Toon posts:

Geluidsoverlast door nieuw groot gezin als buren, help?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 23:46

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Modbreak:Zullen we dit topic op @pvink zijn situatie houden en niet allerlei terloopse ervaringen posten of er een AWM-topic van maken over hoe de vervolgopvang in NL verloopt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 00:24
hollandnick schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:49:
maar ik zou toch wel denken dat je enigszins marktwaarde voor je huis moet kunnen krijgen.
Woningbouw zal vast uitgaan van een taxatiewaarde, dat zou de marktwaarde van het huis moeten zijn op het moment. De woningbouw zal echter verwacht ik niet meegaan in een prijs waarbij ook rekening wordt gehouden met (irrationele) overbied oorlogjes die je tegenwoordig ziet in bepaalde regio's. Het zal TS echter vrij staan om het bod van de woningbouw naast zich neer te leggen en het huis op een andere wijze te verkopen.

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• Rudyy
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18:29
Heel vervelend!

Kan er over meepraten. Ik heb een paar jaar terug een jaren 70 woning gekocht naast een gezin met 3 jonge kinderen. Dat is een grote fout geweest, ook ik ervaar constant overlast waardoor ik veel stress en spanning ervaar. Ik hoor alles, de gesprekken heel de dag door, de wc, de douche om 3 uur snachts, de trap, geloop, schuiven noem het maar op. Dit gezin heeft oorspronkelijk een andere cultuur en dat is te merken. Iedereen gaat enorm laat naar bed, vooral die man zit constant in schreeuwmodus (maar dat is dan zijn normale stem blijkbaar)

Ik heb eieren voor mijn geld gekozen, eigenlijk al 1 jaar nadat ik daar gewoond heb. Ik heb toen de beslissing genomen om een nieuwbouwwoning (met in theorie betere geluidsisolatie door ankerloze spouwmuren) te kopen en nu is het bijna zover dat ik hier vertrek :)

Het besef kwam bij mij dat het hier gewoon niet op te lossen was. Aan de ene zijde door het grote en luide gezin, aan de andere kant door de manier waarop dit huis is gebouwd. Doorlopende betonnen vloeren en een massieve tussenmuur geeft alles door.

[Voor 9% gewijzigd door Rudyy op 17-08-2021 10:42]

• CrazyOne
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online
@pvink
Is jouw stilte na het bod van afgelopen dinsdag omdat je vakantie bent gaan vieren in de caribean of lig je nog onder je dekens te bibberen van verdriet en onrecht?

• pvink
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 15:40
Aanbod hebben ze niet gedaan. Wel opties die verder onderzocht gaan worden d.m.v taxateur en nog een andere interessante optie. Ik wacht nog even juridisch advies af, gesprek met de gemeente (eindelijk) en wat we uberhaupt met onze nieuwe hogere lonen kunnen krijgen. Voordeel is dat ik dit huis met een veel lager loon had kunnen krijgen. Aangezien dit enorm veel energie van mij vergt wacht ik dat allemaal even af en geef jullie een uitgebreide update.

Jullie mogen best weten dat zowel ik als mijn vriendin er goed doorheen zitten. Maar er is in de verte licht in de tunnel.

• Scuderia110
  • Registratie: september 2017
  • Niet online
pvink schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 19:17:
Aanbod hebben ze niet gedaan. Wel opties die verder onderzocht gaan worden d.m.v taxateur en nog een andere interessante optie. Ik wacht nog even juridisch advies af, gesprek met de gemeente (eindelijk) en wat we uberhaupt met onze nieuwe hogere lonen kunnen krijgen. Voordeel is dat ik dit huis met een veel lager loon had kunnen krijgen. Aangezien dit enorm veel energie van mij vergt wacht ik dat allemaal even af en geef jullie een uitgebreide update.

Jullie mogen best weten dat zowel ik als mijn vriendin er goed doorheen zitten. Maar er is in de verte licht in de tunnel.
Probeer je voor te bereiden, misschien zelf ook een taxatie laten uitvoeren voor als ze met een bod komen. Hoop echt dat er een goede oplossing voor je komt, succes.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee