Finland kan nog door, sowieso al beter dan Oekraine.
Haha Peter Pannekoek zegt 't gewoon he, lekker ongemakkelijk.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wet van Murphy bepaalt ; PortugalSydney08 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:54:
Als Nederland niet tegen de nr3 uit groep F loot, dan ligt de weg naar de halve finale wel redelijk open.
Lol, Afellay en Janssen in tandem: "twee leuke teams!?!?".
[ Voor 34% gewijzigd door OssieW op 21-06-2021 23:00 ]
Dat sowieso
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nee, Finland heeft een doelsaldo van -2, Oekraïne -1.jaapstobbe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:55:
Finland kan nog door, sowieso al beter dan Oekraine.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dacht dat de Russen de derde plek hadden omdat ze van de Finnen gewonnen hebben?
#doesnotcompute
#doesnotcompute
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
"Deens is een moeilijke taal maar de Denen beheersen het"....m0nk schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:48:
Niet Jaap van Zweden maar Jaap van de Denen.. aldus de commentator.. 🤣 niveautje hoor..
⏩ PVOutput☀️
En Finland van? Precies.hoevenpe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:01:
Dacht dat de Russen de derde plek hadden omdat ze van de Finnen gewonnen hebben?
#doesnotcompute
⏩ PVOutput☀️
Er zijn 3 ploegen met 3 punten. Dus je moet dan ook de gespeelde wedstrijden tegen Denemarken meenemen.hoevenpe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:01:
#doesnotcompute
Mooi, Rusland naar huis.SR8 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:04:
[...Er zijn 3 ploegen met 3 punten. Dus je moet dan ook de gespeelde wedstrijden tegen Denemarken meenemen.
Gun het de Finnen veel meer.
Kan iemand mij uitleggen waarom Finland 3e staat, en niet Rusland?
Bij de tussenstand van Bel-Fin 1-0 en Den-Rus 2-1 zou Rusland 3e staan, op basis van ik vermoed onderling duel met Finland. Denemarken stond dan op doelsaldo 2e, gezien Den, Rus en Fin allemaal één onderlinge wedstrijd hebben gewonnen. Het doelsaldo is dan (2e) Den -1, (3e) Rus -3 en (4e) Fin -1.
Rusland heeft dus een negatiever doelsaldo dan Finland, en zou in die situatie alsnog 3e in de poule worden. Echter na wat meer goals is de situatie anders geworden: Den +1, Fin -2 en Rus -5. Maar dat verandert toch niets aan het onderling resultaat van Rusland - Finland?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze het doelsaldo gebruiken van de wedstrijden zonder België. Is dat de reden waarom Finland 3e staat? Dan is het saldo immers Den +2, Fin 0 en Rus -2.
Bij de tussenstand van Bel-Fin 1-0 en Den-Rus 2-1 zou Rusland 3e staan, op basis van ik vermoed onderling duel met Finland. Denemarken stond dan op doelsaldo 2e, gezien Den, Rus en Fin allemaal één onderlinge wedstrijd hebben gewonnen. Het doelsaldo is dan (2e) Den -1, (3e) Rus -3 en (4e) Fin -1.
Rusland heeft dus een negatiever doelsaldo dan Finland, en zou in die situatie alsnog 3e in de poule worden. Echter na wat meer goals is de situatie anders geworden: Den +1, Fin -2 en Rus -5. Maar dat verandert toch niets aan het onderling resultaat van Rusland - Finland?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze het doelsaldo gebruiken van de wedstrijden zonder België. Is dat de reden waarom Finland 3e staat? Dan is het saldo immers Den +2, Fin 0 en Rus -2.
Simpel.MadDogMcCree schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:08:
Kan iemand mij uitleggen waarom Finland 3e staat, en niet Rusland?
Finland wint van Denemarken, Denemarken wint van Rusland en Rusland wint van Finland. Alle 3 3 punten en alle 3 hetzelfde onderlinge resultaat. En op basis daarvan niet op een plek 2 te zetten.
Dan gaat doelsaldo dus tellen en daar zijn de Denen in het voordeel.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb eens alle goals van de Denen bekeken, bij de 2de hadden ze echt wel gelukt, wat een geknoei van de Russen. De 3de goal had ik dan weer niet zien aan komen, prachtig
Die mag bij mij wel eens in de tuin komen lopencarpebios schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:48:
Foto van die vrouw! Jammer dat we haar niet zien. of was het een man, dan mag de camera wegblijven
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Een aangeklede streaker, dan heb ik liever die vrouw bij de Wimbledon finale van Krajicek:
/f/image/7RdKNLSCIoqmQbQLaUX7GxQv.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 65% gewijzigd door hoevenpe op 21-06-2021 23:35 ]
Nou niet dus, want bij de stand van 2-1 (Den-Rus) en 1-0 (Bel-Fin) staat Rusland 3e, ondanks dat Finland dan een doelsaldo heeft van -1 en Rusland -3.Quad schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:11:
[...]
Simpel.
Finland wint van Denemarken, Denemarken wint van Rusland en Rusland wint van Finland. Alle 3 3 punten en alle 3 hetzelfde onderlinge resultaat. En op basis daarvan niet op een plek 2 te zetten.
Dan gaat doelsaldo dus tellen en daar zijn de Denen in het voordeel.
Doe dan even een citaat, nu snap ik de grap niet.Quad schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:55:
Haha Peter Pannekoek zegt 't gewoon he, lekker ongemakkelijk.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vrije vertaling: PP: Nou we zijn nu allemaal blij dat de Russen eruit liggen he?Gonadan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:40:
[...]
Doe dan even een citaat, nu snap ik de grap niet.
De rest werd een beetje ongemakkelijk, want zijn 't eens maar durven 't niet zo uit te spreken.
Bij die standen had Rusland nog steeds laatste gestaan?MadDogMcCree schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:37:
[...]
Nou niet dus, want bij de stand van 2-1 (Den-Rus) en 1-0 (Bel-Fin) staat Rusland 3e, ondanks dat Finland dan een doelsaldo heeft van -1 en Rusland -3.
Ach ja, maakt allemaal niet uit, ze mogen naar Siberië die Russen.
[ Voor 36% gewijzigd door Quad op 21-06-2021 23:48 ]
⏩ PVOutput☀️
Stelletje zandhazen, het spelbederf van de Russen was toch tenenkrommend. Als je dan niet durft te zeggen dat je blij bent dat zo'n team weg is...Quad schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:44:
[...]
Vrije vertaling: PP: Nou we zijn nu allemaal blij dat de Russen eruit liggen he?
De rest werd een beetje ongemakkelijk, want zijn 't eens maar durven 't niet zo uit te spreken.
[...]
Valt weinig te zien van de achterkant? Maar Richard lijkt het met je eens te zijn op basis van de foto.hoevenpe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:33:
Een aangeklede streaker, dan heb ik liever die vrouw bij de Wimbledon finale van Krajicek:
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Snowdog op 22-06-2021 00:32 ]
Het gaat om de punten en doelsaldo van de wedstrijden onderling van Rusland, Finland en Denemarken. Je maakt op basis daarvan een stand.MadDogMcCree schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:37:
[...]
Nou niet dus, want bij de stand van 2-1 (Den-Rus) en 1-0 (Bel-Fin) staat Rusland 3e, ondanks dat Finland dan een doelsaldo heeft van -1 en Rusland -3.
Wat ze tegen België gedaan hebben doet er even niet toe.
Volgens de weergegeven provisionele eindstand in poule B was dat niet het geval, het stond in beeld dat Rusland bij die eerder genoemde standen 3e zou worden. Overigens ook niet volgens een Excel invulschema dat ik van het internet heb getrokken. Het maakt natuurlijk allemaal niet uit, maar ik probeer de logica erachter te begrijpen.Quad schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:44:
[...]
Vrije vertaling: PP: Nou we zijn nu allemaal blij dat de Russen eruit liggen he?
[...]
Bij die standen had Rusland nog steeds laatste gestaan?
Ach ja, maakt allemaal niet uit, ze mogen naar Siberië die Russen.
Ik vermoed dus het doelsaldo van de onderlinge wedstrijden van de landen die op een gelijk aantal punten zijn geëindigd doorslaggevend zou zijn. Rusland en Finland hadden dan een gelijk doelsaldo, maar omdat Rusland in die onderlinge 2 duels dan 2 keer had gescoord, en Finland slechts 1 keer, zou Rusland dan als 3e eindigen.
Althans, dat is mijn theorie.
Inderdaad, bij die stand hadden ze beiden een doelsaldo van 0, maar Rusland had meer doelpunten gescoord.
Edit: En met die stand had Denemarken ook een doelsaldo van 0 (2-2), zelfde als Rusland dus, maar omdat Denemarken meer 'uitdoelpunten' had gemaakt stonden zij boven Rusland.
Edit: En met die stand had Denemarken ook een doelsaldo van 0 (2-2), zelfde als Rusland dus, maar omdat Denemarken meer 'uitdoelpunten' had gemaakt stonden zij boven Rusland.
If two or more teams in the same group are equal on points on completion of the
qualifying group stage, the following criteria are applied, in the order given, to
determine their rankings:
a. higher number of points obtained in the group matches played among the
teams in question;
b. superior goal difference from the group matches played among the teams in
question;
c. higher number of goals scored in the group matches played among the teams
in question;
d. higher number of goals scored away from home in the group matches played
among the teams in question;
e. if, after having applied criteria a) to d), teams still have an equal ranking,
criteria a) to d) are reapplied exclusively to the matches between the
remaining teams to determine their final rankings. If this procedure does not
lead to a decision, criteria f) to l) apply in the order given to the two or more
teams still equal;
f. superior goal difference in all group matches;
g. higher number of goals scored in all group matches;
h. higher number of away goals scored in all group matches;
i. higher number of wins in all group matches;
j. higher number of away wins in all group matches;
k. lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received in
all group matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for
two yellow cards in one match = 3 points);
l. position in the overall UEFA Nations League rankings (see Regulations of the
UEFA Nations League).
[ Voor 88% gewijzigd door SR8 op 22-06-2021 02:14 ]
Bijna goed. Jij quote de regels van Article 15 Equality of points – qualifying group stage. Je moet de regels van Article 20 Equality of points – final tournament group stage gebruiken. Het verschil is dat er geen 'uitwedstrijden' worden gebruikt (regels d, h en j in jouw quote). En in plaats van de Nations League rankings worden deEuropean Qualifiers rankings gebruikt (regel l).SR8 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 01:57:
Inderdaad, bij die stand hadden ze beiden een doelsaldo van 0, maar Rusland had meer doelpunten gescoord.
[...]
Om het compleet te maken, hier de gebruikte regels:
Voor de 4 beste nummers 3 ranking gelden deze regels:Article 20 Equality of points – final tournament group stage
20.01
If two or more teams in the same group are equal on points on completion of the final tournament group stage, the following criteria are applied, in the order given, to determine their rankings:Article 23 Overall rankings
- higher number of points obtained in the matches played among the teams in question;
- superior goal difference resulting from the matches played among the teams in question;
- higher number of goals scored in the matches played among the teams in question;
- if, after having applied criteria a) to c), teams still have an equal ranking, criteria a) to c) are reapplied exclusively to the matches between the remaining teams to determine their final rankings. If this procedure does not lead to a decision, criteria e) to i) apply in the order given to the two or more teams still equal:
- superior goal difference in all group matches;
- higher number of goals scored in all group matches;
- higher number of wins in all group matches;
- lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received in all group matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);
- position in the overall European Qualifiers rankings (see Article 23).
23.01
To determine the overall European Qualifiers rankings, results against teams in sixth place are discarded and the following criteria are applied, in the order given:
- position in the group, on completion of the qualifying group stage as determined by Article 14 and Article 15;
- higher number of points;
- superior goal difference;
- higher number of goals scored;
- higher number of away goals scored;
- higher number of wins;
21.03
To determine the four best third-placed teams, the following criteria are applied, in the order given:
- higher number of points;
- superior goal difference;
- higher number of goals scored;
- higher number of wins;
- lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received in all group matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);
- position in the overall European Qualifiers rankings (see Article 23).
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Top! Ik vond het al vreemd, die regel van die uitdoelpunten.
Zulk soort dingen moet je ook niet bekijken als het allang bedtijd is
Zulk soort dingen moet je ook niet bekijken als het allang bedtijd is
[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 22-06-2021 11:42 ]
Het parcours voor de Belgen ziet er niet mals uit.
Als Polen straks niet wint, is het zo goed als zeker dat België tegen Portugal, Duitsland, Frankrijk of Spanje speelt.
In de kwartfinale volgt dan Italië en in de halve finale de winnaar van groep F (Frankrijk?)
Als Polen straks niet wint, is het zo goed als zeker dat België tegen Portugal, Duitsland, Frankrijk of Spanje speelt.
In de kwartfinale volgt dan Italië en in de halve finale de winnaar van groep F (Frankrijk?)
Jup zitten zeker aan de moeilijkere kant van de bracket, maar het is nu eenmaal zo.Anton.net schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:52:
Het parcours voor de Belgen ziet er niet mals uit.
Alles overleven zie ik ons niet echt doen, dan moet echt iedereen op zijn top spelen en ook alles nog meezitten.
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Edit: verkeerde topic.
[ Voor 106% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-06-2021 15:25 ]
Het word dus de 3de uit groep f tenzij Portugal met 3 goals of meer verliest
Zoals het er nu voorlopig uit ziet wordt het Hongarije. 
Maar goed, we zijn nog niet voorbij de eerste helft, er kan nog veel veranderen
Maar goed, we zijn nog niet voorbij de eerste helft, er kan nog veel veranderen
[ Voor 44% gewijzigd door D-Three op 23-06-2021 21:37 ]
Volgens mij zat er een Belgische dame bij de NOS van de week met enig vermaak te stellen dat Nederland waarschijnlijk tegen Portugal moest.
‘T kan verkeren.
‘T kan verkeren.
Inderdaad. Het voorbije uur was het op Sporza telkens wisselen tussen Hongarije en Duitsland... Om dan uiteindelijk te eindigen bij Portugal
Stel dat we winnen van Portugal, dan krijgen we waarschijnlijk Italië voorgeschoteld. Het zou erg mooi zijn als België de halve finale haalt maar ik vrees er voor. Het lijkt niet echt de gemakkelijkste helft te zijn
[ Voor 4% gewijzigd door D-Three op 23-06-2021 23:15 ]
Bijzonder eigenlijk hoe er nu al vanuit het hoofd 3 toernooien een easy helft is.
EK 2016 had je die kant met Portugal( België zat ook aan die kant maar verloor van Wales.
WK hetzelfde met die kant van Kroatië en nu weer.
EK 2016 had je die kant met Portugal( België zat ook aan die kant maar verloor van Wales.
WK hetzelfde met die kant van Kroatië en nu weer.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:56
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
We gaan verder in EK2021 - finales
Dit topic is gesloten.