Is er al gezegd dat er 5 minuten extra zijn?
3 (nog)
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Voor de KPN kijkers, nog 1 minuit
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Niet op de Belg
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
60 minuten dus....
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Oh ja kijk België 1
Commentator vraagt zelf ook hoe lang het nog is

Heerlijk die Belgen
Wat is er met 5?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
60 minuten extra?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nog 180 minuten voetbal. Zit het EK er weer op...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Er zijn 5 goals gemaakt!ST10©DE schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:51:
Wat is er met 5?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik zit heerlijk onderuitgezakt op de bank. Waar loop jij dan?
JAaaa 1-0!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mijn stream loopt 10 seconden voor op de daadwerkelijke wedstrijdArjan90 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:50:
Had iemand al gezegd hoeveel extra tijd er is?![]()
@remco112 Verdorie, beat me to it.
Nu zelfs 2 timers met 5 minuten!!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nu klaar. Je zei 3 terwijl er nog maar 1 minuut te spelen was.Sport_Life schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:51:
[...]
Ik zit heerlijk onderuitgezakt op de bank. Waar loop jij dan?
Frank na de wedstrijd: Nee, die wissels hadden niets te maken met de tegen goals
Conclusie is dat de Boer ook een gouden p*k heeft
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
5Harribo schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:49:
Hoeveel extra minuten?!?
Slecht dat ze dat niet weergeven
...
Geniaal!carpebios schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:51:
JAaaa 1-0!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Yes 3 punten!
Tjongejonge wat werd het nog spannend!
Nou de Boer, laat die verdedigende wissels maar zitten hoor volgende keer
Tjongejonge wat werd het nog spannend!
Nou de Boer, laat die verdedigende wissels maar zitten hoor volgende keer
FFS maak het even spannend zeg.
Nou ja, drie punten.
Nou ja, drie punten.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik kijk via internet explorer!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat een verademing is kijken op de Belg zeg.
Hij hakt wel genadeloos in de de Roon trouwens, maar daar kan ik me in vinden.
Hij hakt wel genadeloos in de de Roon trouwens, maar daar kan ik me in vinden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nee hoor. We missen een goed spelende aanval.xzaz schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:53:
we missen van dijk
de Boer moet Blind een megafoon geven als tie op de bank zit.. dan kan hij iig nog tips geven
13:37
Veel plezier met Tüteren!dcell schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:53:
Ok nu de auto pakken en lekker gaan toeteren. Fijne avond mede tweakers
Hulde aan Nederland.
Een prima wedstrijd en de wereld weet weer wie Oranje is.

Een prima wedstrijd en de wereld weet weer wie Oranje is.
Een goed begin?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Grote blijdcell schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:53:
Ok nu de auto pakken en lekker gaan toeteren. Fijne avond mede tweakers
Ik trek nog even een fles azijn ehh wijn open
Laat dit vervelende gedrag eens achterwege.
[ Voor 76% gewijzigd door Outerspace op 13-06-2021 23:10 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nou, toch gewonnen. Maar enorm kwetsbaar. Oude keeper, de derde keus je centrale verdediger, middenveld dat heel veel ruimte laat, metname de roon die er speciaal voor staat, die balans. En twee back die alle kansen gaan krijgen.
Ik ben veel hoop verloren, maar ja, de eerste stap is wel gezet. Dat is mooi. Nog niet alle hoop is weg.
Ik ben veel hoop verloren, maar ja, de eerste stap is wel gezet. Dat is mooi. Nog niet alle hoop is weg.
een treffende spreuk
Mooie uitslag. Oranje zien winnen is altijd leuk, maar de manier waarop zorgt ervoor dat we ook geen valse hoop hoeven te koesteren op meer, om vervolgens ziek van teleurstelling afscheid te nemen van opnieuw een eindtoernooi waar veel meer in zat. Meer dan een achtste finale zit er op deze manier gewoon niet in.
Iedereen voorlopig ff stil over de onhandigheid van Dumfries...
Serieus, man of the match, hij maakte het verschil. Top
Nou die tegendoelpunten waren jammer maar verder heb ik mij vermaakt en prima resultaat. Heel veel meer dan ik vooraf had verwacht. Zo krijg ik er nog zin in ook.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgende wedstrijd dus gewoon met Blind, de Vrij en de Ligt!
Aké is me echt tegengevallen zeg.
Goeie pot tegen een hele taaie tegenstander. Ik wil wel zien wat er met oranje gebeurd als ze wat meer ruimte krijgen van een meevoetballende tegenstander
Bossie schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:07:
Timber in de basis, als ik Ake was ging ik naar huis.

...
Helemaal mee eens, maar ja, dat is eigenlijk nog erger. Niet eens ziek meer kunnen zijn,KlaasjeNL schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:55:
Mooie uitslag. Oranje zien winnen is altijd leuk, maar de manier waarop zorgt ervoor dat we ook geen valse hoop hoeven te koesteren op meer, om vervolgens ziek van teleurstelling afscheid te nemen van opnieuw een eindtoernooi waar veel meer in zat. Meer dan een achtste finale zit er op deze manier gewoon niet in.
een treffende spreuk
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Eigenlijk was het niet zo slecht voor de eerste pot op het toernooi. Alleen die 2 goals weggeven was een fase wat echt niet kan, maar we kunnen nog groeien in het toernooi.
Ake is leuk voor ajax maar komt echt te kortremco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:55:
Schiet tussen de palen en je scoort!
Nou ja ik vond het wel een vermakelijke wedstrijd. Wel weer typisch Nederlands om te denken dat ze na 2 goals al in de finale staan. Wat dat betreft goed dat er tegengas kwam
.
Fleximex schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:52:
[...]
Nu klaar. Je zei 3 terwijl er nog maar 1 minuut te spelen was.
Ja ik had veel van Ake verwacht toen ie naar MC ging maar is alleen maar veeeel slechter geworden, wellicht mede door zijn blessures. Moet flink aan de bak iig.remco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:55:
We krijgen nu twee zwakkere tegenstanders waar we waarschijnlijk eenvoudiger van gaan winnen. Dus denken we dat we goed bezig zijn, komen in de volgende ronde Duitsland/Frankrijk/Portugal tegen en dan valt het toch weer tegen. Want die voetballende tegenstander straft ook af.forzav schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:55:
Goeie pot tegen een hele taaie tegenstander. Ik wil wel zien wat er met oranje gebeurd als ze wat meer ruimte krijgen van een meevoetballende tegenstander
Inderdaad Ake is echt niet zo goed.
Verdedigend moet het steeds nog iets beter maar verder voor de rest heeft oranje een goede pot gespeeld. Iedereen haalde zijn niveau. Verdient lof
Verdedigend moet het steeds nog iets beter maar verder voor de rest heeft oranje een goede pot gespeeld. Iedereen haalde zijn niveau. Verdient lof
Waarom zou het tegenvallen? Dat zijn betere ploegen, daar hoef je niet veel van te verwachtenPolarBear schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:56:
[...]
We krijgen nu twee zwakkere tegenstanders waar we waarschijnlijk eenvoudiger van gaan winnen. Dus denken we dat we goed bezig zijn, komen in de volgende ronde Duitsland/Frankrijk/Portugal tegen en dan valt het toch weer tegen. Want die voetballende tegenstander straft ook af.
Gewoon voorlopig pas op de plaats. Als je invalt bij een 2-0 voorsprong, maar werkelijk waar niets doet bij de 2-1….Grindtegel schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:56:
[...]
Ja ik had veel van Ake verwacht toen ie naar MC ging maar is alleen maar veeeel slechter geworden, wellicht mede door zijn blessures. Moet flink aan de bak iig.
Krijgen we wel meer ruimte misschien.PolarBear schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:56:
[...]
We krijgen nu twee zwakkere tegenstanders waar we waarschijnlijk eenvoudiger van gaan winnen. Dus denken we dat we goed bezig zijn, komen in de volgende ronde Duitsland/Frankrijk/Portugal tegen en dan valt het toch weer tegen. Want die voetballende tegenstander straft ook af.
Probleem is soms verdedigen bij ons
Waanzin vind ik het. Zijn voorzet waaruit Wijnaldum scoort ging eigenlijk mis, bij de goal van Weghorst verliest hij de bal en uiteindelijk kopt hij die bal wel goed binnen. Verder veel energie in de wedstrijd gestopt, verdedigend niet echt op de proef gesteld. Ik vind het allemaal wel meevallen hoor.Harribo schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:55:
XXXVI
Meer die kop van Maxima ernaast met dat gezicht van 'doe niet zo sneu man, iedereen ziet je.'
Van tevoren niet verwacht met van Dijk, de Ligt, Blind, Timber en Veltman... maar als de beste 2 al geblesseerd raken schiet het niet op natuurlijk.Harribo schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:58:
[...]
Krijgen we wel meer ruimte misschien.
Probleem is soms verdedigen bij ons
Nou MOTM? Onzin, eerste helft zoveel ruimte, deed er niks mee. Eerder Wijnaldum of De Jong MOTM, zij maakten meer verschil dan Dumfries.Harribo schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:55:
Verwijderd
Tja, leuke wedstrijd voor de neutrale supporter. Maar als Nederlander zit ik toch met geknepen billen als we moeten aantreden tegen een Frankrijk of Portugal.
Pff, verdedigen hoort ook bij voetbal…
Goed interview van Wijnaldum. Zinnige antwoorden.
Daarom moet je ook nooit je vrouw meenemen naar het stadion. Vrouwen snappen dat niet.Dr. Strangelove schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:59:
[...]
Meer die kop van Maxima ernaast met dat gezicht van 'doe niet zo sneu man, iedereen ziet je.'
alles kan off-topic
Op ITV op de graphics is het "De Woon". Lastige naam
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij heeft dreiging, zijn voorzetten zijn niet goed nee.ephymerous schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:58:
[...]
Waanzin vind ik het. Zijn voorzet waaruit Wijnaldum scoort ging eigenlijk mis, bij de goal van Weghorst verliest hij de bal en uiteindelijk kopt hij die bal wel goed binnen. Verder veel energie in de wedstrijd gestopt, verdedigend niet echt op de proef gesteld. Ik vind het allemaal wel meevallen hoor.
Maar hij zorgt met die dreiging dat hun verdediging kansen weg geeft.
En de winnende goal he
Verdedigend is hij sowieso niet top vind ik. Hij moet het daarin van zijn snelheid en inzet hebben.
Wat zeg je?KlaasjeNL schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:01:
De Vrij ook erg sterk! Maar eerlijk is eerlijk, als je als verdediger bij alle doelpunten betrokken bent, ben je gewoon terecht MOTM!Qu3st schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:00:
[...]
Nou MOTM? Onzin, eerste helft zoveel ruimte, deed er niks mee. Eerder Wijnaldum of De Jong MOTM, zij maakten meer verschil dan Dumfries.
Echt waarom die interviews nog houden.KlaasjeNL schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:01:
Schiet tussen de palen en je scoort!
Uiteraard, heel Nederland straks in de jubel stemming als ze alle wedstrijden in de groep winnen, vervolgens gaan ze er keihard vanaf in de eerste knock-out ronde.Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:00:
Tja, leuke wedstrijd voor de neutrale supporter. Maar als Nederlander zit ik toch met geknepen billen als we moeten aantreden tegen een Frankrijk of Portugal.
Is dat van Praag op de achtergrond?
Die gast is ook altijd overal bij.
Maxima mag voor mij wat uitbundiger doen, niet Hollands genoeg in mijn ogen.
3e helft

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Haha, ik ben niet eens sarcastisch. 😅 Ik heb ze wel veel slechter gezien.
Kantines moeten om 22:00 sluiten. Helaas.
alles kan off-topic
Van Praag zit al thuis z’n goodie bag uit te pakken
De Vrij was trouwens ook erg nuttig . Wat is dat toch een goede verdediger geworden.
Vaak met de poot ertussen.
Vaak met de poot ertussen.
Nou ja, dat wordt verwacht van een wingback toch? Dat ie mee gaat in de aanval. Ik vond hem ook zeker niet slecht, maar gelijk MOTM? Mwah, maar meningen verschillenremco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:01:
[...]
De Vrij ook erg sterk! Maar eerlijk is eerlijk, als je als verdediger bij alle doelpunten betrokken bent, ben je gewoon terecht MOTM!
Het contrast met die man achter hem.
Heerlijk zo'n koning toch? Sportliefhebber pur sang.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wie wil er geen Bresie van Dekamarkt
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik vond dat niet echt ineens een phase, het is steeds heel breekbaar. Oekraïne was erg verdedigend maar zelfs zij leggen dat al bloot. Daartegenover zijn we zelf nu ook niet super dreigend.tweakduke schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:55:
Eigenlijk was het niet zo slecht voor de eerste pot op het toernooi. Alleen die 2 goals weggeven was een fase wat echt niet kan, maar we kunnen nog groeien in het toernooi.
Ik vrees voor de pot tegen Oostenrijk eigenlijk al.
een treffende spreuk
Volgens mij is De Ligt hartstikke geblesseerd.remco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:55:
een treffende spreuk
Nee johpro_6or schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:06:
[...]
Volgens mij is De Ligt hartstikke geblesseerd.
Die had vandaag al kunnen spelen, traint al volop mee zelfs. Meer uit voorzorg.
Tegen Oostenrijk verwacht ik toch wel Max met zijn RBR erbij vooral bij de volksliederen
PSN: McMillan0984
Da hoennie. De avondklok is er al af!xzaz schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:02:
Nou met zn allen de honden uitlaten
een treffende spreuk
Goed resultaat en terecht gewonnen. We zorgelijk dat wanneer door de 2-0 uit z’n schulp kruipt je er direct twee tegen krijgt. Positief is dan weer dat je de 3e maakt en de terechte overwinning binnen haalt, dat is wel eens anders geweest.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Spierblessures ben ik altijd bang voor. Hamstrings, lies. 100% dat hij wil. Maar ik houd mijn hart vast.remco112 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:07:
[...]
Nee joh
Die had vandaag al kunnen spelen, traint al volop mee zelfs. Meer uit voorzorg.
een treffende spreuk
Het leek erg op die laatste oefenwedstrijd, daar zag je ook dat Georgië best veel ruimte kreeg na die 3-0. En dit was een ploeg die een stuk beter was en er dan ook meteen twee inlegt. Huiveringwekkend om te bedenken wat een ploeg als Frankrijk daarmee doet.pro_6or schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:05:
[...]
Ik vond dat niet echt ineens een phase, het is steeds heel breekbaar. Oekraïne was erg verdedigend maar zelfs zij leggen dat al bloot. Daartegenover zijn we zelf nu ook niet super dreigend.
Ik vrees voor de pot tegen Oostenrijk eigenlijk al.
Serieus verdedigend probleem hebben we hoor.
Dit topic is gesloten.