Het merendeel? Heb je daar een bron van? Zelf onderzoek gedaan?evmmb schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:30:
[...]
Het merendeel van de motorrijders maakt gewoon asociaal veel geluid bij het optrekken binnen de bebouwde kom. Ik hoor ze blokken verderop al aankomen, om bij de rotonde voor mijn deur eens goed het gas open te gooien waarna ik ze nog minutenlang na hoor als ze hier door de wijk rijden.
Niet normaal hoeveel mensen er dan last hebben van één persoon die op een zonnige dag even moet laten zien schijt te hebben aan iedereen. Wijzelf gaan tegenwoordig standaard bij mooi weer van huis, op het balkon zitten is niet te doen.
Zoals eerder aangegeven heb ik mijn woning erdoor te koop gezet. Absurd.
Ben ik een zeikers, in jouw ogen vast wel. Maar normaal stoor ik mij echt niet snel aan anderen. Buren die de muziek een keer wat harder hebben, of een verbouwing in het complex, allemaal prima. Maar die overlast is ook totaal niet te vergelijken met dit volume 50 , 60, 70x? per dag.
Ik heb vandaag onderweg naar kantoor denk ik 10 motoren ingehaald. Ik hoorde ze niet en ik reed vmax+10. Mijn conclusie: het merendeel van de motorrijders maakt nauwelijks geluid en houdt zich prima aan de snelheid (in tegenstelling tot mijzelf).
Kan je overlast ervaren? Zeker, maar dat komt echt niet omdat zoals sommige stellen “elke motorrijder “ een tokkie is. Ik woon trouwens nabij een drukke snelweg en de doorgaande weg de stad in, ik heb nauwelijks last van motorrijders terwijl er echt wel veel langskomen(oh, ik heb geen motorrijbewijs).