Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heel leuk dat de Boer kansen wil geven aan anderen maar niet meer doen
13:37
Auto tune?loekf2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:42:
kan die commentator even z’n Ronnie Flex trucje uitzetten ?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Aliens, moet wel.Maarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:40:
Is mijn tv stuk aan het gaan of was het beeld even in storing? Paarsige waas aan de rechterkant.
Alderwereld zou bij ons bankenhoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:37:
[...]
Hadden ze in 1831 maar niet zo eigenwijs moeten zijn. Hadden we nu De Bruyne en Aldewereld in Oranje gehad en Hazard in de spits.
Lekker man, die 4K shiznit.
Krijgen we dan ook van die kleurtjes op het veld als op Paul Ricard?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
De 10 jaar ervoor hadden we dan wel een leuke verdediger gehad
Is hier in 1080p ook hoorSuBBaSS schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:42:
Heb hier nu een robo-commentator.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
KPN op gewoon glasvezel kanaal ook slecht geluidSuBBaSS schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:42:
Heb hier nu een robo-commentator.
Uiteraardhoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:42:
[...]
Krijgen we dan ook van die kleurtjes op het veld als op Paul Ricard?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hier idemMatis schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:43:
[...]
KPN op gewoon glasvezel kanaal ook slecht geluid
Depay schiet hem er in! Johee johoo jo fucking ho wat bizar!Heijmenberg99 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:43:
Dit klinkt nog slechter dan Olaf Mol tijdens de formula einz
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Bij Ake houd ik echt telkens m'n hart vast. Kwestie van tijd dat het echt fout gaat..Exocet schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:43:
Ah nee Ake
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
1x deze week al die kleuren lijkt me wel voldoende... Pfff... Dat moment dat je liever in zwart-wit tv kijkt.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik kijk ook niet in 4K, is zo ook prima te zien.
Kom uit de cga-tijd.
Woon je op een vlot in de Noordzee dan?carpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:43:
Hier echt 0 last van storing. En het onweer en de tornado komen er zo aan hier.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Geen idee maar de LSD trip begint nu al!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BqTpeoBotnm13xZRUu2OBzUN.gif?f=user_large)
Als de coach een half uur voor tijd er drie wisselt, geef de coach de schuld?autje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:37:
[...]
Dat mag je zeggen. Je kunt altijd de warmte als excuus gebruiken voor zo'n dwaling.
En de Ligt heeft kramp...
[ Voor 4% gewijzigd door biomass op 17-06-2021 22:47 ]
Dat vlot is verankerd aan België en Duitsland en heet Nederland.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Op een boot die pendelt tussen Zeeland en Spanje. Pakjesboot zie ik staan aan de zijkant!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Altijd leuk, vriendinnen die mee willen praten met voetbal.Tk55 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:45:
Vriendin: Wijndal? Hij heet toch Wijnaldum?
Die van mij denk altijd lollig te zijn door 'vorkie' te zeggen als messi aan de bal is
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
I lolled.JeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:46:
[...]
Altijd leuk, vriendinnen die mee willen praten met voetbal.
Die van mij denk altijd lollig te zeggen door 'vorkie' te zeggen als messi aan de bal is
1 wijziging stel ik voor! Meer niet! 1 wijziging!!Arjan90 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:46:
@rik86 Zo min mogelijk wijzigen, ritme is het belangrijkste zodat iedereen weet wat er gebeurt, wie wat doet, etc.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik moest toch even glimlachen.JeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:46:
[...]
Die van mij denk altijd lollig te zijn door 'vorkie' te zeggen als messi aan de bal is
Nou, zo ver zou ik niet gaan.Heijmenberg99 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:43:
Olav zou elke speler bij de voornaam noemen.
Zou dan zeggen dat speler X een idioot is, en dan 10min later een genie.
Deze in de spits dan maar?Heijmenberg99 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:43:
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uGjWYtfqwzGwAdnzpi687QRE.webp?f=user_large)
Oei heb je er zo een. Die heb ik toch na een paar maanden omgewisseld.JeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:46:
[...]
Deze roept, zal ik maar even met de hond wandelen.
Opvallend genoeg deed hij het er niet zo slecht, al heeft hij ook niet veel gespeeld dacht ik.Gynnad schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:47:
Vind Ake echt tegenvallen terwijl hij bij Manchester City zit. Lijkt ook weinig vertrouwen te hebben.
Maar veel te veel voor betaald en overhyped.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Twee weken geleden had ik voor Aké gekozen ten faveure van Blind. Maar Aké valt echt gigantisch tegen, waar Blind juist erg goed speelt. Gewoon de drie centrale zo houden ja!Gynnad schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:47:
Vind Ake echt tegenvallen terwijl hij bij Manchester City zit. Lijkt ook weinig vertrouwen te hebben.
Gewoon weer Timber erinrik86 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:47:
Ik zou de ligt niet te veel laten spelen maandag in ieder geval...
Van mij mag je alles roepen. Doe ik ook.loekf2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:36:
[...]
Doe mij maar een Kevin de Bruyne in dit Oranje hoor, Mag ik zeggen dat Frenkie weer onder de maat was ?
De Jong wordt niet volwaardig ingezet, zoals De Ligt wel vol aan de bak moest. Dat maakt van De Jong geen waardeloze speler. Het wordt hoog tijd dat we een echte tegenstander gaan treffen. Italië lijkt me wel wat.
De Belgen worden morgen wel met een enorm probleem wakker.
Die zijn al opAgent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:48:
Luckyluke dacht dat je ook hier 5x mocht wisselen![]()
Hij is wel goed met fifa op de ps
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ze hebben al vijf keer gewisseld.Agent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:48:
Luckyluke dacht dat je ook hier 5x mocht wisselen![]()
Nah, die kan volgens eigen toegaven de bal gewoon niet afspelen omdat die alles zelf wil doen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mi scusi, u heeft gelijk.
Als er eentje weg valt zou ik eerder voor Timber kiezen dan voor Ake.remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:48:
[...]
Twee weken geleden had ik voor Aké gekozen ten faveure van Blind. Maar Aké valt echt gigantisch tegen, waar Blind juist erg goed speelt. Gewoon de drie centrale zo houden ja!
Denk dat Ake komend seizoen ook gewoon weer bankzitter zal zijn bij City
Dumfries moet inderdaad maar even banken...OPSLAGHOND schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:47:
[...]
1 wijziging stel ik voor! Meer niet! 1 wijziging!!
En dan in de 85e minuut een klapbal zeker
Op de foto had hij zich verstapt.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat voor psi heeft deze bal van Pirelli?DaniëlWW2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:49:
Nah, die kan volgens eigen toegaven de bal gewoon niet afspelen omdat die alles zelf wil doen.
Kan het niet anders dan eens met je zijn, je ziet dat de communicatie met Aké echt stukken minder verloopt.Deadsy schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:49:
[...]
Als er eentje weg valt zou ik eerder voor Timber kiezen dan voor Ake.
Denk dat Ake komend seizoen ook gewoon weer bankzitter zal zijn bij City
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Blijkt dat in de rust de balspanning niet wordt gecontroleerd. Ligt dus gewoon aan de teams en niet aan de bal.
Wat een heerlijk gevoel met zo'n achterhoede.
Voorin kan het alleen maar beter gaan.
Maakt niet uit, de bal zelf is defect.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar dan ligt het niet aan de bal, maar aan de manier waarop de spelers er tegenaan trappenHeijmenberg99 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:50:
Krijgen we dan ook ballen van Pirelli? Die uit elkaar klappen 10 minuten voor het einde?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Zodra we tegen een goede ploeg moeten liggen we er denk ik ook uitAgent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:51:
We hebben echt veel ego’s hoor, echt slecht.
ah kom, het is de laatste minuut.. dan mag dat wel.Agent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:51:
We hebben echt veel ego’s hoor, echt slecht.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Net met België dat was pas erg wat voor commentator er was.danslo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:51:
Ben ik de enige die een beetje een hekel krijgt aan de commentator? Overal maar een negatieve spin aan.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oekraïne was gevaarlijker vond ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 17-06-2021 22:53 ]
En als nummer 1 uit de poule. Niet geheel onbelangrijk.hoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:52:
We zijn naar de achtse finale, joepie
Dit topic is gesloten.