Bij hoeveel doelpunten was Frenkie gister betrokken? Uiteindelijk gaat het wel om doelpunten. Als verdediger bij 2/2 doelpunten betrokken zijn doe je toch iets goed. Maar het is de houterige Dumfries die niks met de bal kan, dus dan kunnen we het daar beter over hebben ja.Mark31 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:15:
[...]
Vond jij gisteren Dumfries echt goed?
Hoeveel balcontacten had hij , bijna niks.
1e helft stond zijn tegenstander constant vrij , 1e helft kwamen de voorzetten ook van zijn tegenstander.
2e helft een niet te missen kans gescoord, die de keeper zelfs nog bijna had, die had hij beter diagonaal kunnen schieten dan had de keeper namelijk helemaal geen kans gehad.
En de penalty, maar dat was uit een onmogelijke positie, was zeer dom van Alaba.
Ik vind het echt lachwekkend dat mensen dus Dumfries verkiezen boven De Ligt, Blind, Frenkie, Wijnaldum
Kan ik echt niet serieus nemen sorry.
Frenkie speelde een degelijke wedstrijd, absoluut, maar een goede wedstrijd met 0-0 heb je weinig aan.
Overigens denk ik dat Dumfries beter moet worden om aan te sluiten bij de top hoor, maar hij is als verdediger al wel betrokken bij het merendeel van de NL doelpunten, dat blijkt ook uit de statistieken. Dan kan je zegen dat het tegen mindere landen is, maar dat zijn vaak wel de landen met veel verdedigers, des te knapper dat hij er blijkbaar wel steeds staat.
Net als zijn goal gister, dan kan je wel zeuren dat het een intikker is die iedereens oma nog had gescoord, maar heb je gezien waar hij vertrok en waar hij scoorde, als verdediger!?
Had Wijndal/van Aanholt datzelfde gedaan als het gespiegeld was geweest of had Malen het dan zelf moeten oplossen (waarbij ik denk dat het geen goal was, die keeper kwam goed uit).
Goed, genoeg knuppels in hoenderhokken gegooid denk ik zo