EK 2021 - Poule C (Nederland-Macedonië-Oekraïne-Oostenrijk) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 36 Laatste
Acties:
  • 51.863 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Haha onze vedette gaat naar Barcelona. Ik voorspel weinig speelminuten en het predikaat miskoop :)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:58

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ephymerous schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:51:
Haha onze vedette gaat naar Barcelona. Ik voorspel weinig speelminuten en het predikaat miskoop :)
Waarom zo goedkoop negatief. Met Koeman had hij een goede band en is 1 van de redenen dat het ging werken met hem onder oranje.

Dat kan dus best wel gaan werken in Barcelona. 1 probleem misschien, hoe past hij zich in met Messi. Daar ligt ook een taak voor Koeman.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
tweakduke schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:08:
[...]

Waarom zo goedkoop negatief. Met Koeman had hij een goede band en is 1 van de redenen dat het ging werken met hem onder oranje.

Dat kan dus best wel gaan werken in Barcelona. 1 probleem misschien, hoe past hij zich in met Messi. Daar ligt ook een taak voor Koeman.
Waarom positief? Wie zal hij uit de basis spelen? Met alleen een penalty en een voorassist red je het niet hoor bij Barcelona ;)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-10 17:54

Qu3st

Ze hebben hem niet gekocht he?! ;)

Ik ben wel benieuwd hoor, van een van de beste spelers bij Lyon en belangrijke speler bij Oranje, nu naast 1 van de groten der aarde, Lionel . En of hij veel speelminuten gaat maken? Met Griezman en Dembele, Trincão en Pedri in de selectie zie ik inderdaad ook niet heel veel speelminuten. Maar een beetje impuls kan Barca wel gebruiken en slim gedaan door een gratis speler te halen, met geen euro te makken. Al zal een verdedigende impuls ook wel nodig zijn.

Maar met Koeman weet je het maar nooit, wat @tweakduke zegt, zij hebben wel een goede band samen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik had net nog een goede band met een koe man. }:O
Lekker biefstukje!! :9~

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Ook riskant voor Koeman zelf. Als Depay niet presteert krijgt Koeman de schuld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:49

gws24

Thinking is hard!

Wat mij opvalt is dat hij maar een contract voor 2 jaar heeft getekend. Dat betekent normaal gesproken over een jaar alweer weg, toevallig als ook Koeman zijn contract afloopt. Gezien de trend naar lange contracten vanwege restwaarde spreekt er niet erg veel vertrouwen van Barcelona in hem uit.

edit: maar we gaan het zien, ik hoop dat hij het goed doet en de sterren van de hemel gaat spelen maar ik heb er een hard hoofd in.

[ Voor 18% gewijzigd door gws24 op 19-06-2021 21:35 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij heb je mijn eerdere ingreep gemist, tevens is het hier in dit topic helemaal niet thuis.
Wil je daar op letten, zo niet dan toch? ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:47
gws24 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 21:34:
Wat mij opvalt is dat hij maar een contract voor 2 jaar heeft getekend. Dat betekent normaal gesproken over een jaar alweer weg, toevallig als ook Koeman zijn contract afloopt. Gezien de trend naar lange contracten vanwege restwaarde spreekt er niet erg veel vertrouwen van Barcelona in hem uit.

edit: maar we gaan het zien, ik hoop dat hij het goed doet en de sterren van de hemel gaat spelen maar ik heb er een hard hoofd in.
Je kan het ook andersom beredeneren, voor spelers (makelaars) is een kort contract juist prettig. Dat betekent potentieel meer tekengeld. Barca kan nooit cashen op Depay, maar Depay kan zelf wel cashen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:46
Het is wel enigzins jammer dat je als 3e in de poule nu ook door kunt gaan.
Het maakt de poules minder spannend vind ik.

Als je dan zo graag ook achtste finales wilt als organisatie, wat ik kan begrijpen, doe dan 8 extra teams in 2 extra poules erbij zou ik zeggen.

Wat ik ook wel jammer vind, is dat op papier de slechtste tegenstander van Nederland in de poule c, hun laatste wedstrijd is voordat ze aan de knock-out fase in de achtste finales beginnen.
Dan is het verschil in weerstand mi te groot als je in de achtste finale aan moet treden tegen een veel beter team.

Enfin, zo wat bedenkingen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Harribo schreef op zondag 20 juni 2021 @ 09:14:
Het is wel enigzins jammer dat je als 3e in de poule nu ook door kunt gaan.
Het maakt de poules minder spannend vind ik.

Als je dan zo graag ook achtste finales wilt als organisatie, wat ik kan begrijpen, doe dan 8 extra teams in 2 extra poules erbij zou ik zeggen.

Wat ik ook wel jammer vind, is dat op papier de slechtste tegenstander van Nederland in de poule c, hun laatste wedstrijd is voordat ze aan de knock-out fase in de achtste finales beginnen.
Dan is het verschil in weerstand mi te groot als je in de achtste finale aan moet treden tegen een veel beter team.

Enfin, zo wat bedenkingen...
Vandaag is belangrijke dag voor oranje in dat opzichte:

Maar al die lastige constructies, het maakt het er niet makkelijker of overzichtelijker van. Wel typisch UEFA :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 20 juni 2021 @ 09:26:
[...]
- Als Zwitserland niet wint van Turkije sowieso niet tegen Groep F-land in achtste finale
De Turken komen bij winst op drie punten en zelfs met een negatief doelsaldo kan Turkije zich dan nog plaatsen als één van de beste nummers drie.

Het scenario dat NL dan tegen de nummer drie van F moet blijft gewoon staan.

Alleen als de Zwitsers en Turken gelijkspelen valt 3F af als mogelijke tegenstander.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

strafschop schreef op zondag 20 juni 2021 @ 09:59:
[...]

De Turken komen bij winst op drie punten en zelfs met een negatief doelsaldo kan Turkije zich dan nog plaatsen als één van de beste nummers drie.

Het scenario dat NL dan tegen de nummer drie van F moet blijft gewoon staan.

Alleen als de Zwitsers en Turken gelijkspelen valt 3F af als mogelijke tegenstander.
Hé ik heb het van Sportzeloot he, don't shoot the messenger :9
Ik snap er namelijk de ballen van dit systeem, en ook geen zin om me in te lezen hoe het precies zit. Ik zie het wel na de groepsfase tegen wie we moeten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:06:
[...]
Hé ik heb het van Sportzeloot he, don't shoot the messenger :9
De Michel Abbink die, niet voor het eerst, 280 tekens te weinig vind om de juiste informatie te geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:39
Heb echt zin in de wedstrijd van morgenavond tegen Noord-Macedonië.

Klinkt wellicht gek, maar het is het land waar mijn vriendin vandaan komt. Toen de Nations League startte had ik al een heel kleine hoop dat ze zouden kunnen promoveren en zo kwalificatie af te kunnen dwingen naar het EK. Toen wat later duidelijker werd dat ze tegen Nederland zouden kunnen spelen op het EK werd het nog leuker. Zo vaak spelen de landen niet tegen elkaar in de sport. Dat dat nu uitkomt is de kers op de taart van het EK voor mij.

En vind ook oprecht dat ze het goed hebben gedaan op het EK, een gelijkspel ergens zou niet onverdiend zijn geweest. Nu heb ik weliswaar "gewoon" een overwinning staan voor Nederland, maar wel met een stiekum tegendoelpuntje van NMD erbij. Ook helpt het dat ik een zwak heb voor "kleinere" landen/teams, zoals ik in de ED RKC, Fortuna en Emmen een warm hart toedraag.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 19:48

St@m

@ Your Service

Maarten_E schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:33:
Heb echt zin in de wedstrijd van vanavond tegen Noord-Macedonië.
Veel plezier dan maar vanavond ;)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:39
St@m schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:35:
[...]

Veel plezier dan maar vanavond ;)
Shit, ze moeten morgen pas, môgge!! 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Raak altijd van de wap door die voorbereidingen en persconferenties...

[ Voor 14% gewijzigd door Maarten_E op 20-06-2021 12:37 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:48

Superkiwi

Hoi doei

Qu3st schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:06:
[...]
Ik snap er namelijk de ballen van dit systeem, en ook geen zin om me in te lezen hoe het precies zit. Ik zie het wel na de groepsfase tegen wie we moeten :P
Het zorgt er ook alleen maar voor dat landen gaan rekenen en daardoor misschien gaan spelen op een gelijkspel. Het wordt er niet leuker op als je op voorhand al een stroomschema met randvoorwaarden maakt.
Beter gooi je na de groepsfase de landen in een pet en ga je gewoon loten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:43:
[...]

Het zorgt er ook alleen maar voor dat landen gaan rekenen en daardoor misschien gaan spelen op een gelijkspel. Het wordt er niet leuker op als je op voorhand al een stroomschema met randvoorwaarden maakt.
Beter gooi je na de groepsfase de landen in een pet en ga je gewoon loten.
Niet mee eens. Landen die na twee wedstrijden al zeker zijn van de knock-out fase kunnen dan de derde wedstrijd vergooien zonder dat dit consequenties heeft voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

strafschop schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:52:
[...]

Niet mee eens. Landen die na twee wedstrijden al zeker zijn van de knock-out fase kunnen dan de derde wedstrijd vergooien zonder dat dit consequenties heeft voor zichzelf.
Wat imo op hetzelfde neerkomt als spelen op een gelijkspel om grote landen te ontlopen.

Verdeel de ploegen na de poulefase dan over bijvoorbeeld 4 potten waarbij de beste nummers één in pot 1 terecht komen, zou hou je de landen ook tijdens de 3e wedstrijd van de poulefase gemotiveerd om voor een resultaat te gaan.

Voetbal is een kijksport, de UEFA/FIFA moeten zorgen dat het voor de kijker leuk blijft. Ik weet het, dat laatste is natuurlijk één grote utopie maar het zou leuk zijn als het voetbal weer voorop komt te staan in het voetbal.

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 20-06-2021 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:54:
[...]

Wat imo op hetzelfde neerkomt als spelen op een gelijkspel om grote landen te ontlopen.
Gerekend wordt er altijd. Bijvoorbeeld t.o.v. de concurrenten in de andere wedstrijd.

Het maakt de planning ook eenvoudiger.

Nu weten de nummers twee van groep A en B op de maandagavond dat ze elkaar treffen op de zaterdag om 18.00 in Amsterdam in de eerste wedstrijd van de knock-out fase.

Een eventuele loting voor de knock-out fase kan niet eerder dan een uur of elf op de woensdagavond.
Superkiwi schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:54:
[...].. maar het zou leuk zijn als het voetbal weer voorop komt te staan in het voetbal.
Met welke goede oude tijd vergelijk je nu?

[ Voor 16% gewijzigd door strafschop op 20-06-2021 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

strafschop schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:05:
[...]
Met welke goede oude tijd vergelijk je nu?
Nostalgische tijden ;)

Waarschijnlijk zit het in mijn hoofd maar ik heb het idee dat ploegen vroeger speelden om te winnen en tegenwoordig meer behoudend spelen om maar niet te verliezen.

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 20-06-2021 14:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tomba schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:10:
De hele wereld inclusief de bondscoach, de journalisten, de scouts van Bayern München,
Ik hoop vooral dat Dumfries zijn sterke en zwakke punten goed kent en dan bedenkt of hij bij Bayern veel zou gaan spelen met spelers als Pavard en Kimmich als concurrenten.
Everton zou zo slecht nog niet zijn voor hem, veel meer kans op speeltijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:40
Ik geloof dat Bayern sowieso al is afgehaakt op de vraagprijs van Dumfries. Iets als Everton zou beter bij Dumfries passen inderdaad, wat @toolkist zegt.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:40:
Ik geloof dat Bayern sowieso al is afgehaakt op de vraagprijs van Dumfries. Iets als Everton zou beter bij Dumfries passen inderdaad, wat @toolkist zegt.
Bayern afhaken op 12-15m geloof ik niet. Iig niet als ze hem als basisspeler zouden willen halen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Het briefje van Lodeweges

Stekelenburg

Dumfries - De Vrij - De Ligt - Blind - Van Aanholt

Gravenberch - Wijnaldum - De Jong

Malen - Depay

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:02

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

strafschop schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:24:

Stekelenburg

Malen - Depay
Nice! Precies de 2 aanpassingen die ik had gedaan. Hopelijk meteen einde Wout dit EK ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Tomba schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:27:
[...]

Nice! Precies de 2 aanpassingen die ik had gedaan. Hopelijk meteen einde Wout dit EK ;)
En de Roon, voor altijd. Veder logische wissels. Van mij mag Depay er ook uit, maar daar hebben we het hier al genoeg over gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door ephymerous op 20-06-2021 18:35 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

ephymerous schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:35:
[...]

En de Roon, voor altijd. Veder logische wissels. Van mij mag Depay er ook uit, maar daar hebben we het hier al genoeg over gehad.
Laat Gravenberch eerst maar bewijzen dat ie t beter doet. Vond hem niet sterk invallen. Zou er Koopmeinders wel eens willen zien eigenlijk.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:28
Tomba schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:53:
[...]

Laat Gravenberch eerst maar bewijzen dat ie t beter doet. Vond hem niet sterk invallen. Zou er Koopmeinders wel eens willen zien eigenlijk.
Bij Koopmeiners mis ik wat gif. Ik vind het zo'n typische passer waar we in Nederland blind op varen maar internationaal heb je misschien liever het loopvermogen van Gravenberch.

En tegen de Portugezen of Fransen in de volgende ronde is een sloper als De Roon gewoon nuttig waarschijnlijk. Die is tegen Macedonië niet nodig en wordt nu ook gespaard vanwege die kaart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:53:
[...]

Dus Gravenberch moet zich bewijzen Houd eens op te bashen aub

[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 20-06-2021 21:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

D-e-n schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:59:
[...]

Bij Koopmeiners mis ik wat gif. Ik vind het zo'n typische passer waar we in Nederland blind op varen maar internationaal heb je misschien liever het loopvermogen van Gravenberch.

En tegen de Portugezen of Fransen in de volgende ronde is een sloper als De Roon gewoon nuttig waarschijnlijk. Die is tegen Macedonië niet nodig en wordt nu ook gespaard vanwege die kaart.
Sterk punt @D-e-n, toch ben ik wel benieuwd naar m, heeft vele sterke potten gespeeld afgelopen eredivisie seizoen. (Net als Gravenberch FTM)
OPSLAGHOND schreef op zondag 20 juni 2021 @ 19:22:
[...]

Dus Gravenberch moet zich bewijzen knip
Zo’n diva vind ik De Roon niet hoor en ja Gravenberch zal moeten tonen dat hij t daadwerkelijk beter kan dan De Roon anders heeft t geen zin om hem er in te zetten dunkt me.

[ Voor 46% gewijzigd door Outerspace op 20-06-2021 21:25 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Ik kan me ook vinden in die aanpassingen. Hopelijk krijgt De Ligt of Blind een vroege wissel voor Ake of Timber. Laten we zuinig zijn op de A-garnituur.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

toolkist schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:16:
[...]

Bayern afhaken op 12-15m geloof ik niet. Iig niet als ze hem als basisspeler zouden willen halen.
Hoe waarschijnlijk is dat laatste? For the record, niet ten nadele van Dumfries maar meer dat ik geen idee heb wie Bayern daar nu heeft staan. En Bayern is wereldtop he; of Dumfries daar als basisspeler gehaald gaat worden..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
strafschop schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:24:

Stekelenburg

Malen - Depay
Kan prima leven met deze opstelling (als dit hem inderdaad wordt). Had wellicht Dumfries en De Ligt ook op de bank laten beginnen om hen wat rust te gunnen, al kan ik me voorstellen dat je ook niet teveel wilt wijzigen. Hopelijk sluiten we de poule af met een lekkere 0 - 3 overwinning of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar de 17 miljoen bondscoaches hebben dus hun zin gekregen. :P
Ik vraag me wel af of we dan nu eindelijk gaan zien dat er dynamisch over beide flanken gespeeld kan worden. Want dat zou het doel hiervan moeten zijn. Aan de linkerkant heb je immers Frenkie de Jong en Depay staan. Niet bepaald mis en die komen samen bij Barcelona.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

DaniëlWW2 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 22:34:
Maar de 17 miljoen bondscoaches hebben dus hun zin gekregen. :P
Ik vraag me wel af of we dan nu eindelijk gaan zien dat er dynamisch over beide flanken gespeeld kan worden. Want dat zou het doel hiervan moeten zijn. Aan de linkerkant heb je immers Frenkie de Jong en Depay staan. Niet bepaald mis en die komen samen bij Barcelona.
Deze ene heeft nog niet helemaal zijn zin hoor :+
En nee heeft niets met Depay te maken, ik zou Berghuis wel eens willen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 16:08
Qu3st schreef op zondag 20 juni 2021 @ 23:50:
[...]

Deze ene heeft nog niet helemaal zijn zin hoor :+
En nee heeft niets met Depay te maken, ik zou Berghuis wel eens willen zien.
Ben ik het wel mee eens. Begreep in VI Live gisteren dat De Boer het 5-3-2-systeem van Italië wilde proberen. Dat is een variant waarbij een van beide vleugels bezet is. Daartoe leent Berghuis zich natuurlijk prima. Wel is dit bij de Italianen normaliter de linkerkant, wat hem weer minder goed past. En als je Berghuis vanaf rechts laat spelen, dan moet Dumfries worden ingetoomd. Misschien dat vanavond Memphis (nog) meer vanuit links komt? Of dat Malen die rol krijgt? Kan natuurlijk ook dat in de rust 2-3 spelers worden gewisseld en er dan tactisch ook een en ander schuift.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Opstelling NL zoals verwacht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/08JUAxg368U6v09oE-8QGQItENk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6J5hZ1KVv3teswaW3QYCtL5N.png?f=user_large

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Prima opstelling met logische vervangers! Vooral Weghorst is mij erg tegengevallen.

Hopen dat Berghuis ook zijn minuten mag maken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:01:
Prima opstelling met logische vervangers! Vooral Weghorst is mij erg tegengevallen.

Eens, Wout mag van mij de bank warm blijven houden ;)
Berghuis (maar ook Gakpo) verdienen wat mij betreft ook wel een kans ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Tomba schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:02:
[...]

Eens, Wout mag van mij de bank warm blijven houden ;)
Berghuis (maar ook Gakpo) verdienen wat mij betreft ook wel een kans ja.
Gakpo zit niet meer op de tribune!! _/-\o_

Daar zitten de Roon en Wijndal. Ook heel bijzonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:05:
[...]

Gakpo zit niet meer op de tribune!! _/-\o_

Daar zitten de Roon en Wijndal. Ook heel bijzonder
de Roon is niet zo raar vanwege zijn gele kaart, die zou sowieso niet gaan spelen vandaag, maar Wijndal is wel opvallend.

Edit: mogelijk misschien later in de wedstrijd van Aanholt eruit en switch naar 4-3-3 systeem met Blind op linksback. En dan Gakpo als linkshalf of iets dergelijks.

[ Voor 20% gewijzigd door gws24 op 21-06-2021 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
gws24 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:06:
[...]
de Roon is niet zo raar vanwege zijn gele kaart, die zou sowieso niet gaan spelen vandaag, maar Wijndal is wel opvallend. Edit: misschien later in de wedstrijd van aanholt eruit en switch naar 4-3-3 systeem met Blind op linksback.
Bedoelde meer dat er nu twee zitten in plaats van één :)

Ach, Wijndal kan mij ook totaal niet bekoren. Vind zichzelf ook wel erg goed, de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:10:
[...]

Ach, Wijndal kan mij ook totaal niet bekoren. Vind zichzelf ook wel erg goed, de laatste tijd.
Ben ook niet kapot van van Aanhold maar die doet t beter dan Wijndal. Die valt me heel erg tegen als ik eerlijk ben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vanavond 18:00u, niet vergeten !! ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:10:
[...]

Er zaten er toch steeds al 2? Er zitten na het vertrek van van de Beek 25 spelers in de selectie maar er mogen er maar 23 op het formulier. De eerste wedstrijd zat naast Gakpo volgens mij Promes op de tribune.

edit: zie mijn post verderop maar de eerste wedstrijd waren het de Ligt en Promes.

[ Voor 9% gewijzigd door gws24 op 21-06-2021 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

mefjoew schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:40:
[...]
Ben ik het wel mee eens. Begreep in VI Live gisteren dat De Boer het 5-3-2-systeem van Italië wilde proberen. Dat is een variant waarbij een van beide vleugels bezet is. Daartoe leent Berghuis zich natuurlijk prima. Wel is dit bij de Italianen normaliter de linkerkant, wat hem weer minder goed past. En als je Berghuis vanaf rechts laat spelen, dan moet Dumfries worden ingetoomd. Misschien dat vanavond Memphis (nog) meer vanuit links komt? Of dat Malen die rol krijgt? Kan natuurlijk ook dat in de rust 2-3 spelers worden gewisseld en er dan tactisch ook een en ander schuift.
Ik ben benieuwd of het dit keer wel lukt, normaal gesproken komen de backs langs de buitenkant op en komt er een voorzet op de spitsen.

Echter bij NL loopt bijv. Memphis continu het gat aan de buitenkant dicht waardoor de backs naar binnen toe hun acties gaan maken en dan vastlopen ipv buitenom een actie maken en voor gevaar zorgen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
gws24 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:13:
[...]
Er zaten er toch steeds al 2? Er zitten na het vertrek van van de Beek 25 spelers in de selectie maar er mogen er maar 23 op het formulier. De eerste wedstrijd zat naast Gakpo volgens mij Promes op de tribune.
Excuses, je hebt helemaal gelijk. Tegen Oostenrijk zaten Teun Koopmeiners en Cody Gakpo op de tribune.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:14:
[...]

Excuses, je hebt helemaal gelijk. Tegen Oostenrijk zaten Teun Koopmeiners en Cody Gakpo op de tribune.
Niet helemaal ;) want ik zat het nog even na te kijken en de eerste wedstrijd waren het Promes en de Ligt. De Ligt natuurlijk vanwege zijn blessure maar het zijn er wel altijd 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Laatst online: 22-11-2023
remco112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:01:

Berghuis (en Gakpo) zijn voor niets meegenomen. Zijn echte vleugelaanvallers en die passen niet in het idee van De Boer. Zeker na vandaag als de tegenstanders sterker worden zal hij meer en meer op de defensie leunen ipv op de aanvallende combinatie.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 13:10
Ik zie een Cruijffiaans ding in het spel van de Boer, en dat is deze "elk nadeel heeft zijn voordeel"
Maar ik durf het niet te zeggen hier, want dan jinx ik de hele boel.

Ik kom er op terug als we uitgespeeld zijn.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Geen weghorst? Jammer. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 21-06-2021 17:50 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Ankona schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:24:
[...]
Zeker na vandaag als de tegenstanders sterker worden zal hij meer en meer op de defensie leunen ipv op de aanvallende combinatie.
Wanneer de stand daar om vraag, zie ik zeker nog wel een aanvallende combinatie in de laatste 15~30 minuten gebruikt worden. Verdediger en Malen eruit en Berghuis en Weghorst/De Jong erin. Zie dat vanavond mogelijk ook al gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat heeft de boer net ook min of meer toegegeven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Rutte

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:12

Agent47

I always close my contracts.

Jaaa Mark lekker meezingen

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:46
Wout Weghorst met het volkslied :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik had bij Rutte toch wel een ratel verwacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 17:58

tweakduke

Weghorst past meer in een 4-3-3 met diepe spits opstelling, maar deze opstelling ben ik erg positief over. Verdedigend liep het aardig ok, aanvallend was het nog wat zoeken. Hopelijk nu meer snelheid en daarmee kansen voorin :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Memphis en malen voorin lekker man. Pak die snelheid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Harribo schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:58:
Wout Weghorst met het volkslied :+
Wel héél overdreven! Hahhha

Pandev legende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

6/7-0 wordt 't wel voor het nl elftal.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Agent47 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:58:
Ik had bij Rutte toch wel een ratel verwacht
Een pletterpet :P

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Nu al vaker op doel geschoten dan Di Rono.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:07
Zei iemand bitterballen? :+

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Met Gravenberch nu al meer voetbal :)

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Memphis lekker wandelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Wat geniet ik van de drie achterin!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Malen wisselen. Weghorst graag

[ Voor 33% gewijzigd door Gunner op 21-06-2021 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Amateuristisch hoe Wijnaldum zo lang wacht met het geven van die bal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Antibam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mazzeltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:57
zo zijn ze wakker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Wat doet Stekelenburg dan? Die lag al op de grond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mazzel want Blind liet 'm lopen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Heb juist de indruk dat het de vorige wedstrijden beter stond. Ze lijken nu geen grip op de bal te hebben. Ik denk dat de Roon onderschat wordt. Je ziet bij Ajax wel hoe belangrijk een speler als Alvarez is.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gered door buitenspel. :N

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Niemand verwachtte natuurlijk dat Memphis zou afgeven. Ik zou ook schrikken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Weghorst had deze gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Hij kon beter schieten

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Memphis toch wel veel niet goed/ongelukkig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wel buitenspel, maar laat het wel een waarschuwing zijn. Verdediging moet beter

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Die maakt hem in de volgende wedstrijd. Mark my words :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Blind en Van Aanholt die elkaar tegelijk vertellen de man over te pakken, De Vrij( of was het De Ligt?) die aan de andere kant staat te slapen en nog bijna buitenspel opheft.. goed ingespeeld op elkaar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Flashbacks bij die cross paas van blind

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
Wat een bizar mooie bal van Blind!! Perfectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:10:
Mazzel want Blind liet 'm lopen.
Die droeg em over aan van Aanholt, vandaar de uitgestoken arm. Alleen deed die dus hetzelfde best Blind _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Dat is natuurlijk ook wel gevaar met dit systeem, zekerheden inbouwen met de 5-3-2 maar wel zo'n hoge defensieve lijn hebben. Tegen een topland kan dat echt niet hoor, want dan heb je namelijk weinig aan die defensieve zekerheden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:22
toolkist schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:11:
Blind en Van Aanholt die elkaar tegelijk vertellen de man over te pakken, De Vrij( of was het De Ligt?) die aan de andere kant staat te slapen en nog bijna buitenspel opheft.. goed ingespeeld op elkaar
Dat heb ik wel vaker bij de verdediging van Oranje. Heb al langer het gevoel dat er gewoon geen duidelijke afspraak is van wie de baas is achterin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:28
Als ze nauwkeuriger zijn in de passing is het zo afgelopen. De ruimte ligt er wel, en we hebben nu een speler die daar in kan duiken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Je krijgt wel echt veel ruimte joh. Die lui kunnen echt niet dekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Dit moet toch te doen zijn.
Zoveel ruimte voorin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Schieten vanaf rechts als je voor moet geven (Depay) en afleggen vanaf links als je zelf moet gaan (Depay en Malen). Rare keuzes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Beter Klaassen er in, dan Wijnaldum.. Nu al 2x Wijnaldum in aanvalspositie wat niks wordt.

...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
Gun Pandev nog wel een doelpuntje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:28
Dit is niet de de Jong van tegen Oostenrijk, zoveel is wel duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Die sliding op Pandev was perfect joh

Pagina: 1 ... 27 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Overige topics:
Topicreeks: EK2021