Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Vinnocchio schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:18:
[...]

Kan dat tussen spoilertags aub, dit is al de zoveelste spoiler van je. Leuk dat je trots bent maar ik wil dat niet zien. Thnx
Is geen spoiler, valt niks te zien en komt prominent in de trailer voor.

Daarbij heb ik al een paar keer gevraagd hier hoe een foto in een spoiler tag te zetten maar niemand antwoord.

Met alle respect maar aan een paar nietszeggende namen is niks spoiler aan tenzij je ze wil gaan googlen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Bedankt allemaal ik ga het vanavond nog een kans geven :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

robzzzzzzzz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:49:
[...]

Is geen spoiler, valt niks te zien en komt prominent in de trailer voor.

Daarbij heb ik al een paar keer gevraagd hier hoe een foto in een spoiler tag te zetten maar niemand antwoord.

Met alle respect maar aan een paar nietszeggende namen is niks spoiler aan tenzij je ze wil gaan googlen.
Gewoon de spoiler-tags voor en na de tags van de foto zetten, zo moeilijk is het niet. Als je een voorbeeld wil kun je een post waarin dit wordt toegepast quoten, dan kun je de 'code' zien. :)

Ben het verder wel met @Vinnocchio eens, hoe minder van dit soort zaken in dit topic hoe beter, of iets wel of niet in een trailer voorkomt is niet relevant, niet iedereen kijkt daar naar.

[ Voor 13% gewijzigd door SD5k op 01-03-2022 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-09 14:02
Verwijderd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:43:
[...]

Ik heb ook kort zitten twijfelen, maar toch besloten om gewoon door te gaan met mijn class. Soulsborne games staan er om bekend dat je later toch wel kunt respeccen. En over het algemeen ga je toch een 2e playthrough doen met games als deze.
Ja heb je gelijk in. Ik ga inderdaad toch maar verder met deze class, en desnoods respec ik later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

BrndV schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:43:
[...]

Merchants hebben vaak ook zon lantaarn die je als item equipped. Die zet je dan uit/aan terwijl je je handen vrijhoudt voor je normale gear.
Geen idee hoe dit in Elden Ring is, maar in Bloodborne heeft de hand lantern een negatieve invloed op je stamina regen als 'ie aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
SD5k schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:51:
[...]

Gewoon de spoiler-tags voor en na de tags van de foto zetten, zo moeilijk is het niet. Als je een voorbeeld wil kun je een post waarin dit wordt toegepast quoten, dan kun je de 'code' zien. :)

Ben het verder wel met @Vinnocchio eens, hoe minder van dit soort zaken in dit topic hoe beter, of iets wel of niet in een trailer voorkomt is niet relevant, niet iedereen kijkt daar naar.
Bedankt laatst geprobeerd maar werkte niet en kwam spoiler 2 x onder mekaar aan de zijkant van een foto te staan.

Zal het later nog eens proberen.

Maar post hier dus nogmaals geen screenshots of dergelijke in game, gewoon een achievement vind het niet echt onder spoilers vallen maarja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:56:
[...]

Haha. Je gaat er nu echt voor? :)
Ik ben nog steeds niet om, maar hou wel de boel in de gaten. Vroeger had ik de game meteen gekocht maar testen met full priced games doe ik niet meer.
Mijn huidig standpunt: Kom maar met een demo versie van een paar uur of ik koop de game eventueel ooit in de aanbieding.
In de wereld lopen en ontdekken spreekt mij enorm aan maar totaal geen questlog oid..ik weet het gewoon niet.
Laat maar weten wat je er van vind mocht je er echt voor gaan.
Snap je punt heel goed, zoals ik al zei zal ik waarschijnlijk niet gigantisch veel uren stoppen in deze game (geef eerlijk toe dat het erg moeilijk is voor mij dit soort games) maar onverwachts 2 dagen vrij, dat gaf eigenlijk wel een beetje de doorslag :P

Mijn probleem is sowieso altijd al dat ik meer van de games kopen ben dan ze ook echt daadwerkelijk uitspelen :+

Ga sowieso al een poos flink bezig met de character creator en dan maar zien hoever ik kom.

Gelukkig staan er genoeg tips in dit topic en worden er ook goede vragen beantwoord.

Een demo van de game zou idd mooi zijn maar gaat niet gebeuren denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

snmght schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:36:
Het is echt veel te verslavend, als ik dan toch een minpunt op moet noemen.
Hoe kom je erbij?

Gisteren tot een uurtje of 0:00 gespeeld met een vriend (beide eigen game maar wel voice chat).
We hadden er vanochtend alweer zin in :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/arCADHnS8DTxTp8c7wJQu68QK9c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/COLV98GmFt9wSkHbDRNPOt7b.jpg?f=fotoalbum_large

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

Famous schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:14:
[...]

Hoe kom je erbij?

Gisteren tot een uurtje of 0:00 gespeeld met een vriend (beide eigen game maar wel voice chat).
We hadden er vanochtend alweer zin in :+

[Afbeelding]
Tsja ik heb vrijdag tot 03:30 gespeeld en zondag en maandag van +/- 9:00 tot 16:00.

Ik zou eigenlijk wat moeten studeren gezien ik een cursus volg maar dat is er even bij ingeschoten. Moet hem vanavond ook echt niet aan zetten want er is geen "alleen maar eventjes...." in deze game heb ik gemerkt. :D

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:35:
[...]

Denk je dat? Ik denk namelijk dat een uur (of een klein veelvoud daarvan) veel en veel te kort is.
De gemiddelde casual gamer die een korte demo van een Souls game speelt zal denk ik niet snel tot aanschaf overgaan, omdat het wel wat tijd en doorzettingsvermogen vergt.
Zie het een beetje als een hardcore race-sim: in het begin bak je er waarschijnlijk weinig van en frustreert het aan alle kanten maar na veel oefenen word je beter en dan pas wordt het echt leuk.

Ik moet dan weer denken aan een filmpje wat Bram vaak postte in het Bloodborne topic:

[YouTube: Bloodborne: How I Almost Quit My Game of the Year - Podcast Beyond]

En om dan ook maar even een quote van Peter Jan R. aan te halen: "Géééééf nóóóóóit op!"
Ik denk dat je binnen een uur wel een beeld kan krijgen of je hier meer wilt van zien of niet.

Over tijd en doorzettingsvermogen, dat kan je al weten voordat je het spel speelt. Het is bekend voor iedereen dat het niet een makkelijk spel is, daar hoef je het spel niet voor te spelen. Je kan al verwachten dat je niet de 1% bent die alles makkelijk zal halen zonder enige moeite.

Je zegt dat na veel oefenen wordt het pas leuk. Ik begrijp wat je bedoeld, maar als je überhaupt al de gedachte hebt om de challenge aan te gaan en te oefenen, dan weet je toch al wat voor soort spel het is? Ik denk juist dat de drempel al zit of de gene hier zin in heeft of niet. Iemand die er geen zin in heeft, komt niet zo ver om het "verslaan" van een boss mee te maken.

Dat uurtje om even te ervaren is om te kijken of je de wereld, de manier van combat, movement, de graphics, de performance etc. een beetje bevalt. En zo ja, en je weet dat het geen makkelijk spel is en je wilt meer en durft de challenge aan, dan schaf je het spel aan. Zo zie ik het. En er zijn ook reviews online en gameplay footage. Dat allemaal samen moet toch wel voldoende informatie zijn om een beslissing te maken lijkt me?

[ Voor 3% gewijzigd door laugh op 01-03-2022 14:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ook een update:

Afgelopen dagen niet echt tijd gehad voor langere speelsessies, vandaar dat ik sinds het verslaan van de eerste boss kortere sessies ben gaan backtracken en exploren waar ik nog niet geweest ben. Zoveel memorabele dingen gevonden… Echt, wat een ongelofelijke game.

Momenteel zijn de stats die ik gebruik:
Vigor 12
Endurance 20
Strength 30
Dexterity 14
Faith 12

Gewisseld van de claymore naar een halberd die van een zekere vroege boss dropt, vandaar ook de 12 faith. Beestachtig wapen! Komende levels gaan naar Vigor om mijn healthbar wat op te pompen, daarna verder in STR.

Ik hoop vanavond bij de tweede ‘echte’ boss aan te komen. Vermoed dat ik er dichtbij ben.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
laugh schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:20:
[...]
En er zijn ook reviews online en gameplay footage. Dat allemaal samen moet toch wel voldoende informatie zijn om een beslissing te maken lijkt me?
Je zou zeggen van wel, toch blijkt ook in dit topic weer dat sommige mensen zich toch vergist hebben toen ze de game eenmaal speelden ;)
Er zijn ook andere games waar het kijken van reviews, streams en dergelijke echt geen goed beeld geeft van wat je kunt verwachten, sommige games moet je zélf ervaren (Death Stranding bijvoorbeeld) en soms heb je gewoon even tijd nodig om ergens in te komen en iets écht leuk te gaan vinden.

Zo ken ik ook lui die Bloodborne enkele uren hebben gespeeld, de game verkocht hebben omdat ze het absoluut niks vonden en nu helemaal hooked zijn aan FromSoftware games. Het kan verkeren ;)
Dus nee, een demo van enkele uurtjes is niet altijd voldoende om een goed beeld te vormen.

Maar goed, genoeg gebabbeld, ik ga weer spelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 01-03-2022 14:41 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Voxalizer schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:27:
Gewisseld van de claymore naar een halberd die van een zekere vroege boss dropt, vandaar ook de 12 faith. Beestachtig wapen! Komende levels gaan naar Vigor om mijn healthbar wat op te pompen, daarna verder in STR.
Ha we gebruiken hetzelfde wapen! De buff is ook erg nuttig in co-op. :)

Heb hem nu op +3. Hoop in mijn volgende speelsessie te switchen naar een ander wapen waar ik nog 1 leveltje DEX voor moet. Eens zien hoe die bevalt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:18
JSchut schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:32:
Na 2 korte uurtjes op vrijdag kon ik gister eindelijk los.

De eerste 2 uur ben ik vooral het pad gaan volgen en stond ik dus voor Magrit... Niet zo'n goed idee als level 10 :P
Gister lekker aan het verkennen en levelen geweest. Resultaat: Magrit down.

Later ook
spoiler:
Godrick

down.

Wat een vette game is dit. Speel als Hero met een full melee quality build. Gebruik nog steeds de starter axe. Werkt prima en heb nog niet iets gevonden wat beter scaled met str en dex (Deze heeft D en D)

Kan niet wachten om wer verder te gaan :D
Hoe kom jij na 2 uur al uit bij Magrit? Na 10 uur spelen ben ik die maar op Google gaan op zoeken haha!

Even een vraagje aan mijn kant. Ik heb nu een Greatsword, maar kan daarbij ook nog een shield, fakkel of boog dragen. Nu las ik ook dat ik de greatsword als 2h kan dragen. Klopt dat? Hoe doe ik dat en welke voordelen geeft dat dan?

[ Voor 13% gewijzigd door crimby op 01-03-2022 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Atsiz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:15:
Weet iemand hoe je de hand ballista moet gebruiken?

Ik heb 30 STR en heb ook bolts maar wat ik ook doe er kan er niet mee geschoten worden.

Tips?
Hoeveel DEX heb je? Je hebt 14 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:58

JSchut

.....

crimby schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:47:
[...]

Hoe kom jij na 2 uur al uit bij Magrit? Na 10 uur spelen ben ik die maar op Google gaan op zoeken haha!

Even een vraagje aan mijn kant. Ik heb nu een Greatsword, maar kan daarbij ook nog een shield, fakkel of boog dragen. Nu las ik ook dat ik de greatsword als 2h kan dragen. Klopt dat? Hoe doe ik dat en welke voordelen geeft dat dan?
Ik volgende gewoon de richting die de sites of grace aangaven. (Richting die de lichtstraal aangeeft en de richting die je op de map kunt zien) Zonder dus echt buiten het hoofdpad te gaan.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

crimby schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:47:
[...]

Op de XSX is het Y inhouden en dan de rechter trigger.

Net als je normaal zeg maar met D-pad wat selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
JSchut schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:49:
[...]

Ik volgende gewoon de richting die de sites of grace aangaven. (Richting die de lichtstraal aangeeft en de richting die je op de map kunt zien) Zonder dus echt buiten het hoofdpad te gaan.
haha dat heb ik allemaal gemist dus... wist niet dat er een "route" was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Famous schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:55:
[...]

Op de XSX is het Y inhouden en dan de rechter trigger.

Net als je normaal zeg maar met D-pad wat selecteert.
Ik speel op de PS5, geen idee wat de Y normaal doet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbt demo/game uit proberen.

Dat is het punt, 2 uur lijkt mij te kort om te weten om wel of niet de game te houden. Ik ben een liefhebber van (mmo)rpg’s en ik weet dat zo een game heel goed kan aanvoelen maar dat systemen maken of breken. En dat is lastig goed te ervaren in 2uur.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2022 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

crimby schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:55:
[...]

Ik speel op de PS5, geen idee wat de Y normaal doet :-)
Driehoekje lijkt mij dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Thanks @Famous zo eens uit testen :-)

Andere vraag; zijn hier al Vagabonds met een andere armor dan de begin set? Of kan je deze net als je wapens upgraden? Zo saai onder nieuwe armors.. en alles wat ik vind is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Pfff, die Margit is wel pittig zeg.
Inmiddels level 30 en wat mini bosses neer. Sommige zelfs in één keer maar ik kom bij Margit niet eens op de helft.
Weet niet wat ik nou verkeerd doe. Bloodborne en DS allebei op platinum en alle bosses solo gedaan dus ik zou het moeten kunnen zou je denken 8)7

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

rajackar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:03:
Inmiddels level 30 en wat mini bosses neer. Sommige zelfs in één keer maar ik kom bij Margit niet eens op de helft.
Weet niet wat ik nou verkeerd doe. Bloodborne en DS allebei op platinum en alle bosses solo gedaan dus ik zou het moeten kunnen zou je denken 8)7
Gebruik je Summon Spirits?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Otto1990
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-08 23:46
Al behoorlijk wat uren kunnen spelen en vandaag de 4e demigod verslagen. De moeilijkheid van de gevechten loopt behoorlijk uiteen. Sommige fights zijn makkelijk te cheesen terwijl ik voor andere tientallen pogingen nodig heb de dodge/block timings te leren. Erg onder de indruk hoe goed het level design van deze adembenemende sprookjeswereld is.

Voor de PC spelers kan ik een mod die de FPS unlocked + FOV verbreed warm aanbevelen. 100+ FPS en meer overzicht doet wonderen in fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

SD5k schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:08:
[...]

Gebruik je Summon Spirits?
Ehh, nee. Ik blijk ook Renna gemist te hebben omdat ik al bij de round table was geweest.
Eigenlijk wil ik alles zo veel mogelijk solo doen maar die summon spirits tellen dan misschien maar niet ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
KneoK schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:55:
[...]
Geen idee hoe dit in Elden Ring is, maar in Bloodborne heeft de hand lantern een negatieve invloed op je stamina regen als 'ie aan staat.
Hmm, dat ken ik dan weer niet. DS3 was mijn vorige Fromsoft game. Even kijken hoe je stamina gaat met het ding uit en aan, misschien dat ik dan een verschil zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

crimby schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:59:
Thanks @Famous zo eens uit testen :-)

Andere vraag; zijn hier al Vagabonds met een andere armor dan de begin set? Of kan je deze net als je wapens upgraden? Zo saai onder nieuwe armors.. en alles wat ik vind is crap.
De reden waarom ik als Wretch ben gestart op basis van een YT-tip. Dan moet je het maar doen met wat je vindt / bemachtigd / koopt en is waarschijnlijk altijd beter dan wat je nu hebt. De voorsgeschreven classes hebben al redelijk (start-) spul. En op die manier - starten als Wretch - weet je in een mogelijke 2e run de spullen beter op waarde te schatten. Je laatste zinnetje is wel soort van bevestiging.

Het is niet alleen rozengeur en maneschijn, omdat er vrij weinig wordt uitgelegd (maar lang leve het Internet), heb ik nu achteraf het besef dat ik mogelijkerwijs best wel veel runes dan wel character-points heb "verspild" door dat ik niet weet wat (achteraf) wel of niet handig is geweest. Ik zit nu 30 uur diep, ben met behulp van een vriend voorbij
spoiler:
Magrit

gekomen (en het omgekeerde ook voor hem gedaan) en twijfel om toch opnieuw te beginnen (die 30 uur als "leergeld" beschouwend). Maar dat lees ik hier ook wel, dat mensen die neiging hebben, maar alsnog toch maar blijven spelen. Als ik het internet mag geloven kan je toch respeccen ergens later in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Otto1990 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:16:
Al behoorlijk wat uren kunnen spelen en vandaag de 4e demigod verslagen. De moeilijkheid van de gevechten loopt behoorlijk uiteen. Sommige fights zijn makkelijk te cheesen terwijl ik voor andere tientallen pogingen nodig heb de dodge/block timings te leren. Erg onder de indruk hoe goed het level design van deze adembenemende sprookjeswereld is.

Voor de PC spelers kan ik een mod die de FPS unlocked + FOV verbreed warm aanbevelen. 100+ FPS en meer overzicht doet wonderen in fights.
Klinkt goed, daar kun je wss niet mee online denk ik?

Hoop echt dat die stutters opgelost worden.
Tijdens de tree sentinel fight is het echt niet te doen. Soms framtimes van bijna 500ms.
En dat op een 5900x met een 3080 :X

Acties:
  • +6 Henk 'm!
If you can't beat 'em, join 'em :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PTgcKwWvxeqbq3G3QWm7vlPE5f0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TimdcGR7BQ6t8FuXWe8m1we3.jpg?f=fotoalbum_large
Physical damage negotiation gaat met dat jasje van 8 naar 13 :D
Ik hoefde slechts één puntje extra in End te stoppen om de medium load te houden.
Baasje in de Catacombs verslagen, nu eindelijk het kasteel in!

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 01-03-2022 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Superkiwi schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:45:
[Afbeelding]
Ik hoefde slechts één puntje extra in End te stoppen om de medium load te houden.
Je vindt de startersgear niet fijn van Samurai?

Ik loop er nog steeds mee, al is het alleen maar door de looks :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:45
rajackar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:03:
Ik heb zelf margit vanmiddag gehaald maar dit spel levert mij bij vlagen ook enorme frustratie op.

Ontzettend veel uren in Ds3 zitten maar de combat en beweging is voor mijn gevoel minder vloeiend in elden ring.

Vanavond stormveil castle plunderen. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:51:
[...]
Je vindt de startersgear niet fijn van Samurai?
Jawel hoor, die vind ik ook vele malen toffer.
Maar mijn flasks healen nog niet zo heel veel en ik word best vaak geraakt dus extra armor was welkom ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 01-03-2022 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto1990
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-08 23:46
rajackar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:45:
[...]

Klinkt goed, daar kun je wss niet mee online denk ik?

Hoop echt dat die stutters opgelost worden.
Tijdens de tree sentinel fight is het echt niet te doen. Soms framtimes van bijna 500ms.
En dat op een 5900x met een 3080 :X
Niet geprobeerd, staat in de mod dat het afgeraden wordt om er online mee te gaan maar kan waarschijnlijk wel.

Wat ruk zeg die performance. Als ik alle performance problemen lees heb ik veel geluk want heb pas 2x een crash gehad en geen stutters. Spel loopt soepel op 1440p high settings rond de 120 fps binnen en 90 buiten render latency ~18ms. Gebruik een 12600k icm 3070. Mogelijk ook doordat die mod g-sync enabled kan dat invloed hebben? Hopelijk snel een officiele oplossing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Superkiwi schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:52:
[...]

Jawel hoor, die vind ik ook vele malen toffer.
Maar mijn flasks healen nog niet zo heel veel en ik word best vaak geraakt dus extra armor was welkom ;)
Haha, symptoombestrijding ipv de bron aanpakken (minder geraakt worden). Heel bekend :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik heb dan wel 3 From games op platinum, dat wil niet zeggen dat ik er ook góed in ben :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:45:
[Afbeelding]
Dont tell me how to play the game.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SdxFtNg4xEZu73ihVBM4UYyyJCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IDfUM3bJyHtZIe5ontjbYwfl.jpg?f=fotoalbum_large
~HEEE HEE

Grapje,
Iam a strong independent woman.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CWENtut42DUMPquFzRxpmcQPiyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PPdQ0POdFN6gmcLFvUkExjdg.jpg?f=fotoalbum_large
~Ma'm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Wel een bargain dit. Volgens mij hoef ik de komende jaren geen nieuwe game te kopen. Gamepass + Elden Ring lijkt me meer dan voldoende. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:33
Sinds afgelopen weekend heb ik er 3-4 uurtjes inzitten (jonge kinderen…). Ik wist dat een originele From game niet te vergelijken is met een remake van Bluepoint, maar dit was toch wel even schrikken. De combat voelt (nog) erg stroperig. Uiteraard speel ik op performance mode, maar echt soepel oogt het niet. Zeker wanneer ik tegelijk de camera bedien.

Gisteravond ben ik opnieuw begonnen als Warrior. Mijn laatste DS builds waren allemaal DEX, gericht op snelle aanvallen en veel dodgen. Vanavond ga ik nog even doorzetten, want de wereld spreekt me wel erg aan. En ik zie de potentie. Maar op technisch vlak vind ik al die tienen nog niet gerechtvaardigd. Hopelijk gaat dat veranderen!

[ Voor 39% gewijzigd door Woodsy op 02-03-2022 09:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Loei123 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:52:
[...]

Ik heb zelf margit vanmiddag gehaald maar dit spel levert mij bij vlagen ook enorme frustratie op.

Ontzettend veel uren in Ds3 zitten maar de combat en beweging is voor mijn gevoel minder vloeiend in elden ring.

Vanavond stormveil castle plunderen. :*)
Snap wat je bedoeld. Het is natuurlijk een bewuste keuze maar ik vraag me wel af en toe af of de hoeveelheid content niet af en toe ten koste is gegaan van de focus.
Otto1990 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:54:
[...]

Niet geprobeerd, staat in de mod dat het afgeraden wordt om er online mee te gaan maar kan waarschijnlijk wel.

Wat ruk zeg die performance. Als ik alle performance problemen lees heb ik veel geluk want heb pas 2x een crash gehad en geen stutters. Spel loopt soepel op 1440p high settings rond de 120 fps binnen en 90 buiten render latency ~18ms. Gebruik een 12600k icm 3070. Mogelijk ook doordat die mod g-sync enabled kan dat invloed hebben? Hopelijk snel een officiele oplossing.
Misschien ook maar eens proberen dan.
Over het algemeen vielen de stutters me wel mee maar in de tree sentinel fight was het echt absurd slecht en daardoor werd het gevecht echt een loterij.

Wat vinden jullie btw van de horse combat?
Ik vind het rijden zelf erg cool, zeker in zo'n grote wereld, maar ik heb tijdens gevechten te paard niet echt het gevoel de controle te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
rajackar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:23:
[...]

Snap wat je bedoeld. Het is natuurlijk een bewuste keuze maar ik vraag me wel af en toe af of de hoeveelheid content niet af en toe ten koste is gegaan van de focus.
Ook dat.

Er is zo ontzettend veel, maar heb regelmatig gemerkt dat hetgeen wat ik wil gaan onderzoeken voor veel later is gezien de vijanden op die locaties.

Heb me al meerdere malen afgevraagd wat te doen en dan komt het uit op grinden om daarna maar progressie te kunnen maken.

Edit: Over horse combat, daar gaat me verassend goed af. De Greatsword door een groepje mobs slepen geeft veel voldoening. :9

[ Voor 10% gewijzigd door Loei123 op 01-03-2022 16:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

rajackar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:23:
[...]

Ik merk wel dat kwantiteit niet altijd kwaliteit is. Sommige bazen van die kleinere dungeons vond ik erg gezocht of gekunsteld. Qua level design kwam ik verrassende nieuwe elementen tegen maar sommige stukken leken toch echt gerecycled van andere titels.

Enkele van die dungeon bazen zijn ook letterlijk vijanden elders in de wereld. Al had je dat in Dark Souls ook wel met de Capra Demon bijvoorbeeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Oh oh oh wat heb ik het naar m'n zin met m'n STR/FTH Paladin. Was nog een beetje zoekende maar zit er nu helemaal in.

Groot schild, de Golden Halberd... lekker tanky. Heerlijk om vijanden te tanken en hun fouten af te straffen met Guard Counters.

Heb een aantal support incantations die naast mij ook op team mates werken: standaard heal, een heal over time (90s duration), een attack power buff. Echt een support rol dus, maar ook zeer goede solo survivability. Ohja, en nog de Lightning Spear voor als ik zelf wat ranged damage wil doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
yinx84 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:12:
Oh oh oh wat heb ik het naar m'n zin met m'n STR/FTH Paladin. Was nog een beetje zoekende maar zit er nu helemaal in.

Groot schild, de Golden Halberd... lekker tanky. Heerlijk om vijanden te tanken en hun fouten af te straffen met Guard Counters.

Heb een aantal support incantations die naast mij ook op team mates werken: standaard heal, een heal over time (90s duration), een attack power buff. Echt een support rol dus, maar ook zeer goede solo survivability. Ohja, en nog de Lightning Spear voor als ik zelf wat ranged damage wil doen :)
Oeh precies de build die ik wil.
Alleen ik ben als Wretch begonnen dus moet nog op zoek naar wat incantstions en een talisman.

Oh ja, moet ook nog fth lvlen want met de Greatsword heb je ook redelijk wat endurance nodig. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zonet de 10 uur speeltijd aangetikt. Ik loop nog steeds rond in Stormfront en Limgrave, bijna klaar met verkennen hier denk ik. Heb in dit gebied sowieso nog één catacomb en twee Evergoal baasjes op het menu staan en dan zal ik vast nog wel wat missen.
Momenteel level 26 (18Vig, 15End, 18Str, 18Dex), voornamelijk door het consumeren van golden runes.
Lekker rustig aan, precies hoe ik elke From titel aanpak :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Superkiwi schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:55:
Zonet de 10 uur speeltijd aangetikt. Ik loop nog steeds rond in Stormfront en Limgrave, bijna klaar met verkennen hier denk ik. Heb in dit gebied sowieso nog één catacomb en twee Evergoal baasjes op het menu staan en dan zal ik vast nog wel wat missen.
Momenteel level 26 (18Vig, 15End, 18Str, 18Dex), voornamelijk door het consumeren van golden runes.
Lekker rustig aan, precies hoe ik elke From titel aanpak :)
Ik verdorie al de 58 uur ik voel me echt ongezond :+

Echt heeeeeel lang geleden dat een game me zo geconsumeerd heeft.

Nu al GOTY, zelf Stalker 2 gaat de adrenaline en euforie van Elden Ring niet wegblazen voor me _/-\o_

Ik denk voor de buren ook niet, die zien en horen hier soms door het raam een raare man gekke kreetjes uitslaan en een inheems stam dansje voor de tv doen 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door robzzzzzzzz op 01-03-2022 18:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
snmght schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:58:
[...]

Ik merk wel dat kwantiteit niet altijd kwaliteit is. Sommige bazen van die kleinere dungeons vond ik erg gezocht of gekunsteld. Qua level design kwam ik verrassende nieuwe elementen tegen maar sommige stukken leken toch echt gerecycled van andere titels.

Enkele van die dungeon bazen zijn ook letterlijk vijanden elders in de wereld. Al had je dat in Dark Souls ook wel met de Capra Demon bijvoorbeeld.
Vind ik ook jammer .

De mini dungeons lijken ook allemaal erg op mekaar maar dat terzijde in vergelijking met andere open world games is het toch beter uitgewerkt omdat elke keer die boss fight dan toch echt wel weer een happening is Vs collectibles en stomme vraagtekentjes met nog meer collectibles in andere games.

Maar het is toch wel eentonig soms, tot nu toe spreekt de main quest line me het meeste aan en er zitten natuurlijk ook wat toffe side questlines bij die echt heel lang zijn en veel variatie bieden en sommige locaties meer diepgang en betekenis geven.

Is wel even zoeken en uitpluizen, Maar ben het helemaal met je eens op dat punt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jullie hebben geen Bloodborne gespeeld zeker?
Dan zouden jullie niet zo verbaasd zijn dat alle dungeons op elkaar lijken en er af en toe bekende bosses in te vinden zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Iemand advies?
The golden trail wijst om naar richting zuid te gaan.
spoiler:
-NPC Irina Quest (post afgegeven) -> terug op trail (ze is dood en castle npc is bij mourning)
-achter het kasteel-> boss defeated (Grafted greatsword)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-zFh_z49MAc02aWLVSuldsTGVJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SwMOWoaoBq4A0999DiSkBFMi.jpg?f=fotoalbum_large

Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Superkiwi schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:41:
Jullie hebben geen Bloodborne gespeeld zeker?
Dan zouden jullie niet zo verbaasd zijn dat alle dungeons op elkaar lijken en er af en toe bekende bosses in te vinden zijn ;)
Alleen de mini dungeons de legacys zijn echt super dope!

Ik heb bloodborne kapot gespeeld, ben nu op ng+2 hehe

Ik heb een Digital en een Series staan alle nieuwe games op de Digital en ook met al dat grafische geweld is Bloodborne hetgene waar ik me het meeste van 2021 en begin 22 bezig mee heb gehouden vind dat toch echt zo een prachtgame kan er zelfs grafisch nog erg van genieten wat een artstyle! net als van deze ook snap echt niet dat er allemaal Ye filthy casuals en streamers zijn die de graphics van Elden Ring durven af te kraken |:(

Heb er bij bloodborne niet zoveel van gemerkt omdat ze natuurlijk ook niet zo talrijk zijn als hier.

[ Voor 41% gewijzigd door robzzzzzzzz op 01-03-2022 18:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Laatst online: 13:05
LadyVodka schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:42:
Iemand advies?
The golden trail wijst om naar richting zuid te gaan.
spoiler:
-NPC Irina Quest (post afgegeven) -> terug op trail (ze is dood en castle npc is bij mourning)
-achter het kasteel-> boss defeated (Grafted greatsword)
[Afbeelding]

Heb ik iets gemist?
Er is niet een "de" golden trail. Je hebt deze richting uitgeput en moet op zoek naar een andere richting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
robzzzzzzzz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:44:
[...]
Ik heb bloodborne kapot gespeeld, ben nu op ng+2 hehe
Ha, dat zijn rookie numbers >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Superkiwi schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:53:
[...]

Ha, dat zijn rookie numbers >:)
Klopt :+

Maar dan heb je wel genoeg gezien om op je statement in te gaan.

Ik ben pas aan soulsborne games begonnen na Returnal omdat ik daarna gewoon niks meer leuk vond om te spelen alles te makkelijk, en die adrenaline kick en euforie die deze games geven vind ik echt ongekend en nergens anders zo goed gedaan.

Sindsdien ben ik bekeerd. _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Net mijn Demi Humas Ashes naar +3 gedaan, kwam erna bij de Coastal Cave bosses..
Laten we zeggen dat ik met 1 minuut klaar was😂

Denk dat ik deze maar even houd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Kan ik ergens al mijn open/geaccepteerde quests zien? Ik heb er wat geaccepteerd maar kan nergens vinden wat het ook alweer was…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
crimby schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:11:
Kan ik ergens al mijn open/geaccepteerde quests zien? Ik heb er wat geaccepteerd maar kan nergens vinden wat het ook alweer was…
Nee

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Mijn zoontje van 3 vibd het ook geweldig. Denkt dat het Dark Souls is 😅 Uiteraard slacht ik niks als hij even meekijkt en is het gewoon freeroaming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Zo. Volgens mij ben ik een tikje OP na al het exploren. Heb zo veel als wat ik kon vinden gedaan maar als verhalen van vrienden hoor heb ik nog een boel te ontdekken. Dit alles nog in de eerste area... Jeez :P

Margit the fell ging in een poging neer.

Overigens. Ik ben als Samuari begonnen. Heb een hoop wapens gevonden maar blijf bij mijn katana. Iemand tips over of dat handig is op lange termijn? Nu al +5 en vind het een heerlijke wapen. Geen ashes of war gedaan. Dat vervangt als ik het goed begrijp de default skill? Die vind namelijk best fijn.

[ Voor 37% gewijzigd door FMS op 01-03-2022 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:28:
Mijn zoontje van 3 vibd het ook geweldig. Denkt dat het Dark Souls is 😅 Uiteraard slacht ik niks als hij even meekijkt en is het gewoon freeroaming
De appel valt niet ver van de boom🍎😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Radahn. Brick wall voor mij. Wat een monster.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

crimby schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:11:
Ja hoor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pOenL1jNN0TEYScGVPagQvpOcRw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wMYVTcyeOe9G8qLGEgwLwv0G.jpg?f=fotoalbum_large

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Haha wtf is dit? Paint DLC? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
Is er toevallig iemand die me kan helpen (op Playstation) met de draak in Agheel lake? Heb al paar keer mensen gesummoned maar die gaan meestal gelijk dood en in mn eentje krijg ik hem ook niet gedowned.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Laatst online: 13:05
Simone96 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:57:
Is er toevallig iemand die me kan helpen (op Playstation) met de draak in Agheel lake? Heb al paar keer mensen gesummoned maar die gaan meestal gelijk dood en in mn eentje krijg ik hem ook niet gedowned.
Al op je paard geprobeerd? Is een stuk makkelijker dan te voet, zelfs met hulp. Heb geen ps plus dus kan je helaas niet helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
robzzzzzzzz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:40:
[...]

De appel valt niet ver van de boom🍎😄
Bij mij duurde het alleen 37 jaar 😅😅

Meneertje wilde een 'lief draakje' zien, heb hem die joekel op die brug laten zien 😅😅😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Bazziek schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:19:
[...]

Al op je paard geprobeerd? Is een stuk makkelijker dan te voet, zelfs met hulp. Heb geen ps plus dus kan je helaas niet helpen.
Crossplay moet echt snel komen in een patch! zou van deze game naast de #1 open world game ever, de beste multiplayer game ooit maken! |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:25:
[...]

Bij mij duurde het alleen 37 jaar 😅😅

Meneertje wilde een 'lief draakje' zien, heb hem die joekel op die brug laten zien 😅😅😅
Haha super cute man!, Maarja jij bent ook van een heel andere generatie he! kan je niet vergelijken.

Hij groeit op met de passie van papa! dat voelen ze gewoon zo aan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Echt klaar mee, wat een vreselijk design. Voelt niet als een fair fight waar je moves onder de knie krijgt. Wat een schijtbaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Overigens..... ik loopt wat te klootviolen man in dat ellendige kasteel Stormveil. Door de voordeur was lastig 😅😅 Zoals bij alle FS games heb ik meer moeite met het klein gepeupel dan de bosses lijkt het wel. Die ellendige soort Black fokking Knighs nekken me om de haverklap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
snmght schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:27:
Echt klaar mee, wat een vreselijk design. Voelt niet als een fair fight waar je moves onder de knie krijgt. Wat een schijtbaas.
Volg gewoon precies de stappen van de pm op, het zou echt een piece of cake moeten zijn uiteindelijk.

Mischien kost het een paar pogingen maar echt hij is niet wat je denkt.

Focus, Chillax en slay! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door robzzzzzzzz op 01-03-2022 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
robzzzzzzzz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:26:
[...]

Haha super cute man!, Maarja jij bent ook van een heel andere generatie he! kan je niet vergelijken.

Hij groeit op met de passie van papa! dat voelen ze gewoon zo aan :)
Mooi gezegd 👊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

robzzzzzzzz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:28:
[...]

Volg gewoon precies de stappen van de pm op, het zou echt een piece of cake moeten zijn uiteindelijk.

Mischien kost het een paar pogingen maar echt hij is niet wat je denkt.
Heb dat letterlijk minstens vijftien keer geprobeerd en andere tactieken maar niets. Heb hem 3x tot 50% gekregen.

Als hij eenmaal raakt stunlockt hij me zo hard dat ik niet meer weg kan komen. Reach en snelheid zijn idioot.

Design dat je een prompt krijgt als Torrent dood is of je wel of niet een Flask wil gebruiken om hem te reviven is ook broken as fuck.

Nee hier is nul lol aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
@snmght Ben daar nog niet, maar I feel you 😉 Gaat je wel lukken uiteindelijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
snmght schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:31:
[...]

Heb dat letterlijk minstens vijftien keer geprobeerd en andere tactieken maar niets. Heb hem 3x tot 50% gekregen.

Als hij eenmaal raakt stunlockt hij me zo hard dat ik niet meer weg kan komen. Reach en snelheid zijn idioot.

Design dat je een prompt krijgt als Torrent dood is of je wel of niet een Flask wil gebruiken om hem te reviven is ook broken as fuck.

Nee hier is nul lol aan.
Je moet geduld hebben en je homies even hun gang laten gaan, en daarna zn kont in gaan, en echt onafgebroken je best doen in zn kont te blijven plakken ( Nogmaals Klinkt Raar No homo i know ) en gewoon vicious op hem inhakken dan staggered hij, geef je nog 3 slashes laad je stamina op en rinse and repeat.

Dat is gewoon echt de tactiek en is hij nog voor zn 2de fase neer.

Heb hem gister zo helemaal zelf uitgevogeld nadat hier bijna een Xbox controller door het scherm van de C1 vloog en toen werd het opeens heel logisch en easy.

Gewoon even een paar trys. vond het persoonlijk een van de vetste boss battles ever!

Ze noemen hem de vreselijkste souls baas ooit maar als je het eenmaal door hebt is hij best makkelijk...... Ik heb dus veel meer moeite met die baas waar ik jou binnenkort voor wil summonen die me de toegang tot de volgende legacy dungeon blokkeerd en die schijnt dus helemaal niet zo erg te zijn.... Zegt alles want ben echt geen held!

Reddit raged ook helemaaaaal abnormaal over deze gast, The worse designed Fs boss ever etc etc ze vinden zelfs dat FS hem moet nerfen ( Onzin ), maar hij valt echt mee haha je hebt mijn Pms gister ook wel gelezen ik was ook ff flinkt aan het tweaken en schuimbekken maar als je hem eenmaal doorhebt is hij echt een cakewalk.

[ Voor 21% gewijzigd door robzzzzzzzz op 01-03-2022 22:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Het enige wat ik wil weten is wanneer een Boss erger blijkt te zijn dan Guardian ape in Sekiro :P dat was mijn all time Fu moment (uiteindelijk wel gelukt. Duurde dagen).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
FMS schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:47:
Het enige wat ik wil weten is wanneer een Boss erger blijkt te zijn dan Guardian ape in Sekiro :P dat was mijn all time Fu moment (uiteindelijk wel gelukt. Duurde dagen).
Dan ben je bij deze aan het goede adres https://www.reddit.com/r/Eldenring/comments/t2inph/radahn/

Worse Souls boss ever is de algemene mening van mensen

Hij moet generfed worden, Zn design is slecht bla bla, Maar ze snappen nog niet eens het begin of de tactiek gewoon heel kortzichtig.
:+

[ Voor 20% gewijzigd door robzzzzzzzz op 01-03-2022 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simone96
Bazziek schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:19:
[...]

Thanks voor de tip, het is me net gelukt om hem op die manier te killen

EDIT: Gelijk doorgerend naar de eerste echte boss en die is nu ook down :D

[ Voor 10% gewijzigd door Simone96 op 01-03-2022 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Simone96 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:49:
[...]

Thanks voor de tip, het is me net gelukt om hem op die manier te killen

EDIT: Gelijk doorgerend naar de eerste echte boss en die is nu ook down :D
Poor Margit ;w -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BrndV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Zooo, vandaag nieuwe hardware in mijn systeemkast gezet. Alles draait lekker, maar nog wel even het e.e.a. downloaden, zoals Elden Ring.

En toen bedacht ik me plotseling:

Slaat Elden Ring je files lokaal op, of gaat dat online..? :)
Beetje laat om over na te denken, I know.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Toen ik de 10/10 reviews las, lachte ik een beetje. En toen zwichtte ik omdat ik wel zin had in de beste game allertijden. En wat blijkt, dat is tot nu toe ook zo een beetje zo. De vrijheid om te doen waar je zin in hebt en het gemak waarmee je upgrades regelt die het effect hebben wat je ervan verwacht vind ik heel onverwacht voor een souls like. Ik dacht dat Sekiro mijn favoriete souls game zou blijven maar deze dingt nu aardig mee.

Ik wisselde vandaag een foto van mijn map uit met mijn broertje. We zijn totaal andere kanten uit gegaan en allebei het gevoel dat we goed zitten. Dat is echt briljante game design.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Exactor it schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 22:38:
Toen ik de 10/10 reviews las, lachte ik een beetje. En toen zwichtte ik omdat ik wel zin had in de beste game allertijden. En wat blijkt, dat is tot nu toe ook zo een beetje zo. De vrijheid om te doen waar je zin in hebt en het gemak waarmee je upgrades regelt die het effect hebben wat je ervan verwacht vind ik heel onverwacht voor een souls like. Ik dacht dat Sekiro mijn favoriete souls game zou blijven maar deze dingt nu aardig mee.

Ik wisselde vandaag een foto van mijn map uit met mijn broertje. We zijn totaal andere kanten uit gegaan en allebei het gevoel dat we goed zitten. Dat is echt briljante game design.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
robzzzzzzzz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:56:
[...]

Bedankt laatst geprobeerd maar werkte niet en kwam spoiler 2 x onder mekaar aan de zijkant van een foto te staan.

Zal het later nog eens proberen.

Maar post hier dus nogmaals geen screenshots of dergelijke in game, gewoon een achievement vind het niet echt onder spoilers vallen maarja.
Je ziet duidelijk een plaatje van de desbetreffende boss. Dat zijn wel degelijk spoilers..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
* knip *

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 02-03-2022 17:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:04
Blood Slash is echt overpowered. Ben de meeste bosses aan het 3/4 shotten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Silversin schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:31:
Blood Slash is echt overpowered. Ben de meeste bosses aan het 3/4 shotten.
Heftig he! haalt soms gewoon 2 kwart health bar weg! love it *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

BrndV schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:43:
[...]

Merchants hebben vaak ook zon lantaarn die je als item equipped. Die zet je dan uit/aan terwijl je je handen vrijhoudt voor je normale gear.
Die lantaarn is mij toch iets te donker. Ik heb hem wel alsnog wel aan voor als ik m'n GS two-hand, maar voor het echte explore-werk pak ik toch liever m'n fakkel :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

robzzzzzzzz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:48:
[...]

Dan ben je bij deze aan het goede adres https://www.reddit.com/r/Eldenring/comments/t2inph/radahn/

Worse Souls boss ever is de algemene mening van mensen

Hij moet generfed worden, Zn design is slecht bla bla, Maar ze snappen nog niet eens het begin of de tactiek gewoon heel kortzichtig.
:+
Ik had geen echte moeite met Radahn eerder op de avond, ik was rond level 73 en heb geen moment een gevoel gehad dat het een oneerlijk gevecht was.

spoiler:
Alle summons aanklikken, mijn eigen summon erbij, dichtbij komen zonder geraakt te worden en dichtbij blijven. Hak hak, ontwijk, hak hak, ontwijk, hak hak, dood

Ik vond het weer een fantastisch gevecht. Behalve Margit heb ik alle legacy dungeon bosses tot nu toe nog neer zonder dood te gaan.

Gaat er iets niet goed of lijkt het oneerlijk dan ligt het aan je gear, je level of je geduld, daar is niets in veranderd in al die jaren Soulsborne.

Zojuist ook de "eerste" dungeon, Fringefolk Hero's Grave, afgestreept. Dat was wel even puzzelen en geduld hebben zeg, met als toetje een boss met ADHD.

Inmiddels level 79 met 39 uur op de teller en mede dankzij mijn amuletten de volgende stats:

Vigor: 42
Endurance: 25
Strength: 30
Dexterity: 38
Arcane: 15

Na Radahn ben ik stug op zoek gegaan naar de Somber Smithing Stone 7 en heb nu eindelijk Bloodhound's Fang op +9. C scaling in strength, B scaling in dexterity, 594 onehanded APS met bovenstaande stats. Ik heb nog niet echt het idee dat die 5 punten extra in arcane nu zoveel gedaan hebben, maar dat zal wel in grotere stappen gaan om echt effect te hebben op de bleed proc. Normale mobs zijn toch allang dood voordat bleed procced, dus ik denk dat ik arcane voor nu even met rust laat en eventueel in een NG+ daar in ga investeren en me nu gewoon lekker op raw damage concentreren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
KneoK schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:59:
[...]

Ik had geen echte moeite met Radahn eerder op de avond, ik was rond level 73 en heb geen moment een gevoel gehad dat het een oneerlijk gevecht was.

spoiler:
Alle summons aanklikken, mijn eigen summon erbij, dichtbij komen zonder geraakt te worden en dichtbij blijven. Hak hak, ontwijk, hak hak, ontwijk, hak hak, dood

Ik vond het weer een fantastisch gevecht. Behalve Margit heb ik alle legacy dungeon bosses tot nu toe nog neer zonder dood te gaan.

Gaat er iets niet goed of lijkt het oneerlijk dan ligt het aan je gear, je level of je geduld, daar is niets in veranderd in al die jaren Soulsborne.

Zojuist ook de "eerste" dungeon, Fringefolk Hero's Grave, afgestreept. Dat was wel even puzzelen en geduld hebben zeg, met als toetje een boss met ADHD.

Inmiddels level 79 en mede dankzij mijn amuletten de volgende stats:

Na Radahn ben ik stug op zoek gegaan naar de Somber Smithing Stone 7 en heb nu eindelijk Bloodhound's Fang op +9. C scaling in strength, B scaling in dexterity, 594 onehanded APS met bovenstaande stats. Ik heb nog niet echt het idee dat die 5 punten extra in arcane nu zoveel gedaan hebben, maar dat zal wel in grotere stappen gaan om echt effect te hebben op de bleed proc. Normale mobs zijn toch allang dood voordat bleed procced, dus ik denk dat ik arcane voor nu even met rust laat en eventueel in een NG+ daar in ga investeren en me nu gewoon lekker op raw damage concentreren.
Helemaal mee eens! een vd tofste boss battles in recent memory! ook episch met de npcs laat het voelen als een echt slagveld! :*)

En idd met de juiste stats en skills zijn al die dungeons easy peasyyy heb er nog met geen een moeite gehad,

Met de mini bosses erbuiten ook niet, tot nu toe is alles een cakewalk

[ Voor 5% gewijzigd door robzzzzzzzz op 02-03-2022 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
KneoK schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:59:
[...]

spoiler:

Inmiddels level 79 met 39 uur op de teller en mede dankzij mijn amuletten de volgende stats:

Hier ook niet.

een vd beste gevechten ever en heb hem verslagen op lvl 49 Samurai class Dex strenght & endurance build.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Simone96
Vanavond ook de tweede echte boss gedowned, weliswaar mede door de hulp van twee summons maar dat mag voor mij de pret niet drukken. Wat een episch gevecht was dat, vele malen lastiger dan de eerste boss imo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zo, nieuwe farmroute gevonden, 7,5k runes per minuut ongeveer. Je moet al wel een eindje in het spel zitten.

spoiler:
Leyndell, East Capital Rampart site of grace. Door de deuren naar buiten, naar links hoekie om, bellenblazers stukmaken, bovenlangs om grote bellenblazer te pakken of rechts door het gangetje om de kleintjes te pakken, doorrennen en voor de vuurspuger rechts naar beneden vallen, nog drie bellenblazers doodmaken, naar binnen en trap op, kruisboog dude doodmaken, deur door naar buiten waar je aan de achterkant van de vuurspuger komt, hakken en doodmaken en terug naar de site of grace om de boel opnieuw te doen

Edit: Zo, podcastje van 31 minuutjes aan gehad en aan een stuk door het rondje gelopen en op een paar runes na 240k binnengeharkt. Efficienter lukt me niet, maar 480k per uur is volgens mij niet slecht :P

[ Voor 13% gewijzigd door KneoK op 02-03-2022 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
KneoK schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 02:07:
Zo, nieuwe farmroute gevonden, 7,5k runes per minuut ongeveer. Je moet al wel een eindje in het spel zitten.

spoiler:
Leyndell, East Capital Rampart site of grace. Door de deuren naar buiten, naar links hoekie om, bellenblazers stukmaken, bovenlangs om grote bellenblazer te pakken of rechts door het gangetje om de kleintjes te pakken, doorrennen en voor de vuurspuger rechts naar beneden vallen, nog drie bellenblazers doodmaken, naar binnen en trap op, kruisboog dude doodmaken, deur door naar buiten waar je aan de achterkant van de vuurspuger komt, hakken en doodmaken en terug naar de site of grace om de boel opnieuw te doen

Edit: Zo, podcastje van 31 minuutjes aan gehad en aan een stuk door het rondje gelopen en op een paar runes na 240k binnengeharkt. Efficienter lukt me niet, maar 480k per uur is volgens mij niet slecht :P
Hefty >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
robzzzzzzzz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:18:
[...]

Onzin, Daarvoor zijn achievements gemaakt om te delen ! en jij hebt wel een heel levendige fantasie om daar een spoiler van te maken.

Is echt een persoonlijk kwaaltje.
Het is jouw persoonlijk kwaaltje om je achievements hier te laten zien. Dat zie ik hier ook niemand doen namelijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
Jongens, even lief doen weer :)

Let een beetje op met zaken die als spoiler geinterpreteerd kunnen worden. Opzich zie ik plaatjes die bij Achievements/Trophies horen niet echt als een spoiler, net als beelden die al in de trailer zaten, maar het lijkt me een kleine moeite om een beetje rekening met elkaar te houden hier, toch?

Een berichtje in de trand van 'ik heb achievement XYZ gehaald' werkt ook prima :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Frez schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:12:
[...]

Maar bij mijn eigen wapen staat er +14 en deze heeft +55. Waarom is +55 dan alsnog rood?
Beetje late reactie, maar er staat -55, niet +55 ;)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
robzzzzzzzz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:51:
[...]

Heftig he! haalt soms gewoon 2 kwart health bar weg! love it *O*
Blood Slash????🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Bloody Slash is een Ash of War.

Ik twijfel alleen om deze op de Katana te doen.
Physical gaat van 168 naar 139 maar blood loss build up van 45 naar 65.

Wel doen dus, of niet interessant als je met de Katana loopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Jullie gaan hard door die game heen zeg, heb nu alles bij elkaar uurtje of 8 gespeeld en zit nog in het eerste deel van Limgrave. Maar dit is mijn eerste FS game dus ik neem mijn tijd.

Had in een kamp een greatsword gevonden welke ik nu op +1 heb en wil hem naar +2 zetten, maar is dit verstandig? Of komt er verderop in de game als je nieuwe wapens en dergelijke vind meer dan genoeg mogelijkheden om smithing stones te vinden om wapens te upgraden?

M.a.w. is enig resource management nodig?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@KneoK mooi dat je hem zo snel neer hebt net als @robzzzzzzzz. Maar ik denk dat het Reddit draadje (en ook op Fextralife de nodige sour comments) voor zich spreekt. Als ik eenmaal geslagen wordt door hem (en hij heeft snelle 180 turns) slaat hij me van Torrent af en ben ik gestunlocked voor de volgende meppen. Terwijl ik met mijn HP en armor soms wel 2 klappen kan hebben maar ik kom gewoon niet weggerold en krijg die 3e ook voor mijn kiezen.

De summons halen geen ene donder uit, doen geen damage, pakken geen aggro.

Ben inmiddels zo ver dat ik ben gaan proberen hem te cheesen maar ook dat werkte niet.

Pagina: 1 ... 18 ... 82 Laatste

Let op:
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten