me even niet herinneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardo
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13-03-2022
Bazziek schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:12:
[...]

Welke was dat ook alweer? Kan het me even niet herinneren.
Die in de studyhall

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Ohja die is behoorlijk irritant. Denk dat ik die had verdrongen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Ik probeer het te begrijpen. Ik heb nu een great sword +2. Doet nu 151 + 27 damage. Die 151 is de base damage, de 27 wordt beoordeeld aan de hand van mijn atributes. Scaling is D D voor STR en DEX.

Ik heb een ashes of war, de Storm Stomp. Geen idee wat ie doet, maar ik kan die als skill op mijn great sword zetten. Alleen daalt dan de base damage naar 127 maar het tweede getal wordt dan + 37.

Wat betekent dit nou? Gaat het zwaardje dan toch meer damage doen met een leuke skill erbij? Stel ik gooi STR daarna omhoog, stijgt dan ook weer de totale damage van het zwaard?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Ulti23 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:14:
Ik probeer het te begrijpen. Ik heb nu een great sword +2. Doet nu 151 + 27 damage. Die 151 is de base damage, de 27 wordt beoordeeld aan de hand van mijn atributes. Scaling is D D voor STR en DEX.

Ik heb een ashes of war, de Storm Stomp. Geen idee wat ie doet, maar ik kan die als skill op mijn great sword zetten. Alleen daalt dan de base damage naar 127 maar het tweede getal wordt dan + 37.

Wat betekent dit nou? Gaat het zwaardje dan toch meer damage doen met een leuke skill erbij? Stel ik gooi STR daarna omhoog, stijgt dan ook weer de totale damage van het zwaard?
Het eerste getal is de base damage, alles na de + is de extra damage van de scaling van je attributes, dus hoe hoger dat attribute (zeg STR), hoe hoger het tweede getal wordt. Die twee bij elkaar opgeteld is inderdaad de totale damage. Met die ashes of war kun je dus ook de scaling veranderen. De meeste wapens (allemaal?) krijgen ook betere scaling naarmate je ze meer upgrade. Dus een wapen op +2 heeft bijvoorbeeld een D scaling in STR, maar op +6 wordt dat een C scaling, waardoor elk punt in STR dus meer damage oplevert.

Zojuist heb ik

spoiler:
Morgott

neergehaald. Samen met Melina en mijn mimic summon een eitje. Nu eens uitvogelen hoe ik in het gebied kom waar ze me naartoe wil hebben.
Pagina: 1 ... 19 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten