Frez schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:42:
Deel jullie character in character creation!
No spoilers vwb armor/weapons!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Brt1ObcKZJSABnRH45k8GBu5.jpg?f=user_large)
Zie hier, Gerard Joling. Volledig in eer gebracht met Nederlandse vlag.
Frez schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:42:
Deel jullie character in character creation!
No spoilers vwb armor/weapons!
Hier ook, het voelt een beetje 'verwend' tegenwoordig en reviews zijn meer om een message af te geven dan daadwerkelijk een review van hoe leuk/speelbaar de game is. PC versie is echt helemaal prima. Ja ik zou graag ultrawide support willen, en een fix voor de stutters zo nu en dan zo ook top zijn, maar ik blijf hoe dan ook spelen.ntzv schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:14:
[...]
vanmorgen al zo'n 3 uurtjes er op zitten op steam.
maar tot nu toe wel wat lichte stutter gemerkt, maar zeker niet onspeelbaar en valt reuze mee hier!
(3080 / ryzen 5800x) alles op high
Op de mijne Frans en Nederlands.danielvmn schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:06:
Wat is de taal achter de doos in de Launch-editie? Is het Engels of Nederlands?
Wat bedoel je met verwend? Heel eerlijk, als ik 60 euro voor een game betaal, dan moet die game technisch gewoon in orde zijn. Tuurlijk kunnen er altijd onvoorziene dingen zijn maar from software maakt al jaren bagger games, als je kijkt naar het technische plaatje.SCIxX schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:55:
[...]
Hier ook, het voelt een beetje 'verwend' tegenwoordig en reviews zijn meer om een message af te geven dan daadwerkelijk een review van hoe leuk/speelbaar de game is. PC versie is echt helemaal prima. Ja ik zou graag ultrawide support willen, en een fix voor de stutters zo nu en dan zo ook top zijn, maar ik blijf hoe dan ook spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 25-02-2022 12:16 ]
Mag hopen dat je zo niet echt gaat spelenfredpret schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:53:
[...]
[Afbeelding]
Zie hier, Gerard Joling. Volledig in eer gebracht met Nederlandse vlag.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ik heb hem op mijn pc en de ps pro. Op de pc heb ik 60 fps en op de pro 30, maar is prima speelbaar. En aangezien mijn zoontje de pc heeft ingepiktsamuel123 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:36:
Is het een beetje te doen op een ps4 pro of beter niet ivm frustraties vwb haperen, laden tijdens gevechten etc.?
Think again, dit is mijn character. Ik ga altijd voor zo lelijk mogelijk, ook lachen als ik met PVP aan de slag ga. Die van jou ziet er wel heel dope uit.Frez schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:16:
[...]
Mag hopen dat je zo niet echt gaat spelenwhahaha
[Afbeelding]
Halfuur getweakt, dit wordt mijn confessor. Super vette character creator. Je kan alles aanpassen.
Ik ben een absolute console pleb, maar ik kan me From games met Keyboard en Mouse absoluut net voorstellen. Bij Shooters zie ik absoluut de voordelen er van in, maar ik denk dat je bij dit soort games een veel betere ervaring hebt met een controller.Rotinomm schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:46:
Zijn er hier mensen die spelen met muis en keyboard?
Of voornamelijk controller?
En wat speelt naar jullie mening fijner?
Ik zou zelf zeggen controller, maar dan moet ik nog eentje aanschaffen onderweg naar huis.
Hoor graag jullie mening.
Thanks!
Ik speel dit soort spellen altijd met controller. De enige Open World game die ik met KBM heb gespeeld was The Witcher 3, die voelde fijner met KBM. Shooters speel ik wel altijd met KBMRotinomm schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:46:
Zijn er hier mensen die spelen met muis en keyboard?
Of voornamelijk controller?
En wat speelt naar jullie mening fijner?
Ik zou zelf zeggen controller, maar dan moet ik nog eentje aanschaffen onderweg naar huis.
Hoor graag jullie mening.
Thanks!
Je kan er zeker door heen dodgen. Lees de vijand, denk na waar je heen moet dodgen en wellicht kan je ze overweldigen met opeenvolgende aanvallen zodat je hun poise breekt.Atsiz schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:17:
Hoe speel je dit?
Ik heb vagabond gekozen maar zelfs de grote vijanden zijn te snel.
Dodgen gaat erg traag. En blocken heeft geen nut omdat ze 3x achter elkaar slaan.
Ik heb het gevoel dat ik niks kan qua dodge/block.
Vooral de grote monsters
[ Voor 5% gewijzigd door morm op 25-02-2022 13:21 ]
Een paar stutters hier en daar betekent niet dat de game niet in orde is, dit is geen cyberpunk, de game speelt helemaal prima met wat punten voor verbetering.FrankoNL schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:16:
[...]
Wat bedoel je met verwend? Heel eerlijk, als ik 60 euro voor een game betaal, dan moet die game technisch gewoon in orde zijn. Tuurlijk kunnen er altijd onvoorziene dingen zijn maar from software maakt al jaren bagger games, als je kijkt naar het technische plaatje.
Wat mij betreft mag daar juist meer aandacht voor worden genomen in reviews.
Fixen!morm schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:20:
Kunnen we niet een group password maken "TWEAKERS" ofzo?
Dan zien we meer signs e.d. van elkaar.
Je moet je equip load wat lager maken zodat je een snellere roll kan maken. Bijvoorbeeld 1 van je wapens unequipen of je helm.Atsiz schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:17:
Hoe speel je dit?
Ik heb vagabond gekozen maar zelfs de grote vijanden zijn te snel.
Dodgen gaat erg traag. En blocken heeft geen nut omdat ze 3x achter elkaar slaan.
Ik heb het gevoel dat ik niks kan qua dodge/block.
Vooral de grote monsters
[ Voor 10% gewijzigd door Welja op 25-02-2022 13:41 ]
Deze versie heb ik ook binnen gekregen! De post is nog nooit zo vroeg geweest, maar helaas moet ik nog even studeren.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Op de consoles is het nog veel meer ellende. De performance mode haalt eigenlijk nauwelijks 60 fps, de quality mode heeft een unlocked framerate waardoor je op zo'n 35-40 fps uitkomt waardoor je vreselijke tearing krijgt, om over de frame pacing nog maar te zwijgen.SCIxX schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:25:
[...]
Een paar stutters hier en daar betekent niet dat de game niet in orde is, dit is geen cyberpunk, de game speelt helemaal prima met wat punten voor verbetering.
Goed te doen vind ik! , Sekiro was voor mij ook niks die staat hier ook on hold op de hd half uitgespeeld .jori040 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:33:
[...]
Nou flink bezig geweest.
Hoe is hij qua moeilijkheidsgraad ?
Bv Sekiro was voor mij niet te doen.
I pitty the fools who took my game-station.....
Haha, zo schattigVinnocchio schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:05:
Ik hoop dat je gewoon weer kan turtlen. Turtlen/ pijl en boog, zo heb ik destijds de import van Demon Souls uitgespeeld
Een vriend van mij is vrij en heeft waarschijnlijk sinds 8 uur 's ochtends gespeeld, maar ik kreeg een appje rond een uurtje of 11 uur en dat hij al 22 keer was doodgegaan (en relatief "nog geen meter opgeschoten"). Mijn probleem, ik ben over het algemeen stukken slechter in dit soort spellen dan hemUlti23 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:07:
Godsamme wat valt dit tegen, die "tutorial" dungeon ging nog net, maar nu in Limsgrave.....
Git gud zeggen ze dan![]()
Ik ga weer verder "dood"
Wretch viel me heel erg mee. Kon al best snel wat wapens en Armour vinden waardoor het helemaal niet als zwaar voelde maar wel leuk omdat je je eigen spullen vind.GRDavies75 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:15:
[...]
Een vriend van mij is vrij en heeft waarschijnlijk sinds 8 uur 's ochtends gespeeld, maar ik kreeg een appje rond een uurtje of 11 uur en dat hij al 22 keer was doodgegaan (en relatief "nog geen meter opgeschoten"). Mijn probleem, ik ben over het algemeen stukken slechter in dit soort spellen dan hem, dus ik kan mijn borst wel nat maken gok ik zo.
En toch ga ik als Wretch de game spelen, een YouTube-tip (met aansprekende argumentatie). Of het nou niveau SM is of SM+, dat ga ik waarschijnlijk ook niet merken. Ik heb er zin in, maar kan pas vanavond los
Blij dat ik hem deze keer niet daar heb gekocht en gewoon op de MS store.iaxe393 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:02:
[...]
Ligt aan de verkoper, ik ken mensen die hem al hebben. Ik zelf echter niet (had hem van ArgentinaVPNGames)
Er zijn ook mails uitgestuurd dat het langer duurt naar sommige mensen (deze zelf ook niet gehad tho)
Ik speel als samurai, maar ben totaal geen Souls kenner. Heb mijzelf voorgenomen om door te zetten. Eerst de controls maar eens doorkrijgen en dan zonder angst voortbewegen in de wereld en stukje bij beetje runes te vergaren. Maar vooralsnog ben ik meer bezig om te proberen niet dood te gaan...GRDavies75 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:15:
[...]
Een vriend van mij is vrij en heeft waarschijnlijk sinds 8 uur 's ochtends gespeeld, maar ik kreeg een appje rond een uurtje of 11 uur en dat hij al 22 keer was doodgegaan (en relatief "nog geen meter opgeschoten"). Mijn probleem, ik ben over het algemeen stukken slechter in dit soort spellen dan hem, dus ik kan mijn borst wel nat maken gok ik zo.
En toch ga ik als Wretch de game spelen, een YouTube-tip (met aansprekende argumentatie). Of het nou niveau SM is of SM+, dat ga ik waarschijnlijk ook niet merken. Ik heb er zin in, maar kan pas vanavond los
I pitty the fools who took my game-station.....
Goed ideemorm schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:20:
Kunnen we niet een group password maken "TWEAKERS" ofzo?
Dan zien we meer signs e.d. van elkaar.
Ja, dat laatste was inderdaad de argumentatie van de YT-er. Omdat de classes al redelijk goed spul heeft en je veel laat liggen daardoor. Met de wretch is alles wel goed en moet je het gewoon doen met wat je vindt en weet je het meer op waarde te schatten (mocht je met andere classes een playthrough er naast doen)Bazziek schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:19:
[...]
Wretch viel me heel erg mee. Kon al best snel wat wapens en Armour vinden waardoor het helemaal niet als zwaar voelde maar wel leuk omdat je je eigen spullen vind.
[ Voor 18% gewijzigd door Loei123 op 25-02-2022 14:44 ]
Maakt niet uit. Is een geheel nieuw verhaal.Sean93 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:49:
Hoi!
Elden Ring lijkt me een gaaf spel, echter heb ik nooit andere Soul-games gespeeld.
Moet je die hebben gespeeld voordat je aan deze begint of maakt dat in principe niet veel uit voor de story-line enzo?
Story maakt niet uit. Je zal eerder wat werk moeten steken in de gameplay mechanics onder de knie te krijgen.Sean93 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:49:
Hoi!
Elden Ring lijkt me een gaaf spel, echter heb ik nooit andere Soul-games gespeeld.
Moet je die hebben gespeeld voordat je aan deze begint of maakt dat in principe niet veel uit voor de story-line enzo?
echo "%command%" | sed 's/start_protected_game.exe/eldenring.exe/' | sh
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Op soms een cutscene na draait hij op de Series x op een stabiele 57- 60 fps op performance.FrankoNL schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:06:
[...]
Op de consoles is het nog veel meer ellende. De performance mode haalt eigenlijk nauwelijks 60 fps, de quality mode heeft een unlocked framerate waardoor je op zo'n 35-40 fps uitkomt waardoor je vreselijke tearing krijgt, om over de frame pacing nog maar te zwijgen.
Deze game is technisch gewoon slecht. Hoeft niet af te doen aan het plezier wat je er mee hebt. Maar de staat waarin hij wordt verscheept vind ik anno 2022 totaal onaanvaardbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door FMS op 25-02-2022 16:03 ]
De blauwe en rode waardes bij de stats van het wapen zelf zijn de verschillen met het wapen wat je nu equipped hebt. Blauw: stat is beter dan je equipped wapen, rood: stat is slechter dan je equipped wapen.Frez schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:06:
Een vraag. Ik probeer de stats en reqs te begrijpen.
Ik begrijp dat de rode stats bij attributes required betekenen dat ik dit wapen niet kan dragen omdat ik stats te kort kom. Maar wat betekent die rode -55 bij attack power? Is dat de AP die ik krijg als ik het toch draag ondanks dat ik te laag geskillt ben?
spoiler:
Image van t wapen in spoiler
[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 25-02-2022 16:12 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Maar bij mijn eigen wapen staat er +14 en deze heeft +55. Waarom is +55 dan alsnog rood?ijskonijn schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:09:
[...]
De blauwe en rode waardes bij de stats van het wapen zelf zijn de verschillen met het wapen wat je nu equipped hebt. Blauw: stat is beter dan je equipped wapen, rood: stat is slechter dan je equipped wapen.
Volgens mij kan je ze wel dragen, maar zijn ze lang niet zo effectief. Maw .. je slaat een deuk in een pakje boter. Ervaren Dark Souls spelers: zeg me als ik het mis heb.Frez schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:06:
Een vraag. Ik probeer de stats en reqs te begrijpen.
Ik begrijp dat de rode stats bij attributes required betekenen dat ik dit wapen niet kan dragen omdat ik stats te kort kom. Maar wat betekent die rode -55 bij attack power? Is dat de AP die ik krijg als ik het toch draag ondanks dat ik te laag geskillt ben?
spoiler:
Image van t wapen in spoiler
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
[ Voor 37% gewijzigd door Frez op 25-02-2022 16:19 ]
Nope full map is een stuk groter 😉Frez schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:18:
Is de map waar je in start na de intro (ik heb nog geen fragments) de fullgame map?
Dus als ik de map open, is die hele map dan alles van de game? Of komen er nog nieuwe stukken.
[ Voor 6% gewijzigd door Smok3yNL op 25-02-2022 16:23 ]
Ik snap je. ER is een stuk minder gul met equipment lijkt hetVP. schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:19:
Heb er wel spijt van dat ik als Wretch ben begonnen. Not having a good time 😂 loop nog steeds half naakt rond.
omdat je stats te laag zijn, is dit de damage die het wapen minder doet.Frez schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:12:
[...]
Maar bij mijn eigen wapen staat er +14 en deze heeft +55. Waarom is +55 dan alsnog rood?
GiTS
nee ongeveer nog factor 10. plus extrasFrez schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:18:
Is de map waar je in start na de intro (ik heb nog geen fragments) de fullgame map?
Dus als ik de map open, is die hele map dan alles van de game? Of komen er nog nieuwe stukken.
GiTS
ik vind juist andersom, sommige classes beginnen met te goede weaponsrajackar schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:31:
[...]
Ik snap je. ER is een stuk minder gul met equipment lijkt het
GiTS
Ik heb de armor van die npc in de kerk gekocht.VP. schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:19:
Heb er wel spijt van dat ik als Wretch ben begonnen. Not having a good time 😂 loop nog steeds half naakt rond.
Als het niet af doet aan het plezier dan is het wat vreemd dat je het onaanvaardbaar vindt dat die verscheept wordt in deze staat.FrankoNL schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:06:
[...]
Op de consoles is het nog veel meer ellende. De performance mode haalt eigenlijk nauwelijks 60 fps, de quality mode heeft een unlocked framerate waardoor je op zo'n 35-40 fps uitkomt waardoor je vreselijke tearing krijgt, om over de frame pacing nog maar te zwijgen.
Deze game is technisch gewoon slecht. Hoeft niet af te doen aan het plezier wat je er mee hebt. Maar de staat waarin hij wordt verscheept vind ik anno 2022 totaal onaanvaardbaar.
Omdat er -55 staat.Frez schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:12:
[...]
Maar bij mijn eigen wapen staat er +14 en deze heeft +55. Waarom is +55 dan alsnog rood?
Ik heb momenteel alleen leg en hand armor gevonden van random mobs. Gebruik nog steeds m’n knuppel. 2hrs in nu. Ik weiger gear te kopen met m’n dierbare souls 😃Loei123 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:44:
[...]
Ik heb de armor van die npc in de kerk gekocht.
Prijzig maar dan heb je in ieder geval wat.
Hoe lang heb je gefarmed voor equipement?
Dan heb ik vast de verkeerde gekozen.reaL_G schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:44:
[...]
ik vind juist andersom, sommige classes beginnen met te goede weapons
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
crimby schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:36:
Ik probeer maar even bosses te vermijden, dat is echt te frustrerend momenteel. Ik speel als vagabond en ben nu een beetje op mn paard aan het hobbelen en slacht af en toe wat af. Ik heb alleen niet het idee dat ik echt level… waar kan ik mijn xp bar of progressie zien?
Je moet je runes uitgeven om te kunnen levelen. Dat kan bij sites of grace.crimby schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:36:
Ik probeer maar even bosses te vermijden, dat is echt te frustrerend momenteel. Ik speel als vagabond en ben nu een beetje op mn paard aan het hobbelen en slacht af en toe wat af. Ik heb alleen niet het idee dat ik echt level… waar kan ik mijn xp bar of progressie zien?
Dus
Van die ben ik dus weggelopen, na 5 pogingen met vagabond de grot uitgerendJveer schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:15:
Als Wretch met m'n knuppelje m'n eerste (mini?) boss verslagen!
spoiler: titleBeastman of Farum Azula verslagen in 3x te vinden in Groveside Cave - Limgrave (grot met meerdere wolven)
Tip ga alle 8 mini dungeons in het eerste gebied van de map af zo level je flink.crimby schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:36:
Maar die met die wolf pack is een mini boss toch? Ik werd afgeslachtrobzzzzzzzz schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:36:
[...]
Tip ga alle 8 mini dungeons in het eerste gebied van de map af zo level je flink.
Heb gister 9 mini bosses en 1 boss in een sessie van 12 uur gepakt, en daarna verloopt alles een stuk beter.
crimby schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:40:
[...]
Maar die met die wolf pack is een mini boss toch? Ik werd afgeslacht
Alleen niet naar achter dodgen als die z'n wapen boven z'n hoofd houdt en z'n aanval begint te chargen. Dan kan hij je volgen, die heb ik vaker dan 1 keer op m'n hoofd gehadrobzzzzzzzz schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:43:
[...]
spoiler:De grot heel dicht bij de start is inderdaad degene met de eerste mini boss ja.
Naar achter dodgen , en bij elke opening 3 tikjes geven.
Jveer schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:51:
[...]
Alleen niet naar achter dodgen als die z'n wapen boven z'n hoofd houdt en z'n aanval begint te chargen. Dan kan je die volgen, die heb ik vaker dan 1 keer op m'n hoofd gehad
Vanavond nog eens proberen :-)robzzzzzzzz schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:43:
[...]
spoiler:De grot heel dicht bij de start is inderdaad degene met de eerste mini boss ja.
Naar achter dodgen , en bij elke opening 3 tikjes geven.
Have Fun. Hij is vet hoor 👌🏻ArnoldSmiley schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:05:
Zin in, rond 21 ga ik eraan beginnen!!
9 mini bosses? Voor migrit nog?robzzzzzzzz schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:36:
[...]
Tip ga alle 8 mini dungeons in het eerste gebied van de map af zo level je flink.
Heb gister 9 mini bosses en 1 boss in een sessie van 12 uur gepakt, en daarna verloopt alles een stuk beter.
Ja er zijn 8 mini dungeons met ieder een boss in het limgrave gedeelte, en dan heb je de Tree sentinel die grote kerel in het gouden harnas die je gelijk vanaf de heuvel ziet waar de game begint dat is nummer 9, maar hem kan je beter als laatst pakken.rajackar schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:02:
[...]
9 mini bosses? Voor migrit nog?
Ik heb er nog maar eentje gevonden.
Misschien dat ik daarom zo wordt afgemaakt als ik verse probeer te komen
[ Voor 32% gewijzigd door robzzzzzzzz op 25-02-2022 19:13 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Damn! op een begeven moment op weg naar is het wel rennen voor je leven he!Bazziek schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:43:
spoiler:slaat me echt helemaal kreupel. VooralGodrickspoiler:Phase 2
[ Voor 15% gewijzigd door robzzzzzzzz op 25-02-2022 19:34 ]
Inderdaad. Af en toe in paniek naar de volgende bonfire gerend.robzzzzzzzz schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:28:
[...]
Damn! op een begeven moment op weg naar is het wel rennen voor je leven he!![]()
Denk je clinisch een klein leger uitgeschakeld te hebben en dan......
Same!, Die gaan we op een later punt wanneer we OP zijn nog maar eens goed de oren wassen.Bazziek schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:34:
[...]
Inderdaad. Af en toe in paniek naar de volgende bonfire gerend.
Ben de mogelijkheid in Limgrave nog niet tegengekomen.Frez schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:48:
Hoe zit het met respeccen? Heb wat foutjes gemaakt..
FUMES et CARNES
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq