[macOS 12 Monterey] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
TweakerVincent schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 23:56:
Ik wil mijn safari bookmarks syncen met chrome. Alleen wil ik geen zooitje krijgen dus even check.

Beide browsers hebben al veel bookmarks. Wat gaat er gebeuren als ik sync aanzet? Krijg ik in beide browsers een folder met de bookmarks van de andere? Wordt alles gemixt? Kan niet echt vinden hoe het uitpakt?
Ik heb er geen ervaring mee (ik gebruik geen Chrome). Maar er van uitgaande dat je in beide browsers al je meest gebruikte bookmarks hebt, zou je ze in Chrome kunnen verwijderen voordat je de sync start. Dan weet je zeker dat je niks dubbel hebt.
Een andere optie is gewoon van beide browser bookmarks een back-up te maken, alvorens je met een sync tool aan de gang gaat. Mocht het 1 grote bende worden heb je in ieder geval een back-up achter de hand. Kwestie van proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moonlander
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-09 12:24
TweakerVincent schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 23:56:
Ik wil mijn safari bookmarks syncen met chrome. Alleen wil ik geen zooitje krijgen dus even check.

Beide browsers hebben al veel bookmarks. Wat gaat er gebeuren als ik sync aanzet? Krijg ik in beide browsers een folder met de bookmarks van de andere? Wordt alles gemixt? Kan niet echt vinden hoe het uitpakt?
Geen idee, maar maak een backup van safari en chrome :) en probeer het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Tux3.14 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:02:
[...]

Ik heb er geen ervaring mee (ik gebruik geen Chrome). Maar er van uitgaande dat je in beide browsers al je meest gebruikte bookmarks hebt, zou je ze in Chrome kunnen verwijderen voordat je de sync start. Dan weet je zeker dat je niks dubbel hebt.