Hier nog nietMuVo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:58:
Binace iDeal werkt weer.
Is toch totaal niet te vergelijkenMaZo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:02:
Te gek voor woorden eigenlijk dat een exchange als Coinbase gewoon down is zodra er een crash is. Zelfs Mt. Gox deed het beter.
NeeVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:56:
Kunnen jullie wel Ideal betalingen doen op Binance?
Volgende nosedive..
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
kan je dit met ook maar iets onderbouwen aub?MF Doom schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:02:
[...]
Haha niet bij te houden zo snel.
Had een buy order op 25K eur staan maar ben zo geschrokken van de val dat ik hem maar heb geannuleerd. Baal er wel want vlak nadat hij de 25k aantikte ging btc richting de 30k..
indien niet, graag ook de link waar ik je glazen bol kan kopen.
Fuck het ik ga even de benen strekken, deze shit is niet gezond 
Hoe jij wetenMaStar schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:04:
Elon koopt nu ook gewoon nog hoor!
[ Voor 54% gewijzigd door Michael_OsGroot op 19-05-2021 16:05 ]
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Ik snap dat je er even van baalt, maar het is nu wel zo grillig/onvoorspelbaar dat ik nu absoluut niet over bijkopen nadenk.MF Doom schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:02:
[...]
Haha niet bij te houden zo snel.
Had een buy order op 25K eur staan maar ben zo geschrokken van de val dat ik hem maar heb geannuleerd. Baal er wel want vlak nadat hij de 25k aantikte ging btc richting de 30k..
Ja, zoek een ada/usdt pair en dan usdt/eur.BvZwolle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:55:
Euh, ik heb Matic met EUR gekocht, maar kan het alleen tegen AUD verkopen... Is dat een normale gang van zaken?
Er zijn ook andere mogelijkheden.
Dit is geen mooie reclame voor een bedrijf dat net op de beurs is.Luca schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:03:
[...]
Is toch totaal niet te vergelijkenHet volume wat er nu is, is echt absurd veel hoger dan toen.
CZ, knal nou die uber shitcoin op de Binance Launchpad to save us all!!
Nee hoor, mtgox kon 1 simpele sell order niet eens aan van 5 miljoen. Weet nog dat een belg (met destijds 80k+ btc) in freenode bitcoin nl zei 'hij gaat ff dippen jongens' (hij plaatste die sell order destijds) en vervolgens raakte de hele site door de war. Zijn bedoeling was proberen de markt te manipuleren met grote sell/buy om dan op winst uit te komen. De prijs zat toen rond de 500 usd (was een 10k btc sell order)MaZo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:02:
Te gek voor woorden eigenlijk dat een exchange als Coinbase gewoon down is zodra er een crash is. Zelfs Mt. Gox deed het beter.
[ Voor 5% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-05-2021 16:06 ]
Oh mijn god, even thee halen - in de min met mijn instap
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
de prijzen tussen de exchange's zijn ook msoms meer dan 1K atm, probleem is tegen dat je transfer er is de prijzen misschien al 20% omhoog of naar beneden zijn
Bitvavo I-deal werkt helaas ook niet
Mooi moment om wat extra in te kopen... vanavond of morgen nog maar eens proberen
Mooi moment om wat extra in te kopen... vanavond of morgen nog maar eens proberen
Ja, schiet jezelf naar Mars en ga daar de wereld maar verbeteren met je rock bitchMichael_OsGroot schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:02:
Papa Elon verhoor onze gebeden!
Poll: Buy the dip?
• FOMO: Hij kan niet lager, KOPEN!
• FUD: Kopen? Ben je nou helemaal knetter??
• HODL: nooit verkopen, bijkopen!

Ook een poll maken? Klik hier
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Dat is voor de grote mannen met op meerder exchanges een paar mil fiat en een paar mil aan crypto. Dan hoef je niet te transferen en of heb je voldoende tijd om te anticiperen als bepaalde exchanges 'te veel' van de totale portfolio hebben en je weer moet herspreiden (kan ook met kleinere bedragen uiteraard, maar het is al vrij snel gedaan dan en dan moet je alsnog transferen) Gaat overigens om percentages niet om absolute getallen als 1k usdmathiasc schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:06:
de prijzen tussen de exchange's zijn ook msoms meer dan 1K atm, probleem is tegen dat je transfer er is de prijzen misschien al 20% omhoog of naar beneden zijn
[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-05-2021 16:10 ]
Classic.
Been there, got the t-shirt
Nu hodl ik tot de dood erop volgt
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Zojuist nog een Fiat Panda kunnen storten op Binance.
Dot hield eerst goed vol en is nu de grootste loser van allemaal haha
Ja, eerst een marketsell van 10.000 stuks en daarna weer kopen.MaStar schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:04:
Elon koopt nu ook gewoon nog hoor!

XRP = trash
:fill(white):strip_exif()/f/image/anG5TuJq4mBgWDNf3V6M79bS.png?f=user_large)
Mijn order heeft zichzelf hersteld... Back in business
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Van mij mogen al die whales helemaal uitstappen. Het volk kan beter crypto zelf groot maken.Aslanboy1905 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:00:
Big institutional investors are dumping bitcoin and going back into gold, JPMorgan says
Of zoek "Bitcoin China" op Google Nieuws voor de grap. Dat nieuws is eigenlijk ouder dan 24 uur maar wordt als breaking news en reden voor de dip gebruikt.
Dikke FUD
Teveel manipulatie die whales. Daar is crypto nog niet volwassen genoeg voor. Kan het helemaal niet aan.
https://opensea.io/seaart
Al 20 keer geprobeerd frustrerend, voor een keer dat ik niet ga toegeven aan de dip...timentom5 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:06:
Bitvavo I-deal werkt helaas ook niet![]()
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Verwijderd
Van 'Financial Independent, Retire Early' naar dikke flashcrash en huilen als een girlie.
Dat wordt werken tot 70+ met een zuurstof flesje/rollator combi.
Zolang de koffie maar te zuipen is toch.
Aarebe1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:08:

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Direct na de eerste foutmelding nog een keer proberen, daarna doorgestuurd naar de bank en verwekte hij mijn aanvraag.
Jongens, wat is aggr.trade op de achtergrond rustgevend
Ecodan warmtepomp
Moet zeggen dat dit wel mijn eerste kennismaking is met een dergelijke crash 100% live, ziek hoe snel mensen geld kunnen verdienen en/of verliezen eigenlijk.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Iemand een idee hoe ik aan een trezor T geraak zonder mijn gegevens in een database van een of andere winkel te zetten om later te lekken zoals met ledger?
Kunnen we rechtstreeks bij ons pensioen het rusthuis binnen rollenVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:10:
Van 'Financial Independent, Retire Early' naar dikke flashcrash en huilen als een girlie.
Je mist een optie:LankHoar schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:07:
Poll: Buy the dip?
[Afbeelding]
YOLO: Binnenlopen: beetje kopen, beetje verkopen
Hmm, waar kijk ik precies naar? Zijn dit futures?
Ik ga even in de tuin werken en ik kom terug naar dit?
Waarom hebben jullie dit gedaan jongens, niet lief.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
en de ELON: Ene dag kopen, volgende dag verkopen (ongeacht de prijs)Firestorm schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:12:
[...]
Je mist een optie:
YOLO: Binnenlopen: beetje kopen, beetje verkopen
$ alias cd='rm -rf'
Apart mailadres voor de order, laten bezorgen op je werk?nieternie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:12:
Iemand een idee hoe ik aan een trezor T geraak zonder mijn gegevens in een database van een of andere winkel te zetten om later te lekken zoals met ledger?
Ecodan warmtepomp
HHAHAHAHAHAHAHAHahahaChaes schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:13:
CoinMarketCrap ligt er uit hier
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Hoe REKT ben je?Bad Brains schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:12:
Ik ga even in de tuin werken en ik kom terug naar dit?
Ecodan warmtepomp
LEUK HEH DAT TRADEN!! of je nou winst pakt of niet!! je BTC verdampt in waarde als je ff op de plee zit ofso
Verwijderd
Haha dat is wel heel positief.BootjeVaren schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:12:
[...]
Kunnen we rechtstreeks bij ons pensioen het rusthuis binnen rollen
Ik denk dat ze mijn lijk rechtstreeks de fabriek uit kunnen takelen.
Gelukkig hebben we van de mega afval zeecointaners op het terrein, dat scheelt weer een eikenhouten kist.
Kan mijn nageslacht daar de dip van 3mil naar 19k mee kopen.
Plots zo rustig, allemaal aan het uithuilen?
20 planten geplant maar niets verREKT gelukkig.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Exact dit had ik dus vanochtend HA. Dacht ga ff scheiten zonder telefoon erbij. Kom er uit kijk op laptop scherm. 'Oh.. crap'A87 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:14:
LEUK HEH DAT TRADEN!! of je nou winst pakt of niet!! je BTC verdampt in waarde als je ff op de plee zit ofso
Bijna uur, nog niet geld binnen op Binance. ;o
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dat zeg ikA87 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:14:
Ecodan warmtepomp
Nee allemaal aan de F5 om orders op de exchange erdoor te krijgen
Planten die wat opleveren mag je er maar 5 van in de tuin zetten toch?Bad Brains schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:15:
[...]
20 planten geplant maar niets verREKT gelukkig.
BuitenwietTWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:16:
[...]
Planten die wat opleveren mag je er maar 5 van in de tuin zetten toch?

Volgens mij een aggregatie van de btc/usd koers op de 10 grootste exchanges ofzo samengevoegd in een vermakelijke webapplucade2210 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:12:
[...]
Hmm, waar kijk ik precies naar? Zijn dit futures?
Ecodan warmtepomp
Dat deden we 20 jaar geleden.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:16:
[...]

Mag niet meer van moeders de vrouw.
Nee hoor: https://www.vrt.be/vrtnws...n%20Radio%202%20Antwerpen.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:16:
[...]
1800 euro voor een plant

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit is waarom ik niet wil douchen nu..TWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:15:
[...]
Exact dit had ik dus vanochtend HA. Dacht ga ff scheiten zonder telefoon erbij. Kom er uit kijk op laptop scherm. 'Oh.. crap'
Tja, paar keer herhalen en je haalt er de meeste winst uit. Vooral omdat die sell de prijs automatisch verlaagt, waardoor de heisa rond crypto wel weer vanzelf voor een herstel zal zorgen..Mr_Ripple schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:09:
[...]
Ja, eerst een marketsell van 10.000 stuks en daarna weer kopen.
De vraag is hoe vaak men dat trucje kan herhalen
Naar of van?The Chosen One schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:15:
Bijna uur, nog niet geld binnen op Binance. ;o
Thanks Rasti Rostelli!Ricardovv schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:00:
Iedereen die nu koopt, koopt een kat in de zak...
Ik vind het niet leuk om gelijk te krijgen en zeker niet zo snel maar ik waarschuwde hier gisteravond al voor. Het grote uit cashen is begonnen en dit is nog maar het begin. Met deze klap heb ik mijn verwachtingen ook naar beneden bijgesteld.. naar 15k $ voor een BTC maar het kan ook zomaar 12k worden.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Tot je ze oogst, dan kan de burgermeester je zonder proces voor 3 maanden op straat zettenTWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:16:
[...]
Dat hebben we vaker gehoord de afgelopen dagenJustevo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:17:
35k lijkt niet op te willen geven.
Studieresultaat tot nu toe: 0,5blz.
Ecodan warmtepomp
Er zijn toch betere wagens om naar de moon mee te rijden toch?Aarebe1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:08:
Bezinking vermoed ik. Denk dat menig ontslagbrief zojuist verscheurd is.mrhankey91 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:15:
Plots zo rustig, allemaal aan het uithuilen?
Ondertussen begint het nieuws van de crash ook bij de vrouwtjes binnen te sijpelen, menig tweaker zal zich moeten verantwoorden straks.
Sterkte mannen.
Tominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:20:
[...]
Bezinking vermoed ik. Denk dat menig ontslagbrief zojuist verscheurd is.
Ondertussen begint het nieuws van de crash ook bij de vrouwtjes binnen te sijpelen, menig tweaker zal zich moeten verantwoorden straks.
Sterkte mannen.
Ecodan warmtepomp
Naar.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Als ik mij moet verantwoorden bij mijn vrouw zit er toch wel iets mis in je handels strategie.Tominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:20:
[...]
Sterkte mannen.
Ik heb haar net al geappt dat ze bij H&M een jurk moet uitzoeken ipv bij de trouwjurkenwinkel.Tominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:20:
[...]
Sterkte mannen.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
die van mij loopt alleen BUY BUY BUY te bleren. Vrijdag vakantie geld, gok dat die berg fiat er ook aan moet geloven.....no holiday for me this yearTominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:20:
[...]
Sterkte mannen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Binnenkort de eeuwige holiday voor jou volgens mijanti elppa schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:22:
[...]
die van mij loopt alleen BUY BUY BUY te bleren. Vrijdag vakantie geld, gok dat die berg fiat er ook aan moet geloven.....no holiday for me this year
Ecodan warmtepomp
Dat is beter dan de dames die de portfolio bedragen zien en alleen maar SELL SELL SELL denkenanti elppa schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:22:
[...]
die van mij loopt alleen BUY BUY BUY te bleren. Vrijdag vakantie geld, gok dat die berg fiat er ook aan moet geloven.....no holiday for me this year
Bybit werkt echt naar behoren in zon gekke markt..
Ik ben een sukkel, ik heb haar een nieuwe keuken beloofdSenaxx schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:23:
[...]
Dat is beter dan de dames die de portfolio bedragen zien en alleen maar SELL SELL SELL denken
RektAmens schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:25:
[...]
Ik ben een sukkel, ik heb haar een nieuwe keuken beloofd
H&M? wat een luxe!.....EvaluationCopy schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Ik heb haar net al geappt dat ze bij H&M een jurk moet uitzoeken ipv bij de trouwjurkenwinkel.
Ik heb net een mooi setje uit de kledingcontainer gevist, ff wassen en dan krijgt ze die als verrassing morgenochtend bij haar rijstwafel ontbijtje...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Kijk gasten, dit is nou een prachtig voorbeeld hoe je geld kan vrijmaken voor de dip. Fuck trouwjurken, een hemdje van de H&M volstaat. Wat je daarmee bespaart kan je mooi in bitcoin pleuren.EvaluationCopy schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Ik heb haar net al geappt dat ze bij H&M een jurk moet uitzoeken ipv bij de trouwjurkenwinkel.
Zo hoort het.
Vrouwen moeten worden wegbezuinigd. Alles in bitcoin. LETSGO HODLLLLL
ach we stapten beide met 100 euro in in 2013 en week erna met nog een wat groter bedrag. We zijn wel wat gewend door de jaren heen zeg maar. Ze heeft nu zelfs haar eigen trezor (hodled beter)Senaxx schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:23:
[...]
Dat is beter dan de dames die de portfolio bedragen zien en alleen maar SELL SELL SELL denken
Die plastic kinderkeukentjes zijn toch niet zo duur?Amens schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:25:
[...]
Ik ben een sukkel, ik heb haar een nieuwe keuken beloofd
Nog leuke appjes ontvangen @Verwijderd ?
-50% in iets meer dan een week. Dat zijn de enig dips die ik echt buy. Minidipjes van 5-10% zijn mij te onbetrouwbaar.
Hier kun je je centen pakken
Hier kun je je centen pakken
When they don't know your has to be you're.
Homo sapiens non urinat in ventum
man man man wat een dag. helaas niets kunnen kopen, wacht nu wel af tot de boel een beetje tot bedaren is gekomen. Geen idee welke kant dit op gaat.
Ik geef het op met bijkopen. Kom er niet doorheen. Vakantiegeld gaat maar naar onderhoud aan mijn auto aangezien de aanschaf van een nieuwe zo te zien even uitgesteld gaat worden.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Hoop dat ik daar mee weg kom, dank voor de tipmrhankey91 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:26:
[...]
Die plastic kinderkeukentjes zijn toch niet zo duur?
Echte vrouw van een tweaker en schrikt denk ik ook niet van zo'n zwarte woensdaganti elppa schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:26:
[...]
ach we stapten beide met 100 euro in in 2013 en week erna met nog een wat groter bedrag. We zijn wel wat gewend door de jaren heen zeg maar. Ze heeft nu zelfs haar eigen trezor (hodled beter)
na 12x proberen lukte mij het via ideal (binance)Hyp Hyper schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:27:
Ik geef het op met bijkopen. Kom er niet doorheen. Vakantiegeld gaat maar naar onderhoud aan mijn auto aangezien de aanschaf van een nieuwe zo te zien even uitgesteld gaat worden.
nothing stops this train
Gelukkig moet alt season nog beginnen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
nee ze kijkt ook niet continue, maar ziet hier wel de groepsapp rood gloeiend staan om koop moment te bepalen en weer met elkaar longs te openen. Dus die krijgt dan wel fomo om weer meer cash erin te knikkerenSenaxx schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:27:
[...]
Echte vrouw van een tweaker en schrikt denk ik ook niet van zo'n zwarte woensdag
vna mij mag nu moon alleen je weet nooit of het weer richting 10kgaat komende wekenzwembroek schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:28:
Gelukkig moet alt season nog beginnen.
Nou, op de daily is BTC zo oversold dat de RSI nu 0 is. Dat heb ik nog nooit gezien geloof ik.
Wijze woorden weerA87 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:29:
[...]
vna mij mag nu moon alleen je weet nooit of het weer richting 10kgaat komende weken
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!