Eindelijk even tijd gehad!
Het speelt best lekker weg op low-medium met een oude trouwe GTX1080.
(Maar dat is ws omdat er een verder een nieuwe pc met 3900x omheen zit)
vooralsnog in volle games netjes stabiel op 75fps op hectische momenten, en soms even 80 of 90
Het wel balen (nouja mega irritant zelfs) dat je constant na elke respawn je attachments opnieuw op je wapen moet zetten. uiterst vermoeiend.. ik snap hier niet de logica achter
Ik zie liever dat je attachment keuze tijdens de duur van de match onthouden word.
Het spel zelf liep lekker tot ongeveer een uurtje geleden, en rubberband nu enorm (alsof heel europa aan het joinen is
)
Ik heb wel flink wat UI glitches langs zien komen, die hier ook al genoemd waren zoals reload en res knoppen en soms enemy names die in beeld blijven staan waar dat niet hoort.
Dat terzijde is de algemene gameplay is best vloeiend
(tot een uurtje geleden dan)
Is er overigens een manier om je ping te zien?
Ik had de stats aangezet in de opties. maar meer als een fps counter krijg ik niet zichtbaar
Dit zal vast al vaker genoemd zijn, maar ik zie het zosnel even niet terug
Het speelt best lekker weg op low-medium met een oude trouwe GTX1080.
(Maar dat is ws omdat er een verder een nieuwe pc met 3900x omheen zit)
vooralsnog in volle games netjes stabiel op 75fps op hectische momenten, en soms even 80 of 90
Het wel balen (nouja mega irritant zelfs) dat je constant na elke respawn je attachments opnieuw op je wapen moet zetten. uiterst vermoeiend.. ik snap hier niet de logica achter
Ik zie liever dat je attachment keuze tijdens de duur van de match onthouden word.
Het spel zelf liep lekker tot ongeveer een uurtje geleden, en rubberband nu enorm (alsof heel europa aan het joinen is
Ik heb wel flink wat UI glitches langs zien komen, die hier ook al genoemd waren zoals reload en res knoppen en soms enemy names die in beeld blijven staan waar dat niet hoort.
Dat terzijde is de algemene gameplay is best vloeiend
Is er overigens een manier om je ping te zien?
Ik had de stats aangezet in de opties. maar meer als een fps counter krijg ik niet zichtbaar
Dit zal vast al vaker genoemd zijn, maar ik zie het zosnel even niet terug
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
:fill(white):strip_exif()/f/image/0UDRRJXerTtWLHytugdG2KgY.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/DGbiGMnOKJDdqmajZbZWG5Ih.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/UGdgA6121wH2q6TUh9HImyP5.png?f=user_large)