Ik had geen echte moeite met Radahn eerder op de avond, ik was rond level 73 en heb geen moment een gevoel gehad dat het een oneerlijk gevecht was.
spoiler:Alle summons aanklikken, mijn eigen summon erbij, dichtbij komen zonder geraakt te worden en dichtbij blijven. Hak hak, ontwijk, hak hak, ontwijk, hak hak, dood
Ik vond het weer een fantastisch gevecht. Behalve Margit heb ik alle legacy dungeon bosses tot nu toe nog neer zonder dood te gaan.
Gaat er iets niet goed of lijkt het oneerlijk dan ligt het aan je gear, je level of je geduld, daar is niets in veranderd in al die jaren Soulsborne.
Zojuist ook de "eerste" dungeon, Fringefolk Hero's Grave, afgestreept. Dat was wel even puzzelen en geduld hebben zeg, met als toetje een boss met ADHD.
Inmiddels level 79 met 39 uur op de teller en mede dankzij mijn amuletten de volgende stats:
Vigor: 42
Endurance: 25
Strength: 30
Dexterity: 38
Arcane: 15
Na Radahn ben ik stug op zoek gegaan naar de Somber Smithing Stone 7 en heb nu eindelijk Bloodhound's Fang op +9. C scaling in strength, B scaling in dexterity, 594 onehanded APS met bovenstaande stats. Ik heb nog niet echt het idee dat die 5 punten extra in arcane nu zoveel gedaan hebben, maar dat zal wel in grotere stappen gaan om echt effect te hebben op de bleed proc. Normale mobs zijn toch allang dood voordat bleed procced, dus ik denk dat ik arcane voor nu even met rust laat en eventueel in een NG+ daar in ga investeren en me nu gewoon lekker op raw damage concentreren.