Geen vliegend tapijtje? Teleurstellend ditAli Baba 1001 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:15:
[...]
Ik dacht dat we Tesla gingen cancellen met zn allen?
Ali Baba zal het voorlopig met een kameel moeten doen..
[ Voor 31% gewijzigd door pletter op 22-05-2021 18:31 ]
Voor de liefhebbers: https://www.crypto-inside...n-als-deze-zijn-zeldzaam/Bitcoin (BTC) analist PlanB: “Koopmogelijkheden als deze zijn zeldzaam”
Timo Bult Door Timo Bult 22/05/2021 in Bitcoin nieuws
Verwijderd
Valt meepletter schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:30:
De 18:00 pump is er weer denk ik. word weer aardig groen .
Verwijderd
Worden nog aardige dips verwacht de komende uren tough. Inkopen en hodlenpletter schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:40:
Ja valt mij ook tegen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2021 18:41 ]
Ik doe nu alleen maar wat als ik aan de knoppen kan zitten en meekijk.
Ik vertrouw het voor geen meter, het kan echt elk moment elke kant op.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Maar vertrouw vooral niet op mij.
We hebben xrp verstuurd naar de binance wallet alleen ben ik vergeten een tag onthouden of mee te sturen.
Bij bitcoinmeester zie dat de opname is “gelukt” maar bij binance kan ik de storting niet doen omdat ik geen tag heb.
Hoe kan ik dit fixen??
Binance support benaderen vermoed ik, hopelijk kunnen ze iets voor je doen.ronnym schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:55:
Ben vandaag bij mijn zwager. Hij wilt zijn crypto’s van bitcoinmeester naar binance overzetten.
We hebben xrp verstuurd naar de binance wallet alleen ben ik vergeten een tag onthouden of mee te sturen.
Bij bitcoinmeester zie dat de opname is “gelukt” maar bij binance kan ik de storting niet doen omdat ik geen tag heb.
Hoe kan ik dit fixen??
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Edit: ook echt niks te beleven, kijk vanavond wel weer yo.
[ Voor 27% gewijzigd door JDx op 22-05-2021 19:05 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Haha ik ook onlangs op 95 cent, denk toch nog wat bijkopen als ie nog meer dropt denk ik.Khaelos schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:10:
Ik XRP kopen op 1$ denkende dat ik een bargain te pakken had
Yeah, buy the dip, nu nog weten welkeKhaelos schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:10:
Ik XRP kopen op 1$ denkende dat ik een bargain te pakken had
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Die heeft Aladdin.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Euro cent bedoel je dan lijkt me?Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:13:
XRP dik bijgekocht op de 0.68. Gaat nu rond de 74.
ja slim idd.. ik wacht nog heel even de markt af want twijfelsVerwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:13:
XRP dik bijgekocht op de 0.68. Gaat nu rond de 74.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Als ie op 0 staat waar betaal je dan mee??Lennie schild schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:27:
als ADA op 0 staat ga ik meer kopen LOL
Zou kunnen, eigenlijk geen idee, ben hier niet voor de techBlaim schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:31:
Waarom gaat mijn mining profitability ineens keer 2? Afgelopen uren tussen de 5-6€ en nu ineens 10,50€. Heb ik ietsg emist? Aanpassing van de difficulty oid?
Verwijderd
Omlaag you will get!stranger1851 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:37:
wat is het ongelofelijk saai nu op de cryptomarkt, ik wil aktie. Omhoog of omlaag, het maakt me niet uit,
Het grootste deel van de lezers en posters hier zit hier toch wel wat langer dan een paar weken en zou beter moeten weten.
Het bekende “zoom out” geldt nog steeds.
We zitten zo ongeveer op het niveau van februari/maart en dat is nog maar relatief kort geleden.
Daarvoor was de markt nog vele malen lager.
Ja, er is een correctie maar dat betekent nog niet het einde van de wereld.
Zo’n twee weken terug twijfelde niemand aan de opgaande koers van de BTC.
De BTC dominance dan.
Die was al weken aan het teruglopen.
De BTC pakt nu een stukje hiervan terug, niet bijzonder dus als je van 60% afkomt en tot 40% bent gezakt.
Het voelt niet als de start van 6 maanden sideways moet ik zeggen. Eerder stilte voor de storm.. (welke kant op dan ook ).stranger1851 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:37:
wat is het ongelofelijk saai nu op de cryptomarkt, ik wil aktie. Omhoog of omlaag, het maakt me niet uit,
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
zo voel ik het ook wel ja, en het lijkt me dat dat omhoog istwit schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:38:
[...]
Het voelt niet als de start van 6 maanden sideways moet ik zeggen. Eerder stilte voor de storm.. (welke kant op dan ook ).
De storm is net geweest hè?twit schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:38:
[...]
Het voelt niet als de start van 6 maanden sideways moet ik zeggen. Eerder stilte voor de storm.. (welke kant op dan ook ).
ik gebruik tot nu toe altijd bitvavo en heb een btc waarde va in ieder geval een mooie auto (zonder specifiek bedrag te noemen)
ik twijfel om naar binance toe te gaan, maar verschillende collega's geven aan dat zij juist van binance naar bitvavo willen gaan vanwege het feit dat dit in Nederland staat.
Goed, wat vinden jullie? Gewoon even op zoek naar meningen.
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Als je een PF ter waarde van wat duizenden euro’s hebt gaat het wel om serieus geld wat je vast niet kunt missen. Spreiding dus. Verdeel het over twee (of meerdere) Exchanges.Remko.me schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:45:
even serieus vraagje..
ik gebruik tot nu toe altijd bitvavo en heb een btc waarde va in ieder geval een mooie auto (zonder specifiek bedrag te noemen)
ik twijfel om naar binance toe te gaan, maar verschillende collega's geven aan dat zij juist van binance naar bitvavo willen gaan vanwege het feit dat dit in Nederland staat.
Verwijderd
Ben zelf van Bitvavo naar Binance gegaan meer vanwege de veel lagere fee's. Meer volume, ik door ook voornamelijk alleen daytrade en trade dus 9/10 USDT wat ook weer scheelt in de fee's.Remko.me schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:45:
even serieus vraagje..
Het is zo gegroeid doordat we maandelijks zijn gaan storten (long).HoppyF schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:47:
[...]
Als je een PF ter waarde van wat duizenden euro’s hebt gaat het wel om serieus geld wat je vast niet kunt missen. Spreiding dus. Verdeel het over twee (of meerdere) Exchanges.
Wat is de grens per wallet voor spreiding zo'n beetje?
dat is nog wel een goede inderdaad, dat weerhoud mij er nu vaak van om short mee te pakkenVerwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:48:
[...]
Ben zelf van Bitvavo naar Binance gegaan meer vanwege de veel lagere fee's. Meer volume, ik door ook voornamelijk alleen daytrade en trade dus 9/10 USDT wat ook weer scheelt in de fee's.
Verwijderd
Overigens, niet zo slim om nog geen cold storage wallet te hebben wanneer je een redelijk groot portfolio hebt. Ik heb verhalen gehoord over portfolios met 30K weggesluisd zijn tijdens een phising mail.Remko.me schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:48:
[...]
Het is zo gegroeid doordat we maandelijks zijn gaan storten (long).
Ook voor mij ‘voelt’ Bitvavo veiliger, al is het nergens echt op gebaseerd. Wellicht heeft Binance een groter security budget, maar ook een grotere aantrekkingskracht op kwaadwillenden (=risico).Remko.me schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:45:
even serieus vraagje..
In beide gevallen geldt: not your keys, not your coins.
Let ook op dat Binance veel meer producten levert en lagere fees rekent.
Maktub
Die is vorig jaar al betaald en doorgeschoven. Dus heb er wel een mooie bestemming voor
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Kan daarom nu wel genieten van die hysterische tweets over Elon en opgenomen YouTube filmpjes vanuit Madelon’s hotelkamer dat het allemaal goed komt
Zie de topicstart?yoeri1989 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:51:
Is er iemand hier die het proces 'staken' aan mij kan uitleggen in lekentaal? Ik lees er veel over in allerlei jargon maar daarvoor zit ik er blijkbaar nog niet lang genoeg voor in.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
ik heb contact gehad met support van bitvavo en zij geven aan dat dit vrijwel niet gebeurd. Ook omdat ik tweestaps verificatie gebruik voor inlog.Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:50:
[...]
Overigens, niet zo slim om nog geen cold storage wallet te hebben wanneer je een redelijk groot portfolio hebt. Ik heb verhalen gehoord over portfolios met 30K weggesluisd zijn tijdens een phising mail.
Hopelijk vloeit het geld naar Bitcoin, want die blijft wel aardig stabiel de laatste uren.Tominatie schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:25:
Alts lopen best wel leeg, als er straks nog een bitcoin dippie overheen komt gaan we echt zero.
Die grens is nogal persoonlijk.Remko.me schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:48:
[...]
Het is zo gegroeid doordat we maandelijks zijn gaan storten (long).
Je kunt een deel min of meer vastzetten op een Exchange met relatief hoge kosten en een ander deel waarmee je af en toe wat wil kopen/verkopen op eentje met de laagste kosten.
Binance is redelijk goedkoop daarmee en heeft ook een groot aanbod.
Hopelijk niet zou ik zeggen.Taro schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:53:
[...]
Hopelijk vloeit het geld naar Bitcoin, want die blijft wel aardig stabiel de laatste uren.
De Bitcoin heeft er duidelijk voor gezorgd dat deze crash ontstaan is en een grotendeels van de alts hierin meegetrokken.
Die afhankelijkheid is wel bekend maar toch vervelend.
Het enige positieve van een sterk terugkerende Bitcoin is wel dat de alts met wat vertraging ook weer bijtrekken.
Het zit je wel dwars ofniet? Ik denk niet dat Madelon of de Bitcoin family zich druk maakt. Dat is dan het voordeel als je ergens vroeg bij bent.Katseviool schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:53:
Ik vind deze crash wel mooi voor al die BTC evangelisten die al maanden in Tulum in de zon allerlei kaas/psychedelische meet-ups zitten te houden - oa die Madelon Vos maar ook die Bitcoin familie zitten daar al maanden en vervelen hun volgers met allerlei berichten dat het daar zo geweldig is.
Kan daarom nu wel genieten van die hysterische tweets over Elon en opgenomen YouTube filmpjes vanuit Madelon’s hotelkamer dat het allemaal goed komt
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zou twee maanden terug een enorme boost gegeven hebben.
Bizar hoe de massa zelf de markt doet crashen door zo selectief te luisteren naar wat een Musk zegt. Over het geheel is ie juist zich gaan committen op crypto.
Je leent jouw coins uit waarvoor je rente krijgt.yoeri1989 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:51:
Is er iemand hier die het proces 'staken' aan mij kan uitleggen in lekentaal? Ik lees er veel over in allerlei jargon maar daarvoor zit ik er blijkbaar nog niet lang genoeg voor in.
Simple as that
Edit: of was je op zoek naar het technische verhaal er achter?
[ Voor 8% gewijzigd door Khaelos op 22-05-2021 20:05 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Bitcoin zorgt nergens voor, de kopers en verkopers bepalen dat. Als de meeste mensen iets minder greedy waren, zouden we nu ook geen grote selloff hebben gehad. Mensen die BTC te traag vinden groeien, nemen hun kans in alts. Hierdoor daalt de BTC dominance en de stabiliteit. Wij zijn zelf verantwoordelijk voor deze dipHoppyF schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:57:
[...]
Hopelijk niet zou ik zeggen.![]()
De Bitcoin heeft er duidelijk voor gezorgd dat deze crash ontstaan is en een grotendeels van de alts hierin meegetrokken.
Die afhankelijkheid is wel bekend maar toch vervelend.
Het enige positieve van een sterk terugkerende Bitcoin is wel dat de alts met wat vertraging ook weer bijtrekken.
En zou het niet kunnen zijn dat de prijzen van veel alts nergens meer op sloegen en deze correctie gewoon heel welkom is voor een gezonde groei?
Als je uitzoomt, zie je nog steeds gigantische groene dildo’s die vanaf januari ontstaan zijn. 500-600% in 4-5 maanden tijd is absurd. Er kan nog voldoende lucht uit.
De boel is gewoon ff gereset. Dat is niet de schuld van Elon, maar van onze eigen hebberigheid. Elon was slechts de welkome trigger.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 22-05-2021 20:07 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ach verre van, heb tijdperk Silk Road prima meegemaakt dus ik heb genoeg drops, rides en slapeloze nachten meegemaakt. Maar ik heb niks met die zelfbenoemde evangelisten op de socials - heb meer met die nuchtere lui met die meme’s in dit topic.Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:02:
[...]
Het zit je wel dwars ofniet? Ik denk niet dat Madelon of de Bitcoin family zich druk maakt. Dat is dan het voordeel als je ergens vroeg bij bent.
Hij zal zijn boodschap dus wat minder cryptisch moeten maken.Hertog_Martin schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:03:
Musk die Twittert dat ie in battle tussen fiat en crypto meer heil ziet in crypto...
Bizar hoe de massa zelf de markt doet crashen door zo selectief te luisteren naar wat een Musk zegt. Over het geheel is ie juist zich gaan committen op crypto.
Door zijn geneuzel, al dan niet goed bedoeld, doet hij meer kwaad dan goed.
Het voordeel is wel dat de impact van zijn tweets aanzienlijk is afgenomen.
De bewegingen na een Elon tweet worden steeds kleiner.
Wil hij dus echt iets positiefs bijdragen aan de cryptomarkt en aan Tesla dan kan hij beter iets anders dan Twitter gaan gebruiken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nee joh!Het Fantoom schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:02:
[...]
Haha een twingo ev...
Als crypto god ga je toch voor een Lambo, of minimaal een Tesla als het elektrisch moet zijn.
Porsche Taycan, pure klasse.
Mijn dertien in een dozijn Tesla rammelt na 1,5 jaar al letterlijk uit elkaar.
Rijd ik vanmiddag naast een EQC en ondanks dat ik op papier een stukje sneller ben, blijft hij gewoon redelijk naast mij rijden. Irritant!
Soms moet ik even tot 10 tellen 10 keer “4% bijtelling” zeggen. Man soms mis ik mijn vorige Volvo écht.
En vooral de fanboys die alles van Tesla geweldig vinden. Niet omdat het geweldig is, maar omdat het Tesla is. Beetje de Mac gebruikers x10.
Ik beloof bij deze plechtig, geen Tesla meer hierna!Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:15:
[...]
Ik dacht dat we Tesla gingen cancellen met zn allen?
Ali Baba zal het voorlopig met een kameel moeten doen..
Sowieso niet zo lang Musk aan het roer staat!
Ja je kan het gekscherend zeggen, maar toch best leuke auto voor mijn vrouw.dnzm schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:16:
Aangezien de markt zo dipt: Dacia heeft ook een EV tegenwoordig.
Ze rijdt weinig en met huidige benzineprijzen kan het best eens aantrekkelijk zijn!
De helft?!Joosie200 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:18:
De Dacia Spring. Best een kek ding voor 18k. De helft van een Tesla model 3. Maar het is dan ook een el cheapo Renault Captur zonder de range/ruimte van dat model.
Je kunt bijna 3 Springs kopen van een short range plus Model 3.
Dat gaat dus niet zonder aanvullende testen en gedoe!
Dat groene vinkje in een app die er nog niet is, krijg je pas na de tweede vaccinatie. Totaal kansloos!
Ik doe eigenlijk alles met een paper wallet.Remko.me schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:53:
[...]
ik heb contact gehad met support van bitvavo en zij geven aan dat dit vrijwel niet gebeurd. Ook omdat ik tweestaps verificatie gebruik voor inlog.
Op een offline pc adressen genereren. Printen en in een gesealde enveloppe. Backup op een aantal beveiligde USB sticks bij ouders en schoonouders thuis.
Gaat eigenlijk prima.
Het idee van zo veel geld bij een Exchange hebben staan zit mij niet zo lekker.
If you don’t own the private key, it’s not yours “principe”.
Hoe kan die dan ooit zo’n shitcoin als Doge kiezen?!Hertog_Martin schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:03:
Musk die Twittert dat ie in battle tussen fiat en crypto meer heil ziet in crypto...
Dit soort figuren verdienen geld bij de gratie van een kleine groepje whales dat de touwtjes in handen heeft. Als we na de zoveelste koersmanipulatie nog steeds niet geleerd hebben dat wij helemaal niks in te brengen hebben..Katseviool schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:53:
Ik vind deze crash wel mooi voor al die BTC evangelisten die al maanden in Tulum (Mexico) in de zon allerlei kaas/psychedelische meet-ups zitten te houden - oa die Madelon Vos maar ook die Bitcoin familie zitten daar al maanden en vervelen hun volgers met allerlei berichten dat het daar zo geweldig is.
Die mensen doen net alsof het een of ander systeem is wat we met z'n allen samen doen. We doen echt helemaal niks samen met z'n allen. Een paar figuren bepalen de koers, niemand anders en we zijn overgeleverd aan wat hun van plan zijn. Het is een utopie om te denken dat we ook maar iets in te brengen hebben in de cryptomarkt.
Wat dat betreft is het net zo’n narcist als Trump met zijn Twitter.HoppyF schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:09:
[...]
Hij zal zijn boodschap dus wat minder cryptisch moeten maken.![]()
Door zijn geneuzel, al dan niet goed bedoeld, doet hij meer kwaad dan goed.
Het voordeel is wel dat de impact van zijn tweets aanzienlijk is afgenomen.
De bewegingen na een Elon tweet worden steeds kleiner.
Wil hij dus echt iets positiefs bijdragen aan de cryptomarkt en aan Tesla dan kan hij beter iets anders dan Twitter gaan gebruiken.
De Bitcoin op zich bepaalt inderdaad de koers niet.Mooody schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:05:
[...]
Bitcoin zorgt nergens voor, de kopers en verkopers bepalen dat. Als de meeste mensen iets minder greedy waren, zouden we nu ook geen grote selloff hebben gehad. Mensen die BTC te traag vinden groeien, nemen hun kans in alts. Hierdoor daalt de BTC dominance en de stabiliteit. Wij zijn zelf verantwoordelijk voor deze dip
En zou het niet kunnen zijn dat de prijzen van veel alts nergens meer op sloegen en deze correctie gewoon heel welkom is voor een gezonde groei?
Als je uitzoomt, zie je nog steeds gigantische groene dildo’s die vanaf januari ontstaan zijn. 500-600% in 4-5 maanden tijd is absurd. Er kan nog voldoende lucht uit.
De boel is gewoon ff gereset. Dat is niet de schuld van Elon, maar van onze eigen hebberigheid. Elon was slechts de welkome trigger.
Dat doen kopers en verkopers altijd.
Het werkt echter wel beiden kanten op, dus zowel omhoog als omlaag.
Een crash/correctie/dip/reset is op zich vrij normaal en hoort erbij, echter binnen welke grenzen?
10-15% vind ik wel redelijk en kan ook goed opgevangen worden.
Bij heel grote correcties is het herstellend vermogen toch echt lastiger en neemt het vertrouwen in de markt flink af. Je ziet dit negatieve sentiment en de FUD gebeuren.
Ik denk nog steeds dat Elon niet alleen de trigger is maar zijn invloed veel verder gaat dan dat alleen.
Toch zal ook deze dip weer herstellen, dat wel want de markt zal nooit stilvallen.
Tegenover iedere transactie staat immers weer een koper die er brood in ziet ook al kan het volume tijdelijk terugvallen.
Waarom rij je nog zo’n ding joh? Die bijtelling is toch niet de enige drijfveer ? Dat kleine beetje fooi wat je minder moet betalen per maand weegt toch niet op tegen die dagelijkse tragedie die je ervaart?PiB schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:14:
[...]
Nee joh!
Porsche Taycan, pure klasse.
Mijn dertien in een dozijn Tesla rammelt na 1,5 jaar al letterlijk uit elkaar.
Rijd ik vanmiddag naast een EQC en ondanks dat ik op papier een stukje sneller ben, blijft hij gewoon redelijk naast mij rijden. Irritant!
Soms moet ik even tot 10 tellen 10 keer “4% bijtelling” zeggen. Man soms mis ik mijn vorige Volvo écht.
En vooral de fanboys die alles van Tesla geweldig vinden. Niet omdat het geweldig is, maar omdat het Tesla is. Beetje de Mac gebruikers x10.
[...]
Ik beloof bij deze plechtig, geen Tesla meer hierna!
Sowieso niet zo lang Musk aan het roer staat!
[...]
Ja je kan het gekscherend zeggen, maar toch best leuke auto voor mijn vrouw.
Ze rijdt weinig en met huidige benzineprijzen kan het best eens aantrekkelijk zijn!
[...]
De helft?!
Je kunt bijna 3 Springs kopen van een short range plus Model 3.
[...]
Dat gaat dus niet zonder aanvullende testen en gedoe!
Dat groene vinkje in een app die er nog niet is, krijg je pas na de tweede vaccinatie. Totaal kansloos!
[...]
Ik doe eigenlijk alles met een paper wallet.
Op een offline pc adressen genereren. Printen en in een gesealde enveloppe. Backup op een aantal beveiligde USB sticks bij ouders en schoonouders thuis.
Gaat eigenlijk prima.
Het idee van zo veel geld bij een Exchange hebben staan zit mij niet zo lekker.
If you don’t own the private key, it’s not yours “principe”.
[...]
Hoe kan die dan ooit zo’n shitcoin als Doge kiezen?!
Zo zie je maar... Een hoop is veranderd. BNB van #3 naar #5, ADA naar #4, USDT terug naar 3 en DOGE nog verder gezakt.
Die worden vanzelf wel geraakt als de bearmarket begint en dan had je ze liever op tijd weggehaald
Dikke BNB. Echt bizar dat echt alles zo snel naar de tering gaat.Qunix schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:21:
[Afbeelding]
Zo zie je maar... Een hoop is veranderd. BNB van #3 naar #5, ADA naar #4, USDT terug naar 3 en DOGE nog verder gezakt.
jij verwacht die nu al?Taro schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:23:
[...]
Die worden vanzelf wel geraakt als de bearmarket begint en dan had je ze liever op tijd weggehaald
Jij hebt een hele dikke rooie doji aangestoken zeker?
LolKatseviool schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:53:
Ik vind deze crash wel mooi voor al die BTC evangelisten die al maanden in Tulum (Mexico) in de zon allerlei kaas/psychedelische meet-ups zitten te houden - oa die Madelon Vos maar ook die Bitcoin familie zitten daar al maanden en vervelen hun volgers met allerlei berichten dat het daar zo geweldig is.
Bizar trouwens dat elke coin precies trade volgens hetzelfde patroon, identiek met dezelfde spike of dip op nagenoeg elke minuut.
Jij niet dan? Waarom zou het nog maanden door gaan volgens jou? Misschien dat we een mini bear krijgen de komende 3 maanden en dan vanaf september weer een laatste run. Maar ik ben bang dat er niet meer in zit. Ik ben benieuwd naar jou ideeën . 69k soon?
Al paar keer gepost, maar kan niet vaak genoeg gepost worden.Stokstaart schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:27:
Even 2 charts om aan te geven dat er nog niks aan de hand is..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat zeg ik toch niet?
Als de koers vanaf hier nog 3 jaar lang verder stijgt, dan worden ze toch niet geraakt?
Gisteravond weer met m'n vieze FOMO handjes te laag uitgestapt op KSM en ETH. Ach, nu lekker lage buy orders in de hoop dat ze gehit worden. Vast wel.
Mijn doel: cumuleren. Long term alle vertrouwen, dus ik houd mijn huidige PF vast en ga nu proberen toch wat actiever te traden.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Deze specifieke charts? Heb ze niet voorbij zien komen, sorryQunix schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:28:
[...]
Al paar keer gepost, maar kan niet vaak genoeg gepost worden.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Maar mag wel vaker gepost worden, hoor. Die wortel heeft meerdere charts waar je duidelijk kan zien dat het stierengevecht naar de maan nog niet over is.Stokstaart schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:29:
[...]
Deze specifieke charts? Heb ze niet voorbij zien komen, sorry
Dacht gewoon echt, het is zateragavond, niks te doen, gewoon op de gok. Hele dag analyseren en dan zonder te kijken iets kopen omdat je zin hebt in actie, prachtig, nu al minstens 1 discomuntje kwijt.
[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 22-05-2021 20:33 ]
Liever bij Bitvavo dat aangesloten is bij DNB en voor miljoenen verzekerd is dan al mijn geld toevertrouwen aan of ander platform op de kaaimaneilanden.Remko.me schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:45:
even serieus vraagje..
Volgens mij heb ik opgemerkt dat je na de Ideal betaling wel even moet doorklikken en inloggen naar de web omgeving. Ik denk dat Binance dan direct een seintje krijgt en het bedrag direct beschikbaar stelt. Als je dit niet doet moet je vaak minuten of een half uur wachten voordat het erop staat. Mijn ervaring tenminste...Bartvandelaar schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:38:
Binance is ook niet meer zo instant met iDeal hè. Niet echt ideaal imo.
https://opensea.io/seaart
[mbr]** En weer ontopic aub **[/mbr]tomtom901 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:32:
[mbr]** En weer ontopic aub **[/mbr]
[ Voor 21% gewijzigd door JDx op 22-05-2021 20:36 ]
Ik stel een vraag, omdat ik het niet weet. ik vraag het me af en ik haalde uit Taro's post een beetje de smaak dat hij dat verwachtte. dat betekent niet dat omdat ik dat vraag gelijk denk dat 69k soon gebeurt. beetje vreemde reactie imo.zwembroek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:27:
[...]
Jij niet dan? Waarom zou het nog maanden door gaan volgens jou? Misschien dat we een mini bear krijgen de komende 3 maanden en dan vanaf september weer een laatste run. Maar ik ben bang dat er niet meer in zit. Ik ben benieuwd naar jou ideeën . 69k soon?
1. Not your keys not your control. Dat gelul over not your coins is net weer wat overdreven.Remko.me schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:45:
even serieus vraagje..
2. Waarom 1 exchange? Risico spreiden mag je best letterlijk nemen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/SAaC5AieDCQt7H0mKXc2FCQi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mfXjWOCKvr3jiUnoCtN5vKsf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/45dfCVYgJ5AqTWIshfKtdiUy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R7EfSTcyVKKwdSrg1fYdYdkA.jpg?f=fotoalbum_large)