EK 2021 - Poule B (België - Denemarken - Finland - Rusland) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 24.912 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat een walgelijke vent is die Willem Engel toch. Ga de tweet niet quoten hier, maar er gaat echt wat mis in z’n hoofd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:47

Agent47

I always close my contracts.

PolarBear schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:50:
Wat een walgelijke vent is die Willem Engel toch. Ga de tweet niet quoten hier, maar er gaat echt wat mis in z’n hoofd.
Heel smerig inderdaad. Hopelijk wordt die in elkaar geslagen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Inmiddels al 5 minuten later dan het geplande statement. Kap er gewoon mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Dan moet je ook niet "A" zeggen ;)

edit; even opgezocht. Geen woorden voor. (of nouja een heleboel, maar niet geschikt voor hier)

[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 12-06-2021 19:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Dat er nog niks bekend is gemaakt over het continueren van de wedstrijd zegt mij dat ze het niet eens zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:31
Dit ga je niet menen toch :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Negeren, niet happen. Dat soort figuren staan en vallen bij aandacht, dat is waar vermogen tot beïnvloeding vandaan komt. Gewoon rapporteren, that’s it.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Japser schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:44:
Toch bizar als je het zo ff nagaat: 43 minuten lang rondrennen, corners nemen en voetballen en dan in een lullig moment voorover vallen dat alle lichten uitgaan. En dat bij een goed getrainde en gecontroleerde topvoetballer. Ik weet het, het is niet de eerste x maar wel de eerste keer dat ik dit live op tv zie.
Ik ben ook één keer in elkaar gezakt buiten tijdens het voetballen en ook thuis, mijn vrienden waren toen erg geschrokken en mijn moeder bij de 2 keer ook. Daarna onderzocht geweest en was er gelukkig niet iets ernstig, al moet ik nog wel om de X jaar op controle.

Maar ook voor jezelf is het enorm schrikken. Daar heb ik ook wel wat dingen aan overgehouden zoals een paniekstoornis, al was ik al een bange persoon zeg maar.

Ik vind het vooral knap dat iemand als Blind 'gewoon' weer voetbalt, het word denk ik onderschat wat dit soort dingen met jezelf en de omgeving doen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
hoevenpe schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:47:
[...]

Kan jou morgenochtend onder de douche overkomen, of mij tijdens een rondje hardlopen. Dat is het leven, we hebben daar geen controle over...
Ik heb eens een buurman iets verderop (bijna) moeten reanimeren. Die werd door z'n moeder (sneu dat ie daar nog woont, maar dat terzijde...) gevonden in de douche. Toen ik hem eruit trok, zag ik een soort band om z'n hals en om z'n eh... "mannelijkheid". Was ie dus aan het "wurgmasturberen"... Kwam gelukkig alweer bij toen ik de band om z'n hals los maakte. Ambulancepersoneel kwam toen binnen en ik ben weg gegaan. Moet nog steeds lachen als ik hem zie lopen. Hij weet gelukkig niet dat ik het was toen, omdat ie van de wereld was.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08
HaterFrame schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:47:
[...]

Weet je hoe je compressies moet geven? Dan ben je al op de helft. Weet je hoe je moet beademen? Dan ben je al op 90%. Het hoeft niet mooi te gaan, het gaat er om dat jij de patient zn bloed rondpompt en zuurstof toediend. Een gebroken ribje, verschroeide tepel... BOEIEND!
Ja dat weet ik gelukkig wel. Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 08:51
HaterFrame schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:47:
[...]

Weet je hoe je compressies moet geven? Dan ben je al op de helft. Weet je hoe je moet beademen? Dan ben je al op 90%. Het hoeft niet mooi te gaan, het gaat er om dat jij de patient zn bloed rondpompt en zuurstof toediend. Een gebroken ribje, verschroeide tepel... BOEIEND!
Beademing wordt nu met (vermoeden van) Covid bij patiënt afgeraden. Hartmassage is vele malen belangrijker dan beademing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Cass Casey schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:51:
[...]

Ik heb eens een buurman iets verderop (bijna) moeten reanimeren. Die werd door z'n moeder (sneu dat ie daar nog woont, maar dat terzijde...) gevonden in de douche. Toen ik hem eruit trok, zag ik een soort band om z'n hals en om z'n eh... "mannelijkheid". Was ie dus aan het "wurgmasturberen"... Kwam gelukkig alweer bij toen ik de band om z'n hals los maakte. Ambulancepersoneel kwam toen binnen en ik ben weg gegaan. Moet nog steeds lachen als ik hem zie lopen. Hij weet gelukkig niet dat ik het was toen, omdat ie van de wereld was.
_O- d:)b

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
@Cass Casey
Too much information... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

Voor de mensen die het nog niet hebben, en hier van alles over reanimeren roepen: link naar Hartstichting
Geef je op, ik heb het net gedaan, misschien redt je er een leven mee

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• remco112
Cass Casey schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:51:
[...]

Hey buurman! Jij ook hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dat is toch iemand waarvan je het niet erg vind als die uit de genen pool verwijderd wordt?

Wat een wanstaltig figuur :r

Deze figuren gewoon negeren en tweet rapporteren en account ook maar.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:14
Qu3st schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:53:
Voor de mensen die het nog niet hebben, en hier van alles over reanimeren roepen: link naar Hartstichting
Heb er vaker aan gedacht, zou toch wel verdomdes verstandig zijn om dit te kunnen.
Heb het op het CIOS gehad en helaas nooit kunnen afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:18
Heb net mijn postcode ingevoerd maar hier blijkt geen AED nodig te zijn. Geen flauw idee waar ze dan wel aanwezig zijn overigens:
Op deze plek is geen rode cirkel. Hier is de noodzaak voor een AED minder hoog.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:14

marapuru

db.

Wat een treurige wereld leven we soms in. Een stel trollen is ook de wikipedia pagina van Eriksen aan het verbouwen. Mocht je gaan kijken, let op NSFW...

[ Voor 13% gewijzigd door marapuru op 12-06-2021 19:56 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Als er 1 direct een driedubbele lobotomie moet krijgen zonder verdoving is het Willem Engel wel.

Tweet gerapporteerd maar zal waarschijnlijk niks uithalen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
remco112 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:53:
[...]

Hey buurman! Jij ook hier.
Dus Remco jij was degene met zo'n hobby ;)

Volgens mij willen ze de wedstrijd door laten gaan door gewoon lang te wachten.
Ik zou zeggen aflasten. Niemand nu nog in een stemming om te spelen lijkt me.

België Rusland is mi ander verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
remco112 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:46:
[...]

Lijkt mij wel. Bij een club als Inter Milan zullen ze echt geen pannenkoeken hebben rondlopen.
In Italië hebben ze het meegemaakt, er staat mij ook iets bij dat dit vaker is gebeurt met jonge spelers.
Sindsdien zijn de medische controles alleen maar opgehoogd en strenger geworden. Ook de medicijnen zijn veranderd t.o.v. vroeger.

Misschien kunnen we ons wel afvragen of we zo vaak moeten voetballen.. het is een intens/kort seizoen geweest en nu alweer een toernooi. Er zijn ook toen berichten geweest om programma's in te korten of meer spelers/wissels toe te laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hij is wakker en kan weer praten iig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Wauw, die reacties van Perez zijn continu spot on!

Fantastisch nieuws dat hij bij bewustzijn is en kan praten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

m0nk

16-09-2003 15.15

Qu3st schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:53:
Heel goed, als je eenmaal je certificaat hebt geef je dan ook op als buurt/burger hulpverlener. Dan kan je opgeroepen worden als er ergens in je omgeving iets gebeurd. Sta al ruim 10 jaar geregistreerd, gelukkig nog geen oproep gehad. https://www.hartstichting...e/word-burgerhulpverlener

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Snap de logica van Willem Engel niet, van vaccinatie krijg je geen hartstilstand. De bekende bijwerkingen hebben betrekking op bloedplaatjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
HollowGamer schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:57:
[...]

In Italië hebben ze het meegemaakt, er staat mij ook iets bij dat dit vaker is gebeurt met jonge spelers.
Sindsdien zijn de medische controles alleen maar opgehoogd en strenger geworden. Ook de medicijnen zijn veranderd t.o.v. vroeger.

Misschien kunnen we ons wel afvragen of we zo vaak moeten voetballen.. het is een intens/kort seizoen geweest en nu alweer een toernooi. Er zijn ook toen berichten geweest om programma's in te korten of meer spelers/wissels toe te laten.
En dan heb je straks weer een seizoen en direct dan weer een WK.

Is gewoon een absurde belasting.

En dan heb je nog een Copa die ze gewoon verplaatst hebben naar Brazilie, waar er geen corona problemen zijn uiteraard.

Centen en corruptie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Helemaal eens met Afellay, was goed te zien dat er echt enorm snel iemand bij was/bij waren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb een idee... Affelay wordt onze nieuwe bondscoach
Kan alleen maar beter worden en luisteren we in ieder geval naar zinnige teksten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Ondertussen zijn we al een kwartier verder. Nog geen mededeling van de UEFA. Je gaat toch niet menen dat ze het door wil laten gaan?!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
hoevenpe schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:59:
Snap de logica van Willem Engel niet, van vaccinatie krijg je geen hartstilstand. De bekende bijwerkingen hebben betrekking op bloedplaatjes.
Logica van dat soort "mensen" moet je niet proberen te begrijpen. Want die is er niet.

Als een Picasso schilderij in zn hoofd is waarschijnlijk nog een understatement.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zullen we niet doen alsof Willem Engel te betrappen is op ook maar enige inhoudelijke kennis, rationele gedachtegangen of zelfs maar een basaal gevoel van empathie...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Die man is niet te snappen. Zal wel betaald worden door Russen ofzo. Of gewoon echt geestelijk gestoorde gek die helaas een podium heeft gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

remco112 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:00:
Ondertussen zijn we al een kwartier verder. Nog geen mededeling van de UEFA. Je gaat toch niet menen dat ze het door wil laten gaan?!
Bij de UEFA kun je helaas niks uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zijn doelgroep slikt toch alles als zoete koek. Hij is in staat om de crash van Max vorig weekend aan het “gif” toe te dichten. :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:57:
[...]

Eriksen heeft 38 wedstrijden gespeeld dit seizoen dus dat valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
remco112 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:00:
Ja ze zullen het vragen aan de Denen denk ik. Anders moeten ze morgenochtend spelen ofzo. Misschien prettiger nu?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Agent47
  • Laatst online: 09:47

Agent47

I always close my contracts.

Ik neem even afstand hier. Nogmaals excuses voor het verkeerd laten over komen. Die tweets van Willem engel zitten me ook verkeerd en dat reageer ik hier af.

Much love. Tot einde van de avond of morgen gok ik.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Wat? wacht? nee.... deze malloot heeft gemeend dat dit geval te relateren is aan het vaccin?
Hoe diep kan het nog gaan...bah.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Myocarditis wordt ook genoemd/verdacht als bijwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:49
Whut hoe is die engnek van een Willem Engel tot dit topic binnen gedrongen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 14:08

Quad

Doof

Agent47 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:02:
Ik neem even afstand hier. Nogmaals excuses voor het verkeerd laten over komen. Die tweets van Willem engel zitten me ook verkeerd en dat reageer ik hier af.

Het is al goed. Fijne avond, geniet van het weer en tot een volgende wedstrijd! :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wolly schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:02:
[...]

Myocarditis wordt ook genoemd/verdacht als bijwerking.
Uit de categorie: Gevaccineerden hebben een 100% kans op overlijden.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
giantgiantus schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:02:
[...]

Ja ze zullen het vragen aan de Denen denk ik. Anders moeten ze morgenochtend spelen ofzo. Misschien prettiger nu?
Ik neem aan dat ze een draaiboek hebben voor uitstel. Misschien niet voor uitstel om deze reden, maar in algemeenheid ongetwijfeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:48
simons schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:02:
[...]

Wat? wacht? nee.... deze malloot heeft gemeend dat dit geval te relateren is aan het vaccin?
Hoe diep kan het nog gaan...bah.
Psychiatrie, deze man is ontoerekeningsvatbaar.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Waar is de mensheid gebleven? - I. Affelay.

Als reactie wanneer de wedstrijd alsnog hervat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:47
Wedstrijd zie ik wel doorgaan. Toernooi gaat voor de rest. Wat we ook vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:22
Voetbalzone meldt dat het hervat wordt om 20.30 8)7

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dawg schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:04:

Zou het gewoon afzeggen en afspreken met de 2 partijen dat we morgen om 10u samen komen om te praten wat ze gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online

Ja ben wel fan van hem. Maar wil vaak net te moeilijke woorden. gebruiken die hij niet helemaal snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees op verschillende plekken dat de wedstrijden wordt hervat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
En we gaan door... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
fsfikke schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:04:
[...]

Uit de categorie: Gevaccineerden hebben een 100% kans op overlijden.
Dat zijn gelukkig niet mijn woorden ;)

Maar als je het hebt over bijwerkingen dan is dat volgens mij het enige wat genoemd is mbt hartproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

20:30 gaat het verder, op verzoek van beide teams.

[ Voor 38% gewijzigd door fsfikke op 12-06-2021 20:06 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Will resume at 20.30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
WEDSTRIJD GAAT DOOR 20:30!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:28
Both teams want to complete the match, half 9 verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Both teams want to complete the match

Zo’n gebeurtenis kan soms ook een grote motivator zijn voor een team

[ Voor 50% gewijzigd door Player1S op 12-06-2021 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
vuurtjih schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:05:
Voetbalzone meldt dat het hervat wordt om 20.30 8)7
Confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Laatst online: 12:59

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

20:30 gaan ze verder. Eerst laatste 5 minuten van 1e helft. Beide teams wilden dit.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wens van beide teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:48
WTF, beide teams willen door gaan?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

BS...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:40
Terecht dat het door gaat, ode aan Eriksen en medici wat mij betreft

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Als het de keuze van de spelers is: diep respect!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik had het vermoeden al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Blijkbaar willen beide teams het.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11-09 20:07
In ieder geval goed dat beide teams geraadpleegd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:49
Agent47 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:02:

Is oke :) tot snel hopelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ben benieuwd of de teams wel echt door willen spelen of dat ze min of meer gedwongen werden ivm de belangen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
giantgiantus schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:05:
[...]

Ja ben wel fan van hem. Maar wil vaak net te moeilijke woorden. gebruiken die hij niet helemaal snapt.
Idd, maar ben blij dat hij iemand is met een mening.

Als je dan kijkt naar mensen zoals Ronald de Boer, waar gewoon niets uit komt, of Kuyt.

En ze gaan verder spelen |:(
Want we kunnen uiteraard niet nu morgen inhalen en dan 2 wedstrijden tegelijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Ja. Wel logisch zoals ik ook al direct na het ongeval zei. Als tie t overleeft gaat het door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

WTF.. Naja als beide teams erachter staan.. Dat is het belangrijkste..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
Als beide teams het willen, is dat ook hun keuze en moeten wij dat gewoon accepteren én respecteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Sydney08 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:07:
Ben benieuwd of de teams wel echt door willen spelen of dat ze min of meer gedwongen werden ivm de belangen.
Idem. Willen de teams of bonden dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Als het echt de keuze is van de spelers, heel veel respect. Al vermowd ik dat de UEFA drukt want geld.

Maar de Denen zullen gebrand zijn op winnen voor Eriksen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

WTF, gewoon beide teams die ook willen spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
Sorry maar dat geloof ik echt niet.

Heel erg benieuwd hoe dit binnenskamers is gegaan.

Maar hopelijk zit ik er 100% naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:07:
WTF, beide teams willen door gaan?
Nou ja waarom niet? Men zit vol emotie, maar niet voetballen maakt dat niet perse beter. Zeker niet nu het met Eriksen ok gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap de boosheid ook niet zo hier. Niemand weet wat er achter de schermen afspeelt. Misschien is het wel de wens van Christian zelf dat ze doorspelen.

Wacht met oordelen en vertrouw op de mensen die het voor het zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sydney08 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:07:
Als ze willen ok, als ze worden gedwongen zou ik gewoon 45min de bal rond spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Deadsy schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:07:
[...]

En ze gaan verder spelen |:(
Want we kunnen uiteraard niet nu morgen inhalen en dan 2 wedstrijden tegelijk doen.
Nou reken maar dat ze zelf willen hoor, vooral als er goed nieuws is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik denk dat als de teams dit niet gewild hadden ze er echt niet gestaan hadden...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Echt het moet niet gekker worden, eerst Vettel waar ik sympathie voor heb gekregen, gaat nu Affelay mijn hart stelen! overigens voor mij hoeft deze wedstrijd niet meer

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
simons schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:08:
[...]

Echt het moet niet gekker worden, eerst Vettel waar ik sympathie voor heb gekregen, gaat nu Affelay mijn hart stelen! overigens voor mij hoeft deze wedstrijd niet meer
Inzetten op een gelijk spel ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Die Schmeichel is wel echt een held en goede aanvoerder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Dit getuigt juist van mensheid, sorry.

We gaan ervoor. Voor Erikssen!

Snap dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:57
Ach als hij buiten levensgevaar is en de spelers zijn akkoord, waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:37
Mag hopen dat dit niet vanuit druk vanuit de UEFA komt en dat het echt van de spelers komt zoals het statement luid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 14:08

Quad

Doof

Ik geloof wel dat ze het menen.
Intern hebben ze echt wel meer info dan wat wij hebben over de situatie van Eriksen.

En ergens wel je het ook wel doen voor je team maat.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Perez wel echt een goeie gast hoor, bijna vaderlijk richting Affelay ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
fsfikke schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:06:
20:30 gaat het verder, op verzoek van beide teams.
Sure. Ik vermoed dat ze dat verzoek in opdracht van de UEFA gedaan hebben.

Ik vond het toernooi al een opzet van niets hebben, heb me gruwelijk geërgerd aan die opening gisteren. Voor mij is het eigenlijk wel een beetje klaar nu.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Als de spelers er niet achter zouden staan dan zal een heel zwaar pressie middel gebruikt moeten zijn.

Ergens snap ik het wel dat ze door willen.
Kijk bijvoorbeeld naar Grosjean vorig jaar. Door het oog van de naald en wou het liefst 5 dagen later al weer instappen.
Ok andere sport maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Is het dan dadelijke 2 minuten voetballen en pauze of plakken ze 2 minuten aan de 2e helft?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

De spelers zijn machtig genoeg. Als die niet willen dan gebeurt het echt niet. Die gaan het veld dan echt niet op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
dutchgio schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:10:
Mag hopen dat dit niet vanuit druk vanuit de UEFA komt en dat het echt van de spelers komt zoals het statement luid.
Druk my ass. Dat had niemand gepikt hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:08:
WTF, gewoon beide teams die ook willen spelen?
Kom aan, UEFA. Spelers hebben geen input buiten hun beschikbaarheid voor PR consultatie.

Links- of rechtsom, ze hebben niets in te brengen behoudens content voor die oefening. Opmerkelijke organisatie, meer juridische stoelen dan alles bij elkaar wat met voetbal te maken heeft.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:37
DutchOwnage schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:11:
[...]

Druk my ass. Dat had niemand gepikt hoor.
Wedstrijd kan niet worden verplaatst dus nu spelen of een reglementaire nederlaag. Zie de UEFA er wel voor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:43
Er wordt echt wel gevraagd aan directe familie enz ‘wat willen jullie doen’
En dat kan je respecteren

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Virtuozzo schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:11:
[...]

Kom aan, UEFA. Spelers hebben geen input buiten hun beschikbaarheid voor PR consultatie.

Links- of rechtsom, ze hebben niets in te brengen behoudens content voor die oefening. Opmerkelijke organisatie, meer juridische stoelen dan alles bij elkaar wat met voetbal te maken heeft.
Sorry, maar dit vind ik echt speculeren. Of was je in de kleedkamer? Bewijs maar dat de UEFA liegt.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Overige topics:
Topicreeks: EK2021