AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Gisteren heb ik standaard editie van BF2042 gespeeld en bovenaan staat gewoon FREE PASS.Rivanov schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:01:
Waarom is bij mij de Battle Pass alsnog gelocked en krijg ik de melding ik dat Premium Event Pass nodig heb?
Heb de Standard Edition van BF 2042.
en ik weet niet hoe de punten precies gaan, maar lijk 1 rank omhoog te gaan per game.
hebben iets van 40 dagen voor deze pass.
Het gaat een pijnlijke grind worden, maar wil tot aan de tank skins alles unlocken en dat is rank 40 ofzo.
Daarna stop ik er gewoon mee of ik moet het ergens nog leuk vinden om mijn tijd te vergooien
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ah, nu geeft EA App aan dat er een update klaarstaat. Gaf deze vanochtend nog niet aan namelijk, dus ging er vanuit dat hij al up-to-date was.RobinNL schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:16:
[...]
Het is gewoon een gratis pass. Is alles up-to-date?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je hebt per week missies waarmee je sneller punten unlocked en daarnaast is het gebaseerd op xpPykow schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:36:
[...]
Gisteren heb ik standaard editie van BF2042 gespeeld en bovenaan staat gewoon FREE PASS.
en ik weet niet hoe de punten precies gaan, maar lijk 1 rank omhoog te gaan per game.
Het gaat een pijnlijke grind worden, maar wil tot aan de tank skins alles unlocken en dat is rank 40 ofzo.
Daarna stop ik er gewoon mee of ik moet het ergens nog leuk vinden om mijn tijd te vergooien
Als je regelmatig wat potjes speelt en je focust op de missies is het goed te halen. Ik zit inmiddels ook op level 12-13 in de pass.Pykow schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:36:
[...]
Gisteren heb ik standaard editie van BF2042 gespeeld en bovenaan staat gewoon FREE PASS.
Focus vooral op de bonusmissie, die geeft 10 punten (= 1 level in de pass). De bonusmissie vervalt na een week en is daarna niet meer te halen. De overige missies kan je later gewoon nog halen, zolang de pass loopt.
Onderstaande afbeelding heb ik even van Google geplukt. Onder de bonusmissie (net zoals bij de rest) zie je hoeveel missies je moet halen voordat je de bonusmissie kan gaan doen. Ik pak zelf altijd de makkelijkste weg om de bonusmissie te doen.
Per week kan je zo'n 5 levels (5,2 om precies te zijn) stijgen, enkel met missies. Er zijn 7 weken met deze pass, dus met de missies kan je totaal 36,4 levels stijgen als je ze allemaal voltooid. De rest moet je doen door XP te halen.
Verder kan je ribbons halen (druk op TAB wanneer je in een potje zit), die geven een boost met het halen van XP.
Daarnaast is er dit weekend ook Double XP.

[ Voor 12% gewijzigd door RobinNL op 24-08-2025 13:46 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Je hebt wel Team Deathmatch, maar dat is alles een beetje (of je moet hopen op iets leuks in Portal). Je hebt niet echt CQC maps zoals met BF6. De maps in 2042 zijn veelal open tot zeer open.fifanoob schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:23:
is er in deze versie van BF ook dat je beetje close quarters modes hebt? Zoals team deathmatch? Of domination? Ik verveel mij en de beta van bf6 vond ik echt zo hard. Dat ik er aan zit te denken om deze bf2042 te kopen. Maar de hele grote maps trekken mij niet zo, wil gewoon beetje snelle jelle ff wat knallen. En nee ik ben geen cod speler ;p
De game is nu 2,99 op Steam.
:strip_exif()/f/image/JVXntdxcpqLWkPLwNFDBem5B.png?f=user_large)
Beide zijn toch voor je level? XP geldt dan weer voor je Battle Pass.Ricmaniac schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 22:15:
Als je zeg maar dit ziet.. Welke van de 2 xp is dan battlepass en welke is level? Want als je coop kiest bijv heb je bij die gele gewoon 100% xp staan maar die blauwe zegt dan Moderate XP ipv full XP
[Afbeelding]
Maar als je je Battle Pass wil levelen zou ik gewoon met spelers doen, via het hoofdmenu.
Er lijken veel nieuwe spelers bij te zitten die soms nog slechter zijn dan bots.
[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 24-08-2025 23:26 ]
Stond zeer laag in prijs.
Ik kan het wel smaken eerlijk gezegd. Gameplay is wel snel in vergelijking met voorgaande titels.
Voelt ook beetje aan als COD Warzone waar ik me wel mee geamuseerd heb. De eerste editie toch.
Ik ben zelf een Battlefield 1942, Vietnam, BF2, BC2, BF3 en BF4 veteraan.
Daarna geen Battlefield games meer gespeeld.
Het gele icoon geeft aan dat je xp wordt verdubbeld. De blauwe geeft aan dat je voor deze match "gewoon" xp krijgt; voor sommige game modes krijg je minder xp dan gebruikelijk.Ricmaniac schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 22:15:
Als je zeg maar dit ziet.. Welke van de 2 xp is dan battlepass en welke is level? Want als je coop kiest bijv heb je bij die gele gewoon 100% xp staan maar die blauwe zegt dan Moderate XP ipv full XP
[Afbeelding]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Na een week met muis en toetsenbord spelen, ga ik het opgeven. Ik wilde net mijn Sony PlayStation DualSense Controller aansluiten en daar mee spelen.b.o.n.s schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 07:38:
Ik heb gisteren een dualsense controller (ps5) aangesloten op mijn pc, om te kunnen wisselen van inputs.
Eerst werkte dit niet maar ik heb het aan de praat gekregen in bf2042, die is geïnstalleerd in de EA app.
Ik moest de EA app toevoegen als spel binnen steam en alles als administrator opstarten.
De dualsense werkt bedraad, maar als ik deze nu via bluetooth verbind niet. In Steam zie ik dat de controller werkt (die kan ik testen) maar doet dan niks in bf2042.
Iemand een idee of een tip?
- Dus Sony PlayStation DualSense Controller via Bluetooth aangesloten.
- Steam de PlayStation Controller ingeschakeld.
- In Steam getest, hier werkt de Sony PlayStation DualSense Controller goed.
- In Steam rechtermuisknop op Battlefield 2042 bij Controller de PlayStation PlayStation Controller ingeschakeld.
- Vervolgens vanuit Steam Battlefield 2042 geopend, maar de Sony PlayStation DualSense Controller werkt niet.
- EA Overleg uitgeschakeld in de EA App, maar dan werkt de Sony PlayStation DualSense Controller niet.
- De EA App eraf gegooid, maar dan werk heel Battlefield 2042 niet meer en wil bij starten de EA App installeren.
- De Sony PlayStation DualSense Controller firmware is met A-052 up-to-date
- Heeft iemand Battlefield 2042 op de PC werkend met een Sony PlayStation 5 DualSense controller?
- Is de EA App verplicht voor Battlefield 2042?
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 27-08-2025 15:12 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik speel ATM met de dualsense op PC. Maar wel bedraad aangesloten..Jumpman schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 12:30:
[...]
Na een week met muis en toetsenbord spelen, ga ik het opgeven. Ik wilde net mijn Sony PlayStation DualSense Controller aansluiten en daar mee spelen.Ik heb het vermoeden dat de EA App de werking van de Sony PlayStation DualSense controller blokkeert.
- Dus Sony PlayStation DualSense Controller via Bluetooth aangesloten.
- Steam de PlayStation Controller ingeschakeld.
- In Steam getest, hier werkt de Sony PlayStation DualSense Controller goed.
- In Steam rechtermuisknop op Battlefield 2042 bij Controller de PlayStation PlayStation Controller ingeschakeld.
- Vervolgens vanuit Steam Battlefield 2042 geopend, maar de Sony PlayStation DualSense Controller werkt niet.
- EA Overleg uitgeschakeld in de EA App, maar dan werkt de Sony PlayStation DualSense Controller niet.
- De EA App eraf gegooid, maar dan werk heel Battlefield 2042 niet meer en wil bij starten de EA App installeren.
- De Sony PlayStation DualSense Controller firmware is met A-520 up-to-date
- Heeft iemand Battlefield 2042 op de PC werkend met een Sony PlayStation 5 DualSense controller?
- Is de EA App verplicht voor Battlefield 2042?
Zojuist via BT geprobeerd en hier werkt het ook. Ik speel nu met de EA app overigens.
[ Voor 5% gewijzigd door b.o.n.s op 27-08-2025 15:25 ]
Okay, dus je launched de game direct uit de EA App voor de rest niets anders geïnstalleerd?b.o.n.s schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:07:
[...]
Ik speel ATM met de dualsense op PC. Maar wel bedraad aangesloten..
Zojuist via BT geprobeerd en hier werkt het ook. Ik speel nu met de EA app overigens.
Ik heb wel de playstation accessoires app op mijn pc staan.Jumpman schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:30:
[...]
Okay, dus je launched de game direct uit de EA App voor de rest niets anders geïnstalleerd?
Heb je het ook gemeld bij EA?Jumpman schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 22:41:
Uiteindelijk leek het te gaan werken. Maar nu: EAAntiCheatService The game bf2042.exe exited unexpectedly, exit code: 0xC0000005. Twee uur aan besteed, diverse tutorials doorlopen, maar blijft vastlopen op het Titelscherm. Uiteindelijk na twee uur troubleshooten alles maar verwijderd, hopelijk gaat EA nog wat doen aan het verbeteren van de implementatie van EA Javalin Anti Cheatservice.
Wel screenshots genomen van de melding en de logging, verder nog geen tijd voor gehad. Het ligt niet zozeer aan de game, maar aan de Anti Cheat Engine die hij oproept onderwater bij het titelscherm. Momenteel even genoeg tijd ingestoken.
XBL: theArthurrrr
Als je alle weeklys doet, gaat dat echt goed komen.DeWaanzin schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:12:
Man man die grind voor BF6 kralen en spiegeltjes is wel serieus. Ben bang dat ik het ook niet ga halen (nog 3 weken op vakantie). Hoorde Westie wel zeggen dat er ieder weekend double xp is en er zelfs triple xp aankomt.
Bij voorkeur doe je die missies in t weekend als er double xp is.
Ik ben straks ook 2 weken weg, ik maak me geen zorgen dat ik het niet ga halen. Inmiddels op lvl 28 in 2 weken tijd. Hier komt het wel goed.DeWaanzin schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:12:
Man man die grind voor BF6 kralen en spiegeltjes is wel serieus. Ben bang dat ik het ook niet ga halen (nog 3 weken op vakantie). Hoorde Westie wel zeggen dat er ieder weekend double xp is en er zelfs triple xp aankomt.
Idd focussen op de weekly missions. Zorg dat je de bonusmissie vrijspeeld en haalt. De andere missies kan je in de weken daarna halen. De bonusmissie moet je wel halen in die week.
Volgens mij maakt double xp helemaal helemaal niets uit voor die missies.FireBladeX schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 18:16:
Bij voorkeur doe je die missies in t weekend als er double xp is.
Ik zit nu op lvl 31, maar maak me toch een beetje zorgen.RobinNL schreef op maandag 1 september 2025 @ 07:36:
Ik ben straks ook 2 weken weg, ik maak me geen zorgen dat ik het niet ga halen. Inmiddels op lvl 28 in 2 weken tijd. Hier komt het wel goed.
Idd focussen op de weekly missions. Zorg dat je de bonusmissie vrijspeeld en haalt. De andere missies kan je in de weken daarna halen. De bonusmissie moet je wel halen in die week.
Hoe hoger je in die battlepass komt hoe meer xp het kost voor 1 zo'n punt. Het kost me nu (dacht ik) 18.500xp, maar zag in die video van Westie dat 1 punt al 22.500xp kost
Enfin, ze hebben het lekker voor elkaar bij EA/Dice, ze laten me een game spelen voor cosmetics in een andere game die ik waarschijnlijk niet eens ga gebruiken.
Klopt inderdaad double XP heeft geen invloed op de weekly missions.DeWaanzin schreef op maandag 1 september 2025 @ 08:27:
Volgens mij maakt double xp helemaal helemaal niets uit voor die missies.
De grind buiten deze weekly missions om is behoorlijk heftig. Nu had ik de afgelopen week aardig wat tijd om te spelen. Maar 18.5k voor een punt van de 10 is echt flink. Helaas niet in t weekend kunnen spelen dat scheelt toch weer iets.
Wat ook wel leuk is zijn die phantom program dingen zoals de skins en dat prototype weapon
Die bonusmissie kost wel wat meer tijd, daar zit ik nu op 400/2000 dacht ik. De rest is opzich wel goed te doen.Virtua schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 11:59:
Deze week is wel wat lastiger vind ik
Airdrop is dat je met je heli boven een punt hangt en dat je team mates eruit springen. Kan je vrij snel halen.
Ik lees dat je dit zelfs in een MAV of tank kunt halen.RobinNL schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:02:
Airdrop is dat je met je heli boven een punt hangt en dat je team mates eruit springen. Kan je vrij snel halen.
Ik zal vanavond mezelf eens airdroppen uit een Pondhawk, kijken of dat werkt. Ik wil eigenlijk geen "kostbaar" voertuig voor m'n team naar de klote helpen.
Volgens mij moet je juist de piloot zijn, maar ik kan het mis hebben. Gister heb ik 'm in een paar seconden gehaald door als piloot boven een objective te hangen.DeWaanzin schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:42:
[...]
Ik lees dat je dit zelfs in een MAV of tank kunt halen.
Ik zal vanavond mezelf eens airdroppen uit een Pondhawk, kijken of dat werkt. Ik wil eigenlijk geen "kostbaar" voertuig voor m'n team naar de klote helpen.
The team is aware of an error taking place where mission tokens are at lower values for WK3 of Road to Battlefield 6 on Battlefield 2042.
— Battlefield Comms (@BattlefieldComm) 1 september 2025
This is unintended and we'll be following up tomorrow with changes that we're making to resolve the issue.
Thank you for your patience! 🙏
Mini Notes as follows:
◽️ Week 3 had unintended token amounts and have now been corrected with the following:
◾️Tier 1 - 3 Tokens now 4 Tokens
◾️Tier 2 - 4 Tokens now 5 Tokens
◾️Tier 3 - 5 Tokens now 6 Tokens
◽️ Alongside the previously announced increase of more Double XP weekends taking place and the final two weeks featuring weekends with Triple XP players will now have additional tokens for future weeks as follows:
◾️Tier 1 - 4 Tokens now 5 Tokens
◾️Tier 2 - 5 Tokens now 6 Tokens
◾️Tier 3 - 6 Tokens now 7 Tokens
◽️ Players will now also have 4 hours of additional Double XP activated upon logging into the game.
Bron: https://x.com/BattlefieldComm/status/1962890739651694598
@DeWaanzin Ga je het zo wel halen?
Nice! dus inloggen wanneer ik gelijk hardcore op die grind ga haha.. ipv uur in menu hangenRobinNL schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 21:28:
Today we've rolled out a backend server fix which includes additional progression changes for the Road to Battlefield 6 event on Battlefield 2042.
Mini Notes as follows:
◽️ Week 3 had unintended token amounts and have now been corrected with the following:
◾️Tier 1 - 3 Tokens now 4 Tokens
◾️Tier 2 - 4 Tokens now 5 Tokens
◾️Tier 3 - 5 Tokens now 6 Tokens
◽️ Alongside the previously announced increase of more Double XP weekends taking place and the final two weeks featuring weekends with Triple XP players will now have additional tokens for future weeks as follows:
◾️Tier 1 - 4 Tokens now 5 Tokens
◾️Tier 2 - 5 Tokens now 6 Tokens
◾️Tier 3 - 6 Tokens now 7 Tokens
◽️ Players will now also have 4 hours of additional Double XP activated upon logging into the game.
Bron: https://x.com/BattlefieldComm/status/1962890739651694598
@DeWaanzin Ga je het zo wel halen?
Denk het niet, denk dat ik komend weekend rond de 40 uitkom, daarna nog een laf weekje en dan 3 weken vakantie. Ben precies terug als die freepass stopt. Hoop dat ze hem nog iets door laten lopen.
Via portal krijg je minder xp?
psn: HertogJack
Je mag wel wat meer respect hebben voor de ontwikkelaars hoor (ondanks dat 2042 een slechte game is).HertogJack schreef op woensdag 3 september 2025 @ 11:12:
Ik speelde eigenlijk alleen iwo jima 24/7 maar die hebben die eikels eruit gehaald.
Via portal krijg je minder xp?
We heard you might be interested in some more Iwo Jima? You got it.
— Battlefield Comms (@BattlefieldComm) 3 september 2025
Iwo Jima Breakthrough 24/7 is back in Battlefield 2042! pic.twitter.com/ARoLCACDKi
Zoek bij portal op "ammo" en gebruik dit script icm autohotkey (v1.1)
Je zet hem aan door op "delete" te drukken ingame. Pauzeren? Zelfde knop.
Is het probleem hiermee niet dat je uiteindelijk geen XP meer krijgt? Dus "afk" gaan met behulp van dit script heeft weinig zin toch?Staircase schreef op donderdag 4 september 2025 @ 13:03:
Mocht je BF2042 nu spelen voor de seasonal rewards voor BF6 en je vervelen...
Zoek bij portal op "ammo" en gebruik dit script icm autohotkey (v1.1)
Je zet hem aan door op "delete" te drukken ingame. Pauzeren? Zelfde knop.
***members only***
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Met een beetje geluk haal ik het toch. Zit nu rond de 51.
Afgelopen weekend veel Iwo Jima op een easy weekly breakthrough portal server gespeeld, na ieder potje 4 a 5 tokens.
Voor de tijd dat ik niet speel toch maar een AFK grind portal server opgezocht, elastiekje rond de left stick van m'n controller om toch maar fake actief te zijn, per potje druppelen er tokens binnen.
Ben je 55 jaar, gebruik je dit soort cheesy manieren om cosmetics te halen die je (waarschijnlijk) toch niet gebruikt

Je kan vanaf straks ook levels skippen door punten uit te geven.DeWaanzin schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 09:17:
[...]
Met een beetje geluk haal ik het toch. Zit nu rond de 51.
Afgelopen weekend veel Iwo Jima op een easy weekly breakthrough portal server gespeeld, na ieder potje 4 a 5 tokens.
Voor de tijd dat ik niet speel toch maar een AFK grind portal server opgezocht, elastiekje rond de left stick van m'n controller om toch maar fake actief te zijn, per potje druppelen er tokens binnen.
Ben je 55 jaar, gebruik je dit soort cheesy manieren om cosmetics te halen die je (waarschijnlijk) toch niet gebruikt
Ik zit zelf op lvl 42 en als het een beetje goedkoop is ga ik daarvoor. Ik heb toch nog een hoop punten waar ik niks mee heb gedaan. Ben nu mentaal gewoon even op (nog geen vrije dagen gehad dit jaar, maar zaterdag begint m'n welverdiende vakantie). Dus als het kan skip ik zoveel mogelijk levels en ga ik de komende dagen nog even lekker op de bank genieten 😅
Die level skips in de reguliere battlepass van BF2042 waren bizar duur. Wat je geloof ik wel kon doen was de `premium´ battlepass kopen, dan kreeg je een level skip. Maar dat gaat nu niet.RobinNL schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 09:23:
Je kan vanaf straks ook levels skippen door punten uit te geven.
Als het 100 per level is, dan ga ik er wel een aantal skippen. Ik denk dat ik nog 1000-3000 punten heb.Shabbaman schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:28:
[...]
Die level skips in de reguliere battlepass van BF2042 waren bizar duur. Wat je geloof ik wel kon doen was de `premium´ battlepass kopen, dan kreeg je een level skip. Maar dat gaat nu niet.
werkt prima, alleen er zit een xp per minuut limiet op die elke minuut resetPannekook schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:48:
[...]
Is het probleem hiermee niet dat je uiteindelijk geen XP meer krijgt? Dus "afk" gaan met behulp van dit script heeft weinig zin toch?
Net even gekeken, het is 150 BC per tier.RobinNL schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:30:
[...]
Als het 100 per level is, dan ga ik er wel een aantal skippen. Ik denk dat ik nog 1000-3000 punten heb.
Dat wordt vanavond uitgeven zover ik dat kan. Ik doe toch niks met die punten.Shabbaman schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:50:
[...]
Net even gekeken, het is 150 BC per tier.
Same here, ik heb er nog 3200 staan.RobinNL schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 11:00:
[...]
Dat wordt vanavond uitgeven zover ik dat kan. Ik doe toch niks met die punten.
Denk toch dat ze bij DICE/EA geschrokken zijn van de heftige grind en de feedback die ze daar op gekregen hebben (hadden ze van te voren ook kunnen bedenken).
Vandaar al die veranderingen -> Standaard meer tokens voor de weeklies. ieder weekend double en zelfs triple xp.
Ik heb destijds 100 euro betaald voor die game.. Een half fabrikaat was het wat men echt niet had mogen releasen.RobinNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:13:
[...]
Je mag wel wat meer respect hebben voor de ontwikkelaars hoor (ondanks dat 2042 een slechte game is).
[X]
Dus nee dat respect moeten ze eerst weer terugverdienen, hopelijk met bf 6!
Daarvoor moet je echt bij EA zijn en niet bij DICE.HertogJack schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 14:33:
[...]
Ik heb destijds 100 euro betaald voor die game.. Een half fabrikaat was het wat men echt niet had mogen releasen.
Dus nee dat respect moeten ze eerst weer terugverdienen, hopelijk met bf 6!
Ik heb zelf ook 90 euro uitgegeven aan BF2042. Uiteindelijk bijna 1200 uur erin gestoken om het toch een beetje waard te maken.
Level 60 nu, kostte me 1350 punten, was al een behoorlijk eind.
Dus als je rond level 44 zit moet je dat toch kunnen halen lijkt me?
Conquest is nou net mijn preferred modus
Lees het al op reddit.. wat een armoe weer dat ze de meest gespeelde modus dan niet terugbrengen.
[ Voor 24% gewijzigd door HertogJack op 09-09-2025 17:24 ]
* RobinNL heeft nog 750 Battlefield coins over.
Ja, je ligt goed op schema. Op Reddit stond er ergens een post dat je het ongeveer het onderstaande moet hebben om het te kunnen halen.Virtua schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 16:36:
Der zijn nog 3 weken toch?
Dus als je rond level 44 zit moet je dat toch kunnen halen lijkt me?
Einde week 3: lvl 34
Einde week 4: lvl 40 (huidige week)
Einde week 5: lvl 46
Einde week 6: lvl 53 (triple XP in het weekend)
Einde week 7: lvl 60 (triple XP in het weekend)
[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 09-09-2025 20:07 ]
Heb je nog Battlefield Coins over? Die kan je eventueel inzetten.Virtua schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:56:
Top, die xp heb je in het weekend echt wel nodig vind ik, speel nu anderhalf uur per dag en meer tijd doordeweeks heb ik niet echt
Oh dus ik ga het allang niet meer halen hahah ben nog level 8RobinNL schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 20:06:
[...]
Ja, je ligt goed op schema. Op Reddit stond er ergens een post dat je het ongeveer het onderstaande moet hebben om het te kunnen halen.
Einde week 3: lvl 34
Einde week 4: lvl 40 (huidige week)
Einde week 5: lvl 46
Einde week 6: lvl 53 (triple XP in het weekend)
Einde week 7: lvl 60 (triple XP in het weekend)
Koop je genoeg Battlefield coins om veel levels te skippen /sRicmaniac schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:52:
[...]
Oh dus ik ga het allang niet meer halen hahah ben nog level 8
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 10-09-2025 17:43 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
2 nieuwe jets en een nieuw wapen, voor 2042 dan.Help!!!! schreef op woensdag 10 september 2025 @ 15:33:
Er is toch niks materieels dat je kunt unlocken nuBen denk ik echt te oud om voor wat skins te gaan grinden in een game waar ik me vooral zit te ergeren
Zinvol?
Niet echt, vermakelijk wel😁
Divide and conquer.
nee die crap gaan we gelukkig niet terugzien in bf6endechaos schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:22:
ik hou van de wingsuit snel vlaggen pakken en weg knallen/ vliegen naar de volgende vlag. iemand weet of dit ook in bf6 komt? ik verwacht het niet aangezien de specials weggaan maar heb toch een kleine (valse) hoop.
Level 53 nu!
Denk dat ik hem wel kan afronden met nog 2x weekly missions te gaan.
Er is een apart topic voor de consoles: [XBOX/PS] Battlefield 2042