Hier nu een paar wedstrijden op Een (BE) gekeken. En dat bevalt prima!danslo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:51:
Ben ik de enige die een beetje een hekel krijgt aan de commentator? Overal maar een negatieve spin aan.
13:37
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hier nu een paar wedstrijden op Een (BE) gekeken. En dat bevalt prima!danslo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:51:
Ben ik de enige die een beetje een hekel krijgt aan de commentator? Overal maar een negatieve spin aan.
Ik ben benieuwd hoe het ze afgaat na de groepsfase.. Ze komen er telkens wel erg makkelijk mee weg..Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:52:
Achteraf eigenlijk vrij makkelijke overwinning.
Oekraïne was gevaarlijker vond ik.
Steek je daar dat hele veld over, vertikt ie het de bal breed te tikken. Maak je vrinden mee.boesOne schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:52:
[...]
ah kom, het is de laatste minuut.. dan mag dat wel.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Nederland stond achterin wel erg netjes hoor. Petje af voor de verdediging vandaag.Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:52:
Achteraf eigenlijk vrij makkelijke overwinning.
Oekraïne was gevaarlijker vond ik.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit was in principe voor het toernooi al duidelijk.rik86 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:53:
Verdedigend stond prima, aanvallend valt er nog wel wat te verbeteren
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Al verliest Nederland met 0-100 van Noord Macedonië, verandert niks aan de eindstand van Nederland in de pouleQuad schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:53:
Onderschat noord Macedonië niet..
Ik gok de Ligt en Blind rust of max 1 helft.Maarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:54:
Ahh, wellicht spelers rust tegen Noord-Macedonië.
PANDEV HYPE!!!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Aanvallend ijzersterk met Dumfries ...remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:55:
Verdedigend ijzersterk met Blind, de Ligt en de Vrij!!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Italië was ook al door.Dr. Strangelove schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:55:
Als eerste ploeg door en zeker van de eerste plek.
Dat wordt lekker relaxed de tweede helft van de groepsfase kijken
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Mag hopen dat de Ligt rust krijgt. Die dude ligt elke 3 seconden op de grond, de verdedigende Depay (nouja, als ik hem op dezelfde waarde schat als jij Depay schat).Deadsy schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:55:
[...]
Ik gok de Ligt en Blind rust of max 1 helft.
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 17-06-2021 22:56 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wie zitten er deze keer bij? Viola Holt en Ron Brandstichter?Nibbz schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:54:
omg.. en dan zap je naar SBS6... hart van nederland.. gaan ze de wedstrijd analyseren... hahahahaha
Maar Nederland schatte we destijds wel op het zelfde niveau als die landen.MazeWing schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:55:
Omg niets, maar dan ook niets uit deze 2 wedstrijden is vergelijkbaar met 2008. Daar bestond de groep uit serieuze landen en was het mooi voetbal.
Wordt een beetje moe van dat ophemelen. Het is gewoon treurig dat Nederland niet met veel meer gemak en veel hogere scores van deze landen zou winnen. NL zit met afstand in de meest makkelijke groep die men had samen kunnen stellen…
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Als je tegen Frankrijk moet dan heb je een hele andere mindset dan tegen deze landen. Wij willen graag zien dat ze met 6-0 erover gaan, maar het is simpelweg niet nodig en niet iedere speler loopt al in zijn beste vorm.MazeWing schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:55:
Omg niets, maar dan ook niets uit deze 2 wedstrijden is vergelijkbaar met 2008. Daar bestond de groep uit serieuze landen en was het mooi voetbal.
Wordt een beetje moe van dat ophemelen. Het is gewoon treurig dat Nederland niet met veel meer gemak en veel hogere scores van deze landen zou winnen. NL zit met afstand in de meest makkelijke groep die men had samen kunnen stellen…
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Helene Fischer?Deadsy schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:02:
Trekt Helene gewoon zo een oude man voor de camera
Maandag 18uautje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:03:
Is de volgende martelgang weer om 21:00?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
autje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:03:
ElPaco schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 20:12:
Oekraïne Maandag 21-6 18:00 Oostenrijk Noord-Macedonië Maandag 21-6 18:00 Nederland
Maandag om 18:00uur tegen n macedonieautje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:03:
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Als je tegen Frankrijk moet zou ik zeggen dat ze precies dezelfde mindset hebben als in deze wedstrijd, weinig voetbal te bekennen, vooral na de 2-0 gewoon beetje proberen te counteren (zonder succes). Tegen Frankrijk gaan ze er alleen met 3-0 af ofzo.tweakduke schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:00:
[...]
Als je tegen Frankrijk moet dan heb je een hele andere mindset dan tegen deze landen. Wij willen graag zien dat ze met 6-0 erover gaan, maar het is simpelweg niet nodig en niet iedere speler loopt al zijn beste vorm.
Bovendien kunnen ze zo nog groeien in het toernooi, een geluk bij een ongeluk want tegen Frankrijk of bijvoorbeeld Italie gaan we het zeker niet makkelijk krijgen en zijn we de underdog. Maar ach dat zien we in de volgende ronde wel weer. Je weet het uiteindelijk nooit hoe het loopt bij een toernooi.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Oh ik weet het al.Heijmenberg99 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:02:
[...]
Idd wel raar als ze ook niet bitter zijn.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Een corner toeval noemen?SuBBaSS schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:09:
Rafael maakt hem gewoon.
Wat zei hij?SuBBaSS schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:09:
Rafael maakt hem gewoon.
Daarom.Krukar schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:54:
[...]
Al verliest Nederland met 0-100 van Noord Macedonië, verandert niks aan de eindstand van Nederland in de poule
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 17-06-2021 23:14 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik heb beide landen zien spelen, maar ik zie wel verbetering bij het Nederlands elftal. Alleen voorin is het nog steeds niet op orde en dat komt hopelijk snel. Met Malen heb je meer snelheid en diepgang. Deze wedstrijd weet je dat hem gewoon moet winnen als je doet wat je moet doen. Bij Frankrijk of Italie moet je echt niks weggeven en moet het soms je kant op vallen.Snowdog schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:07:
[...]
Als je tegen Frankrijk moet zou ik zeggen dat ze precies dezelfde mindset hebben als in deze wedstrijd, weinig voetbal te bekennen, vooral na de 2-0 gewoon beetje proberen te counteren (zonder succes). Tegen Frankrijk gaan ze er alleen met 3-0 af ofzo.
Heb vandaag echt weinig goeds gezien. In het begin rond de 1-0 en even daarna leek het even leuk, maar daarna werd het al snel slechter. Ik denk dat we met deze basisspelers en dit systeem echt niet gaat lukken tegen de betere teams.
Tegen Italie gaan we het zeker niet makkelijk krijgen? Heb je ze zien spelen, die combineren ons helemaal weg. Dan is het gewoon hopen dat we een keer uit een counter scoren en zij niet scoren uit de veel betere kansen (en dat zullen er wel een aantal zijn) die ze krijgen.
Nou kun je zo'n wedstrijd wel een keer winnen, maar het EK winnen, dan moet je wel erg veel geluk hebben. Deze speelstijl lijkt me dan ook echt totaal waardeloos. We moeten toch wel beter voetbal kunnen spelen, maja misschien niet met Frank....
3.2 - The Netherlands recorded an Expected Goals value of 3.2 v Austria, their highest tally in a game at a major tournament since 2004 (3.6 v Latvia). Qualified. #EURO2020 pic.twitter.com/IKkoBfX8Rx
— OptaJohan (@OptaJohan) 17 juni 2021
Waarom wil je vasthouden aan een trage spits en een langzame spits? Ik zou beginnen met Depay en Malen, als niet loopt, dan de Jong erin brengen. Denk dat de linkerkant, tsjah, dat is lastig, de wedstrijden dat Promes linksback speelde, werkte dat volgens mij niet echt? Verder kan ik me er wel in vinden.GAIAjohan schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:13:
Wat speelden er weer een aantal slecht
Als je per se aan 5-3-2 wil vasthouden zou ik eens
1. De Roon eruit voor Gravenberch of Klaassen
2. Weghorst eruit voor Luuk de Jong
3. Depay eruit voor Malen
4. Iemand anders op de linkerkant ipv Van Aanholt of Wijndal.. Probeer eens Promes..
Wissrl verder Blind niet voor Aké. Dat is extreme achteruitgang
Men neemt Frenkie al bijna voor lief, als je die zou missen he, dan zou je zoveel inleveren. De controle zou je zeker verliezen. Mijn MOTM 2 wedstrijden op rij is hij, de rust, de souplesse en het inzicht, een lust voor het oog.dannbla schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:07:
Waarom staat de camera alleen maar op Memphis gericht? Frenkie speelde wederom weer een fenomenale wedstrijd, wat een speler! Amper in beeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 17-06-2021 23:18 ]
Omdat Depay gewoon naast z'n schoenen lijkt te lopen. De ster in het team is Frenkie. Niet Depay.Snowdog schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:16:
[...]
Waarom wil je vasthouden aan een trage spits en een langzame spits? Ik zou beginnen met Depay en Malen, als niet loopt, dan de Jong erin brengen. Denk dat de linkerkant, tsjah, dat is lastig, de wedstrijden dat Promes linksback speelde, werkte dat volgens mij niet echt? Verder kan ik me er wel in vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 17-06-2021 23:20 ]
Maarten Stekelenburg is the first Dutch goalkeeper to keep a clean sheet at the Euro’s since Maarten Stekelenburg in 2008. 😅 pic.twitter.com/HAWEiYyVV7
— William Hill (@WilliamHill) 17 juni 2021
Lijkt? Wat heeft ie naast de penalty goed gedaan? Hij was erg slecht.GAIAjohan schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:19:
[...]
Omdat Depay gewoon naast z'n schoenen lijkt te lopen. De ster in het team is Frenkie. Niet Depay.
En ja, ik snap dat de NOS en Albert Heijn reclame daar deels de oorzaak van zijn
De haat jegens Depay is zo groot hier. Ik heb het idee dat hij helemaal niet zo naast zijn schoenen loopt, maar goed, zinloze discussie. Ik denk dat twee snelle spelers beter bij dit elftal past. Natuurlijk kan een snelle en minder snelle (kopsterke) speler ook meehelpen, maar dan speel je wel heel andere wedstrijden.GAIAjohan schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:19:
[...]
Omdat Depay gewoon naast z'n schoenen lijkt te lopen. De ster in het team is Frenkie. Niet Depay.
Pass op Malen was niet verkeerd. Slecht spelen en betrokken bij twee doelpunten, ik zeg lekker laten staan die Depay. Komt wel zijn kant op binnenkort.Qu3st schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:24:
[...]
Lijkt? Wat heeft ie naast de penalty goed gedaan? Hij was erg slecht.
[ Voor 13% gewijzigd door FirePuma142 op 17-06-2021 23:29 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Het ligt ook aan de opzet met Depay en Weghorst. Depay krijgt nu veelal de ballen, zodat Weghorst in de 16 vervolgens aangespeelt moet worden en scoren. Dat werkt tot zover nog niet op zijn best.Snowdog schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:24:
[...]
De haat jegens Depay is zo groot hier. Ik heb het idee dat hij helemaal niet zo naast zijn schoenen loopt, maar goed, zinloze discussie. Ik denk dat twee snelle spelers beter bij dit elftal past. Natuurlijk kan een snelle en minder snelle (kopsterke) speler ook meehelpen, maar dan speel je wel heel andere wedstrijden.
Ik zie in dat geval de Jong en Malen het niet zo geweldig doen eigenlijk. Die snelle speler moet dan wel kunnen scoren, maar dat was dit seizoen bij Malen juist het zwakke punt (ondanks dat hij nog wel veel goals heeft gemaakt).
Tuurlijk kan het wel, maar goed, de haat jegens Depay, ik snap het echt niet. We hebben in het hele elftal zoveel slechte spelers dan Depay, maar hij krijgt altijd alle haat. Als een Wijnaldum een kans om zeep helpt, dan zie je daar weinig van, maar goed, prima.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Maar Wijnaldum is wel degene die dan een kans creëert, of een bal op het middenveld afpakt. Dat zie je Depay dan weer niet doen. Depay is leuk om weer eens voor de 10e keer een bal vanuit een kansloze positie uit een vrije trap op goal zien trappen. Kijk tuurlijk is hij beter dan Weghorst of De Jong, maar kritisch mogen we toch wel zijn? Ja haat kun je het ook bestempelen, zet het maar in het hokje wat jij wilt.Snowdog schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:24:
[...]
De haat jegens Depay is zo groot hier. Ik heb het idee dat hij helemaal niet zo naast zijn schoenen loopt, maar goed, zinloze discussie. Ik denk dat twee snelle spelers beter bij dit elftal past. Natuurlijk kan een snelle en minder snelle (kopsterke) speler ook meehelpen, maar dan speel je wel heel andere wedstrijden.
Ik zie in dat geval de Jong en Malen het niet zo geweldig doen eigenlijk. Die snelle speler moet dan wel kunnen scoren, maar dat was dit seizoen bij Malen juist het zwakke punt (ondanks dat hij nog wel veel goals heeft gemaakt).
Tuurlijk kan het wel, maar goed, de haat jegens Depay, ik snap het echt niet. We hebben in het hele elftal zoveel slechtere spelers dan Depay, maar hij krijgt altijd alle haat. Als een Wijnaldum een kans om zeep helpt, dan zie je daar weinig van, maar goed, prima.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Oh ja, die ook nog. Tuurlijk moet je hem laten staan, maar dat enorm zoeken naar een doelpunt uit een kansloze positie blijf ik wel kwalijk vinden.FirePuma142 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:28:
[...]
Pass op Malen was niet verkeerd. Slecht spelen en betrokken bij twee doelpunten, ik zeg lekker laten staan die Depay. Komt wel zijn kant op binnenkort.
Ik vond De Vrij vandaag alweer niet top. Hij is regelmatig net te laat of net een halve meter te ver weg.
Hopelijk nemen ze hem dan wel shinend in beeld op de bankOPSLAGHOND schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:29:
Depay gaat gewoon shinen tegen Noord Macedonië!!
Nouja, als je zo wil spelen dan moet je terug naar 4-3-3, maar goed, ik zou Depay er zelf nooit buiten houden. Ja, hij was weer niet briljant, maar ik denk dat het potentieel van Depay nog altijd veel groter is dan de andere spelers. En laten we eerlijk zijn, Weghorst was vandaag nog 3x slechter, maar die krijgt maar weinig kritiek, omdat er niks van hem verwacht wordt. En datzelfde geldt waarschijnlijk voor de meeste spelers. Dat lijkt me niet helemaal correct.tweakduke schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:29:
[...]
Het ligt ook aan de opzet met Depay en Weghorst. Depay krijgt nu veelal de ballen, zodat Weghorst in de 16 vervolgens aangespeelt moet worden en scoren. Dat werkt tot zover nog niet op zijn best.
Deze opzet zou beter werken als er nog een spits als Berghuis op rechts staat dan komt er denk ik meer aanvoer naar Weghorst die het vervolgens af kan maken. Dat is een puzzel die nog moet worden opgelost. Je hebt dan de keuze uit Berghuis, Klaassen, de Jong en Malen bijvoorbeeld om tot een productievere productie te komen aan kansen.
Wijnaldum was vandaag ook slecht hoor. Prutsen aan het einde waar hij de bal moest afgeven. Verder heel veel balverlies.Snowdog schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:24:
[...]
Tuurlijk kan het wel, maar goed, de haat jegens Depay, ik snap het echt niet. We hebben in het hele elftal zoveel slechte spelers dan Depay, maar hij krijgt altijd alle haat. Als een Wijnaldum een kans om zeep helpt, dan zie je daar weinig van, maar goed, prima.
Eens. Ik heb hier enkele keren meegelezen tijdens de wedstrijden van Oranje maar het is echt vervelend en ook wel treurig, dat ik nog maar heel sporadisch kijk.
[ Voor 4% gewijzigd door dawg op 17-06-2021 23:36 ]
Daar zit bij mij ook wel het pijnpunt hoor, wat Van der Vaart zei, we willen mooi voetbal zien. En dat hebben we echt niet gezien vandaag, en dat gaan we ook niet zien tegen Macedonië helaas. Maar als we over 3 weken EK gewonnen hebben maakt het niet meer uitDirtyBird schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:31:
Haha, schitterend interview met de Boer. Ik vind de nuance van Van der Vaart an sich goed, maar misschien iets te skeptisch.
Nederland heeft geen fatsoenlijke kans weggegven en zoals de Boer al zei, te weinig gedaan met balbezit.
Lijkt me icm de vorige wedstrijd een prima uitgangspunt voor de volgende wedstrijd.
Ik ben het met je eens, hij moet beter worden in dit soort wedstrijden en de uitblinker worden no matter what. Maar hij is nog altijd vele malen beter dan de rest die we hebben. Ik hoop dat hij dat nog zal leren, dat zal hij nodig hebben bij Barca.Qu3st schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:30:
[...]
Maar Wijnaldum is wel degene die dan een kans creëert, of een bal op het middenveld afpakt. Dat zie je Depay dan weer niet doen. Depay is leuk om weer eens voor de 10e keer een bal vanuit een kansloze positie uit een vrije trap op goal zien trappen. Kijk tuurlijk is hij beter dan Weghorst of De Jong, maar kritisch mogen we toch wel zijn? Ja haat kun je het ook bestempelen, zet het maar in het hokje wat jij wilt.
De aanvoer van achteren was ook dramatisch, het was voor het hele elftal ook gewoon een hele slechte wedstrijd. Gelukkig was Oostenrijk nog slechter.GAIAjohan schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:34:
[...]
Wijnaldum was vandaag ook slecht hoor. Prutsen aan het einde waar hij de bal moest afgeven. Verder heel veel balverlies.
Maar Depay, tsja.. Ben nooit fan van hem geweest, maar hij wordt ook te groot gemaakt, en ik denk dat dat gewoon niet goed is. Hij moet veel meer voor het team spelen. Dat gevoel mis ik bij hem.
Verder is de aanvoer naar de spitsen niet best.zeker richting Weghorst zijn de passes drama, alhoewel ik me deels afvraag of dat gewoon niet komt omdat Weghorst niet zo kan bewegen als echte topspitsen, hoe het middenveld het normaliter gewend is.. Communicatieprobleempje oid.. Beetje alsof hij een halve noot achterloopt..
Nee is het ook niet, Weghorst is voetballend gewoon echt niet best en geen toevoeging in deze opstelling. Depay moet je nu ook niet weghalen want hij heeft genoeg waarde en ervaring. Als ik denk aan Babel dan ben ik al lang blij dat die weg isSnowdog schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:33:
[...]
Nouja, als je zo wil spelen dan moet je terug naar 4-3-3, maar goed, ik zou Depay er zelf nooit buiten houden. Ja, hij was weer niet briljant, maar ik denk dat het potentieel van Depay nog altijd veel groter is dan de andere spelers. En laten we eerlijk zijn, Weghorst was vandaag nog 3x slechter, maar die krijgt maar weinig kritiek, omdat er niks van hem verwacht wordt. En datzelfde geldt waarschijnlijk voor de meeste spelers. Dat lijkt me niet helemaal correct.
Ja ik ook, maar ik werd dit EK helaas niet geselecteerdbazzemans schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:35:
want ik had gehoopt dat jij daarin de afgelopen jaren een stap had kunnen zetten. Dat is helaas niet het geval.
Dat ie de beste van de aanval klopt, maar beste van dit elftal? Nee dat is toch echt Frenkie.Snowdog schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:35:
[...]
Ik ben het met je eens, hij moet beter worden in dit soort wedstrijden en de uitblinker worden no matter what. Maar hij is nog altijd vele malen beter dan de rest die we hebben. Ik hoop dat hij dat nog zal leren, dat zal hij nodig hebben bij Barca.
En de Vrij en de Ligt zijn internationaal gezien op hun positie ook beter.Qu3st schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:37:
[...]
Dat ie de beste van de aanval klopt, maar beste van dit elftal? Nee dat is toch echt Frenkie.
En inderdaad, als hij zo bij Barca gaat spelen komt hij heel erg veel tekort.
Dit is toch een discussieforum? Depay is een prima voetballer, nu uit vorm, maar het is ook echt een mannetje met soms rare fratsen. Dat gedrag stuit mensen soms tegen de borst. Vind dat je best kritiek mag hebben op zijn presteren, want zijn houding straalt uit dat hij God zelve is.dawg schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:34:
[...]
Doet me denken aan de F1 topics toen daar ook heel veel negatieve posts waren aangaande Hamilton. Dat mag nu niet meer en je ziet dat de sfeer veel beter is. Wellicht ook iets voor de topics over Oranje.
[ Voor 60% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2021 23:44 ]
Eens, ik bedoelde ook niet de beste in het elftal. We hebben best wel een aantal goeie spelers en Frenkie speelt gewoon constant en goed. Maar goed, ik denk dat Depay in potentie ook nog altijd erg goed is. Vrees dat dat er nooit uit gaat komen, maarja, hij heeft af en toe wel laten zien dat hij prima kan voetballen.Qu3st schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:37:
[...]
Dat ie de beste van de aanval klopt, maar beste van dit elftal? Nee dat is toch echt Frenkie.
En inderdaad, als hij zo bij Barca gaat spelen komt hij heel erg veel tekort.
Nee we mogen alleen ja en amen zeggen.Providentia schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:42:
[...]
Dit is toch een discussieforum? Depay is een prima voetballer, nu uit vorm, maar het is ook echt een mannetje met soms rare fratsen. Dat gedrag stuit mensen soms tegen de borst. Vind dat je best kritiek mag hebben op zijn presteren, want zijn houding straalt uit dat hij God zelve is.
Pas maar op..Heijmenberg99 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:41:
Ik heb een suggestie voor de volgende wedstrijd. Tegen noord Macedonië met de bitterbal spelen ipv de normale bal. Die Macedoniërs kennen dat niet en falen gegarandeerd!
Precies dit. Het is een ontzettend arrogante voetballer. Waarom stop je je vingers in je oren? Doe eens normaal.Providentia schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:42:
[...]
Dit is toch een discussieforum? Depay is een prima voetballer, nu uit vorm, maar het is ook echt een mannetje met soms rare fratsen. Dat gedrag stuit mensen soms tegen de borst. Vind dat je best kritiek mag hebben op zijn presteren, want zijn houding straalt uit dat hij God zelve is.
Als je 10 posts leest en er gaan er vervolgens 7 over Depay in negatieve zin dan is dat storend. Tenminste, dat was het ook in de F1 topics omtrent Hamilton en dat wordt heel snel vervelend om dan nog verder te lezen.Providentia schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:42:
[...]
Omdat hij kritiek krijgt van mensen zoals jij en daar niet naar wil luisteren. Dat is wat hij daarmee wil uitdrukken. Wat is daar arrogant aan? Die eindeloze kritiek kan best irritant worden.Beunhaas91 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:45:
[...]
Precies dit. Het is een ontzettend arrogante voetballer. Waarom stop je je vingers in je oren? Doe eens normaal.
Wat dat betreft petje af voor Frenkie de Jong. Zó goed en balvast en heeft totaal geen attitude. Lekker voetballen is zijn gedachte. En zó hoort het.
Die kritische noot komt toch ook wel door het diva gedrag toch? (En alsjeblieft niet met z'n allen hierover vallen, het juichen zal me een rotzorg zijn) Hij lijkt zichzelf zo enorm belangrijk te maken, dat je gewoon ook die verwachtingen hebt, en is het frustrerend om hem kans op kans te zien verspelen. Vooral die opgelegde kans, op aangeven van Weghorst, dan zou je als Barca protegé toch koelbloedig binnen moeten knallen? En tuurlijk zou hij dat zelf ook beamen.Snowdog schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:44:
[...]
Eens, ik bedoelde ook niet de beste in het elftal. We hebben best wel een aantal goeie spelers en Frenkie speelt gewoon constant en goed. Maar goed, ik denk dat Depay in potentie ook nog altijd erg goed is. Vrees dat dat er nooit uit gaat komen, maarja, hij heeft af en toe wel laten zien dat hij prima kan voetballen.
Het is alleen frustrerend om te lezen dat telkens alle kritiek op Depay terecht komt, terwijl hij niet beter of slechter speelt dan de andere spelers (met een paar uitzonderingen). Dan kan je zeggen, dat komt omdat er zoveel van hem verwacht wordt, maar het probleem is dat dit iedere wedstrijd gebeurt, zelfs nadat iedereen hem al een keer of 20 afgeschreven heeft.
Ik snap het wel een beetje, hij is een speler die het zou kunnen brengen en het zelden brengt, maar dat weten we inmiddels wel toch? Hoef je toch niet altijd te benadrukken? Ik ergens me meer aan andere spelers eigenlijk.
Haha, nou maak je er een beetje en kip ei verhaal van. Hij heeft rare fratsen omdat hij kritiek krijgt, of krijgt hij kritiek vanwege zijn rare fratsen?Snowdog schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:49:
[...]
Omdat hij kritiek krijgt van mensen zoals jij en daar niet naar wil luisteren. Dat is wat hij daarmee wil uitdrukken. Wat is daar arrogant aan? Die eindeloze kritiek kan best irritant worden.
Dat weet ik. En dat is de verkeerde manier om het te uiten. Het is niet alleen dat. De zin om te voetballen, de mentaliteit om de bal te willen veroveren, dát mis ik vaak bij hem. Hij kan, als hij in vorm is, geweldig goed voetballen. Maar het is gewoon het complete plaatje wat me stoort.Snowdog schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:49:
[...]
Omdat hij kritiek krijgt van mensen zoals jij en daar niet naar wil luisteren. Dat is wat hij daarmee wil uitdrukken. Wat is daar arrogant aan? Die eindeloze kritiek kan best irritant worden.
Qu3st schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:52:
[...]
Die kritische noot komt toch ook wel door het diva gedrag toch? (En alsjeblieft niet met z'n allen hierover vallen, het juichen zal me een rotzorg zijn) Hij lijkt zichzelf zo enorm belangrijk te maken, dat je gewoon ook die verwachtingen hebt, en is het frustrerend om hem kans op kans te zien verspelen. Vooral die opgelegde kans, op aangeven van Weghorst, dan zou je als Barca protegé toch koelbloedig binnen moeten knallen? En tuurlijk zou hij dat zelf ook beamen.
En volgens mij zijn wij helemaal niet zover van elkaar verwijderd qua mening. Alleen qua verwachtingen zit er toch een verschil.
Providentia schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:52:
[...]
Haha, nou maak je er een beetje en kip ei verhaal van. Hij heeft rare fratsen omdat hij kritiek krijgt, of krijgt hij kritiek vanwege zijn rare fratsen?
Kan ernaast zitten maar wanneer heeft hij zich ooit belangrijker gemaakt dan hij is? Volgens mij komt de haat jegens Depay vooral omdat hij wat excentrieker is dan anderen? Omdat hij hoedjes draagt en niet helemaal de standaard guy is?Beunhaas91 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:54:
[...]
Dat weet ik. En dat is de verkeerde manier om het te uiten. Het is niet alleen dat. De zin om te voetballen, de mentaliteit om de bal te willen veroveren, dát mis ik vaak bij hem. Hij kan, als hij in vorm is, geweldig goed voetballen. Maar het is gewoon het complete plaatje wat me stoort.
Ik niet, er ging weinig over de rechterflank, waarom zou je Dumfries eruit halen, die heeft tot dusverre weinig fout gedaan. De linkerflank, tsjah, daar gingen 90% van de aanvallen over vandaag. Ik weet niet of Promes het daar zoveel beter doet. Ik zou er dan eerder Wijndal neerzetten met de instructies dat hij heel aanvallend moet proberen te spelen.Qu3st schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:56:
Even iets anders aansnijden, ik zou het waarderen als Frank tegen Noord Macedonië met Berghuis op de plek van Dumfries zou gaan spelen. En misschien ook wel met Promes op de linkerflank. De wingbacks krijgen keer op keer zoveel ruimte, maar voetballend zijn Berghuis en Promes toch wel een stukje beter dan Dumfries en Wijndal/Van Aanholt. Kun je veel meer kansen creëren, krijg je meer voetbal in team.
Ik kan er ook zeker naast zitten, maar ik heb mijn mening gebaseerd op wat ik zie op het veld, al loopt ie er bij als Cruella de Vil, het zou me een rotzorg zijn. Maar keer op keer kansen verspelen is wat ik zie. En ja misschien ben ik wat te kritisch, maar hij is wel degene die het moet doen voorin, we hebben niet meer Van Persie en Robben. Alleen maar Depay.Snowdog schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:56:
[...]
[...]
[...]
Kan ernaast zitten maar wanneer heeft hij zich ooit belangrijker gemaakt dan hij is? Volgens mij komt de haat jegens Depay vooral omdat hij wat excentrieker is dan anderen? Omdat hij hoedjes draagt en niet helemaal de standaard guy is?
Maar op die flanken lag deze wedstrijd maar ook tegen Oekraïne heel erg veel ruimte. En een Berghuis/Promes erin tegen Macedonië lopen wat slimmer dan een backSnowdog schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:59:
[...]
Ik niet, er ging weinig over de rechterflank, waarom zou je Dumfries eruit halen, die heeft tot dusverre weinig fout gedaan. De linkerflank, tsjah, daar gingen 90% van de aanvallen over vandaag. Ik weet niet of Promes het daar zoveel beter doet. Ik zou er dan eerder Wijndal neerzetten met de instructies dat hij heel aanvallend moet proberen te spelen.
Nouja, zelfs van Persie kreeg zoveel kritiek (dat er een discussie ontstond voor van Persie vs Huntelaar), ik bedoel. Ik kan dit weinig serieus nemen.Qu3st schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:59:
[...]
Ik kan er ook zeker naast zitten, maar ik heb mijn mening gebaseerd op wat ik zie op het veld, al loopt ie er bij als Cruella de Vil, het zou me een rotzorg zijn. Maar keer op keer kansen verspelen is wat ik zie. En ja misschien ben ik wat te kritisch, maar hij is wel degene die het moet doen voorin, we hebben niet meer Van Persie en Robben. Alleen maar Depay.
Ja, dat gaat tegen de betere tegenstanders niet gebeuren, dan heb ik toch liever een verdediger die kan aanvallen dan een aanvaller die ... een beetje kan verdedigen. Ik zie niet in wat je daarmee wint. Naar mijn mening, dit hele systeem, het zou gebouwd moeten zijn op goede verdedigers die opkomen, als je dat niet kan, dan lukt het niet (zou ik zeggen).Qu3st schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 00:01:
[...]
Maar op die flanken lag deze wedstrijd maar ook tegen Oekraïne heel erg veel ruimte. En een Berghuis/Promes erin tegen Macedonië lopen wat slimmer dan een back
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq