Het grote MG leveringen topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:31
Mede-auteur:
  • matthewtje
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-09 21:20

matthewtje

Dit topic is bedoeld voor nieuws, boottijden, ervaringen en discussie over de leveringen van alle MG's

Voor inhoudelijke discussie en vragen over de MG kun je terecht in Het grote MG EV Topic
Voor de MG4 kun je terecht in Het grote MG4 topic

Bestellingen en levertijden:
Members only: Alleen toegankelijk voor geregistreerde gebruikers van Tweakers
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Klik hierboven voor een Excel-lijst waarin je jouw bestel- en leverinformatie kan zetten en kan vergelijken met mede-Tweakers

[ Voor 8% gewijzigd door technopeuter op 26-06-2023 10:19 ]

diskeltische lurker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harryw
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 24-08 16:09
Afgelopen zaterdag een email gekregen van VM Amsterdam met de uitnodiging voor een aflever event op woensdag avond 19:00. Dus nog 2 nachtjes slapen dan mijn Mg4 andes grey lux in ontvangst nemen samen met ca. 20 andere gelukkige kopers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:44
Harryw schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:13:
Afgelopen zaterdag een email gekregen van VM Amsterdam met de uitnodiging voor een aflever event op woensdag avond 19:00. Dus nog 2 nachtjes slapen dan mijn Mg4 andes grey lux in ontvangst nemen samen met ca. 20 andere gelukkige kopers
Dan is het wel handig om erbij te vermelden dat de order datum was natuurlijk. Anders zegt het nog niets ..

Buiten dat, alvast gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe auto ;)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetrof
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10-09 22:41
Harryw schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:13:
Gaaf! Ik zie dat je op dezelfde datum besteld hebt. Ik mag zelf 07-07 de auto ophalen in Nijmegen. Kreeg zelf vorige week dinsdag bericht, en dit was voor locatie Nijmegen de eerste mogelijkheid.

Gezien de splitsing van de topics is dit hier een beetje off-topic. Zou je navraag kunnen doen over software updates, en specifiek LKA en het antwoord kunnen delen in het MG4 topic? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harryw
DonJunior schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:17:
[...]

Dan is het wel handig om erbij te vermelden dat de order datum was natuurlijk. Anders zegt het nog niets ..

Buiten dat, alvast gefeliciteerd natuurlijk met je nieuwe auto ;)
O ja zoals in het excel bestand. Besteld 10 jan 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBrainY
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16:38
wij hebben datum 6-7 Adam , nu nog kenteken/verzekering wachten.
MG4 Dover white. luxery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Harryw schreef op maandag 26 juni 2023 @ 11:21:
[...]

O ja zoals in het excel bestand. Besteld 10 jan 23
Ah.. die stond nog niet in de TS ten tijde van het lezen van jouw bericht. Ik zie het nu ja.

Maar dat is best vlot. Half jaartje wachten is goed te doen. zeker in de huidige markt.

[ Voor 14% gewijzigd door DonJunior op 26-06-2023 11:51 ]

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slone
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-08 14:30
Jaloers!!!

Ik wacht al sinds 10 Januari dit jaar..
Auto zou 23ste van juni binnen komen bij Breda en het zou ongeveer een werkweek duren om de auto klaar te maken..

Nog steeds geen bericht of telefoontje gehad..
Je geduld wordt bij MG behoorlijk op de proef gesteld 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
@Slone bij VW, BMW en anderen zijn de wachttijden voor een EV meer dan een jaar.. volgens mij doet MG het echt meer dan prima!

[ Voor 6% gewijzigd door DonJunior op 26-06-2023 11:58 ]

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slone
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-08 14:30
Ja dat is waar..
Maar heb al 2x andere datum (eerder) gekregen en dan te horen krijgen: toch niet, misschien volgende levering.
Dat is minder leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetrof
Slone schreef op maandag 26 juni 2023 @ 11:54:
Jaloers!!!

Ik wacht al sinds 10 Januari dit jaar..
Auto zou 23ste van juni binnen komen bij Breda en het zou ongeveer een werkweek duren om de auto klaar te maken..

Nog steeds geen bericht of telefoontje gehad..
Je geduld wordt bij MG behoorlijk op de proef gesteld 😅
Ik heb ook op 10 januari besteld. Vorige week maandag maar even contact opgenomen met Waalwijk om te vragen waar die van mij bleef. Tijdens eerder contact werd mij de 3e week van mei beloofd, vervolgens toch pas 23 juni.

Tijdens dat gesprek van vorige week maandag even gevraagd hoe het mogelijk was dat anderen die dezelfde auto hadden besteld en minstens een maand later besteld hadden nu al de auto hadden, of bericht hadden gekregen dat de auto opgehaald kon worden. De medewerker kon mij niet vertellen hoe dat mogelijk was, maar zou bij mijn bestelling de opmerking zetten dat ze hem zsm moesten klaarmaken als hij binnen zou zijn. Nog geen 24 uur later kreeg ik een belletje dat de auto binnen was en klaargemaakt ging worden. Misschien is het toeval hoor, maar ik vond het in ieder geval bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harryw
Ik kreeg op 31-5 om 16:45 telefoon van VM Waalwijk dat ik een afspraak had die dag voor afhalen. Ik heb alles nagekeken maar geen bericht daarover ontvangen. Ging die dag niet meer lukken want ze gingen zo dicht. Lullig dus. Toen nieuwe afspraak gekregen voor 15-6 echter die is na een paar dagen weer gecanceld 8)7 Auto was nog niet rijklaar?? Dus maar in de afwacht stand. :z
En nu dus 28-6 ophalen _/-\o_ tenminste….

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pittig
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 07-07 19:20
Ik kreeg vanmiddag een telefoontje kan hem vanavond ophalen.
En vrijdag wordt de trekhaak gemonteerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harryw
Vanavond opgehaald. Blij meeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwjru5fCL4boviA5ZrK6ny29Gto=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OBzH1SKmnSRvXROxaFqh9Fvj.jpg?f=fotoalbum_large de andes grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingga
  • Laatst online: 26-04-2024
Harryw schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:56:
Vanavond opgehaald. Blij mee[Afbeelding] de andes grey
Mooi! Wij krijgen dezelfde morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingga
  • Laatst online: 26-04-2024
Ingga schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 07:16:
[...]

Mooi! Wij krijgen dezelfde morgen :)
Had je hem met trekhaak, en zo ja, zat die erbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:36

Rincewind

Take me in your arms tonight

Vandaag gebeld dat mijn Mg4 Andes Grey Luxury binnen is en ik kan de auto op 14 juli ophalen in Amsterdam. Het gaat hard opeens :)

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittig
  • Laatst online: 07-07 19:20
Woensdagavond de MG4 lux opgehaald en vandaag is de trekhaak gemonteerd.
Tot nu toe zeer tevreden hoe de mg rijdt een heerlijke auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnodw
  • Laatst online: 07-08-2023
Nog iemand hier van wie de mg4 de 3de week van juni zou moeten aangekomen zijn in de haven van Zeebrugge? Gebeld naar dealer maar daar konden ze me niks meer vertellen of de wagen is aangekomen en wanneer deze zou aankomen bij dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBrainY
Wacht op rekening van Amsterdam,
Wij hebben sinds weekend de auto op naam staan (papieren zijn binnen) maar nog geen factuur,
donderdag wel afspraak om te halen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron6
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 09-09 09:53
mrBrainY schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:22:
Wacht op rekening van Amsterdam,
Wij hebben sinds weekend de auto op naam staan (papieren zijn binnen) maar nog geen factuur,
donderdag wel afspraak om te halen !
Is het nog gelukt? Ik wacht hier ook op de rekening, maandag afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBrainY
Ik heb hem ja.via klant centrum, je belt naar de vestiging, krijgt iemand anders aan de lijn en daar dan even duidelijk maken dat je al dagen probeert te bellen en mailen, die handelen het dan af , ik gok in Waalwijk.

ze zetten je niet door naar de administratie, maar hij gaf aan dat ze wel de factuur in systeem zien en deze dus zullen mailen en nog geen uur later had ik hem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ron6
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 09-09 09:53
mrBrainY schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 11:19:
Ik heb hem ja.via klant centrum, je belt naar de vestiging, krijgt iemand anders aan de lijn en daar dan even duidelijk maken dat je al dagen probeert te bellen en mailen, die handelen het dan af , ik gok in Waalwijk.

ze zetten je niet door naar de administratie, maar hij gaf aan dat ze wel de factuur in systeem zien en deze dus zullen mailen en nog geen uur later had ik hem.
Ik heb even de vestiging gebeld, toets 2 voor verkoop. Dertig seconden later(!) had ik de factuur al in de mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrBrainY
we hebben hem :-)
paar kleine dingen:
geen volle accu (150km zat er maar in)
hier en daar nog het nieuwe plastic bescherm folie
en enkele niet goed schoongemaakte plekken

maar zijn happy,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1234567y
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 07-09 20:42
Welke firmware versie zou ik mogen verwachten bij aflevering? en hoe kan ik dat controleren?
Ik neem aan dat het wel fijn is als ze hem met een recente software uitleveren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrBrainY
even paar fotos :Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AA7DKQkLhz_FdfI3CBqEDny3O68=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KPWz81httELmwOAidsAjQ80v.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/50SsDZsti7Cmt2L4CYZEBfCtJNk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8d6GBJZUBfdp6tKYRvCCTMZ1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indorwd
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 12-07-2023
In Dec getekend voor MG ZS Eve standard range. Vandaag langs de showroom geweest in Amsterdam gezien ze uitermate slecht te bereiken zijn, en de boot kan elk moment aankomen. Auto's gaan eerst naar Waalwijk en vanuit daar wordt ik gebeld voor een afspraak. We wachten geduldig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschoppema
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11:20
Ze hebben er blijkbaar weer zin in.
Ben zojuist door Waalwijk gebeld en afspraak gemaakt voor aflevering op 9 augustus in Breda.
MG4 Lux Andes Grey.
Ben heel benieuwd.
@matthewtje Kun jij de datum in de leveringspreadsheet voor mij aanpassen, de edit rechten werken momenteel niet?

Nu wel in het juiste topic.

[ Voor 22% gewijzigd door rschoppema op 28-07-2023 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthewtje
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-09 21:20
rschoppema schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 19:06:
Ben zojuist door Waalwijk gebeld en afspraak gemaakt voor aflevering op 9 augustus in Breda.
MG4 Lux Andes Grey.
Ben heel benieuwd.
@matthewtje Kun jij de datum in de leveringspreadsheet voor mij aanpassen, de edit rechten werken momenteel niet?

Bleek dat de Google Drive opslag vol was. Zou nu weer goed moeten gaan.

Aiko Neostar 4550Wp + Growatt MIN 4200 TL-XH | MG ZS EV LLR MY23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschoppema
matthewtje schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:18:
[...]

Bleek dat de Google Drive opslag vol was. Zou nu weer goed moeten gaan.
Ja werkt weer.
Heel erg bedankt. Heb de gegevens bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschoppema
Kreeg gisteren een mail van Van Mossel dat ze de auto alvast op naam gingen zetten omdat dat volgens de actievoorwaarden voor eind Juli gebeurt moest zijn. Vandaag ontving ik al het kenteken bewijs van de RDW.
Dat is wel bijzonder, zonder dat je de auto opgehaald hebt al wel het kentekenbewijs in huis.
Van Mossel zou ook de tussentijdse verzekering regelen.
Nu aftellen naar 9 augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas1234567
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-01 19:51
Als ik zo zie hoe snel de MG4 bij sommige hier geleverd kan worden, al dan niet uit voorraad, heb ik denk ik net pech gehad met mijn gekozen uitvoering (blauw, comfort). Maar er is ondertussen in ieder geval nieuws, hij is onderweg! 15 september komt hij aan, ik geloof in Antwerpen. Besteld op 21 april, dus toch bijna 5 maanden levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrmTwk
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 06-07-2024
Hallo allemaal!

Ik heb recent de MG 4 (Luxury, Andes Grey) besteld als bedrijfswagen. Deze is besteld op 16/06 bij de lokale vestiging van Van Mossel in België, maar ik heb nog steeds geen idee wanneer deze zou geleverd worden. Iemand enig idee van de huidige levertijden?

Verder heb ik geen idee of ik nu de meest recente versie 2023 (met achterruitenwisser) zal krijgen, of gewoon de versie zonder achterruitenwisser. Maakt amper verschil natuurlijk, al vind ik de 18" velgen op de nieuwste luxury-modellen er wel beter uitzien.

Benieuwd om ermee te rijden :)

[ Voor 56% gewijzigd door BrmTwk op 02-08-2023 15:09 . Reden: extra vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Wag
  • Laatst online: 13-06-2024
Gisteren is onze MG ZS EVAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ZraufBcSPF_3vQfGwW6lPVb6NE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gsuTw5ufhzG0Rqxetsg1Ku57.jpg?f=fotoalbum_large Long Reache geleverd door Van Mossel Breda. Besteld 11-2-2023. Eerste opgave Leasemaatschappij was levering op 15-12-2013. Binnen een half jaar geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjetrof
Voor de mensen die op een MG 4 wachten die voorzien zijn van het active grille shutter systeem. Let bij het ophalen van de auto erop dat beide shutters dicht zijn wanneer de auto nog uitstaat. Het was mij tijdens de aflevering niet opgevallen, maar één van mijn shutters blijft altijd open staan en is defect sinds ik de auto heb. Onderdeel is nu in bestelling, maar heb gehoord van andere Tweakers dat het nog wel eens voorkomt dat het even duurt voordat bestelde onderdelen binnen zijn.

Makkelijke manier om te testen of beide shutters werken is door de airco aan te zetten en flink te laten blazen. Beide shutters horen open te gaan op zulke momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschoppema
rschoppema schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 19:06:
MG4 Lux Andes Grey.
Ben heel benieuwd.

Tja, van Mossel 8)7
Om 9.45 stonden we vandaag klaar om richting Breda te rijden om onze nieuwe MG4 in ontvangst te mogen nemen en onze oude ZS achter te laten, op datzelfde moment gaat de telefoon.
Van Mossel Breda, jullie hadden toch een afspraak vandaag om de MG4 op te halen. Nou dat kan niet doorgaan want we hebben geen auto en weten ook niet waar die is |:(
Wacht even, ik heb het kentekenbewijs al ruim een week en jullie weten niet waar de auto is :+
Een geluk hadden we wel dat we nog niet onderweg waren, maar wanneer we nu onze MG4 gaan krijgen weten ze niet te vertellen. RAAR.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 23:48

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

rschoppema schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 12:01:
[...]

Tja, van Mossel 8)7
Om 9.45 stonden we vandaag klaar om richting Breda te rijden om onze nieuwe MG4 in ontvangst te mogen nemen en onze oude ZS achter te laten, op datzelfde moment gaat de telefoon.
Van Mossel Breda, jullie hadden toch een afspraak vandaag om de MG4 op te halen. Nou dat kan niet doorgaan want we hebben geen auto en weten ook niet waar die is |:(
Wacht even, ik heb het kentekenbewijs al ruim een week en jullie weten niet waar de auto is :+
Een geluk hadden we wel dat we nog niet onderweg waren, maar wanneer we nu onze MG4 gaan krijgen weten ze niet te vertellen. RAAR.....
Laat dit nadeel in je voordeel werken. Hetzelfde kunstje hebben ze mij ook geflikt. Leverde mij een gratis Granny charger en een V2L adapter op.

Heb ze de rekensom gemaakt wat ik kost per uur en dat ik nu opnieuw een dagdeel vrij moet boeken.
Dus dat enige compensatie wel op plaats zou zijn…

Mr. T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschoppema
Na een aantal pogingen de verkoper te bereiken, uiteindelijk de verkoper vorige week donderdag gesproken. Zou het weer uit gaan zoeken en mij terugbellen. Vrijdag nog steeds niets gehoord en maar weer aan het bellen. Hij had er nog steeds geen tijd voor gehad, eind van de dag. Vrijdag middag laat wordt ik eindelijk eens terug gebeld en er wordt live een zoektocht gestart, ja hij staat waarschijnlijk in Waalwijk. We laten maandag wel iemand over het parkeerterrein rondfietsen. Maar dus nog steeds geen leveringsafspraak.
Dus maar een boze mail richting directie van van Mossel.
Maandagochtend werd ik gebeld door de van Mossel MG verantwoordelijke, ze hadden de auto gevonden en was door domme pech kwijt geraakt in het systeem. Maar hij was wel van de ene verbazing in de andere gevallen bij het lezen van mail en bood verschillende malen zijn excuses aan voor de gang van zaken.
30 Augustus nieuwe poging om de auto in ontvangst te nemen, is dan wel al officieel een maand oud zonder ook maar 1 moment in mijn fysieke bezit te zijn geweest.
Gisteren zag ik ook ineens op de RDW site dat hij wel verzekerd was in tegenstelling tot voorgaande weken, dus dat waren ze ook vergeten.
Er zou ook nog een kleine financiele compensatie komen.
Het is dat je niet om VM heen kunt. Maar dit is toch wel om te janken.

Hopelijk volgende week woensdag wel een blije MG4 rijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalbre
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 16:21
Dan heb je nog geluk.
Mijn MG4 staat al sinds 28 juli in Zeebrugge.
Ik had afleverdatum 11 augustus gehad maar omdat hij niet binnengekomen was is dat op het laatste moment ( de avond ervoor) geannuleerd.
Nu weten ze niet wanneer hij dan wel zal komen.
Hij staat volgens verkoper/vestigingsmanager ook niet in Waalwijk.
Op 28 augustus is deze dus een maand oud en er is ook totaal nog geen zicht op wanneer hij wel geleverd kan worden.
Wat een drama.
Janken is hier nog een understatement... ;( :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschoppema
pascalbre schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:07:
Dan heb je nog geluk.
Mijn MG4 staat al sinds 28 juli in Zeebrugge.
Ik had afleverdatum 11 augustus gehad maar omdat hij niet binnengekomen was is dat op het laatste moment ( de avond ervoor) geannuleerd.
Nu weten ze niet wanneer hij dan wel zal komen.
Hij staat volgens verkoper/vestigingsmanager ook niet in Waalwijk.
Op 28 augustus is deze dus een maand oud en er is ook totaal nog geen zicht op wanneer hij wel geleverd kan worden.
Wat een drama.
Janken is hier nog een understatement... ;( :( 8)7
Heb je ook al een mailtje richting de directie gestuurd met je verhaal, dit heeft bij mij eindelijk wat vruchten afgeworpen in de vorm van een nieuwe leverafspraak.
De uitleg is dat ze in Waalwijk hebben zitten prutsen met het einde van de voorraad actie, daar zijn een aantal zaken door elkaar heen fout gegaan.
Maar de directie had maar een half uur nodig om alles op een rij te krijgen.
Zie de VM website voor het mail adres.
Succes.
grt,
Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalbre
Ja, ik had ook een mail gestuurd naar de directie daarstraks (rond 12.30 uur).
Helemaal niets meer van gehoord.
Zelfs geen bevestiging dat ze de klacht ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalbre
Vandaag weer gebeld.
De auto is aangekomen in Waalwijk en kan aflever klaar gemaakt worden.
Eerst mogelijke datum is volgens verkoper maandag 4 september.
Auto kan niet in Waalwijk opgehaald worden dus is echt eerst mogelijk afleverdatum.
5 minuten later belt afdelingsmanager dat de auto geleverd kan worden.
Die vertelt dat 1 of 2 september ook mogelijk is.
(Aangepaste) afspraak dus gemaakt voor 1 september.
Hopelijk zien we hem dan toch echt (en in goede staat)....zou het dan toch echt gaan gebeuren?...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rschoppema
Vandaag was het eindelijk zover om onze nieuwe MG 4 Lux Andes grijs in ontvangst te mogen nemen.
Bij aankomst bleek het de vernieuwde uitvoering te zijn. Dus geen zwart dak, bij Andes grijs niet heel erg.
Wel een derde hoofdsteun op de achterbank en ook een achterruitenwisser.
Ook nieuwe wielkappen (over smaak valt niet te twisten).

De aflevering was zoals bij VM matig. De navi app was niet geactiveerd, zogenaamd wegens slechte ontvangst in de showroom. Het heeft me thuis nog anderhalf uur proberen en youtube video's kijken gekost om het aan de praat te krijgen.
Verder geen financiele tegemoetkoming mogen ontvangen zoals afgesproken en een vestigingsmanager die ook niet terugbelt.

De auto rijd heerlijk, maar VM heeft er weer een grote bende van gemaakt, is weer geen reclame.

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:24

TFHfony

Professional Weirdo

Inmiddels mijn gegevens ook maar ingevuld.
Mijn MG4 Luxery in Diamond Red zou eigenlijk 10-08 geleverd worden. Uiteindelijk is dit verschoven naar 01-09 maar nadat ik vanochtend zelf maar even heb gebeld om te checken of het wel door gaat, blijkt mijn auto nu "kwijt" te zijn. Pfff....

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:24

TFHfony

Professional Weirdo

TFHfony schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:25:
Inmiddels mijn gegevens ook maar ingevuld.
Mijn MG4 Luxery in Diamond Red zou eigenlijk 10-08 geleverd worden. Uiteindelijk is dit verschoven naar 01-09 maar nadat ik vanochtend zelf maar even heb gebeld om te checken of het wel door gaat, blijkt mijn auto nu "kwijt" te zijn. Pfff....
Boos worden helpt. Eergisteren een boze mail gestuurd naar de Commercieel Directeur en een kwartier later gebeld en de goede man uitgelegd dat ik een oplossing eis. En dat is gelukt. Het resultaat? Vanochtend mijn auto opgehaald.
En een kleine bonus? Ik zou eigenlijk "het oude type" van de Luxery krijgen (zwart dak, geen ruitenwisser), maar heb nu dus de nieuwe met ruitenwisser, rood dak en one-pedal drive :)
De Excel heb ik bijgewerkt.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalbre
Auto is 1 september dan eindelijk geleverd.
Kentekenplaten zaten er nog niet op (lagen nog in Waalwijk) en werden tijdens de uitleg nog op de auto gezet.
Auto was 86% opgeladen bij oplevering (stond bij levering nog aan de lader), dus niet de beloofde 100%.
Is ook nieuwe versie met extra hoofdsteun achter en achterruitenwisser.

Hij is dus 5 weken geleverd na eerste tenaamstelling en 3 weken na doorgebelde levertijd.

Verder had ik ook compensatie gevraagd maar helaas verder niets als heel veel excuses gekregen.
Ik denk omdat ze er zo vaak een zooitje van maken er mee gestopt zijn om dingen als granny kabel e.d. als goedmakertje te leveren.

Maar het belangrijkst is dat de auto er is en heerlijk rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Wag
  • Laatst online: 13-06-2024
Mijn MG ZS EV is 1-8-2023 geleverd. Via mijn Lease Maatschappij had ik ook een trekhaak bij besteld. Bij aflevering zat de trekhaak niet onder de auto. Men ging er bij MG Breda vanuit dat ik hierover de van Mossel Waalwijk was geïnformeerd. Ze zouden bellen voor een montage afspraak als de trekhaak binnen was. Inmiddels 2 maanden verder en al diverse contacten met Van Mossel MG gehad maar nog steeds geen trekhaak. Herkennen meer mensen dit ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itizvincent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-09 15:50
1 maand geleden een MG4 trophy extended range Andes Grey besteld in de lease. Zijn er meer die deze besteld hebben en of al geleverd hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Woo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:46
Ik heb eind oktober de leaseovereenkomst getekend en krijg half december de auto geleverd. Het betreft de standaard MG4. Kennelijk op voorraad ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrmTwk
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 06-07-2024
itizvincent schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:40:
1 maand geleden een MG4 trophy extended range Andes Grey besteld in de lease. Zijn er meer die deze besteld hebben en of al geleverd hebben gekregen?
Mijn MG 4 (Luxury, Long range, Andes Grey) is 16 juni besteld bij de leasingmaatschappij. Volgens de laatste info levering eind november.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edwin.1999
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 13-06 12:24
Op 31-10 heb ik via onze leasemaatschappij een bestelling geplaatst voor de MG4 Comfort met 64 kWh accu in Diamond Red. Bij het eerste contact werd een verwachte leverdatum van eind februari aangegeven. Gisteren ben ik gebeld dat hij 22-11 al afgeleverd kan worden, verbazing alom! Blijkbaar hebben ze grote hoeveelheden besteld die, indien passend bij het bestelde type, direct uitgeleverd kunnen worden. De auto wordt thuis vanaf de oplegger bezorgd, dus geen uitleg. Ben benieuwd hoe het instellen van alles gaat, of de app werkt, etc. Als iemand nog tips heeft waar ik extra op kan letten, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:36

-tom-562

Oliesjeik

Vrijdag 10-11 contract ondertekend voor een MG4 Standard in Pebble Black (PL aanbieding), woensdag 15-11 mail ontvangen dat alles in goede orde was ontvangen, dinsdag 21-11 mailtje gehad dat de auto definitief besteld is en de verwachte levering in de week van 19-12 is.
Ik hoop stiekem dat de auto eerder geleverd kan worden, want gezien de levertijd lijkt mij dit een voorraad model.

Vaak bu'j te bang!

• Hahajjaq01
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 29-02-2024
16 november definitief besteld.
Mg4 standard white.

Zou in de week van 12-12 geleverd worden. Na contact blijkt dat een heleboel mg's op 8 december zijn aangekomen in Nederland. Deze zijn nu in een opslagplaats en worden binnen gemeld.

Verwachte levering nu eind december/begin januari.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:36

-tom-562

Oliesjeik

Ik kreeg vandaag bericht (na zelf contact te hebben opgenomen via mail). Auto is gearriveerd, alleen 'door een foutje' naar de verkeerde locatie verzonden :? Morgen zou de auto weer op de 'hoofdlocatie' aankomen (welke dat is, weet ik niet) en aangemeld worden (denk op kenteken gezet worden?).
Uitlevering zou eind volgende week zijn, of anders tussen kerst en nieuwjaar.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Woo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:46
John Woo schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 14:10:
Ik heb eind oktober de leaseovereenkomst getekend en krijg half december de auto geleverd. Het betreft de standaard MG4. Kennelijk op voorraad ergens.
Ik kan die van mij woensdag 20 december ophalen.
Pagina: 1