Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:20
Terranova schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:12:
Ik snap de kritiek niet echt. Ja er zijn wat rare dingen. Maar de game voelt echt als een Battlefield voor mij. Nou helpt het misschien ook dat de laatste BF die ik gespeeld heb BF3 is. Dus als die extra dingen zijn voor mij ook totaal niet nodig. Maar ik kan me voorstellen dat als je het gewend ben van de vorige games dat het wel een gemis is.
Je snapt de kritiek niet omdat het bij jou goed loopt? ik snap niet dat je niet inziet dat er toch wel erg veel mis is met deze launch (wat ook wel weer BF eigen is)
Maar er zijn zoveel random bugs en problemen dat het niet erg vreemd is dat er zoveel kritiek is.

Mijn inziens liep cyberpunk nog beter bij mij dan deze game, en ik snap de kritiek op cyberpunk ook prima.
Er worden gewoon teveel titels afgeleverd die zo vol met problemen zitten dat je dit gewoon niet zou moeten uitbrengen nu.

Maar dat is helaas zoals het nu gaat, mensen kopen toch wel. Ik hoop dat deze game nog snel gefixed wordt, maar ik ben blij dat ik eerst een test play sessie kon doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

ik lig er echt niet wakker van. Ik kan er niks aan veranderen.
Anderen schuimbekken en spreken van de grootste schande sinds gesneden brood.

Maar goed, je hoeft maar te zoeken naar oudere artikelen over de ramp van de BF3 en BF4 launch en het is hetzelfde liedje.
Zijn de meeste mensen ook alweer vergeten.

Ik geef 2042 dus gewoon ook een paar maand, daarna draait het waarschijnlijk prima.
En dan komt over een paar jaar BF3042 ofzo en dan mensen weer mauwen dat het niet voelt als battlefield, ook omdat ze de launch van 2042 alweer vergeten zijn.

Speel lekker, of speel niet.
Maar goed, het is altijd de grootste ramp uit de menselijke geschiedenis.
Ga anders werken bij Dice ofzo of EA en vertel ze hoe het moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kneusteun schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:18:
[...]

Je snapt de kritiek niet omdat het bij jou goed loopt? ik snap niet dat je niet inziet dat er toch wel erg veel mis is met deze launch (wat ook wel weer BF eigen is)
Maar er zijn zoveel random bugs en problemen dat het niet erg vreemd is dat er zoveel kritiek is.

Mijn inziens liep cyberpunk nog beter bij mij dan deze game, en ik snap de kritiek op cyberpunk ook prima.
Er worden gewoon teveel titels afgeleverd die zo vol met problemen zitten dat je dit gewoon niet zou moeten uitbrengen nu.

Maar dat is helaas zoals het nu gaat, mensen kopen toch wel. Ik hoop dat deze game nog snel gefixed wordt, maar ik ben blij dat ik eerst een test play sessie kon doen.
die gast in het filmpje zegt het zelf ook: hij kent de kritiek, heeft het zelf eigenlijk niet zelf meegemaakt maar kent het wel van anderen. Tja.

Ik heb van tijd tot tijd ook niet-registrerende hits. Schiet ik iemand drie keer vol door de kop, gaat ie niet dood.
Gisteravond had ik het issue dat m'n scope zoom elke keer wegflitste. Was onspeelbaar als sniper. Erg vervelend, maar niet het eind van de wereld.
Uiteindelijk is het een spelletje. Iets wat gefixed wordt.
ik moet het eerste moderne spel nog tegenkomen die 100% perfect is vanaf de eerste seconde launch.
En ik kan intussen ook smakelijk lachen om de hovercraft die verticaal tegen de wolkenkrabber op rijdt.
Of pantservoertuigen gedropped bovenop wolkenkrabbers.
De formule 1 Bolte is uitermate teleurstellend als je een paar goeie tegenspelers erin hebt zitten, dan ben je als infantry vogelvrij en onderdeel van een broodje kebab.
De volgende ronde zit je echter zelf aan de goede kant van de crosshair.
Frustratie kan soms vervelend zijn maar even goede vrienden en een keer diep ademhalen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2021 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:22
kneusteun schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:18:
[...]

Ik heb genoeg klachten gelezen en ook wat er mist. Maar ik heb zelf echt nog 0 bugs meegemaakt/gemerkt. Dus nee ik snap het niet. Ik vermaak me zeer met de game en ik mis de zooi niet die in de voorgaande BF zat. Ik lees vooral veel gezeik over missende dingen, dingen die ik persoonlijk niet mis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:28:
[...]

Ik heb genoeg klachten gelezen en ook wat er mist. Maar ik heb zelf echt nog 0 bugs meegemaakt/gemerkt. Dus nee ik snap het niet. Ik vermaak me zeer met de game en ik mis de zooi niet die in de voorgaande BF zat. Ik lees vooral veel gezeik over missende dingen, dingen die ik persoonlijk niet mis
ik ga er vanuit dat Dice het gewoon allemaal wel fixed en extra's toevoegt, ook dingen die we gewend waren.
Ik vind het geschreeuw over hoe slecht het allemaal wel niet is weinig constructief. Als je dingen tegenkomt en je er druk over maakt, focus de energie dan door het aan te melden bij Dice ofzo, bugreports kan vast wel?
In plaats van op websites met modder te gooien.

Ik heb rubberbanding gehad.
Ik heb sniper scope bug gehad.
Hit point failure bug.
Ze fixen het maar, en ik verwacht dat ze het ook gewoon zullen doen.
Geld terugvragen omdat ik het niet allemaal in de eerste maand krijg ga ik niet doen. Ik stap ook niet elk jaar over naar andere providers omdat ik daar een tientje goedkoper uit ben oid. Ben ook loyaal aan de franchise en heb telkens weer goede ervaringen en uiteindelijk wegen de tijdelijke slechte ervaringen daar niet tegen op.

Ik zou het leuk vinden als ik een fatsoenlijke playerlijst heb je scores ipv de squad scores nu en eigenlijk stats. Ik wil vergelijken met andere spelers.
De badges/ribbons/medals zouden mooier/beter/uitgebreider kunnen.
Ik wil weten wat m'n langste headshot is :P
k/d
de hele BF2stats shebang :)

Ik zie stommiteiten met vehicles, wapens die beter kunnen.
Maps die mooier kunnen, tot nu toe vind ik het over het algemeen ook behoorlijk lege maps. Displaced ofzo in India is dan nog de meest gevulde map ook voor infantry-opties terwijl je in maps als Hourglass (Doha zandmap) als infantry weer totaal geen kans maakt je schietschijf bent voor vliegtuigen/heli's en voertuigen.

Tijd voor een fatsoenlijke Locker, of een Siege of Shanghai beter dan Kaleidoscope.

En natuurlijk gewoon Metro/Seine Crossing :P
En een degelijke remake van Caspian Border (die Portal remake valt me toch net iets tegen, leuk feest van herkenning maar geen halleluja).

Intussen speel ik er allemaal gewoon dwars doorheen.
Mensen moeten gewoon een betere pc kopen, heb ik ook gedaan >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2021 18:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:35:
[...]

Mensen moeten gewoon een betere pc kopen, heb ik ook gedaan >:)
Betere PC gaat de "content emptiness" & "core gameplay" niet fixen.

[ Voor 3% gewijzigd door LadyVodka op 23-11-2021 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:49

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:35:
ik ga er vanuit dat Dice het gewoon allemaal wel fixed en extra's toevoegt, ook dingen die we gewend waren.
Dat zal wel, dat was in BFV namelijk ook zo. Uiteindelijk werkt het. En sommige upgrades zijn downgrades (TTK-update bijvoorbeeld), en moeten dan weer gefixt worden. Maar als je nu naar de steam stats kijkt is BF2042 nu al de helft van de spelers kwijt (en inderdaad, Steam is maar een deel van het spelersbestand maar ik neem wel aan dat de verhouding tussen piek en huidig vergelijkbaar is tussen Steam en Origin). Ook niet erg, het zou me niet verbazen dat dat bij BFV ook zo was. Bij een grote content-update komen er weer spelers terug. Dat zal bij BFV ook zo, en dat zal bij BF2042 niet anders zijn. Maar dan hoop ik dat een andere vergelijking met BFV niet opgaat: DICE moet genoeg aan het spel verdienen via micro-transacties om het spel te willen blijven ondersteunen. Daar heb je spelers voor nodig. DICE heeft laten zien dat ze naast het fixen en uiteindelijk prima speelbaar maken van Battlefield er ook weinig moeite mee heeft om de ondersteuning vroegtijdig te stoppen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Btw M5C Bolte Missiles hebben ook "in air lock"
[Streamable: Battlefield 2042 2021.11.23 - 19.15.48.01]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Mij irriteert vooral de onnodige cutscenes, one liners en dat ik niet zelf de map kan kiezen.
Ik wil gewoon joinen, squad zien en deployen en niet al die ongein er tussendoor.
En aan het eind wil ik geen mooie PowerPoint met mijn punten, gewoon een scorebord waarbij ik gelijk op next kan rammen voor een opsomming van mijn punten en wat ik vrijgespeeld heb.
Is allemaal verloren tijd tussen de actie.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WillemAtHome schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:50:
Mij irriteert vooral de onnodige cutscenes, one liners en dat ik niet zelf de map kan kiezen.
Ik wil gewoon joinen, squad zien en deployen en niet al die ongein er tussendoor.
En aan het eind wil ik geen mooie PowerPoint met mijn punten, gewoon een scorebord waarbij ik gelijk op next kan rammen voor een opsomming van mijn punten en wat ik vrijgespeeld heb.
Is allemaal verloren tijd tussen de actie.
daar ben ik zelf ook een traditie in begonnen met die cutscenes aan het begin van elke ronde.
'ja ja we weten inmiddels wel hoe de map eruit ziet, ooohh wat mooi, oh ziet het er zo uit'.

En zo'n beetje al de halve briefing tekst meepraten.

Ja Dice, nu weten we het wel. Tutorial is voorbij.

En die end round summary... bij wat ik vrijgespeeld heb kan ik op next reward ofzo klikken maar hij skipped altijd een reward die je dan niet meer in beeld ziet en geen tekst/details van kan zien. Zal een bug zijn waarschijnlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2021 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:20
Terranova schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:28:
[...]

Precies zoals ik cyberpunk ervaarde, 0 bugs en problemen. Maar ik snap dat de launch crap was voor veel mensen.
Bf nu 2x opgestart en missende textures, enemies niet zichtbaar, gespawned buiten mijn character (kon alleen nog inverted lopen ook) kortom best wel wat issues. Mijn pc zit ruim boven recommended specs maar toch amper een goede game kunnen spelen.

En ja bijna alle releases waren drama dus ik hoop dat het bijtrekt, maar persoonlijk nooit zo’n drama gehad als dit.
En dat van die missende dingen heb ik ook 0 problemen mee trouwens. Maar de hoeveelheid game breaking bugs heeft bij mij nog wel even de aankoop uitgesteld.

Dus ja ik vind het weer een crappy launch, maar verwacht wel dat het grotendeels opgelost gaat worden. Maar laten we niet doen alsof dit soort launches als standaard geaccepteerd moeten worden, want de cijfers qua spelers lopen terug en dat vind ik erg jammer om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kneusteun schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:33:
[...]

Precies zoals ik cyberpunk ervaarde, 0 bugs en problemen. Maar ik snap dat de launch crap was voor veel mensen.
Bf nu 2x opgestart en missende textures, enemies niet zichtbaar, gespawned buiten mijn character (kon alleen nog inverted lopen ook) kortom best wel wat issues. Mijn pc zit ruim boven recommended specs maar toch amper een goede game kunnen spelen.

En ja bijna alle releases waren drama dus ik hoop dat het bijtrekt, maar persoonlijk nooit zo’n drama gehad als dit.
En dat van die missende dingen heb ik ook 0 problemen mee trouwens. Maar de hoeveelheid game breaking bugs heeft bij mij nog wel even de aankoop uitgesteld.

Dus ja ik vind het weer een crappy launch, maar verwacht wel dat het grotendeels opgelost gaat worden. Maar laten we niet doen alsof dit soort launches als standaard geaccepteerd moeten worden, want de cijfers qua spelers lopen terug en dat vind ik erg jammer om te zien.
mijn ervaring met CyberPunk was kort. Ik koos volgens mij voor een nomad als karakter.
Ik moest vervolgens naar een of andere gast rijden in een trailer/caravan en met m praten.
Nadat ik klaar was om met m te praten liep ik weer naar buiten.
Op het caravantrapje ging iets mis en ging ik dood. Kwestie van 'death by caravan-trapje'.
Toen heb ik maar gequit :P

Maar ja ik had meer zin in battlefield dus ik blijf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Zowel in cbp als nu in bf gamebreaking bugs ervaren.

Maar in beide heb ik mij prima vermaakt. :)

Persoonlijkheidsdingetje allicht :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Met de komende updates van oa Donderdag as ziet er er positief uit. En ja ik heb ook de bugs meegemaakt maar niet (erg) aan geirriteerd. Nu zo’n 120 uur in de game en bijn level 83.

Volgende week maar is mijn review schrijven op Steam🙂

Edit: de komende twee patches: Klik Hier

[ Voor 28% gewijzigd door Smit260 op 24-11-2021 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:35
Generaal Pep schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:08:
[...]

Op welk voltage heb je de fans ingesteld? Mijn CPU wordt wel wat warmer dan 60 graden met een load van 55%. (Ik heb ook een dark rock pro 4)
vcore staat op 1.225 en de rpm gaan vanzelf maar draaien gemiddeld tussen de 950 en 1100 rpm

Ook vccio en vccsa voltages kunnen je temps beïnvloeden die staan beide op 1.175v. (dit alles was stock van het moederbord 1.39v wat belachelijk is.

Vandaag weer flink wat uurtjes gespeeld en heb eindelijk een setup gevonden waarmee ik in ieder geval de kleine heli kan besturen. de rest is gewoon bijna niet te doen zonder landingsbaan voor mijn muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 14:03
Smit260 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 02:34:
Met de komende updates van oa Donderdag as ziet er er positief uit. En ja ik heb ook de bugs meegemaakt maar niet (erg) aan geirriteerd. Nu zo’n 120 uur in de game en bijn level 83.

Volgende week maar is mijn review schrijven op Steam🙂

Edit: de komende twee patches: Klik Hier
Flinke lijst zeg! Bedankt voor het delen.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:51
Top lijst inderdaad! Dice is gelukkig niet blind voor de community

Gister als ps5 speler wat crossplay gespeeld met een volle squad met wat maten op PC.

Zowaar voor het eerst 1e squad geworden in de ranking.

Iets wat ik voorheen niet mogelijk achtte met crossplay aan.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-09 08:59
Van de mensen die online veel lawaai maken over wat er allemaal beter kan, kan je veel zeggen. Een deel zal wel gewoon herhalen wat andere roepen. Maar er zijn er volgens mij ook heel veel die opricht een betere game willen.

Met gewoon braafjes te posten op een of andere forum in een afgezonderd hoekje van het internet gaat er misschien wel een pak minder bereikt worden dan met al die "slechte" reclame.

Ik speel het spel ook elke avond een uur of 2, maar ik vraag me wel af hoe lang ik het nog ga trekken. Ik speel altijd all out warfare/conquest. En dat is toch een beetje een waas van toffe momenten in een vehicle, of infantry encounters rond een drukke vlag, maar even goed heel veel spawnen, lopen en doodgaan. Ik mis toch precies servers met 64 man of zelfs 32 man. Ben nog niet 100% overtuigd van 128players. Zeker omdat je nu als squad amper een game kan doen keren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 16:36
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:58:
[...]

En die end round summary... bij wat ik vrijgespeeld heb kan ik op next reward ofzo klikken maar hij skipped altijd een reward die je dan niet meer in beeld ziet en geen tekst/details van kan zien. Zal een bug zijn waarschijnlijk.
Je moet eerst klikken op hetgeen wat je vrijgespeelt hebt en dan gaat hij automatisch naar de volgende. Als je op de volgende klikt mis je diegene waar je dus op klikt. Dat had ik in het begin ook maar op deze manier zou je alles langs moeten gaan :+ Ook weer goed over nagedacht :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:16:
[...]

Je moet eerst klikken op hetgeen wat je vrijgespeelt hebt en dan gaat hij automatisch naar de volgende. Als je op de volgende klikt mis je diegene waar je dus op klikt. Dat had ik in het begin ook maar op deze manier zou je alles langs moeten gaan :+ Ook weer goed over nagedacht :z
aha, ja ik ga er natuurlijk vanuit dat het eerste item automatisch geselecteerd staat, want die staat wel direct in beeld.

dank voor de tip, ga ik proberen, kijken of dat bij mij ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HertogJack schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:36:
Top lijst inderdaad! Dice is gelukkig niet blind voor de community

Gister als ps5 speler wat crossplay gespeeld met een volle squad met wat maten op PC.

Zowaar voor het eerst 1e squad geworden in de ranking.

Iets wat ik voorheen niet mogelijk achtte met crossplay aan.
ik ben altijd skeptisch over crossplay. Ik kan me niet voorstellen dat een gemiddelde console-speler mee kan met de precisie/snelheid van een pc-gamer. Althans niet zonder extra tools als auto-aim ofzo (wil ik dan ook als pc-gamer maar in mijn geval is het dan weer een aimbot en word ik geband).

Is het merkbaar op playstation dat je tegen pc-gamers speelt? Is het moeilijker omdat ze sneller zijn met dingen?
Heb je op consoles auto-aim oid ter ondersteuning? Kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n analog thumbstick sneller/accurater is dan een lasermuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john65
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09-2022
Speel cod en cross Play enabled heb het idee dat er maar weinig pc spelers met cross Play aan spelen omdat ik bijna alleen maar consoleplayers tegen kom in de potjes die ik speel zie het verschil niet, heeft dat aim assist dan zoveel invloed , ik kan met een controller helemaal niks raken mijn loop staat elke keer omhoog ,diverse keren geprobeerd op playstation .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:27:
[...]

ik ben altijd skeptisch over crossplay. Ik kan me niet voorstellen dat een gemiddelde console-speler mee kan met de precisie/snelheid van een pc-gamer. Althans niet zonder extra tools als auto-aim ofzo (wil ik dan ook als pc-gamer maar in mijn geval is het dan weer een aimbot en word ik geband).

Is het merkbaar op playstation dat je tegen pc-gamers speelt? Is het moeilijker omdat ze sneller zijn met dingen?
Heb je op consoles auto-aim oid ter ondersteuning? Kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n analog thumbstick sneller/accurater is dan een lasermuis.
Aim assist op consoles is nog kapot/werkt nog niet optimaal, dice werkt hier aan staat in die fix list van vandaag.

Ja je merkt het als console speler zeker als je tegen pc spelers speelt, snipers zijn veel dodelijker met crossplay en alle heli vliegers lijken wel van een andere planeet in vergelijking met console.

Toegegeven we hadden wel 4 pro's in een squad gister waarvan 1 op pc en 3 op ps5 :) Mannen met heel veel FPS console play ervaring (15+ en sommige 20+ jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HertogJack schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:48:
[...]

Aim assist op consoles is nog kapot/werkt nog niet optimaal, dice werkt hier aan staat in die fix list van vandaag.

Ja je merkt het als console speler zeker als je tegen pc spelers speelt, snipers zijn veel dodelijker met crossplay en alle heli vliegers lijken wel van een andere planeet in vergelijking met console.

Toegegeven we hadden wel 4 pro's in een squad gister waarvan 1 op pc en 3 op ps5 :) Mannen met heel veel FPS console play ervaring (15+ en sommige 20+ jaar).
was ik al bang voor.
En dan denk ik: waarom doen ze het dan. Ben je toch automatisch benadeeld als console speler? Lijkt me echt niet motiverend als pc-gamers rondjes om je heen rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:07:
[...]

was ik al bang voor.
En dan denk ik: waarom doen ze het dan. Ben je toch automatisch benadeeld als console speler? Lijkt me echt niet motiverend als pc-gamers rondjes om je heen rennen.
Is het ook niet idd... maargoed 1 maat op pc en om hem dan te negeren doe je ook weer niet.

Maar als hij niet speelt dan staat crossplay by default uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:07:
[...]

was ik al bang voor.
Ach, het gros van de pc spelers raakt toch niets of is keihard ergens aan het campen in het achterveld met een sniper, daar mis je niets aan op de objective. Met cross-play hou je tenminste nog wat volle servers over, want volgens mijn origin friends list, is de exodus van spelers al wel begonnen. Van 20 - 30 spelers 's avonds in de eerste week, naar een man of 5 deze week. Ze mogen wel hard aan de bak met die patches, ik verlies elke dag meer mensen om mee te spelen.

Ik merk trouwens amper verschil of ik tegen console spelers of tegen pc spelers aan het spelen ben. Console spelers zijn vooral veel makkelijker te raken omdat ze praktisch allemaal altijd crouchen of crouchwalken als ze gaan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 16:36
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:19:
[...]

Ik merk trouwens amper verschil of ik tegen console spelers of tegen pc spelers aan het spelen ben. Console spelers zijn vooral veel makkelijker te raken omdat ze praktisch allemaal altijd crouchen of crouchwalken als ze gaan schieten.
Dat doe ik ook heel vaak als ik schiet op een wat verdere afstand en ik speel op de PC. Macht der gewoonte dat je dan betere accuracy hebt van andere games. Maar volgens mij maakt de stance in BF niet uit voor je recoil volgens mij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:43:
[...]

Dat doe ik ook heel vaak als ik schiet op een wat verdere afstand en ik speel op de PC. Macht der gewoonte dat je dan betere accuracy hebt van andere games. Maar volgens mij maakt de stance in BF niet uit voor je recoil volgens mij? :+
Het verschilt een beetje tussen de battlefield games, in BFV maakte het wel uit voor de recoil, de overige battlefields volgens niet en over het algemeen gezien maakt de stance niets uit voor de spread.

In 2042 is het wel absolute noodzaak om stil te staan bij ADS om de spread nog enigszins acceptabel te houden. Op close range lijk je met hipfire dan weer nergens last van te hebben, soms zelfs accurater dan ADS heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
[...]

Goed punt idd, geen idee of het uitmaakt maar ik ga ook altijd op mn knieen zitten of liggen als ik heel accuraat wil mikken en de tijd heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Update notes van de update die morgen verschijnt:

https://www.ea.com/games/...field-2042-update-notes-2

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Niks over hit registratie.
Jammer

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Al gepost:
Smit260 in "[PC] Battlefield 2042"

[ Voor 3% gewijzigd door LadyVodka op 24-11-2021 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In de post wordt gesproken over beide updates, deze gaat enkel over de update van morgen. Door DICE vanmiddag op de website gezet.

[ Voor 5% gewijzigd door RobinNL op 24-11-2021 18:28 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Patch voor morgen is 80% nerf patch.

Edit:
Ik zit vast in Hourglass :/
Ergens in de muur.
[Streamable: Battlefield 2042 2021.11.24 - 20.54.17.04]

[ Voor 20% gewijzigd door LadyVodka op 24-11-2021 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ligt eraan of je een bipod op je wapen hebt. Dan is liggen wel degelijk beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:06
Ik had dit tijdens de beta en nu nog steeds. Ervaren meer mensen het probleem dat wanneer je een wireless headset gebruikt (bluetooth) dat het geluid wordt geswitched naar een soort van mono geluid? Het klinkt zo bizar slecht.. en zodra de game sluit is dit weg en is alles weer surround.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 13:15
mprkooij schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:26:
Ik had dit tijdens de beta en nu nog steeds. Ervaren meer mensen het probleem dat wanneer je een wireless headset gebruikt (bluetooth) dat het geluid wordt geswitched naar een soort van mono geluid? Het klinkt zo bizar slecht.. en zodra de game sluit is dit weg en is alles weer surround.
Ja had ik ook, leek niet te fixen, maar je moet ergens heel diep in de settings een schakelaartje omzetten. Iets met Hand Free telephoby, maar dat heet in 11 weer anders dan in 10. Zie ook https://superuser.com/que...ough-bluetooth-headphones

En check eerst deze gast eens, misschien een snelle fix: YouTube: How to fix Bluetooth headset Low Volume & Bad quality (Windows 11)

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:06
goudvisblub schreef op woensdag 24 november 2021 @ 22:16:
[...]

Ja had ik ook, leek niet te fixen, maar je moet ergens heel diep in de settings een schakelaartje omzetten. Iets met Hand Free telephoby, maar dat heet in 11 weer anders dan in 10. Zie ook https://superuser.com/que...ough-bluetooth-headphones

En check eerst deze gast eens, misschien een snelle fix: YouTube: How to fix Bluetooth headset Low Volume & Bad quality (Windows 11)
Ah top dit, helemaal gefixt! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
kharg island map van BF3 mis ik nog in portal.Ik amuseer me wel met portal, maar die nieuwe grote mappen is een downgrade.64 man op dawnbreaker in BF4 was bv veel heviger .

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:35
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:18:
[...]

ligt eraan of je een bipod op je wapen hebt. Dan is liggen wel degelijk beter :P
Toevallig net getest ook zonder bipod is liggen altijd beter qua acuracy. De 2de sniper unlocked gister en vandaag even geleveld maar die is echt stukken beter. Tot minimaal 420 meter geen bullet drop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Update #2 is inmiddels verschenen. De download grootte is ongeveer 1.2GB (kan per platform wat verschillen).

Verwijderd

Weet iemand hoe je een hardcore modus van een gehoste portal game kan maken?

Op deze site:

https://portal.battlefield.com/en-us/experiences

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 07:54
RobinNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:12:
Update #2 is inmiddels verschenen. De download grootte is ongeveer 1.2GB (kan per platform wat verschillen).
PC = 1.47GB :)

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
Gejat uit het console topic van @Rivanov :

If you see that the file size is 1.46/47 GB on Origin or 1.2 GB on Steam, they're both correct too (may vary depending on your client).

The file size on Xbox Series X/S is 1.11 GB, 696MB on PlayStation 5.#BF2042 Update #2.

01010000 01100101 01110000 01100101

nieuws: Hoofd design DICE vertrekt naar ander bedrijf

"Mesmar was eerder studio director bij King, maker van Candy Crush. Sinds 2019 gaf hij leiding aan de game-ontwerpers van DICE en was hij betrokken bij onder andere Star Wars Battlefront II, Battlefield V en Battlefield 2042.

Update, 11.40: De tekst is aangepast om niet de suggestie te wekken dat er een link is tussen het vertrek van Mesmar en kritiek op Battlefield 2042."

:w

[ Voor 54% gewijzigd door Help!!!! op 25-11-2021 11:54 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Gezellig met zn allen zweef-vliegen :D

https://www.reddit.com/r/...r_new_exploit_presenting/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:44:
Weet iemand hoe je een hardcore modus van een gehoste portal game kan maken?

Op deze site:

https://portal.battlefield.com/en-us/experiences
Dat moet je volgens mij handmatig instellen. HUD uitzetten, net wat minder leven etc. Er is niet echt een switch met hardcore aan/uit.

@da_PSI Client was misschien beter geweest in m'n post ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
UnderAVoidSky schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:57:
[...]

Klein detail is natuurlijk wel dat dit enkel de Gold en Ultimate spelers van Steam zijn. Eind volgende week zal misschien een beter moment zijn om een statistiek te trekken.
En hiermee wil ik niks zeggen over de staat van de game.
Ik heb speciaal gewacht voor die post.
Is nu goed moment om naar de statistieken te kijken? (Steam Only)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ggr-lY1sNblcRMrH_oIxFLenqwg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gVS63lruIsv5FaR4X5FhyxET.png?f=fotoalbum_large
UnderAVoidSky schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:57:
[...]
En hiermee wil ik niks zeggen over de staat van de game.

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:01
LadyVodka schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:14:
[...]

[Afbeelding]

[...]
Dit is inderdaad een beter moment om te kijken.
Ik denk dat Dice hier inderdaad wel conclusies uit mag trekken. Ik hoop voor hun dat het nog betert.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:14

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Tis net een bitcoin graph, weekend komt eraan en dan gaat het weer omhoog, als ze daar onder die piek gaan en blijven zitten dan mss wel, maar veel meer kun je hier niet uit halen.. Speel al sinds 1942, had BF5 nog maar als een van de weinige van de clan, en had daar ook weinig uren in zitten, dat hebben we nu opgepakt en dat speelt erg lekker weg, dus ik ben benieuwd hoe snel hij als budget key is aan te schaffen gaan we dan mss ook eens kijken.. Maar wrs ook alleen voor de portal, maar dan nog..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LadyVodka schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:14:
[...]

[Afbeelding]

[...]
Vergelijking met BF V .....

Ben heel benieuwd hoe zich dit de komende weken / maanden na de patches gaat ontwikkelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ggr-lY1sNblcRMrH_oIxFLenqwg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gVS63lruIsv5FaR4X5FhyxET.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DrKvXVDUTMlyKphAURSDuwVBPTE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NpmlA9zNjgoZ1s51BP6WdGGG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 25-11-2021 12:39 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Help!!!! schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:36:
[...]

Vergelijking met BF V .....

Ben heel benieuwd hoe zich dit de komende weken / maanden na de patches gaat ontwikkelen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik weet niet of Battlefield 5 een goede vergelijking is. De game kwam uit in november 2018, maar verscheen midden 2020 pas op Steam. De gamers die Battlefield 5 wilden hebben, spelen de game via Origin.

• LadyVodka
  • Niet online
nieuwe update = nieuwe font.
Das DICE niet eh.?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fu_rlJkft3vd9fAvXCrTHmqybCg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/24cbaZwWQjVuGYS2b0grKC9L.png?f=fotoalbum_large

EDIT: 16:40u
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GSvOqIROQR8y8TYLcQDf_QuNMp0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/38CzaC6Ak54AGY15M1FmiDA8.png?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door LadyVodka op 25-11-2021 16:39 ]

Bensimpel

Positieve meneer

WillemAtHome schreef op woensdag 24 november 2021 @ 17:34:
[...]

Niks over hit registratie.
Jammer
Bullet spread has been reduced on all weapons except Shotguns. This should result in better accuracy during gameplay
Maar wel bullet spread, misschien dat we nu meer elkaar kunnen raken.

😆 - Denk ook eens om ;)

RobinNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:11:
[...]

Ik weet niet of Battlefield 5 een goede vergelijking is. De game kwam uit in november 2018, maar verscheen midden 2020 pas op Steam. De gamers die Battlefield 5 wilden hebben, spelen de game via Origin.
Redeneer jij dan dat Steam BF V dus eigenlijk onderrapporteert. :? Maw, als BF V op Steam ook in 11-2018 was uitgekomen zou de Steam rapportage nu hoger zijn.

Daarmee worden de Steam cijfers van BF 2042 dus eigenlijk (nog) schrijnender :o :P

PC Specs

Help!!!! schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:49:
[...]

Redeneer jij dan dat Steam BF V dus eigenlijk onderrapporteert. :? Maw, als BF V op Steam ook in 11-2018 was uitgekomen zou de Steam rapportage nu hoger zijn.

Daarmee worden de Steam cijfers van BF 2042 dus eigenlijk (nog) schrijnender :o :P
Ik denk dat als Battlefield 5 direct op Steam was verschenen, het aandeel (actieve) spelers hoger zal hebben gelegen dan wanneer het 1,5 jaar later was verschenen.

Tot medio 2020 zat je direct vast aan Origin met Battlefield 5. De grootste groep zal de game voor die tijd hebben aangeschaft verwacht ik. Een tijdje terug was Battlefield 5 wel in de sale, dat kan ook wel weer wat nieuwe spelers hebben gelokt.

Met Battlefield 2042 heb je nu de keuze om het via Origin, Epic (nieuw sinds 2042) of Steam te kopen. Zelf verwacht ik niet dat Epic een groot deel van de spelers heeft ingepikt. Wel heb ik meerdere discussies gezien met de vraag waar consumenten de game het best konden halen, op Origin (1 launcher actief) of Steam (bij je game collectie).

Dus een gelijke en eerlijke vergelijking tussen die twee games lijkt mij niet echt mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smit260
Help!!!! schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:54:
nieuws: Hoofd design DICE vertrekt naar ander bedrijf

"Mesmar was eerder studio director bij King, maker van Candy Crush. Sinds 2019 gaf hij leiding aan de game-ontwerpers van DICE en was hij betrokken bij onder andere Star Wars Battlefront II, Battlefield V en Battlefield 2042.

Update, 11.40: De tekst is aangepast om niet de suggestie te wekken dat er een link is tussen het vertrek van Mesmar en kritiek op Battlefield 2042."

:w
Heel goed. Wanprestatie leveren betekent wegwezen, net als in sport (lees: voetbal).

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:13
Is het mogelijk om een squad / party te maken met bhv crossplay?

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Smit260 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:13:
[...]

Heel goed. Wanprestatie leveren betekent wegwezen, net als in sport (lees: voetbal).
Waarschijnlijk "He didn't made the end quote"
Slechte cijfers, rating , money bla bla
Onderling akkoord ontslagen = "It was a pleasure to work for DICE but i need to move on... (insert letter here)"

Verwijderd

RobinNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:11:
[...]

ik speel BF5 nu ook gewoon via Steam ook al deed ik dat eerst via Origin O-)

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
TheRicolaa10 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:21:
Is het mogelijk om een squad / party te maken met bhv crossplay?
Yes! Speel vaak 2x PC 2x Xbox
Wij gebruiken Xbox chat via de pc om met hun te ouwehoeren.

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:13
ApOE schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:36:
[...]

Yes! Speel vaak 2x PC 2x Xbox
Wij gebruiken Xbox chat via de pc om met hun te ouwehoeren.
Het is me nu dus gelukt, kostte wel wat tijd om bij elkaar in de party te komen. Nu nog een manier verzinnen om te kunnen communiceren (hij speelt op PS5).

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

TheRicolaa10 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:43:
[...]

Het is me nu dus gelukt, kostte wel wat tijd om bij elkaar in de party te komen. Nu nog een manier verzinnen om te kunnen communiceren (hij speelt op PS5).
discord app op telefoon, bluetooth oortje :)

is er overigens nog ergens een leuke NL BF discord?
op die van mijzelf word voornamelijk among us en cs gespeeld :+

[ Voor 46% gewijzigd door JoSchaap op 26-11-2021 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable_son
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-08 20:01
Even vlug gekeken naar de portal

https://portal.battlefield.com/experience/package/era
1 server/ script geklikt met 32 "players"38 niet vervangbare bots, map "Battle of the Bulge, free for all en gestart

Wauw, wat mij direct te binen schoot : EA/Dice heeft geluisterd naar de community
-Ze hebben het mnogelijk gemaakt je eigen server te draaien met opties
-they made it possible to make your own server WITH options
-Veel opties
-BF3 mappen ne BF3 Wapens
-Het zelfde voor/met BF Bad Company 2
-en je kan ze mixen
-een helboel scripting opties
-en nog veel meer wat ik nog niet bekeken heb
Gemiste optie van de EA/Dice marketing, want hier hoor je niet veel mensen over.

https://www.youtube.com/watch?v=X3OJLUfBEqo

[Edit omgezet van engels naar nl en video toegevoegd]

[ Voor 67% gewijzigd door cable_son op 26-11-2021 14:15 ]

Cable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel een interessante patch geweest. De AK-24 is nu met afstand de meta, verreweg de beste assault rifle. Je hebt alleen een vertical grip en iron sight nodig, de rest werkt alleen maar tegen je.

De hovercraft spam is nu vervangen voor de M5C Bolte spam. Daar is de 30 mm nog niet van generfd, in tegenstelling tot de 30 mms van de heli's. Kortom, daar hark je lachend 80 kills mee binnen op breakthrough (beetje afhankelijk van hoe vaak je er tussen komt om hem te spawnen, 20 - 30 per run haal je lachend). 30 mm gun, smoke en (enorm snelle) auto-repair en maar rondjes blijven rijden.

AK-24, sundance, smart grenades, ammo box, proximity grenades. Daar loopt praktisch iedereen mee rond nu, sneller kan je echt niet levelen. 25.000 - 55.000 XP per potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 23:52
Dat dus inderdaad. ik spam gewoon non stop die anti voertuig granaten van sundance. Krijg regelmatig random kills met die dingen, en alles is een instant auto lock voor mijn grenade launcher. Makkelijker kan niet.

Ik snap nog steeds niet trouwens dat mensen het over "op" voertuigen hebben. Letterlijk alle 64 tegenspelers hebben anti voertuig mogelijkheden ( buiten de spelers die op dat moment zelf in een voertuig zitten en nog beter kunnen dealen met voertuigen )

Ik ben 9 van de 10 keer al te laat met switchen naar AA of normale rocket want dan is de heli/tank al geexplodeerd door minstens 4-5 andere spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:50:
Dat dus inderdaad. ik spam gewoon non stop die anti voertuig granaten van sundance. Krijg regelmatig random kills met die dingen, en alles is een instant auto lock voor mijn grenade launcher. Makkelijker kan niet.

Ik snap nog steeds niet trouwens dat mensen het over "op" voertuigen hebben. Letterlijk alle 64 tegenspelers hebben anti voertuig mogelijkheden ( buiten de spelers die op dat moment zelf in een voertuig zitten en nog beter kunnen dealen met voertuigen )

Ik ben 9 van de 10 keer al te laat met switchen naar AA of normale rocket want dan is de heli/tank al geexplodeerd door minstens 4-5 andere spelers :+
Nou, dat is niet mijn ervaring eerlijk gezegd. Er komen op de objectives meer en sneller voertuigen voorbij zeilen dan dat ik nieuwe raketten uit een ammo kistje kan trekken.

Het is één constante stroom van voertuigen die je voor de kiezen krijgt, ja ze zijn individueel wel makkelijk te slopen, maar het gáát maar door met die krengen. Elke 1,5 minuut kan je een nieuwe in laten spawnen. Op een potje van 45 minuten heb je het dan al snel over honderden light/armor/heli's die voorbij komen.

Stuk voor stuk zijn ze niet zo sterk, maar je kan je kont niet keren of er staat alweer de volgende achter je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:44:
Het is wel een interessante patch geweest. De AK-24 is nu met afstand de meta, verreweg de beste assault rifle. Je hebt alleen een vertical grip en iron sight nodig, de rest werkt alleen maar tegen je.

De hovercraft spam is nu vervangen voor de M5C Bolte spam. Daar is de 30 mm nog niet van generfd, in tegenstelling tot de 30 mms van de heli's. Kortom, daar hark je lachend 80 kills mee binnen op breakthrough (beetje afhankelijk van hoe vaak je er tussen komt om hem te spawnen, 20 - 30 per run haal je lachend). 30 mm gun, smoke en (enorm snelle) auto-repair en maar rondjes blijven rijden.

AK-24, sundance, smart grenades, ammo box, proximity grenades. Daar loopt praktisch iedereen mee rond nu, sneller kan je echt niet levelen. 25.000 - 55.000 XP per potje.
True.
Op sommige plaatsen je kan spawn-camp doen met Bolte.
[Streamable: Battlefield 2042 2021.11.25 - 21.53.01.02]
Mijn max is 97kills.

SVK met 8x , biopod en extended barrel is ook geen lachertje.

EDIT: teleport not fixed yet?
[Streamable: Battlefield 2042 2021.11.26 - 23.54.09.01]

[ Voor 5% gewijzigd door LadyVodka op 27-11-2021 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Ik struikelde gisteren over een interessante 'feature' van het spel: je kunt je wapens vrij gemakkelijk upgraden door Breakthrough tegen AI te spelen. Gisteren geprobeerd en het werkt als een trein, één potje had ik meer dan 100 kills, het potje erna 235 kills en een hele rits attachments voor de AK24 en AR vrijgespeeld. Genoeg om het echte online game een stuk interessanter te maken.

Zie deze guide:
https://www.vg247.com/bat...attachments-bot-farm-easy

Samenvatting:
The best way to maximise efficiency in this process is to jump into a solo Breakthrough game with beginner AI (granting the same XP as the other difficulties). You can do this on any map, but the community has agreed that Kaleidoscope is the best.

For a simple reason: there's kind of a glitch spot where you can shoot incoming AI but they can't shoot you. If you play your cards right, you're looking at 300-400 kills per round, enough to unlock all attachments for a single weapon - not to mention all skins (except mastery).

To get there, take the elevators on the left side of the C1 building. Once you reach the top, take a left and you'll see a white pipe at the edge of the building. Run towards it, go prone and shoot the AI who come your way. They won't be able to shoot back.

You can also take a helicopter to the top and jump out, because it can sometimes be difficult to get out of elevator when the AI is blocking it. Just remember to play as Angel so you can keep resupplying your ammo.
Dus je speelt met Angel zodat je altijd genoeg ammo hebt en gaat aan de buitenkant van die buizen staan. En knallen maar.

Van dittem:
YouTube: Battlefield 2042 NEW FASTEST WEAPON ATTACHMENT / XP FARM! MAX OUT YO...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
goudvisblub schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:34:
Ik struikelde gisteren over een interessante 'feature' van het spel: je kunt je wapens vrij gemakkelijk upgraden door Breakthrough tegen AI te spelen. Gisteren geprobeerd en het werkt als een trein, één potje had ik meer dan 100 kills, het potje erna 235 kills en een hele rits attachments voor de AK24 en AR vrijgespeeld. Genoeg om het echte online game een stuk interessanter te maken.

Zie deze guide:
https://www.vg247.com/bat...attachments-bot-farm-easy

Samenvatting:

[...]

Dus je speelt met Angel zodat je altijd genoeg ammo hebt en gaat aan de buitenkant van die buizen staan. En knallen maar.

Van dittem:
YouTube: Battlefield 2042 NEW FASTEST WEAPON ATTACHMENT / XP FARM! MAX OUT YO...
Als het goed is wel tot een bepaald tier/mastery. Dus niet onbeperkt. Maar inderdaad erg handig om alle attachments vrij te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Smit260 schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:21:
[...]
Als het goed is wel tot een bepaald tier/mastery. Dus niet onbeperkt. Maar inderdaad erg handig om alle attachments vrij te spelen!
Attachments die bijna geen invloed hebben op het wapen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 21:28
Ik struikelde gisteren over een interessante 'feature' van het spel: je kunt je wapens vrij gemakkelijk upgraden door Breakthrough tegen AI te spelen. Gisteren geprobeerd en het werkt als een trein, één potje had ik meer dan 100 kills
Wat vooral mooi is om te zien is dat niemand die game-mode getest heeft met bots. Als je Kaleidoscope speelt, dan zijn de bots te achterlijk om het dak op te gaan bij C1. Dus je staat in je eentje tegen 24 tegenstanders op het dak te knallen. Tegen de tijd dat iedereen dood is, zijn de eerste al weer terug gespawned.

Tegen menselijke spelers is het al lastig, maar tegen bots onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
Wel schandalig dat ik Origin via Steam moet starten om goede controller support te hebben, mag toch verwachten dat EA dat eens zal fixen. Ja mijn zoontje speelt namelijk met controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bintzak schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 17:29:
Wel schandalig dat ik Origin via Steam moet starten om goede controller support te hebben, mag toch verwachten dat EA dat eens zal fixen. Ja mijn zoontje speelt namelijk met controller.
Je hebt altijd Origin nodig om Battlefield 2042 te kunnen spelen :? Hetzelfde met andere EA games die je via Steam hebt gekocht / speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Euhm.
AI heeft toegang tot unl. missile barrage
Weapon Station -> Barrage Missile
Er zitten normaal 4 met cooldown en die blijft schieten xD
[Streamable: Battlefield 2042 2021.11.28 - 00.08.56.02]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LadyVodka schreef op zondag 28 november 2021 @ 00:35:
Euhm.
AI heeft toegang tot unl. missile barrage
Weapon Station -> Barrage Missile
Er zitten normaal 4 met cooldown en die blijft schieten xD
[Streamable: Battlefield 2042 2021.11.28 - 00.08.56.02]
Meld het als bug bij DICE, dan heb je nog een kans dat ze dit gaan fixen :)

Battlefield 2042 | Forum | Bug Reports | EA Answers HQ | EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
RobinNL schreef op zondag 28 november 2021 @ 00:38:
[...]

Meld het als bug bij DICE, dan heb je nog een kans dat ze dit gaan fixen :)

Battlefield 2042 | Forum | Bug Reports | EA Answers HQ | EN
Das geen bug , das een feature. :*)

@RobinNL Heb je 60mm Mortar Weapon Pod geprobeerd?
Big Spash, perfect for flushing.
[Streamable: Battlefield 2042 2021.11.28 - 00.47.57.03]

[ Voor 19% gewijzigd door LadyVodka op 28-11-2021 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
RobinNL schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 18:05:
[...]

Je hebt altijd Origin nodig om Battlefield 2042 te kunnen spelen :? Hetzelfde met andere EA games die je via Steam hebt gekocht / speelt.
Klopt. het gaat om de controller support die bij steam beter werkt.

YouTube: FIX FOR XBOX SERIES X CONTROLLER MALFUNCTIONING WITH ORIGIN GAMES (F...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
sorry wrong topic!

[ Voor 116% gewijzigd door Zercules op 28-11-2021 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zercules schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:47:
Voor de xboxers hier: UE voor 53.10 met kortingscode AKS-BLACKSALE

https://www.gamivo.com/pr...-ultimate-edition-xbox-us

Net zelf gekocht en geactiveerd (ff met vpn naar US op redeem.microsoft.com) je hebt geen vpn nodig om te spelen.
Je zit in hier in het PC topic waar waarschijnlijk niet veel Xboxers zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
RobinNL schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:48:
[...]

Je zit in hier in het PC topic waar waarschijnlijk niet veel Xboxers zijn ;)
Excuses, wist niet dat er meer topics waren! Gelet op de controller discussie hierboven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:19
Ik heb vandaag iemand gespot met level SO12?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Is DXR-1 Lightweight or Heavyweight?
~asking for a friend
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwwgSmYYqNrHZ8oL1NwLSOchogk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D4jfeuTWEErGZlZzm17o4Rbu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LadyVodka schreef op zondag 28 november 2021 @ 15:15:
Is DXR-1 Lightweight or Heavyweight?
~asking for a friend
[Afbeelding]
Ik zou niet teveel letten op de tekst, maar meer kijken wat ie kan en hoe hij speelt. Ik vind 'm zelf beter spelen vergeleken met de derde sniper die je rond level 50-60 vrijspeelt.

Dezelfde opmerking werd hier ook al gepost :) https://www.reddit.com/r/battlefield2042/comments/r3jlbh/_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven130690
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Dinsdag komt er opnieuw een update dacht ik. Klopt het dat hier ook wat performance verbeteringen zouden worden doorgevoerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
steven130690 schreef op zondag 28 november 2021 @ 17:32:
Dinsdag komt er opnieuw een update dacht ik. Klopt het dat hier ook wat performance verbeteringen zouden worden doorgevoerd?
Update 3 verschijnt begin december. Volgens mij is er nog geen exacte datum gegeven.

For all of you playing on PCs, we want to acknowledge that many of you are finding that performance of the game is presently CPU bound, and not enough of you who are fortunate enough to enjoy high end GPUs and CPUs are seeing the benefit of consistent, high frame rates. Identifying engine level optimisations and developing solutions will require a lengthier response time from us so that it gets done right. Short term, we’ll be doing all we can to help offer performance improvements that reduce the load, and up your frame rates where possible. We’ll keep you updated on our work through our Battlefield channels.
https://www.ea.com/games/...update-and-the-road-ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-09 06:04
Ik mis echt de defribilator uit Battlefield 3. Dat gaat zo lekker soepel in Portal. Ik word daar alsnog nooit gerevived (dat zou wel een probleem met games tegenwoordig zijn…) maar het werkt in ieder geval wel lekker snappy in plaats van die lange animatie.

Naast de performance hoop ik het meest dat de Portal server browser snel updates krijgt. Ligt het aan mij of zijn er echt nauwelijks servers? En de paar die er zijn hebben ook bijna allemaal een verschrikkelijk hoge ping :(
Oh thanks! Dat ga ik deze week even proberen. Na de laatste patch werken de AR’s een stuk fijner maar doordat ik alleen Portal speel heb ik geen attachments. Morgen even snel een hele hoop dingen unlocken tegen bots.

SMG’s blijven voor mij nog de favoriet. Lijken wel laser guns soms. 200% damage servers met de SVK zijn ook wel satisfying als je zelf mensen one shot van een grote afstand. Wel wat irritant als het je zelf een paar keer gebeurt :P

[ Voor 62% gewijzigd door raiders op 28-11-2021 22:55 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Jammer dat de stats tracker nog niet is. Ik mis het wel een beetje de statistieken, je kan het in BF2042 ook minimaal zien. Vanguard heeft wel al de stats online en die game kwam een week eerder uit, dus heb hoop dat het deze week dan voor BF2042 ook eindelijk komt.

Sommige zullen zich afvragen waar ik mij druk om maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Nu ik lvl60 heb bereikt en de one shot sniper heb bemachtigd begin ik een klein beetje BF2042 moe te worden. Het speelt heerlijk weg allemaal. De lack of content begint me nu wel een beetje op te breken. Zeven maps zijn gewoon veel te weinig. Vooral als je sommige maps niet leuk vindt hou je maar een paar over. Doordat de lobby steeds disbanded wordt heb je ook geen normale map rotatie.

Portal kan me eigenlijk vrij weinig boeien. Oude BF's heb ik vroeger gespeeld en dat hoeft voor mij niet meer. Wel is het erg leuk om met 2042 gear op de oude mappen rond te lopen. Echter is het voor mij onmogelijk om een goede portal server te vinden. De lijst is altijd leeg. Allemaal servers waar niemand in zit. Ik zoek simpelweg een conquest sever voor 128 spelers met alle nieuwe en oude mappen maar dat lijkt onmogelijk te vinden.... En als ik er wel eentje vindt zijn het niet volledige mappen maar halve mappen ofzo. Dan kom ik in b.v. hourglass terecht waarbij je niet in het stadion kunt maar wel 128 man. Snap er niks van...

Breakthrough vond ik altijd een leuke modus in vorige battlefields maar in BF2042 is het eigenlijk niks aan. Het zijn twee fronten tegen elkaar. Flanken tegen zoveel spelers werkt vaak niet. En de mappen waarbij je als aanvaller een punt moet pakken op een wolkenkrabber is ook kansloos. De maps lijken totaal niet geschikt voor breakthrough met 128 man.

Conquest speelt dan wel weer lekker. Alleen zeven mappen is gewoon veel te weinig. 30mm cannon heeft een dikke nerf nodig. Verder eigenlijk nooit echt gamebreaking bugs meegemaakt en qua performance loopt het hier prima (120-150 fps op 1440p high settings).

Hazard zone heb ik mij nog niet aan gewaagd maar zonder leuke rewards boeit me dat ook niet echt.

Het voelt voor mij niet echt als een beta aan maar ik begrijp waarom anderen dat wel zo zien. Het speelt eigenlijk best lekker allemaal. Veel leuker dan BF1 en BF V maar dat is persoonlijk. Ze hadden het wat mij betreft nog een half jaar mogen uitstellen zodat er meer content in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
biggydeen2 schreef op maandag 29 november 2021 @ 07:57:En de mappen waarbij je als aanvaller een punt moet pakken op een wolkenkrabber is ook kansloos. De maps lijken totaal niet geschikt voor breakthrough met 128 man.
Inderdaad, de laatste toren C1 op Kaleidoscope, dat er een heel welkomstcomité inclusief voertuigen en al klaarstaat op het dak. Keer op keer op keer hetzelfde verhaal. Kansloos |:(

Verder eens met alles in je posting, prachtig spel en doet het prima, maar begint (nu al) repetitief te worden. Ik ga deze week R6 weer eens starten.

[ Voor 3% gewijzigd door goudvisblub op 29-11-2021 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-09 06:04
Vooral jammer om te zien wat ze allemaal hebben moeten laten om 128 players te supporten. Het zou wel echt tof zijn als je de toren neer zou kunnen halen zoals in Battlefield 4. Eventueel met meerdere templates. Dus de ene keer valt die neer op de grond, de andere keer zakt die een stuk in en weer een andere keer valt die in de andere toren ernaast.

Maar al met al is een objective bovenop een toren met 2 liften er naartoe geen goede idee inderdaad.

[ Voor 12% gewijzigd door raiders op 29-11-2021 10:43 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
raiders schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:32:
Vooral jammer om te zien wat ze allemaal hebben moeten laten om 128 players te supporten. Het zou wel echt tof zijn als je de toren neer zou kunnen halen zoals in Battlefield 4. Eventueel met meerdere templates. Dus de ene keer valt die neer op de grond, de andere keer zakt die een stuk in en weer een andere keer valt die in de andere toren ernaast.

Maar al met al is een objective bovenop een toren met 2 liften er naartoe geen goede idee inderdaad.
Dat valt ook zwaar tegen inderdaad. De tornado en weerseffecten zijn echt een leuke toevoeging. Maar op breakaway gebeurt er niks. Stop daar dan een sneeuwstorm of lawine in. In renewal is de tornado er gewoon letterlijk ingeplakt. Het weer veranderd daar helemaal niet en de lucht past totaal niet bij de tornado... Het had zoveel meer kunnen zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
goudvisblub schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:36:
[...]

Inderdaad, de laatste toren C1 op Kaleidoscope, dat er een heel welkomstcomité inclusief voertuigen en al klaarstaat op het dak. Keer op keer op keer hetzelfde verhaal. Kansloos |:(

Verder eens met alles in je posting, prachtig spel en doet het prima, maar begint (nu al) repetitief te worden. Ik ga deze week R6 weer eens starten.
Ik heb denk ik maar 2 of 3 keer een potje meegemaakt dat die toren ingenomen werd, dat is weer een puik staaltje gamedesign. Toch is het niet zo lastig om te balanceren lijkt me. Voertuigen niet in kunnen roepen op het dak zelf, beperkt aantal spawns voor defenders op de toren (zodat die ook beneden moeten matten) en meer transport heli's voor de aanvallers. KLaar ben je.

Of nog beter, stel meer verdiepingen en invalswegen open zodat het gevecht wat meer verspreid door de hele toren. Maar ja, dat zal technisch wel niet mogelijk zijn om de heilige 128 spelers en de weather effects mogelijk te maken.

Verder deel ik dat repetitieve ook wel een beetje. Het knalt best lekker en zeker met maatjes is het wel lekker dom raggen. Met nadruk op 'dom' en niet te veel nadenken. Mooie tactische plays zie je zelden tot nooit, want het maakt toch geen reet uit met 128 spelers. Weinig memorabele gevechten om objectives. Voertuigen uitschakelen geeft ook weinig voldoening, want 50 meter verderop, sta je weer tegen 3 van die krengen te matten. Iedereen staat 24/7 op de minimap met die pokeballs dus flanken is ook kansloos. Tegen de tijd dat je halverwege die open vlakte bent, zijn er al weer 3 Boltes, 4 hovercrafts plus een heli voorbijgekomen.

Het spelletje is eigenlijk 1 rechte lijn van de dichtstbijzijnde spawn naar de objective en daar heb je als infantry tenminste nog iets te doen, dus elke keer toch maar weer vol de actie in, paar kills pakken, niet gerevived worden en opnieuw en opnieuw. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Invisibal
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-09 08:59
Ik deel je mening 100% @A.W.E.S.O.M.-0 .

In voorgaande BF's was ik vooral fan van CTF/Obliteration/Domination/Conquest achtige settings met 32 players. Vrij divers qua gameplay. Ruimte voor vehicles maar evenwel ruimte voor infantry focussed play. And als squad kon je nog iets bereiken.

Nu vrees ik dat we snel uitgedoofd gaan zijn. Ik vermaak me wel met de game. Maar zoals ik eeder al zei, het is een enorme waas van aaneengesloten acties. Er is geen "waauw we did it". Of "haha ik heb 5 punten meer dan jij" of "wat heb jij uitgestoken 4 kills en 16 deaths".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook zo'n pokeball gooiert ben hoor :Y)

Ik schiet echt nooit raak, maar sta vaak toch in deze houding op het eindlijstje door die dingen :D

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/741321871483601001/914263395820265572/unknown.png?width=1153&height=583

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krystman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 13:21
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:17:
[...]
Ik heb denk ik maar 2 of 3 keer een potje meegemaakt dat die toren ingenomen werd, dat is weer een puik staaltje gamedesign. Toch is het niet zo lastig om te balanceren lijkt me. Voertuigen niet in kunnen roepen op het dak zelf, beperkt aantal spawns voor defenders op de toren (zodat die ook beneden moeten matten) en meer transport heli's voor de aanvallers. KLaar ben je.
Het is battlefield, laat me die toren gewoon opblazen. Levelution die vlag op de rubble.

- Spes consilium non est -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 14:58

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

IMHO de beste farm voor attachments is kaleidoscope. Beetje met de tank rammen tot je bij de laatste sector komt. Dan op de begane grond van de toren de liften blocken met de _/-\o_ deployable cover _/-\o_ . dan kan de vriendelijke AI niet naar boven, en rammen maar. gister met 2 maten gedaan, en allemaal ruim 500 kills. ;)

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Invisibal schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:26:
Ik deel je mening 100% @A.W.E.S.O.M.-0 .

In voorgaande BF's was ik vooral fan van CTF/Obliteration/Domination/Conquest achtige settings met 32 players. Vrij divers qua gameplay. Ruimte voor vehicles maar evenwel ruimte voor infantry focussed play. And als squad kon je nog iets bereiken.

Nu vrees ik dat we snel uitgedoofd gaan zijn. Ik vermaak me wel met de game. Maar zoals ik eeder al zei, het is een enorme waas van aaneengesloten acties. Er is geen "waauw we did it". Of "haha ik heb 5 punten meer dan jij" of "wat heb jij uitgestoken 4 kills en 16 deaths".
Haha ja vooral dat laatste hoort er gewoon bij. :D

Maps met meer spelers, ook 128, moeten ook kunnen werken als er maar een serieuze rol/ruimte is voor elke klasse (of in dit geval specialist) en voertuig in de map.

Als ik DICE zou zijn, zou ik veel harder bepaalde specialists en voertuigen limiteren of zelfs uitschakelt voor specifieke maps om iets meer variatie en balans af te dwingen. Het gros van de specialists doet nu voor jandoedel mee op bijna alle gebieden van alle maps. WTF moet je als Dozer met een schild op een open vlakte. Of Rao in een woestijn. Dat schildje van Irish koop je ook geen ene fluit voor, afgezien van wat campen. Paik idem dito (al moet elke vorm van wallhack asap het spel uit imho). Hoe vaak ga je nou dood door die Sentry gun van Boris? Als dat eens 10 keer geweest is in een uur of 40 is het veel. Casper koop je ook geen fluit voor, behalve dan tanks opblazen door c5 op die drone te rammen, die pokeballs spotten iedereen al.

Dat gaat uiteindelijk ook wel vanuit de community gebeuren via Portal verwacht ik, maar dan moeten er nog wel (serieuze team georienteerde) spelers overblijven.
JoSchaap schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:16:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook zo'n pokeball gooiert ben hoor :Y)

Ik schiet echt nooit raak, maar sta vaak toch in deze houding op het eindlijstje door die dingen :D
Terecht, die dingen zijn zwaaaaaaar overpowered, je snijdt jezelf in de vingers als je het niet gebruikt. Niet alleen voor de XP, maar ook voor de kills zelf. Levert je uiteindelijk ook meer kills op dan de andere throwables. EMP granaat erbij en het gaat helemaal hard met die xp en de ribbons.

Over throwables gesproken, op reddit staat nu een post hoe je smoke kan omzeilen, even escape, even naar collections en weer terug, en hoppa smoke weg voor je client. |:(
Krystman schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:20:
[...]

Het is battlefield, laat me die toren gewoon opblazen. Levelution die vlag op de rubble.
Hell yeah, goed punt! Daar had ik eerlijk gezegd nog niet eens overna gedacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Ik heb ook al 2x onzichtbare spelers gehad.
Mn ranger en sentry pakte ze gelukkig wel steeds

Pagina: 1 ... 22 ... 38 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de consoles: [XBOX/PS] Battlefield 2042