Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Niet in een 50/50 verhouding.Dr. Strangelove schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:30:
Depay is erg binair vanavond. Of heel slecht of heel goed.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Aguero maakt zich geen zorgen iddcarpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:30:
Barcelona krijgt wat het verdient
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is hij altijd.Dr. Strangelove schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:30:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik denk niet dat de Vrij en de Ligt coaching nodig hebben van Blind.Krukar schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:30:
[...]
Denk vooral een communicatie verschil. Blind iks een leider die tegen andere verdedigers schreeuwt wie wie dekt, zeker in een 5-3-2 opstelling belangrijk. Ake is gewoon een verdediger die verdedigt en verder niet veel doet.
De Roon heeft misschien 1 overtreding gemaakt… Onzinpost.Agent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:
Dat scheelt rood
Soort Suarez 2.0, maar hoger versie nummer is niet altijd beter (hallo Microsoft). Denk dat dat de bedoeling is, maar wat als Ansu Fatti fit is, banken ?carpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:30:
Barcelona krijgt wat het verdient
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat gaat er ook op vooruit nuMaarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:
De Roon voor Gravenberch. Had hij eerder moeten doen. Nu heb je juist controle nodig bij de 2-0 voorsprong..
Hij heeft er al vaak kop duels mee gewonnen tot nu toe.autje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:29:
[...]
Correctie, Weghorst heeft fysiek. Hij doet er alleen niets mee. En hij is te traag, en kan bovendien niet voetballen. Dat vind ik nogal wat gebreken.
Trouwens hij liep ook een paar keer goed maar krijgt slechte passen dan.
Ik vind dat je bepaalde type spelers nodig hebt in de selectie en ook een type ww
Er moet één iemand de leider zijn.remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:
[...]
Ik denk niet dat de Vrij en de Ligt coaching nodig hebben van Blind.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Tuurlijk wel. Niemand heeft ogen in zijn rug.remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:
[...]
Virtuozo wannabe!Dr. Strangelove schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:30:
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
En wat voor één!FreakNL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:
[...]
De Roon heeft misschien 1 overtreding gemaakt… Onzinpost.
Hij mag nog niet eens de schoenen poetsen van MessiJeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:
Depay probeert zijn markwaarde omlaag te krikken, zodat Barelona zich minder diep in de schulden hoeft te werken?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Hij is gratis af te halen hoorJeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:
Depay probeert zijn markwaarde omlaag te krikken, zodat Barelona zich minder diep in de schulden hoeft te werken?
Klopt, die zijn door de FIOD in beslag genomen.SnowDude schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:32:
[...]
Hij mag nog niet eens de schoenen poetsen van Messi
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik geniet.DaniëlWW2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:
En nu gaat het helemaal lastig worden met de kritiek op de Boer.

Mwah, mandekken is wel een dingetje met 3 centrum verdedigers, zeker als er niet of weinig wordt gecommuniceerd. Nou kunnen die jongens dat ook wel, maar beide keren zie je als blind wegvalt dat er een stukje chaos ontstaat, die jongen doet dat gewoon heel goed.remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:
[...]
Van mij mag hij inderdaad de WW in.Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:32:
[...]
Ik vind dat je bepaalde type spelers nodig hebt in de selectie en ook een type ww
Met al geel op zak, en de soms wat onvoorspelbare scheids zou ik het risico ook niet durven nemen...FreakNL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:
[...]
De Roon heeft misschien 1 overtreding gemaakt… Onzinpost.
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Ik kan dat gewoon nog hoor.DaniëlWW2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:
En nu gaat het helemaal lastig worden met de kritiek op de Boer.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wat heeft die tot nu toe een ek
Weet iemand waarom dit ineens zo is? Het lijkt ook alleen in de Arena zo te zijn.
Dat is de Ligt, lijkt mij. De meest centrale man ziet het het meest.
Pass op malen, dat was het eigenlijkTk55 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:33:
Jemig wat is Depay nutteloos, niet te geloven
Komt dus een doelpunt aan.Tk55 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:33:
Daarna weer hosanna.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nou ja, heeft wel de penal gescoord en de assist op de 2eTk55 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:33:
Hedde bier op?rik86 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:34:
[...]
Nou ja, heeft wel de penal gescoord en de assist op de 2e
Dat was Malen met de assist op 2-0.
[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2021 22:35 ]
Dat was geen assistrik86 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:34:
[...]
Nou ja, heeft wel de penal gescoord en de assist op de 2e
Graag, Depay mag nog wel 3-0 maken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Goeie vraag. Misschien omdat de wedstrijd relatief weinig stil ligt?jaapstobbe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:33:
Fantastisch hoe weinig closeups we van het publiek krijgen en bijna alleen maar het veld zien. Heerlijk!
Weet iemand waarom dit ineens zo is? Het lijkt ook alleen in de Arena zo te zijn.
Nah, die kijkt 3 mins moeilijk en dan is hij weer heelPWM schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:34:
Dumfries geblesseerd, door weer een waardeloos balverlies van Memphis
Ik haal ook nooit bankstellen op hoor als ze gratis af te halen zijn. Wat moet je met die zooi ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Komt door de nieuwe privacy wetgeving..jaapstobbe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:33:
Fantastisch hoe weinig closeups we van het publiek krijgen en bijna alleen maar het veld zien. Heerlijk!
Maar serieus ik vind het ook beter zo.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 17-06-2021 22:35 ]
Dat is toch geen assist?
Hooguit een voor-assist maar ik heb een hekel aan dat woord
[ Voor 15% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2021 22:36 ]
En we spelen volgens mij maar op halve kracht.
Ik nu ook. Bedankt hè!hoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:35:
Ben ik de enige die bij 'Schlager' de hele tijd aan Dennie Christian moet denken?
Nou ja, jij dacht ook toen Ake vorige wedstrijd inviel dat het Gullit was....hoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:35:
Ben ik de enige die bij 'Schlager' de hele tijd aan Dennie Christian moet denken?
Ik aan leverworst.hoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:35:
Doe mij maar een Kevin de Bruyne in dit Oranje hoor, Mag ik zeggen dat Frenkie weer onder de maat was ?mavaros schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:35:
De Belgische presentators begonnen de wedstrijd vol met cynische opmerkingen over Nederland/Oranje. Gaanderweg zijn ze een andere toon gaan aanslaan. Nu speelt Nederland ineens buitenaards goed. Daar klopt natuurlijk geen hout van, maar ik snap de frustratie gezien de ontmanteling van het Belgisch elftal.
Iig beter dan dat domme gelul van Jeroen Grutermavaros schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:35:
De Belgische presentators begonnen de wedstrijd vol met cynische opmerkingen over Nederland/Oranje. Gaanderweg zijn ze een andere toon gaan aanslaan. Nu speelt Nederland ineens buitenaards goed. Daar klopt natuurlijk geen hout van, maar ik snap de frustratie gezien de ontmanteling van het Belgisch elftal.
Hadden ze in 1831 maar niet zo eigenwijs moeten zijn. Hadden we nu De Bruyne en Aldewereld in Oranje gehad en Hazard in de spits.mavaros schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:35:
Nu speelt Nederland ineens buitenaards goed. Daar klopt natuurlijk geen hout van, maar ik snap de frustratie gezien de ontmanteling van het Belgisch elftal.
Ach, zij moeten nog wennen aan voetbal op hoog niveau hé, dat doen ze nog niet zo langmavaros schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:35:
Suffe wedstrijd
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Chiel Montagne !!! met snor

Dat mag je zeggen. Je kunt altijd de warmte als excuus gebruiken voor zo'n dwaling.loekf2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:36:
[...]
Doe mij maar een Kevin de Bruyne in dit Oranje hoor, Mag ik zeggen dat Frenkie weer onder de maat was ?
De NL'se regie is gewoon de beste ter wereld. Onze AV sector is de absolute top. 😎marapuru schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:34:
[...]
Goeie vraag. Misschien omdat de wedstrijd relatief weinig stil ligt?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De Duitse schlager ken ik wel... Deze Oostenrijkse is nieuw voor mij..hoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:35:
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Mede dankzij onze 3 centrale verdedigers
Edit : zul je zien opeens een kans
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 17-06-2021 22:38 ]
Maar man. Wat staat de verdediging goed zeg! Ik zie toch een verband hier met Stekelenburg. Bij Ajax had die ook opeens een erg stabiele verdediging voor hem, waar bij Onana je toch wat gekke dingen zag
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hahahah, de beste vandaagloekf2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:36:
[...]
Doe mij maar een Kevin de Bruyne in dit Oranje hoor, Mag ik zeggen dat Frenkie weer onder de maat was ?
Dat heb ik niet zo ervaren. Ze zijn ook gewoon eerlijk over waar precies Frank kritiek op krijgt en proberen juist het zo leuk mogelijk te vertellen. Dat doen ze ook bij de andere wedstrijden overigens.mavaros schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:35:
T.o.v. Frank Snoeks en de rest, geef mij dit maar.
Haha ik denk steeds aan dit:
Ook toepasselijk tegen Oostenrijk
Depay was, ondanks z’n prutte spel, wel heel belangrijk weer
Hij maakt en de penal en hij geeft de beslissende pass die Malen vrijspeelde voor de 2e goal
misschien kunnen ze als gunst aan Dumfries nog even de Erasmus brug AR’en straksSpotmatic schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:37:
[...]
De NL'se regie is gewoon de beste ter wereld. Onze AV sector is de absolute top. 😎

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nu breng je de Jong
Je piept wel anders als je net zo failliet bent als FC Barcelonaloekf2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:35:
[...]
Ik haal ook nooit bankstellen op hoor als ze gratis af te halen zijn. Wat moet je met die zooi ?
Is dat op jullie staatskanaal of een commerciële?mavaros schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:35:
In ieder geval: die jolige koning van ons heeft vast even met die van jullie gebeld dat het wel wat positiever mocht of jullie zouden daar alleen nog heineken kunnen drinken en shell tanken.
Oh ja, en patat eten.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gaan we @DaniëlWW2 weer plagen ?
Hier ookMaarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:40:
Is mijn tv stuk aan het gaan of was het beeld even in storing? Paarsige waas aan de rechterkant.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
hier ookMaarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:40:
Is mijn tv stuk aan het gaan of was het beeld even in storing? Paarsige waas aan de rechterkant.
Hier ook, dus mijn tv ook stuk aan t gaan...Maarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:40:
Had ik net ook! Schok met de pleurisMaarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:40:
Godver, nu gaat mijn tv ook stuk.Maarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:40:
Inderdaad storing.Maarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:40:
Was hier ook. Net was het geluid van de commentator ook even vervormd.Maarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:40:
Er trekt onweer over België zag ik toevallig op buienradarMaarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:40:
Frank de BoerAgent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:39:
Snap niet waarom Berghuis of klaasen dan niet wordt gebracht
Ik zal nooit meer zeggen dat onze AV sector de absolute top isMaarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:40:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik vind het scoren van een penalty nou niet heel bijzonder. Penalty’s zijn trainbaar. Elke serieuze voetbal prof zou een penalty moeten kunnen scoren.rik86 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:38:
Oké, poging 2 dan
Depay was, ondanks z’n prutte spel, wel heel belangrijk weer
Hij maakt en de penal en hij geeft de beslissende pass die Malen vrijspeelde voor de 2e goal
Nu weerElPaco schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:41:
Was hier ook. Net was het geluid van de commentator ook even vervormd.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dit topic is gesloten.