EK 2021 - Poule B (België - Denemarken - Finland - Rusland) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 24.903 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Met Ziggo kan je switchen naar één

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Deadsy schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:34:
Ik heb 3-1 voor Belgie, maar ik zie het niet echt gebeuren
Ik zit in hetzelfde schuitje. Wat dat betreft is er weinig meer over van mijn wedstrijd voorspel kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
DoeEensGek schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:07:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje. Wat dat betreft is er weinig meer over van mijn wedstrijd voorspel kwaliteiten.
Zit er de laatste wedstrijden vaak 1 goal naast, dus misschien dat de Belgen er nog 2 maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:15
Deadsy schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:34:
Ik heb 3-1 voor Belgie, maar ik zie het niet echt gebeuren
Kan nog gebeuren :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De 1-1 is er, niet verdiend maar mooi afgemaakt.

Maar wat is Verthonghen slecht zeg. Die heeft op dit niveau niets meer te zoeken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gambieter schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:14:
De 1-1 is er, niet verdiend maar mooi afgemaakt.

Maar wat is Verthonghen slecht zeg. Die heeft op dit niveau niets meer te zoeken.
Ze hebben diverse vrij belangrijke spelers die echt te oud beginnen te worden.
Denk dat het WK de laatste kans is voor deze generatie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:21

gws24

Thinking is hard!

New Yorker schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:04:
Met Ziggo kan je switchen naar één
Al een keer eerder dezelfde opmerking gezien maar ik snap hem niet. Heeft Ziggo een speciaal iets of zo want de Belg (één) zit toch in het basispakket bij elke provider?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 22:51
Wat een vreselijk irritant elftal hebben die Belgen. Bij iedere fluit tegen ze loopt er wel een verongelijkt te doen. Doe eens normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:43
Wat een goal van Kevin De Bruyne

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:01
Met de VAR heeft een schwalbe in het penalty gebied toch geen zin meer lijkt mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 18:01
De Bruyne wat een held is het toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
gws24 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:25:
[...]
Al een keer eerder dezelfde opmerking gezien maar ik snap hem niet. Heeft Ziggo een speciaal iets of zo want de Belg (één) zit toch in het basispakket bij elke provider?
Geen idee ik kwam pas eergisteren erachter dat het erin zat.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:46
Mooi goaltje hoor, goed hard ingeschoten in de hoek!
Slechte schwalbe man van die Deen... Zo jammer dat mensen dat doen, echt kansloos. Echt een smet op een wedstrijd.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:55
Ik vond die keeper die die speler naar z'n keel greep nog kanslozer.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:16

marapuru

db.

Ja eens, die schwalbes zijn echt onnodig. Die staat wel in de top ergernissen bij het voetbal kijken.

Met stip natuurlijk op 1, het commentaar op NPO 1. Dan de schwalbes en op verdiend derde plaats het tijdrekken en gejammer aan het einde van een wedstrijd.

Pure speeltijd fans hier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
carpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:33:
Ik vond die keeper die die speler naar z'n keel greep nog kanslozer.
Minimaal geel waard, rood had ik ook mee kunnen leven. Dat gedrag hoort niet op het veld thuis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Nu is het van bijna op de brancard, naar springlevend.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:16

marapuru

db.

Zingo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:37:
[...]

Minimaal geel waard, rood had ik ook mee kunnen leven. Dat gedrag hoort niet op het veld thuis.
Eens, maar wat die Deen daarvoor deed was ook niet helemaal jofel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
marapuru schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:38:
[...]

Eens, maar wat die Deen daarvoor deed was ook niet helemaal jofel...
Provoceren, dan is geweld nooit het antwoord. En daarna spelbederf met z'n blessure die na 2x bidden wonderlijk verdwenen is. Niet mijn favo speler op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Zingo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:25:
Wat een vreselijk irritant elftal hebben die Belgen. Bij iedere fluit tegen ze loopt er wel een verongelijkt te doen. Doe eens normaal.
Scheidsrechterlijk trio fluit bij momenten echt tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
In principe wel, maar als de scheids gewoon zijn werk doet en gele kaarten uitdeelt bij tijdtrekken dan zou dit niet nodig hoeven zijn. Ik heb eerlijk gezegd liever dat zo iemand dan een kaart krijgt en de rest van de wedstrijd moet uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Kuipers is wel fan van de Belgische keeper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
carpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:40:
Kuipers is wel fan van de Belgische keeper ;)
Gewoon goed gezien door de scheidsrechters.

Edit: Kuipers houdt het tempo er wel lekker in zo. Mooi werk.

[ Voor 13% gewijzigd door Arjan90 op 17-06-2021 19:42 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Man, wat laten die Denen kansen liggen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het is een ouderwetse nagelbijter van de Belgische ploeg :X

Ik krijg hier zeker weten meer grijze haren van!

[ Voor 30% gewijzigd door Admiral Freebee op 17-06-2021 19:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
De Denen roepen dit over zichzelf af, ze zouden de enige terechte winnaar zijn van deze match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Geef Hazard maar geel. Bal onnodig wegtrappen bij die ingooi, gewoon korte metten maken met dat soort zinloze acties.

Pfff de Denen, verdorie zeg. Ze maken het nog spannend!

[ Voor 4% gewijzigd door Arjan90 op 17-06-2021 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Één ding is zeker: België gaat het EK niet winnen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Die spelers van België blijven de bal maar wegtrappen. Geef gewoon geel daarvoor, misselijk gedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Weer die bal wegtikken, wel geel voor een schwalbe (terecht) en dan voor dit allemaal niets.

[ Voor 60% gewijzigd door carpebios op 17-06-2021 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:11
Denemarken verdiende hier meer. Zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
Met een beetje geluk worden die Denen nog een van de beste nummer drie's als zij de laatste wedstrijd kunnen winnen. Ben het wel eens met die Belgische commentator dat zij in beide wedstrijden meer verdienden dan 0 punten.

Hmm, ik zit naar die groep te kijken. Als de Belgen de laatste winnen van de Finnen, en de Denen van de Russen, dan zijn er drie teams met 3 punten. Dus als de Denen een beetje scoren in de laatste wedstrijd dan kunnen zij zelfs nog gewoon tweede worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Kuijpers heeft z'n gele kaarten weer gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Hij werd bekogeld

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ik zie graag dat de doelman mee komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
damn had ik hem bijna goed met 3-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
heeft ooit iemand de bal tegen die camera aangetrapt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
Tsjonge jonge, de bal niet willen geven en weggooien als de Deense speler de bal vraagt. Als er iets niet bij het spel hoort is het wat mij betreft dat soort acties. Hazard gelijk een tweede gele kaart geven en omkleden maar. Ik ben er echt van overtuigd dat je dit gedrag er van zelf uit hebt als je het gewoon gaat belonen met een gele kaart voor spelbederf.

Jammer voor Denemarken.

[ Voor 5% gewijzigd door Arjan90 op 17-06-2021 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

België is nu sowieso door als 1e of 2e in de poule.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 09:28
Zit die Belgische verslaggever een hoop te oudehoeren, en zegt dan/parafrase: De Denen zullen we altijd onthouden, maar er zijn mindere teams naar de volgende ronde gegaan.

Ondertussen speelt België de meest slechte wedstrijd sinds hun bestaan.

Deze wedstrijd legt alle zwakheden van onze Belgische vrienden bloot. Je laten overlopen, het spel niet kunnen maken en achter de bal aanrennen. En dat is nog te overzien, maar als je wel de bal mag hebben, weten de Belgen er nauwelijks raad mee. Het is een puinhoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mavaros schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:58:
Zit die Belgische verslaggever een hoop te oudehoeren, en zegt dan/parafrase: De Denen zullen we altijd onthouden, maar er zijn mindere teams naar de volgende ronde gegaan.

Ondertussen speelt België de meest slechte wedstrijd sinds hun bestaan.

Deze wedstrijd legt alle zwakheden van onze Belgische vrienden bloot. Je laten overlopen, het spel niet kunnen maken en achter de bal aanrennen. En dat is nog te overzien, maar als je wel de bal mag hebben, weten de Belgen er nauwelijks raad mee. Het is een puinhoop.
Misschien heeft hij het over de Belgen wanneer hij zegt dat er mindere teams naar de volgende ronde gaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:39
Man man, wat een negativiteit van onze noorderburen. Er was een slecht spel van België, maar ik zie hier geen enkele commentaar op die aggresiviteit van de denen die meer op de man dan op de bal hebben gespeeld.

Je ziet die frustratie ook bij onze spelers, Courtois die wordt uitgedaagd, kappen op de enkels enz. De Denen duwen trekken en dan wordt er hier enkel gefocussed op een bal die weg wordt gegooid.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:23

Jebus4life

BE User

Ik vind het wel leuk dat er enkele pagina's geleden nog stond dat de Nederlanders de Belgische ploeg veel meer gunnen dan omgekeerd. Maar zie deze leuke commentaren hier maar eens :+

Maar on topic: Wat een rotslechte wedstrijd was dit van de Belgen. 2 keer de power van Lukaku (die verder geen bal gekregen/geraakt heeft) en de klasse van De Bruyne, that's it.

Vertonghen, Denayer, Mertens, Dendocker, Carrasco. Wat een drama...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:40
Gewoon een enorme kwaliteitsinjectie met jongens als De Bruyne en Witsel.

Die Denen waren hypergemotiveerd en hebben ook gewoon een goed team. Dan moet je als België toch sterk zijn om zo'n uitwedstrijd toch nog naar je hand te zetten.

6/6, naar de knock-out fase. Lessen trekken uit de fouten, en weer door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:57

KipCurreh

Nightcrawler

Jebus4life schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:04:
Ik vind het wel leuk dat er enkele pagina's geleden nog stond dat de Nederlanders de Belgische ploeg veel meer gunnen dan omgekeerd. Maar zie deze leuke commentaren hier maar eens :+

Maar on topic: Wat een rotslechte wedstrijd was dit van de Belgen. 2 keer de power van Lukaku (die verder geen bal gekregen/geraakt heeft) en de klasse van De Bruyne, that's it.

Vertonghen, Denayer, Mertens, Dendocker, Carrasco. Wat een drama...
Dit dus :)

Als Belg zijnde, het was echt dramatisch. Dendoncker & Tielemans werden compleet overlopen, Mertens is helemaal nergens, en Lukaku kon ook geen bal bijhouden de eerste helft.
Gelukkig hebben we nog King Kev waarna het evenwicht een beetje herstelde, en ook Hazard die al enkele flitsen laat zien, dat belooft toch nog wel wat.

Verder verdienden de Denen minstens een gelijkspel hoor, zeker wel.
Ik vond trouwens dat die Kjaer Lukaku best wel goed de baas was, op de 2 fases na ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Laat ons ook vooral het ENORME thuisvoordeel van de Denen niet vergeten aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Tomski1986 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:57:
Laat ons ook vooral het ENORME thuisvoordeel van de Denen niet vergeten aub!
Vind dit ook echt belachelijk aan dit EK. Sommige teams spelen zo goed als alles thuis. Andere moeten dan weer duizenden kilometers vliegen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:36

DirtyBird

Praktiserend denker

Volgens mij heeft België veel individuele kwaliteit, maar komen ze in het samenspel tekort, en Nederland juist andersom.
Beide genoeg om een of twee afvalrondes mee te pakken, maar als je echt wat wilt moet je beide hebben. Denk dat zowel NL als BE het niet gaan winnen dit jaar :(

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Frankrijk is natuurlijk de topfavoriet maar zoals altijd op een EK of WK moet je nog steeds top zijn en kan het enkel aan details liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:23

Jebus4life

BE User

Hoewel ik verder geen verwachtingen heb (het was écht wel heel slecht gisteren), is het qua commentaar zo'n typisch geval van:

Elk EK/WK in het verleden:
België speelt goed: Ja, ze moeten er later in tornooi ook nog wel staan.
Portugal/Italië/"insert groot voetballand" speelt slecht: Italië naar huis? Dat is een tornooiploeg: die groeien in het tornooi en staan er wanneer ze er moeten staan.

Dit EK/WK:
België speelt slecht: kijk hoe dramatisch, we zullen rap thuis zijn.
Portugal/Italië/... speelt goed: Zie die Italianen eens goed voetbal brengen, die gaan er dichtbij zijn

:$

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:39
DirtyBird schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 06:54:
Volgens mij heeft België veel individuele kwaliteit, maar komen ze in het samenspel tekort, en Nederland juist andersom.
Beide genoeg om een of twee afvalrondes mee te pakken, maar als je echt wat wilt moet je beide hebben. Denk dat zowel NL als BE het niet gaan winnen dit jaar :(
Uh, what? Als er nu één ploeg is dat kan samenspelen is het wel de belgen. Heb je alle andere matchen niet gezien? We staan niet voor niets al jaren op nummer 1 op de FIFA ranking.

Heb je de goals gezien die gemaakt zijn? Die waren stuk voor stuk samenspel van de hoogste orde.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:36

DirtyBird

Praktiserend denker

tc982 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:42:
[...]

Uh, what? Als er nu één ploeg is dat kan samenspelen is het wel de belgen. Heb je alle andere matchen niet gezien? We staan niet voor niets al jaren op nummer 1 op de FIFA ranking.

Heb je de goals gezien die gemaakt zijn? Die waren stuk voor stuk samenspel van de hoogste orde.
Ik vind dat, gezien de individuele kwaliteit, België onderpresteert. De spelers zitten m.i. op het niveau van Frankrijk en Italië, maar het team niet.
Hopelijk groeien ze er nog meer in, want ik zie ze graag ver komen.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Het eerste uur was gewoon triest. De Denen, die overigens minstens een punt verdienden, waren véél snediger, zetten overal druk en de Belgen zakten gigantisch door het ijs. De wissels brachten soelaas, wat alleen maar aantoont dat de kern niet goed genoeg is.

Het enige dat me wat hoop geeft, is dat die drie inavllers stilaan 100% fit geraken, nu maar hopen dat ze dit een aantal wedstrijden kunnen volhouden. Want van de elf die de laatste drie kwartier tussen de lijnen stonden, denk ik niet dat je kan zeggen dat het een prutsploegje is. Maar neem die weg en het is een zeer matig elftal, volledig rekenend op het beulenwerk van Lukaku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:10
Kweetniet nog niet welke wedstrijd ik ga kijken. België is toch wel door als groepshoofd dus Denemarken-Rusland zou eigenlijk leuker moeten zijn.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 10-09 23:07
Prachtig beeld dat gevulde Parken in Kopenhagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:47

Nibbz

Postmaster General

Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:35:
Kweetniet nog niet welke wedstrijd ik ga kijken. België is toch wel door als groepshoofd dus Denemarken-Rusland zou eigenlijk leuker moeten zijn.
Ik zat ook te twijfelen, maar jou comment is makkelijk :). Denemarken - Rusland it is!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 22:55

Quad

Doof

Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:35:
Rusland Denemarken hier. België Finland onder de snelknop met Sofascore ingeschakeld.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
De Belgen spelen tot nu toe weer een zaadpartij.

Dat team gaat geen Europees kampioen worden, ondanks het feit dat iedereen het wel schijnt te denken.

Ze hebben een paar echt heel goede spelers, maar ze kunnen als collectief gewoon het spel niet maken. Ze kunnen dus niet voetballen. En geef aan een Nederlander een bal, en hij of zij gaat er mee spelen. Geef een Belg een bal, en er gebeurt niets spectaculairs.

Gelukkig hebben ze Hazard, De Bruine en die blanke Bob Marley uit de verdediging. Maar verder is het helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 21:39
Ik krijg toch het idee dat de Denen niet bij machte zijn om het de Russen heel erg moeilijk te gaan maken ben ik bang. Tel daarbij op het vreselijke vertragen van de Russen en het kan wel eens een hele vervelende avond worden voor de Denen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De Russen zijn niet gekomen om vlot te spelen. Verdedigend op de counter en tijd rekken tot en met.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ze zijn net Frankrijk

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik dacht dat die zat!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:40
Quad schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:27:
De Russen zijn niet gekomen om vlot te spelen. Verdedigend op de counter en tijd rekken tot en met.
Toch schieten ze daar door hun slechte doelsaldo weinig mee op voorlopig.

ETA: onderling resultaat geldt natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door autje op 21-06-2021 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Yeah! Prachtig doelpunt voor Denemarken!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Gelukkig. Mijn voorspelling kan dus linea recta de prullenbak in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 23:57
Sfeertje hoor daar in Kopenhagen.

Hup Denemarken! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
De Belgische commentator is ondertussen in een parallel universum terecht gekomen.

En dit gebeurt normaal op de Nederlandse TV. Er is zelfs opgeroepen om naar de BRT te kijken, want beter commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

autje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:31:
[...]

Toch schieten ze daar door hun slechte doelsaldo weinig mee op voorlopig.

ETA: onderling resultaat geldt natuurlijk.
Als Finland verliest en deze stand blijft, hoe zit 't dan? Denemarken verloren van Finland, Finland verloren van Rusland, Rusland verliest van Denemarken. Krijg je dan doelsaldo?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Punten, en als die gelijk zijn gaat het om de onderlinge wedstrijd. Als dat nog geen verschil oplevert, wordt er naar doelsaldo gekeken. Mocht dit ook geen verschil opleveren, dan denk ik dat er een muntstuk of zoiets wordt opgeworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:58
mavaros schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:42:
De Belgische commentator is ondertussen in een parallel universum terecht gekomen.

En dit gebeurt normaal op de Nederlandse TV. Er is zelfs opgeroepen om naar de BRT te kijken, want beter commentaar.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

mavaros schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:47:
Punten, en als die gelijk zijn gaat het om de onderlinge wedstrijd. Als dat nog geen verschil oplevert, wordt er naar doelsaldo gekeken. Mocht dit ook geen verschil opleveren, dan denk ik dat er een muntstuk of zoiets wordt opgeworpen.
Je hebt ook nog Fair Play klassement ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Wat heeft hij

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
De scheidsrechter mag vanavond ook opnieuw een pluim krijgen.

De scheidsrechters fluiten dit toernooi helemaal niet beroerd. Ze lopen niet vervelend in de weg te fluiten in het spel. We hebben een tijd gehad dat er voor elke schouderduw een gele kaart werd gegeven. Dat maakte het voetbalspel niet leuk om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Goalll

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

*O*
Lekkere bal van de Russen. _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 10-09 23:07
Zo dat is een cadeautje zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 23:57
*O*

Goed voor m'n poule dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Wat beroerd spelen die Belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zitten er belchinezen op de tribune bij Rusland-Denemarken??? Of doet de russische maffia het nu zonder tussenpersoon?

Wat een blunder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Daar kropen de Belgen weer door het oog van de naald.

Het weinige publiek begint ook te morren.

edit: En dan zie je dat die gekke Belgen er een goal injassen.

Lukaku is een beest dat soms uit zijn hok mag komen om zijn ding te doen. Er zijn 3 Belgen die je lam moet leggen.

edit2: Ik trek mijn hulde aan de scheidsrechters in.

[ Voor 55% gewijzigd door mavaros op 21-06-2021 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:20:
Zitten er belchinezen op de tribune bij Rusland-Denemarken??? Of doet de russische maffia het nu zonder tussenpersoon?

Wat een blunder.
Geen idee maar ze zijn wel gestopt met tijdrekken

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kom op scheids, geef die gele kaart, want dat was er een waard.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Zo. Dat was dus gewoon rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 01:23
Quad schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:21:
Kom op scheids, geef die gele kaart, want dat was er een waard.
Dat is volgens mij die eikel die Feyenoord toen zo naaide tegen Roma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

België scoort ook eindelijk.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

D-e-n schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:22:
[...]

Geen idee, heeft wel de CL finale gefloten.

Edit: EL Finale*

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 21-06-2021 22:23 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:58
Nog niet... Op het randje van buitenspel...

edit: buitenspel dus :(

[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 21-06-2021 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Dus de twee ploegen die het verdienen gaan nu door? Dat deugt dan in elk geval nog.

Edit: als de Denen het houden, pingel.

[ Voor 20% gewijzigd door Dr. Strangelove op 21-06-2021 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:20
Geen goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
D-e-n schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:22:
[...]

Absoluut. Dat vergeten "we" in Rotterdam niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dr. Strangelove schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:24:
Dus de twee ploegen die het verdienen gaan nu door? Dat deugt dan in elk geval nog.
Afgekeurd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Goal geannuleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

D-Three schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:23:
[...]

Nog niet... Op het randje van buitenspel...

edit: buitenspel dus :(
Het was zeker een doelpunt, maar die telt alleen niet. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Scheids is omgekocht, Rusland Denemarken

[ Voor 33% gewijzigd door New Yorker op 21-06-2021 22:25 ]

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Haha dat is wel lachen zeg.

Voorals als je geen Deen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:50
Millimeterwerk dit hoor. Maar Blom heeft z'n plasje er weer overheen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:37
Dat was van korte duur... pingel tegen en toch geen goal bij Belgie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
En drinkt bloed van kinderen die dicht bij 5G masten wonen!

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Overige topics:
Topicreeks: EK2021