Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 21-06-2021 22:30 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En Blom zat weer eens fout. De kont van de verdediger stak naar achteren en aangezien je ook met je kont de bal mag spelen telt dat punt.JeroenTheStig schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:25:
Millimeterwerk dit hoor. Maar Blom heeft z'n plasje er weer overheen gedaan.
alles kan off-topic
Nou ben ik nog geen 80 maar ik mis dat wel een beetje.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nee, 5G geneest coronacarpebios schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:25:
[...]
En drinkt bloed van kinderen die dicht bij 5G masten wonen!
Weg
Je snapt wel dat dat nu niet kan met 24 ipv 16.Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:29:
Vroegah lieten ze bij de laatste groepswedstrijden altijd beide standen zien met wie er doorgingen.
Nou ben ik nog geen 80 maar ik mis dat wel een beetje.
Binnen de groep gaat het me om. Zoals vroegahjaapstobbe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:30:
[...]
Je snapt wel dat dat nu niet kan met 24 ipv 16.
[ Voor 56% gewijzigd door Dr. Strangelove op 21-06-2021 22:32 ]
Een wedstrijd tegen Wales is bovendien geen slecht vooruitzicht als nummer 2 van deze groep.Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:25:
Haha dat is wel lachen zeg.
Voorals als je geen Deen bent.
[ Voor 78% gewijzigd door D-Three op 21-06-2021 22:31 ]
Nah, gewoon gelijkspel tussen België en Finland en Denemarken die wint. Dag Rusland.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

[ Voor 64% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-06-2021 22:32 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
carpebios schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:32:
Goal Finland bedoel je
Dat zeg ik omdat de nrs 3 niet duidelijk zijn, en gaan ze dit niet inbeeld brengen (vanwege de verwarring die dat veroorzaakt)Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:30:
Maakt dat doelsaldo nog wat uit voor de Denen? Alleen als ze derde worden neem ik aan?
[...]
Binnen de groep gaat het me om. Zoals vroegah
⏩ PVOutput☀️
Ten aanzien van de suggesties over 5G zou ik wel willen zeggen dat de bewijslast mbt omkoping en Rusland iets meer solide is.
Memphis? Nee idd.Quad schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:34:
Die speler van Barcelona maakt 't ook niet echt waar he.
Hij samen basis met DepayQuad schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:34:
Die speler van Barcelona maakt 't ook niet echt waar he.
⏩ PVOutput☀️
Die Denen hebben bij mij wel de gunfactor na al die ellende, heerlijk sfeertje daar in Københaven
[ Voor 59% gewijzigd door Vlassie1980 op 21-06-2021 22:36 ]
Hij had met zijn hand van de bal af moeten blijven, maar kon zich niet beheersen.stijn014 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:33:
Dit vind ik wel erg voor de Finse keeper
Dit was geen doelpunt, maar hij toverde er wel een doelpunt van.
Ondertussen rollen de Denen de Russen op zie ik boven in beeld.

[ Voor 10% gewijzigd door mavaros op 21-06-2021 22:37 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Bam? Bøm?
⏩ PVOutput☀️
Kan je toch met een kleurtje doenjaapstobbe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:34:
[...]
Dat zeg ik omdat de nrs 3 niet duidelijk zijn, en gaan ze dit niet inbeeld brengen (vanwege de verwarring die dat veroorzaakt)
Lekkere goal van de Denen, die verdienen het gewoon dik om door te gaan toch? Heerlijke goals!
Mooi. Ik wil Rusland eruit hebben.
Idd, Poetin samen met Erdogan op z'n bek... Orban volgt..gambieter schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:36:
Wat een raket van Kristensen!
Mooi. Ik wil Rusland eruit hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 21-06-2021 22:38 ]
⏩ PVOutput☀️
Gøal!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
zoals het hoort
Dat scheelt een hoop inderdaadNew Yorker schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:39:
Ze hebben geen Depay
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
De Finnen beginnen het op te geven...
Voor Nederland komt Portugal (of erger) nu wel heel dichtbij.
⏩ PVOutput☀️
onderling resultaatQuad schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:41:
Snoeks heeft 't over dat de Russen virtueel 3e staan, maar op doelsaldo toch echt 4e..?
de Finnen zijn nog nooit op een eindronde geraakt dus voor hen zijn ze goed bezigD-e-n schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:40:
Volgens mij zijn zowel die Finnen als de Russen ook wel heel erg matig overigens.
Maar Denemarken heeft verloren van Finland, cirkeltje rond.forzav schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:41:
Onderling resultaat telt
⏩ PVOutput☀️
Als je er genoeg toelaat zien we Luxemburg en Andorra ook nog eens goed bezig zijnstijn014 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:42:
[...]
de Finnen zijn nog nooit op een eindronde geraakt dus voor hen zijn ze goed bezig
Bij 3 ploegen die gelijk staan telt onderlinge doelsaldo, ipv onderling resultaat meen ik
https://www.uefa.com/uefa...eeds-what-to-go-through/#
"If Denmark, Russia and Finland all finish on 3 points (behind Belgium on 9), they will be split on goal difference from matches between the three teams. "
[ Voor 23% gewijzigd door Hompu op 21-06-2021 22:44 ]
Alleen gewonnen van een compleet verward Denemarken. Mooi is anders.stijn014 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:42:
[...]
de Finnen zijn nog nooit op een eindronde geraakt dus voor hen zijn ze goed bezig
Dat gun ik Poetin dan wel weer...gambieter schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:40:
Dit gaat dus een nr 3 worden die niet doorgaat.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Niet alleen zelfde aantal punten, die verdeling zijn zelfs onderling gemaakt. En op moment zie ik de Russen qua doelsaldo dus onderaan staan.OssieW schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:43:
Lijkt mij dat doelsaldo telt bij 3 teams die alle 3 hetzelfde aantal punten hebben. En dat de Russen dus laatste zijn door de huidige score.
⏩ PVOutput☀️
Die gozer is echt levensgevaarlijk op het veld. Maar als je die spits lamlegt, stelt België helemaal niks meer voor. En dan heb je nog twee Belgen rondlopen die de basis vormen van België.
Ik hoop echt dat we in de finale tegen de Belgen mogen spelen. Dan gaan die Belgen om hun moeder lopen roepen, want ze kunnen niet voetballen, maar staan wel op een voetbaltoernooi. Al 3 wedstrijden komen de Belgen heel goed weg.
Finland is nu derde maar staat ook op -2. Dat gaat lastig worden, nu al derde achter ZWI en OEK.Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:43:
Rusland zal dus waarschijnlijk niet bij de beste nrs 3 zitten. Drie punten en een fors negatief doelsaldo.
Wie is "we"?mavaros schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:46:
Ondertussen scoort Lukaku gewoon weer.
Die gozer is echt levensgevaarlijk op het veld. Maar als je die spits lamlegt, stelt België helemaal niks meer voor. En dan heb je nog twee Belgen rondlopen die de basis vormen van België.
Ik hoop echt dat we in de finale tegen de Belgen mogen spelen. Dan gaan die Belgen om hun moeder lopen roepen, want ze kunnen niet voetballen, maar staan wel op een voetbaltoernooi. Al 3 wedstrijden komen de Belgen heel goed weg.
⏩ PVOutput☀️
En Nederland speelt de sterren van de hemel?mavaros schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:46:
Al 3 wedstrijden komen de Belgen heel goed weg.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Welke vrouw?carpebios schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:48:
Foto van die vrouw! Jammer dat we haar niet zien. of was het een man, dan mag de camera wegblijven
Weg
Schaars geklede dame op het veld....(geen naakt
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
En wie heeft er van Finland verloren? En heeft evenveel punten?Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:49:
Hoe kan Finland nou boven Rusland staan? Onderling resultaat gaat toch voor doelsaldo?
⏩ PVOutput☀️
Rock paper scissorsDr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:49:
Hoe kan Finland nou boven Rusland staan? Onderling resultaat gaat toch voor doelsaldo?
⏩ PVOutput☀️
Ik weet niet wie dan de volgende tegenstander kan worden, maar misschien een kleine dark horse aan het worden.
Vroeger was het makkelijker he, met 16Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:51:
En waarom speelt Denemarken een nu met twee tegen Wales een andere nummer 2?
Snoeks kan beter zelf in de wachtkamer gaan zitten, voor z'n pensioen.jaapstobbe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:51:
Snoeks zegt Rusland in de wachtkamer...
⏩ PVOutput☀️
Ja, ik zou zeggen dat de Denen daar wel de favoriet zijn.Grindtegel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:52:
Denemarken - Wales. Eitje voor die Denen
Tomorrow is not today!
Dit topic is gesloten.