Ik heb al een tijdje een login fail als ik in de ios facebook of Messenger App inlog.
Alles is up to date, en kheb de facebook app ook al verwijderd, en de telefoon een force restart, en een gewone uit en aan gedaan. Én de app opnieuw geïnstalleerd, niks helpt.
Ook al mijn onthouden device's en browsers in mijn accounts van facebook heb ik verwijderd.
Ik kan wel gewoon inloggen in de pc-browsers. chrome, FF enz ( en in de iphone browsers lukt dat ook).
Vreemd heh. Dus alleen in de app facebook en de app messenger kom ik niet meer ingelogd iOS 15.5.
Nu zeggen ze... dat ik mijn hele iphone moet leegmaken (resetten) en dat zou dan wel helpen.
Ik kan mij dat wel voorstellen, met al die troep die meegeinstaleerd wordt enzo. Maar ik vind het nog wat te drastisch om nu al mijn hele iphone te resetten.
Iemand een ander idee?
Edit
Heel vreemd, de accounts doen het weer en ik kan weer inloggen bij fb en mesenger
Het vreemde is/was, ik was op Instagram met een account, en dat account was gedeactiveerd van de week door Instagram. Ik moest even melden/aanvragen dat het onterecht was, en een e-mail en telefoonnummer invullen (fakenummer gedaan) het vreemde was, dat ik dat niet in de app van Instagram kon doen, maar wel op hun site met “help mijn account is gedeactiveerd”
Een Instagram account die helemaal niks met fb of Messenger had te maken. Maar nadat ik dat heb gedaan gisteren. Kon ik vanmiddag op alles weer inloggen. Ook dat insta account is weer beschikbaar.
Meta meta wat is dit.

[Voor 28% gewijzigd door Mel33 op 25-06-2022 15:12]