Terranova schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:28:
[...]
Ik heb genoeg klachten gelezen en ook wat er mist. Maar ik heb zelf echt nog 0 bugs meegemaakt/gemerkt. Dus nee ik snap het niet. Ik vermaak me zeer met de game en ik mis de zooi niet die in de voorgaande BF zat. Ik lees vooral veel gezeik over missende dingen, dingen die ik persoonlijk niet mis
ik ga er vanuit dat Dice het gewoon allemaal wel fixed en extra's toevoegt, ook dingen die we gewend waren.
Ik vind het geschreeuw over hoe slecht het allemaal wel niet is weinig constructief. Als je dingen tegenkomt en je er druk over maakt, focus de energie dan door het aan te melden bij Dice ofzo, bugreports kan vast wel?
In plaats van op websites met modder te gooien.
Ik heb rubberbanding gehad.
Ik heb sniper scope bug gehad.
Hit point failure bug.
Ze fixen het maar, en ik verwacht dat ze het ook gewoon zullen doen.
Geld terugvragen omdat ik het niet allemaal in de eerste maand krijg ga ik niet doen. Ik stap ook niet elk jaar over naar andere providers omdat ik daar een tientje goedkoper uit ben oid. Ben ook loyaal aan de franchise en heb telkens weer goede ervaringen en uiteindelijk wegen de tijdelijke slechte ervaringen daar niet tegen op.
Ik zou het leuk vinden als ik een fatsoenlijke playerlijst heb je scores ipv de squad scores nu en eigenlijk stats. Ik wil vergelijken met andere spelers.
De badges/ribbons/medals zouden mooier/beter/uitgebreider kunnen.
Ik wil weten wat m'n langste headshot is

k/d
de hele BF2stats shebang
Ik zie stommiteiten met vehicles, wapens die beter kunnen.
Maps die mooier kunnen, tot nu toe vind ik het over het algemeen ook behoorlijk lege maps. Displaced ofzo in India is dan nog de meest gevulde map ook voor infantry-opties terwijl je in maps als Hourglass (Doha zandmap) als infantry weer totaal geen kans maakt je schietschijf bent voor vliegtuigen/heli's en voertuigen.
Tijd voor een fatsoenlijke Locker, of een Siege of Shanghai beter dan Kaleidoscope.
En natuurlijk gewoon Metro/Seine Crossing

En een degelijke remake van Caspian Border (die Portal remake valt me toch net iets tegen, leuk feest van herkenning maar geen halleluja).
Intussen speel ik er allemaal gewoon dwars doorheen.
Mensen moeten gewoon een betere pc kopen, heb ik ook gedaan
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 23-11-2021 18:41
]