Dank je wel, hij wordt keurig netjes voor de deur afgeleverdmh514452 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 12:37:
[...]
Veel plezier met het ophalen donderdag, van de Connect naar de Lounge is best een upgrade.
€ 70 meer per maand voor 5 jaar. Ik ga nog een laatste poging wagen een andere nieuwe 5 N over te nemen. Wordt het waarschijnlijk wel een zwarte, das wel heel saai..iRenik schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:51:
[...]
Ai, dat is echt balen. Zijn er nog implicaties m.b.t. de bijtelling of geldt dat niet voor jou?
Dus er is gelukkig altijd nog iets te zeuren!
Herkenbaar, had ook in de voorwaarden laten opnemen dat we kosteloos konden annuleren indien niet geleverd in 2025. Het is al best een bedrag per maand én dan ook nog 70 extra...pertinent schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:54:
[...]
€ 70 meer per maand voor 5 jaar. Ik ga nog een laatste poging wagen een andere nieuwe 5 N over te nemen. Wordt het waarschijnlijk wel een zwarte, das wel heel saai..
Dus er is gelukkig altijd nog iets te zeuren!
Er stond volgens mij een zwarte bij Ursem Barten in Amsterdam West.
Los van dat je er alles op ziet vond ik persoonlijk ook dat veel van de mooie N elementen wat wegvallen.
Welke kleur zoek je eigenlijk?
In Almere staat de demo auto met 50km op de teller en wellicht dat die Twentse Autogroep 'mijn' reservering nog op tijd binnenkrijgt...