C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
heb jij die keys zelf gevonden of op internet gezocht ? wist echt niet meer waar ik heen moest iig...Bazziek schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:06:
[...]
Ik ben zelf meteen doorgegaan naar Lurnia inderdaad.
Nu metspoiler:bezig. Lukt me niet eens dichtbij te komen voor ie me van mijn paard schiet.Radahn
[ Voor 19% gewijzigd door Nopheros op 27-02-2022 13:15 ]
Ik nu door Godrick te co-oppen, 5k per defeat. Kan het iedereen aanbevelen, help je ook een fellow Tarnished. Praise the Sun!Frez schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:45:
Ik moet nu gemiddeld zo'n 6k souls per level sparen. Hoe farmen jullie hier snel souls voor? Duurt nu lang om te levelen of is dit nog easy
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ooo je krijgt runes door te helpen? Topsnmght schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:55:
[...]
Ik nu door Godrick te co-oppen, 5k per defeat. Kan het iedereen aanbevelen, help je ook een fellow Tarnished. Praise the Sun!
Wanneer of waar zijn de DEX weapons?
Ben gestart als Samurai met een ushikatana.
Heb deze nu +3 gemaakt. Maar hoelang moet ik met dit wapen door?
Wat is überhaupt wijsheid?
Investeren in je huidige wapen? Of kan ik beter voor sterkere wapens gaan later in het spel.
Beetje investeren in een echt fijn wapen is het waard. Ik had heel vroeg de Partizan en die heb ik geupgrade.Smok3yNL schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:58:
Paar vraagjes...
Wanneer of waar zijn de DEX weapons?
Ben gestart als Samurai met een ushikatana.
Heb deze nu +3 gemaakt. Maar hoelang moet ik met dit wapen door?
Wat is überhaupt wijsheid?
Investeren in je huidige wapen? Of kan ik beter voor sterkere wapens gaan later in het spel.
Nu net een uurtje de requirements voor de Tree Sentinel Halberd gehaald en dat is wel een beest. Sterkere wapens ga je gegarandeerd tegenkomen.
😯😯😯 Wil ik, wil ik!snmght schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 23:06:
[...]
Ik heb ergens onderweg je liefje opgepikt de Uchi
Mijn volgende level zit inmiddels op 13k runes, dus ja, dit is nog easy.Frez schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:45:
Ik moet nu gemiddeld zo'n 6k souls per level sparen. Hoe farmen jullie hier snel souls voor? Duurt nu lang om te levelen of is dit nog easy
Als je een beetje damage doet en gewend bent aan vechten op je paard, dan zijn de reuzen rechtsboven op de berg bij Gatefront Ruins heel goed te doen. Spawn bij Agheel Lake North, sprint naar rechtsboven naar de bergrand waar je zo'n springtornado ding ziet om op je paard naar boven te springen, hak de reuzen neer, rinse en repeat.
Met mijn huidige damage output is dit 5k runes per 3 minuten ongeveer. Als je wat voorzichtiger doet en niet op je paard vecht dan duurt het wat langer, maar een efficiëntere plek heb ik nog niet gevonden.
Hak in op de benen van een reus, ontwijk de trage aanvallen, dan zijn ze redelijk easy mode. Ze staan ook mooi geïsoleerd van elkaar, dus je kunt ze één voor één aanpakken.
Ik denk dat ik sowieso opnieuw ga beginnen met een andere class. Samurai spreekt mij enorm aan
Niemand?Nopheros schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:47:
Ik ben niet bekend met deze game reeks en wou het gisteren eigenlijk uit gaan proberen op de PC. Echter door de vele negatieve steam reviews over technische problemen toch maar niet gekocht. Nu lees ik dit draadje en begin ik toch weer te twijfelen. Zoals ik het lees zijn hier genoeg mensen die het op PC spelen? Blijkbaar, kan, het dus prima werken?
Tsja, Steam reviews... Ik heb, afgezien van de afwezigheid van ultrawidescreen support (lang leve Flawless Widescreen, mits je de game offline speelt) helemaal geen problemen. De game draait als een zonnetje hier.
Euh...ik geloof niet zo in bugs van Miyazaki, maar wil wel ff gaan kijken? 🙃BizzieBis schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:20:
Zojuist langs een plek gekomen waar je gemakkelijk 6k runes per minuut kunt scoren. Al voelt het meer als een bug. Ik hoef niemand een klap te verkopen. Ik denk dat ik het lekker negeer en ergens anders ga farmen. Anders is de lol er zo van af.
Ik denk dat ik sowieso opnieuw ga beginnen met een andere class. Samurai spreekt mij enorm aan
Anoniem: 1486766
Was er maar een flinke demo…
Ik ga verder twijfelen, veel plezier verder allemaal.
hidden wals zitter er gewoon inThijs schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:57:
[...]
Ja, dat is nu een soort van running gag in de community. In de Souls games had je allerlei illusionary walls waar je op moet slaan en dan opent er zich een pad. Vaak legt iemand er dan zo'n message neer zodat je weet dat er zo'n pad is.
In Elden Ring ben ik die nog niet tegengekomen. Als troll actie legt iedereen die nu te pas en te onpas neer.
Net zoals die messages achter tafeltjes en potten, waardoor je iets ziet oplichten en denkt "hey zit daar een item verstopt?". Dan blijkt het een message te zijn met iets als "no item here".
Moet ik dan toch wel om lachen.
GiTS
That's my style 😎reaL_G schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:58:
[...]
ik zou er nog 1 zoeken, dual wielding is wel master
Heb die Utchi nu op +4.
Heb ook een Greatsword. Hoe doe je die 2-handen, lukt me niet dat uit te vogelen?
Had hetzelfde met Demons Souls. Toch geprobeerd, en helemaal om. Alles Soul games uitgespeeld in 8 maanden, chech het DeS topuc maar 😅😅Anoniem: 1486766 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:56:
Wat bengel ik toch iedere keer op het randje tot aanschaf bij deze game. Zoveel dingen spreken mij aan maar ook genoeg dingen die zorgen voor twijfel. Ik heb nooit iets uit de serie gespeeld dus er is gewoon het risico dat het zwaar gaat tegenvallen. En om nou het volle bedrag te betalen en er naar 5 uur achter komen dat het m’n game niet is, heb ik ook geen zin meer in.
Y/Driehoekje (interact button) ingedrukt houden en dan rechterbumper indrukken (normal attack).ArnoldSmiley schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:02:
[...]
That's my style 😎
Heb die Utchi nu op +4.
Heb ook een Greatsword. Hoe doe je die 2-handen, lukt me niet dat uit te vogelen?
Got it.KneoK schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:05:
[...]
Y/Driehoekje (interact button) ingedrukt houden en dan rechterbumper indrukken (normal attack).
Wat anders....wat zijn die witte symbolen die soms links aan de zijkant verschijnen. Heeft iets met summon te maken maar hoe doe ik dat?
Die wolven summonen....is dat eenmalige use of continue door de game heen?
Die wolven kan je continue door de game heen summonen op plekken waar het kan zolang je FP hebt.ArnoldSmiley schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:13:
[...]
Got it.
Wat anders....wat zijn die witte symbolen die soms links aan de zijkant verschijnen. Heeft iets met summon te maken maar hoe doe ik dat?
Die wolven summonen....is dat eenmalige use of continue door de game heen?
Ik heb twee schilden. Schild A heeft No Skill en de schild B heeft de Parry Skill.
Nu gebruik ik een broad sword. Deze gebruikt de Stand Off skill met L2 in een gevecht.
Nu wil ik graag schild B combineren met mijn broadsword. Alleen kan ik dan die Stand Off niet meer gebruiken. Hij gebruikt dan standaard Parry als ik op L2 druk. Hoe krijg ik die parry eraf zodat hij gewoon mijn zwaard skill gebruikt?
Thx
He he, hier hetzelfde, en nou weet ik bij voorbaat al dat de game echt uitspelen mij niet gaat lukken (ik heb het doorzettingsvermogen niet) maar het is mij het ergens al waard om gewoon wat de wereld te Exploren.Anoniem: 1486766 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:56:
Wat bengel ik toch iedere keer op het randje tot aanschaf bij deze game. Zoveel dingen spreken mij aan maar ook genoeg dingen die zorgen voor twijfel. Ik heb nooit iets uit de serie gespeeld dus er is gewoon het risico dat het zwaar gaat tegenvallen. En om nou het volle bedrag te betalen en er naar 5 uur achter komen dat het m’n game niet is, heb ik ook geen zin meer in.
Verder zit ik er bovenop of ik ergens iets lees over spinnen ingame en of die dan ook te omzeilen zouden zijn, denk dat die grote mieren ook al triggeren helaas maar ondanks dat hier ook twijfel twijfel
Vind het wel jammer te lezen van de framedrops op de consoles maar dan lees je ook weer elders dat het wel mee valt.
Heb hier zowel de PS5 als XSX staan waar de laatste toch mijn voorkeur heeft vanwege de Elite controller.
Ik twijfel ook nog maar ff verder en meelezen.
Je zwaard two handen!Frez schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:15:
Ik heb een probleem.
Ik heb twee schilden. Schild A heeft No Skill en de schild B heeft de Parry Skill.
Nu gebruik ik een broad sword. Deze gebruikt de Stand Off skill met L2 in een gevecht.
Nu wil ik graag schild B combineren met mijn broadsword. Alleen kan ik dan die Stand Off niet meer gebruiken. Hij gebruikt dan standaard Parry als ik op L2 druk. Hoe krijg ik die parry eraf zodat hij gewoon mijn zwaard skill gebruikt?
Thx
Maar met schild A kan ik wel gewoon met schild dragend die skill doen?
Haha ja we blijven maar nog even meelezen.Sipio schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:16:
[...]
He he, hier hetzelfde, en nou weet ik bij voorbaat al dat de game echt uitspelen mij niet gaat lukken (ik heb het doorzettingsvermogen niet) maar het is mij het ergens al waard om gewoon wat de wereld te Exploren.
Verder zit ik er bovenop of ik ergens iets lees over spinnen ingame en of die dan ook te omzeilen zouden zijn, denk dat die grote mieren ook al triggeren helaas maar ondanks dat hier ook twijfel twijfel
Vind het wel jammer te lezen van de framedrops op de consoles maar dan lees je ook weer elders dat het wel mee valt.
Heb hier zowel de PS5 als XSX staan waar de laatste toch mijn voorkeur heeft vanwege de Elite controller.
Ik twijfel ook nog maar ff verder en meelezen.
Als ik de filmpjes bekijk ziet het er prachtig uit, van de animaties tot de hele sfeer. Gearen en alles wat je hebt in RPG's hou ik van. Wat mij vooral tegenhoud is de combat, ik weet gewoon niet hoe het voelt en daar kom ik echt pas achter als ik zelf kan spelen. Tevens lees ik de ene keer dat de combat fair is en dan weer het tegenovergestelde door bijvoorbeeld obstakels of een vage hitbox. Dat soort dingen kan ik mij aan irriteren.
Ik ga eens zoeken of er plannen zijn voor een demo..
Daar zit hem dan ook de variatie in.Frez schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:27:
[...]
Vage hitboxes kent de souls serie zo goed als niet, obstakels is een ander verhaal - maar je positionering is onderdeel van alle skills welke je (moet) vergaart tijdens het spelen.Anoniem: 1486766 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:29:
Tevens lees ik de ene keer dat de combat fair is en dan weer het tegenovergestelde door bijvoorbeeld obstakels of een vage hitbox. Dat soort dingen kan ik mij aan irriteren.
Ik ga eens zoeken of er plannen zijn voor een demo..
mbt een eventuele demo; nee, die gaat er niet komen.
Je kan niet helemaal 1+1=2 rekenen, vijanden zijn allemaal zwak (of juist sterk) tegen bepaalde elementen. In sommige gevallen zelfs compleet imuun. Split damage types kunnen daardoor sterk nadelig zijn.Frez schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:30:
[Afbeelding]
Kan ik bij dit zwaard rekenen 94+3 en 94+12 = 203 total damage? Dan zou die beter zijn dan mn vorige versie welke 130 + 24 enkel physical was
Of is die holy damage enkel wanneer ik de ash of war golden vow gebruik?
Gewoon mee experimenteren op verschillende vijanden.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Bij Dark Souls maakte je progress door een level om uiteindelijk bij een Fog Wall te lomen en aldaar een boss te verslaan.
Hier heb ik geen flauw benul wat nu de bedoeling is? Dad typisch FS ja, I know maar weten hoe je progress boekt zou toch wel tof zinn
Voor alle twijfelaars. Ik heb bijna alle Fromsoftware games gespeeld, maar nooit echt ver gekomen. Heb wel het voordeel dat ik de mechanics en level systeem ken, maar Elden Ring is echt wel toegankelijker door de vrijheid die je hebt. Het speelt enorm lekker weg en ik heb toch in 12 uur al een groot deel van het eerste gebied gezien en ben ivm andere Souls weinig dood gegaan.
Binnenplaats voorbij rennen hahaElias2020 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:44:
Iedereen kamt hier maar Castle Morne uit alsof het niks is. Mijn aars wordt goed gekicked op de binnenplaats. Level 21 inmiddels maar misschien heb ik hier nog niks te zoeken.
Voor alle twijfelaars. Ik heb bijna alle Fromsoftware games gespeeld, maar nooit echt ver gekomen. Heb wel het voordeel dat ik de mechanics en level systeem ken, maar Elden Ring is echt wel toegankelijker door de vrijheid die je hebt. Het speelt enorm lekker weg en ik heb toch in 12 uur al een groot deel van het eerste gebied gezien en ben ivm andere Souls weinig dood gegaan.
Heel goed naar de npc's luisteren, zeker de eerste paar die je tegenkomt hinten naar een initieel doel. Verder zou ik me daar de eerste paar uur zeker niet druk om maken, gewoon lekker exploren en levellen, het klikt allemaal vanzelf.ArnoldSmiley schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:42:
Eeeuh....ene kleine maar. Kan aan mij liggen:
Bij Dark Souls maakte je progress door een level om uiteindelijk bij een Fog Wall te lomen en aldaar een boss te verslaan.
Hier heb ik geen flauw benul wat nu de bedoeling is? Dad typisch FS ja, I know maar weten hoe je progress boekt zou toch wel tof zinn
Net mijn tweede gaol gedaan, ik heb nu een
Ik ben een liefhebber van Archer/Hunter in RPG's. Is een (bandit/samurai) Archer build met short en long bow te doen voor een nieuwe speler of meer iets voor een tweede playthrough?
Fextralife (YT) zijn Archer build sprak mij aan.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 27-02-2022 14:55 ]
Ik zou persoonlijk niet aan bandit beginnen, en ik heb paar Fromsoftware titels uitgespeeld. Ik denk voor een beginner is Vagabond, Hero of Warrior wat makkelijker. Maar je kan ook spelen wat je leuk vindt natuurlijkAnoniem: 1486766 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:53:
Nog 1 vraag van deze twijfelaar.
Ik ben een liefhebber van Archer/Hunter in RPG's. Is een (bandit/samurai) Archer build met short en long bow te doen voor een nieuwe speler of meer iets voor een tweede playthrough?
Ash of War: No SkillFrez schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:27:
[...]
Nadeel, het werkt voor alsnog enkel offline en zonder hdr.
1)
https://www.windowscentra...ble-anti-cheat-elden-ring
2) https://github.com/uberha...FpsUnlockAndMore/releases
Kunnen me zeggen hoe? Tussen spoilertags of anders PM?BizzieBis schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:20:
Zojuist langs een plek gekomen waar je gemakkelijk 6k runes per minuut kunt scoren. Al voelt het meer als een bug. Ik hoef niemand een klap te verkopen. Ik denk dat ik het lekker negeer en ergens anders ga farmen. Anders is de lol er zo van af.
Dat voelt altijd een beetje oneerlijk haha. Maar ik ben er langs gesneaked met een paar stealth kills en de boss in 1x verslagen. Ben een vagebond, maar ga nu mijn faith levelen om wat magic skills te vergaren.
De reward is ook heel nice, zeker voor een melee build.
Om die paden te openen moet je op de muur waar meestal de message voor ligt slaan en verdwijnd de muur.crimby schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:20:
Ik zie vaak messages dat er een geheim pad zou zijn, maar ik kan die echt nooit vinden.spoiler:Gisteravond een kasteel in gegaan dat bewaakt werd met een mega archer, die echt te simpel afgeslacht kon worden. In het kasteel wat pupkes niet heel spannend, maar kon geen pad of dungeon vinden.
Ik zie een nieuwe update! 1.002.001:
- Addressed game save related issues on PlayStation 5.
- [PC] Addressed the start-up issues related to Easy Anti Cheat (EAC).
- [PC] Added Mouse operation improvements.
- The new patch reduced the number of files needed to load when entering a new area.
- Other minor bug fixes.
De places of grace wijzen met een gouden lichtstraal een bepaalde kant op voor je main quests, het is dan aan jou om de scenery te analyzeren en te kijken waar je heen gaat.ArnoldSmiley schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:42:
Eeeuh....ene kleine maar. Kan aan mij liggen:
Je hebt ook kleinere stambeelden vaak geplaatst op een heuvel en wanneer je deze examined wijzen ze met een blauwe lichtstraal de kant van een leuke mini dungeon / Catacomb op.
Meer mensen te maken gehad met dit probleem? Ben bang dat ik alles weer opnieuw moet installeren
Edit: Eindelijk aan de praat, whish me luck
[ Voor 9% gewijzigd door Joetje079 op 27-02-2022 16:47 ]
Join de Tweakers Elden Ring Discord!!
Met een spoilervrij kanaal en een eenvoudige manier co op buddies te vinden! Nu al meerdere actieve leden!
https://discord.gg/ecCVWma2zr
Succes!Joetje079 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:20:
Game geïnstalleerd, updates uitgevoerd en lekker spelen! Helaas pindakaas…..Krijg de melding: Can’t start the game or app.
Meer mensen te maken gehad met dit probleem? Ben bang dat ik alles weer opnieuw moet installeren
Edit: Eindelijk aan de praat, whish me luck
Ik moet hem weer even aan de kant leggen, na 8 uur spelen vandaag wil de wederhelft nu wel even de televisie.
Wat een geweldig spel! Die Godrick dus nog een paar keer gedaan in co-op. Later met een portaal weer per ongeluk aan de andere kant van de wereld beland, wel veel souls kunnen verdienen daar maar toen ik bij een veld met zeker 7 draken kwam toch maar weer terug geteleporteerd.
Als je voor de PC gaat kun je binnen 2 uur speeltijd refunden op steam. Ik heb zelf nooit een dark souls gespeeld, alleen Sekiro maar dat vond ik zo zo. Dit is fantastisch, een voor mij betere versie van Witcher 3.Anoniem: 1486766 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:56:
Voor mij is het ook de eerste in de serie die ik speel. Ja, het is mega frustrerend, maar het is ook ongelofelijk mooi en gaaf.Anoniem: 1486766 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:56:
En als je nog één enemy hebt die dood moet in een kamp, vervolgens in twee klappen dood gaat (iets met opportunisme) waardoor je weer opnieuw kunt beginnen, komen er soms wat scheldwoorden uit. Maar de voldoening is enorm als je uiteindelijk wel iedereen verslagen hebt.
merk wel als ik iets echt niet weet wel ff op wiki ga zoeken wat het inhoudt etc... af en toe.. jullie ook ?
Dat kamp voor die grot zeker? 😅HappyPinguin schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:49:
[...]
Voor mij is het ook de eerste in de serie die ik speel. Ja, het is mega frustrerend, maar het is ook ongelofelijk mooi en gaaf.
En als je nog één enemy hebt die dood moet in een kamp, vervolgens in twee klappen dood gaat (iets met opportunisme) waardoor je weer opnieuw kunt beginnen, komen er soms wat scheldwoorden uit. Maar de voldoening is enorm als je uiteindelijk wel iedereen verslagen hebt.
Dat van die gouden stralen vatte ik al, maar niet veel aandacht aan besteed. Loop beetje lukraak rond 🙈 Ook meer toeval als wijsheid dat ik op Magrit stuitte, overigens een hele simpele bossrobzzzzzzzz schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:05:
[...]
De places of grace wijzen met een gouden lichtstraal een bepaalde kant op voor je main quests, het is dan aan jou om de scenery te analyzeren en te kijken waar je heen gaat.
Je hebt ook kleinere stambeelden vaak geplaatst op een heuvel en wanneer je deze examined wijzen ze met een blauwe lichtstraal de kant van een leuke mini dungeon / Catacomb op.
Oh jonge jonge, zou mooi zijn als ik de tijd nog eens terug kon draaien naar mijn eerste Souls ervaring op de Ps3. Maar goed, als je zo'n kampje al uitdagend vindt ga je nog heel erg veel fun hebben met de rest van het spelHappyPinguin schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:49:
[...]En als je nog één enemy hebt die dood moet in een kamp, vervolgens in twee klappen dood gaat (iets met opportunisme) waardoor je weer opnieuw kunt beginnen, komen er soms wat scheldwoorden uit. Maar de voldoening is enorm als je uiteindelijk wel iedereen verslagen hebt.
Vond Margit ook echt een joke, was voor mij een 2 try.ArnoldSmiley schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:00:
[...]
Dat van die gouden stralen vatte ik al, maar niet veel aandacht aan besteed. Loop beetje lukraak rond 🙈 Ook meer toeval als wijsheid dat ik op Magrit stuitte, overigens een hele simpele boss
Soldiers of Lucaria summon is king
:strip_exif()/f/image/uxa5oCwwZJYju3yN1nJ9ZAzs.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door robzzzzzzzz op 27-02-2022 19:39 ]
Ik speel ook op de XSX maar vermoed dat jij dus een stukje voor ligt. Ben level 52 nu geloof ik.
Heftiggggg ik pas 37 nu, Dus ik denk dat jij kwa power vele levels voorloopt hehe!snmght schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:41:
@robzzzzzzzz waar kwam je die dungeon ergens in? Zat maar rond te dolen maar geen idee waar ik weer een grotere dungeon kan doen. Vond Stormveil erg cool dus een hint in spoiler tags is welkom!
Ik speel ook op de XSX maar vermoed dat jij dus een stukje voor ligt. Ben level 52 nu geloof ik.
Laten we Co oppen vanavond of morgen? als ik bij de main boss van deze aankom denk ik dat hulp zeker nodig is!.
Ik ga je even de directions pmen!
Pm ook even je gamertag voor later
Wat bedoel je met die kleinere standbeelden? Zijn dat die soort Jezusbeeldjes? Als je doodgaat kan je daar die respawnen. Wat doen zd nog meer?robzzzzzzzz schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:05:
[...]
De places of grace wijzen met een gouden lichtstraal een bepaalde kant op voor je main quests, het is dan aan jou om de scenery te analyzeren en te kijken waar je heen gaat.
Nee, hij bedoelt Hunchback statues, staan vaak op een richelArnoldSmiley schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:31:
[...]
Wat bedoel je met die kleinere standbeelden? Zijn dat die soort Jezusbeeldjes? Als je doodgaat kan je daar die respawnen. Wat doen zd nog meer?
De baas in Groveside Cave (wolvengrot) in één keer neer en de baas in de Coastal Cave ook. Beiden met wat mazzel maar hé, neer is neer. Nu eerst even chillen op dat kleine eilandje in het startgebied voordat ik de Stormfoot Catacombs in ga.
Ik weet dat ik naar het kasteel moet maar ronddwalen is zo ontzettend leuk
Ik gebruik best vaak de jump attack, dat is toch wel een fijne toevoeging hoor.
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 27-02-2022 20:49 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
in welke hand zit wat?Frez schreef op zondag 27 februari 2022 @ 14:15:
Ik heb een probleem.
Thx
switchen?
GiTS
Daarna kwam ik een draak tegen die niets deed behalve een beetje krijsen maar gaf wel 75k runes. Gelijk alle golden runes verkocht en schoot in één door naar 40
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
De Samurai class lijkt dan wel erg OP als ik alles zo lees.Superkiwi schreef op zondag 27 februari 2022 @ 20:45:
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
De baas in Groveside Cave (wolvengrot) in één keer neer en de baas in de Coastal Cave ook. Beiden met wat mazzel maar hé, neer is neer. Nu eerst even chillen op dat kleine eilandje in het startgebied voordat ik de Stormfoot Catacombs in ga.
Ik weet dat ik naar het kasteel moet maar ronddwalen is zo ontzettend leuk
Ik gebruik best vaak de jump attack, dat is toch wel een fijne toevoeging hoor.
Mogen ze best balancen in een patch ooit, ik had er op de eerste dag 9 nu ondertussen al boven de 20 op lvl 37 en ben totaal geen From held, Demons souls ging me zeer gemakkelijk af, Bloodborne ook best goed in maar bv Dark Souls 3 en Sekiro totaal weer niet.
Vind deze tot nu toe best gemakkelijk en dat lijkt me niet te kloppen.
Die moet ik hebben!Famous schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:07:
Oeps.. level 31 en net pas Magrit verslagen. Iets teveel rond gerend denk ik.
Daarna kwam ik een draak tegen die niets deed behalve een beetje krijsen maar gaf wel 75k runes. Gelijk alle golden runes verkocht en schoot in één door naar 40
Jammer dat pvp zo omslachtig werkt. Ik zou t graag een beetje duidelijker willen hebben
Waar is die draak?Famous schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:07:
Oeps.. level 31 en net pas Magrit verslagen. Iets teveel rond gerend denk ik.
Agheel Lake, heb hem zelf nog niet opgezocht maar ga het na de 2de legacy dungeon doen of mischien zometeen even voor de main boss.
Maar met blood loss was ik misschien minuutje bezig.
Thanks! ik ga hem mischien zometeen opzoeken mocht de 3de main boss niet swift genoeg neergaan!Famous schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:14:
[...]
spoiler:Die ligt vanaf beastium (ofzo) naar het zuiden en daar zie je op de map een grote boom. Daar kan je met de jumppad omhoog en ligt er zon mega draak met veel health.
THX 75k runes zou mn leven redden momenteelFamous schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:14:
[...]
spoiler:Die ligt vanaf beastium (ofzo) naar het zuiden en daar zie je op de map een grote boom. Daar kan je met de jumppad omhoog en ligt er zon mega draak met veel health.
Och, zelfs op level 31 ging ik tegen Magrit doodrobzzzzzzzz schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:15:
[...]
Thanks! ik ga hem mischien zometeen opzoeken mocht de 3de main boss niet swift genoeg neergaan!

Moet het nog even onder controle krijgen
Wist niet dat hij 75k runes geeft maar is toch wel intressant uiteindelijk
[ Voor 100% gewijzigd door robzzzzzzzz op 27-02-2022 21:19 ]
Ik denk dat jij een andere draak bedoeld.
De flying dragon of Agheel heb ik al gedood! Die dropt zn drakenhart
Damn dan zit ik idd fout hahaFrez schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:19:
[...]
Deze dropte ook een drakenhart, vijf stuks zelfs dacht ik.Frez schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:19:
[...]
Geen idee wat ik ermee moet maar dan komt vast nog!
Heb je mischien een foto van de locatie op de map in de pm? Zou super zijn!Famous schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:17:
[...]
Och, zelfs op level 31 ging ik tegen Magrit dood![]()
Moet het nog even onder controle krijgen
Hier is het zeg ik even uit mijn hoofd, misschien iets verder.
Was net bezigrobzzzzzzzz schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:20:
[...]
Heb je mischien een foto van de locatie op de map in de pm? Zou super zijn!
Bedankt! en hoe heet de dragon? niet om moeilijk te doen maar herken het stuk map niet gelijk..... Mis wat delen somsFamous schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:21:
[...]
Hier is het zeg ik even uit mijn hoofd, misschien iets verder.
spoiler:
Dan kan ik hem opzoeken
75k is beter dan iedere reward tot nu toe! hopelijk gaat hij net zo makkelijk neer als je zegt en brult hij alleen wat

[ Voor 9% gewijzigd door robzzzzzzzz op 27-02-2022 21:24 ]
Ben je al bij Bestial Sanctum geweest?robzzzzzzzz schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:22:
[...]
Bedankt! en hoe heet de dragon? niet om moeilijk te doen maar herken het stuk map niet gelijk..... Mis wat delen soms![]()
Dan kan ik hem opzoeken
Wtfff ik moet die vinden! Ik heb die drakenharten zwaar nodig om incantations te kopen bij t drakenaltaar. Heb je tijd een kaartje te delen met de locatie?Famous schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:20:
[...]
Deze dropte ook een drakenhart, vijf stuks zelfs dacht ik.
Geen idee wat ik ermee moet maar dan komt vast nog!
Yes, maar daar kan je via een gesprek bij
Dan is het enkel naar het zuiden, brug over en dan ben je bij de boom.
Oh ja ik start het spel wel even opFrez schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:27:
[...]
Wtfff ik moet die vinden! Ik heb die drakenharten zwaar nodig om incantations te kopen bij t drakenaltaar. Heb je tijd een kaartje te delen met de locatie?
Held. Dankjewel. En die is dus zonder tegenstand te doden?Famous schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:28:
[...]
Yes, maar daar kan je via een gesprek bijspoiler:round table heen teleporteren.
Thanks!Famous schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:28:
[...]
Yes, maar daar kan je via een gesprek bijspoiler:round table heen teleporteren.
GiTS
Als je het toch opstart zou je mij dan prettttyyy please een foto van de locatie kunnen doen?
Ja, maar zonder blood loss moet je wel geduld hebbenFrez schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:28:
[...]
Held. Dankjewel. En die is dus zonder tegenstand te doden?
Net even gekeken, je moet maar Fort Faroth.
Hier ligt dan de draak beetje te relaxen.. via de zijkant bleef die gewoon liggen en kon ik mijn gang gaan.
idd, dat is wel fors. die ga ik morgen ook ff sourcenArnoldSmiley schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:31:
Ben ook wel benieuwd. 75k is wel massive...
GiTS
Zet mogelijke spoilers aub tussen spoiler tags, dan kan ieder voor zich bepalen om wel of niet te kijken. Niet iedereen wil vooraf alles al weten