Haha, dit is was nog pas het voetenbadje hoorDownBusiness schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:35:
Fuck it. ADA en KSM aangeschaft. Als 2 weekse newbie in Crypto heb ik de afgelopen dagen met hartkloppingen wakker gelegen. Nu ik hier meelees word het allemaal relatief.
Wat een spel is dit zeg..
Potdomme, take my crypto!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
niet verkeerdanti elppa schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:19:
[...]
ja net ff hopje gepakt en net op 32k weer een x3 geopend. Net ook stuk fiat terug erin gestopt. Lets go
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Naast dat hij er heilig in gelooft kan hij niet verkopen. Wordt hem nooit vergeven.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:34:
Kijk, Saylor-god die ook nog geen jaar in Bitcoin zit. Maar wel met z'n godganse vermogen alles erin heeft gepompt.
[Twitter]
Not a single f*ck was given
Lol, geen zelfmoord aanpraten hier hèWhySoSerious schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:36:
[...]
Haha, dit is was nog pas het voetenbadje hoor
Mijn ideal betaling naar Binance is wel van Ing afgeschreven maar is niet in mijn deposit gekomen. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
4 jaarmannowlahn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:37:
Mijn ideal betaling naar Binance is wel van Ing afgeschreven maar is niet in mijn deposit gekomen. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Zodat je op de volgende ATH kan bijkopen
[ Voor 7% gewijzigd door AFCAjax op 19-05-2021 15:38 ]
Online poker en gokken doet men moeilijk over maar gokken met crypto geen probleem!
Mooie wereld
Mooie wereld
Ik heb ook een leuke computer..
Ok, ik ga Delta openen.
Wish me luck.
Wish me luck.
Mijn fiat zit er ook weer in al blijftie gelijk weer hangen 
N00b 101
JezusVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:37:
[...]
[Afbeelding]
Ik ga echt stuk hier![]()
Zowel van het lachen als financieel.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ziezooo.....het lijkt erop dat we het ergste hebben gehad.
En weer aan het werk.
En weer aan het werk.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Tot wanneer BTC weer op 45K staat denk ik.mannowlahn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:37:
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Niks aan het handje. Ben nieuw en reageer nog op emoties. Very weak handsDVDL schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:36:
[...]
Het klinkt alsof je er teveel hebt ingestopt, oftwel, geld dat je niet kan missen. Als dat niet zo is, blijven lachen. Niks aan 't handje.

Ik had niet verwacht dat jij van die paper-hand-sissies tot je vriendenkring zou rekenen!Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:37:
[...]
[Afbeelding]
Ik ga echt stuk hier![]()
Zowel van het lachen als financieel.
Wie van jullie heeft ook echt nul bereikt vandaag met thuis werken?
Man man...
Man man...
$ alias cd='rm -rf'
Waar is die knop voor support tickets bij binance. Kan ik ff aanmelden dat mijn order niet verkoopbaar is

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Wat is je adres? Bel ik de ambulance met defibrilator.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
werkt hier gewoon hoor.bruutone schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:36:
Poep, ligt coinbase pro eruit... Waardeloos.
minen levert mij momenteel een dikke 5X zoveel op als normaal
weak hands =verliesDownBusiness schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:38:
[...]
Niks aan het handje. Ben nieuw en reageer nog op emoties. Very weak hands
hodl, in 2030 met pensioen gaan
nothing stops this train
Holy shit bedankt, mooie muziekJT schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:25:
[...]
OOOOOOH MIJN GOD!!!! Ik had daar nog nooit het geluid aan gehad, er gaat een WERELD VOOR MIJ OPEN!!!!
Was niet voor niets niet plan A. Plan B bij voorbaat kansloos.Ezekielll schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:08:
Plan B kan ook weer een baantje zoeken denk ik

https://opensea.io/seaart
krijgen meer mensen errors met Bitvavo? kan geen geld storten!
Je zou maar een kooporder op 30.000,01 hebben gezet.
Verwijderd
Ik heb geen flauw idee wat ik nou moet doen. Ik wilde ADA kopen op 99 cent maar die is weer op 1.12 gekomen. Wat een spanning hahaha
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VlYHxezDgYsmDEkCgAm21LcI.jpg?f=user_large)
Passende boventitel ook wel Jaapio, alsof je t voorspeld hebt.
Wel echt demotiverend om zo veel plaatjes naar beneden te scrollen...
[ Voor 24% gewijzigd door dogtagz op 19-05-2021 15:41 ]
$ alias cd='rm -rf'
is even gaan lopen zie ik op zn twitter :-Denomiss schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:39:
[...]
Was niet voor niets niet plan A. Plan B bij voorbaat kansloos.op naar plan C: Cardano
En blijft op dit moment nog steeds bij zn stelling...
Dan heb je echt dikke mazzel als je dat hebt gedaan
Ecodan warmtepomp
Eerlijk is eerlijk, het valt me nog mee.JT schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:38:
[...]
Wat is je adres? Bel ik de ambulance met defibrilator.
Ik schrok wel even heel erg hard, want hij opende als eerste mijn kleine investeringen in ETF's op Degiro. Dat is wel even een orde 10x kleiner

Dit is toch ook wel een leermomentje voor mij vandaag: als het spannend wordt doen de exchanges het niet meer en kan je niet meer bij je pf. Lekker is dat.
Veel errors met Coinbase hieromugenmarco schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:40:
krijgen meer mensen errors met Bitvavo? kan geen geld storten!
Die-hard Brexiteer
zkers. mooie cheap coins
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Doge stond op 0.21, stel je voor dat je daar gekocht had, had je nu al bijna 2x winst
nothing stops this train
ik ben nog steeds aan het proberen kopen maar het lukt nergens
Aanraken, wie weet! Maar ik kon het niet vinden dus een linkje zou ik wel cool vindenGelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:50:
[...]
Zeker! op de site en de papieren versie. Heel het land kan lezen hoe ik er over denk. Wil je me nu aanraken?
NIET DOEN GEK
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Mijn Ledger is 1 grote meme nuChrisapple schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:39:
Nog leuke MEME's?
Wat een top dag, ik krijg in eens veul meer CROtjes voor mijn Netflix rebate

UberLurker Departement #GG.
ADA gekocht voor 1,17 en net verkocht 1,47 zit me toch niet lekker.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Zo, fijne nacht Azië, lekker getrade voor bedtijd
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
RIPsOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:41:
BTC, DOT, ETH gekocht. Ben benieuwd of ik hier spijt van ga krijgen
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
That’s my boyTominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:40:
[...]
alles lag plat denk niet dat iemand überhaupt heeft kunnen traden
hodl de moeder
Wel ff je profielfoto aanpassen btc 25k!
https://www.telegraaf.nl/...eb-voor-60-000-bijgekochtYES schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:41:
[...]
Aanraken, wie weet! Maar ik kon het niet vinden dus een linkje zou ik wel cool vinden
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hij is potdomme niet eens te gebruiken als USB-stick
$ alias cd='rm -rf'
Er lijken veel mensen aan het kopen te zijn, want het lukt me niet om door de betaling heen te komen.
Hoopgevend voor het hodl-deel?
Hoopgevend voor het hodl-deel?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Serieus? Gaan die altcoins nu net zo hard als Bitcoin?
Precies hetzelfde gebeurde bij het 'herstel' op 45k, het 'herstel' op 40k... etc etc etc..
Als ik Kraken in kon had ik een short geopend.
Precies hetzelfde gebeurde bij het 'herstel' op 45k, het 'herstel' op 40k... etc etc etc..
Als ik Kraken in kon had ik een short geopend.
Ik vind de altjes niet eens zo laag hoor?
Ja in stink fiat gezien wellicht...
Maar BNB is gewoon nog 0.01, ETH 0.07
Vind het wel meevallen..
Ja in stink fiat gezien wellicht...
Maar BNB is gewoon nog 0.01, ETH 0.07
Vind het wel meevallen..
we zijn weer boven de 21MA. wooptie

$ alias cd='rm -rf'
Ha, dat zal dan heel even geweest zijn, het is nu weer rond de 150%.
Begin maart op het hoogtepunt ingestapt. En ben zelfs tijdens deze dip nog niet onderwater gegaan.
*even afkloppen*
*even afkloppen*
[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 19-05-2021 15:43 ]
Kooporders stonden op 51, 41, 35 en 33k. Dus nu 1 buy met een kleine blij.JT schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:40:
[...]
Dan heb je echt dikke mazzel als je dat hebt gedaanDat is dan gewoon een dikke gok.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
mooi! ik zou hetzelfde gedaan hebben alleen DOT vervangen voor ADAsOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:41:
BTC, DOT, ETH gekocht. Ben benieuwd of ik hier spijt van ga krijgen
ik hodl DOT ook hoor, maar heb net iets meer ADA dan DOT
nothing stops this train
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MIZK7GvOhIXFE42twW2uKzyJ.jpg?f=user_large)
Had ik nu eventjes wat langer gewacht. Wat ben ik toch een ongeduldige sukkel.
YouTube: BITCOIN WHATS GOING ON???
Onze NL Bitcoin Man die alles heeft verkocht is nu Live op Youtube.....benieuwd naar zijn visie
Onze NL Bitcoin Man die alles heeft verkocht is nu Live op Youtube.....benieuwd naar zijn visie
Ik had beter een dagje kunnen uitslapen dan gaan vissen ofzo. Dan zie je pas eind van de middag wat er is gebeurd.
Ik heb nu de laatste uren wel een ietwat verhoogde hartslag.
Dat heb ik niet snel van stress.
Uiteraard gewacht op de bounce, niet verkocht. Maar als je dan de kansen ziet die er geweest zijn voor een of meerdere trades...
Ik heb nu de laatste uren wel een ietwat verhoogde hartslag.
Dat heb ik niet snel van stress.
Uiteraard gewacht op de bounce, niet verkocht. Maar als je dan de kansen ziet die er geweest zijn voor een of meerdere trades...

Ok ik stap weer in, klein stukje dipje overgeslagen en klein stukje bounce. Was hodl beter geweest? Mja, als ik gisteravond was uitgestapt niet. ;p
Ideal geld is nog steeds niet aangekomen op Binance.
Ideal geld is nog steeds niet aangekomen op Binance.
[ Voor 16% gewijzigd door The Chosen One op 19-05-2021 15:45 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ging best. Zelfs ik heb een beetje lopen panictraden tussen BTC en alts. Met een redelijke winst.Tominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:40:
[...]
alles lag plat denk niet dat iemand überhaupt heeft kunnen traden
hodl de moeder
Uiteindelijk was het dus maar een klein dipje. Gelukkig.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nice. 20 minuten geleden nog 29k en nu 37k alweer

Ah premium artikel, kutkrant. Dan maar je aanraken.
Wel goede inleiding!
Ik ben van de sell knop afgebleven maar ik heb geen fuck gedaan. Alleen maar zitten turen naar mijn scherm. Ik schrok gewoon toen een collega belde en zei, hey gaat goed met je muntjes he! Assholes.dogtagz schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:38:
Wie van jullie heeft ook echt nul bereikt vandaag met thuis werken?
Man man...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bij 2K weer aan boord gesprongen op de ETH trein!
Lets go!!!!
Lets go!!!!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
wel benieuwd of we nu terug gaan naar de 38/39k range of dat we er voorbij gaan schieten.
Voelt nog steeds behoorlijk gemanipuleerd allemaal.
nvm.. gaan we weer
nvm.. gaan we weer
[ Voor 7% gewijzigd door thefox231 op 19-05-2021 15:46 ]
Gaat ook wel weer als een raket omhoog zeg?
Krijg haast spijt niet ingestapt te zijn
Ik heb helemaal geen ADAKol Nedra schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:43:
[...]
mooi! ik zou hetzelfde gedaan hebben alleen DOT vervangen voor ADA![]()
ik hodl DOT ook hoor, maar heb net iets meer ADA dan DOT
Lekker hoor. Ben er net weer ingegaan op 35,8.Stokstaart schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:43:
[...]
Kooporders stonden op 51, 41, 35 en 33k. Dus nu 1 buy met een kleine blij.
Ecodan warmtepomp
Binnen nu en 4:20 uur!Tominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:45:
69K vanavond
Geef deze kerel eens een standbeeld!Tominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:45:
69K vanavond
Ooooooh shit, daar komtie
Ecodan warmtepomp
Tja het is wat het is, zelf sta ik nog ruim in de plus, maar ken ook het gevoel van dik in de min.
Zoom out en raak niet in paniek (makkelijk praten, maar toch)...
Zoom out en raak niet in paniek (makkelijk praten, maar toch)...
Waar kopen jullie bij?
Mij lukt het nergens: crypto.com, binance, kraken, coinbase
Mij lukt het nergens: crypto.com, binance, kraken, coinbase
haha, ik blijf het roepen tot dat we 'm halen. Daarna verwacht ik idd wel een standbeeld in de slowchat rukbunker.
AAAAAAAND ITS GONE
DOT en LINK alweer $30.
MATIC alweer tegen de $2 aan.
MATIC alweer tegen de $2 aan.
En iedereen verkoopt nu zijn winst weer van de afgelopen 20 minuten.
moet je wel geld op een crypto site kunnen storten, die zijn nu overlast loljowi schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:45:
Gaat ook wel weer als een raket omhoog zeg?
Eeeeeeeen we gaan weer
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ja, CZ zit gewoon random getallen op z'n rekenmachine in te tikken en dat is dan de koers. Echt, pure manipulatie.thefox231 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:45:
wel benieuwd of we nu terug gaan naar de 38/39k range of dat we er voorbij gaan schieten.
nvm.. gaan we weer
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!