Ik zie geen "pre-load" knop?
Ja als ik daar op klilte kwam er te staan dat de "ontwikkelaar me zou laten weten als hij plaatsen had", terwijl ik pre-order heb gedaan dus zou zoiezo toegang moeten hebben ...
Iedereen die toegang wilt krijgt toegang . Gewoon doorklikken, niet zo braaf doenRakward schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:40:
[...]
Ja als ik daar op klilte kwam er te staan dat de "ontwikkelaar me zou laten weten als hij plaatsen had", terwijl ik pre-order heb gedaan dus zou zoiezo toegang moeten hebben ...
Edit: Als je na doorklikken nog geen download optie krijgt, zal je met Steam support contact op moeten nemen.
[ Voor 12% gewijzigd door Generaal Pep op 05-10-2021 14:42 ]
01010000 01100101 01110000 01100101
Installatie is bezigGeneraal Pep schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:41:
[...]
Iedereen die toegang wilt krijgt toegang . Gewoon doorklikken, niet zo braaf doen
Tot morgen op het slachtveld
Dat komt wel goed. Morgen om 09:00 kan je spelen.Rakward schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:29:
[...]
Ik hoop maar dat het zal werken. Eerst problemen met juiste GPU-driver, nu weer melding dat ik nog moet pre-orderen.
Hopelijk ligt dit gewoon aan het feit dat de beta voorlopig nog gesloten is.
[Afbeelding]
Mijn twijfels zitten meer bij de servers van EA/Dice.... of die de grote toestroom aan spelers de komende dagen wel gaan hendelen...
We gaan het meemaken.
Weet niet of deze al langs is gekomen, maar vond 'm wel leuk.
Knutselt graag aan roestige achterwielaangedreven Japanse wrakken
Heb je een EA play of play pro abbo? Dan kan je vanaf morgen spelen namelijk. Pre-order is daarvoor niet nodig.dj.verhulst schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:04:
download ging eigenlijk prima, installatie ook wel
Verder dan dit gaat ie niet en springt dan terug naar de origin client ,, komt dat omdat ik geen pre order heb ?
en dus tot vrijdag moet wachten ?
Mijn main kaart (r9 280x) is helaas niet supported, vanavond/morgen wordt er als het goed is een custom AMD driver gereleased waardoor mensen met oudere kaarten de BF2042 beta kunnen spelen.
https://forums.guru3d.com...-pack-in-progress.436611/
[ Voor 26% gewijzigd door JZX81_Drift op 05-10-2021 17:10 ]
Dat komt omdat die sticker nog steeds op je monitor plaktdj.verhulst schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:04:
download ging eigenlijk prima, installatie ook wel
[Afbeelding]
Verder dan dit gaat ie niet en springt dan terug naar de origin client ,, komt dat omdat ik geen pre order heb ?
en dus tot vrijdag moet wachten ?
Nee ik heb op dit moment geen Play account maar als deze daar in komt neem ik er weer eentje.JZX81_Drift schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:07:
[...]
Heb je een EA play of play pro abbo? Dan kan je vanaf morgen spelen namelijk. Pre-order is daarvoor niet nodig.
Mijn main kaart (r9 280x) is helaas niet supported, vanavond/morgen wordt er als het goed is een custom AMD driver gereleased waardoor mensen met oudere kaarten de BF2042 beta kunnen spelen.
Maar ik neem een play account als ik weet dat het werkt met deze antieke vga.
anders moet ik eerst daar een oplossing voor vinden maar een 800 a 900 betalen voor een vga die eigenlijk maar minder dan de helft g hoeft te kosten doe ik niet, dan wacht ik wel even
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Kak, dat gelazer krijg je nu dusJZX81_Drift schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:07:
[...]
Heb je een EA play of play pro abbo? Dan kan je vanaf morgen spelen namelijk. Pre-order is daarvoor niet nodig.
Een R9 Fury zou het prima aan moeten kunnen, maar uiteraard legacy dus geen officiële ondersteuning en dus geen BF2042. Hopelijk werken de custom drivers dan. Going back to 2003 met Omega drivers
offtopic:
En uiteraard is een i7 4790K ook zwaar ongeschikt voor Windows 11
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
wel mooi dat het op twitter staatraiders schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:30:
Iemand die toevallig een pre-order heeft staan bij Bol.com en al wel zijn beta key heeft? Ik hoop dat ze die vandaag nog sturen, geen idee hoe ze dat normaal doen. Normaal koop ik eigenlijk altijd digitaal.
EDIT: Ah meer info staat op het console topic. Hopelijk later vandaag nog
EDIT 2: nog even geduld blijkbaar. Een officiële tweet van Bol.com zie ik net langskomen.
https://twitter.com/bol_c.../1445356688341708806?s=21
EDIT 3: weer te vroeg geschreeuwd, ik heb hem binnen

Yep, had niet verwacht al zo snel last te hebben van missende driver-updates.. Zojuist een "goedkope" gtx1070 geregeld als vervanger, maar ga het nog zeker proberen met de r9 280x zodra de nieuwe custom driver beschikbaar isGundogan schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:52:
[...]
Kak, dat gelazer krijg je nu dus![]()
Een R9 Fury zou het prima aan moeten kunnen, maar uiteraard legacy dus geen officiële ondersteuning en dus geen BF2042. Hopelijk werken de custom drivers dan. Going back to 2003 met Omega drivers![]()
offtopic:
Zijn er hier meer mensen die via Bol.com gepreordered hebben maar nog niet de beta key ontvangen hebben? Volgens bol.com games Twitter kanaal zou iedereen een code hebben moeten ontvangen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/7lFtHSfZmqSaBNg6S00CRAo6.png?f=user_large)
Wanneer heb jij jouw pre-order geplaatst?soulcrusher schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:51:
Zijn er hier meer mensen die via Bol.com gepreordered hebben maar nog niet de beta key ontvangen hebben? Volgens bol.com games Twitter kanaal zou iedereen een code hebben moeten ontvangen:[Afbeelding]
Ik had hem afgelopen zondag besteld. Aantal keren met klantenservice gesproken en heb hem nog steeds niet. Krijg steeds het zelfde reactie nadat het doorgezet is
"Codes voor de beta worden vandaag en morgen uitgestuurd (dit gebeurt in batches). Eventuele vertragingen kunnen zich voordoen."
"Codes voor de beta worden vandaag en morgen uitgestuurd (dit gebeurt in batches). Eventuele vertragingen kunnen zich voordoen."
9 septemberGeneraal Pep schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:14:
[...]
Wanneer heb jij jouw pre-order geplaatst?
Had je al contact opgenomen met bol.com ?
Aan andere mensen hebben ze (Bol) vermeld dat deze ochtend de laatste codes eruit gaan. Als je het na 12 uur nog niet hebt ontvangen zou ik contact opnemen.
Dit antwoord kreeg ik inderdaad ook. Maar op die bol.com games tweet stond dat iedereen het al gehad had moeten hebben, op de site staat dat het gisterenochtend verstuurd zou worden en via de chat krijg je vaak nog een ander antwoord. Nu krijg ik een tweet van Bol.com dat ik hem al ontvangen heb en dat ik een berichtje met mijn bestelnummer moet sturen zodat ze gaan kijken.Generaal Pep schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 08:54:
[...]
Aan andere mensen hebben ze (Bol) vermeld dat deze ochtend de laatste codes eruit gaan. Als je het na 12 uur nog niet hebt ontvangen zou ik contact opnemen.
Blijkbaar is het lastig om dit te realiseren en iedereen op een lijn te krijgen? Ondertussen gaat de beta zo van start en dat is eigenlijk de enige reden waarom ik een preorder geplaatst heb. Dus ik vind het wel frustrerend dat ze op het oog random ervoor kiezen om het maar "in batches tussen dinsdag en woensdag" te versturen en allemaal verschillende informatie weggeven.
Fwiw: Ben active EA Play member en het werkt niet bij mij. In onderstaande scherm kom je ook vast te zitten. Retry, close en esc doen helemaal niks. Je moet de game echt killen om hieruit te komen.
/f/image/5zRUjk4yw8IjajQo2QYS7WCc.png?f=fotoalbum_large)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Je weet dat je de selecties met spatie moet doen ipv enter of de muis??Help!!!! schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:09:
Fwiw: Ben active EA Play member en het werkt niet bij mij. In onderstaande scherm kom je ook vast te zitten. Retry, close en esc doen helemaal niks. Je moet de game echt killen om hieruit te komen.
[Afbeelding]
Anyway, ik ben ook active Play member, maar ook bij mij werkt het niet....
Veel plezier met de beta! Ik kan pas vanavond spelen
Ik ben benieuwd naar de meningen hier
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Thanks. Als ik dan retry doe komt ie weer in hetzelfde scherm. ...DraZ666 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:13:
[...]
Je weet dat je de selecties met spatie moet doen ipv enter of de muis??
Anyway, ik ben ook active Play member, maar ook bij mij werkt het niet....
Probeer het later nog wel eens.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Heb helaas hetzelfde. Wel tof, de ontdekking dat EA play inbegrepen zit met xbox game pass. Wist ik nietHelp!!!! schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:26:
[...]
Thanks. Als ik dan retry doe komt ie weer in hetzelfde scherm. ...![]()
Probeer het later nog wel eens.
PC Specs
https://twitter.com/PartWelsh/status/1445654534680768516Help!!!! schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:09:
[Afbeelding]
For folks who are still seeing this screen, but have Pre-Ordered or have active EA Play Subs - Our teams are investigating
Het is dus wel weer een ouderwetse Battlefield Beta.
Verder kreeg ik nog mee dat je crossplay uit moet zeten als je eenmaal in game bent en een 'unknown error' krijgt als je servers zoekt of wil joinen.
Kan niet wachten tot de lunch om het ook een slinger te geven en waarschijnlijk tegen hetzelfde scherm aan te kijken.
Verwijderd
Las net al wat verhalen van mensen die toch weer hitreg issues merkten. Ben erg benieuwd of dit echt zo is... Voor de mensen die al een tijdje meespelen en de BF4 launch meegemaakt hebben zou ik graag vragen om dat eens onder de loep te nemen.
Zijn er mensen die crossplay dan aan laten staan?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:57:
[...]
https://twitter.com/PartWelsh/status/1445654534680768516
For folks who are still seeing this screen, but have Pre-Ordered or have active EA Play Subs - Our teams are investigating
Het is dus wel weer een ouderwetse Battlefield Beta.![]()
Verder kreeg ik nog mee dat je crossplay uit moet zeten als je eenmaal in game bent en een 'unknown error' krijgt als je servers zoekt of wil joinen.
Kan niet wachten tot de lunch om het ook een slinger te geven en waarschijnlijk tegen hetzelfde scherm aan te kijken.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2021 10:03 ]
Maak je geen zorgen, ik zal heel kort zitten op juist dát aspect van de beta, zodra ik los kan.Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:02:
Las net al wat verhalen van mensen die toch weer hitreg issues merkten. Ben erg benieuwd of dit echt zo is... Voor de mensen die al een tijdje meespelen en de BF4 launch meegemaakt hebben zou ik graag vragen om dat eens onder de loep te nemen.
[...]
Zijn er mensen die crossplay dan aan laten staan?
Ik heb geen idee hoe dat crossplay is weggestopt in de instellingen of hoe goed het gebalanceerd is tussen consoles en PC. An sich vond ik het met Modern Warfare 2019 niet onspeelbaar, ja die autoaim is af en toe bloedirritant, maar daar staan ook weer genoeg PC voordelen tegenover.
Ik heb net even een potje gespeeld maar het liep totaal niet vloeiend. Voertuigen bewogen zich schokkerig waardoor het onmogelijk was om als gunner ook maar iets te raken. Verder werkte een groot deel van de UI niet echt, ik kon de map niet openen en als gunner van die grote heli zag ik geen crosshair of iets. Hopelijk was dit eenmalig en werkt het zo meteen wel weer. Beetje zonde met zo'n gigantisch level om geen map te kunnen zien
Okay stating the obvious hier wellicht maar;
HET IS EEN BETA!
Dus ja, er gaan fouten in zitten enzo
HET IS EEN BETA!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
@Help!!!! Je kan los, toch even opgestart op de pc naast me, EA Play (pro) komt er nu ook door.
Uiteraard. Maar dit is toch ook het topic om ze te delen samen met ervaringen?Mu.siQ schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:13:
HET IS EEN BETA!
Verwijderd
En dan straks zeker bij de full release verkondigen dat ze de gamebreaking issues met de eerste patch vast wel zullen fixen. Ja, dikke doei!Mu.siQ schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:13:
HET IS EEN BETA!
Klopt, maar het is ook EA DICE dus at launch gaan er ook zeker fouten in zitten. Niet om super pessimistisch te zijn maar deze build is 2 maanden oud en de release is over een maand. En de ervaring met Battlefield leert dat de beta vaak niet heel erg anders is dan launch. Dat de servers het nu al niet doen is echt typisch. Dus ja het is een beta, maar de game gaat niet compleet meer op de schop 
Performance vind ik wel een dingetje hoor. Ik heb een Ryzen 3600X met een RTX 2600. Net 1 potje gespeeld op low 1080p en ik haalde echt geen 60fps (en dat zag er grafisch ook niet al te best uit op mijn 1440p monitor
). Tijdens de lunch even verder kijken, wellicht valt er nog wat te tweaken. Hoe draait het bij de rest?
Performance vind ik wel een dingetje hoor. Ik heb een Ryzen 3600X met een RTX 2600. Net 1 potje gespeeld op low 1080p en ik haalde echt geen 60fps (en dat zag er grafisch ook niet al te best uit op mijn 1440p monitor

[ Voor 12% gewijzigd door raiders op 06-10-2021 10:21 ]
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
UPDATE #2: The 'Unknown Error' message is slowly getting fixed. Some players are reporting they can get back to the #BattlefieldBeta through matchmaking screen. pic.twitter.com/4LUqk91DT1
— Battlefield Bulletin (@BFBulletin) 6 oktober 2021
Our teams have deployed a fix that will assist EA Play Subscribers and ensure that the game correctly identifies your ability to join us in Early Access #BattlefieldBeta
— Freeman (@PartWelsh) 6 oktober 2021
We are still scaling more servers to help meet the demand. I'll keep you updated. https://t.co/VfMeOTJmLw
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Verwijderd
Dit is ook wel weer typisch Battlefield. Iemand die zich er totaal niet van bewust lijkt te zijn wat er om zich heen gebeurt. Lijkt ook alsof hij met z'n rifle op een voertuig aan het schieten is. Ondertussen wordt hij rustig dood gereden door iemand van achteren.
https://www.reddit.com/r/...e_worlds_slowest_vehicle/
Zou dat AI zijn? Want dan mogen ze daar nog wel eens even goed naar kijken.
kan het niet gewoon een noob zijn?Verwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:22:
Dit is ook wel weer typisch Battlefield. Iemand die zich er totaal niet van bewust lijkt te zijn wat er om zich heen gebeurt. Lijkt ook alsof hij met z'n rifle op een voertuig aan het schieten is. Ondertussen wordt hij rustig dood gereden door iemand van achteren.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
AI staat aangegeven achter de naam. Maar het is een sniper, sommige snipers lijken nogal ernstig last van tunnelvisie te hebbenVerwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:22:
Edit: AI is wel redelijk dom. Hebben ook erg last van tunnelvisie. Als ze schieten op iemand voor ze kun je ze makkelijk flanken en knifen.
[ Voor 9% gewijzigd door soulcrusher op 06-10-2021 10:28 ]
Ik heb het nu 5x geprobeerd even tussen de werkafspraken door, maar kom er niet in
"unknown error"
Correctie ben aan het spelen!
"unknown error"
Correctie ben aan het spelen!
[ Voor 13% gewijzigd door Okasha op 06-10-2021 10:37 ]
Wachten, wachten wachten. Werken, dan nog sporten en dan kunnen we los. Heel veel zin in.
Heb trouwens al ook een hoop mensen zien klagen over performance en dan zie je dat ze het op een aardappel proberen te spelen.
Heb trouwens al ook een hoop mensen zien klagen over performance en dan zie je dat ze het op een aardappel proberen te spelen.
Noobs in Battlefield? Onmogelijk!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Paar potjes gedaan maar die raket gebeurt niks mee en ook nog geen enkele tornado gezien.. iemand al een tornado gehad?
Performance 120 AVG op 3080ti 5800x max settings 1440p
Verwijderd
Er zijn zeker veel slechte spelers in Battlefield. Sterker nog, ik vind juist het skillniveau in Battlefield vaak ongekend laag als ik het vergelijk met andere shooters. Wat mij betreft is een grote hoeveelheid slechte spelers zelfs kenmerkend voor een BF spel.
Maar bijzonder blijft het toch wel dat iemand blijkbaar geen koptelefoon gebruikt o.i.d. Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk, maar mij lijkt dat erg beperkend.
Misschien trekt het mij daarom zoVerwijderd schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:46:
[...]
Er zijn zeker veel slechte spelers in Battlefield. Sterker nog, ik vind juist het skillniveau in Battlefield vaak ongekend laag als ik het vergelijk met andere shooters. Wat mij betreft is een grote hoeveelheid slechte spelers zelfs kenmerkend voor een BF spel.
Maar bijzonder blijft het toch wel dat iemand blijkbaar geen koptelefoon gebruikt o.i.d. Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk, maar mij lijkt dat erg beperkend.
Een potje gespeeld, bevalt best goed! Gunplay wennen, ziet er goed uit, de map vond ik wel echt gevarieerd, ook met die tunnels enzo.
Ik kom er nu doorheen met ea play, via ea beta launcher vanuit de nieuwe xbox game pass app in W11. Lol.
Edit: crash tijdens laden potje.
Edit: crash tijdens laden potje.
[ Voor 14% gewijzigd door balarina op 06-10-2021 11:01 ]
Het event hoeft niet iedere match te komen, anders is het zo voorspelbaarbiggydeen2 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:42:
Paar potjes gedaan maar die raket gebeurt niks mee en ook nog geen enkele tornado gezien.. iemand al een tornado gehad?
Update: De kans dat een tornado spawnt is zo'n 10%.
[ Voor 6% gewijzigd door RobinNL op 06-10-2021 11:47 ]
Bij mij werkt het spel wel van de eerste keer gelukkig, al paar potjes gespeeld, toch weer wennen na COD
Eerste rondje in tank klooien had ik dus al 48 kills en nul deaths, geen idee hoeveel daarvan AI is.:
/f/image/Ma7aUwZHZztKWtflIKHsvbaT.png?f=fotoalbum_large)
In je eentje flanken en een flag pakken duurt enorm lang dus dat wordt hem denk ik meestal niet.
Nu eerst maar eens wat in de settings klooien. Die zijn voor een beta voor mijn gevoel vrij compleet. Helaas kan je de minimapgrootte nog niet aanpassen.
Het is in ieder geval veel beter dan de technical playtest maar echt te pakken heeft het me nog niet.
/f/image/Ma7aUwZHZztKWtflIKHsvbaT.png?f=fotoalbum_large)
In je eentje flanken en een flag pakken duurt enorm lang dus dat wordt hem denk ik meestal niet.
Nu eerst maar eens wat in de settings klooien. Die zijn voor een beta voor mijn gevoel vrij compleet. Helaas kan je de minimapgrootte nog niet aanpassen.
Het is in ieder geval veel beter dan de technical playtest maar echt te pakken heeft het me nog niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Help!!!! op 06-10-2021 11:29 ]
PC Specs
Net een potje gespeeld , ik denk dat het echt een toffe game word als de performance nog wat beter word
ik draait het op een i7-11700F met 32gb en een 1070 en haal ong 45 FPS steady
Alles kwam niet hoger dan 70% Load BTW
Maakt bijna niet uit qua setting , het gaat niet hoger 😅
Ben benieuwd of dat uiteindelijk beter gaat worden
ik draait het op een i7-11700F met 32gb en een 1070 en haal ong 45 FPS steady
Alles kwam niet hoger dan 70% Load BTW
Maakt bijna niet uit qua setting , het gaat niet hoger 😅
Ben benieuwd of dat uiteindelijk beter gaat worden
[ Voor 6% gewijzigd door Rebel8319 op 06-10-2021 11:26 ]
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Ik dacht even snel de controls goed in te kunnen stellen, maar ik kan geen enkele muisknop rebinden, 'press input for controller' en alles krijgt automatisch Mouse 5. Iemand enig idee waar dat in kan zitten? Dit is nieuw voor mij qua Battlefield bugs.
Als je feedback hebt, laat dit gewoon weten bij DICE. Dan kunnen ze er eventueel naar kijken
En hebben we waarschijnlijk een betere launch dan wanneer het niet wordt gemeld.
Feedback kan via: https://answers.ea.com/t5...eld-2042-beta-feedback-en
Technische problemen kan via: https://answers.ea.com/t5...-2042-beta-tech-issues-en
Bug reports kan via: https://answers.ea.com/t5...-2042-beta-bug-reports-en
@soulcrusher Meld je bugs vooral via deze links
Feedback kan via: https://answers.ea.com/t5...eld-2042-beta-feedback-en
Technische problemen kan via: https://answers.ea.com/t5...-2042-beta-tech-issues-en
Bug reports kan via: https://answers.ea.com/t5...-2042-beta-bug-reports-en
@soulcrusher Meld je bugs vooral via deze links
[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 06-10-2021 11:39 ]
Wat mij opviel in de potjes die ik tot nu toe gespeeld heb
Issues:
Issues:
- Voertuigen zijn onmogelijk. Richten heeft een hele rare lag, UI volgt met vertraging, richten lukt vrijwel niet. Als je gunner bent is het nog veel erger
- Chat werkt niet (J/K/L)
- map view werkt niet (M)
- Kan niet zien hoeveel mensen er in een voertuig zitten en of er nog plek is
- Spawnscreen valt tegen, in eerdere BF's had je een idee wat je kon verwachten als je op een squadmate spawnde maar in 2042 is het een gok waar je in terecht komt.
- Firemode kun je aanpassen maar je kan niet zien welke je geselecteerd hebt. (single/auto) Bovenste streepje valt weg bij single. Thanks @Rakward
- Pingen is beperkt nuttig. Je kan geen mensen pingen dat je ze gaat reviven (bf5) Je kan niet vragen voor een pickup, enz.
- Als je beide handen aan je parachute hebt kun je alsnog granaten gooien
- Reviven duurt lang en toegevoegde waarde Falck/medic is twijfelachtig
- Wachten om revived te worden is wéér anders. Waarom niet gewoon hetzelfde als BF3/4/1/5??
- Scorebord is onoverzichtelijk, geen idee wie bovenaan staat
- Med/ammokit beperkt tot 1, duurt lang voor je een nieuwe krijgt
- Wapens on the fly aanpassen vind ik geen succes. Je kan je assault rifle van soort van SMG naar soort van DMR ombouwen wanneer je wil.
- Wapen customisatie wordt niet onthouden, volgende ronde zit je weer met je iron sights
- Heb de raket 1 keer zien opstijgen, geen idee wat gevolg was voor de match. Denk dat de schaal van level te groot is om er echt iets van te merken.
- Rare keybinding. X is al jaren crouch, maar nu C. Is gewenning maar waarom nu opeens aanpassen?
- Battlefield gevoel is er wel, maar ik mis de echte classes en generic soldaten. Ik ben niet zo'n fan van heroes
- Eigenlijk wou ik gewoon dat het een moderne Battlefield 4 was
[ Voor 4% gewijzigd door soulcrusher op 06-10-2021 11:46 ]
Jawel, je crosshair veranderdt, het bovenste streepje valt weg bij single fire.soulcrusher schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:38:
• Firemode kun je aanpassen maar je kan niet zien welke je geselecteerd hebt. (single/auto)
Zelfde probleem hier, steelbook begin September besteld. In ieder geval de laatste keer dat ik fysiek bij bol iets ga pre-orderen.. Komen simpelweg hun beloftes op hun eigen winkelpagina niet na, laat staan even een mailtje sturen met ''We ervaren problemen, we zijn ermee bezig.''soulcrusher schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:02:
[...]
Dit antwoord kreeg ik inderdaad ook. Maar op die bol.com games tweet stond dat iedereen het al gehad had moeten hebben, op de site staat dat het gisterenochtend verstuurd zou worden en via de chat krijg je vaak nog een ander antwoord. Nu krijg ik een tweet van Bol.com dat ik hem al ontvangen heb en dat ik een berichtje met mijn bestelnummer moet sturen zodat ze gaan kijken.
Blijkbaar is het lastig om dit te realiseren en iedereen op een lijn te krijgen? Ondertussen gaat de beta zo van start en dat is eigenlijk de enige reden waarom ik een preorder geplaatst heb. Dus ik vind het wel frustrerend dat ze op het oog random ervoor kiezen om het maar "in batches tussen dinsdag en woensdag" te versturen en allemaal verschillende informatie weggeven.
Wie weet weet een van jullie dit.
Als je een sight op een weapon plaatst die een zoom heeft en daarboven een reddot. kun je daar tussen wisselen? en zo ja hoe?
Ik heb alle instellingen bekeken maar niet gevonden.
Als je een sight op een weapon plaatst die een zoom heeft en daarboven een reddot. kun je daar tussen wisselen? en zo ja hoe?
Ik heb alle instellingen bekeken maar niet gevonden.
Alles wat je speelt in de BETA krijg je mee in de originele game (player lvl, wapens die je vrij speelt etc)?
volgens mij heb ik gelezen dat dat allemaal gereset wordtSmit260 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:12:
Alles wat je speelt in de BETA krijg je mee in de originele game (player lvl, wapens die je vrij speelt etc)?
Nee, lijkt me vrij logisch plus is ook pas 5 keer gecommuniceerdSmit260 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:12:
Ik kan vanavond pas aan de slag, ben wel benieuwd
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Mu.siQ schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:13:
[...]
Nee, lijkt me vrij logisch plus is ook pas 5 keer gecommuniceerd![]()
Ik kan vanavond pas aan de slag, ben wel benieuwd
Oke bedankt heren!Stiefoe schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:12:
[...]
volgens mij heb ik gelezen dat dat allemaal gereset wordt
De liften zijn wel echt helemaal broken haha. De deuren gaan nooit open maar je kunt er wel doorheen lopen (zelf wanneer de lift beweegt).
Maar ook irritant dat de game niet onthoud welke specialist en welke weapon attachment je hebt. Dat wisselt elk potje weer
Maar ook irritant dat de game niet onthoud welke specialist en welke weapon attachment je hebt. Dat wisselt elk potje weer

[ Voor 31% gewijzigd door raiders op 06-10-2021 12:44 ]
Bij mij gingen de deuren even open en vervolgens weer dicht. Dan kan je er doorheen lopen.raiders schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:35:
De liften zijn wel echt helemaal broken haha. De deuren gaan nooit open maar je kunt er wel doorheen lopen (zelf wanneer de lift beweegt).
Game draait hier zo'n 60fps op 4k op de max fidelity preset. Wel soms wat stutters. Ik kan het alleen niet hoger zetten dan 60Hz (monitor is 60Hz).
[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 06-10-2021 13:17 ]
Mijn BF2042 review: grappling hook plus plus, lopen is voor plebs. Nou heb ik in het echt nooit een grappling hook geprobeerd, maar iets zegt me dat je horizontaal verplaatsen niet echt de bedoeling is. Maar wel leuk.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Iemand gelukt om een FPS limit in te stellen? RTSS pakt hij niet, via Nvidia driver ook niet en gametime.maxvariable kent ie niet..
Windows media pack deed wonderenLosGieros schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:53:
Krijg de melding "unknown error" bij het opstarten alleen al?

Alleen doet mn joystick (extreme 3d) het niet in 2042, meer mensen problemen?
Rapapa...
Hoe is de performance op AMD GPUs bij jullie? Hier een 6800 (overclocked) met een 3600CPU en haal tussen 70-110 fps op 1440p alles max.
Het voelt alleen niet altijd even soepel.
Net even een paar potjes gespeeld via EA Play. Tja, wat zal ik er van zeggen. Het is beta... performance is op mijn Ryzen 5 2600 met GTX 1660 Ti om te huilen. Low, medium of high maakt daarin niet uit, het is met name de CPU die de bottleneck is. Vaak speelt het op rond de 40 fps, met drops naar 25 en uitschieters naar 50. Het is te spelen, maar daar is ook alles mee gezegd. Laten we hopen op nog een aantal performance optimalisaties.
Ik zou geen wonderen verwachten van optimalisaties. BF is al jaren berucht om zijn CPU honger.eborn schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:36:
Net even een paar potjes gespeeld via EA Play. Tja, wat zal ik er van zeggen. Het is beta... performance is op mijn Ryzen 5 2600 met GTX 1660 Ti om te huilen. Low, medium of high maakt daarin niet uit, het is met name de CPU die de bottleneck is. Vaak speelt het op rond de 40 fps, met drops naar 25 en uitschieters naar 50. Het is te spelen, maar daar is ook alles mee gezegd. Laten we hopen op nog een aantal performance optimalisaties.
Ik speel met 5950X en RX 6900XT en mijn CPU is de bottleneck lijkt het. Alles op max op 1440p geeft 100-140 FPS.
Speelt stukken beter dan de technical test. (Series X speler) maar nog steeds wel issues
Sommige voertuigen zijn heel glitchy, heel veel rubberbanding in de gunner positie van de AA truck bijvoorbeeld.
Nog steeds tearing artifacts en shadow glitching op de map.
Clipping als je kruipt.
En voor mij de klapper, AR heeft geen bullet drop
ik kill meer long range met de AR dan met een sniper rifle
want de damage dropoff op afstand met de AR is ook stront. echt 200 meter kills burst met AR door op hoofd te richten, waar je met de Sniper al rekening moet houden met travel time en bullet drop
Sommige voertuigen zijn heel glitchy, heel veel rubberbanding in de gunner positie van de AA truck bijvoorbeeld.
Clipping als je kruipt.
En voor mij de klapper, AR heeft geen bullet drop

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Sniper heeft ook geen zeroing volgens mij? Echt bizarBokkie schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:40:
Speelt stukken beter dan de technical test. (Series X speler) maar nog steeds wel issues
Clipping als je kruipt.
En voor mij de klapper, AR heeft geen bullet dropik kill meer long range met de AR dan met een sniper rifle
![]()
want de damage dropoff op afstand met de AR is ook stront. echt 200 meter kills burst met AR door op hoofd te richten, waar je met de Sniper al rekening moet houden met travel time en bullet drop
![]()
60fps met m'n 6900 XT op 4k ultra. Limiet van 60Hz staat wel ingesteld, deze kan ik niet verhogen. Rest van de specs in signature hieronder.MailMan schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:32:
Hoe is de performance op AMD GPUs bij jullie? Hier een 6800 (overclocked) met een 3600CPU en haal tussen 70-110 fps op 1440p alles max.
Ter vergelijking:
BF5: gemiddeld 100fps
BF4: gemiddeld 150fps
[ Voor 7% gewijzigd door RobinNL op 06-10-2021 14:07 ]
Klopt maar dit is wel echt erg karig met een 2600 of in mijn geval een 3600X. Maar helaas vrees ik wel dat je gelijk hebt. Battlefield V vreet ook al behoorlijk wat op deze cpuSkybullet schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:39:
[...]
Ik zou geen wonderen verwachten van optimalisaties. BF is al jaren berucht om zijn CPU honger.
Voor mij wordt het sowieso de 10 uur trial proberen van EA Play at launch. Ik ben echt wel benieuwd hoe erg dit geoptimaliseerd wordt tijdens release.
[ Voor 16% gewijzigd door raiders op 06-10-2021 13:48 ]
Geen zeroing, geen mill dots. 3 body shots nodig voor een kill, soms is 1 headshot niet eens genoegsoulcrusher schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:42:
[...]
Sniper heeft ook geen zeroing volgens mij? Echt bizar
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wat ik ook erg onlogisch en verwarrend vind in de opties is het volgende waarbij ik "rotate with view" als voorbeeld gebruik:
In het bovenste screenshot staat de lichtgroenige? selectiebalk niet op de optie. De status van RwV is dat het aan staat want ON is lichtgroen (ingame gechecked).
In het onderste screenshot heb ik de selectiebalk naar de optie verplaatst maar niets veranderd. Maar nu is OFF ineens lichtgroen. Je zou verwachten dat ON lichtgroen blijft todat je de optie veranderd.
Hebben jullie dit ook of ben ik gek / is dit allemaal heel logisch
In het bovenste screenshot staat de lichtgroenige? selectiebalk niet op de optie. De status van RwV is dat het aan staat want ON is lichtgroen (ingame gechecked).
In het onderste screenshot heb ik de selectiebalk naar de optie verplaatst maar niets veranderd. Maar nu is OFF ineens lichtgroen. Je zou verwachten dat ON lichtgroen blijft todat je de optie veranderd.
Hebben jullie dit ook of ben ik gek / is dit allemaal heel logisch
/f/image/ehAs3b3iCPBDZCpKulNJNC62.png?f=fotoalbum_large)
PC Specs
Ja de UI is echt ruk. Ik moest ook 10 keer kijken. Ook de toggle/hold opties. Voor ADS en sprint staat er toggle/hold, maar voor steady scope is het off/onHelp!!!! schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:11:
Wat ik ook erg onlogisch en verwarrend vind in de opties is het volgende waarbij ik "rotate with view" als voorbeeld gebruik:
In het bovenste screenshot staat de lichtgroenige? selectiebalk niet op de optie. De status van RwV is dat het aan staat want ON is lichtgroen.
Hebben jullie dit ook of ben ik gek / is dit allemaal heel logisch![]()
[Afbeelding]
/f/image/BJATEfIeT9kv7P8c4XmgENOX.png?f=fotoalbum_large)
bedankt voor het melden, geeft goede hoop dat ik met mn trouwe GTX1080 (en 3900x) nog wel enigzins mee kombiggydeen2 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:42:
Ik heb niet gepreo-rderd, dus ik zal nog wel een dagje moeten wachten
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Qua UI vind ik ook dat XP op een gekke plek staat. Ja focussed toch het meeste op het midden van het scherm. Als ik nu op een tank schiet krijg ik vaak dus wel een hit marker te zien maar niet die +15 damage die je normaal zou zien in andere Battlefield games. Het is nu dus net alsof je geen damage doet. Uiteraard kun je, je hoofd een klein beetje naar links doen en dan zie je het wel. Maar voor nu voelt het nog wat gek. Wellicht is dat ook wennen hoor.
Van mij mogen de wapens die ik equipped heb ook wel verborgen worden en dan mijn aantal health een stuk groter.
Van mij mogen de wapens die ik equipped heb ook wel verborgen worden en dan mijn aantal health een stuk groter.
[ Voor 11% gewijzigd door raiders op 06-10-2021 14:17 ]
Ik dacht dat het tag traden iets van verleden tijd was (je killed degene precies op het moment dat ze jou killen), maar het is me nu al 3 keer voorgekomen in een potje.
Toch een beetje huiverig dat er geen FPS limit op zit. Loading screens schieten naar 4000 FPS. Geen enkele limiter werkt. Hoop geen new world taferelen...
Speelt verder lekker weg. Snelle actie, snelste BF qua lopen tot nu toe. Wel enorme map, eigenlijk iets te groot. Graphics echt subliem (max settings), vooral de weerseffecten maar ook het geluid.
Performance lijkt eindelijk te verschuiven van cpu naar gpu. In bf 1 en 5 heb ik continue 100% cpu load, hier veel minder last van. Daardoor is de gameplay ook soepeler.
Speelt verder lekker weg. Snelle actie, snelste BF qua lopen tot nu toe. Wel enorme map, eigenlijk iets te groot. Graphics echt subliem (max settings), vooral de weerseffecten maar ook het geluid.
Performance lijkt eindelijk te verschuiven van cpu naar gpu. In bf 1 en 5 heb ik continue 100% cpu load, hier veel minder last van. Daardoor is de gameplay ook soepeler.
i5 4590 + GTX1070 is praktisch onspeelbaar op 1080p low en medium. FPS rond de 70-75 maar stotteringen waar je gek van wordt.
Vanavond nog even testen met een R5 2600 + GTX1070, en met een i5 8400 + GTX1070.
Vanavond nog even testen met een R5 2600 + GTX1070, en met een i5 8400 + GTX1070.
Lijkt mij dat je GPU de bottleneck is, want als ik cyberpunk op een redelijk vergelijkbare i5 (7600k) fatsoenlijk kan spelen dan moet dat ook wel battlefield aan kunnen lijkt mij in cyberpunk op 1080 gewoon netjes 60 a 75fps op high dact ik.JZX81_Drift schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:30:
i5 4590 + GTX1070 is praktisch onspeelbaar op 1080p low en medium. FPS rond de 70-75 maar stotteringen waar je gek van wordt.
Nou, dit overtreft toch alle verwachtingen tot nu toe?
Op basis van even klein uurtje proberen tijdens m'n lunch pauze:
Het start uberhaubt op, performance is solide, het friends systeem werkt goed, ziet er schitterend uit, klinkt fantastisch, movement voelt erg goed, gunplay is lekker snappy, ik sta er echt van te kijken deze beta.
De UI en de settings zijn een regelrechte hel. Miljoenmiljard 'nieuwe' opties die niet of nauwelijks worden uitgelegd of anders werken dan in BF4/1/V (uniform soldier aiming cofficient met name) of meerdere keren voorkomen.
Keys kunnen rebinden is geen zekerheidje, indien dat het geval is, gooi de map in de documents folder weg. De hitreg is nog wel wat dodgy, de recoil lijkt per scope anders te zijn? Heel vage combinatie van recoil en spread waar ik nog niet helemaal wijs uit wordt.
Pingen/spotten/objectives etc valt nog niet echt op, de killfeed etc evenmin. Zal vast wel weer ergens in de opties weggestopt zitten, maar kreeg het zo niet 1,2,3 helder. De hoeveelheids deaths zijn volgens mij ook permanent weggestopt? Zal wel te maken hebben met dat softe 'iedereen is bijzonder, iedereen kan meedoen, iedereen voegt wat toe etc etc' maar ik wil gewoon tenminste mijn eigen k/d kunnen zien.
Qua performance. Met 10700K en 1080 ti, vrijwel 60% CPU usage, FPS schommelt tussen 100-150 op high en rond de 90-110 op ultra zo even snel bekeken. Zal vanavond alles even flink terugschroeven, kijken wat er dan gebeurt.
Al met al, we hebben beroerdere beta's gehad!
Het start uberhaubt op, performance is solide, het friends systeem werkt goed, ziet er schitterend uit, klinkt fantastisch, movement voelt erg goed, gunplay is lekker snappy, ik sta er echt van te kijken deze beta.
De UI en de settings zijn een regelrechte hel. Miljoenmiljard 'nieuwe' opties die niet of nauwelijks worden uitgelegd of anders werken dan in BF4/1/V (uniform soldier aiming cofficient met name) of meerdere keren voorkomen.
Keys kunnen rebinden is geen zekerheidje, indien dat het geval is, gooi de map in de documents folder weg. De hitreg is nog wel wat dodgy, de recoil lijkt per scope anders te zijn? Heel vage combinatie van recoil en spread waar ik nog niet helemaal wijs uit wordt.
Pingen/spotten/objectives etc valt nog niet echt op, de killfeed etc evenmin. Zal vast wel weer ergens in de opties weggestopt zitten, maar kreeg het zo niet 1,2,3 helder. De hoeveelheids deaths zijn volgens mij ook permanent weggestopt? Zal wel te maken hebben met dat softe 'iedereen is bijzonder, iedereen kan meedoen, iedereen voegt wat toe etc etc' maar ik wil gewoon tenminste mijn eigen k/d kunnen zien.
Qua performance. Met 10700K en 1080 ti, vrijwel 60% CPU usage, FPS schommelt tussen 100-150 op high en rond de 90-110 op ultra zo even snel bekeken. Zal vanavond alles even flink terugschroeven, kijken wat er dan gebeurt.
Nope, cpu bottleneck volgens de ingame fps counter van bf2042kneusteun schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:01:
[...]
Lijkt mij dat je GPU de bottleneck is, want als ik cyberpunk op een redelijk vergelijkbare i5 (7600k) fatsoenlijk kan spelen dan moet dat ook wel battlefield aan kunnen lijkt mij in cyberpunk op 1080 gewoon netjes 60 a 75fps op high dact ik.
Singleplayer game vs een multiplayer game met 128 man he
[ Voor 6% gewijzigd door JZX81_Drift op 06-10-2021 15:08 ]
Als je op TAB drukt kun je het rechts zien. Daar staan een hoop cijfers waaronder eentje met deaths. Overzichtelijk is anders inderdaad.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:03:
De hoeveelheids deaths zijn volgens mij ook permanent weggestopt? Zal wel te maken hebben met dat softe 'iedereen is bijzonder, iedereen kan meedoen, iedereen voegt wat toe etc etc' maar ik wil gewoon tenminste mijn eigen k/d kunnen zien.
Dan wordt het toch tijd dat ik eens een nieuwe 5900x op de kop ga tikken, vorig jaar mijn 1070 vervangen voor een 3070 en tot nu toe nooit geen issues gehad bij games, wel apart dat dan juist battlefield de game gaat zijn wat niet de 60fps zou halen (liefst 100fps)JZX81_Drift schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:06:
[...]
Nope, cpu bottleneck volgens de ingame fps counter van bf2042
Singleplayer game vs een multiplayer game met 128 man he
Maar als het goed is kan ik met ea play vanavond ook testen, zal eens kijken wat er dan uit komt rollen.
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3biggydeen2 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:42:
Dan hoef ik dit weekend de open beta met m'n i5-4670 en GTX970 dus niet te proberenJZX81_Drift schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:30:

Mee eens, UI is echt beroerd. Keys rebinden lukt ook voor geen meter, ik wil met heli's graag yaw en roll omdraaien, maar nu kan ik alleen naar rechts yawen en niet naar links, ook al staat yaw left op mijn muis X ingesteld. Lekker vaag.
Map en chat is blijkbaar disabled. Daar snap ik de logica totaal niet van (niet af?)
Aaah oke, ik zat links te kijken idd, thanks!raiders schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:07:
[...]
Als je op TAB drukt kun je het rechts zien. Daar staan een hoop cijfers waaronder eentje met deaths. Overzichtelijk is anders inderdaad.
Ah, die map is dus utigeschakeld, dat verklaart het een en ander, dacht dat zal wel weer een keybind issue zijn geweest.soulcrusher schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:32:
[...]
Mee eens, UI is echt beroerd. Keys rebinden lukt ook voor geen meter, ik wil met heli's graag yaw en roll omdraaien, maar nu kan ik alleen naar rechts yawen en niet naar links, ook al staat yaw left op mijn muis X ingesteld. Lekker vaag.
Map en chat is blijkbaar disabled. Daar snap ik de logica totaal niet van (niet af?)
[ Voor 48% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 06-10-2021 15:47 ]
Ik ga je hand schudden..Rohem schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:31:
[...]
Dan hoef ik dit weekend de open beta met m'n i5-4670 en GTX970 dus niet te proberenHad sowieso al geen hoge verwachtingen met deze specs en een 7 jaar oude game PC
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Nu ga ik toch voorzichtig positief worden... ben erg benieuwd, vrijdag mag ik het gaan proberen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:03:
Nou, dit overtreft toch alle verwachtingen tot nu toe?
Wel geinig dat je met die grappling hook ook kills kan maken 
Tot zover in ieder geval aardige mixed feelings, tot nu toe heeft het voor mij niet echt een BF feel. Blijkbaar is deze beta build ~twee maanden oud maar denk toch dat ze de resterende tijd hard nodig zullen hebben om het af te maken.
Ik koop sowieso hooguit de standaard versie dus dat geeft Dice nog een weekje extra voor een patch obv de early release feedback.
Kan een lijst van dingen noemen maar even paar niet-gameplay puntjes.
- UI en kleurgebruik, not a fan.
- Geluid valt me tegen
- De natuur is erg mooi maar de textures vd gebouwen en de aankleding vd gebouwen vind ik nogal bland/sfeerloos
Tot zover in ieder geval aardige mixed feelings, tot nu toe heeft het voor mij niet echt een BF feel. Blijkbaar is deze beta build ~twee maanden oud maar denk toch dat ze de resterende tijd hard nodig zullen hebben om het af te maken.
Ik koop sowieso hooguit de standaard versie dus dat geeft Dice nog een weekje extra voor een patch obv de early release feedback.
Kan een lijst van dingen noemen maar even paar niet-gameplay puntjes.
- UI en kleurgebruik, not a fan.
- Geluid valt me tegen
- De natuur is erg mooi maar de textures vd gebouwen en de aankleding vd gebouwen vind ik nogal bland/sfeerloos
PC Specs
Let op:
Er is een apart topic voor de consoles: [XBOX/PS] Battlefield 2042
Er is een apart topic voor de consoles: [XBOX/PS] Battlefield 2042