Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-09 08:59
Nog een kleine toevoeging, ik hoop gewoon keihard dat er officiele servers komen met
- 32p en 64p conquest
- 32p CTF/Obiliteration/Domaination/TDM

Zo lang ze die maar inrichten op bepaalde delen van de kaarten moet dat zeker haalbaar zijn. Dan gaan de ensen die kaarten ook wat meer leren kennen/apprecieren.

Wat nu echt wel een puntje van frustratie is bij 128p conquest is het "kleutervoetbal"-principe. Vlaggen zijn wat gelijk bezet, plots is er wat actie op een bepaalde vlag. Vlam 100 man daarheen. Spawn je daar, insta-death van links/onder/boven/zij/... spawn je ergens anders is er geen fuck te doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWkyZYiYTBlV4rth3bDi_ERhjdY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uaEiqZdM2AFYoVWSNAdQeX75.jpg?f=user_large
turkeyhakan schreef op zondag 28 november 2021 @ 14:15:
Ik heb vandaag iemand gespot met level SO12?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gyu_UqmNYu_qDvUhapnibNfGV8s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z34Ha6g5WRv84J7TabAGrqQ1.png?f=user_large

@turkeyhakan
"Currently, the Level Cap in Battlefield 2042 is 99.
After this though, you can start working through S-ranks. S-Level players will have the seemingly daunting task of reaching S999, though that doesn’t really reward gamers with anything aside from higher numbers on your profile.
Naturally, players will want to reach the Battlefield 2042 Level Cap by completing various challenges or by simply playing the game, but there’s a decent amount of things to play for if you’re having a good time with the shooter.
We don’t expect every player to max out the Battlefield 2042 Level Cap since it can be a daunting task and some gamers just want to shoot soldiers with their friends. It'll be interesting to see how many actually reach 99 or S999"

[ Voor 72% gewijzigd door LadyVodka op 29-11-2021 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goudvisblub schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:36:
[...]

Inderdaad, de laatste toren C1 op Kaleidoscope, dat er een heel welkomstcomité inclusief voertuigen en al klaarstaat op het dak. Keer op keer op keer hetzelfde verhaal. Kansloos |:(

Verder eens met alles in je posting, prachtig spel en doet het prima, maar begint (nu al) repetitief te worden. Ik ga deze week R6 weer eens starten.
@biggydeen2 DICE is op dit moment al aan het kijken om objectives van gebouwen te halen in Breakthrough.

Klik voor de afbeelding met punten waar DICE naar gaat kijken en/of gaat fixen:
biggydeen2 schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:56:
[...]

Dat valt ook zwaar tegen inderdaad. De tornado en weerseffecten zijn echt een leuke toevoeging. Maar op breakaway gebeurt er niks. Stop daar dan een sneeuwstorm of lawine in. In renewal is de tornado er gewoon letterlijk ingeplakt. Het weer veranderd daar helemaal niet en de lucht past totaal niet bij de tornado... Het had zoveel meer kunnen zijn...
Die tornado in Renewal mogen ze dan ook wel weghalen. Dat ziet er ook niet uit idd.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Nu ook ruim 150 uur in het spel en wij vinden Hoerglas (zo wordt hij bij ons genoemd) Manifest en Discarded toch echt wel de minste maps, en Discarded voor Hazard Zone de minste.

Breakaway gaat wel zolang je niet bovenin op die berg spawnt, anders is dat ook een insta leave :)

Kaleidoscope blijft toch de beste en daarachter Renewal. Orbital hangt ervan af of er een Sniper Heaven is of echt Objective gameplay.

Blijf wel vinden (net als bij Valorant release) dat er te weinig mappen zijn gebracht. Breng er gewoon ongeveer 12 uit. Of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smit260 schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:06:
Nu ook ruim 150 uur in het spel en wij vinden Hoerglas (zo wordt hij bij ons genoemd) Manifest en Discarded toch echt wel de minste maps, en Discarded voor Hazard Zone de minste.

Breakaway gaat wel zolang je niet bovenin op die berg spawnt, anders is dat ook een insta leave :)

Kaleidoscope blijft toch de beste en daarachter Renewal. Orbital hangt ervan af of er een Sniper Heaven is of echt Objective gameplay.

Blijf wel vinden (net als bij Valorant release) dat er te weinig mappen zijn gebracht. Breng er gewoon ongeveer 12 uit. Of meer.
Breakaway breakthrough is toch juist niet te verdedigen op de eerste 2 punten boven en onderaan die berg? Ik irriteer me in breakaway vooral aan die invisible walls overal en nergens waar je niet doorheen kan schieten. Maar de actie op de laatste twee sectors zijn wel erg leuk.

Manifest vind ik zelf een van de leukere maps, minder snipers, meer actie op de objectives zelf. Redelijk goed gebalanceerd ook nog, iets minder last van de vehicle spam.
JoSchaap schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:31:
Ik heb ook al 2x onzichtbare spelers gehad.
Mn ranger en sentry pakte ze gelukkig wel steeds
Hier wel wat meer dan 2 keer, onzichtbare vehicles gebeuren ook regelmatig, of de M5C Bolte volgens de killcard, maar de killcam wijst naar een speler. Teammates die opeens een naam hebben in enemy kleur is ook gezellig. Of vijanden die gebugged staan, al lang dood zijn, maar wel hitmarkers incasseren.

Daar valt nog wel het een en ander te verbeteren ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:50
Weet iemand hoe het zit met het raak schieten ?

Mooie vraag of niet? Ik raak namelijk geen drol. Of te hoog of te laag, links naast rechts naast. Met COD deed ik tenminste nog mee voor de prijzen, maar met BF is het nu janken.

Hij lijkt mij een soort van willekeur te zijn. Een Sniper staat wel op +100 meter richten is raken. Maar bullitspeed is weer een andere dimensie. Ik raak zelden of nooit een bewegend doel.

Met de PP19 schiet ik vanuit de heup alles en iedereen neer binnen +/- 10 a 15 meter (zonder noemenswaardig adds) maar via de optics op 20 a 40’meter krijg ik een enemy niet tegen de vlakte.

Weet iemand de parameters van de verschillende wapens of waar ik deze kan vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tommy2005 schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:32:
Weet iemand hoe het zit met het raak schieten ?

Mooie vraag of niet? Ik raak namelijk geen drol. Of te hoog of te laag, links naast rechts naast. Met COD deed ik tenminste nog mee voor de prijzen, maar met BF is het nu janken.

Hij lijkt mij een soort van willekeur te zijn. Een Sniper staat wel op +100 meter richten is raken. Maar bullitspeed is weer een andere dimensie. Ik raak zelden of nooit een bewegend doel.

Met de PP19 schiet ik vanuit de heup alles en iedereen neer binnen +/- 10 a 15 meter (zonder noemenswaardig adds) maar via de optics op 20 a 40’meter krijg ik een enemy niet tegen de vlakte.

Weet iemand de parameters van de verschillende wapens of waar ik deze kan vinden.
De precieze wapenstats zijn voor zover ik weet nog niet bekend, die zullen wel op symthic verschijnen zodra ze er zijn.

Algemene dingen die ik zelf heb gemerkt en je mee kan geven:

-De recoil veschilt voor sommige wapens per scope. Voor een assault rifle zou ik niet veel meer dan een 2x scope gebruiken
-De attachments doen NIET wat ze zeggen of de beschrijving vertelt niet het hele verhaal
-Stilstaan is een absolute noodzaak wanneer je ADSt
-Elk wapen is met movement dichtbij nauwkeuriger met hipfire
-Bewegende doelen op mid range, iets er voor mikken (paar mm tot cm, afhankelijk van de afstand) en iets lager (zeg heup hoogte) zodat de kogels het kopke raken als je de juiste leadtime te pakken hebben
-Full auto is voor de meeste wapens niet meer te doen met meer dan zeg 8 kogels, dan is de random spread te groot

Beste wapens:
AK-24, MP9, SVK

Het voordeel van deze BF is dat je dat nu vrij eenvoudig tegen bots kan testen wat wel en niet goed werkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1CS
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 23:28
De menu's draaien voor geen meter bij mij echt 2 FPS. Hebben meer mensen hier last van? ingame zelf heb ik gewoon 80-100 FPS dus het gaat echt over de menus als je de game opstart (portal/collection etc) .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1oSGx2kOQ5zQ3JKMrswxqvuUZMk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xSqRQ8dL6LvoSrcgeGgMgFVx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door H1CS op 29-11-2021 16:21 . Reden: screenshot toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 24-09 20:56

RoyK

Hobby tekenaar

Vandaag had ik tijdens het werken een livestream van Westie opstaan en luisterde ik mee tijdens hun gameplay. Kort samengevat: Dit was geen leuke werkdag voor Westie. Hij bleef beleefd, maar tussen neus en lippen door zat daar echt een boodschap.

Hij ergerde zich groen en geel, liep continu tegen bugs aan en waren er potjes met kansloze gameplay. Hier en daar verloor hij even zijn beleefdheid en maakte plaats voor pure frustratie. Tijdens de stream gaf hij herhaaldelijk aan dat hij ook andere games speelt en later deze week live zal spelen. Hij kan niet wachten, dacht ik :D

Ik kan me voorstellen dat er afspraken zijn (contracten) en dat ze x aantal uur moeten gamen / live streamen. Zijn schoorsteen moet immers ook roken. Ik kan me ook voorstellen dat deze influencers zodra ze kunnen, iets anders gaan doen.

Overduidelijk was dat hij niet voor zijn lol aan het spelen was.

Oei oei, EA / Dice.. wat gaat er gebeuren als over een paar maanden een grote groep mensen gaan afhaken? Blijft er een groepje over dat in portal de boel nog in leven gaat houden?

[ Voor 7% gewijzigd door RoyK op 29-11-2021 17:48 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
PC gaming anno 2021 in a picture:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_PY7M84m2_mkTBbBkr2o1RHNTSg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SWbL8s9GOrliXVMmjFVKE2G0.jpg?f=fotoalbum_large

It must be Covid!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 21:59
Volgens mij vermaakt een groot gedeelte zich gelukkig wel ondanks dat het niet perfect is. Je merkt nu duidelijk dat mensen het spel beginnen te snappen en veelal anders spelen.

Helaas zijn sommige break mappen onmogelijk als aanvaller, gezien je dan echt teamwork nodig hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52

Shabbaman

Got love?

stomley schreef op maandag 29 november 2021 @ 19:58:
Volgens mij vermaakt een groot gedeelte zich gelukkig wel ondanks dat het niet perfect is.
BF2042 zit nu op Steam op 34k spelers, in vergelijking tot 110k maximaal de dag na release. Als Steam representatief is voor alle stores waar je het kan kopen is dus nog maar een derde van de spelers over. Wat noem jij precies een groot gedeelte? Die kunnen het dan wel beter begrijpen en er plezier aan beleven, maar EA moet ook omzet draaien. Ja, ze hebben bewezen een spel na een brakke release speelbaar te kunnen maken. Maar ze hebben ook bewezen bij gebrek aan omzet de stekker eruit te kunnen trekken. Dus tenzij ze snel oude spelers weer terug weten te halen met nieuwe content vrees ik het ergste.

[ Voor 6% gewijzigd door Shabbaman op 29-11-2021 20:30 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat even AOW tegen bots te doen om mijn attack helicopter te upgraden. Die standaard raketten zijn ontzettend traag en waardeloos. Maar nu blijkt het dus dat je US en RU unlocks los van elkaar staan. En je kunt dus ook niet kiezen welk team je bent of wel?

EDIT: ik heb trouwens wel een grappig trucje bedacht om snel die kills bij elkaar te krijgen. Als je net zoals mij die eerste raketten te slecht vind. Speel tegen bots en ga wat hoger vliegen boven een enemy flag. Switch naar de gunner seat die echt veel te veel damage doet tegen infantry. Wanneer je de grond bij raakt snel terug als pilot en weer omhoog. <repeat>.

[ Voor 41% gewijzigd door raiders op 29-11-2021 20:43 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
raiders schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:38:
Ik zat even AOW tegen bots te doen om mijn attack helicopter te upgraden. Die standaard raketten zijn ontzettend traag en waardeloos. Maar nu blijkt het dus dat je US en RU unlocks los van elkaar staan. En je kunt dus ook niet kiezen welk team je bent of wel?

EDIT: ik heb trouwens wel een grappig trucje bedacht om snel die kills bij elkaar te krijgen. Als je net zoals mij die eerste raketten te slecht vind. Speel tegen bots en ga wat hoger vliegen boven een enemy flag. Switch naar de gunner seat die echt veel te veel damage doet tegen infantry. Wanneer je de grond bij raakt snel terug als pilot en weer omhoog. <repeat>.
Kaleidoscope breakthrough is enkel voor de RUS faction.
Voor helicopter grind, park here and switch the seats.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJFV1kchLZ4RCxjF3vBGWeAqUew=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HSLtcj1lNkdYVD5DWYtgegKV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Shabbaman schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:29:
[...]

BF2042 zit nu op Steam op 34k spelers, in vergelijking tot 110k maximaal de dag na release. Als Steam representatief is voor alle stores waar je het kan kopen is dus nog maar een derde van de spelers over. Wat noem jij precies een groot gedeelte? Die kunnen het dan wel beter begrijpen en er plezier aan beleven, maar EA moet ook omzet draaien. Ja, ze hebben bewezen een spel na een brakke release speelbaar te kunnen maken. Maar ze hebben ook bewezen bij gebrek aan omzet de stekker eruit te kunnen trekken. Dus tenzij ze snel oude spelers weer terug weten te halen met nieuwe content vrees ik het ergste.
Deels eens. Alle noobs die alleen met oa overpowered guns kunnen spelen zijn ook gestopt na dit generfd is. Straks is die Bolte ook weer generfd gaan er ook weer spelers stoppen en waarschijnlijk naar COD, zelfde met al die low levels die het campen lastig vinden op BF.

Los van de mensen die natuurlijk alles perfect verwachten. Mensen kopen een huis en verwachten bij dag 1 natuurlijk dat alles al op en top is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
* knip * voegt niks toe

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 01-12-2021 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Genoeg gemopperd, even inhoudelijk nu ;)

Die balancing heeft wel geholpen voor de PP-29 en hoovercraft, maar die Bolte 5C mag ook nog wel een tikje minder zeg. Heli's en jets zijn gelukkig niet zo sterk als in BF4, al is dat afwachten als de goede piloten 200+ uur gespeeld hebben. Een van mijn eerste icoontjes die je op je player card kan tonen is de AA gun >:)

Er wordt in de dingen die je kunt behalen, de achievements zegmaar (zoals player card image, titel, etc.) wel heel veel nadruk gelegd op hazard zone, maar kan niet zeggen dat ik daar bijzonder veel aan vind. Hebben jullie daar al ervaring mee?
Ik denk dat het meer kans verdient dan 2 potjes en met mensen die ik ken ipv randoms zal ook wel helpen, maar ik vind het nog maar niks.
Per agent hebben ze ongeveer bedacht dat je een extraction streak van 5 moet halen :F

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Smit260 schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:42:
[...]

Los van de mensen die natuurlijk alles perfect verwachten. Mensen kopen een huis en verwachten bij dag 1 natuurlijk dat alles al op en top is.
Dit is natuurlijk gewoon onzin. Niemand verwacht een perfect spel. Zeker niet met de lange geschiedenis van slechte Battefield launches. Maar het lijkt erop dat ze zichzelf hebben overtroffen. Dit is een huis zonder voordeur en dak. De CV klappert en de vloerverwarming wil niet aan. Als we dan toch even met beeldvorming spelen :P

Het is gewoon zonde want veel is onnodig. Het komt allemaal door geld, druk en torenhoge verwachtingen die ze zelf tot de max opschroeven. Want geld en een gigantisch bedrijf met veel belangen.

Er zal vast een heleboel gerepareerd kunnen worden. Maar dan zijn ze een groot deel van de spelers al kwijt geraakt.

Alles moet groter, mooier, heftiger, anders, ingewikkelder, stormen, weer effecten.. maar vergeten de gameplay. Je hebt dan wel gave trailers, dat wel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
In mijn ogen zetten Dice en EA zichzelf totaal voor l*l met deze zogenaamde triple A game.

Gouden franchise in handen, ongelovelijk veel budget en mogelijkheden en dan voor full price met zo'n turd aan komen zetten. En dan zijn er nog mensen die het gaan verdedigen ook. :X

Ze laten daar de raket door de financiele en marketing mensen bouwen ofzoiets 8)7

Het is wanbeleid, fouten keer op keer herhalen en een andere uitkomst verwachten.

Zo zonde om die geweldige franchise door het putje te zien gaan.

Leer van je fouten, probeer niet het succes van andere games te evenaren of overtreffen door ze (halfbakken) na te doen en ondertussen de ziel uit je eigen franchise te halen. Investeer in de kern van je franchise en playability. Stop met iedereen te willen pleasen en stop met die woke waanzin (geen score board, geen cross team chat, etc)

Dit is de eerste keer sinds 1942 dat ik een BF game gerefund heb. Wellicht ga ik hem nog kopen als er heel veel gefixed is en de prijs lager. Het geld kan ik op zich missen maar ik weiger gewoon full price voor zo'n wanproduct te betalen en EA feitelijk te betalen om het komende jaar als betatester te mogen fungeren.

Ik speel de voorgaande BF's maar een paar jaar door in de hoop dat ze eindelijk hun lesje gaan leren daar bij Dice en EA.

Dit somt het wel aardig op.

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 30-11-2021 11:09 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Ik vond de respawn timer in Conquest al erg, maar nu speel ik een paar potjes Breakthrough en daar is het nog extremer. Waarom na elke death 7 tot 10 secondes wachten? Dat is vrijwel - als je vaak dood gaat - gewoon 2 minuten van je gameplay tijd per potje. Heb dit ook meegenomen in mijn review op Steam dat dit echt onnodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Smit260 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:53:
Ik vond de respawn timer in Conquest al erg, maar nu speel ik een paar potjes Breakthrough en daar is het nog extremer. Waarom na elke death 7 tot 10 secondes wachten? Dat is vrijwel - als je vaak dood gaat - gewoon 2 minuten van je gameplay tijd per potje. Heb dit ook meegenomen in mijn review op Steam dat dit echt onnodig is.
Is toch best logisch die respawn timer? Ga je op de aanval en kill je iemand op een punt en 1 seconde later staat die er weer.. Het is nu juist afwegen is het risico voor de kill gaan of wachten op versterking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
stomley schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:35:
[...]

Is toch best logisch die respawn timer? Ga je op de aanval en kill je iemand op een punt en 1 seconde later staat die er weer.. Het is nu juist afwegen is het risico voor de kill gaan of wachten op versterking.
3 secondes prima. Het spel gaat zo snel dat jij in die 3 secondes al heel gauw weer ergens anders bent (op campers na uiteraard). 10 secondes is gewoon teveel. En waar je dood bent gegaan kan je niet 'zomaar' spawnen want daar zitten ook allemaal regeltjes aan verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-09 07:34
Eigenlijk ook lelijk met dat refund beleid bij EA;
Within 24 hours after you first launch the game.
Within 14 days from the day you bought it, if you have not launched the game.
Within 14 days from the release date if you pre-ordered the game, if you have not launched the game.

zonder het spel te spelen/reviewen kan je het al niet meer refunden. of lees ik het verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Smit260 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:37:
[...]
3 secondes prima. Het spel gaat zo snel dat jij in die 3 secondes al heel gauw weer ergens anders bent (op campers na uiteraard). 10 secondes is gewoon teveel. En waar je dood bent gegaan kan je niet 'zomaar' spawnen want daar zitten ook allemaal regeltjes aan verbonden.
En toch zou het de verdediging gigantisch boosten, wat volgens mij onnodig is.
En vaak spawn je wel erg close op de objective waardoor je al snel weer de aanval onschadelijk maak.

Als respawn timer korter wordt is er helemaal geen nut meer tot reviven voor defenders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
stomley schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:42:
[...]

En toch zou het de verdediging gigantisch boosten, wat volgens mij onnodig is.
En vaak spawn je wel erg close op de objective waardoor je al snel weer de aanval onschadelijk maak.

Als respawn timer korter wordt is er helemaal geen nut meer tot reviven voor defenders.
Die mode is niet weggelegd voor mij dan, 40 minuten per potje voor 19k XP en meer dood gaan en wachten tot je weer kan spawnen. Alleen leuk voor die Prox Sensors. Ik ben een speler die voor unlocks gaat, dat is in deze mode dus lastig(er).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stomley
Smit260 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:45:
[...]

Die mode is niet weggelegd voor mij dan, 40 minuten per potje voor 19k XP en meer dood gaan en wachten tot je weer kan spawnen. Alleen leuk voor die Prox Sensors. Ik ben een speler die voor unlocks gaat, dat is in deze mode dus lastig(er).
Inderdaad mogelijk dat deze modus dan niet voor jou is. Ik vind juist dit de meest aantrekkelijk modus van BF.
Het stoppen van de aanval of juist het doorbreken van een linie en steeds verder oprukken als een echte invasie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:23

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Smit260 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:37:
[...]

Wat mij betreft is dit precies zoals het zou moeten zijn, misschien zelfs nog wel te kort. Hoe langer de 'boete' hoe meer het uitnodigt tot strategisch gedrag van iedereen. In andere spellen die ik speel, zoals insurgency, zijn er game modi waar je niet terug komt tot de volgende 'wave' of capture van een bepaald punt. Daar moet je soms minuten wachten. Natuurlijk is dat op een andere schaal, en het is zeker niet voor iedereen, maar het zorgt wel voor zorgvuldig en weloverwogen gedrag ;).

Sneller dan 10 seconden respawnen asocieer ik met CoD en andere snelle shooters.

Maar zo zie je maar weer, iedereen heeft zijn eigen idee bij wat Battlefield moet zijn. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Zonde allemaal. Ik zie zoveel mogelijkheden met portal etc.

[ Voor 36% gewijzigd door RoyK op 30-11-2021 12:53 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Battlefield 2042 is net zoals Cyberpunk.

Marketing: 10/10
Gameplay: 3/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Ircghost schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:52:
[...]

Wat mij betreft is dit precies zoals het zou moeten zijn, misschien zelfs nog wel te kort. Hoe langer de 'boete' hoe meer het uitnodigt tot strategisch gedrag van iedereen. In andere spellen die ik speel, zoals insurgency, zijn er game modi waar je niet terug komt tot de volgende 'wave' of capture van een bepaald punt. Daar moet je soms minuten wachten. Natuurlijk is dat op een andere schaal, en het is zeker niet voor iedereen, maar het zorgt wel voor zorgvuldig en weloverwogen gedrag ;).

Sneller dan 10 seconden respawnen asocieer ik met CoD en andere snelle shooters.

Maar zo zie je maar weer, iedereen heeft zijn eigen idee bij wat Battlefield moet zijn. ;)
Precies. Heb 2200 uur in Tarkov dus weet wel wat wachten is. En die mode is gewoon niet voor mij weggelegd dan :)

Ik ben voor snel spel, een echte grondslag, rennen, springen, vliegen, schieten, doodgaan... Dan is Conquest voor mij beter op dit moment.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Help!!!! schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:00:
In mijn ogen zetten Dice en EA zichzelf totaal voor l*l met deze zogenaamde triple A game.

Gouden franchise in handen, ongelovelijk veel budget en mogelijkheden en dan voor full price met zo'n turd aan komen zetten. En dan zijn er nog mensen die het gaan verdedigen ook. :X

Ze laten daar de raket door de financiele en marketing mensen bouwen ofzoiets 8)7

Het is wanbeleid, fouten keer op keer herhalen en een andere uitkomst verwachten.

Zo zonde om die geweldige franchise door het putje te zien gaan.

Leer van je fouten, probeer niet het succes van andere games te evenaren of overtreffen door ze (halfbakken) na te doen en ondertussen de ziel uit je eigen franchise te halen. Investeer in de kern van je franchise en playability. Stop met iedereen te willen pleasen en stop met die woke waanzin (geen score board, geen cross team chat, etc)

Dit is de eerste keer sinds 1942 dat ik een BF game gerefund heb. Wellicht ga ik hem nog kopen als er heel veel gefixed is en de prijs lager. Het geld kan ik op zich missen maar ik weiger gewoon full price voor zo'n wanproduct te betalen en EA feitelijk te betalen om het komende jaar als betatester te mogen fungeren.

Ik speel de voorgaande BF's maar een paar jaar door in de hoop dat ze eindelijk hun lesje gaan leren daar bij Dice en EA.

Dit somt het wel aardig op.
Ik heb er weinig vertrouwen in dat enige vorm van zelfreflectie bij DICE Zweden onderdeel is van de werkcultuur afgaande op de voorgaande edities.

Die trekken straks gegarandeerd weer de conclusie dat de enige logische reden dat zoveel spelers afhaken, is dat het te moeilijk of niet 'niet toegankelijk' genoeg is. Dus dat wordt met kerst weer een nieuwe TTK patch of iets dergelijks. Of dat de untold stories van proud transgenders met pleinvrees in een rolstoel niet genoeg aan bod komen.

Ze moeten gewoon kei ende keihard aan de bak komende tijd (al weten we dat ze gedurende tenminste drie weken kerstvakantie de studio dicht gooien twee uur na de laatste patch).

Er is echt wel een heel leuke game van te maken. Technisch valt het allemaal wel te overzien, dat zal wel goed komen, maar de houdbaarheid van het spel moet uit de gameplay komen. Portal even buiten beschouwing latende, alle maps/modes/combinaties heb je ondertussen wel gehad gespeeld. Dom raggen zonder enige spanning of skill curve hou je ook geen wekenlang vol.

Nog een paar weken en iedereen heeft ook alle wapens en voertuigen even geprobeerd/geünlocked. Ik zit er amper 40 uur in en ik heb alles wat ik wil hebben al lang unlocked, zonder solo/xp farms. Nu interesseert mi dat unlocken en badges etc geen reet, maar voor andere veel spelers is dat toch een grote reden om te spelen. Die hebben ook alles wel in de komende 4 weken. Wat heeft 2042 ons over een paar weken nog te bieden vraag ik me af? Het mist vooral redenen om dag in dag uit dat spel weer op te starten. Zeker als je maatjes langzaam maar zeker af gaan haken, het samen spelen is nu nog het voornaamste wat ons bezig houdt.

Winnen/verliezen boeit niet en heb je toch geen invloed op. Laten we eerlijk zijn, de gunplay is nou ook niet denderend. Beter worden gaat ook niet echt, los dat je geen stats/scoreboard hebt en de skill curve zo plat als wat is, je hebt nul interactie of gevoel bij je tegenstander. Wie haalt er nou voldoening van het winnen van een groep random anonieme, naamloze nicknames die je nooit weer tegen komt. Er wordt geen community opgebouwd, of behoud van server lobbies zodat je tenminste nog kans hebt op wraak ofzo. Hazard Zone was niets, is niets en zal ook nooit wat worden. Ook daar is geen enkele reden om dat keer op keer weer op te starten.

Dan heb je nog de kleine irritaties waar je in het begin om lacht, maar die elke dag groter worden zoals spawnen vlak voor vijanden, vrijwel uitsluitend doodgaan door voertuigen of een verdwaalde sniper die verder totaal niet bij het potje betrokken is. Hitreg waar toch wel heel veel aan schort. De exploits (smoke en incindiary die gewoon verdwijnt door even escape te drukken, collections in te gaan en er weer uit), one-way invisible walls misbruiken etc wordt ook elke dag vervelender.

Hoewel ik me nu nog best vermaak, maak ik me hele grote zorgen over de levensvatbaarheid van deze game. Zeker als de spelers massaal vertrekken en daar geen MTX meer aan te slijten zijn straks. Dat los je niet op met wat nieuwe specialists en 4 maps, dan moet je toch wel erg aan de game modes gaan sleutelen. Maar of ze toe kunnen geven dat er misschien "wat" foute designkeuzes gemaakt zijn? Ik verwacht er weinig van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Invisibal
@A.W.E.S.O.M.-0 jou denkwijze sluit 100% aan bij die van mij. Ik vraag me dan oprecht af hoe men dit bij DICE zelf ziet. Misschien dat ze voor de launch in een soort van feedback bubble zaten waar ze oprecht dachten dat dit "genoeg" ging zijn. Maar nu moet hun frank toch wel al gevallen zijn. Vanzelfsprekend moet je niet alleen maar rekening houden met de mensen die het hardst roepen.

Ik vrees dat de mensen die nu zeggen "het is toch allemaal zo slecht niet" vooral diegene zijn die bij de eerste volgende release van een andere game overstappen. Hun goeie recht natuurlijk. Maar als "die hard" battlefield speler hoop ik toch echt op een aantal wijzigingen die aanpakken wat jij beschrijft.

Een ander puntje: ik word moedeloos van het proberen configureren van de attachments op je wapens. Het is zo omslachtig dat ik het bijna opgeef. Feit dat je niet kan drag en droppen of gewoon alles op 1 pagina in plaats van back/forth all the time. Bleh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
^^
Op basis van het verleden hoop ik tegen beter weten in uiteraard. :P

Je noemt zeer veel van mijn ergernissen en zorgen op. Denk er net zo over. Die hele unlocks en dingen interesseren mij ook geen mallemoer. O.a. omdat iedereen dan weer eindeloos met item X gaat lopen om maar te levelen en unlocken ondanks dat het in de gamesituatie geen toegevoegde waarde heeft.

Ik vind het dan nog niet eens een probleem dat mensen bijv. graag willen gaan snipen. Maar wel dat ze dan niet hun favoriete gun nemen waarmee ze ook wat raken maar een andere die ze helemaal niet fijn vinden omdat ze de unlocks nog 'moeten' hebben.

Daarnaast hebben ze geloof ik met 3 of 4 studios hier aan gewerkt, dat lijkt me al een recept voor ellende.

Kies een paar goede, bewezen game modes en houdt het daar in eerste instantie bij. Zorg dat de maps goed op de modes en player aantallen afgestemd zijn. Dat het samenwerken leuk is en zin heeft. Zorg een duidelijke, effectieve en efficiente non-intrusive UI (dus niet fluor groen). Zorg ervoor dat je makkelijk je vrienden/clanmembers kan joinen. Goede server browser. Doe geen rare experimenten met scoreboards, chat etc. Zorg voor sfeervolle maps en leuke game -en gunplay. etc.

Maar vroeg of laat zal er toch iemand opstaan: Hé hoe kan het toch dat het elke keer zo'n zooitje is, dat moet beter kunnen.

Deze analyses zijn al 100+ keer gemaakt echter bij Dice en EA zitten eindverantwoordelijken die anders denken.
Wij denken vanuit de game(play) en gaan ervanuit dat als je dat goed doet, de gamers vanzelf komen. Zij denken vooral aan hoe kunnen we zoveel mogelijk mensen deze game laten kopen en gaan dan een game maken. Daarom schreef ik ook dat ze niet van de engineers uitgaan om de raket te bouwen maar van de financiele en marketing mensen.

Ik zou me in ieder geval doodschamen als ik hier eindverantwoordelijk voor was.
Invisibal schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:15:
Ik vraag me dan oprecht af hoe men dit bij DICE zelf ziet. Misschien dat ze voor de launch in een soort van feedback bubble zaten waar ze oprecht dachten dat dit "genoeg" ging zijn. Maar nu moet hun frank toch wel al gevallen zijn. Vanzelfsprekend moet je niet alleen maar rekening houden met de mensen die het hardst roepen.
Sorry hoor, de technical playtest en de beta waren al een aanfluiting. Je moet wel behoorlijk naief en/of BF noob zijn om dat niet te zien aankomen. Ik denk dat dit probleem zeker niet bij de devvers zit, die zien het ongetwijfeld ook wel, maar bij de visie van het management en hoe er gemanaged wordt.

Je weet wel, van die types die bij gamedesign van een game met PEGI 16 rating, hun oren naar hun dochter van 13 jr laten hangen. 8)7

Die opdracht geven om totaal debiele chat AI bij BF V te implementeren. Alles wat ook maar "kwetsend" zou kunnen zijn in welk dialect dan ook (woorden, delen van woorden, verbasteringen, word gebanned incl. usernames (die vaak al decennia in gebruik zijn) zodat je de chat niet meer kan gebruiken.
In een game die draait om anderen te killen, met gruwelijke knife takedown animaties en flame throwers alsmede ingame characters die continue profanities rondroepen. LMAO

[ Voor 32% gewijzigd door Help!!!! op 01-12-2021 16:49 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esthar
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 16-09 10:26
Normaal speel ik locked op 75hz, maar ineens werkt dat niet meer? Is er een update gebeurd vandaag?
Nu is het gewoon onspeelbaar geworden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:17
Wat mij betreft kan dit topic beter gewoon dicht. Het is totaal niet constructief of nuttig. Het is net als al die youtube video's een verzameling van zure berichten van de mensen die niet gewoon aan het spelen zijn.

IPV tactieken delen, strategieën delen, mensen helpen en omwegen voor een paar bugs delen is het gewoon bijna allemaal gezeur. Erg jammer.

Maargoed voor diegene die custom team kleuren ingesteld hebben. Als je puur blauw ingesteld heb ben je vast tegen het probleem aangelopen dat de tekst wazig word en ook de stippen. Als je een iets lichtere tint blauw neemt is dit probleem opgelost. Om 1 of andere reden is puur blauw een probleem. Groen geel en rood hebben dat probleem niet.

@Esthar je zal iets specifieker moeten zijn. Werkt de vsync niet meer en haal je hogere fps haal niet niet genoeg fps?

Ik heb meerdere klachten gehoord over minder fps na patch 2 maar daar heb ik zelf totaal geen last van. Wel heb ik het idee dat het gros van de serieuze fps problemen zich bij Nvidia kaarten voor doen in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esthar
computerjunky schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:56:

@Esthar je zal iets specifieker moeten zijn. Werkt de vsync niet meer en haal je hogere fps haal niet niet genoeg fps?

Ik heb meerdere klachten gehoord over minder fps na patch 2 maar daar heb ik zelf totaal geen last van. Wel heb ik het idee dat het gros van de serieuze fps problemen zich bij Nvidia kaarten voor doen in deze game.
Wel normaal stond mijn instellingen "ingame" refresh rate op 75 hz (dezelfde als mijn monitor) en vsync enabled. Dus game en menu's op 75 hz.
Dit werkte goed sinds ik de game had aangeschaft, tot vanmiddag.

Door een of andere reden werkt vsync of de refresh rate optie niet meer.

Nu zijn mijn fps enorm onstabiel & veel hiccups in game. Ik speel deze game met een RTX 3080 die ervoor smooth locked 75fps draaide.

[ Voor 3% gewijzigd door Esthar op 30-11-2021 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
Esthar schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:14:
[...]

Wel normaal stond mijn instellingen "ingame" refresh rate op 75 hz (dezelfde als mijn monitor) en vsync enabled. Dus game en menu's op 75 hz.

Nu zijn mijn fps enorm onstabiel & veel hiccups in game. Ik speel deze game met een RTX 3080 die ervoor smooth locked 75fps draaide.
Kijk even naar de settings profile file en kijk of vsync in die file aan staat. (op 1 dus).

Je kan ook even een profiel aan maken voor 2042 en zo proberen vsync aan te forceren via drivers.

[ Voor 7% gewijzigd door computerjunky op 01-12-2021 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
Esthar schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:14:
[...]

Je kan ook kijken in nvidia control panel of daar niet de v-sync overruled wordt

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Wat mij betreft kan dit topic beter gewoon dicht. Het is totaal niet constructief of nuttig. Het is net als al die youtube video's een verzameling van zure berichten van de mensen die niet gewoon aan het spelen zijn.

IPV tactieken delen, strategieën delen, mensen helpen en omwegen voor een paar bugs delen is het gewoon bijna allemaal gezeur. Erg jammer.

Maargoed voor diegene die custom team kleuren ingesteld hebben. Als je puur blauw ingesteld heb ben je vast tegen het probleem aangelopen dat de tekst wazig word en ook de stippen. Als je een iets lichtere tint blauw neemt is dit probleem opgelost. Om 1 of andere reden is puur blauw een probleem. Groen geel en rood hebben dat probleem niet.

Nouja, kritiek is toch wel terecht? Er is gewoon een buggy en zeer slecht spel neergezet. Ik speel zelf misschien max 5 potjes iedere dag en dan heb ik het wel gezien. De zuurheid snap ik wel als vorige delen een stuk beter waren en dat dice/ea dit spel helemaal kapot gehyped hebben.

Als ik een mooie Mercedes AMG koop, en ik krijg een Toyota Aygo dan ben ik ook niet blij...

Ik hoop dat het spel wat leuker is met de volgende patch.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Eerste wapen Tier 1! De Vector (K30).

Vermaak mij prima door zelf doelstellingen neer te zetten, al baal ik nog steeds dat het seizoen met battlepass pas eind januari begint. Had van mij 2 á 3 weken na release wel gemogen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Invisibal
Ik ben 100% akkoord dat het aangenamer zou zijn om hier meer over strategiën of tips te lezen. De "hoe kan ik zo snel mogelijk dingen unlocken of levelen" daarnaast gelaten.

Elke dag opnieuw ben ik aan het werk, en dan denk ik, leuk, vanavond paar rondjes battlefield met de vrienden op discord. En dan begin je om 2030, en tegen 21.45 heb je zo iets, tgoh, tes leuk geweest (goeie squadplay), maar we kappen er mee zeker? Eerdere BF's 2 weken na release begonnen we om 20.00 en speelde we non-stop tot 23:30 of later in het weekend. En dus blijft er idd veel tijd over om zuur te zijn en berichten te posten links en rechts. Niet om moedwillig de game de grond in te boren, gewoon vanuit een stuk nostalgie dat het vroeger precies wel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34

Helemaal mee eens. Open een apart klachten-topic en ga daar lekker de problemen bespreken. Ik probeer gewoon over de inhoud te praten en ervaringen uit te wisselen, maar in plaats daarvan is dit een topic met voor iedere 10 posts over de problemen 1 inhoudelijke post die vervolgens amper wordt gelezen. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
Invisibal schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:08:
[...]

Ik ben 100% akkoord dat het aangenamer zou zijn om hier meer over strategiën of tips te lezen. De "hoe kan ik zo snel mogelijk dingen unlocken of levelen" daarnaast gelaten.

Elke dag opnieuw ben ik aan het werk, en dan denk ik, leuk, vanavond paar rondjes battlefield met de vrienden op discord. En dan begin je om 2030, en tegen 21.45 heb je zo iets, tgoh, tes leuk geweest (goeie squadplay), maar we kappen er mee zeker? Eerdere BF's 2 weken na release begonnen we om 20.00 en speelde we non-stop tot 23:30 of later in het weekend. En dus blijft er idd veel tijd over om zuur te zijn en berichten te posten links en rechts. Niet om moedwillig de game de grond in te boren, gewoon vanuit een stuk nostalgie dat het vroeger precies wel kon.
Vroeger was alles beter, dat roepen we over 20 jaar ook over nu ;)
Tegenwoordig worden games gemaakt puur voor geld, niet meer om de community te vermaken. Een heel goed voorbeeld is alleen al dat je niet meer mag kiezen op welke map je speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Invisibal
@MeanGreen Jou vorige post had inderdaad een aantal elementen die wel voer voor replies konden zijn.

De discussie betreffende de Bolt is natuurlijk geen makkelijke. Dat kan ook al snel verzanden in "noem 10 dingen die slecht zijn aan BF". Ik denk niet dat de bolt OP is. Ik denk persoonlijk dat het de mappen zijn die de bolt OP maken. Zodra een squad zich focust op de bolt is ie down in no time.

Hazard zone heb ik zelf nog niet gespeeld. Ik ben één van de eerste avonden eens een avond niet online geweest en mijn usual squad buddies hebben het toen geprobeerd en afgeschreven. En nu komen we er niet meer aan toe.

Achievements enzo bekijk ik meestal zelf maar na een aantal weken. Eerste weken probeer ik random van alles uit en dan unlock je de meeste entry level achievements wel zo.

Wat vinden jullie van de turn-speed van de turrets? Op de tank vind ik het maar zo-zo, maar op de wildcat is het wel heel dramatisch. Of doe ik iets verkeerd?

[ Voor 9% gewijzigd door Invisibal op 01-12-2021 11:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Smit260 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:23:
[...]

Vroeger was alles beter, dat roepen we over 20 jaar ook over nu ;)
Tegenwoordig worden games gemaakt puur voor geld, niet meer om de community te vermaken. Een heel goed voorbeeld is alleen al dat je niet meer mag kiezen op welke map je speelt.
* knip * doe normaal

Jullie kunnen niet tegen bug's/glitches post's?
Serious? Wow what a time to be alive...

Indien jullie niet tegen de 'heat' kunnen.
Ik verzoek jullie om eventjes puur/zuiver officieel proper Battlefield 2042 forum te bezoeken. (@computerjunky/@MeanGreen)

Hier in Battlefied 2042 thread (Tweakers)
Posten/bespreken we van alles.

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 01-12-2021 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
LadyVodka schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:12:
[...]

@Smit260 Watchout! We got puur butthurt Tweakers in here.
Ofwel zijn die van de Tweakers-politie of 100% puur fanboys.

Jullie kunnen niet tegen bug's/glitches post's?
Serious? Wow what a time to be alive...

Indien jullie niet tegen de 'heat' kunnen.
Ik verzoek jullie om eventjes puur/zuiver officieel proper Battlefield 2042 forum te bezoeken. (@computerjunky/@MeanGreen)

Hier in Battlefied 2042 thread (Tweakers)
bespreken we alles.
Maar dat hou je altijd, je hebt altijd mensen die door een gekleurde bril kijken of alleen het positieve willen zien en het 'opbouwende kritiek' (lees: negatieve) niet willen - of kunnen - inzien.

Politiek een goed voorbeeld :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

MeanGreen schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:18:
[...]

Helemaal mee eens. Open een apart klachten-topic en ga daar lekker de problemen bespreken. Ik probeer gewoon over de inhoud te praten en ervaringen uit te wisselen, maar in plaats daarvan is dit een topic met voor iedere 10 posts over de problemen 1 inhoudelijke post die vervolgens amper wordt gelezen. :-(
Hoewel ik dit soort posts volledig onacceptabel vind en het bijna censuur wil noemen - dat je een negatieve gaming ervaring niet meer zou mogen posten is echt belachelijk - is BF2042 zo dramatisch slecht dat ik inderdaad denk dat het verder weinig zin heeft om nog negatieve dingen te posten. De feedback wordt overduidelijk niet ter harte genomen en je moet naar mijn mening een buitenstaander van de serie zijn om daar nu nog van te kunnen genieten.

Voor mij is het verder abandon ship en is de serie opgehouden met bestaan. Erg jammer, maar soms stopt iets nou eenmaal in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Wat ze van mij wel mogen doen is dat Specialist Medic aanpakken. Er zijn teveel 'medics' die niet spelen zoals het hoort. Misschien een idee om er bans op te gooien? Binnen 10 potjes niet zoveel mensen revived betekent een 2 uurs Medic Specialist ban, vervolgens 24 uur, 1 week etc. Dan heb je het probleem zo opgelost, maar dat zal wel weer te moeilijk zijn of niet eerlijk,, dus het probleem wordt nooit aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
wat met de andere specialists dan? Als je niet voldoende met de MAV vliegt, je blocken van de bijhorende specialist te gebruiken? Als boris niet voldoende achter zijn schild zit boris niet meer toelaten?

Ik ben zelf een hardcore falck speler en revive/heal alles wat los en vast zit. Maar even goed kan ik 10' met een maatje in een bolt kills zitten farmen.

je zou het ook anders kunnen bekijken: per team max x specialists van een bepaalde soort. Nu is sundance vrij populair, maar je kan ook stellen dat die geen ammo/health levert aan teammates en op dat vlak dus weinig bijdraagt. Er zijn natuurlijk andere manieren waarop je sundance nuttig kan inzetten, maar het was maar een voorbeeld.

Ik denk dat je eerder gedrag moet aanmoedigen (assists, ribbons, dog tags, ...) dan gedrag enforcen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Invisibal schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:22:
wat met de andere specialists dan? Als je niet voldoende met de MAV vliegt, je blocken van de bijhorende specialist te gebruiken? Als boris niet voldoende achter zijn schild zit boris niet meer toelaten?

Ik ben zelf een hardcore falck speler en revive/heal alles wat los en vast zit. Maar even goed kan ik 10' met een maatje in een bolt kills zitten farmen.

je zou het ook anders kunnen bekijken: per team max x specialists van een bepaalde soort. Nu is sundance vrij populair, maar je kan ook stellen dat die geen ammo/health levert aan teammates en op dat vlak dus weinig bijdraagt. Er zijn natuurlijk andere manieren waarop je sundance nuttig kan inzetten, maar het was maar een voorbeeld.

Ik denk dat je eerder gedrag moet aanmoedigen (assists, ribbons, dog tags, ...) dan gedrag enforcen.
De andere specialists gaat nog wel. Ik speel in een team en een van mijn maatjes is ook Medic main, die is teleurgesteld als hij maar 10 revives per potje heeft maar gewoon bijna elk potje bovenaan staat.

Gewoon dit probleem aanpakken wat nog niet veel wordt aangeduid en niet weer wegkijken. Maar dat gaat wel gebeuren hoor... :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 24-09 19:36
Modbreak:We gaan geen apart klaag-topic openen. Kritiek op (delen van) de game hoort er nu eenmaal bij. Waar we wel voor waken is zinloos ranten, of voor trollerige memes die lekker op Reddit mogen blijven. Als je kritiek levert, hou het dan een beetje constructief.

En zoals altijd, het op de man gaan spelen door elkaar te gaan beschuldigen (azijnzeiker, fanboy, etc) is not done. Hou het vriendelijk.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esthar
Als BF V speler mis ik bij BF 2042 breakthrough een ammo & medic post.
Zou heel toepasselijk zijn, zeker bij de eerste checkpoints die bijna niet te verdedigen zijn.
En afhangen van je medespelers is hopeloos.

Verder ook wat meer infanterie friendly zones, smalle steegjes zoals map PROVENCE in BF5.
Maps voelen vrij leeg & veels te groot aan en ook al is het 64 vs 64.

[ Voor 6% gewijzigd door Esthar op 01-12-2021 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 16:38
Ik weet niet of er meerdere mensen hier last van hebben, maar ik kamp met het probleem dat wanneer ik mijn vizier op iemand richt ze heel ver weg lijken te zijn.

Ik heb BF4 sinds de release gespeeld en was er altijd redelijk goed in (positieve KD ratio). Ik kan daar tijdens het schieten altijd op doel blijven, maar in BF2042 raak ik niks, als ik iemand raak lijken het wel kogelsponzen en schieten ze mij daarna dood, en het lijkt dus wel of tegenstanders veel kleiner zijn in mijn vizier dan in BF4.

Ik dacht in eerste instantie dat het misschien aan map kennis en gewenning aan de wapens lag, maar naar enige tijd spelen merk ik nog steeds geen verschil.

Ik heb al geprobeerd om met de FoV instellingen te spelen, maar dat mocht niet baten. Ik voel me in BF2042 soms net een smurf op het slagveld.

Het is denk ik de nieuwe stijl van de game, want qua beeld is het bij mij hetzelfde als bij veel andere streamers. Maar ik kan er gewoon niet aan wennen helaas.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hubhib schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:57:
Ik weet niet of er meerdere mensen hier last van hebben, maar ik kamp met het probleem dat wanneer ik mijn vizier op iemand richt ze heel ver weg lijken te zijn.

Ik heb BF4 sinds de release gespeeld en was er altijd redelijk goed in (positieve KD ratio). Ik kan daar tijdens het schieten altijd op doel blijven, maar in BF2042 raak ik niks, als ik iemand raak lijken het wel kogelsponzen en schieten ze mij daarna dood, en het lijkt dus wel of tegenstanders veel kleiner zijn in mijn vizier dan in BF4.

Ik dacht in eerste instantie dat het misschien aan map kennis en gewenning aan de wapens lag, maar naar enige tijd spelen merk ik nog steeds geen verschil.

Ik heb al geprobeerd om met de FoV instellingen te spelen, maar dat mocht niet baten. Ik voel me in BF2042 soms net een smurf op het slagveld.

Het is denk ik de nieuwe stijl van de game, want qua beeld is het bij mij hetzelfde als bij veel andere streamers. Maar ik kan er gewoon niet aan wennen helaas.
Volgens mij was er een bug met een 6x scope, ik weet niet of deze al is gefixed. Misschien heb je deze gebruikt?

Het schieten is idd anders vergeleken met andere Battlefield games. Ik heb zelf ook een tijdje moeten wennen, vooral na het spelen van andere Battlefield games, tussen de beta en de launch. Hoe meer je speelt, moe meer je eraan gewend raakt.

Update #3 verschijnt op 2 december. Lees de notes hier: BATTLEFIELD 2042 UPDATE #3

[ Voor 6% gewijzigd door RobinNL op 01-12-2021 18:28 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

RobinNL schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:20:
[...]

Volgens mij was er een bug met een 6x scope, ik weet niet of deze al is gefixed. Misschien heb je deze gebruikt?

Het schieten is idd anders vergeleken met andere Battlefield games. Ik heb zelf ook een tijdje moeten wennen, vooral na het spelen van andere Battlefield games, tussen de beta en de launch. Hoe meer je speelt, moe meer je eraan gewend raakt.

Update #3 verschijnt op 2 december. Lees de notes hier: BATTLEFIELD 2042 UPDATE #3
Dagelijkse missies kunnen wel leuk zijn, helaas nog niks over een fix voor de hitreg..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bensimpel schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:03:
[...]

Dagelijkse missies kunnen wel leuk zijn, helaas nog niks over een fix voor de hitreg..
We are aware of some instances where you may encounter your hits not registering properly while shooting at a target. We are still investigating the cause for this issue, and this remains a work in progress. However, we have some improvements coming in our next update in early December.
https://answers.ea.com/t5...nown-Issues/td-p/10944776

Dus begin december wat verbeteringen, maar het zal nog wel eventjes duren voordat het helemaal is gefixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd naar Rush in Portal. Leuk voor de afwisseling dat er 6 maps bij komen. Benieuwd of er een m-com op een dak staat en waar de m-com staat op bijvoorbeeld de Doha of Dicarded map. Ben een beetje bang dat de attackers een nare tijd beleven als ze de woestijn in moeten. Maar we zullen zien!

Hopen dat ze direct een officiële Rush 32p player rotatie toevoegen voor Portal. Wellicht dat ik het gemist heb maar nog steeds geen unlocks in zicht voor Portal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Bolte niet generfd, verrast mij zéér. Nog even op onze tanden bijten dus.

Overige updates een goeie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Smit260 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:47:
Bolte niet generfd, verrast mij zéér. Nog even op onze tanden bijten dus.

Overige updates een goeie.
Mijn god wat is dat ding OP meuk zeg. Dat ding is snel, schiet accuraat, met veel splashdamage en hoge damage. Elke keer weer ben ik blij als ik zo'n kreng opblaas.

Gisteren stond er bij Discarded eentje ver op een heuvel en schoot alles op het schip kapot.

Sowieso vind ik de transport voertuigen nogal sterk in vergelijking met de vorige games. Zelf denk ik dat ze gehoopt hadden dat minstens 1 op de 4 wel AT zou gebruiken, maar dat valt volgens mij vies tegen.

Verder speelt het nu na de AR's gepatched te hebben voor mij wel al wat lekkerder weg en draait de game ook wel prima. Enkele grootste punten waar ik me echt zwaar aan stoor zijn:
- Geen Squadmenu
- Geen Serverbrowser
- Geforceerd spawnen (instant redeploy als ik geen voertuig heb)
- En die kut introvideos waar echt niemand op zit te wachten
:+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Update #3 verschijnt om 09:00u.

Update is 9.3GB op Steam.

[ Voor 11% gewijzigd door RobinNL op 02-12-2021 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:27
RobinNL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:55:
Update #3 verschijnt om 09:00u.

[Twitter]

Update is 9.3GB op Steam.
Grappig. 6,57GB via de EA Desktop app.

Tierelier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:12

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:41
jorisdekloris schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:08:
[...]

Grappig. 6,57GB via de EA Desktop app.
Voor het gemak de sizes op alle platformen;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9a-X1rrzQ1OXWfqI4mpzvXlD3w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mNWyzxuoqDNDum0V2FRYEtMK.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Rohem schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:05:
[...]

Voor het gemak de sizes op alle platformen;

[Afbeelding]
Ik had een download van 41. Gb….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Daarnaast wel weer een teleurstelling, na elk potje moet ik de game opnieuw opstarten. Hij kan iets niet laden en dan een error. Pffff. Daar gaat je goede zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
tommy2005 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:37:
[...]

Ik had een download van 41. Gb….
Ik denk dat dat een soort van lokale scan/actie is. Meestal doet hij dat eerst en doet daarna de eigenlijke download

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
tommy2005 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:38:
Daarnaast wel weer een teleurstelling, na elk potje moet ik de game opnieuw opstarten. Hij kan iets niet laden en dan een error. Pffff. Daar gaat je goede zin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:47:
[...]

Mijn god wat is dat ding OP meuk zeg. Dat ding is snel, schiet accuraat, met veel splashdamage en hoge damage. Elke keer weer ben ik blij als ik zo'n kreng opblaas.

Gisteren stond er bij Discarded eentje ver op een heuvel en schoot alles op het schip kapot.

Sowieso vind ik de transport voertuigen nogal sterk in vergelijking met de vorige games. Zelf denk ik dat ze gehoopt hadden dat minstens 1 op de 4 wel AT zou gebruiken, maar dat valt volgens mij vies tegen.

Verder speelt het nu na de AR's gepatched te hebben voor mij wel al wat lekkerder weg en draait de game ook wel prima. Enkele grootste punten waar ik me echt zwaar aan stoor zijn:
- Geen Squadmenu
- Geen Serverbrowser
- Geforceerd spawnen (instant redeploy als ik geen voertuig heb)
- En die kut introvideos waar echt niemand op zit te wachten
:+
Die Bolte gaat helemaal nergens over. Je hebt ook elke 15 seconde repair en elke 20 seconde smoke ofzo, meer dan voldoende om weer even in cover te komen.

Ik had gister in Hourglass Breakthrough aanval een potje met meer dan 80 kills met de Bolte in m'n eentje, dus door constant de switchen tussen driver en gunner zonder in het achterveld te campen. Nou, dan gaat er iets goed mis met de balans. :+

Jammer genoeg het potje niet verloren ondanks 292 kills/assists, want kom die toren maar eens op als je team niet snapt dat je als dolle stieren uit die transport heli moet parachuteren.

Gelukkig was mijn meest waardevolle bijdrage in de end-of-round highlight: ranger kills: 1 Top DICE. :*)

Overigens heb ik ook het eerste potje meegemaakt waar echt een bezopen goede jet piloot bezig was. Die trok alle grondvoertuigen in z'n eentje aan stukken, daar viel helemaal niets tegen te beginnen. Zowel met AA als hellcats, hij was sneller uit range dan je hem serieus kon raken.

Die gaan verschrikkelijk dominant worden zodra meer mensen dat vliegen goed onder de knie krijgen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:05

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die mouse bug zit in BF5 ook al sinds paar dagen, bij het begin van de map, dan kun je ineens even alleen omhoog en omlaag, en dat hersteld zich dan nog tijdens de countdown ;w :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:20:
[...]

Die Bolte gaat helemaal nergens over. Je hebt ook elke 15 seconde repair en elke 20 seconde smoke ofzo, meer dan voldoende om weer even in cover te komen.

Ik had gister in Hourglass Breakthrough aanval een potje met meer dan 80 kills met de Bolte in m'n eentje, dus door constant de switchen tussen driver en gunner zonder in het achterveld te campen. Nou, dan gaat er iets goed mis met de balans. :+

Jammer genoeg het potje niet verloren ondanks 292 kills/assists, want kom die toren maar eens op als je team niet snapt dat je als dolle stieren uit die transport heli moet parachuteren.

Gelukkig was mijn meest waardevolle bijdrage in de end-of-round highlight: ranger kills: 1 Top DICE. :*)

Overigens heb ik ook het eerste potje meegemaakt waar echt een bezopen goede jet piloot bezig was. Die trok alle grondvoertuigen in z'n eentje aan stukken, daar viel helemaal niets tegen te beginnen. Zowel met AA als hellcats, hij was sneller uit range dan je hem serieus kon raken.

Die gaan verschrikkelijk dominant worden zodra meer mensen dat vliegen goed onder de knie krijgen vrees ik.
ik was gunner in die map in India. Welliswaar 47 kills maar wel misselijkmakend hoe op de Bolte is inderdaad.
wel fijn om m'n apex predator ermee te halen maar daarna weinig meer in de Bolte gezeten. Is gewoon niet leuk voor anderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:24:
[...]

ik was gunner in die map in India. Welliswaar 47 kills maar wel misselijkmakend hoe op de Bolte is inderdaad.
wel fijn om m'n apex predator ermee te halen maar daarna weinig meer in de Bolte gezeten. Is gewoon niet leuk voor anderen :P
Ja je moet ook even mazzel hebben met de teams. Zo'n enorme kudde snipers met oogkleppen keer op keer van achteren opruimen vind ik dan wel weer erg bevredigend, ook met Bolte is dat gepaste gerechtigheid.
SAiN ONeZ schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:22:
die mouse bug zit in BF5 ook al sinds paar dagen, bij het begin van de map, dan kun je ineens even alleen omhoog en omlaag, en dat hersteld zich dan nog tijdens de countdown ;w :+
Dat is best apart, is daar ook recent een update doorgevoerd of is dat opeens server sided gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisibal
Breakthrough is nu wel een apparte mode om te bepalen of een vehicle OP is of niet... Daar ben je als infantry sowieso kanonnenvoer voor alles wat kogels afschiet. De paar potjes breakthrough die ik gespeeld heb deden me denken aan metro 24/7 nadespam servers....

Daar ben je als infrantry zo hard bezig met niet door van alles en nog wat geraakt te worden dat je amper kan focussen op vehicles. Toch wel anders in een conquest mode imho.

Conceptueel vind ik breakthrough wel een mooi concept. Maar je zou iets moeten uitwerken dat er bvb 4 areas zijn per wave. En dat er per area een dedicated ondereel van het team 16 man bvb (1/4 van 64) actief is. Dan heb je daar een 16 v 16.

Helaas is soflam een unlock op level 56 (of zo iets). Maar moesten mensen meer met soflam rondrennen en meer met de rocket launcher. Dan zouden die krengen toch echt wel makkelijk om zeep te helpen zijn. Ik ga ook graag met de bolt op stap, en in no time ben je down als mensen zich focussen op u.

[ Voor 17% gewijzigd door Invisibal op 02-12-2021 11:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dont know, gamede al heel lang niet meer, tijdje terug bf3 weer opgepakt na de hype van dit gedrocht met wat oud gedienden uit de clan, en omdat ik bf5 toch al had, en hun ze via EA play of voor paar knaken konden vinden zijn we die gaan spelen, en dat is echt wel een dikke game, ik vraag me af of ik deze nog ooit ga oppakken, terwijl ik vanaf day1 1942 heb gespeeld, en dit niet om aan te gluren vind, hoe jammer..

Sinds die Henderson of hoe heet die gast bij DICE de lakens uitdeelt is men veel te veel naar de concurenten aan het kijken, dat eens men trots is op wat men in de loop der jaren heeft opgezet, schoenmaker blijf bij je leest..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAiN ONeZ schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:47:
dont know, gamede al heel lang niet meer, tijdje terug bf3 weer opgepakt na de hype van dit gedrocht met wat oud gedienden uit de clan, en omdat ik bf5 toch al had, en hun ze via EA play of voor paar knaken konden vinden zijn we die gaan spelen, en dat is echt wel een dikke game, ik vraag me af of ik deze nog ooit ga oppakken, terwijl ik vanaf day1 1942 heb gespeeld, en dit niet om aan te gluren vind, hoe jammer..

Sinds die Henderson of hoe heet die gast bij DICE de lakens uitdeelt is men veel te veel naar de concurenten aan het kijken, dat eens men trots is op wat men in de loop der jaren heeft opgezet, schoenmaker blijf bij je leest..
BF5 is een dikke game.
Kan je nagaan hoe erg het was bij en na launch.

Ik ga er gewoon vanuit dat ze BF2042 ook gewoon bijstellen en dat vanaf volgend jaar ook gewoon een dikke game is geworden.

Eerst zien dan geloven uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:21
Update #3

> Na starten game > Mouse BUG > Oplossing = game profiel verwijderen in documenten folder
> Kom weinig potjes in wegens de melding dat data niet geladen kan worden.

Ik wacht dus nog even met testen en conclusies trekken. Hoop vooral dat de CPU load/GPU Load issue's zijn aangepakt zodat de GPU maximaal gebruikt wordt en dit de performance ten geode komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
It's just a fence/toe.... _O-

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reddit gaat nu compleet over de gier vanwege 'legendary skins' die in het pre-season te unlocken zijn.

Te weten een kerstman voor Boris en een cow boy skin voor McKay.....

Ik zie ze niet bij mij in collections staan, dus kan het niet nagaan of dat echt zo is of dat ze het alweer verwijderd hebben. Maar o boy, als dat echt is, kunnen we de spatschermen wel weer op gaan stellen voor de shitstorm die daar achterweg kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:08
Oh helemaal geen last van die mouse bug, omdat ik gewoon geen fucking potje meer kan starten na de update...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:55
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:13:
Reddit gaat nu compleet over de gier vanwege 'legendary skins' die in het pre-season te unlocken zijn.

Ik zie ze niet bij mij in collections staan, dus kan het niet nagaan of dat echt zo is of dat ze het alweer verwijderd hebben. Maar o boy, als dat echt is, kunnen we de spatschermen wel weer op gaan stellen voor de shitstorm die daar achterweg kan komen.
Zie het nu ook, thread is al gelocked door de mods. Dat je dit na 2 weken toevoegd aan de game, terwijl de fundamentals nog steeds broken zijn 8)7 |:( :X

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

OMG TAKE MY MONEY, NEED THIS NOW :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:44
Dat zag je toch al van mijlenver aankomen? Het verbaasde me zelfs dat die dingen er nog niet inzaten bij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esthar
Terranova schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:15:
Oh helemaal geen last van die mouse bug, omdat ik gewoon geen fucking potje meer kan starten na de update...
Blijven proberen, bij mij lukt het maar bij 1 map om te connecten en dat is renewal!

Edit: Na een kwartier spelen er toch gedisconnect van server zonder foutmelding |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Esthar op 02-12-2021 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat het hele specialist gebeuren draait op skin monetization, tuurlijk, dat was wel duidelijk.

Maar om nou te midden van een, niet echt soepel release, tussen broodnodige bug fixes door te komen met een KERSTMAN, nee, dat had ik niet nooit gedurfd in hun schoenen.

Dan ben je wel een hele, hele harde hoor, als je nu zegt, hup gooi die skins mee met update 3, dat zal vast goed vallen.

Ah, er is ook nog de Big Nic skin voor de tanks. Mooi Rood/Groen met rendiertjes getekend op de armor skirts. Oh, ook nog kerstboomlampjes... _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 02-12-2021 13:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Hier had iemand t nog gecaptured, voordat ze eruit gehaald werden.. of althans voorlopig niet zichtbaar.

Omg :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Haha wat erg dit. Op zich eens dat de specialists er zijn voor skins maar doe dan wat fatsoenlijks zoals die voor Sundance. Maar ja… dit is eenmaal de game industrie tegenwoordig. Wanneer gaan we weer gewoon terug naar season passes?

Hopelijk kunnen we binnenkort ook een dab of een floss! Iron Man skin voor Sundance met custom fly animaties zouden ook wel leuk zijn :P

Sorry... dit mocht geen klaag topic meer zijn maar ik snap gewoon niet hoe je de plank zo mis slaat. Ik heb niets tegen skins verkopen, vind het zelfs wel prima want dan krijg ik zelf mooi gratis content. Maar dit vind ik echt niks en past naar mijn mening totaal niet bij Battlefield.

[ Voor 51% gewijzigd door raiders op 02-12-2021 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:41
Net in de lunchpauze even geprobeerd na de patch geïnstalleerd te hebben. Had inderdaad de bug dat ik niet horizontaal kon bewegen, alleen verticaal met m'n muis. Had eerst de file weggegooid, toen de game gestart. Toen afgesloten en m'n backup van de file teruggezet, maar daarmee bleef het probleem.

Bovenstaande items verwijderd en toen was het opgelost. Scheelde dus weer de hele file weggooien uiteindelijk zodat ik al m'n settings niet kwijt was.

Heb het idee dat het op mijn oude PC iets beter loopt nu, ook UX is ietsje beter als je je loadout aanpast tijdens het laden van een level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

raiders schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:58:
Haha wat erg dit. Op zich eens dat de specialists er zijn voor skins maar doe dan wat fatsoenlijks zoals die voor Sundance. Maar ja… dit is eenmaal de game industrie tegenwoordig. Wanneer gaan we weer gewoon terug naar season passes?

Hopelijk kunnen we binnenkort ook een dab of een floss! Iron Man skin voor Sundance met custom fly animaties zouden ook wel leuk zijn :P
Wanneer gaan we gewoon weer terug naar 100% complete games bij release kan je beter vragen.
Geld, geld en oh ja geld. Dat is alles wat nog draait bij de AAA game bedrijven.
Ik hou het voortaan wel bij indie developers. Ben er wel een beetje klaar mee.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:57:
[...]

Hier had iemand t nog gecaptured, voordat ze eruit gehaald werden.. of althans voorlopig niet zichtbaar.

[YouTube: EVERY PRESEASON UNLOCKABLE! | Week's 1-8 | Battlefield 2042]
Dus het gaat Fortnite skins monopoly worden later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:20:
[...]

Persoonlijk vind ik het niet erg dat als je iets echt heel goed kan gebruiken, je daar aardig dominant mee kan worden. Dat is imo skill en niet zozeer OP balance bijvoorbeeld.

Zolang het maar balanced is kan ik er wel tegen, maar dood gaan door zo'n random Bolte van 300m afstand ... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 15:42

Acradavos

Poetsfanaat

Na update #3 is het niet veel beter geworden. Tot tweemaal voorgekomen, in 10 minuten tijd.

Rampzalig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterChaoSs schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:39:
[...]

Persoonlijk vind ik het niet erg dat als je iets echt heel goed kan gebruiken, je daar aardig dominant mee kan worden. Dat is imo skill en niet zozeer OP balance bijvoorbeeld.

Zolang het maar balanced is kan ik er wel tegen, maar dood gaan door zo'n random Bolte van 300m afstand ... 8)7
Eens hoor, de skill ceiling kan me niet hoog genoeg liggen, zolang er maar wel een fatsoenlijke counter mogelijk is. Dus niet dat er een strakke coördinatie van 8 spelers nodig is om 1 enkele speler in een jet te stoppen. Of niet dat je veilig vanuit de uncap damage kan doen, zonder zelf te te raken bent. etc.

Nu weten we dat jets/bombers al sinds BF3 niet bepaald gebalanceerd zijn t.o.v. infantry en vehicles, dus ik hou mijn hart vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
hubhib schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:57:

Ik heb dat precies hetzelfde ervaren. Ik kon er geen touw aan vastknopen wat de bullit drop en velocity waren van snipers en MMR.

Door er veel mee te spelen (en dus heeeeel vaak mis te schieten) krijg je het wel door. Op een statisch doelwit is +/- 200 mtr aimpoint - hitpoint voor de SVD. Maar wel een lage bullit velocity. Dus voor een bewegend doelwit richten.

Snipers lijken een drop off van circa 400 mtr te hebben. Maar lijken een hoger bullit velocity te hebben.

Dit is gebaseerd op mijn eigen ervaringen, dus op geen enkele wijze onderbouwing. Ik speel het op een pc, ik kan me voorstellen dat met enige vorm van aim assist op een console, het hiervoorgenoemde weer niet op gaat.

Het is geen wet van meten en persen, maar oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08:52
Nieuw lapje is uit! ;)

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:52:
[...]
Eens hoor, de skill ceiling kan me niet hoog genoeg liggen, zolang er maar wel een fatsoenlijke counter mogelijk is. Dus niet dat er een strakke coördinatie van 8 spelers nodig is om 1 enkele speler in een jet te stoppen. Of niet dat je veilig vanuit de uncap damage kan doen, zonder zelf te te raken bent. etc.

Nu weten we dat jets/bombers al sinds BF3 niet bepaald gebalanceerd zijn t.o.v. infantry en vehicles, dus ik hou mijn hart vast.
De apache en jets vind ik zelf wel meevallen en zijn prima neer te halen als er 2 of 3 mensen een AA launcher hebben of er wat in de lucht aan weerstand vliegt. Little bird... mjah daar kan tov infantry nog wel iets aan gedaan worden.

Blijft gewoon, net zoals met de Bolte, dat ze denk ik meer AT en AA wapens bij infantry hadden verwacht. 64 man in 1 team, dan zou het vlot moeten gaan zou je denken.

Verder stoor ik mij eigenlijk alleen nog aan DMR's, met name omdat ik zelf regelmatig sniper ben. Als ik een headshot mis verlies ik het duel vrijwel altijd. DMR's doen ook prima damage met een headshot en hebben net zoals een sniper 2 kogels nodig in de chest.

Unlock wat attachements voor de SVK en snipers doen er eigenlijk niet meer toe, tenzij we over echt lange afstanden praten.

Moet wel zeggen dat ik meer en meer lol begin te krijgen in LMG's. Combineer dit met C4 en motion sensors voor AT en spot assists en lekker knallen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:57:
[...]

[YouTube: EVERY PRESEASON UNLOCKABLE! | Week's 1-8 | Battlefield 2042]
Found an easter egg or a sponsor xD
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gAuBkgMj74pt3qtUwORcCuwgWU8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W3ouu57tS0gOUvFCkqQpsHdb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:29:
Dat het hele specialist gebeuren draait op skin monetization, tuurlijk, dat was wel duidelijk.

Maar om nou te midden van een, niet echt soepel release, tussen broodnodige bug fixes door te komen met een KERSTMAN, nee, dat had ik niet nooit gedurfd in hun schoenen.

Dan ben je wel een hele, hele harde hoor, als je nu zegt, hup gooi die skins mee met update 3, dat zal vast goed vallen.

Ah, er is ook nog de Big Nic skin voor de tanks. Mooi Rood/Groen met rendiertjes getekend op de armor skirts. Oh, ook nog kerstboomlampjes... _/-\o_
Wat een lariekoek. In bf5 had je ook skins en geen specialists...
Pagina: 1 ... 23 ... 38 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de consoles: [XBOX/PS] Battlefield 2042