Dank je wel, hij wordt keurig netjes voor de deur afgeleverdmh514452 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 12:37:
[...]
Veel plezier met het ophalen donderdag, van de Connect naar de Lounge is best een upgrade.
€ 70 meer per maand voor 5 jaar. Ik ga nog een laatste poging wagen een andere nieuwe 5 N over te nemen. Wordt het waarschijnlijk wel een zwarte, das wel heel saai..iRenik schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:51:
[...]
Ai, dat is echt balen. Zijn er nog implicaties m.b.t. de bijtelling of geldt dat niet voor jou?
Dus er is gelukkig altijd nog iets te zeuren!
Herkenbaar, had ook in de voorwaarden laten opnemen dat we kosteloos konden annuleren indien niet geleverd in 2025. Het is al best een bedrag per maand én dan ook nog 70 extra...pertinent schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:54:
[...]
€ 70 meer per maand voor 5 jaar. Ik ga nog een laatste poging wagen een andere nieuwe 5 N over te nemen. Wordt het waarschijnlijk wel een zwarte, das wel heel saai..
Er stond volgens mij een zwarte bij Ursem Barten in Amsterdam West.
Los van dat je er alles op ziet vond ik persoonlijk ook dat veel van de mooie N elementen wat wegvallen.
Welke kleur zoek je eigenlijk?
In Almere staat de demo auto met 50km op de teller en wellicht dat die Twentse Autogroep 'mijn' reservering nog op tijd binnenkrijgt...
Ik zocht Soultronic met een pano dak. Verder is alles ok, behalve zwart, vind ik zo ongelooflijk saai..
Morgen de fleetsales van de dealer bellen en dan weet ik of het überhaupt gaat lukken..
Morgen de fleetsales van de dealer bellen en dan weet ik of het überhaupt gaat lukken..
https://www.autoweek.nl/a...-lager-dan-brandstofauto/ 🎉pertinent schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:54:
[...]
€ 70 meer per maand voor 5 jaar. Ik ga nog een laatste poging wagen een andere nieuwe 5 N over te nemen. Wordt het waarschijnlijk wel een zwarte, das wel heel saai..
Hi, dank voor het delen, dan is de keuze snel gemaakt: ik wacht op mijn eigen 5 N!
Wordt wel even doorbijten, vanaf vandaag heb ik mijn Polestar 2 met Performance Pack ingeleverd en rij ik nu in een MG ZS. Dat is... anders.. ;-)
Wordt wel even doorbijten, vanaf vandaag heb ik mijn Polestar 2 met Performance Pack ingeleverd en rij ik nu in een MG ZS. Dat is... anders.. ;-)
Ja vond het ook wel 'lastig' om de P2 achter te laten. De 5N is even wennen. Met dit weer helemaal.pertinent schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:48:
Hi, dank voor het delen, dan is de keuze snel gemaakt: ik wacht op mijn eigen 5 N!
P2 met 471pk kon je vol wegtrekken met glad weer en nagenoeg geen wielspin. Dit kun je bij de 5N wel schudden, ook zonder de NGB. Die banden zijn gewoon insane breed haha.
Heb op de linker N button 2 setting gemaakt waarvan eentje voor nat weer met max ESC, zachte demping en de rest op normaal of sport haha.
Nu hopen dat je deadline blijft staan. Tip: vraag of ze bij aflevering de winterbanden eronder kunnen doen vast.
Ik moet nu tot half januari wachten omdat ze dit type banden niet op voorraad hebben
Winterbanden ga ik ook bij de dealer en leasemaatschappij in de groep gooien. Goeie tip weer!
Hebben je nog meer goede adviezen over hoe ik mijn leven moet inrichten? 😇👍
Hoi allemaal,
Even een update na 3 weken in mijn nieuwe Lounge te hebben gereden. Zoals eerder verteld heb ik hiervoor een Connect gehad die ze in januari 2025 total-loss hebben gereden.
In november 2025 is mijn nieuwe Lounge geleverd. Een bewuste keuze omdat ik in de Connect toch een aantal dingen mistte die op de Lounge wel zitten. Ik moet zeggen het verbaast mij telkens weer wat ze allemaal er in hebben gestopt.
Grootste plus punten in vergelijking met mijn vorige:
- Stoel met geheugen bestuurder
- Stoel die naar achter rijdt om uitstappen te vergemakkelijken
- Achter ruitenwisser !!!!
- 360 camera en alle voordelen die daar aan zitten, denk aan makkelijk de stoplichten zien als je als eerste staat en er alleen maar een hoog hangend stoplicht is.
- draadloze carplay
- niet meer constant feedback aan het stuur geven tijdens cruise control rijden
- handmatig conditioneren van de batterij
Gemiste kansen Hyundai:
- Navigatie is nog net zo beroerd als in de vorige versie, wat een ongelooflijke routes weet hij te verzinnen
- super saaie layout als je radio op je entertainment scherm hebt staan. Geen hoesje of wat dan ook van de artiest die speelt
- waarom kan ik de voor en achter camera niet opnemen? scheelt mij het monteren van dashcamera
- beperkingen aan de toekenning van de joker buttons, ik zou b.v. wel het conditioneren van mijn batterij aan een joker button willen hangen.
Tot zover de eerste bevindingen/vergelijkingen.
Even een update na 3 weken in mijn nieuwe Lounge te hebben gereden. Zoals eerder verteld heb ik hiervoor een Connect gehad die ze in januari 2025 total-loss hebben gereden.
In november 2025 is mijn nieuwe Lounge geleverd. Een bewuste keuze omdat ik in de Connect toch een aantal dingen mistte die op de Lounge wel zitten. Ik moet zeggen het verbaast mij telkens weer wat ze allemaal er in hebben gestopt.
Grootste plus punten in vergelijking met mijn vorige:
- Stoel met geheugen bestuurder
- Stoel die naar achter rijdt om uitstappen te vergemakkelijken
- Achter ruitenwisser !!!!
- 360 camera en alle voordelen die daar aan zitten, denk aan makkelijk de stoplichten zien als je als eerste staat en er alleen maar een hoog hangend stoplicht is.
- draadloze carplay
- niet meer constant feedback aan het stuur geven tijdens cruise control rijden
- handmatig conditioneren van de batterij
Gemiste kansen Hyundai:
- Navigatie is nog net zo beroerd als in de vorige versie, wat een ongelooflijke routes weet hij te verzinnen
- super saaie layout als je radio op je entertainment scherm hebt staan. Geen hoesje of wat dan ook van de artiest die speelt
- waarom kan ik de voor en achter camera niet opnemen? scheelt mij het monteren van dashcamera
- beperkingen aan de toekenning van de joker buttons, ik zou b.v. wel het conditioneren van mijn batterij aan een joker button willen hangen.
Tot zover de eerste bevindingen/vergelijkingen.
Haha, maak even goede afspraken met de LM over welke banden er onder mogen.pertinent schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:47:
Winterbanden ga ik ook bij de dealer en leasemaatschappij in de groep gooien. Goeie tip weer!
Ik heb vandaag Hankook's gekregen (was Michelin beloofd) en die voldoen echt niet.
Ook staan de Pirelli's niet eens in het lijstje voor de zomerbanden dus dan kunnen we opnieuw in discussie.
Profile heeft bij het wisselen het ook voor elkaar gekregen om alle 4 de velgen te beschadigen dus echt een top dag hier...
Wel van het Ackerman effect af op lage snelheden en scherpe bochten. Met de Pirelli's bij deze temperaturen glij je over de band heen.
Oh en zorg dat ze de PSI goed zetten want die van mij stonden op 46 terwijl ze op 35 ish moeten staan.
Jokers
Al zicht op een afleverdatum?