Gerhardt78 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:28:
Ik ben inmiddels op de hoogte gebracht dat de R333KZ van mij is vanaf a.s. dinsdag.
Betekent inderdaad modeljaar 2023 en 3000 hogere aanschafsprijs. Ik blijf het vreemd vinden dat zoiets niet vooraf wordt afgestemd maar de dealer vond het normaal.
Maar het positieve... hij is er dus...

en hij staat dinsdag voor mij klaar. En... ben eigenlijk wel blij met de upgrade naar MY23. De hogere kosten nemen we maar voor lief.
De prijsverhoging voor MY23 upgrade is "slechts" € 1.000,-. De rest is een reguliere prijsverhoging die je hoe dan ook zou krijgen door het verschil in prijslijst tussen bestellen en registreren.
€ 3.000,- verhoging valt me overigens mee als je februari besteld hebt met een kale catalogusprijs van € 52.505,-. Die is per september € 56.500,-.
Het lijkt ook een MY22 te zijn als ik in het RDW register kijk en dan klopt de € 3.000,- prijsverhoging weer.
EDIT: Te kort door de bocht, zo te zien heb je een AWD besteld:
De prijsverhoging voor MY23 upgrade is "slechts" € 995,-. De rest is een reguliere prijsverhoging die je hoe dan ook zou krijgen door het verschil in prijslijst tussen bestellen en registreren.
€ 3.000,- verhoging valt me overigens mee als je februari besteld hebt met een kale catalogusprijs van € 56.505,-. Die is per september € 60.500,-.
En wel een MY23, dus waar die € 1.000,- blijft is voor mij een raadsel, tenzij je de catalogusprijs van ná februari aanhoudt.
[
Voor 21% gewijzigd door
nietwijk op 12-10-2022 13:56
]